60 yox, sən 100-ü say Ağaverdi
Mən ixtisasca
iqtisadçı olsam da, lap uşaqlıqdan şeirə,
sözə və saza böyük sevgim olub. Yadımdadır
ki, gündəlik şeir əzbərləmək “norma”m
olardı, radiodan bir mügənninin ifasında eşitdiyim hər
hansı musiqi nömrəsinin melodiyası və sözləri
dəqiqliklə yaddaşıma həkk olunar, bu musiqini
sonrakı ifaçıların dilindən qəbul etməzdim...
İllər ötdü və
bax beləcə qaynadım, qarışdım poeziya-musiqi
dünyasına.
Mən musiqinin bütün
janrlarını sevirəm. Və elə buna görədir ki, Azərbaycanımızın
paytaxtı – Beynəlxalq Muğam Mərkəzi statusunu
qazanmış Bakı şəhərində, xüsusilə
də Müslüm Maqomayev adına Azərbaycan Dövlət
Filarmoniyasında baş tutan, janrından asılı olmayaraq əksər
konsert proqramlarına dəvətləri məmnuniyyətlə
qəbul edirəm. Və elə bu konsertlər zamanı yaranan
münbit şərait zamanı müxtəlif sənət
adamları ilə tanışlıqlar da olur, məxsusi
görüşlərçün xoş ünsiyyətlər
də formalaşır...
Ağaverdi Paşayevlə
belə konsertlərin hansında tanış olduğumuz
yadımda deyil, məxsusi görüşlərimiz olmasa da, hər
təsadüfi görüşümüz səmimilik və
qarşılıqlı maraq doğuran mövzular çərçivəsində
keçməklə, Ağaverdi müəllimin dirijorluq edəcəyi
və ya onun oğlu, çox istedadlı gənc tarzənlərimizdən
olan Sahib Paşazadənin solist qismində
iştirakçısı olacağı konsertlərə dəvətlər
də alıram...
Ağaverdi Paşayev əslən
Bakının Bilğəh kəndindən olsa da, o
Bakının adla deyilən “Sovetski” məhəlləsində
ticarət adamı Ağəli Ağaverdi oğlunun və Zəhraxanım
Soltanəli qızının evində dünyaya gələndə,
bu çəlimsiz körpənin gələcəkdə
hansı qabiliyyət sahibi olacağından, hansı sənətin
qulpundan yapışacağından və hansı mənsəbi
tutacağından heç kəs xəbər verə bilməzdi.
Adətən ticarətçi
ailəsində doğulub boya-başa çatan
uşaqların böyük bir qismi maddi-nemətlər
bolluğundan və ailə başçılarının
“sevgi”sindən “pöhrələnən” ərköyünlüyə
aludə olurlar.
Amma Paşayevlər ailəsində
hökmran olan daxili nizam-intizam və müəyyənləşdirilən
düzgün və məqsədyönlü istiqamət nəticəsində
ailədə tərbiyə alan üç uşaqdan ikisi ali təhsil,
biri isə orta ixtisas məktəbinin diplomlarını Zəhraxanım
ananın mücrüsünə “təhvil” verdilər.
Kiçik Ağaverdi(onu o
zamanlar ata babasının şərəfinə
Böyükağa deyə çağırırdılar) hələ
orta məktəbdə oxuyan zaman(o, orta məktəbi fərqlənmə
ilə bitirib) fizika və riyaziyyat fənləri üzrə
keçirilən ümumrespublika olimpiadalarında iştirak edərək
yüksək yerlər tutmaqla yanaşı, qaçış
və güllə atıcılığı üzrə III dərəcəli
idman ustası dərəcəsini də alıb, ədəbiyyata,
xüsusən də poeziyaya böyük maraq göstərib,
özünün dediyinə görə, hələ arabir
şeir də yazıb.
Ağaverdi Paşayev Musiqi məktəbində
tar ixtisası üzrə təhsil alanda da, Asəf Zeynallı
adına Orta İxtisas Texnikumunda təhsilini davam etdirəndə
də, tədris olunan dərs proqramlarını, verilən ev
tapşırıqlarını mənimsəməkdə həmyaşıdlarından
fərqlənir, hələ keçmədiyi musiqi
parçalarını belə ifa etməklə müəllimlərini
heyrətləndirirdi.
Ağaverdi Paşayev Azərbaycan
Politexnik İnstitutunda(indiki Azərbaycan Texniki Universiteti)
oxuya-oxuya, Üzeyir Hacıbəyov adına Azərbaycan
Dövlət Konservatoriyasına da daxil olur və hər iki ali
təhsil müəssisəsində paralel şəkildə
oxuya-oxuya, eyni zamanda mühəndis-texnoloq və xor dirijoru
ixtisaslarına yiyələnir. Amma uşaqlıqdan maraq
göstərdiyi musiqi sahəsinə üstünlük verir
ki, bununla da o, əvvəlcə Musiqi məktəbində,
sonradan isə Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasında
musiqi müəllimi kimi fəaliyyət göstərir.
O, hazırda Azərbaycan
Milli Konservatoriyasının Dirijorluq kafedrasının
müdiri – professor, Fikrət Əmirov adına Əməkdar
kollektiv Azərbaycan Dövlət Mahnı və Rəqs
ansamblının bədii rəhbəri, Azərbaycan Xalq
Çalğı Alətləri orkestrinin bədii rəhbəri
və baş dirijoru, Azərbaycan Respublikasının Xalq
artisti, Prezident təqaüdçüsüdür.
27 oktyabr 2010-cu il tarixində
Ağaverdi müəllim ömrünün 60, yaradıcı əmək
fəaliyyətinin isə 35 ilinə yekun vurub.
Mən eşidəndə ki,
şəxsiyyətinə və sənətinə dərin rəğbət
bəslədiyim Ağaverdi Paşayevin yubiley tarixləri ilə
əlaqədar kitab yazılır, sözün
açığı bu kitabda mənim də təbrik dolu
yazımın olmasını istədim.
Təsadüfdən və ya
bəlkə də zərurətdən Agaverdi müəllim mənə
zəng edərək uşaqlıq dostu Mirməmməd
Aslanovun ona həsr etdiyi və haqqında söz
açdığım kitabda yer almasını istədiyi “Qoy
ömrün boy alsın, həzin, ahəstə” adlı
şeirini redaktə etməyi xahiş edərkən, sənət
adamları ilə bir yerdə çəkdirdiyimiz kollektiv
şəkili də bu kitaba daxil edəcəyini
vurğuladı.
“Bəlkə mən də
bir yazı yazım” təklifimi gözləyirmiş kimi,
Ağaverdi müəllimin nurlu sifətinə bir məmnunluq
hopdu.
Kitabın müəllifinin
musiqi sənəti üzrə fəlsəfə doktoru, Azərbaycan
Radiosunun Musiqi redaksiyasının redaktoru, Azərbaycan Bəstəkarlar
İttifaqının və Azərbaycan Jurnalistlər
İttifaqının üzvü, “Qızıl Qələm”
mükafatı laureatı, populyar mahnılar müəllifi Səadət
Təhmirazqızının olduğunu eşidəndə,
düzü bir az da ürkləndim və Səadət
xanımım əlindən çıxacaq kitabın
Ağaverdi müəllimin həyat və
yaradıcılığını layiqincə özündə
ehtiva edəcək bir kitab olacaına əminliyim bir qədər
də artdı. Və elə həmin an bu yazını
başladım.
Yuxarıda qeyd etdiyim kimi,
Ağaverdi müəllimin dirijorluq etdiyi əksər konsert
proqramlarının tamaşaçılarından biri də mənəm
desəm, səmimiyyətimə yəqin inanarsınız.
Ağaverdi müəllimin dirijor pultu arxasında bir az ciddi,
bir az da mülayim davranışı, təkcə dirijor
çubuğu(batuta) ilə deyil və həm də sifətinin
cizgiləri ilə orkest üzvlərini bir komanda olaraq səfərbər
etməsi, musiqi nömrəsi sona çatan zaman
komandasını xoş bir təbəssümlə
tamaşaçılara təqdim etməsi,
tamaşaçı sevgisinin təzahürlərindən olan
gurultulu alqışlar altında ona verilən çiçəklər
böyük məhəbbətlə kollektivin qadın üzvlərinə
hədiyyə etməsi bir kitablıq dastana bərabərdir.
Ağaverdi müəllim
kollektivin və həm də dost-tanışın xeyir-şərinə
yarayan adamdır və bütün bunlar onu tanıyanlar
xüsusilə də əmək kollektivinin üzvləri tərəfindən
layiqincə qiymətlədirilir.
Onun fədakar əməyi, musiqimizi ölkəmizdə və xaricdə layiqincə təmsil etməsi və bütövlükdə sənəti ilə Azərbaycan dövlətçiliyinə xidməti, ölkə rəhbərliyinin də diqqətindən kənarda qalmayıb. Və Ağaverdi müəllimin titulları dediklərimin bariz nümunəsidir.
60 il sənətkar ömrü üçün simvolik bir rəqəmdir desəm, yəqin ki, yanılmaram. Sənət adamının yaşı onun xərclədiyi illərlə yox, onun sənətdə qoyduğu dəsti-xətlə, iziylə ölçülür. Ağaverdi müəllim sənətdə iz sala bilibmi sualına, onun sənətdə yolu var desəm, yəqin ki, mənimlə razılaşmayan az adam tapılar. Məntiqi olaraq, Ağaverdi müəllimin “60”-ı, 90 da ola bilər, 100 də. Ancaq bu rəqəmlər onun sənət ömrünün ölçü vahidinə çevrilə bilərmi? Əlbəttə ki, yox! Sənət dünyasında əbədiyyəti qazanmaq sənətçinin öz əlindədirsə, Ağaverdi Paşayev artıq “60”ında bu əbədiyyətin içindədir...
Ağaverdi Paşayev layiqli övlad olmaqla yanaşı, həm də nümunəvi atadır. O, səhərlər işə həvəslə getdiyi kimi, axşamlar da evə tələsənlərdəndir.
Ağaverdi müəllimi öz evində tapmayanda, onu Bilgəhdə yerləşən bağında, Böyük Vətən Müharibəsi veteranı – 87 yaşlı atası Ağəli Ağaverdi oğlunun və 83 yaşlı anası Zəhrəxanım Soltan qızının xidmətində olduğuna əmin ola bilərsən. Nə xoşbəxt adamdır bu Ağaverdi müəllim!
Ağaverdi müəllim Aygün, Sahib, Günel və Məmməd adlı dörd övlad atası və dörd nəvə babasıdır. Adlarını sadaladıqlarımım hamısını tanımasam da, “Muğam müsabiqəsi – 2007”-dən tanıdığım, gənc olmasına baxmayaraq mahir tarzən, ümumrespublika və beynəlxalq müsabiqələr laureatı, Azərbaycan Milli Konservatoriyasının baş müəllimi və Azərbaycan Xalq Çalğı Alətləri orkestrinin konsertmeysteri Sahib Paşazadəni yaxından tanıyıram və Sahibin şəxsində Ağaverdi müəllimin digər övladlarının da layiqli Azərbaycan vətəndaşları olduqlarına tam əminəm.
Ağaverdi müəllimə bu təntənəli günlərdə nə arzulaya bilərəm?
Dəyərli dostum Ağaverdi Ağəli oğlu!
Mövlanə Cəlaləddin Rumi demişkən: – “Olduğun kimi görün, göründüyün kimi ol!”. Mənim qənaətimə görə Siz elə belə də varsınız, deməli sizinlə bağlı arzular da olsa-olsa rəmzi xarakter daşıyır.
Fəxrəddin MEYDANLI
525-ci qəzet.- 2011.- 25 yanvar.- S.7.