“Çətinliklə, pillə-pillə
ucalmışam...”
Pərvinin həmsöhbəti
təhsil naziri Misir Mərdanovdur.
Pərvin: Salam, Misir müəllim!
Misir Mərdanov: Salam, Pərvin xanım!
Xoş gəlmisiniz.
Pərvin: Misir müəllim, deyirlər
ki, bütün problemlərin kökündə
savadsızlıq dayanır. Bu fikirlə razısız?
Ümumiyyətlə, sizcə, savadlının savadsızdan əsas
fərqi nədir?
Misir Mərdanov: Əlbəttə, cəmiyyətdəki
bir çox problemləri, qeyri-sabitliyi, ilk növbədə
savadsızlıqla əlaqələndirmək olar.
Dünyanın aparıcı alimləri, sosioloqları,
psixoloqları son il yarımda dünyada gedən prosesləri
izləyərək belə qənaətə gəliblər
ki, ərəb ölkələrində baş verən hadisələrin
əsas səbəblərindən biri həmin ölkələrdə
savadlılıq səviyyəsinin aşağı
olmasıdır. Mən də belə fikirləşirəm ki,
savadı, biliyi, dərin zəkası olan insan etirazın daha
sivil formalarını seçər, öz
baxışları, yanaşmaları ilə bağlı mətbuatda,
digər kütləvi informasiya vasitələrində
çıxışlar edər, kitablar yazar... Bu baxımdan cəmiyyətdəki
mövqeyinə, davranışına görə, şübhəsiz
ki, savadlıyla savadsız əsaslı şəkildə fərqlənir.
Digər tərəfdən savadlı
insanlar cəmiyyətdə nüfuzlu şəxslər kimi qəbul
olunduğundan onların digərlərinə təsir
imkanları daha çox olur. Belə insanlar ətrafdakılar
üçün təhsillənmək, sağlam həyat tərzi
keçirmək, milli-mənəvi dəyərlərə yiyələnmək,
bir sözlə, inkişafa yönəlmək baxımından
nümunə rolunu oynayır. Obrazlı desək, yüksək
təhsilli insanlar tərbiyə məktəbidir, onlar öz
biliyi və davranışı ilə daha nümunəvi həmkar,
ailə üzvü, valideyn və sivil vətəndaşdırlar.
Pərvin: Doğrudur! Amma məncə,
meyarlar da bir qədər dəyişilib. İndiki zamanda
hansı adama savadlı demək olar?
Misir Mərdanov: Təbii ki, cəmiyyət
inkişaf etdikcə meyarlar da dəyişir, tələblər
artır. Keçmişdə sadəcə
yazıb-oxumağı bacaranlara “mirzə” deyirdilər və
onlar savadlı hesab olunurdular. Müasir dövrdə isə o
adam savadlı hesab olunur ki, yazıb oxumaqdan əlavə bir və
ya bir neçə xarici dil bilsin, internetdən sərbəst
istifadə etməyi bacarsın, təcili yardıma ehtiyacı
olan insanlara kömək etsin, gündəlik mütaliə ilə
məşğul olsun və s.
Eyni zamanda, düşünürəm ki,
savadlılıq həm də başqalarına qarşı
dözümlü olmaq, bütün vəziyyətlərdə
tolerantlıq nümayiş etdirmək,
qarşısındakını sonadək dinləmək
qabiliyyətini özündə ehtiva edir.
Böyüklərimiz
danışırdılar ki, ötən əsrin 20-30-cu illərində
bizim kənddə məktubu yalnız bir nəfər oxuya
bilirmiş. Amma indi həmin kənddən 30-a yaxın elmlər
namizədi və elmlər doktoru yetişib. Bu mənada ötən
100 il ərzində vətənimiz Azərbaycanda ümumi
savadlılıq səviyyəsi hiss olunacaq dərəcədə
yüksəlib və BMT-nin hesabatlarına əsasən 99,6
faiz təşkil edir, indi ölkəmizdə yazıb
oxumağı bacarmayanları barmaqla saymaq olar.
Pərvin: Amma heç bir savadı olmayan
müdrik, səmimi insanlarla da çox
qarşılaşmısınız yəqin ki...
Misir Mərdanov: Əlbəttə, Pərvin
xanım! Çox! Uzun illərin müşahidələrindən
deyə bilərəm ki, təhsilsiz adamın səmimiyyəti,
saflığı, mərdliyi, müdrikliyi,
ziyalılığı ola bilər. Ölkəmizin tarixində
elə müdrik adamlar olub ki, bir qərarı ilə
insanları öz arxasınca aparıb, böyük regionda
hörmət və nüfuza malik olub, ən mürəkkəb
məsələləri, münaqişələri həll
edib, xalqımızın milli-mənəvi dəyərlərinin
inkişafında misilsiz xidmətlər göstəriblər,
belələrinə savadsız deməyə adamın dili gəlmir.
Amma bütün bu üstün cəhətlər elmə, təhsilə,
savada söykənəndə daha gözəl olur.
Pərvin: Misir müəllim, uzun illərdir,
təhsil naziri vəzifəsində
çalışırsınız. Və işlədiyiniz sahə
demək olar ki, Azərbaycanın hər bir ailəsi ilə
bağlıdır. Bu illər ərzində minlərlə
adamla ünsiyyətiniz olub, kifayət qədər şikayət
də dinləmisiz, təşəkkür də. Bəlkə
də millətin ümumi xarakterini Siz sosioloqlardan, psixoloqlardan
daha yaxşı izah edə bilərsiniz...
Misir Mərdanov: Elədir, Pərvin
xanım! 1978-ci ildən bu günə kimi müxtəlif vəzifələrdə
işləmişəm, fərqli insanlarla qarşılaşmışam.
Fəxr edirəm ki, bütün həyatımı
xalqımızın təhsilinə, inkişafına həsr
etmişəm və hazırda da bu şərəfli
missiyanı davam etdirirəm. Gördüyümüz işləri
bəyənənlər də olub, bəyənməyənlər
də. Tənqidi də, tərifi də yetərincə dinləmişəm.
Şübhəsiz ki, bir millət kimi malik olduğumuz
üstün, qeyri-adi, eləcə də çatışmayan
cəhətlərimizi də yaxşı bilirəm.
Pərvin: Müsbət tərəflərimizdən
çox danışmışıq, məncə. Bədii əsərlərimizdə
də milli-mənəvi dəyərlərimiz, gözəl adətlərimiz
təbliğ olunur. Amma mənfi cəhətlərimizi də
etiraf etməliyik. Paxıllıq, gözü götürməzlik,
inkişafa mane olmaq da var xasiyyətimizdə. Təəssüf
ki, bu münasibəti çox vaxt elə
yaxınlarımızdan görürük.
Misir Mərdanov: Doğrudur! Mən bu tipli
məsələlərlə bağlı rəsmi dövlət
tədbirlərində də, öz daxili
yığıncaqlarımızda da çox demişəm. Məncə
bizim əsas çatışmayan cəhətimiz bir çox
hallarda əksəriyyətin öz işi, məhz ona həvalə
edilmiş vəzifə ilə məşğul olmaq əvəzinə,
başqasının işinə yerli-yersiz
qarışmasıdır. Qəti əminəm ki, əgər
hamı öz məsuliyyətini dərk edib,
başqalarının işlərinə yersiz müdaxilə
etmədən funksiyalarını icra etsəydi,
uğurlarımız daha çox olardı.
Bir neçə il öncə Cənubi
Koreyaya rəsmi səfərə getmişdim. Koreya elə bir
ölkədir ki, adam orada olanda ilk növbədə müasir
texnika ilə maraqlanır. Bizim üçün
ayrılmış sürücüdən xahiş etdik ki, bizi
texnikanın alış-veriş mərkəzinə
aparsın. Amma o özünü elə apardı, sanki bizi
başa düşmür. Sonra çox mədəni şəkildə,
hərəkəti ilə izah etdi ki, bu onun vəzifələrinə
daxil deyil. Onun vəzifəsi bizi proqram üzrə tədbirlərə
aparmaqdır. Bu hadisə məni çox
düşündürdü, qayıdandan sonra da bunu
yoldaşlara, dostlara danışdım. Bir neçə
müddət sonra mən Koreyanın milli bayramını
hökumətimiz adından təbrik etməyə getmişdim.
Orada çıxışımda dedim ki, dağılmış
ölkənin 40 il ərzində dünyanın ən
inkişaf etmiş dövlətlərindən birinə
çevrilməsinin əsas səbəblərindən biri
burada hər kəsin öz işi ilə məşğul
olması, vəzifə borcunu məsuliyyətlə yerinə
yetirməsidir.
Pərvin: Bu məsələlərdə
koreyalılardan çoxmu geri qalırıq?
Misir Mərdanov: Çox, ya az olduğunu
deyə bilmərəm. Hər halda bu çatışmayan cəhətimizdir.
Böyük şairimiz Şəhriyar deyib:
“Bizdən irəlidədir avropalılar,
İşi iş bilənə
tapşırır onlar...”
O ki qaldı yaxınlarımızdan, ətrafımızdakı
adamlardan gördüyümüz paxıllıq,
ayağımızın altının qazılması, bu məsələ
həmişə düşündürüb məni. Hələ
sovet dövründə fikirləşirdim ki, niyə bizdə
bu qədər savadlı alimlər ola-ola SSRİ Elmlər
Akademiyasının üzvləri sırasında azərbaycanlı
demək olar ki, yoxdur. Bir çox misallar çəkə bilərəm
ki, bizim millətin hər hansı üzvü bu və ya digər
sahədə irəliyə doğru addım atıbsa, yaxud
inkişaf üçün perspektivi olubsa, təəssüf
ki, çoxları onu geri çəkməyə, badalaq
vurmağa, ləkələməyə
çalışıb. Nə yazıq ki, bütün bunlar bu
gün də davam etməkdədir. Bəlkə də öz
millətimiz haqqında bu sözləri söyləmək
düzgün deyil, amma bunlar gündəlik həyatda
rastlaşdığımız faktlardır.
Pərvin: Belə bir məsəl də
var: “Ağacı qurd içindən yeyər...”
Yanınızda olub, “içinizdən yeyən” adamlar həyatınızdan
çox keçib?
Misir Mərdanov: Çox! Böyük
şairimiz Mirzə Ələkbər Sabirin şeirlərindəki
personajlar hər an yanımızdadırlar, hər gün
qarşılaşırıq onlarla. İmkanların daxilində
yaxşılıq etdiyin, çətin anlarında kömək
əli uzatdığın, çörək kəsdiyin, dost
hesab etdiyin adamın arxada əleyhinə iş görməsi,
ayağının altını qazmağa
çalışması o qədər adiləşib ki...Mən
belə adamların əməllərindən xəbərdar
olduğumu, onlardan hər cür hərəkət gözlədiyimi
bəzən üzlərinə demişəm.
Pərvin: Təbii ki, bütün
bunların bezdirdiyi, yorduğu, pessimistləşdirdiyi anlar da
olur. Həvəsdən düşmürsüz ki?
Misir Mərdanov: Ara-sıra həvəsdən
düşməyim, yorulmağım olub. Amma bu daha çox gənclik
illərində belə idi. Bu cür adamlarla o qədər
mübarizə aparmışam ki, indi çox da fikir verməməyə
çalışıram...
Pərvin: Öyrəşmisiniz artıq...
Misir Mərdanov: Xeyr, öyrəşməmişəm.
Baxışlarım dəyişib, belə hallara gənclik illərimdəki
kimi yanaşmıram. Amma yenə təsir edir,
düşündürür, adi hal kimi qəbul etmirəm.
Lakin fikirləşəndə ki, mən uzun illər
bütün bunlardan keçə-keçə gəlib müəyyən
səviyyəyə çatmışam, nikbinləşirəm.
Əleyhimə yazanlar, danışanlar, hərəkət edənlər
çox olub, amma bunları adlayıb keçə bilmişəm.
Şübhəsiz, dəstəkləyən, dayaq duran dostlar
daha çoxdur. Amma bir məqamı uzun illərin
sınağından keçirmişəm ki, hər gün
görüşdüyüm, gündə bir xahişini dinlədiyim,
əlimdən gələn köməyi əsirgəmədiyim
insanlar ən çətin anımda yoxa çıxıblar.
Pərvin: Məncə, bütün
depressiyalardan, sınmalardan qoruyan, xilas edən ən gözəl
məkan insanın evi, ən yaxşı, effektiv dərman ailəsinin,
doğmalarının sevgisidir. Yeri gəlmişkən ailəniz
haqqında çox az məlumatlıyıq. İstərdim bir
az ailənizdən, övladlarınızdan
danışasınız...
Misir Mərdanov: Ermənistanın
İcevan rayonunun Göyərçin kəndində ziyalı
ailəsində böyümüşəm. Bu kənd tarixən
azərbaycanlıların yaşadığı və
Qaraqoyunlu dərəsi deyilən mahalda yerləşən 13 kənddən
biri idi. Atam İrəvanda təhsil alıb və ilk vaxtlar kənd
məktəbində müəllim, sonralar isə rəhbər
vəzifələrdə işləyib. Anam ali təhsilli
olmasa da, gənclik illərində atamla birgə kənd
sovetində işləyib, sonra isə həyatını ailəsinə
həsr edib. Ailədə 6 uşaq olmuşuq. Kiçik
bacım Moskvada, qalan qardaş və bacılarım isə
Bakıda yaşayır. 3 övladım var: 2 qızım, 1
oğlum. Oğlum polis orqanlarında işləyir,
qızımın biri filoloqdur, Bakı Dövlət
Universitetinin dosentidir, o biri qızım isə hələlik
uşağı balaca olduğundan işləmir. 6 nəvəm
var.
Pərvin: Övladlarınızın təhsilindən
razısınızmı?
Misir Mərdanov: Əlbəttə, mən
onların tərbiyəsindən, cəmiyyətdə
tutduğu mövqedən razıyam. Özüm uşaq olanda
ailəmizin heç bir maddi ehtiyacının olmamasına
baxmayaraq, kəndimizdəki digər uşaqlardan seçilməməyə
çalışırdım. Bu gün övladlarım da
öz yaşıdları və dostlarından seçilmirlər.
Amma təbii mən bir ata kimi istərdim ki, onları daha da
yüksəklərdə görüm. Etiraf edim ki,
arzuladığımı tam görmədim, adi
adamlardırlar.
Pərvin: Bəlkə onlar
atalarının yanında adi görünürlər?! Ola
bilsin ki, sıradan bir adamın övladı olsaydılar,
başqa cür yaşayardılar?!
Misir Mərdanov: Razıyam, Pərvin
xanım! Belə bir misal da var ki, “Kölgədə bitən
ağacın kölgəsi olmaz...” Mən onlara hədsiz diqqətli
yanaşıram. İşimin nə dərəcədə
çox, vaxtın isə məhdud olmasına baxmayaraq, hər
gün hər biri ilə iki dəfə telefonla
danışıram. Hətta həyat yoldaşım bəzən
bunu mənə irad tutur ki, niyə narahat edirsən
uşaqları.
Pərvin: Özünüz onlara zəng
edirsiz?
Misir Mərdanov: Bəli özüm. Bəzən
də inciyirəm ki, niyə onlar zəng eləmir. Amma bu da
çox çəkmir. Heç vaxt qayğımı üzərlərindən
əskik eləməmişəm ki, onlar üçün
yaxşı olsun. Amma bəlkə də dediyiniz kimi, bunun
özü də müəyyən məhdudiyyətlər
yaradıb onlara.
Pərvin: Övladlarınıza baxanda “Biz
belə deyildik” fikrini tez-tez işlədirsiz?
Misir Mərdanov: Çox da yox. Amma təbii
bizim gəncliyimizlə indiki gənclik arasında fərqlər
var. Bizə heç kəs “dur dərsini oxu” – deməyib. Nənəm
mənə bir iş tapşıranda dərs oxuduğumu
bildirib etiraz edərdim, o isə deyərdi ki, kitabı ver
bacın oxusun... (gülür) Valideynlərimiz bizə bir dəfə
də ağır söz deməyiblər, tərbiyəmizlə
xüsusi məşğul olmayıblar, onların həyatı
və qarşılıqlı münasibətləri, həyatdakı
mövqeləri bizim gələcək təlim- tərbiyəmizin
əsası olub. Böyük həyat və iş təcrübəsi
olan bir insan kimi, mən o fikirdəyəm ki, uşağa “tərbiyəli
ol”, “diqqətli ol”, “yaxşı oxu”, “böyüklərə
hörmət et” deməkdənsə, valideynlər və müəllimlər
öz hərəkətləri, davranışları ilə
onları buna sövq etməlidirlər. O ki, qaldı “ Biz belə
deyildik” məsələsinə, məncə hər bir
dövrün özünəməxsus xüsusiyyətləri
və meyarları olduğunu həmişə nəzərə
almaq lazımdır.
Pərvin: Misir müəllim, doğulub
böyüdüyünüz yerləri xatırladınız.
Məncə, insan üçün ən ağır itki Yurd
itkisidir. Bütün itkiləri düşünəndə təsəlli
üçün nə isə tapmaq olur. İnsanın
doğulduğu yeri, ocağı itirməsi isə daha
ağırdır. Qarabağ torpaqlarının
qaytarılacağına ümidimiz çoxdur. Amma sizin
doğulduğunuz yerlərin yenidən Azərbaycana birləşdirilməsi
çətin görünür. Necə keçirirsiz bu
itkini? Nə ilə təsəlli tapırsız?
Misir Mərdanov: Fikrinizlə razıyam, Pərvin
xanım. Bu barədə çox düşünürəm.
Yəqin ki, nə iləsə təsəlli tapmalıyıq.
Amma düşünün ki, doğulub böyüdüyüm
həyətdəki ağacların hər birində izim
vardı. Dağlarımız, yaylaqlarımız, uşaq
vaxtı tapdığım bulaq, hamısı əlçatmaz
olub indi. Amma mən sizə bu düşüncələrdən
daha ağırını danışa bilərəm. 2001-ci
ildə Azərbaycanın təhsil naziri kimi Avropa
Şurasının Ermənistanda keçirdiyi tədbirə
qatılmışdım. Tədbirdən sonra İrəvanda
onların təhsil naziri, Parlament sədri və Prezidentləri
ilə görüşdük. O zaman prezident Köçaryan
idi. Dəyirmi stol arxasında söhbət edərkən məndən
nə arzuladığımı soruşdular. Mən də
bildirdim ki, iki arzum var. Birincisi gedib doğulub
böyüdüyüm kəndi görmək, (bura İrəvandan
130 km məsafədə yerləşir.) evimizdə olmaq,
ikincisi isə dedim ki, biz gənclik illərində kənddən
Bakıya gedəndə İcevana yollanıb oradan Azərbaycana,
Qazaxa keçirdik və o yolla Bakıya gedirdik, mən yenə
öz kəndimizdən Bakıya həmin yolla getmək istəyirəm.
Onlar xahişimin birinci hissəsinə çox müsbət
reaksiya verdilər, lakin dediyim yolla Bakıya getməyin
mümkünsüzlüyünü bildirdilər,
çünki o yollar minalanmışdı. Beləliklə, mənim
üçün sürücü, mühafizəçi
ayırdılar və öz kəndimizə, evimizə getdim.
Pərvin: Öz evinizə qonaq kimi getmək
və orda düşmənlərin
yaşadığını görmək ağır idi təbii
ki...
Misir Mərdanov: (kövrəlir) Əlbəttə,
ağırdan da ağır idi. Evdə yaşayanlara əvvəlcədən
bildirilmişdi ki, gələcəyik. Gözləyirdilər
bizi. Həyətimizi gəzdim, əkdiyim ağacların bəziləri
yox idi, əvəzinə yenilərini əkmişdilər.
Yaxınlıqdakı, uşaq vaxtı “kəşf elədiyim”
bulağa gedib su içdim, meşəni gəzib bir torba torpaq
götürdüm. Babamın, nənəmin qəbirlərini
ziyarət etdim. Videolar, şəkillər çəkdik.
Düşmənin yanında nə kövrəlmək, nə
də ağlamaq olmazdı. Amma qayıdandan sonra valideynlərimə,
bacı-qardaşlarıma şəkilləri, videoları
göstərəndə, təəssüratlarımı
bölüşəndə xeyli ağlaşmışdıq.
Sonra atam rəhmətə gedəndə ordan gətirdiyim
torpağı onun qəbrinin üstünə səpdik.
Pərvin: Bəs indi həmin videolara,
şəkillərə baxırsız?
Misir Mərdanov: Bəzən şəkillərə
baxıram. Amma nadir hallarda. O görüntülərə
baxmaq çox ağırdır mənə.
Pərvin: Misir müəllim, Pedaqoji
Universitetdə tələbə olduğum vaxtlarda sizinlə
görüş keçirilmişdi. Orda müəllimlərinizi
kövrəkliklə xatırlamağınız
yadımdadı. Sizcə, indiki dövrdə təhsil alan gənclər
bu yaşa çatanda müəllimlərini eyni həssaslıqla
xatırlayacaqlarmı?
Misir Mərdanov: Hər halda xatırlayan
olacaq. Bizim ölkəmizdə müəllimə hörmət
həmişə olubdur, bu gün də var. Məlumdur ki,
müəllim millətin, xalqın inkişafında həlledici
simadır. Bütün bunlarla yanaşı, indi cəmiyyətdə
keçmiş dövrlərə nisbətən müəllim
nüfuzunun aşağı düşməsi barədə
fikir və mülahizələr səslənir. Hesab edirəm
ki, bu fikirlərin müəyyən əsası vardır.
Ötən əsrin 50-60-cı illərindən başlayaraq təkcə
ölkəmizdə deyil, bütün dünyada tədricən
müəllim nüfuzunun aşağı düşməsi
müşahidə edilməyə başlanmışdır.
Müxtəlif obyektiv və subyektiv səbəblərdən
müəllimlərin sayının artması və beləliklə
onların sırasına bu peşə üçün təsadüfi
olan insanların da daxil olması, informasiya cəmiyyətinin
yaranmasıyla əlaqədar müəllimə aid tələblərin
dəyişməsi və onların bu tələblərlə
bəzən ayaqlaşa bilməməsi.
Pərvin: Yəqin ki, müəllimin və
məktəbin o dövrdəki funksiyası ilə bu günki
funksiyası arasında da fərqlər var...
Misir Mərdanov: Fərqlər çoxdur! Əgər
o dövrdə müəllim öyrədən, bilik verən
hesab olunurdusa, bu gün müəllim daha çox dirijor, yol
göstərən, bələdçi rolunu oynayır, indiki
şagird də dünənki şagirdlə müqayisə
edilə bilməz. Bu gün şagird müəllimlə
mübahisə edir, sərbəst şəkildə mülahizələrini
irəli sürür, rəy və mövqe bildirir, təkliflər
verir, onun infomasiya mənbəyi yalnız müəllim və
dərsliklər deyil, daha genişdir və s.
Düşünürəm ki, bu və digər səbəblərdən
müəllimin, məktəbin əvvəlki nüfuzunun bərpası
üçün xeyli vaxt lazımdır. Bu vaxtın nə qədər
olması isə bizim hər birimizdən asılıdır.
Biz məktəbə məbəd kimi baxmalı, bu məbədə
təsadüfi şəxslərin daxil olmasına imkan verməməliyik.
Yalnız bu halda qeyd etdiyim müddəti xeyli azaltmaqla
davamlı inkişafa nail ola bilərik.
Pərvin: Uşaq olanda hər birimizə
“Böyüyəndə kim olmaq istəyirsən?” sualı
verilir. Siz uşaq ikən bu suala necə cavab verirdiniz?
Misir Mərdanov: (gülür) Maraqlı
sualdır. Amma doğrusu uşaq vaxtı hansısa peşəyə
yiyələnməklə bağlı xüsusi arzularım,
düşüncələrim yox idi. Lakin oxumaq, ali təhsil
almaq həvəsim çox güclüydü. Onu
xatırlayıram ki, valideynlərim məni həkim görmək
istəyirdilər. Amma tale elə gətirdi ki, mən
mexanika-riyaziyyat fakültəsinə qəbul oldum.
Pərvin: Deyirlər insanın müəyyən
səviyyəyə çatmasının, yüksəlməsinin
asan və çətin yolları var. Bu yolların hər
ikisini sınaqdan keçirmisiz yəqin ki?
Misir Mərdanov: Məncə, bu səviyyəyə
daha çox çətin yolla çatmışam. Cəmiyyətdən
heç nə gizlin deyil. Kimin kim olduğunu hər kəs
yaxşı bilir. Başqalarından fərqli olaraq, mənim əlimdən
tutan, irəli aparan adamım olmayıb. Çətinliklə,
pillə-pillə ucalmışam. Təhsil aldığım
illərdə elə bir maddi çətinlik çəkməmişəm,
ailəmiz həmişə imkanlı olub. Lakin bizim ailədən
yalnız atamın məndən on yaş böyük
bacısı oğlu universitetdə müəllim işləyib
və gənclik illərində müəyyən məsləhətləri
ilə kömək edib bizə. Yaşımın bu
çağında keçdiyim yola nəzər salanda bir daha əmin
oluram ki, karyera istiqamətində nailiyyətlərimin, irəliləyişlərimin
əsasını zəhmətkeşliyim,
işgüzarlığım, biliyim, bacarığım, vəzifəmə
məsuliyyətlə yanaşmağım, insanlarla münasibətdə
səmimiliyim və əlbəttə, ailəmin hərtərəfli
dəstəyi təşkil edir.
Pərvin: Əvvəllər
uşaqların ağlına belə arzular gəlməzdi bəlkə
də, amma indiki dövrdə zaman dəyişdiyi, qəlizləşdiyi
kimi, gənclərin istəkləri də dəyişilib.
Böyüyəndə nazir olmaq istəyənlərə
tövsiyəniz nədir?
Misir Mərdanov: Onlara tövsiyə edərdim
ki, zəhmətkeş, inadkar, iradəli olsunlar, əziyyətdən
qorxmasınlar. Böyüklərin sözünü
eşitsinlər, oxumaqdan, öyrənməkdən
yorulmasınlar, qarşılarına məqsəd qoyub ona
çatmağa çalışsınlar. Əminəm ki,
öz arzusuna doğru inamla addımlayan, bu yolda
çalışan adam gec-tez istəyinə çatır.
525-ci qəzet.- 2012.- 21 aprel.- S.10