“...Mətbuat oxucunu işıq gələn
tərəfə aparmalıdır”
(II söhbət)
Pərvinin həmsöhbəti təhsil
naziri Misir Mərdanovdur.
“525-ci qəzet”in ötən şənbə
nömrəsində təhsil naziri Misir Mərdanovla geniş
söhbətimiz olmuşdu. Mətbuata hər zaman
açıq olan Misir müəllim suallarıma verdiyi səmimi
və məzmunlu cavabları ilə bir qədər fərqli
rakursda göründü. Söhbətin əvvəlindən
müdrik bir ağsaqqal mövqeyi ilə cəmiyyətin,
kütlənin ümumi problemlərindən danışdı.
Uşaqlıq, gənclik illərinə qayıdıb valideynlərindən
söz açan Misir müəllim eyni həssaslıqla
övladlarına, nəvələrinə aid fikirlərini də
bizimlə bölüşdü. Uzun illər Azərbaycan təhsilinə
başçılıq edən adamın sadəcə bir
valideyn kimi övladlarının savadı, biliyi haqqında
dedikləri zənnimcə olduqca maraqlı idi. Bir həmsöhbət
kimi mənim üçün müsahibənin kuliminasiyası
Misir müəllimin anadan olduğu kənd haqqında dedikləriydi.
Yəqin ki, sualı verdiyim an həmsöhbətimin
üzündəki ifadənin necə dəyişildiyini,
gözlərinə çökən kədəri ifadə eləmək
üçün sadəcə mötərizə içərisində
“kövrəlir” yazmaq kifayət deyil. Yurduna həsrət
qalmış insanın doğulub böyüdüyü evə
illər sonra qonaq kimi getməsi, məcburən düşmən
süfrəsində şam etməsi, həyətlərindən
torpaq götürüb valideynlərinə gətirməsi...
Bütün bunları özünəməxsus hüznlə nəql
edən Misir müəllimin söhbətin davamında gələcəyimizə,
gəncliyimizə aid nikbin, optimist fikirləri
düşünürəm ki, oxucularımız
üçün də maraqlı oldu.
Bu gün cəmiyyətdə ən
çox müzakirə edilən sahələrdən biri mətbuatdır.
Təhsil nazirimizin mətbuatla münasibəti, haqqında
yazılanlara aid fikirləri barədə növbəti
söhbətimizi oxucularımıza təqdim edirəm.
Pərvin: Misir müəllim, bir təhsil
naziri kimi medianın indiki vəziyyətindən
razısınızmı?
Misir Mərdanov: Pərvin xanım,
açığını desəm, həm razıyam, həm
də narazı. Razıyam ona görə ki, Azərbaycan
müstəqillik əldə etdikdən sonra mətbuata da
azadlıq verildi. Yeni qəzetlər yaradıldı. Mətbu
orqanların sayı artdı. Cəmiyyətdə demokratik bir
şərait yarandı. Bu gün hər kəs istədiyini
yaza bilir. Sovet dövrü ilə müqayisədə mətbuatın
cəmiyyətin həyatında rolu yüksəlib. Bunu
müsbət hal kimi qiymətləndirirəm və əlbəttə
ki, sevinirəm. Ancaq eyni zamanda indi Azərbaycanda medianın
müsbət istiqamətdə inkişaf etdirmək
üçün kifayət qədər mütəxəssis
yoxdur. Təəssüf ki, bəzi hallarda mətbuatda müvafiq
təhsili, biliyi və bacarığı olmayan qeyri-peşəkar
şəxslər özlərinə yer tapır ki, bu da
insanlarda kütləvi informasiya vasitələrinə
inamsızlıq yaradır. Cəmiyyətdə belə bir
fikir də mövcuddur ki, bəzi mətbuat orqanları kimlərinsə
tərəfindən idarə olunur. Əlbəttə, mən
buna tam inanmıram. Amma gündəlik qəzetlərlə
tanış adam kimi deyə bilərəm ki, bu fikirlə
müəyyən mənada razılaşmaq olar.
Pərvin: Əlbəttə, bu barədə
müxtəlif fikirlər, mülahizələr var.
Çoxlarını qeyri-obyektiv tənqid edən bu mətbuatın
özü də tənqid atəşinə tuş gəlir.
Amma həm də müəyyən orta yol tutmuş, mədhiyyəçilikdən
və ucuz, qərəzli tənqidlərdən uzaq qəzetlərimiz
də var...
Misir Mərdanov: Razıyam bununla! Belə
mətbuat orqanlarının mövcudluğu
hamımızı sevindirir. Əslində xalqa yaxın mətbuat
məhz belə olmalıdır. Onu da qeyd edim ki, xüsusi
ideologiyaya xidmət etməyən, cəmiyyətin müxtəlif
fikirli üzvlərini ortaq mövqeyə yönəldən,
ümummilli mənafelər baxımından onları birləşdirən,
insanları inkişafa, maariflənməyə,
tolerantlığa dəvət edən mətbu orqanlar da
vardır. Bu qəzetlərdə əsasən peşəkar
jurnalistlər fəaliyyət göstərir və hesab edirəm
ki, məhz onlar mətbuatımıza baş ucalığı
gətirirlər. Amma təəssüf ki, bunların sayı
çox deyil, barmaqla saymaq olar.
Pərvin: Mütaliəni sevən
adamların stolüstü kitabı olur. Adətən, bu ifadə
tez-tez müraciət edilən, oxunmasa da, ara-sıra vərəqlənən
kitablar haqqında deyilir. Kitablarınız haqqında növbəti
söhbətlərimizdə danışacağıq. İndi
bilmək istərdim ki, “stolüstü qəzet”iniz varmı?
Misir Mərdanov: Maraqlı sualdır.
Bilirsiniz, indi elə bir zaman gəlib ki, bəlkə də hər
gün bütün qəzetləri oxumağa ehtiyac yoxdur.
Çünki internet və digər daha sürətli vasitələrlə
lazım olan informasiyanı əldə etmək
mümkündür. Amma buna baxmayaraq mən qəzetləri hər
gün izləməyə çalışıram.
Şübhəsiz ki, ilk növbədə dövlət qəzetlərini
izləyirəm, imkanım daxilində oxuyuram. Təhsillə
bağlı məlumatlar, fərmanlar, sərəncamlar, qərarlar
və digər rəsmi sənədlərlə tanış
oluram. Lakin açığını desəm “525-ci qəzet”,
“Zerkalo”, “Exo” və digər qəzetləri siz deyən kimi
“stolüstü qəzet”im hesab edirəm, çünki bunlara
abunə yazılmışam, hər gün alıram və
maraqla oxuyuram.
Pərvin: İnternet mediadan
danışdınız. Bu gün lazım olan informasiyanı
saytlardan daha tez əldə etmək olur. İnternetdən
istifadə edirsiz, ya xəbəri yalnız klassik qaydada
oxumağa üstünlük verirsiz?
Misir Mərdanov: Zamanla ayaqlaşan, onun nəbzini
tutmağa çalışan hər kəs kimi mən də
internetdən istifadə edirəm. Hesab edirəm ki, xəbər
saytlarının olması çox vacib məsələdir.
Xüsusən xarici ölkələrə səfərlər
zamanı bunların üstünlüyü daha aydın hiss
olunur. Bu yaxınlarda mən Budapeştdə və Türkiyədə
səfərdə olarkən mobil telefonla saytlara daxil olub, bizim
mətbuatı, ölkədə gedən prosesləri izləyirdim.
Burada üstün cəhət həm də məlumatı video,
foto görüntülərlə almaq imkanının
olmasıdır.
Pərvin: Amma mətbuatın bu istiqamətində
də müəyyən qüsurlarıvar... Qeyri-peşəkar
yanaşma, xəbəri tez-tələsik, ciddi, kobud səhvlərə
fikir vermədən ictimaiyyətə təqdim etmə və
s.
Misir Mərdanov: Əlbəttə! Bütün
bu məsələlər, çatışmazlıqlar da
göz önündədir. Hətta mən bəzən
orfoqrafik səhvlərlə yanaşı, müəyyən
siyasi, tarixi səhvlərə də rast gəlmişəm. Bu
da yəqin ki, dediyiniz qeyri-peşəkarlıqdan və tələskənlikdən
irəli gəlir. Onu da qeyd etmək lazımdır ki, ölkəmizdə
bu sahə son illərdə daha dinamik inkişaf edir,
saytların sayı sürətlə artır, keyfiyyət isə
yavaş- yavaş yüksəlir. Ümidvaram ki, burada da ciddi rəqabət
yarananda saytlar daha savadlı, bilikli, məsuliyyətli
adamları işə cəlb etsələr keyfiyyət xeyli
yüksələcək. Onda cəmiyyət də bu mətbu
orqanlara daha inamla, hörmətlə yanaşar. Məsələn,
xarici ölkələrdə köşə yazarlarının
cəmiyyətdə çox böyük nüfuzu vardır. Mən
Türkiyəyə səfərlərimdə “Hürriyyət”,
yaxud başqa qəzetlərin, saytların köşə
yazarlarına necə etimad göstərildiyinin dəfələrlə
şahidi olmuşam. Düşünürəm ki, bizdə o səviyəyə
çatmaq üçün həm maddi-texniki təchizat, həm
də kadr hazırlığı baxımından hələ
çox iş görülməlidir.
Pərvin: Təhsilə, yaxud sizin
özünüzə aid yazılara əlavə edilmiş
şərhləri oxuyursuz?
Misir Mərdanov: İndiki dövrdə
bu da çox müzakirə olunan məsələlərdəndir.
Mən imkanım daxilində yazılan şərhləri
oxumağa çalışıram. Bəzilərinə təəssüflənirəm
də. Bilirsiz, Pərvin xanım, müəyyən məsələlər
var ki, onlara yanaşmada Azərbaycan mentalitetini hökmən nəzərə
almaq lazımdır. Əvvəllər senzura var idi. Amma indi
şükürlər olsun ki, biz demokratik bir ölkədə
yaşayırıq, hər adam öz düşüncələrini
sosial şəbəkələrdə yaya, yaxud dediyiniz kimi
saytlarda şərhlərə əlavə edə bilər.
Amma mən belə hesab edirəm ki, hər insanın daxilində
onun tərbiyəsindən irəli gələn bir senzura da
olmalıdır. Şəxsən mən istənilən
mövzuda açıqlığa getməyin, “naturalizm”ə
varmağın tərəfdarı deyiləm.
Pərvin: Yəqin ki, müxtəlif
adamların ailəsi, şəxsiyyətilə bağlı
çox açıq, bəzən hətta təhqir dolu şərhlərə
də rast gəlmisiniz...
Misir Mərdanov: Bəli! Bu qəbulolunmaz
məsələdir. Hesab edirəm ki, söz
azadlığından, ölkəmizdə formalaşmaqda olan
demokratik abu-havadan müstəqil dövlətimizin daha da
mökəmlənməsi və dinamik inkişafı, dünya
birliyində özünə layiq yer tutması, Azərbaycan həqiqətləri,
Ermənistanın ölkəmizə təcavüzünün
nəticələri barədə məlumatların olduğu
kimi dünya ictimaiyyətinə çatdırılması
istiqamətində istifadə etsək, daha yaxşı olar.
Pərvin: Misir müəllim, bəzən
mətbuatda bu tipli yazılara rast gəlirik: “Azərbaycanın
filan ucqar kəndindəki məktəbdə bir uşaq intihar
etdi...” Bu xəbərə 10 şərh olsa, biri mütləq
belə olacaq: “Nazir hara baxır?” Cəmiyyətin istənilən
hadisəyə bu cür münasibəti, hər kəsin
öz boynuna düşən vəzifəsini yerinə yetirməkdənsə,
hər şeyi nazirdən tələb etməsi yormur ki, sizi?
Misir Mərdanov: Pərvin xanım, mən
bu məsələlərə iki cür yanaşıram. Təhsillə
bağlı hər hansı problem meydana çıxanda, ilk
növbədə, Təhsil Nazirliyini və naziri
günahlandırırlar. İstənilən bu və ya digər
şərhlərdə, müzakirələrdə müsbət
cəhət də görürəm. Əgər siz on il
öncəki mətbuatı indiki ilə müqayisə etsəniz
təhsil haqqında yazıların sayının birə on
artdığını görərsiniz. Mən bunu millətin
təhsilə olan diqqətinin artması kimi də qiymətləndirirəm.
Mətbuatın və ümumiyyətlə millətin diqqətinin
təhsilə cəlb olunmasını bu sahəyə rəhbərlik
etdiyim illərin ən ciddi addımlarından, nailiyyətlərindən
bir hesab edirəm. Yəni biz təhsil siyasətini gündəmə
gətirə bildik. Açığını deyim ki, bəzən
dostlarım mənə deyirlər ki, Misir müəllim təhsili
ictimailəşdirdi. Amma ikinci bir yanaşmam da odur ki, yaranan
problemlərin hamısını konkret bir adamla əlaqələndirmək
doğru deyil. Təhsil sahəsi elə geniş əhatəli
bir sistemdir ki, onun problemlərini həll etmək
üçün cəmiyyətin hər bir üzvü öz
töhfəsini verməlidir. Nazir Bakıda oturub ucqar kənddə
baş verənləri tam mənada nəzarətdə saxlaya
bilməz.
Pərvin: Bəs bu cür məlumatları
oxuyanda sizin özünüzün naziri
qınamağınız olub?
Misir Mərdanov: Şübhəsiz ki, hər
bir baş verən hadisədə öz məsuliyyətimi hiss
edirəm. Bəzən də qınayıram özümü.
Təxminən 12 il bundan öncə mən öz iş yerimdəydim,
çox ağır bir xəbər gəldi ki, Sumqayıt məktəblərinin
birində buraxılış sinfinin Hərbi hazırlıq dərsində
müəllimin ehtiyatsızlğı ucbatından qumbara
partlayıb və 10 nəfər şagird həlak olub. Dərhal
həmin məktəbə getdim və uşaqlarının
attestat alıb ali məktəbə qəbul olmasını
gözləyən valideynlərin qəfil faciəsi ilə
qarşılaşdım. Onlarla bərabər
övladını itirmiş adam kimi ağladım. Belə
ölümlə, itkiylə nəticələnən hadisələr
baş verəndə daha ağır olur.
Pərvin: İki il öncə Neft
Akademiyasında da baş verən olaylar mətbuatda birmənalı
qarşılanmadı...
Misir Mərdanov: Əlbəttə. Bu
çox böyük faciə idi. Və bu hadisədə Təhsil
Nazirliyinin günahlandırılmasını qəbul etməyə
də bilmərəm. Bizim borcumuz hər bir təhsil alanın
təhlükəsizliyini təmin etmək, onun
üçün əlverişli təlim və inkişaf
mühiti yaratmaq, övladını təhsil almağa göndərən
valideyndə isə buna inam formalaşdırmaqdan ibarətdir.
Bir daha vurğulamaq istəyirəm ki, hər kəs öz vəzifəsinə
məsuliyyətlə yanaşmasa, ən sadə vətəndaşdan,
nazirə kimi hamı bu vacib sahəyə öz layiqli töhfəsini
verməyə çalışmasa, arzulanan nəticəni əldə
etmək çətin olar.
Pərvin: Misir müəllim, təbii ki,
problemli, hətta faciəvi hadisələr olur. Amma inkişaf
da var, müsbətə doğru işlər də
görülür. Nədənsə cəmiyyət pisi tez
görür, müzakirə edir... Yəqin ki, müsbət
işlər daha çox vurğulanmalı, təbliğ
olunmalıdır. Çıxışlarınızdan birində
demişdiniz ki, bircə dəfə də olsun inkişafı,
yaxşı müəllimi tərif, təbliğ edən
veriliş, yazı görmədim...
Misir Mərdanov: Həmin
çıxışım dəqiq yadımdadır. Hər il
sentyabr ayında Təhsil və Karyera Sərgisi təşkil
edirik. Bununla əlaqədar keçirdiyimiz mətbuat
konfransında jurnalistlər mənə təhsil sahəsindəki
nöqsanlar, çatışmazlıqlar, müəllimlər
haqqında çoxsaylı suallar verirdilər, sualları
cavablandırdıqdan sonra sözün düzü, xeyli əsəbiləşdim
və onlardan soruşdum ki, məgər təhsil sahəsində
həyata keçirilən hər hansı bir müsbət
işlə qarşılaşmamısınız, 150 mindən
çox müəllim arasında bir yaxşısını
görə bilmədiniz, bu vaxta qədər sizlərdən
kimsə yaxşı bir müəllimin portretini
yaradıbmı, haqqında yazıbmı, yaxud həyata
keçirilən müsbət addımları təbliğ
edibmi? Təəssüf ki, heç kim sualıma cavab verə
bilmədi. Onda növbəti sual meydana çıxır: Məgər
Azərbaycanda yaxşı müəllim yoxdur, son illərdə
ölkədə təhsil sahəsində heç bir iş
görülməyib? Mən hesab edirəm ki, kifayət qədər
yaxşı müəllimlərimiz var və müstəqillik
illərində bütün sahələrdə olduğu kimi təhsil
sahəsində də çox böyük işlər
görülüb. Təhsil sisteminin maddi tekniki bazası
hissolunacaq dərəcədə möhkəmlənib, milli təhsil
sisteminin məzmununda, idarəolunmasında, maliyələşməsində,
təhsilalanların nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsində,
qanunvericilik bazasının formalaşmasında, müasir
texnologiyaların tədbiq olunmasında irəliyə doğru
ciddi addımlar atılıb və nəticələr göz
qabağındadır. Məsuliyyətlə demək istəyirəm
ki, müstəqillik illərində, qısa bir müddətdə
ölkə rəhbərliyinin təhsilə diqqət və qayğısı,
bilavasitə bu sahəyə rəhbərlik edənlərin fədakar
əməyi nəticəsində Azərbaycanda beynəlxalq
standartlara uyğun təhsil sistemi qurulmuşdur. Bütün
bunlar dünyada tanınmış təhsil ekspertləri tərəfindən
də dəfələrlə vurğulanmışdır.
Sadəcə, bilmirəm nədənsə,
bizim mətbuatımız daha çox “qaranı” görür,
mənfi halları diqqət mərkəzinə gətirir. Mətbuatı
açırsan, eynitipli yazılara rast gəlirsən:
“Avtomobil qəzası olub, filan qədər adam ölüb.”,
“Oğul atasını bıçaqlayıb”, “Məktəbdə
iki şagird dava edib, biri o birisinin gözünü
çıxardıb”... Hesab edirəm ki, belə məlumatlara
geniş yer verilməsi heç bir kütləvi informasiya
vasitəsinə baş ucalığı gətirməz. Qoy mətbuat
nümayəndələri məndən inciməsinlər, amma
əminliklə deyə bilərəm ki, indiki zamanda Azərbaycan
cəmiyyətində bu və ya digər mənfi hallar varsa, səbəbkarlardan
biri də kütləvi informasiya vasitələridir.
Pərvin: Sizcə, konkret olaraq sizin
işinizdə mətbuatımızın daha çox
çatışmazlıqları yazmasının səbəbi
nədir?
Misir Mərdanov: Pərvin xanım, mən
müəyyən mənada özümüzdə də
günah görürəm. Çünki
gördüyümüz işlərin nəticələri barədə
təbliğat işini vaxtında və lazımi səviyyədə
aparmırıq.
Pərvin: Bu təvazökarlıqdan irəli
gəlir?
Misir Mərdanov: Bəlkə də... Ola
bilər təvazökarlıq edirik,
düşünürük ki, hardasa bir dəfə deyildi kifayətdir.
Amma bununla yanaşı mətbuatın qeyri-peşəkarlığı,
ədalətsizliyi də öz işini görür. Məncə,
mətbuat oxucunu işıq gələn tərəfə
aparmalıdır, amma təəssüf ki, bir çox hallarda
bunun əksini edir.
Pərvin: Misir müəllim tənqidə
münasibətiniz necədir? Necə reaksiya verirsiz
haqqınızda yazılan, bəzən də qərəzli tənqidlərə?
Misir Mərdanov: (gülür) Mənə
belə gəlir ki, tənqidə qarşı çox
dözümlüyəm. Bütün yazıları oxuyuram və
həzm etməyə çalışıram.
Tapşırıqlarımı verirəm ki, tənqid olunan məsələlərə
ciddi fikir verilsin. Həm də təkcə mətbuat bizə tərəf
gəlməməlidir, biz də ona tərəf getməliyik. Məsələn,
bir faktı deyə bilərəm ki, “Zerkalo” qəzetində “Təhsil
hamı üçündür” adlı rubrika
açılmışdı və son günlərə qədər
təhsildən əsasən tənqidi yazılar gedirdi. Bu məni
çox incidirdi. Mən şöbə müdirlərini
toplayıb dedim ki, günah bizdədir. Həmin
yazıların müəlliflərini dəvət edib öz
müsbət işlərimiz barədə də məlumat verməliyik.
Belə də etdik. İnanırsız, heç iki ay
keçməmiş həmin qəzetin münasibəti tamamilə
dəyişdi. Təcrübə onu da göstərir ki, bir
sıra tənqidi yazıların səbəbi məhz məlumatsızlıqdır.
Pərvin: Bu gün cəmiyyətdə
“Reket jurnalistika” deyilən bir problem var. Belələrinin
insanların şəxsi həyatına müdaxilə edən,
təhqir, ucuz tənqidlərlə dolu yazılarına rast gəlirik.
Yəqin ki, siz də bunların hədəfinə tuş gəlmisiniz.
Bunlarla necə mübarizə aparırsız?
Misir Mərdanov: Əlbəttə,
haqqımda belə yazılar olub. Amma əsasən əvvəllər
çox yazılırdı. Son vaxtlarda rast gəlmirəm bu
cür “reket hücumları”na. Məndən inciməsinlər,
amma yəqin ki, yazılarının heç bir nəticə
vermədiyini görüb yoruldular. Bunlarla mübarizə
aparmıram. Özümü kiməsə zəng edib “niyə
belə yazmısan” demək səviyyəsinə endirmərəm.
Pərvin: Bəzi televiziya
kanallarımızda Təhsil Nazirliyinin də dəstəyi ilə
intellektual yarışlar, tok şoular keçirilir. Sizcə,
gənclərin savadlanmasında, kitaba, elmə cəlb
olunmasında televiziyanın, mətbuatın rolu nə dərəcədədir?
Misir Mərdanov: Mən hesab edirəm ki, cəmiyyətin,
gənclərin intellektinin artırılmasında,
savadlanmasında mətbuatın, televiziyanın üzərinə
düşən vəzifə heç də məktəbdən
az deyil. Biz müxtəlif kanallarda dediyiniz layihələri Təhsil
Nazirliyi olaraq dəstəkləyirik, bəzilərində
tez-tez iştirak da edirik. Məsələn, AZTV ilə birgə
gənclər arasında “Mən fəxr edirəm ki, azərbaycanlıyam”
adlı bilik yarışı keçiririk. İctimai
televiziyanın “Açıq dərs” verilişində
nazirliyin əməkdaşları, şəxsən mən
özüm dəfələrlə iştirak etmişik. Bundan əlavə
ANS televiziya sirkətinin bizim dəstəyimizlə keçirilən
“Ağıl dəryası” bilik yarışının qalibləri
ümumtəhsil məktəblərinin buraxılış
imtahanlarından azad edilir, hətta xarici ölkələrin
ali məktəblərinə imtahansız qəbul olunurlar. ATV
– də Təhsil Nazirliyi ilə birgə “LG bilik akademiyası”
adlı layihə həyata keçirilir. Belə layihələr
gənclərimizin elmə, təhsilə meyl və
marağının artmasına öz müsbət təsirini
göstərir.
Pərvin: Nədənsə bu cür layihələr
çox deyil. Telekanallarımız şou proqramlarına daha
artıq yer ayırır, önəm verirlər...
Misir Mərdanov: Doğrudur! Təəssüf
ki, bu belədir. Mən uzun illərdir
çalışıram ki, müstəqil bir təhsil
kanalı açılsın. Heyif ki, hələlik buna nail ola
bilməmişik. Amma bu istiqamətdə cəhdlərimizi
davam etdiririk, danışıqlar aparılır, ümid edirəm
ki, yaxın zamanlarda arzumuza çatacağıq. Artıq
ölkəmizdə özünü doğrultmuş belə
bir təcrübə vardır. Bir müddət əvvəl
müstəqil mədəniyyət kanalının fəaliyyətə
başlaması, orada xalqımızın milli-mənəvi dəyərlərinin
qorunmasına, gənc nəslə aşılanmasına xidmət
edən verilişlərin təşkili cəmiyyətdə
böyük rəğbətlə qarşılanmışdır.
Ümumiyyətlə, hesab edirəm ki,
intellektual yarışlar, oyunlar, müsabiqələr cəmiyyətdə
canlanma yaradır. Misal üçün, artıq beşinci
ildir ki, ölkəmizdə cənab Prezidentin Sərəncamı
ilə “ən yaxşı müəllim”, “ən yaxşı
məktəb” müsabiqəsi keçirilir. Müsabiqənin
gedişi və nəticələri mətbuatda geniş
işıqlandırılır.
Pərvin: Bu cür yarışlar
sağlam rəqabət yaradır, ya əksinə?
Misir Mərdanov: Düşünürəm
ki, sağlam rəqabətdir. Belə yarışlar müəllimləri
daha əzmlə çalışmağa sövq edir,
müasir təlim texnologiyalarından, innovasiyalardan
bacarıqla istifadə etməyə yönəldir. Müsabiqə
qaliblərinin ölkə başçısının sərəncamı
ilə hər il mükafatlandırılması təhsil
işçiləri və bütövlükdə cəmiyyət
tərəfindən böyük rəğbətlə
qarşılanır.
Pərvin: Misir müəllim, söhbət
boyu mətbuatın bu günki mənzərəsini müxtəlif
tərəflərdən analiz etdik. Problemlər,
çatışmazlıqlar indi cəmiyyətdə də
çox müzakirə olunur. Yəqin ki, medianın bu
günki durumunu yaxşılaşdırmaq, peşəkarlığı
artırmaq istiqamətində işlər jurnalistika fakültəsindən
başlamalıdı, elə deyilmi?
Misir Mərdanov: Pərvin xanım, siz
bilirsiniz ki, mən uzun illər Bakı Dövlət
Universitetində çalışmışam. Jurnalistika
fakültəsi və orada işləyən, dərs deyən
şəxslərin əksəriyyəti ilə yaxından
tanışam. Əminliklə deyə bilərəm ki, Bakı
Dövlət Universitetinin Jurnalistika fakültəsində bu
sahədə müvafiq bilik və bacarıqlara yiyələnmək
üçün həmişə sağlam və saf bir
mühit olubdur. Bu fakültədə keçmişdə də,
indi də çalışan insanlar həmişə öz
bilikləri, bacarıqları, mənəvi saflıqları ilə
müsbət mənada digərlərindən fərqləniblər.
İnanmıram ki, orda təhsil almış jurnalistlər
peşəkar olmasınlar. Amma yenə də razıyam ki, mətbuatın
problemləri, bu sahədə bilikli kadrların
hazırlanması, ixtisaslarının artırması, təkmilləşməsi
də məhz təhsil sistemi ilə bağlıdır. Biz
Bakı Slavyan Universitetində Jurnalistika fakültəsi
açmışıq, jurnalistlərin ixtisasartırması və
təkmilləşdirilməsi ilə bağlı çox
böyük işlər görürük. Bu baxımdan bir
neçə il bundan əvvəl təhsildən yazan jurnalistlərlə
Təhsil Nazirliyi arasında həyata keçirdiyimiz birgə
layihəni xüsusi qeyd etmək istərdim. Bu layihə
çərçivəsində Fizuli rayonunun Horadiz qəsəbəsində
və Bakı şəhəri 60 nömrəli məktəbdə
keçirilən tədbirlərin böyük əhəmiyyəti
oldu. Hesab edirəm ki, bu tipli layihələr gələcəkdə
daha geniş miqyasda həyata keçirilməlidir. Məncə,
bunların hamısı öz müsbət nəticəsini
verəcəkdir. Düşünürəm ki,
seçilmiş, nüfuzlu jurnalistlər həmişə
olub, bugün də var, gələcəkdə də
olacaqdır.
Pərvin xanım, mən cəmiyyəti
bir dənizə bənzədirəm, dəniz dalğalanır,
ona lazım olanları saxlayır, digərlərini isə kənara
atır. Fikrimcə, dediklərimi yaşadığımız
cəmiyyətə də aid etmək olar. Mümkün qədər
səbrli, dözümlü və tolerant olmaq lazımdı,
inanıram ki, zaman özü bir çox problemləri yoluna
qoyacaqdır.
525-ci qəzet.- 2012.- 28 aprel.-
S.10-11.