“İrəli”yə qarşı aparılan anti-reklam əslində bu təşkilatın gozəl reklamı olur   

 

Musahibimiz millət vəkili Ceyhun Osmanlıdır.

 

Son gunlər bəzi media quruluşlarında bir vaxtlar həmtəsiscisi və sonradan sədri olduğunuz “İrəli” İctimai Birliyinə qarşı ən muxtəlif xarakterli ittihamlar səsləndirilir. Bu ittihamlar barədə siz nə demək istərdiniz , bunlar sizcə, təsadufidirmi, yoxsa, bu təşkilata qarşı başlanılan kampaniyanın tərkib hissəsidir?

–Birmənalı olaraq hesab edirəm ki, “İrəli”yə qarşı səsləndirilən ittihamlar təsadufi deyil, bunlar sifarişlidir. “İrəli”yə qarşı başlanan kampaniya əslində Azərbaycanda acıq fikirli, muasir  duşuncəli, milli təfəkkurlu və dovlətcilik ənənələrinə sadiq gəncliyə qarşı aparılan kampaniyanın bir tərkib hissəsidir.  Hər kəs də yaxşı bilir ki, “İrəli” olkə Prezidenti İlham Əliyevi dəstəkləyən və Azərbaycandakı movcud siyasi kursun olkəmizi hələ daha cox  inkişafa doğru aparacağının  təminatcısı olduğunu daim vurğulayan bir ictimai birlikdir. “İrəli” eyni zamanda, real bir gucdur. Bu gun bəzi təşkilatlar, hətta, partiyalar yalancı statistikalar dərc etdiyi bir vaxtda, “İrəli” real platforma, real guc, real fəaliyyət ortaya qoya bilib. Muxalifətin bizimlə bağlı  təşvişini də əslində normal qəbul edirəm. Cunki prezident seckilərinə təxminən bir il vaxt qalır və hesab edirəm ki, onlar artıq bir nov kampaniyaya start veriblər. Onların seckilərlə bağlı  “hədəf”lərindən biri də məhz  bugunku islahatların, inkişafın, siyasətin real təbliğatcısı olan , bunu rasional olaraq təhlil edən, yəni, pafosdan uzaq bir şəkildə araşdıran, bunu daim ictimai muzakirələrə gətirən, həmcinin, ortaya qoyduğu real fəaliyyətlərlə boyuk bir gənclik təbəqəsini ətrafına toplaya bilən  “İrəli”yə  qarşı anti-təbliğat, qaralama kampaniyasını təşkil etmək idi. Yəni, “İrəli” təbii şəkildə muxalifətin hədəfinə gəlməliydi və artıq bəlli dairələr tərəfindən də bu qaralama , ləkələmə kampaniyasına start verilib. Amma əslində sizə maraqlı bir faktı deyim ki, “İrəli”yə unvanlanan tənqidlərin, ittihamların, bu absurd ləkələmə kampaniyasının arxasında dayanan quvvələr cəmiyyətin o qədər nifrətinə səbəb olan insanlardır ki, onların bizə qarşı başlatdıqları anti-reklam bizim “İrəli” ucun bir nov gozəl reklamdır. O mənada ki, bu absurd ittihamların arxasında dayanan insanlar destruktivlikləri ilə hec kimdə şubhə doğurmadıqlarına gorə, belə destruktiv elementlərin konstruktiv bir təşkilata atdığı qondarma iftiralar da artıq əks-effektini verir. Bunun nəticəsində isə  “İrəli” daha da reklam olunmuş olur. Yəqin ki, kultura.az saytı və “Yeni Musavat” qəzetindəki təkrar-təkrar bu, iftira dolu məlumatların şahidi olmusunuz. Yenə də qeyd edirəm ki, məsələn, sozugedən qəzetin sarı mətbuat olduğu hec kimdə şubhə doğurmurorada yazılanların da xəyal urunu olduğu hec kəs də şubhə doğurmur. Onlar oz səhifələrində  insanlara qarşı o qədər cox yersiz ittihamlara, əsassız, məntiqsiz, absurd, cəfəng fikirlərə yer veriblər ki, artıq demək olar ki, hec kim bu qəzeti ciddi hesab etmir. Belə olan halda da maraqlı bir məqam baş verir, yəni, bu qəzetə  o qədər antipatiyası olan insanlar var ki, “İrəli” haqqında hər hansı bir tənqidi yazı dərc ediləndə, bu, həmin insanların “İrəli”yə simpatiyasının daha da guclənməsinə səbəb olur. Ona gorə adıcəkilən qəzetin təmsilcilərindən xahiş edirəm ki, onlar calışsınlar ən azı gundə bir dəfə  “İrəli” ilə bağlı absurd tənqidi yazı versinlər. Bir daha deyirəm, onların hər cəfəng yazısından sonra “İrəli”yə olan  dəstəyin həcmi bir az da artır və təşkilata simpatiya ilə yaşanan insanların sayı xeyli guclənir. Cunki onlara antipatiya ilə yanaşan insanlar həddindən artıq coxdur və təbii olaraq, onların hər belə tənqidindən sonra həmin quvvələrə nifrətlə yanaşan insanların daha cox “İrəli”yə axını və dəstəyi baş verir...

– “İrəli”nin real uzvlərinin, təəssubkeşlərinin, eləcə də, bu ittihamlardan sonra təşkilata uz tutanların sayı nə qədərdir? Hər halda bu məsələ bu gun sizin səlahiyyətinizə bir qədər aid olmasa da belə...

– “İrəli”nin real uzvlərinin sayı təxminən 30 minə yaxındır. Bir muddət oncə uzvlərimizin sayı 27 mini kecmişdi, amma “İrəli”nin real sosial bazası daha boyukdur. “İrəli”nin  bu gun iki facebook səhifəsində sadəcə, 100 minə yaxın insan var. Bilirsiniz, 21-ci əsrdə artıq hansı təşkilatın real mənada necə uzvu olduğu o qədər də əhəmiyyətli deyil...Əhəmiyyətli olan həmin təşkilatın informasiya resurslarından istifadə edərək nə qədər insana cıxışının olmasıdır, nə qədər auditoriyanı əhatə edə bilməsidir. Əsas onəmli olan budurhesab edirəm ki,  “İrəli” də  bu gun Azərbaycanda informasiya resurslarından ən duzgun istifadə edən təşkilatlardan biridir. Eyni zamanda duşunurəm ki, “İrəli”nin real əhatə dairəsi dəfələrlə coxdur. Sadə bir sosioloji sorğu aparmaq olar, yəni, Bakı şəhərinin hər hansı bir noqtəsində və ya Azərbaycanın hər hansı bir bolgəsinə gedərək insanlara yaxınlaşıb, sadəcə, xahiş edə bilərsiniz ki, onlar hansı gənclər təşkilatlarının adlarını cəkə bilərlər. Mən əminəm ki, cox sayda insana rast gələcəksiniz ki, onların Azərbaycanda tanıdığı yeganə gənclər təşkilatı  “İrəli”dir. Bizim ucun real gercəklik , real mənada Azərbaycan insanının nə duşunduyu məhz budur. Belə demək mumkunsə, ozu-ozunu cəmiyyətdən təcrid etmiş bir qrupun – hansı ki, bunların bəzi numunələrinə bu yaxınlarda Tatarıstanda da şahid olduq, orada hansısa bir qrup mağaraya cəkilib, yerin altına enib  ozunu bir quvvə hesab edirindi haqqımızda nə duşunduyusozun acığı bizə bir o qədər  maraqlı deyil, biz buna diqqət də ayırmırıq. Amma onlar ozlərinə əziyyət verərək bizi reklam etməyə davam etmək istəyirlərsə , buyursunlar, davam etsinlər, onlara buna gorə, sadəcə minnətdarlığımızı bildirə bilərik.

Bu, maliyyə şəffaflığı məsələsi  butovlukdə dovrumuzun ən aktual məsələlərindəndir. Bu baxımdan, “İrəli”də bu maliyyə şəffaflığı məsələsi nə yerdədir, bir ictimai təşkilat olaraq, “İrəli” hansısa aidiyyəti qurumlar qarşısında maliyyə hesabatı verirmi?

Bilirsiniz, hansısa qeyri-hokumət təşkilatı haqqında sohbət “İrəli”dən getmir, danışarkən birincisi, movcud qanunvericiliyi bilmək lazımdır ki, hər bir qeyri-dovlət qurumu yalnız oz uzləri qarşısında hesabat verir. Ona gorə indi  qıraqdan deyilənlərin məntiqi haradan qaynaqlanır, o, doğrusu, bizə təəccublu və gulməli gorsənir... Cunki  “İrəli” tək-tuk təşkilatlardan biridir ki, vaxtlı-vaxtında hesabat-secki konfransı kecirir və xatırlayırsınızsa, may ayında  “İrəli” ən son hesabat-secki konfransını kecirdi. Burada da iki minə yaxın secilmiş uzvlər iştirak etdi  qurum oz uzvləri qarşısında hesabat verdi. İndi mən bu tənqidi, absurd fikirləri yazan, bu məsələyə əsasız yanaşan insanlara sual vermək istəyirəm ki,  onlar ən son hesabat konfranslarını nə vaxt keciriblər və nə zaman oz uzvləri qarşısında hesabat veriblər, hansı layihələrinin adını acıqlayıblar, hansı rəqəmləri soyləyiblər? Mən əslində onları başa duşurəm, onların  fəaliyyətləri olmadığına gorə, bəlkə də hec hesabat verməli  bir məlumatları yoxdur, bunu da normal hesab edirəm.

 Amma məsələn, cox sadə bir yolla bizim irəli.az saytına daxil olaraq, orada butun layihələrimiz və hətta, son hesabat-secki konfransında səslənən hesabatın mətni ilə də tanış olmaq mumkundur. Hansı ki, “İrəli”nin Mərkəzi  Nəzarət-Təftiş Komissiyası buna munasibət bildirib. Və qeyd edim ki, “İrəli”nin indi cox gozəl gənclərdən ibarət bir komandası varbu komanda həddindən artıq fəal gənclərdən ibarətdir. Bu da bizə deməyə əsas verir ki,  “İrəli” oz tarixi missiyasını yerinə yetirə  hansı ki, son bir necə ildir Azərbaycanda ən fəal gənclər təşkilatı olaraq, gundəmdə ola bilib. Yəni, bu gun secilmiş komanda deməyə əsas verir ki, ən azı novbəti illərdə də “İrəli” hələ uzun muddət ən fəal gənclər təşkilatı olaraq qalmaqda davam edəcək. Belə olan halda da, bizim rəqiblərimiz  gundəmdə qalmaq ucun iki mumkun secimdən ikincisini seciblər- birinci secim hər zaman  real fəaliyyət ortaya qoyub əməli ilə gundəmə gəlməkdir, hansı ki, onlar da bunu edə bilmirlər. Bunu etmək ucun kreativ insanlar, kreativ komanda, kreativ təşəbbuslər, umuumiyyətlə, normal , səmimi munasibətlər , muasir dunyagoruşu lazımdır. 21-ci əsrdə muasir dunyagoruşu, intellektual muzakirə muhiti, real fəaliyyət ortaya qoymadan da  hec kimi ətrafına toplaya bilməzsən. Umumiyyətlə, hec kimi ətrafına toplanmağa məcbur da edə bilməzsən. Bu zaman  bir məsələ qalır, real mənada səmimi insan olmaq, intellektual, kreativ təkliflər irəli surmək və bunun davamı olaraq da real fəaliyyət sərgiləmək. “İrəli”nin rəqibləri də bunu edə bilmirlər, onlar, nə normal insani munasibət, nə də peşəkar fəaliyyət sərgiləyə bilirlər və təbii olaraq,  onların arxasınca insanlar da gəlmir. Amma tam əksinə, “İrəli”də bunun olduğunun gorurlər, sadəcə, ozləri oz səhvlərindən nəticə cıxararaq, real fəaliyyətlə ortaya cıxmaqdansa, “İrəli”yə daş atmaqla məşğul olurlar. “İrəli” də  həmişə gundəmdə olan təşkilat olduğuna gorə, onunla bağlı  hər bir xəbər insanlara maraqlıdır. Həm  “İrəli”nin uğurları barədə məlumatlar insanları sevindirir, həm də “İrəli” haqqında hər hansı  iftira yazılanda təbii ki, insanlar bunu qəzəblə qarşılayırlar. Əslində “İrəli”yə bu cur iftiralar atmaqla, dediyim bu, kateqoriya insanlar  sosial bazalarını daraldırlar, bir cox neytral insanların da nifrətini qazanırlar və hansı ki, bu anda bu, bizim işimizə gəlir.

 

 

Kamil HƏMZƏOĞLU

 

525-ci qəzet.- 2012.- 31 avqust.- S.3.