Təhsil sahəsində
Avropa Şurası ilə əməkdaşlıq:
inkişaf üçün
münbit zəmin
Azərbaycan təhsil sisteminin
beynəlxalq, o cümlədən Avropa təhsil məkanına inteqrasiyası
beynəlxalq təşkilatlarla sıx əməkdaşlıq
şəraitində mümkündür. Bununla əlaqədar Təhsil Nazirliyinin
fəaliyyətinin əsas istiqamətlərindən biri də məhz beynəlxalq təşkilatlarla
əlaqələrin və qarşılıqlı əməkdaşlığın
gücləndirilməsindən ibarətdir. Bu
əlaqələr içərisində Avropa
Şurası ilə əməkdaşlığın
inkişafı, həmin təşkilat tərəfindən həyata
keçirilən beynəlxalq və regional
təhsil proqramlarında iştirak xüsusi yer tutur. Avropa Şurası
1949-cu ildə yaradılıb. Hazırda dünyanın 47
ölkəsi bu təşkilatın üzvüdür. Azərbaycan Avropa
Şurasına 2001-ci il yanvarın 25-də
üzv olub. Təşkilatın məqsədi insan
hüquqlarının müdafiəsi, demokratiyanın
inkişafı və qanunun aliliyinin təmin edilməsi, üzv
ölkələrin sosial və hüquqi təcrübəsinin
uyğunlaşdırılması sahəsində Ümumavropa dəyərlərinin
yaradılması olub. Təhsil naziri Misir Mərdanovun
sözlərinə görə, Avropa
Şurası Azərbaycanda təhsil sahəsində
aparılan islahatlara ekspert
yardımı göstərən ən fəal beynəlxalq partnyorlardan biridir. Təhsil
Nazirliyi ilə Avropa
Şurası arasında təhsil sahəsində səmərəli
əməkdaşlıq Azərbaycanın Avropa
Şurasına rəsmi daxil olmasından xeyli əvvəl yaranıb. Avropa
Şurasının himayəsi altında ilk
birgə layihələr 1996-cı ildən həyata
keçirilməyə başlanılıb: “Təhsilin keyfiyyətinin
təmin edilməsi sahəsində qanunvericilik
layihəsi. Bu layihə Avropa
Şurasına üzv olan
bütün ölkələri əhatə
etmişdir. Layihənin məqsədi üzv ölkələrin təhsil sahəsində
qanunvericilik bazasının təkmilləşdirilməsi,
bu sahədə fəaliyyət göstərən
mütəxəssislərin səriştələrinin
artırılmasıdır. Azərbaycan bu
layihəyə 1996-cı ildə qoşulmuşdur
və həmin il ərzində nəzərdə
tutulan tədbirlər başa
çatdırılıb. Layihə çərçivəsində
seminarlar, konfranslar və
digər təlim xarakterli tədbirlər keçirilmişdir. Təlim seminarlarında
60 nəfər təhsil işçisi iştirak edib. Tbilisi təşəbbüsü layihəsi. Təhsil
Nazirliyi bu layihəyə
1998-ci ildə qoşulub. Layihə Avropa ümumtəhsil məktəblərinin
15-16 yaşlı şagirdləri üçün
“Qafqaz xalqlarının tarixi”
dərs vəsaitinin hazırlanmasını nəzərdə tuturdu. Avropa Şurası tərəfindən təqdim olunmuş və region
ölkələri tərəfindən qəbul edilən
prinsiplərə əsaslanan bu vəsaitin
yazılmasında regionun 4 dövlətindən
müəlliflər qrupu və Avropa Şurasının Böyük
Britaniya, Polşa, Almaniya və Hollandiyadan dəvət
edilmiş ekspertləri və
naşirləri iştirak edirdilər.
Layihənin əsas məqsədi Qərbi Avropa
ölkələrinin orta məktəb
şagirdlərini Azərbaycan və digər Qafqaz
ölkələri xalqlarının tarixi,
ənənələri və mədəniyyəti ilə
tanış etmək idi. Vəsaitin ingilis dilində çap
olunması nəzərdə tutulurdu.
2004-cü ildə dərs vəsaitinin son
variantı Avropa Şurasına təqdim olunmuş, siqnal nəşri
2005-ci ildə çap edilib
təsdiq üçün layihədə iştirak edən ölkələrə
göndərilib. Vəsaitin nəşri 2007-ci
ilə planlaşdırılmışdı. Lakin
nəzərdə tutulan vəsaitin nəşri
Ermənistan tərəfinin qeyri-konstruktiv
mövqeyinə görə mümkün
olmadı. Bununla belə, layihə çərçivəsində
Azərbaycanın dərslik hazırlığı sahəsində
mütəxəssisləri və naşirləri Avropa təcrübəsi ilə
yaxından tanış olub, bu sahədə müvafiq
bacarıqlara yiyələniblər. Layihə 2007-ci ildə başa çatıb, Azərbaycandan 540 nəfər
tarix müəllimi təlim seminarlarında
öz bacarıqlarını inkişaf etdirmişdir. Azərbaycanda
və Gürcüstanda təhsilin keyfiyyətinin
təmin edilməsi sahəsində qanunvericilik
layihəsi. Təhsil Nazirliyi Avropa Şurasının bu
regional layihəsinə 2000-ci ildə qoşulub. Həmin layihə Azərbaycana təhsilin
keyfiyyətinin təmin edilməsi sahəsində beynəlxalq
standartlara uyğun
mexanizmlərin yaradılmasına yardım göstərməyi
nəzərdə tutur. Eyni zamanda
bu layihə göstərilən sahələrdə
beynəlxalq əməkdaşlıq üçün
geniş imkanlar da açıb.Layihə çərçivəsində
2000-2003-cü illərdə Azərbaycanda işçi
qrupları yaradılıb, Avropa
Şurası ekspertləri ilə birgə işçi
qruplarının iclasları keçirilib,
Azərbaycanda akkreditasiya, lisenziya
verilməsi və təhsilin keyfiyyətinə nəzarət
sahəsində effektiv hüquqi-normativ
sənədlərin işlənməsi və təsdiq
olunması məsələləri ilə bağlı
müzakirələr və fikir mübadiləsi
aparılıb. Layihə çərçivəsində
2001-ci ilin may
ayında Bakıda üç Qafqaz ölkəsi təhsil nazirlərinin regional konfransı keçirilib.
Tədbirdə Avropa Şurası Baş katibinin siyasi məsələlər üzrə müşaviri Klaus Şuman, Avropa
Şurasının digər nümayəndələri və
Avropanın bir sıra nüfuzlu
ekspertləri iştirak etmişlər. Konfransda Azərbaycan, Gürcüstan
və Ermənistanın təhsil nazirləri tərəfindən
imzalanmış birgə Bəyannamə qəbul edilib. Bu layihə çərçivəsində
əldə olunan səmərəli təcrübədən
ali təhsil müəssisələrinin
akkreditasiyası (2003-cü il) və ali təhsil sahəsində xarici
diplomların tanınması (2004-cü il)
üzrə yeni normativ
sənədlərin hazırlanmasında geniş
istifadə olunub. Layihənin uğurla həyata keçirilməsi Cənubi
Qafqaz ölkələri təhsil nazirlərinin
2004-cü ildə Strasburq şəhərində
keçirilən konfransda vurğulanıb
və birgə Bəyannamə qəbul edilib”.
Nazir deyir ki, Demokratik vətəndaşlıq
üzrə təhsil. Bu layihə 2002-ci
ildən həyata keçirilməyə başlanıb. Layihə Avropa
Şurasının bütün üzv ölkələrini əhatə edir. Əsas məqsəd Avropa
Şurası tərəfindən vətəndaşlıq təhsili
sahəsində (insan və cəmiyyət
fənni) beynəlxalq standartlara cavab verən yeni tədris
proqramlarının, dərslik, dərs vəsaitləri və
digər materialların hazırlanmasında ölkələrə,
o cümlədən Azərbaycana
yardım göstərməkdir. Layihənin əsas
məqsədi Azərbaycanda vətəndaşlıq və
demokratiyanın tədrisi sahəsində ümumi
vəziyyətlə tanış olmaq, mövcud problemlərin həllini, həmçinin
bu sahədə Avropa
Şurası ilə əməkdaşlığın konkret istiqamətlərini müəyyənləşdirməkdir.
Layihə çərçivəsində
Bakıda Avropa Şurasının ekspertlərinin
iştirakı ilə seminar və iclaslar keçirilmiş,
təklif olunan tövsiyələr və
təcrübə nəzərə alınmaqla Azərbaycanın
ümumtəhsil məktəbləri üçün
insan və cəmiyyət fənni üzrə
yeni tədris proqramının,
müəllimlər üçün müasir təlim texnologiyalarına əsaslanan
vəsaitin hazırlanmasında istifadə olunub.
Avropa Şurası 2005-ci ili
“Təhsil vasitəsilə demokratik vətəndaşlıq”
ili elan etmişdi. Bununla bağlı Təhsil Nazirliyi ümumi və ali təhsil
müəssisələri, qeyri-hökumət təşkilatları,
Azərbaycanda fəaliyyət göstərən beynəlxalq təşkilatlarla
birlikdə insan hüquqları və demokratik vətəndaşlıq
mövzuları üzrə konfranslar, seminarlar, “dəyirmi masa”lar və digər tədbirlər həyata
keçirib. Layihə
çərçivəsində 240 nəfər müəllim
müxtəlif mövzularda təlimlərə
cəlb olunub, “Demokratik
vətəndaşlıq üçün
təhsil: həyat boyu öyrənmə perspektivi”, “Demokratik vətəndaşlıq
üzrə təhsil üçün əsas
konsepsiyalar və biliklər” adlı kitablar, “Məktəblərdə demokratik vətəndaşlıq üçün təhsilin keyfiyyəti
üzrə vəsait”, “Demokratik vətəndaşlıq
və insan hüquqları təhsili
üzrə müəllimlər üçün
tədris vəsaiti” Azərbaycan dilinə tərcümə
edilərək nəşr edilib. Təhsil
siyasəti və milli azlıqlar layihəsi.
2003-cü ildən Avropa Şurası Azərbaycanın
Təhsil Nazirliyi ilə bu
regional layihəni həyata keçirir. Layihənin əsas
məqsədi iştirakçı ölkələrə milli azlıqların təhsili ilə
bağlı qanunvericilik sənədlərinin
hazırlanmasında yardım göstərilməsi və milli azlıqların təhsil siyasəti sahəsində
tövsiyələrin təqdim edilməsidir. Bu layihənin səmərəli həyata
keçirilməsi məqsədilə Azərbaycan – Avropa Şurası birgə işçi
qrupu yaradılıb.
Azərbaycan
tərəfindən işçi qrupu Prezident
Administrasiyasının məsul işçisi, Təhsil
Nazirliyinin üç əməkdaşı və Xarici
İşlər Nazirliyinin nümayəndəsi ilə təmsil
olunub. Avropa Şurası tərəfindən
işçi qrupunun tərkibinə
bu təşkilatın məsul əməkdaşı
və Qərbi Avropa ölkələrindən
dörd ekspert daxil edilib: “Layihə
çərçivəsində 2003-cü ilin
may ayında Bakıda “Təhsil siyasəti
və milli azlıqlar” mövzusunda
milli seminar keçirilib. Seminarda Azərbaycanda
yaşayan milli
azlıqların nümayəndələri, o
cümlədən məktəb direktorları, rus,
yəhudi, gürcü və digər milli azlıqların icma rəhbərləri
iştirak ediblər. Seminarda Azərbaycanda milli azlıqlar üçün
təhsil siyasətinin istiqamətlərini müəyyənləşdirmək,
eyni zamanda ölkəmizdə
milli azlıqlar üçün
effektiv və bərabər imkanlar prinsiplərinə əsaslanan təhsil
siyasətinin işlənib hazırlanması məsələləri
müzakirə olunub. 2003-cü ildə
Afinada Avropa ölkələri
təhsil nazirləri konfransının 21-ci sessiyası keçirilib. Təhsil Nazirliyinin
nümayəndə heyəti Yunanıstanda olub
və sessiyanın işində iştirak
etmişdir. Sessiyada
müzakirələrin əsas mövzusu mədəniyyətlərarası
təhsil, fərqlərin aradan
qaldırılması və demokratiyanın möhkəmləndirilməsi
olub. Sessiyada Avropa ölkələrinin təhsil nazirləri
və təhsil sahəsində fəaliyyət göstərən
nüfuzlu beynəlxalq təşkilatların
rəhbərləri iştirak ediblər.
Azərbaycanın Təhsil Nazirliyinin
nümayəndə heyəti Azərbaycanda bu
istiqamətdə görülən işlər haqqında məlumat
veriblər. Avropa Şurasının Baş direktoru Bendik Ruqas görüş
zamanı Avropa Şurasının Azərbaycanla
təhsil sahəsində əməkdaşlığın
genişləndirilməsində maraqlı olduğunu
və mədəniyyətlərarası təhsil və
demokratiyanın tədrisi mövzusunda Azərbaycana
xüsusi layihənin təqdim
olunacağını qeyd edib.
Sessiyada Azərbaycanın Təhsil Nazirliyinin nümayəndə heyəti işçi qruplarla “Tədris
proqramları (kurikulum)”, “Təhsil müəssisələrinin
idarə olunması”, “Müəllimlərin təkmilləşdirilməsi”
mövzuları üzrə müzakirələr aparıblar. Müzakirələr zamanı vurğulanıb ki, Ümumavropa təhsil məkanının
formalaşdırılması prosesində şagird
və tələbələrin Avropa
ölkələri xalqlarının mədəniyyətləri
və ənənələri ilə daha
yaxından tanış olması əhəmiyyətli rol oynayır, tədris proqramlarında mədəniyyətlərarası
təhsilə və demokratiyanın tədrisinə daha geniş yer ayrılması zəruridir. Həmin
tövsiyələr sessiyanın sonunda qəbul
olunmuş Bəyannamədə öz əksini tapıb. Sessiyanın sonunda iştirakçılar Avropa
ölkələrinin təhsil sistemlərindəki informasiya və kommunikasiya
texnologiyalarının daha geniş
tətbiqi ilə bağlı məsələləri də
müzakirə ediblər. Sessiya zamanı
Azərbaycanın Təhsil Nazirliyi
nümayəndə heyətinin bir sıra
ölkələrin təhsil nazirləri və nümayəndə
heyətlərinin başçıları ilə qeyri-rəsmi
görüşləri də olmuşdur.
Danışıqlar zamanı Azərbaycanla bu
ölkələr arasında təhsil sahəsində ikitərəfli
əməkdaşlığın genişləndirilməsi məsələləri
müzakirə olunub”. Təhsil naziri bildirib ki, 2005-ci ildə “Azərbaycanda milli azlıqlar üzrə təhsil siyasəti”
mövzusunda Avropa
Şurası və Azərbaycanın birgə yekun
hesabatı dərc olunub. Hesabatda
Azərbaycanda milli azlıqlara öz dillərində təhsil almaları üçün bütün
lazımi şəraitin yaradılması xüsusi
qeyd edilib. Eyni zamanda milli
azlıqların təhsili sahəsində siyasətinin təkmilləşdirilməsi
məqsədilə hesabata konkret
tövsiyələr daxil olunub.
Layihə 2007-ci ildə başa
çatıb, 150 nəfər müəllim və təhsil işçisi təlim seminarlarında iştirak edib. Ali təhsilin
idarə edilməsində tələbələrin
iştirakı layihəsi MDB ölkələrində, o cümlədən Azərbaycanda ali təhsil sahəsində həyata
keçirilən islahatlara dəstək məqsədilə
Avropa Şurası və Azərbaycanın
Təhsil Nazirliyi ölkəmizdə bu xüsusi layihəni həyata
keçiriblər. Layihənin həyata keçirilməsi
şərtlərinə uyğun olaraq Təhsil Nazirliyi Avropa Şurasına milli hesabat təqdim edib. Eyni zamanda layihəni effektiv
şəkildə həyata keçirmək məqsədilə
5 nəfərdən ibarət işçi
qrupu yaradılıb. İşçi
qrupuna Təhsil Nazirliyinin,
tələbə təşkilatlarının və ali təhsil müəssisələrinin
nümayəndələri daxil edilib. Ali təhsil müəssisələrinin idarə edilməsində
tələbələrin fəal iştirakının ali təhsilin keyfiyyətinin təmin edilməsi
prosesinin tərkib hissələrindən və
1999-cu ildə qəbul olunan Boloniya Deklarasiyasının şərtlərindən
biri olması bu layihənin
aktuallığını bir daha sübut
edir. Cənubi Qafqaz
ölkələrində mədəniyyətlərarası və
dinlərarası dialoq üzrə tədris
layihəsi. Bu layihə Avropa
Şurası ilə Azərbaycanın Təhsil Nazirliyi arasında 2007-2009-cu illər üzrə
Əməkdaşlıq proqramı çərçivəsində
həyata keçirilib. Layihənin əsas
məqsədi Azərbaycanın təhsil müəssisələrində
mədəniyyətlərarası və dinlərarası dialoqun tədrisi prosesinin
təkmilləşdirilməsi, bu sahə
üzrə kurikulumların və müəllimlər üçün tədris vəsaitinin
hazırlanması olub. Layihə çərçivəsində
Təhsil Nazirliyinin nümayəndə heyəti
2008-ci ildə Strasburqda keçirilən regional konfransda iştirak edib. Konfransda layihənin
İşçi Proqramı qəbul edilib, eyni zamanda
qərara alınıb ki, ilkin
mərhələdə layihənin mahiyyətinin təhsil
işçilərinə və ictimaiyyətə
çatdırılması məqsədilə region
ölkələrində Avropa
Şurası ekspertlərinin iştirakı ilə milli konfranslar keçirilsin və müəllimlər üçün treninqlər təşkil
edilsin. İşçi
Proqrama uyğun olaraq Azərbaycanda milli konfrans 2008-ci ildə Bakıda keçirilib.
Konfransda
Avropa Şurasının 5 eksperti,
Azərbaycanın dövlət qurumlarının, Təhsil Nazirliyinin tabeliyində fəaliyyət göstərən
elmi-tədqiqat və müəllimləri təkmilləşdirmə
institutlarının, qeyri – hökumət təşkilatlarının
nümayəndələri iştirak ediblər.
Bu layihə
çərçivəsində 2008-ci ildə Bakı Pedaqoji Kadrların İxtisasartırma və
Yenidənhazırlanma İnstitutunda
ümumtəhsil məktəblərinin müəllimləri üçün mədəniyyətlərarası
və dinlərarası dialoqla
bağlı mövzuların tədrisinə həsr olunmuş treninqlər keçirilib.
Layihənin növbəti mərhələsində
müəllimlər üçün işçi seminarları keçirilib
və mədəniyyətlərarası təhsil üzrə
müəllimlər üçün dərs
vəsaiti – “Tarixin tədrisində
çoxtərəfli yanaşma” adlı vəsait
hazırlanmış və nəşr edilib:
“Layihə çərçivəsində 240 nəfər
müəllim, metodist, məktəb rəhbəri
treninqlərdə iştirak edib. Onu da
qeyd edim ki, Avropa Şurası ilə
əməkdaşlıq əlaqələrinin
inkişafında qarşılıqlı səfərlərin
və müzakirələrin böyük əhəmiyyəti
olub. Belə ki, Avropa Şurasının Baş
katibi Valter Şvimmerin dəvəti ilə Təhsil Nazirliyinin nümayəndə heyəti
2003-cü ildə Strasburq şəhərində
rəsmi səfərdə olublır. Səfərin
əsas məqsədi ikitərəfli əməkdaşlığın
vəziyyəti haqqında fikir mübadiləsi
aparmaq, gələcək əməkdaşlığın
prioritetlərini müəyyənləşdirmək, Avropa Şurasının rəhbərliyini Azərbaycanda
son illər təhsil sahəsində
aparılan islahatlarla tanış etmək
və Avropa Şurasının rəhbərliyinə
ikitərəfli əməkdaşlığın daha səmərəli qurulması məqsədilə
Azərbaycan tərəfinin təklif və tövsiyələrini
təqdim etmək idi. Səfər
çərçivəsində Avropa
Şurasının Baş katibi
V.Şvimmer ilə görüş
keçirilmiş və təhsil sahəsində
həyata keçirilən islahatlar
haqqında qısa məlumat verilib.
Əsas diqqət ikitərəfli əməkdaşlığın
inkişafına və 2000-2002-ci illərdə həyata
keçirilən layihələrin nəticələrinin
müzakirəsinə yönəldilib. “Qafqaz xalqlarının tarixi”
dərs vəsaitinin hazırlanmasının böyük
nailiyyət hesab olunduğu
qeyd olunub, bu istiqamətdə hətta keçmiş
Sovet İttifaqında müxtəlif sərəncamların
verilməsinə baxmayaraq, heç
bir nəticə əldə
olunmadığı halda, Avropa
Şurasının köməyi ilə qısa müddətdə
bu mühüm işin başa çatmaqda olması yüksək dəyərləndirilib.
Qeyd edilib ki, bu vəsaitin
hazırlanması Azərbaycan haqqında obyektiv
məlumatların Qərbi Avropa məktəblilərinə
və geniş oxucu
auditoriyasına ingilis dilində təqdim
olunması imkanları yaradıb. Azərbaycanın
milli azlıqların təhsili sahəsində
yeni layihəyə qoşulması ilə əlaqədar
müzakirələrdə Təhsil Nazirliyinin
nümayəndə heyəti qeyd edib ki, ölkədə bu sahədə heç bir problem olmasa
da, Azərbaycan tərəfi milli azlıqların təhsilinin keyfiyyətini
daha da yaxşılaşdırmaq
üçün Avropa
Şurası ilə bu istiqamətdə əməkdaşlığı
inkişaf etdirməyə hazırdır. Bu səfərdə başlıca məqsədlərdən
biri də ölkədə Ermənistanın
iştirak etdiyi regional layihələrdə iştirakda
maraqlı olmadığını Avropa
Şurası rəhbərliyinə çatdırmaq olub. Bu məsələ ilə bağlı V.Şvimmerin
diqqətinə çatdırılıb ki,
Azərbaycan təhsil sahəsində bütün
ölkələrlə əməkdaşlığa
hazırdır, lakin Ermənistanın Azərbaycana
təcavüzünə son qoyulanadək bu ölkə ilə Azərbaycanın əməkdaşlığı
mümkün hesab
edilmir. Bunu nəzərə alaraq, gələcək
əməkdaşlıq proqramlarının bəzi aspektlərinə
yenidən baxılması və təhsilin konkret
sahələrində Azərbaycana yardım göstərilməsinə
yönəlmiş ikitərəfli əməkdaşlığa
daha çox diqqət
yetirilməsinin zəruriliyi vurğulanıb. Səfər
çərçivəsində Təhsil Nazirliyi
nümayəndə heyətinin Avropa
Şurasının siyasi məsələlər
üzrə direktoru Klaus
Şumanla görüşü
keçirilib. Görüş zamanı Azərbaycan
ilə Avropa Şurası arasında münasibətlərin
dərinləşməsinin siyasi əhəmiyyəti
vurğulanmış, Avropa
Şurasının təhsil sahəsində həyata
keçirilən bir sıra layihələri
vasitəsilə bu təşkilatın dəyərlərinin
Cənubi Qafqaz bölgəsində tətbiq
edilməsinin və bu istiqamətdə Avropa təcrübəsinin öyrənilməsinin
zəruriliyi qeyd olunub.
Avropa
Şurası Orta Təhsil Departamentinin
direktoru Qabriel Mazza ilə keçirilən görüşdə
2003-cü il üçün
əməkdaşlıq proqramı ətraflı müzakirə
olunub, eyni zamanda Avropa Şurası tərəfindən
idarə olunan müxtəlif təhsil layihələrini
əlaqələndirən departamentlərin rəhbərləri
ilə görüşlər keçirilib.
Avropa
Şurasının Parlament
Assambleyasının məsul əməkdaşları ilə
sonrakı görüşlər zamanı əməkdaşlıq
və yardım proqramlarına dair konkret təkliflər və Avropa
Şurasının ekspertləri tərəfindən təqdim
edilən müxtəlif təşəbbüslər ətraflı
müzakirə olunub. Parlament
Assambleyasının nümayəndələri ilə görüş zamanı Azərbaycanın Parlament Assambleyasındakı nümayəndə
heyətinin gördüyü işlər
haqqında fikir mübadiləsi
aparıldı, onun fəaliyyəti
yüksək qiymətləndirilib. Avropa
Şurasının Baş katibi
Valter Şvimmerin təşəbbüsü
ilə 2005-ci ildə Strasburqda Cənubi Qafqaz ölkələrinin təhsil nazirlərinin
konfransı keçirilib.
Konfransda
Azərbaycanın Təhsil Nazirliyinin nümayəndə heyəti
də iştirak edib. Konfransın əsas məqsədi
iştirakçıları və Avropa Şurası ekspertlərini
Cənubi Qafqaz ölkələrində ali təhsil sahəsində
keçirilən islahatların gedişi və təhsilin
inkişafının prioritet istiqamətləri ilə
tanış etmək, eyni zamanda Avropa Şurası ilə birgə
həyata keçirilmiş layihə və proqramların nəticələrinin
və 2004-2006-cı illər üçün əməkdaşlıq
proqramlarının müzakirəsi olub. Nazirliyin nümayəndə
heyəti konfrans iştirakçılarını Azərbaycanda
həyata keçirilən islahatlar haqqında, o cümlədən
təhsilin keyfiyyətinin təmin edilməsi, ali təhsil sahəsində
xaricdə qazanılmış ixtisasların tanınması,
ali təhsil müəssisələrinin attestasiyası və
akkreditasiya proseduru haqqında ətraflı məlumatlarla
tanış ediblər. Eyni zamanda Azərbaycanın Boloniya
prosesinə qoşulması haqqında niyyətini Avropa
Şurasına çatdırıb. Konfrans zamanı nazirliyin
nümayəndə heyəti Avropa Şurasının məsul
nümayəndələri ilə qarşılıqlı əməkdaşlığın
prioritet istiqamətləri və konkret layihələri, o
cümlədən məcburi köçkün uşaqlar
üçün təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi,
ali təhsil sahəsində ixtisasların tanınmasında
ekspert yardımının göstərilməsi ilə
bağlı müzakirələr aparıb. Eyni zamanda Avropa
Şurası Orta Təhsil Departamentinin direktoru Qabriel Mazza,
Avropa Şurası Ali Təhsil və Tədqiqatlar
Departamentinin direktoru Şur Berqanla görüşlər
keçirib. Konfrans zamanı üç Cənubi Qafqaz ölkəsinin
nümayəndə heyəti başçılarının
Avropa Şurasının Baş katibi Valter Şvimmerlə birgə
görüşü olub. Konfransın sonunda müvafiq Bəyannamə,
2006-cı il üçün əməkdaşlıq üzrə
çərçivə proqramı və digər sənədlər
qəbul edilib. Avropa Şurası ilə təhsil sahəsində
əməkdaşlığın istiqamətlərindən
biri də Azərbaycanın Boloniya prosesinə inteqrasiyası
çərçivəsində müxtəlif layihələrin
icrasıdır. Avropa Şurasının Ali Təhsil və Tədqiqatlar
üzrə Rəhbər Komitəsi Avropa Vahid Ali Təhsil Məkanının
formalaşması üçün kifayət qədər əhəmiyyətli
tədbirlər həyata keçirir. Bir çox hallarda bu tədbirlər
Avropa İttifaqının təhsil üzrə müvafiq
qurumları ilə əlaqəli şəkildə təşkil
olunur. Bu tədbirlər sırasında Boloniya prosesinə yeni
qoşulan ölkələrdə ali təhsil sahəsində
islahatlara yardım göstərmək məqsədilə təşkil
olunan seminar və konfranslar xüsusilə qeyd
olunmalıdır. 2005-ci ildə Bakıda Avropa
Şurasının texniki və ekspert yardımı ilə
“Boloniya prosesi: Ali təhsil sahəsində Avropa siyasəti və
islahatların həyata keçirilməsi” mövzusunda konfrans
keçirilib. Konfransda Azərbaycan alimləri ilə
yanaşı, Avropa Şurası Ali Təhsil və Tədqiqatlar
Departamentinin rəhbəri Şur Berqan və Qərbi Avropa
ölkələrindən bir sıra nüfuzlu ekspertlər
iştirak ediblər. Konfransda Avropa Şurasının ekspertləri
ilə birlikdə Azərbaycanda ali təhsil sahəsində
islahatların həyata keçirilməsi, ali təhsilin
inkişafında tələbələrin rolu, ali təhsildə
sosial amil, Şərqi Avropa ölkələrində Boloniya prosesinin
həyata keçirilməsi, ali təhsil müəssisələrinin
idarə edilməsində tələbələrin rolu, təhsilin
keyfiyyətinin təmin edilməsi və digər məsələlər
müzakirə olunub. Avropa Şurası ilə səmərəli
əməkdaşlıq nəticəsində Azərbaycan
2005-ci ildə Boloniya prosesinə qoşulmuş və bununla əlaqədar
xüsusi fəaliyyət planı qəbul edilmişdir.
2006-cı ildən başlayaraq Avropa Şurası Azərbaycanda
Boloniya prosesinin şərtlərinin həyata keçirilməsi
üzrə layihələrin icrasına başlanıb. Azərbaycanın
Avropa Şurası ilə təhsil sahəsində uğurlu əməkdaşlığı
hazırda davam edir. Təşkilatın təhsil siyasətini
formalaşdıran və icra edən iki qurum – Təhsil üzrə
Rəhbər Komitə, Ali Təhsil və Tədqiqatlar üzrə
Rəhbər Komitə ilə yaranmış işgüzar əlaqələr
bu istiqamətdə gələcəkdə daha böyük
nailiyyətlərin əldə olunmasına əsas verir”.
Sevinc QARAYEVA
525-ci qəzet.-
2012.- 18 fevral.- S.10-11.