“Məzunlarımızın
xoş sədalarını eşitmək qürur verir”
ŞƏHLA ƏLİYEVA:
“YUSİF MÜƏLLİMİN GÖRDÜYÜ İŞLƏR
TƏLƏBƏLƏRİN OXUMASI ÜÇÜN HƏR
ŞƏRAİTİN YARADILMASINA XİDMƏT EDİR”
Əliyeva Şəhla Qasım
qızı Qərbi Azərbaycanda anadan olub. ADPU-nu qırmızı diplomla bitirib. Təhsil aldığı illərdə
fakültənin komsomol
təşkilatının katibi,
institut komsomol komitəsinin üzvü olub. Pedaqogika və psixologiya fakültəsində dekan
müavini, 1997-2001-ci illərdə
həmin fakültənin
dekanı vəzifələrində
çalışıb. 2011-ci ildən yenidən Pedaqogika və psixologiya fakültəsinin
dekanıdır. ADPU-nun dosenti,
pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru olan Ş.Əliyeva doktorluq dissertasiyasının
müdafiəsi ərəfəsindədir.
O, onlarca elmi-tədqiqat,
metodiki əsərlərin,
dərs vəsaitlərinin
və monoqrafiyanın
müəllifidir.
Artıq ali
təhsil ocaqlarında
qış imtahan sessiyası başa çatıb. Qış imtahan sessiyasının keçirilməsi, tələbələrin
davamiyyəti və digər məsələlərlə
bağlı ölkə
təhsilində müstəsna
xidmətləri ilə
seçilən təhsil
müəssisələrindən biri olan Azərbaycan
Dövlət Pedaqoji Universitetinin (ADPU) pedaqogika
və psixologiya fakültəsinin dekanı
Şəhla Əliyeva
ilə söhbətləşdik.
Müsahibimiz söhbətə
adıçəkilən təhsil
müəssisəsinin tarixinə
nəzər yetirməklə
başladı.
– Pedaqoji Universitet zəngin elmi-pedaqoji potensialına görə qabaqcıl ali təhsil ocaqlarından biridir.
1921-ci ildə yaradılan
universitetimiz yüksək
ixtisaslı kadrların
hazırlanmasında müstəsna
xidmətlər göstərib.
Universitetimiz tərəfindən
indiyədək 150 min nəfərə
yaxın ali təhsilli müəllim kadrı hazırlanıb.
AMEA-nın müxbir üzvü, fizika-riyaziyyat
elmləri doktoru,
professor, əməkdar elm xadim
Yusif Məmmədov universitetimizə rektor təyin edildikdən sonra bütün neqativ halların qarşısının alınması
məqsədilə mühüm
işlər həyata
keçirdi. Rektorumuzun
gördüyü bütün
bu işlər tələbələrin sərbəstliyini
təmin etməyə,
eləcə də onların oxuması üçün hər bir şəraitin yaradılmasına xidmət
edir. Məhz hörmətli rektorumuz Yusif müəllimin böyük humanizmi və tələbələrə
qayğısı nətıcəsində
geridə qoyduğumuz
imtahan sessiyasının
müvəffəqiyyət faizi
çox yüksək
olub.
Özünəməxsus ənənələri olan
təhsil ocağımızın
90 illik yubileyi ərəfəsində tələbəsindən
tutmuş professor-müəllim
heyətinə qədər
hər bir kəs bu şanlı
tarixə öz töhfəsini verməyə
çalışır. Universitetdə,
o cümlədən fakültəmizdə
bununla əlaqədar bir sıra tədbirlər
həyata keçirilir.
– Şəhla xanım, rəhbərlik etdiyiniz fakültə barəsində nə deyə bilərsiniz?
– Fakültə müstəqil şəkildə
1981-ci ildə yaradılıb.
Bu vaxta qədər müəyyən fasilələrlə
pedaqoji fakültənin
nəzdində şöbə
kimi fəaliyyət göstərib. 1995-ci ilə
qədər fakültədə
yalnız bir ixtisas üzrə –məktəbəqədər təhsilin
pedaqogikası və metodikası üzrə kadr hazırlanırdı.
1996-ci ildə korreksiyaedici
pedaqogika və xüsusi psixologiya ixtisası açılıb.
1997-ci tədris ilindən
etibarən fakültədə
defektologiya ixtisası,
1998-ci tədris ilindən
psixologiya ixtisası yaradılıb. 2009-cu ildən
isə “korreksiyaedici təlim” ixtisası üzrə kadr hazırlığı aparılır.
Hazırda fakültənin
əyani şöbəsində
üç ixtisas – məktəbəqədər təlim
və tərbiyə, təhsildə sosial-psixoloji
xidmət, korreksiyaedici
təlim ixtisasları,
qiyabi şöbədə
isə bir ixtisas – məktəbəqədər
təlim və tərbiyə ixtisası üzrə kadr hazırlanır. Fakültəmizin
nəzdində 3 ixtisas
kafedrası – məktəbəqədər
təhsilin pedaqogikası
və metodikası, yaş və pedaqoji psixologiya, ümumi psixologiya kafedraları fəaliyyət
göstərir. Fakültəmizdə
bir çox görkəmli alimlər öz bilik və
təcrübələrini gənc
nəslə ötürürlər.
Bu alimlərdən ümumi
psixologiya kafedrasının
müdiri psixologiya üzrə elmlər doktoru, professor Ə.Əlizadə,
professor R.Əliyev, yaş
və pedaqoji psixologiya kafedrasının
müdiri, professor Ə.Baxşəliyev,
məktəbəqədər təhsilin pedaqogikası və metodikası kafedrasının müdiri
dosent R.Mursaqulova və başqalarının
adlarını çəkə
bilərik.
– ADPU-da təhsil əsasən kredit sistemi ilə aparılır. Pedaqogika və psixologiya fakültəsində
də tədris bu sistemlə həyata keçirilir?
– Bəli, bizim fakültəmizdə
də tədris kredit sistemi ilə həyata keçirilir. Tədrisin bu sistemlə həyata keçirilməsi
yalnız tələbələrin
yaxşı təhsil
ala bilməsi üçün
nəzərdə tutulub.
Yəni bu sistem tələbənin qarşısına hansısa
süni maneələrin
çıxmasının qarşısını
alır, yalnız və yalnız tələbələrin diqqətini
dərslərinə yönəltməsinə
imkan yaradır.
– Qış imtahan sessiyası artıq başa çatıb. İmtahanların
gedişi, tələbələrin
davamiyyəti ilə bağlı qənaətləriniz
necədir?
– Bilirsiniz ki, universitetimizdə imtahanlar kompyüter sistemi ilə keçirilir. Bu da imtahanlarda şəffaflığın
təmin olması üçün zəmin yaradır. Tələbələrimizin
davamiyyəti çox
yaxşıdır. Nəticələr
çox yaxşıdır,
imtahanlar yüksək
müvəffəqiyyət faizi
ilə başa vurmuşuq. Bu, çox sevindiricidir. Nəticələrin
bu cür olması həm universitet rəhbərliyinin
tələbələr üçün
yaratdığı şəraitin
və diqqətin, həm də onlara öz bilik və təcrübələrini
yorulmadan öyrədən
professor-müəllim heyətinin
səyi və əməyinin nəticəsidir.
– Şəhla xanım, fakültənin qatıldığı hansı
layihələr var?
– Fakültənin əyani şöbəsində
Müasir Təhsil və Tədrisə Yardım Mərkəzi, Dünyaya Baxış Təşkilatı, eləcə
də Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə inklüziv təhsilə dair pilot layihə həyata keçirilir. Bu gün bütün dünyada çox aktual olan və həyata
keçirilməsi vacib
olan problemlərdən
biri də qüsurlu uşaqların təlim və tərbiyəsi, onların,
sosiallaşması, cəmiyyətə,
ətraf aləmə uyğunlaşması, adaptasiyasıdır.
Buna görə də
Respublikada ilk olaraq fakültəmizdə inklüziv
təhsillə əlaqədar
yuxarı kurslarda tələblərə mühazirələr
oxunur, müxtəlif layihələr həyata keçirilir. Fakültə
tələbələrinin bəziləri
bu sahədə ixtisaslaşmaq üçün
inklüziv təhsil layihəsinin həyata keçirildiyi uşaq bağçası və məktəblərdə əlavə
təcrübələrə cəlb olunurlar. Fakültədə bu xəttlə geniş bir konfrans keçirilməsi
üçün hazırlıqlar
gedir.
Fakültədə həmçinin hər il TEC xətti ilə tələbələrin
elmi tədqiqat işinə rəhbərlik
olunur, əsərlər
xüsusi toplu halında çap olunur. Fakültənin
professor-müəllimləri xaricdə və respublikada keçirilən
elmi-praktik konfranslarda çıxışlar edir,
elmi nailiyyətləri
ilə hər kəsi sevindirirlər.
Fakültə Türkiyənin Hacəttəpə
universiteti ilə əməkdaşlıq edir.
İndiyədək fakültəmizdə respublikanın
məktəbəqədər tərbiyə müəssisələri,
ümumtəhsil məktəbləri,
xüsusi və yardımçı məktəb,
xüsusi və yardımçı məktəbəqədər
müəssisələr üçün
xeyli sayda ali təhsilli tərbiyəçilər, praktik
psixoloqlar və defektoloqlar hazırlanıb.
Bu gün məzunlarımızın
və xoş sədalarını eşitmək
bizə qürur verir.
Bütün Universitet
kollektivi kimi fakültədə fəaliyyət
göstərən professor-müəlim
heyəti və əməkdaşlar gələcəyimiz
olan gənc nəslin sağlam ruhda, elmli, təhsilli
olması üçün
bilik və bacarıqlarını əsirgəmirlər.
Aqil LƏTİFOV
525-ci qəzet.-
2012.- 29 fevral.- S.2.