“Mahnılar da
qadınlar kimidir: taleyi gətirəni də olur, gətirməyəni
də”
XANIM
İSMAYILQIZI: “RƏŞAD MƏCİDİN SÖZLƏRİNƏ
BƏSTƏLƏDİYİM, AYANIN İFA ETDİYİ “ANLA MƏNİ”
MAHNISININ TALEYİ UĞURLU OLDU”
Tanınmış bəstəkar və
şairə Xanım İsmayılqızı ilə yeni
yaradıcılıq planları barəsində söhbət
etdik. Həmsöhbətim bugünlərdə, musiqisinin
müəllifi olduğu və gənc müğənni
Ayanın bu yayın hitlərindən hesab edilən “Anla məni”
mahnısı ilə söhbətə körpü atdı:
“İki-üç ay əvvəl Rəşad
Məcidin “Anla məni” şeirini oxudum, çox xoşuma gəldi,
dərin məzmunu, fəlsəfi mənası məni
özünə cəlb elədi və ona musiqi bəstələdim.
Mahnı tezliklə araya-ərsəyə gəldi. Mahnılar
da qadınlar kimidir: taleyi gətirəni də olur, gətirməyəni
də. Bu baxımdan, Rəşad Məcidin sözlərinə
bəstələdiyim, Ayanın ifa etdiyi “Məni anla”
mahnısının taleyi uğurlu oldu. Mahnı çox
qısa müddətdə diqqəti cəlb etdi, sevildi. Dinləyənlər
deyir ki, “Anla məni” insanda müsbət enerji,
yaşayıb-yaratmaq həvəsi, xoş, nikbin əhval-ruhiyyə
yaradır. İnşallah, sentyabr ayında sözügedən
mahnıya klip çəkiləcək. Möhtəşəm
bir təqdimat keçirməyi də
planlaşdırırıq. Klip bu günün tələbidir.
Klipi olmayan mahnı adətən musiqi aləmində qəbul
olunmur. Bəzən şairlər nədənsə mahnı
yaradıcılığına, mahnı mətnlərinə
qeyri-ciddi yanaşırlar. Ədəbiyyat aləmində buna
bir az barmaqarası baxırlar, mahnı mətnlərini ciddi mətn
hesab eləmirlər, onu poeziya nümunəsi hesab eləmirlər.
Təbii ki, belə nümunələr də var. Amma ciddi
yanaşdıqda mahnı mətni yazmaq çox çətindir.
Elə olar ki, mətn özü çox gözəl, lirik ola
bilər, amma mahnıya gəlməz. Mahnı mətni
axıcı, dərin məzmunlu olmalıdır. Mən həm
də ədəbiyyat aləminin adamı olduğuma görə
mənim üçün mətnin məzmunu böyük
önəm daşıyır. Hansısa şeirə mahnı
bəstələyirəmsə, heç olmasa orada iki
aparıcı fikir olmalıdır. “Məni anla” şeirində
məni bir çox mətləblər cəlb etdi. Rəşad
Məcidlə 8-10 il əvvəl də bir işbirliyimiz
olmuşdu. “Məndən cavab almadın” şeirinə bəstələdiyim
mahnını İranə İlkin adlı gənc bir
müğənni ifa etdi. Onu mən sənətə gətirmişdim.
Mahnı o zaman çox uğur qazanmışdı. Lakin
İranə sənətdən gedəndən sonra mahnı da
getdi. Bəzi mahnıların taleyi müğənnidən
asılı olur. Rəşad Məcid mənim sənət
dostumdur, xətrini çox istədiyim adamdır. Amma bir
şeyi deyim ki, əgər mətn xoşuma gəlməsə,
sadəcə xətir üçün mahnı yazmaram. Həqiqətən
də Rəşad Məcidin mətnlərini məzmun və məna
baxımından bəyənirəm. Yeri gəlmişkən
qeyd edim ki, sözləri Rəşad Məcidə aid daha bir
mahnım olacaq. Əslində o mahnı “Anla məni”
mahnısından əvvəl yazılıb. Bu fəlsəfi,
qeyri-adi bir mahnı olmalıdır. Birinci misrası belədir:
“Baxma ki sakit dayanıb”. Bu mahnını inşallah, Xumar Qədimova
ifa edəcək. Artıq mahnını ona təqdim etmişəm,
bəyənib, mahnı yəqin ki, sentyabr-oktyabr ayları, ilin
yekunu üçün hazır olacaq. Düşünürəm
ki, gələcəkdə də Rəşad Məcidlə hələ
neçə-neçə işbirliyimiz olacaq.
- Daha hansı yeni mahnılarınız
olacaq?
- Mətanət
İsgəndərli ilə bir mahnı
üzərində işləyirik. Mahnı “Bayrağım”
adlanır. Sözləri millət vəkili Gülər Əhmədovaya,
musiqisi mənə aiddir.
Mahnı hər bir azərbaycanlı
üçün müqəddəs
sayılan milli bayrağımıza həsr
olunub. Çağırış məzmunlu
mahnının sözləri insanda fəxr
hissi yaradır. İlhamə Quliyevanın
ifa edəcəyi sözləri və musiqisi mənə məxsus olan
“Sən nə biləsən” adlı mahnı hazırda aranjiman prosesindədir. Brilliant
Dadaşova ilə “Yoruldum”
adlı bir mahnımız var.
Türkiyədə aranjimandadır. Sözləri Cəlal Qurbanovun, musiqisi isə mənimdir.
Faiq Ağayevlə “Sus”
adlı mahnı üzərində işləyirik. Sözləri
və musiqisi mənə məxsusdur. Muğam müsabiqəsinin qalibi
Mirələm Mirələmovla da
maraqlı bir mahnı üzərində
işləyirik. Mətanət Əsədova ilə iki yeni mahnı
çalışmamız var. Gülay Zeynalova ilə “Mənə
elə gəlir ki” mahnımız isə
artıq işıq üzü görüb. Rəhbərlik etdiyim
“Xan” qrupu ilə də
bir layihəmiz var.
- Yeri gəlmişkən, bu
il artıq beş
yaşını tamamlayan “Xan”
qrupu hansı zərurətdən
yaranıb?
- Zərurət ondan ibarət oldu ki, çox istedadlı olan bu gəncləri - Ağa, Pərviz və Şamili
sənətə gətirmək istədim. Onlar
üçü də sanballı
müsabiqələrdən çıxıblar, musiqi təhsilləri var.
Fikirləşdim ki, onların sənətə
gəlməsində, özlərini təsdiqləməsində
yardımçı, dəstək olum. Düzdür, mən çox
məşğul oluram, qrup
rəhbəri kimi onlarla
ardıcıl, davamlı işləyə bilmirəm. İndi hələ ki, qrup şəklində fəaliyyət göstərirlər,
artıq tanınırlar, sevilirlər. Qalmaqallardan
uzaq gənclərdir, yalnız sənətləri
ilə məşğul olurlar. Onların
həm ifalarından, həm yaradıcılıq dəsti-xətlərindən
, həm də özlərini aparmaqlarından çox
razıyam. Bu gəncləri özümün mənəvi övladlarım
hesab edirəm.
- Bayaq söhbətinizdə qeyd
elədiniz ki, siz həm
də ədəbiyyat, söz
adamısınız. Ədəbiyyata gəlişiniz hansı vaxta təsadüf edir, bədii
yaradıcılıqla bağlı hansı yeniliklər var?
- Gənc
yaşlarımdan bədii yaradıcılıqla məşğul
oluram. Poeziya, publisistika və tərcümə
sahəsində də çalışmışam. İlk şeirim 1991-ci ildə
“Yol” qəzetində dərc olunub. 1979-cu ildən jurnalistlik
fəaliyyətinə başlamışam dövri
mətbuatda məqalə, oçerk və
esselərim dərc olunub. İlk şeirlər
kitabım “Kimlər keçir bu dünyadan” 1996-cı
ildə nəşr edilib. Vasili Şukşinin “İlan zəhəri”, Pristavkinin
“Qızılı bulud gecələri”, Leonid Andreyevin “İblisin gündəliyi” adlı əsərini
dilimizə çevirmişəm. Dünya
işığından məhrum olan
insanların - korların dünyasından, daxili
aləmindən bəhs edən “Ruhun da gözü var” adlı fəlsəfi-publisistik əsərim
var. 1997-ci
ildə iki kitabım- “Mən
Tanrının quluyam” və “Bir məndim, bir özüm” işıq üzü
görüb. 2006-cı ildə “Ağ və qara”
kitabım çap edilib.
Yeni şeirlər yazdıqca “Azərbaycan”,
“Ulduz” jurnallarında, “525-ci qəzet”də
çap etdirirəm. Bu
ilin sonu, ya da gələn ilin əvvəlində yeni
kitabım nəşr olunacaq. Adını
hələ deməyim, qalsın. Şair kimi fəaliyyətim daha ön plandadır, nəinki bəstəkar kimi. Hal-hazırda mən daha
çox şeir
yazıram, nəinki mahnı. Hər iki
sahə mənə çox
doğmadır. Belə deyərdim ki, bir də görürsən, bəstəkar
yatır, şair fəaliyyət göstərir,
hərdən də şair dincəlir, bəstəkar
iş başına keçir.
Heç biri arxa fona keçmək istəmir.
Bunlar məndə qoşa
qanad kimidir. Bu qoşa qanadlar
məni gələcəyə pərvazlandırır.
Sevinc MÜRVƏTQIZI
525-ci qəzet.-2012.-14
iyul.- S.25.