Bəxtiyar Əliyev:
“Test korrupsiyaya dözümlü sistemdir”
Müsahibimiz Milli Məclisin (MM)
Elm və təhsil komitəsinin
sədr müavini Bəxtiyar Əliyevdir
–Bəxtiyar
müəllim, bu günlərdə ölkə prezidentinin orta
məktəblərin buraxılış imtahanlarının
aparılmasının Təhsil Nazirliyindən alınaraq Tələbə
Qəbulu Üzrə Dövlət Komissiyasının (TQDK) səlahiyyətlərinə
aid edilməsi ilə bağlı məlum fərmanını
necə qiymətləndirirsiniz? Bunun davamı kimi, yaxın gələcəkdə
Təhsil Nazirliyi ilə TQDK-nın birləşdirilməsi də
gözləniləndirmi?
– Əvvəla,
bu iki məsələni bir-birinə qarışdırmaq
lazım deyil. İkincisi də, bildiyiniz kimi, bir neçə
il öncə “Təhsil haqqında” Azərbaycan
Respublikasının qanunu qəbul olunub və həmin qanunda
bu məsələlər nəzərdə tutulub. Sadəcə,
söhbət ondan gedir ki, həmin qanun qəbul edilməzdən
əvvəl hər iki qurumun əsasnamələri vaxtilə qəbul
olunub. İndi qanun qəbul edilib, qanun qüvvəyə minib,
nazirliklərin isə əsasnamələri prezident fərmanı
ilə təsdiq edilib. Ona görədə, təbii ki,
prezidentin həmin fərmanları qanuna
uyğunlaşdırılmalıdır. Bu baxımdan da
ölkə prezidenti həmin qanundan irəli gələn məsələlərə
əsasən yeni fərmanla həmin qurumların əsasnamələrinə
əlavə və dəyişikliklər edib.
– Bu
dəyişikliklər Azərbaycan təhsilinə, təhsil
sisteminə nə verə bilər?
– Dəyişikliklər,
əlbəttə, müsbətdir. Çünki bu qanunda nəzərə
alınıb. Təhsil islahatlarının tərkib bir hissəsidir.
Təsəvvür edin ki, orta məktəblərdə də
artıq test sistemi ilə ümumiləşmiş yekun
imtahanlar verilir, ali məktəblərə qəbulda da. Deməli,
bu, artıq bir vahid sistem halında olmalıdır.
Çünki belə ola bilməz ki, şagird 11 il test sistemi
ilə oxusun, sonra gedib 4 il başqa sistemlə oxusun. Sistem
tamamlanmalıdır.
Yəni,
birinci sinifdən 11-ci sinifə gedən hazırlıq, 4 ili
bakalavr pilləsində, 2 ili magistratura pilləsində və
sonuncu pillə olan doktorantura ilə davam edir. Onda vahid təhsil
pillələri alırıq, daha doğrusu, bir sistemi
alırıq və bu, mükəmməl bir sistem olur. Ona
görə hesab edirəm ki, təhsilin keyfiyyətinin
artırılması məqsədilə edilmiş bu əlavə
və dəyişikliklər Azərbaycan Respublikasının
“Təhsil haqqında” qanunundan irəli gəlir və Azərbaycanda
həyata keçirilən təhsil islahatları Azərbaycan
təhsilinin Avropa məkanına inteqrasiyasının yeni bir mərhələsidir.
– Əvvəllər
belə təkliflər də var idi ki, orta məktəblərin
buraxılış imtahanları ilə ali və orta-ixtisas məktəblərinə
qəbul imtahanları birləşdirilsin. Gələcəkdə
bu məsələyə yenidən qayıdıla bilərmi?
–
Burada heç də birləşdirmədən söhbət
getmir , söhbət ondan gedir ki , bir sıra ölkələrin
təcrübəsində bu, var. Yəni, onların bəzilərində
bu sistem var. Orta məktəblərin buraxılış yekun
imtahanlarını ali məktəblərə qəbul
imtahanları kimi qəbul edək
və hər bir şagird üçün o göstəricini,
o kağızı da alaq ki, nə qədər bal toplayıb,
ondan sonra o özü ali məktəbə müraciət
etsin, yəni, qeydiyyatdan keçmiş o qaydalara uyğun
hansı ixtisaslara istəyir, sənədlərini versin , sonra
da qəbul olunsun... Bu məsələ gələcəkdə
nəzərə alına bilər.
–Ümumiyyətlə,
Azərbaycanda test üsulu qəbul prosesinə başlanmasından
20 il keçir. Sizcə, bu sistem bu illər ərzində Azərbaycan
təhsilinə nə verdi?
–
Avropada təhsil sistemində korrupsiyaya qarşı mübarizə
ilə bağlı keçirilmiş beynəlxalq tədbirdə
Azərbaycanın bu təcrübəsi çox müsbət
bir təcrübə kimi qiymətləndirilib və Avropa
ölkələrində bu təcrübənin geniş
yayılması tövsiyə edilib. Çünki Azərbaycanda
ali məktəblərə test üsulu ilə qəbul
mexanizmi bu günləri ən mükəmməl və
korrupsiyaya ən dözümlü olan bir sistemdir.
KAMİL
525-ci qəzet.- 2012.- 4 may.- S.5.