Universitetimiz zəngin ənənələri
olan bir sənət ocağıdır
Bu
yaxınlarda Azərbaycanda teatr təhsilinin 90 illiyi tamam olacaq.
Vaxtilə teatr məktəbi, sonra Azərbaycan Dövlət
Teatr İnstitutu, Azərbaycan Dövlət İncəsənət
İnstitutu, nəhayət, Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət
və İncəsənət Universiteti kimi fəaliyyət
göstərən bu təhsil sistemi ilə Azərbaycan ədəbiyyatının
bir çox görkəmli nümayəndələrini sıx əməkdaşlıq,
qarşılıqlı yaradıcılıq əlaqələri
birləşdirir. Məhz bu istək bizi universitetin rektoru,
professor Timuçin Əfəndiyevlə
görüşdürdü. Söhbətimiz də elə ədəbiyyatımızla,
incəsənətimizlə və onların inkişafına təkan
verən, çiçəklənməsinə kömək edən
teatr, daha sonra mədəniyyət və incəsənət təhsili
ilə bağlı oldu.
– Timuçin müəllim, artıq
90 ildir ki, Azərbaycan teatr təhsili mövcuddur, bu az tarix
deyil. Eyni zamanda bu təhsilin bazası əsasında ölkəmizdə
mədəniyyət və incəsənət təhsili
yaranıb. Şübhəsiz ki, teatr məktəbi
yarandığı gündən ta bu günədək həmişə
ədəbi aləmlə, ədəbi mühitlə
bağlı olub. Elə bilirik ki, bu
bağlılığı, qarşılıqlı təsiri
öyrənməyin, araşdırmağın vaxtı
çoxdan çatıb.
–
Şübhəsiz, hər tamaşanın bünövrəsində
onun ədəbi mətni durur. Ədəbi mətni isə
aktyorlar, rejissorlar və s. yaradıcı şəxsiyyətlər
canlandırırlar, ruh verirlər. Bu “ruh verənlər”
yüksək hazırlıqlı, təhsilli olmalıdılar
və 90 ildir ki, teatr təhsili bu fəaliyyətini həyata
keçirir. Yəni burada yetişən sənətkarlar Azərbaycan
və dünya ədəbiyyatının,
dramaturgiyasının təbliği, onların əsərlərinin
ürəklərə daha yaxından yol tapması ilə məşğuldular.
Bu, məsələnin bir tərəfidir.
Məsələnin
ikinci tərəfi isə ədəbiyyat xadimlərinin
birbaşa bu təhsillə əlaqəli olmasıdır.
Hüseyn Cavid, Cəfər Cabbarlı kimi sənətkarların
yaradıcılığını araşdıranlar
onların bizim bu təhsil ocağımızla əlaqələrini
yaxşı bilirlər. Sonrakı dövrlərdə bir
çox yazıçılarımız orta ixtisas, yaxud ali təhsillərini
bizim təhsil sistemimizdə almışlar. Onların
sırasında Əzizə Cəfərzadənin, Adil
Babayevin, Hüseyn Abbaszadənin və digərlərinin
adlarını çəkə bilərəm. Kimi burada təhsil
almış, kimi isə dərs demişdir.
Mən bu
siyahıya Azərbaycan Yazıçılar Birliyinin üzvləri
olmuş tənqidçilərin də adlarını əlavə
edə bilərəm: Feyzulla Qasımzadə, Əli
Sultanlı, Cəfər Cəfərov, Məmməd Cəfər
Cəfərov, Əkbər Ağayev, İslam İbrahimov, Təhsin
Mütəllimov, Məmmədəli Əsgərov və digər
ədəbiyyat xadimləri bizim auditoriyalarda mühazirələr
oxumuş, seminarlar aparmışlar. Bu ənənə bu
gün də davam edir. Mehdi Məmmədovun isə həm
aktyorların, rejissorların, həm də
teatrşünasların yetişməsində mühüm əməyi
olub.
Bu gün
universitetimizin sənətşünaslıq fakültəsində
ədəbi yaradıcılıq və ekran dramaturgiyası
kafedrası da fəaliyyət göstərir. Bu ixtisas üzrə
təhsil almış ssenaristlər artıq bu sahədəki
yaradıcılıqlarını davam etdirirlər. Kafedraya
tanınmış yazıçı, dramaturq və ədəbiyyatşünas
Aqşin Babayev başçılıq edir. Bu ssenaristlərin
yetişməsində dramaturq Əli Əmirlinin, ədəbiyyatşünas
alim Nizaməddin Şəmsizadənin və digərlərinin
əməyi böyükdür.
Tələbə
rejissorlarımız və aktyorlarımız kurs, diplom işi
kimi görkəmli yazıçıların əsərlərini
tamaşaya hazırlayır, nəzəri fakültədə
oxuyanlar onların yaradıcılığından diplom
işləri yazırlar. Bir sözlə, ədəbi aləmlə
bizim tədris ocağımızı qırılmaz tellər
bağlayır. 90 il əvvəl ilk dəfə teatr təhsili
ocağı kimi fəaliyyətə başlayan Azərbaycan
Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət
Universiteti bu illər ərzində ədəbi mühitlə,
bütün mədəniyyətimizlə
qaynayıb-qarışmış, öz profilini genişləndirərək
bu gün demək olar ki, incəsənətimizin bütün
sahələri üzrə mütəxəssislər
hazırlayır.
– Azərbaycan
teatr sənətinin bir çox görkəmli xadimlərinin
taleyi, həyat və sənət yolu bu səhnə
ocağı ilə bağlı olmuşdur.
–
Şübhəsiz, Azərbaycan Teatr Məktəbinin
yaradıcılarından biri və onun ilk müdiri, görkəmli
sənətkar, məşhur opera müğənnisi
Şövkət Məmmədova olub. Sonralar SSRİ xalq artisti
adına layiq görülmüş bu xanım İtaliyada təhsil
almışdı. Yəni dünya teatr təhsilinin tələblərini,
strukturunu bilirdi. Məhz bunun nəticəsidir ki,
yarandığı gündən burada istər tələbələrin
seçimində, istərsə də hazırlanmasında
böyük tələbkarlıq olmuşdur. Onun ilk məzunlarının
içərisində Fatma Qədiri, Rza Əfqanlı,
Hacıməmməd Qafqazlı, Mollağa Bəbirli, Musa
Hacızadə, sonrakı illərdə Adil İsgəndərov,
Mehdi Məmmədov, Ələsgər Ələkbərov,
Gülxar Həsənova, Nəcibə Məlikova, Hökümə
Qurbanova, Əfrasiyab Bədəlbəyli kimi sənətkarlar
olmuşlar. Əlbəttə, teatr təhsili öz bəhrəsini
tez bir zamanda vermişdi. Belə ki, ötən əsrin 20-ci
illərinin sonunda Bakıdakı Türk İşçi
Teatrı tamaşaçılar arasında böyük
nüfuz qazanmışdı. 30-cu illərdən başlayaraq
Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrı o zamankı
Sovet İttifaqında ən tanınmış teatrlardan biri
idi. Hər iki teatrın səhnəsində
çıxış edənlərin əksəriyyəti
teatr təhsillərini respublikamızda almışdılar. O
zaman teatr məktəbi SSRİ ərazisindəki müsəlman,
türk respublikaları arasında yeganə təhsil
ocağı idi. Türkmənistandan, Özbəkistandan və
digər respublikalardan da bizim teatr texnikumumuzda təhsil alanlar
az deyildi, bəzən onlar üçün xüsusi kurslar təşkil
olunurdu. İndi müstəqil dövlətlərə
çevrilmiş bu respublikaların səhnə xadimləri
teatrlarının formalaşmasında, peşəkarlıq səviyyəsinin
yüksəldilməsində Azərbaycan teatr təhsilinin
köməyini minnətdarlıqla xatırlayırlar. Axı
necə xatırlamaya bilərlər. Onlar teatr təhsillərini
Aleksandr Aleksandroviç Tuqanov, Mir Seyfəddin
Girmanşahlı, Kazım Ziya, Rza Təhmasib kimi sənətkarlardan
almışdılar.
Teatr məktəbinin
bazası əsasında isə 1945-ci ildə Bakıda ilk ali səhnə
tədrisi ocağı – Azərbaycan Dövlət Teatr
İnstitutu yaradıldı. Sonralar texnikum adlanan teatr məktəbi
isə 1948-ci ilə kimi fəaliyyət göstərdi.
– Yəqin
ki, Teatr İnstitutu öz sələfi olan teatr məktəbinin
ənənələrini yaşadırdı.
–
Şübhəsiz, ümumiyyətlə, universitetimiz zəngin
ənənələri olan bir sənət ocağıdır.
Burada ənənə və varislik münasibətlərinə
həmişə sədaqət olmuş, ona riayət
edilmişdir. Yuxarıda adlarını çəkdiyim sənətkarlarla
yanaşı, universitetimizdə Adil İsgəndərov, Mehdi
Məmmədov, Məhərrəm Haşımov, Soltan
Dadaşov, Tofiq Kazımov, Rza Sarabski, İsmayıl
Dağıstanlı kimi sənətkarlar rejissor və aktyor sənəti
fənnini tədris etmişlər. Onların
yaradıcılıq ənənələrini Ağakişi
Kazımov, Cənnət Səlimova, Azər Paşa Nemət, Bəhram
Osmanov kimi sənət ustaları davam etdirirlər. Kino sahəsində
isə bu ənənələri davam etdirmək Eldar Quliyevin,
Oqtay Mirqasımovun, Vaqif Mustafayevin, Tofiq İsmayılovun,
Yalçın Əfəndiyevin, Tariyel Vəliyevin öhdəsinə
düşür.
Vaxtilə
Müxlis Cənizadə, Əli Zeynalov, Məlik Dadaşov,
Hamlet Xanızadə, Həsən Turabov sənətlərini gələcək
aktyorlarımıza öyrətmişlər. Bu gün aktyor sənəti
kafedrasında çalışanlar onların yetirmələridir.
Bu sənətkarların bir çoxu eyni zamanda Azərbaycan
Dövlət Akademik Milli Dram Teatrında fəaliyyət
göstərir, oynadığı rollarla böyük
tamaşaçı rəğbəti, xalq arasında
böyük nüfuz qazanmışlar.
Ötən
əsrin 60-cı illərindən başlayaraq universitetimizdə
rəssamlıq fakültəsi də fəaliyyət göstərmişdir.
Vaxtilə burada Mikayıl Abdullayev, Tahir Salahov,
Böyükağa Mirzəzadə, Nadir Qasımov, Nadir Əbdürrəhmanov,
Lətif Kərimov, Yusif Hüseynov kimi istedadlı sənətkarlar
fəaliyyət göstərmişlər. Onların bir
çoxu dünya şöhrətli rəssamlardır.
İndi də bir çox tanınmış rəssamlar
universitetimizdə pedaqoji fəaliyyət göstərirlər.
Musiqi sənəti
xadimlərindən maestro Niyazi, Aleksandr Milovanov, Hacı Xanməmmədov,
Lütfiyar İmanov, Rəhilə Cabbarova, Qulu Əsgərov,
Gülarə Əliyeva, Mirzə Babayev və b. bizim pedaqoqlar
olmuşlar. Ümumiyyətlə, sənətdə ənənə
və varislik bir-birindən ayrılmazdır.
– Son
dövrlərdə, universitetdə müəllimlər pedaqoji
fəaliyyətlə yanaşı, elmi işlər aparır,
tələbələrimizin çox yerdən xoş sədaları
gəlir.
–
Uğurlarımızın hamısını sadalamağa imkan
yoxdur. Onların bəziləri haqqında qısa məlumat
verə bilərəm. Elmi işlərlə universitetimizdə
əsasən nəzəri kafedraların professor-müəllim
heyəti məşğul olur. Yalnız son beş ildə 49
monoqrafiya, 53 dərslik, 227 proqram və metodiki vəsait nəşr
olunmuşdur. Elə bilirəm, bu rəqəmlər çox
şey deyir. Bunun üzərinə müəllim və tələbələrimizin
respublika və xarici mətbuatda çap etdirdikləri məqalələri,
resenziyaları da gəlsək, böyük rəqəm
alınar. Axı son beş ildə onlar tərəfindən
800-ə yaxın məqalə və resenziya işıq
üzü görmüşdür. 100-dən artıq beynəlxalq
və respublika elmi-nəzəri konfransları
keçirilmişdir. Göründüyü kimi, elmi nailiyyətlərimiz
az deyil.
Bizim ən
başlıca vəzifəmiz şübhəsiz, yüksək
hazırlıqlı tələbələr yetişdirməkdir.
Ona görə tələbələrimizin hər uğuru bizi
daha çox sevindirir. Onlar son beş ildə bir çox beynəlxalq
müsabiqələrin, festivalların
iştirakçısı olmuş, Vətənə
mükafatlarla qayıtmışlar. Kino sənəti üzrə
Strasburq şəhərində keçirilən Beynəlxalq
Monumental foto müsabiqəsində iki tələbəmiz –
Camal Atakişiyev və İlkin Həsənli birinci yerləri,
daha bir tələbəmiz – Seymur Sadığov isə
üçüncü yeri tutmuşdur. 2011-ci ildə “Amirani”
Tiflis Beynəlxalq Tələbə film festivalında tələbəmiz
Rəşad Səmədovun “Səkkiz” adlı sənədli,
“Yuxu” adlı bədii filmi isə diploma layiq
görülmüşdür. Bu ilin aprelində Qazaxıstanda
keçirilən “Bastan” I Beynəlxalq Tələbə
Debüt filmləri Kinofestivalında Murad Muradov “Kənar”
filminə görə mükafat almışdır. İranda
keçirilmiş “100 saniyəlik filmlər festivalı”nda tələbəmiz
Röyal Əliyevin “Başdaşı” adlı filmi yüksək
dəyərləndirilmişdir. ABŞ, Kuba, İtaliya, Serbiya,
Latviya və digər ölkələrdə keçirilən
festivallardan da tələbələrimiz əli dolu geri
dönmüşlər.
Teatr sənəti
sahəsində də tələbələrimiz həm ölkə,
həm də beynəlxalq miqyasda uğurlar qazanmışlar.
Ötən ilin noyabr ayında Qazaxıstanın Almatı
şəhərində keçirilən tələbələrin
I Teatr festivalında universitetimizin aktyor sənəti fakültəsinin
II və III kurs tələbələri iştirak etmiş,
festivalın ali mükafatı Qran-pri ilə geri
dönmüşlər. Tələbə-aktyorlarımız
Vaqif Əzizov, Səbinə Namazova və Aytən Hacıyeva
xüsusi sertifikatlarla mükafatlandırılmışlar.
Xarici ölkədə Qran-prinin alınması, onun ölkəmizə
gətirilməsi çox böyük hadisədir. Bu, Azərbaycan
təhsilinin, o cümlədən bədii təhsilin
nüfuzundan, onun beynəlxalq aləmdə tanınmasından
soraq verir. Tiflisdə keçirilən Beynəlxalq Tələbə
Etüdləri festivalında tələbələrimiz “Təmas”
adlı tamaşa ilə uğur qazanmış, daha doğrusu,
festivalın sertifikatını almışlar. 2010-cu ildə
Türkiyədə, İstanbul Kültür Universitetində
keçirilən Beynəlxalq Tələbə
Tamaşaları festivalında “Dram teatrı və kino aktyoru”
ixtisası üzrə IV kurs tələbələri
mükafat almışlar.
Tələbəmiz
Mehriban Məmmədhüseynzadə Bakı şəhər Mədəniyyət
və Turizm İdarəsinin keçirdiyi “Xalq teatrı”
festivalında “Ən yaxşı rejissor işi”
nominasiyasında birinci yerə layiq
görülmüşdür. Dekabr ayında Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin təşkil etdiyi I Teatr festivalında
isə aktyor sənəti fakültəsinin I kurs tələbəsi
Vasif Həsənli birinciliyi əldə etmişdir.
Tələbələrimiz
musiqi müsabiqələrində də xeyli uğurlar əldə
ediblər. 2007-ci ildəki “Muğam” müsabiqəsində Rəvanə
Ərəbova laureat adını qazanmış, “Yeni ulduz”
müsabiqəsində Azad Şabanov qalib olmuşdur.
Norveçdə keçirilən Avrovision musiqi müsabiqəsində
beşinci yeri tutmuş Safurə Əlizadə hazırda
universitetimizdə təhsil alır. Ötən ilki “Muğam”
müsabiqəsində isə “Musiqi sənəti” fakültəsinin
tələbəsi Nigar Şabanova laureat adını
qazanmışdır.
Universitetimizdə
təhsil alan gənclərin rəssamlıq sahəsində də
uğurları az deyil. 2006-cı ildə İstanbul
Uluslararası öyrənçi Trenalı sərgisində,
2009-cu ildə İstanbul Tələbə sərgisində,
2010-cu ildə Marmara Universiteti gözəl sənətlər
fakültəsinin təşkilatçılığı ilə
keçirilən Beynəlxalq Rəsm sərgisində tələbələrimiz
iştirak etmiş, sertifikatlara layiq görülmüşlər.
Universitetimizdə təhsil alan gənclərimiz 2011-ci ildə
keçirilmiş “Narkomaniyaya yox” sərgisində də
müxtəlif mükafatlara layiq görülmüşlər.
Məlum
olduğu kimi, universitetimizdə bədii
yaradıcılıqla yanaşı, nəzəri biliklər də
tədris olunur. Bu sahə üzrə kulturologiya və sənətşünaslıq
fakültələri məşğul olur. 2008-ci ildə tələbəmiz
Ülviyyə Qasımova kulturoloqların I forumunda məruzə
ilə çıxış edərək birinci dərəcəli
diploma layiq görülmüşdür. 2009-cu ildə isə
başqa bir tələbəmiz Çiçək Teymurova tələbələrin
22-ci Elmi konfransında ikinci yerə layiq
görülmüşdür.
– Rəhbərlik
etdiyiniz universitet hansı xarici əlaqələrə malikdir
və bu əlaqələr necə gerçəkləşdirilir?
– 1991-ci
ildə Azərbaycanın müstəqilliyinin bərpasından
sonra ölkəmizin qarşısında dünya ölkələri
ilə iş birliyi qurmaq sahəsində geniş imkanlar
açılmışdır. Bu imkanlar tədris sahəsinə,
o cümlədən bizim universitetimizə də aiddir.
Bu gün
ADMİU geniş beynəlxalq əlaqələr şəbəkəsinə
malikdir. Bu əlaqələr universitetlərarası
qarşılıqlı müqavilələrin
imzalanmasında, tələbə mübadiləsində,
müəllimlərimizin digər ölkələrin ali məktəblərinə
ezam olunmasında özünü göstərir. Mədəniyyət,
elm və təhsil məsələləri ADMİU-nun xarici əlaqələr
sahəsindəki fəaliyyətində prioritet istiqamətlər
kimi dəyərləndirilir.
Universitetimiz
dünyanın bir çox ölkələrində yerləşən
ali təhsil, elm və mədəniyyət müəssisələri
ilə sıx əlaqələr saxlayır. Təkcə elə
bu faktı bildirmək kifayətdir ki, hal-hazırda
universitetimiz 20 xarici ölkənin 46 ali məktəbi ilə əlaqə
yaratmışdır. Bu ali məktəblərdən 21-i ilə
universitetimiz arasında əməkdaşlıq müqaviləsi
imzalanmışdır.
Universitetimizdə
Türkiyədən, bir çox digər xarici ölkələrdən
çoxlu sayda tələbə təhsil almış və
almaqda davam edir. Əcnəbi tələbələr həm
bakalavr, həm də magistratura pillələrində təhsil
alırlar. Onlara verilən diplomlar beynəlxalq sertifikata
malikdir. Bunu da vurğulamaq vacibdir ki, Azərbaycan Dövlət
Mədəniyyət və İncəsənət Universiteti
Avropa İncəsənət Universitetləri Liqasının
tamhüquqlu üzvüdür. Bu, universitetimizin beynəlxalq
aləmdə nüfuzunun daha da artmasından xəbər verir.
Universitetimiz Yaponiya hökumətinin təklif etdiyi “Ot kökləri”
layihəsində, Yaponiyanın “Mitsubisi Korporeyşn” şirkəti
tərəfindən təklif olunmuş mədəniyyət
üzrə layihədə, Almaniyanın təhsil üzrə
nümayəndəliyinin “DAAD” proqramında, YUNESKO – ASCHBERG
proqramında, Bakıdakı Yunanıstan səfirliyinin təklif
etdiyi Aleksandr Onasis fondunun proqramında, ABŞ səfirliyinin
vasitəçiliyi ilə Nyu-York Universitetinin irəli
sürdüyü mədəniyyət proqramında, “TEMPUS –
TASİS” proqramında və bir çox digər beynəlxalq
layihələrdə iştirak edir. Bizim Nyu-York Siti Universiteti,
Çikaqo Universiteti, Viskonsin Medison Universiteti (ABŞ), Paris
Musiqi Akademiyası, Düsseldorf İncəsənət
Universiteti (Almaniya), Drezden İncəsənət Akademiyası
(Almaniya), Sankt-Peterburq Dövlət Teatr Akademiyası, Kiyev
Milli Mədəniyyət və İncəsənət
Universiteti, Belqrad İncəsənət Universiteti (Serbiya),
Misir İncəsənət Akademiyası, Ş.Rustaveli
adına Teatr və Kino Universiteti (Gürcüstan) və bəzi
digər nüfuzlu bədii təmayüllü ali məktəblərlə
münasibətlərimiz, əlaqələrimiz vardır. Bu
sırada qardaş Türkiyə universitetləri ilə əlaqələrimizi
xüsusi vurğulamaq istərdim. Memar Sinan Universiteti, Marmara
Universiteti, Sakarya Universiteti, Trakiya Universiteti, Beykənd
Universiteti və başqa ali məktəblərlə
münasibətlərimiz inkişaf etdirilir.
– Yəqin
ki, bu işləri görəndə problemləriniz də az
olmur.
–
İş özü problemlərin həlli deməkdir.
Bilirsiniz ki, təhsilin daha da səmərəli, keyfiyyətli
olması bir çox amillərlə yanaşı, həm də
maddi-texniki bazanın müasir tələblərə cavab verməsi
ilə bağlıdır. Xüsusən bizim universitetimiz
üçün bu məsələ həlledici amillərdən
biridir. Çünki əgər biz kino rejissoru, kino operatoru və
ya televiziya rejissoru hazırlayırıqsa, bu işi keyfiyyətlə
yerinə yetirmək istəyiriksə, onda bizdə müasir tələblərə
cavab verən, ən yeni texnika ilə təchiz olunmuş tələbə
kinostudiyası, telestudiyası, montaj otaqları, səsyazma
studiyaları olmalıdır. Əgər biz teatr kadrları
hazırlayırıqsa və ildə 30-dan artıq tamaşa təhvil
veririksə, o zaman müasir tələblərə cavab verən
Tədris teatrı, xüsusi avadanlıqlar, rekvizit, geyim və
s. tələb olunur. Mən hələ başqa ixtisaslarla
bağlı (xoreoqrafiya, musiqi və s.) üzə
çıxan digər problemləri demirəm. Lakin biz, təbii
ki, ruhdan düşmürük. Öz gücümüzlə,
teatrlarda, kino və televiziya qurumlarında işləyən
dostlarımızın köməyi ilə dərslərin
normal keçirilməsi üçün köhnə də
olsa, müəyyən avadanlıqlar əldə etmişik.
Öz xüsusi vəsaitimiz hesabına Tədris teatrı
tikmişik. Hal-hazırda bu teatr səmərəli fəaliyyət
göstərir və tədrisin peşəkarlığının
artmasına yardım edir. Bu yaxınlarda universitetdə öz
imkanlarımız hesabına Tələbə televiziya və
kino studiyası yaratmışıq. Studiyada kino və
televiziya sahəsində təhsil alan tələbələrimiz
yaradıcılıqla məşğul olurlar. Lakin mən arzu
edərdim ki, bizim imkanlarımız mənim Nyu-Yorkda,
Çikaqoda, Viskonsində, Londonda, Parisdə
gördüyüm tələbə studiyaları kimi (hələ
teatrları demirəm) olmasa da, heç olmasa Moskva,
Sankt-Peterburq, Kiyev və ya Almatıda gördüyüm
studiyalar səviyyəsində olsun. Elə bilirəm əlaqədar
təşkilatlar, naziriklər səsimizi eşidəcək,
bu sahədə bizə köməklərini əsirgəməyəcəklər.
Bütün
bu çətinliklərə, problemlərə baxmayaraq, bizim
milli-mədəni ənənələrimizin zənginliyi,
xalqımızın çox istedadlı xalq olması, nəhayət,
universitetdə çalışan böyük sənətkarların
və pedaqoji heyətin fədakarlıqları nəticəsində
yetişdirdiyimiz kadrlar heç də yuxarıda qeyd etdiyim
şəhərlərdə bədii təmayül üzrə
təhsil alan mütəxəssislərdən geri qalmır.
Bizi
narahat edən başqa bir problem də var. Əvvəla,
çox yaxşı haldır ki, Azərbaycan Respublikası
Nazirlər Kabinetinin 25 iyun 2010-cu il 120 saylı “Ali təhsil
müəssisələrində yeni maliyyələşdirmə
mexanizminin tətbiq edilməsi haqqında” qərarında
“Ayrı-ayrı ixtisaslar üzrə dövlət sifarişi
ilə ali təhsil müəssisələrinin bakalavr və
magistr səviyyəsində hər bir təhsil alana
düşən təhsil xərclərinin miqdarı” göstərilmişdir.
Bizi sevindirir ki, musiqi ixtisaslarının bir çoxunun illik
maliyyələşdirilməsi yeddi min manat miqdarında nəzərdə
tutulmuşdur. Lakin nədənsə yuxarıda qeyd etdiyim, daha
çox məsrəf tələb olunan rejissorluq, aktyorluq, kino
operatoru, xoreoqrafiya sənəti ixtisaslarına
kitabşünaslıq və digər bu tipli ixtisaslarda
olduğu kimi, illik cəmi min beş yüz manat nəzərdə
tutulmuşdur. Əlbəttə, bu paradoksal bir haldır.
Çünki təkcə kino və televiziya şöbələrində
oxuyan tələbələrin hər biri ildə 1000 metrdən
artıq lent istifadə edir. Mən hələ başqa texniki
avadanlıqlardan istifadə olunmasını demirəm. Və
yaxud aktyorluq ixtisası üzrə təhsil alan tələbələrin
tamaşa hazırlaması üçün (təhsil müddətində
ən azı 30 tamaşa hazırlanır) görün nə qədər
paltar tikdirmək, rekvizitlər, qrim ləvazimatları almaq
lazım gəlir. Mən inanıram ki, yaxın gələcəkdə
bu məsələyə bir də baxılacaq və bu
anlaşılmazlıq aradan qaldırılacaqdır.
Başqa
bir məsələni də vurğulamaq istərdim. Biz bu ilin
may ayında Təhsil Nazirliyi rəhbərliyi ilə
razılaşdırıldıqdan sonra beynəlxalq tələbə
teatr festivalı keçirməyi
planlaşdırmışdıq və 20-yə yaxın xarici
ölkənin mədəniyyət təmayüllü
universitetlərinin bu tədbirdə iştirak etmələri
haqqında razılığa gəlmişdik.
Respublikamızın bədii təhsilinin, ümumən Azərbaycan
mədəniyyətinin dünyada təbliği
baxımından vacib olan bu tədbirin
reallaşdırılması üçün biz Təhsil
Nazirliyinə rəsmi müraciət etdik. Təhsil Nazirliyi
öz növbəsində bizimlə birlikdə tədbirin
smetasını tutaraq Nazirlər Kabinetinə müraciət
etdi. Nazirlər Kabineti də Maliyyə Nazirliyinə məktub
göndərdi. Maliyyə Nazirliyi isə öz növbəsində
Təhsil Nazirliyinə məktub göndərdi. Xeyli
yazışmadan sonra, son nəticədə bizə rəsmi
şəkildə bildirdilər ki, qoy bu beynəlxalq tələbə
festivalını universitet öz vəsaiti hesabına
keçirsin, çünki festivalın
reallaşdırılması nazirliyin imkanı xaricindədir.
Təbii ki, universitetin vəsaiti olmadığından biz bu
festivalı keçirə bilmədik. Bizdən sonra isə belə
bir tələbə teatrı festivalı Qazaxıstanın
Almatı şəhərində baş tutdu. Maraqlıdır
ki, bir çox ölkələrdən gəlmiş
çoxsaylı tələbə teatr kollektivləri içərisində
birinciliyi məhz bizim universitetimizin tələbələri əldə
etdilər və Azərbaycana Qran-pri ilə döndülər.
Məgər bundan öncə belə bir möhtəşəm
teatr festivalını biz keçirsəydik, bədii təhsilimizin
dünya miqyasında tanınması üçün daha
yaxşı olmazdımı? Əlbəttə, yaxşı
olardı. Lakin ümid edirik ki, gələcəkdə belə
tədbirlərin keçirilməsində müvafiq təşkilatlar
öz köməklərini əsirgəməyəcəklər.
Onu da
deyim ki, bütün uğurlarımız ölkəmizdə
aparılan düzgün siyasi, iqtisadi və mədəni
nailiyyətlərin nəticəsidir. Azərbaycanın
yaxın iki il ərzində BMT Təhlükəsizlik
Şurasına qeyri-daimi üzv seçilməsi uğurlu
xarici siyasətimizin nəticəsidir. Ulu öndər Heydər
Əliyevin siyasətini davam etdirən Prezidentimiz İlham Əliyev
mədəniyyətimizə də böyük diqqət
ayırır. YUNESKO və İSESKO-nun xoş məramlı səfiri,
millət vəkili Mehriban xanım Əliyevanın istər təhsil,
istərsə də mədəniyyət sahəsində
gördüyü işlər məni olduqca fərəhləndirir.
Bu gün Azərbaycan çiçəklənir, gündən-günə
inkişaf edir. Biz öz təhsil sistemimizi bugünkü Azərbaycanın,
onun rəhbərliyinin tələb etdiyi səviyyədə
qurmağa çalışırıq.
Hazırladı: Atababa
İsmayıloğlu
525-ci qəzet.- 2012.- 27 yanvar.- S.4.