... qolunda Muğam
saatı
İndi
milli musiqimiz Xam çobanlarla doludu. Onlar (muğam)atı hər
yerə səyirdirlər. Efirlərin qarşısında elan
asmalı:
Gedin,
deyin Xam çobana
Gəlməsin
bir də Muğama...
İndi
milli musiqimiz cürbəcür çay reklamlarının səhnəyə
axıtdığı Saralarla da doludu. Onların məsələsinə
Ekologiya və Təbii Sərvətlər Nazirliyinin
baxmağı məsləhətdi. Ceki Hollun cırtdan boyda
hekayəsi var. Onu mənə müəllif özü
danışmayıb. Oxumuşam və xoşuma gəlib. “Bazar
günü səhər kilsə ibadətindən sonra beş yaşlı
nəvəm bir vərəq götürüb şəkil
çəkməyə başladı. – Nə çəkirsən?
– soruşdum. –Tanrını. – Axı, onu heç kim görməyib.-
Çəkərəm, görərlər...”
Oxuyanın
işinin adı Səsi çəkib bizə göstərməkdi.
Dünyada
elə peşələr var ki, mütləq təbliğ
olunmalıdı. Məsələn, yeraltı tədqiqatçılar.
Onlar piara möhtacdı. Xanəndəninsə reklama
ehtiyacı yoxdu: ya oxuyur, ya da paltar-maşın-ev-...
gördüsünə çıxır.
Muğamatdan
indi çox danışılır. O üzdən mən
susuram. Bunu da Nəzakət xatirinə yazıram. Etika yox ha,
Teymurovadan söhbət gedir. Bu xanımın üstündə
qır-qızıl görməmişəm. Taxsa da, eyib eləməz.
Onun bircə aksesuarı var: saat. Özü də Muğam
saatı. O, ömrünü Muğam saatıyla qurur. Məhz
qurur! Çünki hələ qurub-qurtarmayıb. Bütün
fəxri adları alsa da, hədəfə çox qalıb.
Bunu bilir. Ona görə, səsinin yanğısı
günü-gündən artmaqda. Bir də görürsən,
cavan müğənni elə şövqlə oxuyur...
şöhrət, ad, pul qazanan kimi sönür, elə bil,
Novruz tonqalının üstünə yaz
yağışı yağıb.
Mən Nəzakət Teymurovanın müxtəlif konsertlərində olmuşam. “Leyli və Məcnun” operasındakı partiyası ayrı aləmdi. Həyatdakı təvazökar və utancaq Nəzakət xanım səhnədə Leyli obrazını ustalıqla yaradır. Söhbət artistizmdən gedir. İfası göz önündədi, bayaq dedim. Onun Leylisi üsyankar deyil, amma səmimi və inandırıcıdı. Həm də elə yanğıyla oxuyur ki, onun xoşbəxt olacağına tamaşa başlayandan şübhə eləyirsən.
Nəzakət Teymurova mühafizəkar və... yeniliyə meyillidi. İkinci cəhətindən danışacam. Son solo konserti Beynəlxalq Muğam Mərkəzində idi. Hər ifasında novatorluq vardı. Düzdü, bunu ansamblla birgə hazırlayıb, ən çox da istedadlı tarzən Əliağa Sədiyevin köməyilə, amma hər xalq ifaçısı yeniliyə açıq deyil, axı! Nəzakət xanım yerində improvizəni duyur və bacarır.
... Heydər Əliyev Sarayında birinci hissəni tamam-kamal bitirəndən sonra on-on beş dəqiqə antrakt oldu. İkinci hissədə səhnəyə qayıdan xalq artisti nə desə yaxşıdı:
– Axşamınız xeyir, xoş gəlmisiniz. Başım oxumağa elə qarışdı ki, salam vermədim, bağışlayın...
Auditoriya bağışlamadı. Çünki xanəndənin bizə bağışladığının əvəzində ona verəcək hədiyyəmiz yoxuydu: güldən savayı. Nəzakət xanım yaşda məndən balacadı. Ömrün bu illəri xanəndə üçün ən düşəri vaxtlardı. Sağlıq olsun, hələ biz onun çox görüşlərinə gedəcəyik. Ola bilsin, yenə tamaşaçıları salamlamağı unutsun. Çünki başı yenə oxumağa qarışacaq. Müğənninin işi elə budu da!..
Qulu Ağsəs
525-ci qəzet.-
2013.- 27 aprel.- S.20.