Antikvariantsilsiləsindən

 

 

1. Metamorfoz

 

 

Ovidiyə

 

Dayanar yol kənarında

hər  gün bir uşaq.

Bir uşaq dayanar hər gün

yol kənarında,

çəkər yolların tozunu kirpiklərinə,

yollardan soruşar atasını.

 

Atasının ayaqqabısını

geyinib qaçan uşaq

elə bilər ki, maşınları da ötüb keçər...

Bağlaya bilmədiyi ayaqqabının ipləri

dolaşar ayaqlarına, yıxılar üzü üstə.

 

 

Hərif hər gün ataya məktub yazar

hərfsiz bir əlifbada.

Tanrıdan, bir mələklərdən başqa

kimsə bilməz bu əlifbanı.

Tək qalınca,

çəkilib bir küncə,

göndərər bütün parabüzənləri

atasının dalınca:

, , qarı nənə, mənə atamı gətir”...

 

 Bir daşın üstünə çıxıb

əllərini yuxarıya uzadan uşaq

Allaha toxunacağını düşünər...

Qalxar hündürə, lap hündürə

barmaqlarının ucuna!!!

Amma yenə toxuna bilməz Ona...

 

bir gün...

Bir gün hürkər

görəndə çiynindən çıxan

ağappaq, ağappaq lələkləri!

“Ata! Ata!”,qışqırar!

Qışqırar,

pərən salar çiynindəki mələkləri.

Atar özünü

lələklərinin ucundakı həsrətdən,

ölüsünü görən olar, dirisini

 

yer üzündə bir uşaq azalar,

göy üzündə bir mələk çoxalar...

 

 

2. Üçü birində

 

Müqəddəs Avqustinə

 

 Bir qadın gedir

bətnində körpəsi,

kürəyində ayağını itirmiş əri.

O qədər sınıxıb ki,

bir sümükdür, bir dəri.

Bəlkə, qiyamətdir?

Yox, bu, qadın işi deyil!

İlahi bir komediya,

bəşəri faciədir,

şeytani bir sənətdir!

 

Baxmayın yaşımın azlığına,

yaxşı tanıyıram o qadını.

Kürəyindəki Kişini,

bətnindəki balanı:

içində arzularını,

çölündə ümidsiz ümidlərini daşıyan

Məryəm xalanı.

Milli Teatrda yox,

milli teatrda görürəm hər gün,

yəni məhəlləmizdə:

Dante qəsəbəsi, Balzak küçəsi,

ev 66, mənzil 1-də.

 

Sol əlini sıxıb bətninə,

nəsə anlatmağa çalışır şeytan körpəsinə.

Sağ əlini ərinin əlində unudub,

Allahı unutduğu kimi...

 

Kişi utanır olmayan ayaqlarından,

hönkürtüsü yayılır içinə,

ağlayır için-için,

islanır qadın,

islanır uşaq,

islanır küçə,

islanır gündüz,

islanır gecə...

 

Qadın

getdi... getdi... getdi...

gedir... gedir... gedir...

gedəcək.... gedəcək... gedəcək...

 

...

sonra o qadın,

bətnindəki uşaq,

kürəyindəki kişi

gecənin qaranlığına qarışacaq...

 

Əlahəzrət Tarix müəllim,

üçadamlıq yer varmı

tozlu bir küncünüzə tolazlanacaq?

Var, əlbəttə, var,

amma sizin Məryəminiz

bu dəfə İsanı yox,

İudanı doğacaq!

 

Müharibədən sonra

Müharibədə ayağını, qolunu

itirmiş kişilərdən qorxub

qaçardıq həmişə...

Hərdən yuxuma girirdi

Qədim kişinin itkin əlləri,

tutub boğurdu məni.

Böyük uşaqlar ölümün

demək olduğunu bildiyindən

başa düşürdülər atalarının öldüyünü.

Analarından gizlədərdilər

küçədə döyüldüklərini.

Taxtadan tapança düzəldərdilər

atalarının qisasını almağa...

 

Canavarlar Qarabağda qaldı,

hərə əlində bir ovuc torpaq,

ağzında bir qurtum su,

ciyərlərində bir udum hava gətirdi ordan...

Sözlü qızlar sevgilərini

qaçaqaçda salıb itirdilər.

Hər şəhid bir ananın ümidiydi,

məryəm qızların toppuş

cocuqlarının atasıydı...

Hər evə böyüdülmüş

bir əsgər şəkli qaldı ...

qızlar bu şəkillərə baxıb doğdular...

Bu şəkil cocuqlar öz atalarının ögey balalarıydı...

qonşulardan bir havar varıydı,

qohumlardan.

Neçə gündü tifilləri ac qalan

dul Sürəyya

pəncərə önündə çarmıxa çəkilmişdi,

yardım maşınını gözləyirdi...

Qurdlu ciyər,

qaralmış ət,

iylənmiş ürək satan qəssab Qulam

“Bu üç yetimi necə dolandırır,

 

bəlkə, ürəyini satır xəbərimiz yoxdu?”, – deyirdi...

 

 

Balaca qızcığaz

gizlənqaç oynayırdı ki,

gözlərini açanda atasını tapsın...

 

Sürəyya deyirdi:

Boyu uzun buray qızım,

saçı uzun suray qızım,

üç gecə yatandan sonra atan gələcək”.

O üç gün gəlib çıxmadı

qızcığaz saymağı bacarmırdı çünki...

 

 

Metrobohema

 

 

Əvvəlcə dostluq:

birlikdə kinoya getmək,

ikilikdə şam etmək,

İçərişəhərin antik kafesində

təzə eşqin şərəfinə badə qaldırmaq.

Gecə zəngləri,

mesajlar,

telefonda açılan sabahlar...

Ehtiyatlı olun!

Ağlın qapıları bağlanır

növbəti stansiya xətayidir.

Siz sevgiyə doğru gedirsiniz,

ürəyə doğru...

Tuk...tak...tuk...tak...

 

Sonra ayrılıq,

hicran,

açılmayan sabahlar,

bitməyən axşamlar,

şəkilləri qayçılamaq,

mesajları silmək,

siqarı siqara calamaq,

sağlıqsız içmək

ucuz kafelərin birində

tostsuz,

dostsuz

sevgisiz,

bir sözlə, bohema.

Rembo, Mayakovski, Yesenin –

məlum tema...

...ağacdan asılan

naməlum meyit...

 

Ehtiyatlı olmaya bilərsiniz:

ürəyin qapıları bağlandı...

 

..................................

 

Kasıb komalarından

qalxan tüstülər

 

Kasıb komalarından qalxan tüstülər,

sevinclə küləyə qoşulub

qaçmağa başlayırlar

sağa-sola, sola-sağa...

 

Kasıb komalarından

hər səhər işsizliyə tələsən kişilərsə,

xoşbəxtliyin heç bir halını

tapa bilmir:

adlıq, yiyəlik,

qaz, maye, bərk halını...

 

Sevgi elə bahalı ki,

kasıb uşaqların

onu almağa ürəyi yetməz...

Kasıb komaların qadınlarının

xəyalları yoxluqlarda,

arzuları heçliklərdə,

ümidləri olmazlarda var-gəl edir...

 

Külək adamı sorğu-suala tutur,

nimdaş paltonun deşiklərindən...

Yağış qeyri-romantik tərzdə

birbaşa yağır ayaqqabının içinə...

Soyuq deyir:

Olarmı əllərinizi,

ayaqlarınızı qucaqlayım?

Üşüyürəm, bədəninizdə

isinsəm olar?

 

Kasıb komaların

qadınları, kişiləri, uşaqları

yola verirlər:

saniyələri,

dəqiqələri,

saatları,

günləri,

ayları,

illəri,

ömrü...

 

Yaşamaq  sadəcə fel kimi maraqlı...

 

 

Tanrının şeirləri

 

 Qadına şeir yazmaq nəyə lazım

bütün qadınlar şeir deyilmi?

Tanrının şeirləri...

Bax, elə götürək bu qızı,

xatırladır əruzu:

xəfif danışığı,

rəcəz sükutu,

kamil geyimi,

həzəc saçları,

rəməl yerişi,

İbn Əhməd demişkən:

Əruzluqdur hər işi...”

 

Bu qızsa hecadadır,

milli vəzndə yəni...

yerişi heca-heca,

gülüşü heca-heca,

saçı cığalı təcnis,

gözləri gəraylı,

qaşları qoşma,

Molla Pənahın sözü olmasın:

İndi oğulsan,

gəl, buna şeir qoşma,

Ay Allah, şeir qoşma!”

 

Saçları dağınıq,

saqqızını şar kimi şişirdən,

qulağında qulaqcıqlar,

mahnının ritminə uyğun hərəkətlər edən

o qızınsa vəzni yüngüldür,

yəni sərbəstdi.

Nazim Hikmət yoxdu ki, desin:

Qırma bu oğlanları,

ay evi tikilənin qızı, bəsdi!”

 

Oğluna nəsihət verən anaustadnamə,

ərini acılayan qadınhəcv,

qırmızı köynəkli,

ucaboy,

sarışın,

uzaqdan gələn o qadın ...

Ramil, bəsdir çıxardın

filoloji qaşıqla

gözəlləmənin dadın!

 

Ramil Əhməd

 

525-ci qəzet.- 2013.- 8 avqust.- S. 30.