“Şekspir”
İstanbulda
Xalq yazıçısı Elçinin
qardaş Türkiyə
ilə ədəbi-mədəni
əlaqələrimizin möhkəmləndirilməsində
xüsusi yeri və rolu vardır. Görkəmli sənətkar hələ
1979-cu ildə qələmə
aldığı məşhur
“Yaxın, uzaq Türkiyə” əsəri
ilə əsasını
qoyduğu bu tarixi missiyasını – qardaş ölkə ilə mədəni körpü yaradılması
səyini Azərbaycan
öz müstəqilliyini
bərpa etdikdən sonra daha böyük
coşqu ilə həyata keçirmişdir.
Nəticədə çağdaş
ədəbiyyatımızın canlı klassiki Elçinin roman, povest, hekayələri Türkiyənin
tanınmış nəşriyyatlarında
dəfələrlə nəşr
olunmuş, ədəbi
irsi haqqında elmi-tədqiqat işləri,
resenziyalar yazılmış,
“Mahmud və Məryəm”
romanı əsasında
film şəkilmış, pyesləri Azərbaycan və Türkiyənin dövlət
və bələdiyyə
teatrları tərərfindən
Ankara, İstanbul, Konya, Ərzurum
və başqa şəhərlərin teatrlarında
səhnəyə qoyulmuşdur.
Bu günlərdə Elçin
növbəti uğura
imza atmışdır. Onun “Şekspir”
pyesi İstanbul Böyükşəhər Bələdiyyəsi
Teatrında tamaşaya
qoyulmuşdur. Anşlaqla keçən
premyerada diplomatlar, Türkiyənin tanınmış
mədəniyyət xadimləri,
sənətkarlar iştirak
etmişdir.
Bundan əvvəl, “Şekspir”
müxtəlif
dillərə tərcümə
edilərək
London, Moskva,
Sankt-Peterburq, Kiyev və digər böyük şəhərlərin teatrlarında
uğurla tamaşaya qoyulmuşdur. “Şekspir” ilk dəfə “ÜNS” Teatrında tamaşaya qoyulmuş və ictimaiyyətin dərin rəğbətini qazanmışdır.
Yeni tamaşaya istedadlı aktrisa və rejissor Məlahət Abbasova quruluş vermişdir. 2009-cu ildə
İstanbul Böyükşəhər
Bələdiyyə Teatrının
böyük uğurla
göstərilən “Qatil”
tamaşasının da
quruluşunu vermiş
Məlahət Abbasovanın
fikrincə, bəşəri
ideyalar daşıyan,
insanlığın əzəli
və əbədi problemlərinə toxunan “Şekspir” tamaşasının
müasir dramaturgiyada xüsusi yeri vardır.
Türkiyənin tanınmış səhnə
ustaları
– Sezai Aydın, Hakan Arlı, Selma Kutluğ və digərlərinin mahir ifası tamaşaçıların
sürəkli alqışları
ilə qarşılandı.
Ayhan Aydoğanın səhnə tərtibatı
da əsərin ideyasının
tamaşaçılara çatdırılmasına
uğurla xidmət etmışdir. Səhnədəki böyük beyin
maketi, onun açılmasından sonra
ortaya çıxan zaman məfhumu və fələyin çarxını xatırladan
orijinal üslub yüksək peşəkarlıq
nümunəsidir.
Hadisələrin cərəyan etdiyi
ruhi əsəb xəstəxanası, müəllifin
burada “Stalin”, “Sara Bernar”
və yadplanetli adlandıran ruhi xəstələrin adından
tamaşaçıya təqdim
etdiyi fəlsəfi özünüdərk postulatı
bütün dinlərdən
və millətlərdən
olanları düşündürən
məsələlər və
günümüzün aktual
problemlərindəndir. Hakan Arlının ustalıqla
yaratdığı baş
həkim obrazı bir ictimai-siyasi formasiyadan digərinə keçid dövründə
yaşadığı dərin
mənəvi-psixoloji problemlərin
yaratdığı sarsıntıdan
ruhi xəstələrə
həsəd aparan həkimin faciəsinin səhnə təcəssümüdür.
Aktyor Sezai Aydının canlandırdığı “Stalin” ləqəbli xəstənin
dilindən isə dünyanın böyük
bir hissəsində insanlığın məruz
qaldığı cinayət,
kataklizm və tragikomik hadisələr təqdim olunur. Bəstəkar Aygün Səmədzadənin tamaşaya
yazdığı musiqi
səhnədə cərəyan
edənləri – dinamik
hərəkətləri, kəskin
dialoqları, qeyri-adi jestləri daha baxımlı, təsirli və yaddaqalan edir.
“Şekspir” Elçinin
qardaş Türkiyə
teatrlarında tamaşaya
qoyulmuş altıncı
pyesidir. Ümumiyyətlə, Elçinin
“Ah, Paris, Paris”, “Mənim sevimli
dəlim”, “Mənim ərim dəlidir”, “Poçt şöbəsində
xəyal”, “Mahmud və
Məryəm”, “Ağ
dəvə”, “Ölüm
hökmü”, “Şuşa
dağlarını duman
bürüdü”, “Arılar
arasında”, “Şekspir”,
“Teleskop” və digər pyeslərinin ölkəmizdə olduğu
kimi Azərbaycan sərhədlərindən
kənarda da nümayişi müasir ədəbi irsimizin tanıdılması
və təbliğində
mühüm rol oynayır.
Namik Murad
Türkiyə, İstanbul
525-ci qəzet.- 2013.- 29 dekabr.- S.15.