Gülsel Səfərova: “Sevgi
düşkünü deyiləm”
“8-ci SİNFƏ
KİMİ AZƏRBAYCAN STEREOTİPLƏRİNƏ UYĞUN
UŞAQ OLMUŞAM”
Bu dəfə
həmsöhbətimiz 2007-ci ildə təsis olunmuş Azərbaycan Gənclərinin
Avropaya İnteqrasiyası Təşkilatının sədri
Gülsel Səfərovadır. İctimai fəallığıyla
seçilən, ixtisasca politoloq olan Gülsellə söhbətimizin
özəyində siyasətdən daha çox,
uşaqlığı, arzuları, qadın- kişi münasibətləri,
bu münasibətlərin fəlsəfəsi, sevgi, ailə
idealı ilə bağlı düşüncələri
dayanır.
–
Öncə adınızdan başlayaq. Maraqlı adınız
var, kimin ideyasıdır?
–
Adımı anam təklif, atam da təsdiq edib. Evdə
üç bacıyıq. Böyük
bacımın adı Günel, ortancıl bacımın adı
Ayseldi. Mən dünyaya gələndə
ad üçün fikirləşiblər. Anam Elza Orucova yaradıcı insandır. Atama təklif edib ki, gəl elə bir ad qoyaq ki, sonu
“el”lə qurtarsın. “Gülsel” belə
yaranıb.
Anamın dediyinə görə, Gülsel adını
bir türk mahnısında eşidib.
Fikirləşib ki, üçüncü
qızının adı mütləq belə olsun. Atam da çək-çevir
eləyib, anlayıb ki, yaxşı addı,
razılaşıb. Doğrudan da çox
yayılmış ad deyil.
–
Gülsel necə uşaq olub?
–
Üç yaşına kimi qaradinməz, sakit uşaq
olmuşam. Dil açandan sonra kaprizlərim
başlayıb. 7-8 yaşına kimi
çox ağlağan, anamın ətəyindən
yapışan, insanları sevməyən biri olmuşam.
Aşırı dərəcədə eqoist idim,
(bunu deməliyəm, bu faktdı), istədiyim
olmayanda ayağımı yerə çırpıb
ağlayırdım ki, yox, mən deyən olmalıdır.
– Bir
sözlə, tipik ərköyün uşaq mənzərəsi...
– Bəli,
məhz elə. Məktəbə gedəndən
sonra, təbii ki, sosial mühit məni dəyişdi. Özümə qapandım. Düz
8-ci sinfə kimi Azərbaycan stereotiplərinə uyğun
uşaq olmuşam. Ondan sonra isə mən
oldum dəcəl, şıltaq bir qız. Yaxşı
oxuyurdum, amma şagird ərköyünlükləri – dərsdən
qaçmaqlarımı, bəzi oyunlarda iştirak eləməyimi
də danmıram. Məktəbdə
hansısa müəllim xoşuma gəlmirdisə, yaxud
özünü yaxşı aparmayan şagird olduqda, mən
ona qarşı kampaniyaya başlayırdım. 16
yaşımda Bakı Dövlət Universitetinin politologiya
fakültəsinə, sonra magistraturaya daxil oldum,21
yaşımda artıq bu prosesləri bitirmişdim.
Qəribədir ki, uşaq yaşlarımda gah həkim
olmaq istəyirdim, gah prokuror, gah da aktrisa. Uşaq
vaxtı mənə elə gəlirdi ki, Qarabağ məsələsini
ancaq prokuror olsam, həll edə bilərəm. Sonra böyüdüm, anladım ki, heç də
belə deyilmiş. Həkim olmaq istəyim
də bəllidir, anam da, atam da hər ikisi həkim idilər,
evdə onların güclü lobbisi vardı, onların yolunu
davam etdirməyimi arzulayırdılar. Mən
cərrah olmaq istəyirdim. Amma sonra hiss elədim ki, qan,
yaralı görəndə ürəyim dözmür. Cərrah olsam, bəlkə də bu səbəbdən
işimi yarımçıq buraxa bilərəm, ürəiym
tab gətirməz. Həm də türklər demiş,
anladım ki,cərrah olub insanların
orqanları ilə uğraşa bilmərəm.
Bunu validenlərimə deyəndə onlar təbii ki,
çox məyus oldular. Çünki bacılarım da heç
biri tibbi seçmədi, böyüyü
hüquqşünasdır, o biri isə filoloq.
– Valideynlərin
buna necə “dözdü”?
–
Doğrudan da çətinliklə “dözdülər”. Təsəvvür
edin ki, böyük bacım həkimliyə getdi, elə birinci
kursdan atdı, dedi ki, həkimliyi istəmir,
hüquqşünaslığı seçdi. Ona
görə ata-anamın ümidi mənə idi. Mən də
açıqca bildirdim ki, onlara yaxşı övlad olsam da,
tibbi seçsəm, yaxşı həkim ola
bilməyəcəyəm. Bu, ürəyimcə
olmadığından onların fəxr edə biləcəyi
bir həkim olmağı bacarmayacağam. Mən
həm də ətrafımda həmişə fiziki xəstə
insanları görmək istəmirəm. Sonra
aktrisa olmaq həvəsinə düşdüm. Deyirdim ki,aktrisa olub Azərbaycanı Hollivudda təmsil
edəcəm.
Əslində adını çəkdiyim ixtisasları
seçmək istəyinin arxasında ancaq bir səbəb
vardı. İstəyirdim ki, hansı peşədə olsam da,
Azərbaycanın adını yüksəklərə
qaldırım. İndiki yaşımda
anlayıram ki, mən hələ uşaqlıqdan Azərbaycan
reallıqlarını dünyaya çatdırmaq istəyində
olmuşam. Ailəmizdə demokratik
mühit vardı. Təbii ki, valideynlərin
tərbiyəsini, sözünü əsas tuturduq. Çünki valideynin xeyir-duası olmadan hərəkət
eləmək mümkün deyildi. Amma
valideynlərimiz də bizim üçün yaxşı,
düzgün mühit yaratmışdılar. Xüsusilə də atam həmişə bizimlə
psixoloji söhbətlər edirdi. Dünyada
baş verən qlobal hadisələrdən, siyasətdən
tutmuş həyətdəki su borusunun partlamasına qədər
bizim fikrimizi öyrənirdi. Düşünürəm
ki, bizim çox yaxşı ailə modelimiz olub. Fikrimcə,valideyn övladları üçün həm
də psixoloq olmalıdır.
Bu baxımdan biz yarımışıq.
– Hollivud
sevdasından sonra politologiyaya meyil necə yarandı?
– Valideynlərimə
aktrisa olmaq istədiyimi deyəndə onların
reaksiyasından anladım ki, bu, heç söhbət,
mübahisə mövzusu ola bilməz. Bəlkə də onlar həkimliyi seçməməyimə
dözərlər, amma qətiyyən aktrisa
olmağımı istəmirlər. Ona
görə də ixtisas seçimi qarşısında qalanda
bildirdim ki, nə onlar deyən olacaq, nə mən deyən.
Beləcə, politoloq olmağa qərar verdim.
Validenlərim razılaşdılar, amma təəccübləndilər
ki, prokuror, aktrisa, həkimlik hara, politologiya hara? Valideynlərimin
narahatçılığını anlayıram, ona görə
də kompromisə gedirdim, eyni zamanda onlar da güzəşt
edirdilər. Bizim cəmiyyətimizdə gender məsələsi
hələ həllini tapmadığından yaxınlar,
qohum-qonşu, tanıyanlar deyirdilər ki, qız hara,
politologiya hara? Oxuyub qurtarıb kim olacaqsan,
nə işləyəcəksən?
Universitet illərində ictimai fəal olmamışam.
Fikrimi daha çox təhsilə ayırmışam. İşim-gücüm
oxumaq olub, deməzdim ki, hamıdan əla oxuyurdum, amma tələbə
yoldaşlarım təsdiqləyərlər ki, mən oxuyanlar
sırasındaydım. Çox
yaxşı, tələbkar müəllimlərim olub. Politologiya, siyasi proqnozlaşdırma, siyasi analiz fənlərini
mənə çox yaxşı tədris ediblər. Magistraturanı isə milli təhlükəsizlik və
siyasi strategiya üzrə bitirdim. Sonra atam
istəyirdi ki, mən universitetdə qalım işləyim.
Mən istəmədim. Gələcəyimi
başqa cür təsəvvür eləyirdim. Gedib Gənclər Təşkilatları Milli
Şurasına könüllü yazıldım. Onların xaricə çıxışları var
idi.
Xaricdə təhsil almaq kimi bir istəyim olmayıb.
Sadəcə, mən Azərbaycan gəncliyinin portretinin,
həqiqətlərimizin Avropa məkanında
tanıdılmasını istəmişəm. Amma
anlamışam ki, bunu tək edə bilmərəm, burada
güc, təşkilatlanma, birgə fəaliyyət
lazımdı. Bu, tək mənim işim
deyil, mənim kimilərin birgə, həmrəy işidir.
Burada diaspor, lobbi, siyasət işi var. Gənclər
Təşkilatları Milli Şurasında bir müddət fəaliyyət
göstərəndən sonra rəhbərimiz millət vəkili
Fuad Muradov məni mətbuat katibi təyin elədi. Yəqin ki, könüllü kimi töhfələrim
olduğuna görə, özümü göstərə
bilmişdim, insanlarla rahat ünsiyyət qura bilirdim. Bu, mənim üçün tramplin və həm də
valideynlərim qarşısında da özünütəsdiqim
oldu. Bu işlərdə nənəm həmişə mənə
dəstək olub, bu mənada
nənəmi ictimai vəkilim hesab edirəm.
– Fikrinizcə,
Azərbaycan gənci Avropa qarşısına hansı dəyərlərlə
çıxmalıdır və hansı şəkildə
Avropaya inteqrasiya etməlidir?
– Azərbaycan
gənci ilk növbədə avropalıdan iki dəfə
intellektual olmalıdır. Öz ölkəsini
çox sevməlidir. Patriotik sevgidən
daha çox öz ölkəsinin nemətlərini, adət-ənənəsini,
öz ölkəsinin uğurlarını sevməlidir. Bu sevgi özünü qatı millətçilik,
şovinizm şəklində göstərməməlidir.
Azərbaycanlı öz ölkəsini tanıyaraq
elə sevməlidir ki, mədəniyyətini paylaşa bilsin,
qarşı mədəniyyətdən müsbətləri
götürə bilsin. Şovinistlər,
millətçilər onlara qarşı mədəniyyətdən
heç nə götürmək istəmirlər.
İnteqrasiya
mütləq baş
verməlidir, çünki bunsuz inkişaf olmayacaq.
Hansısa bir təsir olmalıdır, ancaq bu,
öz milli dəyərlərini sevməyi kölgə
altına salmamalıdır. Öz gənclik
tipajını da düzgün təqdim eləməlidir.
Azərbaycan gənci təşəbbüskar
olmalıdır. Dediyim bütün istiqamətlər
üzrə Azərbaycan gənci avropalını üstələməlidir.
Təbii ki, dünyəvi, açıq, tolerant
olmalıdır. Azərbaycan gənci
bunlara sahibdirsə, o, Avropa məkanında özünü tam
olaraq realizə edə biləcək. Bu
gün Azərbaycan gəncliyi xaricdə həm təmsil
olunur, həm təhsil alır.
Bugünkü
gəncliyimiz qaynayır,
təşəbbüskardır, fəaldır. Amma bu,
bizə azdır.
– Söhbətimiz
8 Mart Beynəlxalq Qadınlar Günü ərəfəsinə
təsadüf edir. Kimlərdən hədiyyə
gözləyirsiniz?
– Oyy.... nə
gözəl sual verdiniz? İctimai fəal insan
olmaq o deməkdir ki, ətrafında çoxlu insanlar var və
səni tanıyırlar. 8 Mart ərəfəsində,
həmin gün, ətrafında olan bütün əks cinsin
nümayəndələri məni təbrik edir, hədiyyə
də verir və həqiqətən həmin gün hiss edirəm
ki, mən xanımam (gülür).
– Cəmiyyətin
qəbul etdiyi kimi, “kişi işi” ilə məşğulsunuz,
ona görə?
– Deməzdim
ki, “kişi işi”dir. Mən özümü bu işdə
insan olaraq hiss edirəm. Amma həmin gün ərəfəsində
hiss edirəm ki, mənim xanım faktorum var, gəncəm,
işimə, fəallığıma görə deyil,
məhz
cinsimə görə diqqət mərkəzindəyəm,
məhz
xanım olduğum üçün insanlar məni təbrik
edir. Bu, çox xoşdur. Gül
hədiyyə almağı çox sevirəm. Xüsusilə
də ağ qızılgülü.
İstəyirəm ki, mənə çoxlu ağ
qızılgüllər bağışlasınlar.
Tanıyan
insanlar mənə həmişə məhz elə ağ qızılgül verirlər. Amma
başqa hədiyyələri də sevirəm, məsələn
parfüm, zinət əşyası, lap elə İPad və
sair...(gülür)
– Kimdənsə
xüsusi bir hədiyyə də gözləyirsiniz yəqin?
– Olacaq təbii.
Olmalıdır da, mən belə
düşünürəm. Bu çox
vacibdir. Ümumiyyətlə, xanım şəxsi həyatı
ilə iş həyatını mütləq şəkildə
balanslaşdırmalıdır. Xanım
xanımlığını da qorumalıdır, həm də
cəmiyyətə nümunə olmalıdır. Mən belə düşünürəm ki,
dünyada xanım cəmiyyətə ən yaxşı
nümunədir. Xanım həm
xanımlığını qoruyursa, həm də iş həyatını
uzlaşdırırsa, bu, qəhrəmanlıqdır.
– Sizcə,
qadınlara ildə bircə gün ayırmaq az
deyil?
–
Çox azdı. Amma ildə beş dəfə
olsa, bunun marağı olmaz.
–
Kişilər hətta o bir gün üçün şikayətlənirlər...
–
Düzdür, amma heç olmasa, ildə bir dəfə də
olsa, 8 Martda bizim kişilər qadın haqqında
düşünür. Mənim üçün əslində
fərq eləməz, qadın günü, kişi
günü, mənim üçün hər gün insan
günüdür. Biz həmişə sevdiklərimizə
diqqət ayırmalıyıq. Hər
gün səhər evdən çıxanda, evə dönəndə
heç olmasa, xoş sözü əsirgəməməliyik.
8 Martın tarixi, qadının fəlsəfəsi,
cəmiyyətdə rolu fərqlidir.
Cəmiyyətdə
kişi
qadını əvəz edə bilmir, amma qadın bunu
bacarır – bu, faktdır.
– Bir az iddialı səsləndi... məsələn,
Belinski qadını həyatın bütün mərhələlərində
kişinin xilaskarı adlandırırdı...
–
Psixoloqlar, həkimlər, sosioloqlar söyləyirlər ki,
dünya dağılsa, Marsda həyat olsa, onda oraya sayca
qadınları daha çox göndərmək
lazımdır. Və bu say iki dəfə
çox olmalıdır. Çünki
qadının iki funksiyası var; Həm cəmiyyət
üçün yararlı, bir də istehsal,
yaradıcılıq funksiyası. Bu gün dünya elmi,
tibb sübut edir ki, qadın hər bir halda ana ola,
təkbaşına uşaq dünyaya gətirə bilir. Qadının bu rolu onu iki dəfə gücləndirir.
Kişidə o rol yoxdur və ola da bilməz.
Kişinin fizioloji olaraq
özü-özlüyündə, təkbaşına
dünyaya övlad gətirmək funksiyası yoxdur. Qadında isə bu mümkündür.
Bir kişi və beş xanımla başqa
dünyada həyatı təmin eləmək olar.
Cəmiyyətdə də qadın həmişə
kişidən çox olmalıdır. Qadın
kişidən çox olduqda o cəmiyyətdə demoqrafik
çoxalma gedir. Qadınların az
olduğu cəmiyyətdə demoqrafik azalma gedir həmişə.
Qadının müqəddəsliyi, gücü
dünyaya övlad gətirməyindədir. Həmişə deyirəm ki, bəzən kişilər
hörmət əlaməti olaraq stulu çəkib xanıma
yer göstərirlər, deyirlər ki, qadın çəkə
bilməz, mən çəkim. Amma kişilər
unudurlar ki,
qadın
doqquz ay ərzində ağır bir yük daşıyır.
Elə
bir yük ki, kişi onu çəkə
bilməz. Hər şey bir yana, əsəbləri
belə buna dözməz. Biz əgər həyatın
davamlı olmasını istəyiriksə, qadınların cəmiyyətdə
çoxalmasını təmin eləməliyik. Yəni, kişilərin yox, qadınların. Bu faiz nisbəti həmişə qadınların
xeyrinə 51/ 49 olmalıdır. Qadının
sayı həmişə kişidən 1-2 faiz artıq
olmalıdır. İstəmirəm ki,
dediklərim feminizm kimi anlaşılsın.
Mən birmənalı şəkildə feminist
düşüncələrə qarşıyam.
Bu da səhv yanaşmadır. Mənim fikrimcə, hər iki cinsə
bərabər
şərait yaradılmalıdır. Təşkilatmızda da həmişə qeyd edirəm
ki, qadın-kişi ayrımı etmək olmaz. Həm qadına, həm kişiyə bərabər
imkanlar yaradılmalıdır. Niyə qadın da, kişi də tutalım, Avropada keçirilən
hansısa bir proqramda iştirak eləməsin? Ədalətlilik
prinsipini nəzərə alsaq, qadınların rolunun cəmiyyətdə
gücləndirilməsinə ehtiyac var ki, gərək o
balansı qoruyaq. Çünki savadlı,
erudisiyalı qadın savadlı cəmiyyətin
qarantıdır. Bu, həm də yeni bir
modeldir. Biz qadın cəmiyyəti, kişi
cəmiyyəti yox, insan cəmiyyəti yaratmaq istəyirik ki,
bir qərar qəbul ediləndə qadın mövqeyi də nəzərə
alınsın, kişi mövqeyi də. Gender bərabərliyi
olmayan, stereotiplərin daha çox mövcud olduğu ölkələrdə
düşünürəm ki, insanlığın vəhdəti
pozulur.
–
Qadın və kişidən söhbət düşdüsə,
istər-istəməz əzəli-əbədi mövzuya –
sevgiyə gəlib çıxırıq. İlk
sevgi etirafını xatırlayırsınızmı?
– Mənə
ilk sevgi etirafını 5-ci sinifdə ediblər.
Həmin
insanın məhəbbəti düz dörd il
davam edib. Çox şıltaq idim. Mənə yazılan sevgi məktublarını
sinifdə stulun üstünə çıxıb
nümayişkaranə şəkildə hamıya oxuyurdum ki,
yazan biabır olsun. 7-ci sinifdə oxuyanda da
çox inadkar bir oğlan sevirdi məni, hara getsəm,
qarşıma çıxırdı, əl çəkmirdi,
aman vermirdi. Təbii ki, mən onun hisslərinə
qarşılıq verə bilməzdim. Ümumiyyətlə,
məktəb dövründə özümün sevgi macəram
olmayıb. Mən ancaq
şıltaqlıqla yadda qalmışam. Bu
etiraflar mənə çox gülünc gəlirdi. Sinfimizdə bir oğlan var idi. Ən
pis oxuyan, elə də hörməti olmayan biri idi, mən
zarafatla ona sevgi etirafı eləmişdim. O da
inanmışdı. Sonra da demişdim ki, yalan demişəm.
– Düma
yazırdı ki, sevgi bizi böyük işlərə
ruhlandırır və bu işləri görməyə mane
olur...
– Tamamilə
doğrudur. Sevgi çox yaxşı bir
adrenalindi. Sevgi yaxşı motivasiyadır.
Sevgi insanın başqa bir aləmidir. İnsan sevəndə başqa cür yaşayır.
İnsan iş həyatında bir cürdü, sevgi həyatında
başqa cür.
–Sizdə
o ikiləşmə var?
– Məndə
də var. Sevgiyə həm inanıram, həm də
inanmıram. O baxımdan inanıram ki, bu məfhum var, o hiss
olmasaydı, dünya indiyə kimi dağılardı. Sevgi olmasaydı, indiki cəmiyyətdə, bu düzəndə
yaşamazdıq. O baxımdan inanmıram ki, hər
insanın sevgisi də sevgi deyil axı. Kimi
dindirirsən, sevgi yaşayıb.
– Amma bu
kimdə isə fizioloji prosesdir, kimdə isə mənəvi...
– Bəli,
hərə sevgini subyektiv olaraq bir cür anlayır. Biri
bağlılıq, biri öyrəşmə, biri hörmət,
bir tamamlanmamış qarşılıqsız hiss kimi... Bu mənada inanmıram. Sevgi
sözü özü bir ixtiradı, yeni bir məfhumdur.
Bunu insanlar kəşf edib. Sevgi
narkotiklə bərabərdir. Alimlər
araşdırıblar ki, sevən insanlar narkotikdən
alınan həzzi hiss edirlər.
Sevgi insanın təbii narkotikidir.
Və onun müddəti dörd ildir.
– O
müddəti alimlər hazırda lap qısaldıblar, bir ilə
endirənlər də var...
– Yəni
maksimum 4 ildir. Yəni dörd il ərzində
sən o təbii narkotiki maksimum hiss eləyə bilərsən.
4 ildən sonra o təsir bitir, insan yenidən onu
istəyir, lakin həmin həzzi hiss edə bilmir. Bu da insanı depressiyaya sala bilir- eynən narkotikdən
məhrum olmuş narkomanlar kimi. Hər bir
insan sevgini öz təfəkkürünə uyğun tərzdə
yaşayır. Mənim həyatıma gəlincə,
fikrimcə, sevgi bir yerdə başlayıb bir yerdə bitməməlidir.
Məncə, əsl sevgi bitmək bilmir, bəzi
məqamlarda insana elə gəlir ki, o bitib. Amma bitmir, başqa məsələlərə
keçir, ümumilikdən xüsusiliyə, konkretliyə
keçir. Bəzən hiss etdiklərinin sevgi
olmadığını düşündüyün zaman elə
bir şərait yaranır, anlayırsan ki, yox, mümkün
deyil, onsuz mənim siklim davam eləyə bilmir.
Bu da
çox az insanlarda rast gəlinir. Mənim düşüncəmdəki sevgi budur.
Onu gözləmirəm, həyatımda da yoxdur.
Olsa da mən hazıram, olmasa da. Sevgi düşkünü olan bir insan da deyiləm.
Amma romantikliyim var. Gözəl, həzin musiqiləri
çox sevirəm, Azərbaycanın klassik musiqilərini,
Avropa, qərb musiqisini çox bəyənirəm. Dənizə baxmağı çox sevirəm. Bu tərəfdən romantikliyim var. Amma mən öz
həyatımda xüsusi sevgi gözləyən bir insan deyiləm.
Çünki Allah insana bir ömür və o
ömürdə qarşısına çıxandan istifadə
etmək bacarığını da verir. Qarşıma
nə çıxırsa, mən ondan istifadə edirəm.
Və belə deyək, sevgi abstrakt məsələdir.
Təbii ki, bu günə kimi
xoşladığım əks cins nümayəndələri
olub. Bu, təbii insan halıdır.
–
Mütaliə də edirəm. Tarixi əsərləri
xoşlayram. Bu yaxınlarda Bəxtiyar
Tuncayın “Türkün gizli tarixi” və Yunus Oğuzun “Nadir
şah” əsərini oxumuşam. Yeniliyə
qaçan insanam, ona görə də yeni nə
çıxsa, oxuyuram. Dünyaədəbiyyatından
indi Marşal Qoldsmitin “What Got You Here Won’t Get You There” əsərini
bitirmək üzrəyəm. Burada əsasən
insanın çatmaq istədiyi məqsədə
düzgün necə nail olmaqdan söhbət
açılır. Bu əsərdə
insanın mərhələ-mərhələ motivasiyası,
psixoloji durumu, ümumiyyətlə, necə uğur əldə
edə bilməsi haqda danışılır. Bir də bu günlərdə araşdırmaq məqsədilə
Əkrəm Əylislinin “Daş yuxular”ını oxumuşam.
Fikrimcə, o, əsər deyil, mövqedi. Çox təəssüfləndim ki, bizim
yazıçımız necə belə bir əsər yaza bilər,
belə mövqe sərgiləyə bilər? Dəhşətdi. İndi çox istərdim,
XX əsrin əvvəllərində yazıb-yaradan
yazıçıların əsərlərini, xüsusilə
Almas İldırımı, eləcə də
repressiya dövrü ədəbiyyatımızı oxumaq istəyirəm.
– Avropaya
inteqrasiyanın qatı tərəfdarısınız. Bəs avropalı ilə ailə
qurarsınızmı?
– Bu məsələyə
çox yaxşı baxıram. Ümumiyyətlə,
azərbaycanlı xanımların avropalı ilə evlənməyi
yaxşı haldır. Çünki bu, həm
də bizim lobbimizdir. Onun övladı da azərbaycanlı
olacaq. Ona görə də bu, çox
yaxşıdır. Amma mən avropalı
ilə ailə qurmaram.
Bu günə kimi hardasa, 5 nəfər əcnəbidən
evlilik təklifi almışam. Amma
düşünmürəm ki, mən əcnəbi ilə evlənərəm.
Mənim fikrimcə, iki insan arasında elektrikləşmə
deyilən bir anlayış ki var, o baş verəndə, istər
Avropa, istər Azərbaycan düşüncəli olsun, fərq
etməz. Düşünürəm ki,
burada əsas məsələ dialoqdu, bir-birilərini
düzgün sözlərlə ifadə etməkdi. Mənim üçün ailə modeli öz ailəmdir.
Atam da, anam da həmişə işləyib,
çalışıb. Onlar hər zaman
bizə düzgün tərbiyə verməkdən başqa,
bizim yaradıcı insan kimi böyüməyimizə
çalışıblar. Musiqi təhsili
almışıq, əlavə olaraq ingilis, fransız dilini
öyrənmişik. Öz ailəmdə
necə görmüşəmsə, gələcəkdə də
mən övladlarıma elə münasibət göstərəcəyəm.
Mənim ailə modelim heç də digərlərindən fərqlənmir,
amma məsələ ondadır ki,
ailə
quracağım insan mənim dünyamdan olmalıdır.
Söhbət işimdən getmir, biz bir-birimizi başa
düşəcəyik, çünki o məni, mən də
onu olduğu kimi qəbul etməliyik. Sonradan dəyişmələr,
başqa məsələlər olmamalıdır. Mənim
gələcək ailəmdə kompromis olacaq, o insan mənim
iş həyatıma dəstək, daha da irəliləməyimdə
dayaq olacaq. Mən bu cür görürəm,
başqa cür əsla. Çünki mən
həmişə istəyirəm ki, yaşadığım cəmiyyətə
töhfələr verim. Hər zaman istəyirəm,
Azərbaycanın səsi elə yüksəkliklərdən gəlsin
ki, biz fəxr eləyək. Arzulayıram
ki, Azərbaycanın pis günləri geridə qalsın, ancaq
yaxşı günlər yaşasın. Azərbaycan
gəncliyini ancaq mübariz, intellektual, savadlı görmək
istəyirəm. Mən qələbəmizi,
ərazi bütövlüyümüzün yenidən bərpasını
görmək istəyirəm. Arzulayıram
ki, bütün beynəlxalq tədbirlərimizi Qarabağda,
Şuşada, Xankəndində, Xocalıda keçirək.
Əminəm ki, belə də olacaq. Mən qarabağlı olmasam da, azərbaycanlıyam.
Ta ki, ərazi bütövlüyümüz təmin olunana qədər
hamımız qarabağlı olacağıq.
Məsələyə bu cür
yanaşdığımdan mütləq gələcək həyat
yoldaşım da bu cür düşünməlidir.
Sevinc MÜRVƏTQIZI
525-ci qəzet.-2013.-
2 mart.- S.20-21.