Bir konsertin unudulmaz təəssüratları
Həftənin əvvəlində Beynəlxalq Muğam Mərkəzində Xalq artisti Nəzakət Teymurovanın tələbələri ilə birlikdə verdiyi solo konsertin xoş təəssüratları bütün həftə boyu məni tərk etmədi. Sözün açığı, konsertdən bu qədər zövq alacağımı düşünmürdüm. Çünki bir neçə gün əvvəl Nəzakət xanımın qonağı olmuşdum və konsert haqqında söhbət etmişdik. Demişdi ki, konsertdə çıxış edən tələbələrim arasında güclü səsi olan, artıq böyük səhnələrə addım atan tələbələrimlə yanaşı, yaş dövrü ilə əlaqəli olaraq səsi dəyişən, geniş səs diapazonu olmayan ifaçılar da var. “Mən sadəcə olaraq müəllimlik borcumu yerinə yetirmək istədim. İstədim ki, o uşaqlar böyük səhnədə çıxış etməyin sevincini, tamaşaçı alqışının gurultusunu eşitsinlər”. Konsert proqramı haqqında heç bir söz demədi, məni bir qədər nigaran qoydu. Amma belə təsəvvür etdim ki, yəqin ənənəvi müəllim- tələbə konsertlərindən olacaq.
Konsertin başladığına dair xəbərdarlıq gəldi, hamı artıq yerini almışdı. İfaçıların adları səsləndi və on üç tələbə zala daxil oldu. Geyimlərinin fərqli olması artıq konsertin də fərqli keçəcəyinə dair fikirlər yaratmağa başlamışdı. İfaçılar səhnəyə sadə və əsl tələbə görkəmində çıxmışdılar. Ağ-qara rənglərin fonunda gənc xanəndələr olduqca maraqlı görünürdülər. Hamının həyəcanla gözlədiyi konsert məhşur “Gül açdı” xalq mahnısı ilə başladı. Ardınca “Şur” muğamının “Bərdaşt” şöbəsini ifa edən ifaçılar ilk gurultulu alqışlarını qazandılar. Bir saata yaxın səhnədə dayanmadan “Mayə”, “Şur-Şahnaz”, “Bayatı Türk”, “Şikəsteyi-Fars”, “Simayi-Şəms” oxuyaraq tamaşaçıları heyran qoydular. “Səndən sənə mən, etməm giley yar” misrasıyla başlayan “Şur” təsnifini gənc xanəndələrin ifasında xor şəklində dinləməyin zaldakı tamaşaçılara zövq verdiyini onların üzlərindəki təbəssümdən anlamaq çətin deyildi. Arabir fürsət tapıb ön cərgədə sənət dostlarının arasında əyləşib tələbələrini izləyən Nəzakət xanıma da nəzər salırdım və onun tələbələrindən daha çox həyəcan keçirdiyini sezə bilirdim. Daha bir maraqlı məqam o idi ki, hər beş dəqiqədən bir zaldan gurultulu alqış qopurdu. Bu da ifaçıları ruhlandırır və daha da şövqlə ifa etmələrinə səbəb olurdu. Xüsusilə də Əhəd Yaqubovun, Fərid Əmiraslanovun, Maqsud Cəmilovun, Vüsalə Musayevanın, Gülnar İsayevanın, Gültəkin Məmmədovanın ifaları zaldakı alqışları səngiməyə qoymurdu. Əməkdar artist Əliağa Sədiyevin rəhbərlik etdiyi “Xarı bülbül” ansamblının möhtəşəm müşayiətini də vurğulamadan ötüb keçmək olmaz. Konsert proqramının maraqlı quruluşunu da Əliağa Sədiyev vermişdi. Gənc və istedadlı kamança ifaçısı Elnur Mikayılovun peşəkar müşayiəti də ayrıca alqışa layiqdi.
Konsertin birinci hissəsi gənclərin solo
ifası ilə yekunlaşdı, ikinci hissədə isə
artıq Xalq artisti Nəzakət Teymurova səhnəyə
çıxdı və tələbələri ilə səhnəni
paylaşdı. Məhşur Kərkük mahnısı olan
“Ninnə” və Nəzakət xanımın solo ifasında
“Bayatı Şiraz”, “Müxalif” səsləndi. O qədər
də çox müraciət edilməyən “Dənizdə
qağayı” adlı gözəl mahnını həm Nəzakət
xanım, həm də gənc xanəndələr çox fərqli
və maraqlı şəkildə təqdim etdilər.
Mahnının nəqərat hissəsində heç gözlənilməyən
halda gənclərin qavalı kənara qoyub çəpiklə
ifalarını müşayiət etmələri bütün
zalı coşdurmuşdu. Konsertin yekunu unudulmaz bəstəkarımız
Cahangir Cahangirovun bəstəsi olan, “Yenilməz batalyon” filmindəki
məhşur mahnı ilə vuruldu. Adətən, konsertlərdə
axıra qədər oturmağa bir çox
tamaşaçının səbri çatmır və müəyyən
vaxtdan sonra yavaş–yavaş zal seyrəlir. Amma bu konsertdə
belə bir hal baş vermədi. Konsert o qədər
zövqlü və rəngarəng keçdi ki, hətta ifalar
bitəndən sonra da heç kim yerindən qalxmağa tələsmirdi.
Təbii ki, bu da konsertin
uğurlu keçdiyinin bir göstəricisi idi.
Açığı,
Nəzakət xanım tələbələri arasında
güclü tələbələrin az olduğunu deyəndə
konsertin uğurlu alınacağına bir az şübhəm
yaranmışdı. Ancaq mahnılar, təsniflər elə
seçilmişdi, muğamlar ifaçılar arasında elə
məharətlə bölünmüşdü ki, kimin
güclü, kimin zəif olduğunu sezmək çox çətin
idi. Repertuara daxil edilən, çox da müraciət edilməyən,
tez-tez səslənməyən mahnı və təsnifləri
dinləmək adama xüsusi zövq verirdi. Musiqi bilicilərinin
dili ilə desək, musiqi həqiqətdir, muğam isə onun
istinadgahı, məbədidi. Muğamı tədris etmək,
gələcəyə muğamı yaşadacaq xanəndələr
yetişdirmək, bir sözlə, bu məbədi qorumaq xanəndəlik
istedadından başqa, həm də müəllimlik-ustadlıq
bacarığı tələb edir. Doğrudan da, bir çox
ustad xanəndələrin dediyi kimi, yaxşı xanəndə
olmaq mümkündür, amma yaxşı müəllim
olmağı hər xanəndə bacarmır. Nəzakət
Teymurova isə bu konsertlə bir daha sübut etdi ki, həm
gözəl xanəndə, həm də bacarıqlı müəllimdir.
Günel Musa
525-ci qəzet.-
2013.- 11 may.- S.17.