Yeddi etüd və ya böyük yolun
yolçusu...
İlk etüd: Qısa
tanışlıq
Ötən əsrin doxsanıncı illərinin əvvəllərində
mən rayon statusu bərpa olunmuş Siyəzəndə yenicə
nəşrə başlayan “Çıraq” qəzetinə
redaktorluq edirdim. 1992-ci ilin axırlarının soyuq
ayları, gərək ki, dekabr idi. Qəzetimizin
işi ilə bağlı o zaman fəaliyyət göstərən
Respublika Mətbuat və İnformasiya Nazirliyinin aparıcı
mütəxəssisi redaksiyamıza ezamiyyətə gəlmişdi.
Bu, boylu-buxunlu, üzü gülər, nurlu, gözləri
duru, elə ilk ünsiyyətindən qəlbinin
saflığı, sadəliyi, səmimiliyi
açıq-aşkar sezilən, sonralar tanınmış
türk yazıçısı İmdat Əfşarın onun
haqqında yazdığı kimi, “əzəmətli, dirayətli,
babayigid bir insan” olan Novruz Novruzov idi!
Elə ilk görüşdən
tanışlığımız sanki illər uzunu oturub-duran
adamların yaxınlığına, mehribanlığına
çevrildi.
Burası da mənə məlum oldu ki, yaşının
qırxının tamamına hələ iki il
qalan Novruz müəllim elə gənclik yaşlarından
müxtəlif rəhbər vəzifələrdə
çalışıb. Görüşlərimiz
o vaxtlar müntəzəm olaraq iki iləcən davam etdi.
Aradan illər keçəndən sonra, nəhayət,
Novruz müəllimlə yenidən 2007-ci ilin isti yay günlərində
bu dəfə bizim Şabranda görüşdük. Və bu dəfə
də bunun şahidi oldum ki, ötən illər Novruz müəllimin
vəzifələrini dəyişib, halı-xasiyyəti isə
elə əvvəlki kimi yerli-yerindədir. Sadə, səmimi,
istiqanlı, ünsiyyətcil...
Bir
neçə il bundan qabaq avtoqrafla yazıb mənə
bağışladığı “Bir qış
gününün xatirəsi” kitabına yazdığı
ürək sözlərində də o, dosta sədaqətini
səmimiyyətlə dilə gətirir: “İllər öncə
həyatımın kövrək məqamlarında
tanış olduğum, elə o vaxtdan da işıqlı bir
insan kimi yaddaşıma hopmuş, Tanrının qisməti ilə
yenidən rastlaşdığımız gündən sevimli
bir qardaşım kimi həmişə bağrıma
basmağa hazır olduğum Aydın müəllimə.
20 may,
2010-cu il”.
Şabranda çalışdığı bu illər ərzində
mən həm də müasir nəsrimizin Novruz Nəcəfoğlu
imzalı istedadlı, tanınmış bir nümayəndəsi
ilə də “tanış” oldum.
Beləliklə,
yazıçı-publisist Novruz Nəcəfoğlu!
Novruz Nəcəfoğlu
“Azərbaycan”, “Literaturnı Azərbaycan”, “Qobustan”, “Ulduz” kimi
dərgilərdə, “Xalq”, “Respublika”, “525-ci qəzet”, “Kaspi” və
digər nüfuzlu mətbuat orqanlarında dərc etdirdiyi
povest və hekayələri, esse və publisistik
yazıları ilə oxucuların, ədəbi ictimaiyyətin
nəzər diqqətini artıq cəlb edən
tanınmış yazıçılarımızdandır.
Novruz Nəcəfoğlunun Türkiyədə “Çarəsiz
yolçu” adlı sanballı povest və hekayələr
toplusu işıq üzü görüb.
Qardaş ölkədəki “Kardeş kalemlər”,
“Neçə”, “Veçceste”, “Çınqı” kimi
çeşidli ədəbiyyat dərgilərində
yaradıcılığından nümunələr
yayımlanıb.
Novruz Nəcəfoğlu təkcə istedadlı nasir
deyil, həm də bir-birindən maraqlı publisistik
yazıların müəllifidir. Onun bir dövlət məmuru kimi
işgüzar səfərlərdə olduğu Almaniya,
İsveçrə, Sinqapur, Malayziya ilə bağlı səfər
təəssüratlarından bəhs edən “Dünya duracaq
yer deyil...”, “Sinqapur-böyük dünya şəhəri,
iddialı ölkə” kitabları publisistikamızın son illər
bu janrda yazılmış ən dəyərli nümunələrindəndir.
İkinci etüd: “Yolçu yolda gərək...”
Burasını da deyim ki, dostum Novruz Nəcəfoğlu
öz əsərlərini çap olunmaq üçün mətbuata
təqdim etməyə heç vaxt tələsmir. Ya əringənlik edir, ya da təvazökarlıq.
Yəqin ki, təvazökarlıq olar.
Nə isə...
Bakıya yolum düşəcəkdi.
İlk oxucusu olduğum, məni möhkəm tutan “Çarəsiz
yolçu” povestini müəllifin razılığını
alıb “Azərbaycan” jurnalına, onun baş redaktoru, hörmətli
qələm dostumuz İntiqam Qasımzadəyə təqdim
etdim.
Əlbəttə, müəllif
üzə vurmasa da, hansısa bir mətbuat orqanına təqdim
olunan əsərinin çapını təbii ki, intizarla
gözləyir, əsərin redaktor tərəfindən bəyənilib-bəyənilməməsi
də öz yerində.
Novruz müəllim isə povestinin çapının
intizarından çox, redaksiyada necə
qarşılanacağının
nigarançılığını çəkirdi. Əsərin
çapının intizarını isə,
açığını deyim ki, mən çəkirdim.
Öyünmək olmasın, heç olmasa peşəkar bir
oxucu kimi bilirdim ki, əsər redaksiyada da bəyəniləcək,
çap da olunacaq və oxucular tərəfindən
yaxşı da qarşılanacaq....
Mənim
intizarıma, müəllifin isə
nigarançılığına axır ki, bir gün
İntiqam müəllim son qoydu: Povesti jurnalımızın gələn
ilki 2-ci sayında (onda 2010-cu il idi)
çap etməyi nəzərdə tutmuşuq, – dedi.
Sonra isə
qəlb genişliyi ilə, səxavətlə baş redaktor
kimi əsər haqda öz təəssüratlarını mənimlə
bölüşdü: – Müəllifi mənim adımdan təbrik
edərsən, – dedi, – uğurlu əsərdir. Povesti
oxuduqca sanki elə mənim özümü də yazıçının
təsvir etdiyi çölün istisi vurur, nəfəsimi təngidirdi.
İlan elə bil əsərin qəhrəmanı
Qıztamamı deyil, məni də qorxudub üşəndirirdi.
İsti və qorxu məni karıxdırsa da, elə
bil birdən-birə məni meh vurdu, sərinlədim,
toxtadım. Yadıma dahi fransız yazıçısı
Kamyunun “Yad” povesti düşmüşdü. Hələ
digər yazı-pozusuna bir elə yaxından bələd
olmadığım Novruz Nəcəfoğlu və onun
“Çarəsiz yolçu” povesti nədənsə mənə
yaxşı mənada məşhur fransız
yazıçısını və onun elə özü qədər
də məşhur olan bu əsərini xatırlatmışdı...
Qələm dostumun povestinin peşəkar bir baş
redaktor, söz sərrafı tərəfindən belə maraq
və rəğbətlə qarşılanmasına qəlbimdə
sevinə-sevinə Bakıdan Şabrana qayıdıb onu
muştuluqladım. İndi açığını deyim ki, bəlkə
də Novruz Nəcəfoğlu o zaman mənim az
qala sinxron kimi İntiqam müəllimin dilindən
çıxanları dediklərimə – zövqlü bir
naşirin, dünya ədəbiyyatının bilicilərindən
birinin povestini belə yüksək dəyərləndirdiyinə
inanmamışdı. Və mən də and
içib onu inandırmayacaqdım ki?!
Aradan bir
neçə il keçəndən sonra
bizim Şabran şəhərində, möhtəşəm mədəniyyət
sarayında görkəmli yazıçı və ictimai
xadim, MM üzvü Hüseynbala Mirələmovla yerli
oxucuların təntənəli görüşü
keçirilirdi. Bu tədbirə yazıçı ilə birgə
qatılan görkəmli ədəbiyyatşünas, professor,
Dövlət Mükafatı laueratı Nizaməddin Şəmsizadə,
Xalq artisti Nurəddin Mehdixanlı, “Azərbaycan”
jurnalının baş redaktoru İntiqam Qasımzadə
öz çıxışlarında dönə-dönə
vurğuladılar ki, bəs biz paytaxt Bakıdan tutmuş
respublikamızın müxtəlif bölgələrində də
Hüseynbala müəllimlə çox görüşdə
olmuşuq. Ancaq etiraf edək ki, Şabrandakı
bu görüş öz səviyyəsi ilə
hamısından yaxşı mənada fərqləndi. Bu görüşün fərqlənən
yaxşı cəhətini səbəbkar Hüseynbala Mirələmov
öz çıxışında aydınlaşdırdı. Əslində belə
də olmalıdır, – dedi, – axı, bu görüşün
belə səviyyəli keçirilməsində xidməti
olanlardan biri – Novruz müəllimin özü də gözəl
bir qələm əhlidir.
Və
sonra da Hüseynbala müəllim bu səfərboyu yol
yoldaşı olduğu “Azərbaycan” jurnalının baş
redaktoru İntiqam Qasımzadənin neçə il bundan qabaq
Novruz Nəcəfoğlunun “Çarəsiz yolçu” povestini
oxuyub qurtarandan sonra mənə dediklərini təkrarlayıb
yada saldı.
Mən bir daha başa düşdüm ki, İntiqam
müəllim əsər haqqında təəssüratlarını
bir təkcə mənimlə yox, yaxın qələm
adamları ilə də bölüşübmüş.
Yuxarıda da qeyd etdiyim kimi, Novruz Nəcəfoğlunun
yaradıcılığı haqqında qələm
dostları gen-bol, xoş sözlər deyiblər.
Bu da
sözə qüvvət kimi onlardan bəzi nümunələr...
“ Novruz
Nəcəfoğlunun “Azərbaycan” jurnalının (2011-ci il)
ikinci nömrəsində “Çarəsiz yolçu” povestini
oxuyandan sonra bu əsər haqqında təəssüratımı
bölüşməkdən başqa çarəm
qalmadı...
...“Çarəsiz yolçu” povestinin məzmununu sizə
danışmaq fikrində olsam belə, bunu əsərin müəllifi
Novruz Nəcəfoğlu qədər gözəl, sərrast, əhatəli
şəkildə bacarmayacağıma inanıb bu istəyimdən
vaz keçirəm.
...Bu
povest Azərbaycan nəsrinin şəksiz uğurudur, onun irəli
atılmış halal addımıdır. İndiki
halda bu uğurlu, irəliyə atılmış halal
addımın bir səbəbi yazıçının
istedadıdırsa, ikinci səbəbi-kəndi gözəl
bilməyi, bütün qatları ilə duymağı, dərk
etməyidir. Ay Novruz Nəcəfoğlu, sən nə
boyda kəndçi imişsən? Mənə elə gəlir
ki, sən öz içində kənddən şəhərə
gətirdiklərini yüz il “xərcləsən”
də tükənən deyil. Bu, sənin bir
yazıçı kimi ən böyük, tükənməz,
“devalvasiyaya” məruz qalmayacaq bir dövlətindir”.
Vəcdlə
deyilən bu sətirlər görkəmli
yazıçımız Seyran Səxavətin ürəyindən
gələnlərdəndir...
Bunlar da
tanınmış tənqidçimiz Vaqif Yusiflinin qələmindən
çıxanlar:
“Novruz Nəcəfoğlunun povestlərində (eləcə
də hekayələrində) dil sadə və
anlaşıqlıdır. Müəllif klassik nəsr
üslubuna sadiq qalaraq süjetin inkişafında
ardıcıllığa riayət edir. Hər
povestdə bir əhvalatla digər əhvalat arasında
qırıqlıq, yarımçıqlıq hiss olunmur.
Əhvalatlar arasında zaman keçidləri də
diqqəti xüsusi ilə cəlb edir. Keçmişlə
indi qovuşur və elə hesab edirsən ki, təsvir olunan əhvalatlar
indiki zamanda baş verir. Ən
başlıcası odur ki, müəllif yaddaqalan obrazlar
yaratmağa nail olur. Burada təsvir olunan
hadisələrin heç birinin uydurma olmadığına
inanırsan”.
Novruz Nəcəfoğlunun
“Çarəsiz yolçu” adlı povest və hekayələr
toplusunu türkcəyə uyğulayıb qardaş ölkədə
çap etdirən tanınmış yazıçı
İmdat Əfşarın kitaba yazdığı “Ön
söz”dən:
“Toxunulan
mövzuları və insanın iç dünyasının təsvirinə
yönələn bədii detalları ilə Novruz Nəcəfoğlunun
hekayələri orta nəsil Azərbaycan nəsrinin
bütün məziyyətlərini özündə əks
etdirir.
Novruz Nəcəfoğlunun sadə və təbii
üslubu, axıcı təhkiyəsi və rəvan dili bu mətnləri
oxucunun ürəyinə istilik gətirən, ona doğma olan
duyğu və hisləri özündə əks etdirən
maraqlı hekayələrə çevirir.
O, hekayələrində
doğulduğu torpağa duyduğu böyük sevgi və
torpağa bağlılıq hissinə mümkün qədər
geniş yer vermişdir. Aid olduğu
torpağı – ağacı, çiçəyi, gülü,
yarpağı, dərəni, dağı, qurdu, quşu, kəndi
və şəhəri ilə birlikdə sevən yazarın bu
xüsusiyyəti sətirlərin arasından bir vulkan kimi
püskürərək Vətən sevgisinə çevrilir.
Onun hekayələrindəki gənc, qoca, qadın,
kişi, uşaq-bir sözlə, bütün insanlar mərhəmət
və sevgi ilə əhatə olunublar”.
İstedadlı
nasirimiz, “Ulduz” dərgisinin baş redaktoru Elçin Hüseynbəyli
isə elə o kitabda Novruz Nəcəfoğlunu oxuculara belə
tanıdır:
“Azərbaycan nəsrinin orta nəsil təmsilçilərindən
və bu nəslin tanınmış yazarlarından olan Novruz Nəcəfoğlunun
ədəbi fəaliyyəti çoxyönlü və rəngarəngdir.
Hekayələrində və digər əsərlərində
zəngin həyat təcrübəsindən və dərinlikli
gözləmlərindən yararlanan yazar həm axıcı
bir dilə və üsluba, həm də dinamik bir təhkiyə
gücünə sahibdir.
Duyğulu, hüznlü, həssas və qırılqan
xatirələr təməlində qurulan bu hekayələrində
yazıçı dünyanın faniliyinə də işarə
edir. Ancaq Novruz Nəcəfoğlu bu fanilik içində
belə insan ləyaqətini və vicdanını daima
yüksəldir.
Üçüncü etüd:
Yaddaş yarpaqları
Görkəmli
sənətkarımız, Xalq yazıçısı
Mövlud Süleymanlı ilə gənclik illərində, daha
doğrusu, o, hələ “Ulduz” dərgisində nəsr
şöbəsinə başçılıq edərkən
yaradıcılıq söhbətlərimiz zamanı dediyi
sözlər, söylədiyi ədəbi fikirlər ustad dərsləri
kimi indi də yadımdadır:
Bu gözəl nasir deyirdi ki, əsl ədəbiyyat
qapının arxa tərəfində görünməyənləri
yazıçının qələmə
aldıqlarıdır.
–
Çiçəklər, otlar birdən-birə dizə
qalxmırlar ki?! Onlar an-an, saat-saat,
gün-gün böyüyə-böyüyə, nəhayət,
əməlli-başlı boy verib görünürlər, ətir
saçırlar. Əsərdə də
süjet, hadisələr, obrazlar beləcə cücərə-cücərə
yetişməli, ətə-qana dolmalıdır.
Bəzən də görürsən ki, yola
çıxan bir yolçu səfərin lap əvvəlindəcə
ağır bir yükü aldı çiyninə. Və təəssüf ki,
mənzil başına çatdıranacan öz
yükünü yolboyu dağıda-dağıda, yerə
salıb itirə-itirə gedir, nəhayət, mənzil
başında baxıb görür ki, o ağır yükdən bir
elə əsər əlaməti qalmayıb.
Yazıçı
da əlinə qələm alıb hər bir əsərinin
ilk cümləsindən sonuncu cümləsinəcən oxucuya
çatdırmaq istədiyi ədəbi yükü, mətni
axıra kimi qoruyub saxlamağı bacarmalıdır! Bax, onda əsər
də oxucunu tərpədər!
Novruz Nəcəfoğlunun istər hekayələrində,
istərsə də povestlərində oxucu nə vaxt baxsa,
ancaq görmədikləri əhvalatlar, hadisələrlə zəngin
süjet xətti ilə qarşılaşır, yanından bəlkə
də saymazyana ötüb keçdiyi adi adamların
qeyri-adiliklərinin şahidi olur. Süjetin əvvəlindən
axırına kimi yazıçının
“qaldırdığı yükü” nəfəsi təngimədən
mənzil başına çatdırdığına yəqinlik
hasil edib o da rahat nəfəs alır.
Dördüncü etüd:
Yazıçı “mən”i
Ustad sənətkarımız İsa Hüseynovun
çox-çox illər öncə çapdan
çıxmış “Ömrümdə izlər” adlı
nazik bir kitabçasında unudulmaz Xalq
yazıçımız Mehdi Hüseynlə bağlı
maraqlı bir xatirəsi var.
Görkəmli ədib cavan yazıçını məzəmmətləyir
ki, səni təngid edəcəyəm, niyə atandan
yazmısan?
İsa
Hüseynov məşhur yazıçının bu
iradının qarşısında təxminən belə bir
cavab verir ki, bəs onu daha yaxşı tanıyıram...
Maraqlıdır ki, Novruz Nəcəfoğlunun hekayə
və povestlərində həm də öz obrazı var.
Bəzən
bu obraz bədii mətni nəql edən “mən”- birinci şəxs,
bəzən də əsərdəki üçüncü
şəxs – “o”dur.... Ancaq hər birində də bəzəksiz-düzəksiz,
səmimi, uşaq yaşında uşaq kimi sadəlövh,
saf, ömrün müxtəlif çağlarında da elə
yaşı boydaca, yaşı qədərindəcə təbii,
yaşından nə cavan, nə böyük, nə də
zahirən müdrik görünməyə can atan bir insan...
Ona
görə də oxucu Novruz Nəcəfoğlunun tezliklə məktəbə,
birinci sinfə gedəcək yeddi yaşlı balaca
oğlanına da, qarlı bir qış günündə
atası ilə bir yerdə kolxoz sədrini rayon mərkəzinə
yola salıb atları yedəyində kəndlərinə
qaytaran yeniyetməsinə də, dostluğa etibarlı
çıxıb məktəbdən yayınan əlaçı
şagirdə də, nəvələri üstündə əsim-əsim
əsən babaya da (“Keçən cavan çağım
ola...”, “Atüstü bir nağıl”, “Bu dərənin uzunu”,
“Köhnə kişilər”) inanıb rəğbət bəsləyir,
qəbul edir.
Burasını da deyim ki, yazıçı sözlə
yanaşı obrazları həm də mahir bir rəssam kimi
fırça ilə, boyalarla-rənglərlə təsvir edir
və oxucu da özünü çətinə salmadan
yazıçının yaratdığı uşaq, cavan, istər
ahıl, qoca – istənilən obrazı aydınca gözləri
önünə gətirə bilir. Bəlkə də elə
buna görə də o obrazlar, qəhrəmanlar oxucuya belə
yaxın və doğma olurlar.
Novruz Nəcəfoğlunun povest və hekayələrində
təsvir etdiyi kənd həyatda, reallıqda olduğu kimidir. Lakin o kəndi çoxumuz görməmişik, daha
doğrusu, görə bilməmişik. O kəndi bizə
tanıdan məhz istedadlı yazıçı qələmidir.
Bax, elə buradaca oxucu həm də Sözün
qüdrəti haqqında düşünəsi olur.
Lev Tolstoy
yazırdı: “Bədii əsərin təsir qüvvəsi
onun mətninin-mövzusunun təzəliyindən-köhnəliyindən
deyil, yazıçının həmin mətnə-mövzuya
mənəvi münasibətinin nə dərəcədə təzə
və özünəməxsus olmasından
asılıdır...”
Və fikrimcə, Novruz Nəcəfoğlunun əsərlərini
oxuculara sevdirən bir məziyyət də elə budur.
Beşinci etüd: Nur
...Günlərin
bir günü təkcə insanların deyil, cəmi canlı
məxluqatın həm də hökmdarı olan Süleyman
peyğəmbər taxtına əyləşmişdi,
hökmranlığı altında olanların
hamısını hüzuruna toplayıb haqq-ədalət
divanı qurmuşdu. Hökmdar peyğəmbər
şikayətə, ərzi-hala gələnləri bir-bir dinləyib
yerindəcə hökm çıxarır, fərman verirdi.
Beləcə növbə qoca bir şahmar ilana
çatdı.
İlan peyğəmbərin hüzurunda kamal-ədəblə
baş endirib dilə gəldi ki, ey Allahın rəsulu, adil
hökmdar, bəs filankəs neçə il
bundan qabaq qardaşımı vurub öldürüb, indi gəlmişəm
ki, qisasım yerdə qalmasın...
Süleyman peyğəmbər ilanın soraq verdiyi şəxsi
hüzuruna çağırtdırdı. Baxıb
gördülər ki, üz-gözündən işıq, nur
yağan nurani bir kişidir. Peyğəmbər
sual etdi ki, ilan deyənlər doğrudurmu? Nurlu kişi ehtiramla cavab verdi ki, bəli, ya peyğəmbər,
ilan öz iddiasında haqlıdır ki, var. İzdihamdan bir
şivən qopdu, heç kəs üz-gözündən nur
yağan belə bir şəxsin cəzalanmasını istəmirdi.
Adil hökmdar üzünü şikayətçiyə tutdu:
– İndi sən qardaşının qan bahası yerinə
bu şəxsdən nə istərdin? – deyə xəbər
aldı.
Süleyman
peyğəmbərdən, hökmdardan belə bir sual eşidən
şahmar ilan da tələm-tələsik: – Ey adil və ədalətli
şah, – dedi, – iddiam bir elə böyük şey də deyil.
Qoy qardaşımın bu qanlısı gedib yeddi qapıda əl
açıb dilənsin, yığdıqlarını gətirib
mənə versə bəsimdir...
İlandan
belə bir şərt eşidən kişi
dərhal peyğəmbərin ayaqlarına düşüb
yalvar-yaxar etdi ki, ey Allahın rəsulu, məndə o üz
yoxdur ki, bircə qapıya da olsa gedib ağız
açım. Ən yaxşısı budur ki, qoy bu qoca
şahmar məni sancıb öz qardaşının
hayfını alsın...
Meydana
yığılanlar yer-yerdən onun üstünə
düşdülər ki, əşi, yeddi qapıya gedib əl
açmaq nə ağır, nə çətin işdir ki,
indi bundan ötrü şirin canına qıyırsan?..
Nurlu insan isə dediyindən dönmədi ki, dönmədi.
Belədə
qoca şahmar quyruğu üstdə dik qalxaraq kişinin
ayaqlarına sarılıb yenidən dilə gəldi:
– Mən
öz intiqamımı bu şəxsdən çoxdan elə
özüm də alardım, – dedi, – dəfələrlə bu
qəsdlə onun ardınca düşüb
sürünmüşəm. Ancaq hər dəfə
onu çalmağa əlimə girəvə düşəndə
sifətindəki, gözlərindəki nur məni öz niyyətimdən
saxlayıb. Onu yeddi qapıya dilənməyə göndərməkdə
məqsədim var idi, əgər ki, o yeddi qapıya gedib əl
açıb dilənsəydi, sifətindəki bu nur da çəkilib
gedəcək, mən də bundan sonra “uf” demədən onu
sancıb həlak edəcəkdim...
Novruz Nəcəfoğlunun hekayə və povestlərini
oxuduqca nədənsə bu hədis yadıma düşdü.
“Atamı
oğulsuzmu görübsüz?”, “Kövrək
pıçıltılar”, “Dünyası nur ömürlər”,
“Yollar uzanan gün...”, “Fərəhruzi qonaq”, “Mələk kimi
uçub getdi...” hekayələrini oxuduqca həm də müəllifin
özünün nurlu çöhrəsini xatırladım...
Altıncı etüd: “Mənsə
arzulayıram ki...”
Bizim
Şabranda klassik şairimiz Xaqaninin möhtəşəm heykəlinin
və müasir memarlıq üslubunda inşa edilmiş
“Poeziya evi”nin təntənəli
açılışı idi. Ötən ilin
yay ayları, iyunun əvvəlləri idi. Bu
rəsmi tədbirə respublikamızın tanınmış,
adlı-sanlı qələm adamları, ictimai xadimlər də
dəvət olunmuşdu.
Bu tədbirdən
az əvvəl Novruz Nəcəfoğlunun
mənim haqqımda sevdiyimiz “525-ci qəzetdə” “Aydın: həm
özü, həm də sözü...” adlı geniş bir
essesi çap olunmuşdu.
Bu rəsmi
mərasimə dəvət olunanlardan MM üzvü, görkəmli
yazıçımız, millət vəkili Aqil Abbas Şabran
rayon İcra Hakimiyyəti başçısının,
Xaqaninin heykəlinin şəxsi təşəbbüsü ilə
ucaldan Novruz müəllimin mənəvi dəyərlərimizə
verdiyi bu töhfəni yüksək qiymətləndirərək,
sonra da az qala vəcdlə vurğuladı ki, bir dövlət
məmuru rəhbərlik etdiyi rayonun bəlkə də
sıradan biri olan qələm adamı haqqında səmimiyyətlə
dolu iri həcmli bir yazı yazıb onu mətbuatda çap
etdirirsə, adam bu işə mat-məəttəl qala-qala həmin
rayonun sakinlərinə qibtə edir...
Rəsmi tədbirdən sonra açılışı
olan “Poeziya evi”ndə gözəl bir muğam dəstgahı
keçirildi.
Bu da Novruz müəllimin “ssenari”si idi, Bakıdan
adlı-sanlı muğam ifaçısı dəvət
etmişdi və şərti də bu olmuşdu ki, muğam
üstdə məhz Xaqaninin qəzəlləri səslənsin...
Nə isə, yadda qalan bu tədbir çay süfrəsi
arxasında davam etdirildi. Tədbirdə iştirak edən Azərbaycan
Yazıçılar Birliyinin katibi Rəşad Məcid, Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin şöbə müdiri Vaqif Bəhmənli,
“Azərbaycan” jurnalının baş redaktoru İntiqam
Qasımzadə və digər qonaqlar sözə-sənətə
bir dövlət məmuru kimi bu diqqət və
qayğısına görə Novruz müəllimə bir daha
təşəkkür etdilər.
Novruz
müəllim də bu xoş sözlərə görə
minnətdarlığını bildirib təvazökarlıqla:
– Bunlar
bizim borcumuzdur, – dedi, – axı, bu işlərdə, mənəvi
dəyərlərimizi qiymətləndirib dəyərləndirməyimizdə
bizə örnək olan ümummilli liderimiz və onun
davamçısı olan Möhtərəm Prezidentimiz var...
Məclisdə
iştirak edən qələm dostlarımızdan “Ulduz”un baş redaktoru, yazıçı Elçin
Hüseynbəyli ürəyindən gələn səmimi hisləri
gizlədə bilmədi: – Kaş, heç olmasa beş-on
rayonumuzda Novruz müəllim kimi söz sərrafı, sözə
qədir-qiymət qoyan başçılarımız
olaydı...
Rəşad
Məcid Elçinin sözlərinə qüvvət verdi: – Elçin, sən az dedin. Mənsə
arzulayıram ki, belə dövlət məmurlarımızın
sayı daha çox olsun.
Yeddinci
etüd:
Son söz
əvəzi
Floberin
sözləridir: “Yazıçılıq-həyat tərzidir”.
Məşhur “Madam Bovari” romanının müəllifinin
sözlərini 2010-cu ildə Nobel mükafatına layiq
görülən Peru yazıçısı Mario Varqas Lyosa
öz Nobel nitqində iqtibas gətirərək belə
demişdi: “Bəli, məhz həyat tərzidir, xəyallarla,
sevinclə, qığılcımları başımıza ələnən
odla, ram etməyə çalışdığımız
sözlərin axtarışıyla dolu həyat; o həyat ki,
doğulan fikrin, böyüdükcə başqa əhvalatları
udmaq istəməyən hər əhvalatın sönmək
bilməyən iştahını doyurmaq üçün sanki
bir ovçu kimi yola çıxırsan”.
Mən də
söz “ovçusu” olan qələm dostumuz Novruz Nəcəfoğluya
bundan sonra da “sərrastlıq” arzulayır, bir də görkəmli
fransız yazıçısı Jül Renanın “Gündəliy”indiki
belə bir fikri xatırladıram: “Nə qədər ədəbiyyata
inam bəsləyirsən, dahiyanə əsər
yaratmağı ləngitmə: bu inam həmişəlik
qalmayacaq...”
Əlinə qələm aldığı gündən qəlbində
ədəbiyyata, onun bədii təsir gücünə inam
hissi ilə yazıb yaradan Novruz Nəcəfoğlu yəqin
ki, bundan sonra da öz oxucularını yeni-yeni əsərləri
ilə sevindirəcək.
Dekabr,
2012-ci il.
Şabran.
Aydın Tağıyev,
Prezident təqaüdçüsü
525-ci qəzet.-
2013.- 12 yanvar.- S.20-21.