Xalqa arxalanan və xalqa
arxa olan prezident
"Mənim işim ondan ibarətdir ki, xalqa xidmət
etməliyəm. Onu da edirəm və bundan sonra da edəcəyəm.
Bütün işlərimdə mən xalqa
arxalanıram. Yəni əgər təşəbbüslərimiz
xalq tərəfindən dəstəklənməsəydi,
bütün bu işləri görmək mümkün
olmazdı".
İlham
ƏLİYEV, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
Azərbaycan hazırda elə bir yüksəliş,
inkişaf dövrünü yaşayır ki, bunu
respublikamızın vətəndaşları ilə
yanaşı, ölkəmizə qədəm basan, burada bir
neçə gün qonaq olan xarici vətəndaşlar da
görür, dəyərləndirir.
Özü də bu tərəqqi dünyanın, necə deyərlər, qarışıq bir
zamanında, "rəngli
inqilabların" və "ərəb baharının"
doğurduğu faciələr dövründə,
qloballaşan terror təhdidi şəraitində müşahidə edilir. Həm də nəzərə alsaq ki, bu gün
dövlətlər, ölkələr bir-biri ilə daha sıx
bağlıdır, təmasdadır, onda Azərbaycan
intibahının hansı güc-qüvvə hesabına
yaranışı barədə aydın təsəvvür
oyanar. Gizli deyil, beynəlxalq aləmdə
bu inkişafa darılanlar da kifayət qədərdir. Bir həqiqət də var ki, bu gün neçə-neçə
ölkə belə qısqanclığın qurbanına
çevrilib. Əlbəttə, bu acı
gerçəkliyin Qərbin məlum dövlətləri və
iqtisadi-siyasi gücləri tərəfindən rişələnməsi
heç kəsə sirr deyil. Hamıya bəllidir ki, bir
vaxtlar əmin-amanlıq, firavanlıq, rahatlıq mühitində
yaşayan nə qədər dövlət bu gün "demokratiya
ixracı" adı altında savaşa, iqtisadi tənəzzülə,
siyasi konfrantasiyaya sürüklənib. Qanuni hakimiyyətlərə qarşı
zorakılıq nümayiş etdirilib. Sonda isə
"siyasətin ağuşuna düşən" kütlə
"inqilabların" qurbanına çevrilib, səfalət
girdabında boğulub...
Bəli, bu, dünyanı təkbaşına idarə etmək
istəyən qüvvələrin apardığı təfriqəçiliyin
acı nəticəsidir. Belə təfriqəni son 10 ildə ölkəmizdə
də salmağa
cəhd göstərilib. Amma buna nail
olunmayıb. Azərbaycanı
dağıtmağa, parçalamağa gücləri
çatmayıb. Başqa sözlə,
inamları göyərməyib, bu səbəbdən də
inqilab baş tutmayıb. Milyonlarla vəsait
bir növ havaya sovrulub. Belə halda isə
ümid "beşinci kolona"a qalıb. Çox qəribədir
ki, həmin "kalon"un nümayəndələri
törətdikləri konkret cinayət əməllərinə
görə cəzalandırılanda isə fövqəlgüclər
tərəfindən utanmazcasına hay-həşir
salınıb: "Ay haray, demokratiya boğuldu, qoymayın,
vicdan azadlığı təhlükədədir, kömək
edin". Əslində isə bunlar siyasi avantüradan və
siyasi şulerlikdən başqa bir şey deyil...
Ümumiyyətlə, fövqəldövlətlərin
postsovet və ərəb ölkələrində törətdikləri
əməllərin Azərbaycanda təkrarlanması
mümkün deyil. Azərbaycanı vassala çevirmək
xülyadır. Çünki respublikamızda son 10 ildə inqilabın
baş verməsi üçün nə sosial, nə siyasi, nə
də başqa bir zəmin yaranıb. Daha
doğrusu, belə bir mühit üçün əsas
olmayıb. Çünki dünya ölkələri
maliyyə böhranı məngənəsində, necə deyərlər,
boğulduğu
bir vaxtda Azərbaycanın inkişaf göstəriciləri
daha da artıb, xalqın güzəranı yüksəlib. Xalqın mütləq əksəriyyətinin
mövcud hakimiyyətə birmənalı inamı və
etimadı yaranıb. Cəmiyyətdə
demokratikləşmə və hüquqi dövlət
quruculuğu uğurla aparılıb, ictimai ab-hava
sağlamlaşıb, sabitləşib. Təbii
ki, bütün bunların qarşılığında kəskin
narazılıqlardan, ziddiyyətlərdən söhbət gedə
bilməz. Belə şəraitdə, şübhəsiz
ki, siyasi
qarşıdurmalar, konfrantasiyalar barədə
danışmağa da əsas
yoxdur. Əlbəttə, bu cür şəraitdə
hansısa fövqəlgücün ölkə daxilində təfriqə
fəaliyyəti mümkünsüzdür. Çünki əvvəla xalq-rəhbər birliyi
buna imkan vermir, ikincisi, respublikada ictimai şüur səviyyəsi,
vətəndaşlıq duyğusu yüksəkdir, adamlar, necə
deyərlər, tükü-tükdən seçməyi
bacarırlar. Vətəndaşlar dövlətinə
və müstəqilliyinə tam sahib çıxaraq, onu
qorumaqda hər cür fədakarlığa hazırdırlar.
Başqa bir məqama diqqət yetirək. Azərbaycan
artıq qlobal məkanın nüfuzlu aktorlarından biri kimi
tanınıb. Başqa sözlə, ölkəmiz yerləşdiyi regionun iqtisadi
və siyasi istinad nöqtəsinə çevrilib. Respublikamızın istəyi və təşəbbüsü
olmadan heç bir regional layihəni bu bölgədə
reallaşdırmaq mümkün deyil. Belə təqdirdə
isə Azərbaycanda
"rəngli inqilabdan" necə söhbət gedə bilər?!
Artıq ölkəmizin
dünyada iqtisadi inkişafın özünəməxsus
modelinə sahib olan dövlət kimi də tanınması da
danılmaz faktdır. Postsovet məkanında
keçid dövrünü uğurla başa vuran ilk dövlət
kimi əldə edilən nailiyyət göstəriciləri
düşünülmüş məqsədyönlü siyasətin
məntiqi nəticəsidir.
Bütün
bunlar, əlbəttə, Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi
ilə son 11 il ərzində Azərbaycanda
həyata keçirilən siyasətin
düzgünlüyünün, tamlığının real
isbatıdır. Başqa sözlə, ulu öndər Heydər
Əliyevin müstəqil dövlətimizin xarici siyasət xəttini
özündə ehtiva edən bitkin taktiki və strateji
konsepsiyasına əsaslanaraq praqmatik və hücum
diplomatiyasına söykənən siyasətin möhtərəm
prezidentimiz tərəfindən uğurla
reallaşdırılmasıdır.
Son 11 il ərzində
Azərbaycanda sosial-iqtisadi sahələrdə həyata
keçirilən radikal islahatlar, yeni qlobal
çağırışlara adekvat tədbirlər, hərbi potensialın gücləndirilməsi,
ölkəmizin təkcə Avropanın enerji təhlükəsizliyinin
deyil, həm də böyük Avrasiya məkanında ümumi
təhlükəsizliyin qarantına çevrilməsi cənab
İlham Əliyevin müdrik, uzaqgörən rəhbər
olmasından xəbər verir. Etiraf edək ki, bunu belə bir qısa
dövr ərzində tarix səhifəsinə
ancaq ulu öndərin siyasi varisi yaza bilərdi və yazdı
da. Bunu - tarixin ən möhtəşəm Azərbaycan
dövlətini qurmaq kimi çətin, şərəfli vəzifəni
ancaq möhtərəm prezidentimiz İlham Əliyev gerçəkləşdirə
bilərdi və bacardı da.
Dahi şəxsiyyət
Heydər Əliyevin tarixi dəyişdirmək gücündə
olan ideyalarının cənab İlham Əliyevin reallaşdırması
onu görkəmli dövlət xadimi və qüdrətli
lider zirvəsinə yüksəldib. Bununla da
ölkə rəhbərinin xalqının sonsuz sevgisini
qazanması hər bir azərbaycanlının qəlbini
qürur hissi ilə doldurub.
Tarixdə dəfələrlə sübuta yetirilən, təsdiqini
tapan bir həqiqəti də burada təkrar etsəm, elə
bilirəm ki, yerinə düşər. Deyirlər ki, ölkə layiqincə idarə
ediləndə, bu fəaliyyət millətin maraqlarına
hesablananda, ulu sələfin dövlətçilik
potensialı günbəgün gücləndiriləndə
dövlət yenilməz və qüdrətli olur. O zaman o dövləti
laxlatmaq, sıradan çıxarmaq da qeyri-mümkündür.
Bu, cənab İlham Əliyevin ölkəyə
rəhbərliyində özünü qabarıq büruzə
verən və hazırda dünyanın ən
tanınmış siyasi xadimlərinin etiraf etdikləri dəyər
formulu kimi səslənir.
Postsovet
illərində dilin leksik tərkibində yer alan
"rəngli inqilablar" isə bu gün o ölkələrdə
baş verir ki, onlarda fenomen şəxsiyyət problemi
yaşanır. Belə olan halda, deməli, xalqın gələcək
taleyinin, keçəcəyi inkişaf yolunun müəyyən
edilməsi sual altında qalır və nə vaxtsa qarşılaşılan
ekstremal şəraitdə doğru qərar
çıxarmaq
müşkülə çevrilir, mövcud təfəkkürün
milli maraqları ölkənin tarixi, ənənələri ilə
uzlaşdırmağa gücü çatmır. Bax, dövlətin sarsılması, faciə, fəlakət
bu zaman başlayır. Biz bununla keçən əsrin
90-cı illərinin əvvəllərində imperiya
caynağından xilas olan Azərbaycanın
qarşılaşdığı bəlalardan, ərəb
ölkələrini ağuşuna alan
inqilab dalğalarının dağıntılarından, lap
indi də davam etməkdə olan Ukrayna böhranından
tanışıq.
Azərbaycanda
həqiqi dövlət müstəqilliyinin banisi olan, milli
dövlətçiliyin əsasını qoyan, böyük tərəqqiyə
hesablanan inkişaf strategiyasını müəyyənləşdirən,
yeni tariximizə dövlət və xalqın xilaskarı kimi
daxil olan ümummilli lider Heydər Əliyevin siyasi kursunun
layiqli davamçısı Prezident İlham Əliyevin yorulmaz
və gərgin fəaliyyəti zamanın yeni
çağırışlarına cavab verməklə
yanaşı, həm də onun yeni dövrün yeni lideri
olmasını meydana qoyur. İlk növbədə
ona görə ki, cənab İlham Əliyevin həyata
keçirdiyi siyasi kurs nəticəsində ölkəmizin
malik olduğu müasirlik, demokratiklik, hüquqilik, dünyəvilik
kimi parametrlər daha da güclənib, yeni dövrün tələblərinə
cavab verən sürətli inkişaf təmin olunub. Ulu
öndərin idarəçilik ənənələrini
özünəməxsus dəyərlərlə zənginləşdirən
Prezident İlham Əliyev əsrimizin praqmatik, rasional, mükəmməl
dünyagörüşlü, çevik və təmkinli idarəetmə
prinsiplərinə, dərin analitik təfəkkürə və
məqsədyönlü, düşünülmüş
siyasi iradəyə malik lideri kimi çıxış edir. Məhz xalqının lideri olaraq onun
düşünülmüş, məqsədyönlü fəaliyyəti
ölkəmizdə milli birliyin, sabitliyin daha da möhkəmlənməsinə,
Azərbaycanın regional və beynəlxalq miqyasda nüfuzunun
daha da artmasına gətirib çıxarıb.
Hələ Prezident seçilməzdən öncə
ölkədə yaşanan ictimai-siyasi proseslərin içində
olan bir şəxs kimi cənab İlham Əliyev öz liderlik
keyfiyyətini və yüksək idarəçilik qabiliyyətini
bir neçə istiqamətdə əməli işlə
göstərmişdi. Azərbaycan iqtisadiyyatının ən mühüm və
aparıcı sahəsi sayılan neft sektorunda rəhbər
postlardan birində təmsil olunması, həmçinin Avropa
Şurası kimi nüfuzlu bir qurumda Azərbaycan nümayəndə
heyətinə rəhbərlik etməsi, Milli Məclisin
deputatı olaraq uğurlu fəaliyyəti onun liderlik
xüsusiyyətlərinin özünü qabarıq formada
büruzə verməsi ilə müşayiət olunurdu. Xalqın iradəsi əsasında Prezident seçilməsi
cənab İlham Əliyevin liderlik xüsusiyyətlərinin,
bu şəxsiyyətin fenomenal qabiliyyətlərinin daha bariz
formada üzə çıxmasına yeni imkanlar yaratdı.
Regionda və
dünyada baş verən tarixi prosesləri düzgün qiymətləndirən,
geosiyasi dəyişikliklərin gedişini xalqın
maraqları çərçivəsinə yönəltməyə
qadir olan, bu məqsədlə praqmatik, rasional gedişlər
etməyi bacaran, hadisələrin inkişaf axarını
qabaqlayan cənab İlham Əliyev ölkəmizin
inkişafına, təhlükəsizliyinə nail olmaqla
yanaşı, dünya birliyində onun mövqelərini
davamlı şəkildə gücləndirir. Xarizma, yüksək
nüfuz, təşkilatçılıq bacarığı,
müdriklik, yüksək intellektuallıq, milli-mənəvi dəyərlərin
daim uca tutulması, novatorluq, hadisələrə pozitiv təsir,
qətiyyətlilik, prinsipiallıq və bu qəbildən olan
digər keyfiyyətlər də Prezident İlham Əliyevin
liderlik keyfiyyətlərini xarakterizə edən başlıca
xüsusiyyətlərdəndir. Fəaliyyəti ilə ölkə
cəmiyyətindən getdikcə daha çox dəstək
alan, ənənə ilə novatorluğun, keçmişlə
gələcəyin üzvü vəhdətinə nail olan,
müasir qloballaşma dövründə istənilən məsələ
üzrə Azərbaycanın milli maraqlarının sadiq təminatçısı
kimi çıxış edən cənab İlham Əliyev
ulu öndərin layiqli davamçısı olaraq beynəlxalq
miqyasda da ölkəmizin yeganə və alternativsiz lideri kimi qəbul
edilir.
Azərbaycan
xalqı cənab İlham Əliyevi istər 2003-cü, istər
2008-ci, istərsə də 2013-cü ildə özünə
rəhbər, lider seçərkən həm də birliyə,
həmrəyliyə səs verdiyini aydın dərk edirdi və
ötən 11 il xalqın müdrikliyini, seçimində
yanılmadığını bir daha sübuta yetirdi. Zaman, həmçinin
milli dəyərlər və ideallar əsasında fərqli
maraqların birliyinin formalaşdırılmasında, bir araya
gətirilməsində dövlət başçısının liderliyini, eyni zamanda, uğurlu
idarəçiliyini də təsdiqlədi.
"Prezident
o vaxt sevinir ki, onun xalqı sevinir" - deyən cənab
İlham Əliyevin bu sözləri dövlət
başçısının xalqa yanaşmasının ən
mükəmməl göstəricisi, xalqla həmrəy
olmasının ən dəqiq ifadəsi və lideri olduğu cəmiyyətə
həssas diqqətinin bariz sübutudur. Bu mənada
Azərbaycanda əhalinin həyat səviyyəsinin yüksələn
xətt üzrə inkişaf etməsi, ölkədə
yoxsulluq probleminin birdəfəlik həllinə nail
olunması, ölkəmizin beynəlxalq hüquq məkanında
nüfuz sahibi kimi
tanınması Prezident İlham Əliyevin adı ilə
bağlıdır. Bunun nəticəsidir
ki, müasir Azərbaycanın əsas xarakterik xüsusiyyətlərindən
olan sürətli inkişafın ən mühüm cəhətlərindən
biri yaşanan tərəqqinin hər bir ölkə vətəndaşının,
ailənin həyatında öz əksini tapmasıdır.
Beynəlxalq miqyasda da açıq etiraf olunur
ki, ölkəmizdə son bir neçə ildə əhalinin həyat
səviyyəsi davamlı olaraq yüksəlib, insanların
maddi gəlirləri mütəmadi artıb. Göstərilən sosial və digər xidmətlər
müsbət istiqamətdə əsaslı kəmiyyət və
keyfiyyət dəyişikliyinə məruz qalıb.
Bu gün Azərbaycanın hər bir vətəndaşının qayğısı ilə yaşayan, onu duyan və həlli istiqamətində konkret addımlar atan cənab İlham Əliyev bununla həm də gözəl bir nümunəyə sadiqliyini nümayiş etdirir. Dövlət başçısının bu nümunəni məmurlardan da gözləməsi xalq-rəhbər birliyini, təmasını daha da möhkəmlədir.
Prezident xüsusi olaraq vurğulayır ki, bütün vəzifəli şəxslər, məmurlar vətəndaşlara ləyaqətlə xidmət etməli, onlara kömək göstərməli, qayğıları ilə yaşamalıdırlar. Sözügedən prinsip hələ cənab İlham Əliyevin dövlət başçısı seçildiyi ilk günlərdən özünü aydın göstərir. Hazırda cənab İlham Əliyevin məmurlardan dəyişməz tələbi bütün vəzifəli şəxslərin xalqa layiqli şəkildə xidmət göstərməsi, insanların qayğılarını hiss etmələri, mövcud problemlərinin həlli istiqamətində müvafiq addımlar atmalarıdır. Dövlət başçısının özü isə fəaliyyəti ilə bu fonda artıq olduqca gözəl bir nümunənin müəllifi kimi çıxış edir. Daim xalqın xidmətində olan dövlət başçısı hər zaman elə lideri olduğu xalqa arxalandığını böyük qürur hissi ilə bəyan edir və bildirir ki, onun əsas missiyası mənsub olduğu xalqa xidmət etməkdir. Bütün işlərində xalqına arxalanan dövlət başçısı bundan sonra da əsas işinin məhz xalqına xidmət etməkdən ibarət olacağını qürur hissi ilə vurğulayır və göstərilən təşəbbüslərin xalq tərəfindən dəstəklənməsi sayəsində Azərbaycanda belə nəhəng miqyaslı işlərin görüldüyünə diqqət çəkir. Bu, həm də cənab İlham Əliyevin xalqına, Azərbaycan insanına nə dərəcədə böyük dəyər verməsinin real təzahürüdür.
Xalqın özünə rəhbər olaraq seçdiyi şəxsin dövlət başçısı kimi ötən 11 il ərzində fəaliyyəti qısa zaman kəsiyində Azərbaycanı lider ölkələr cərgəsinə çıxarıb. Bəzi hallarda müəyyən kateqoriyalar üzrə Azərbaycan liderlər siyahısının lideri olaraq dünya tarixinə öz adını həkk etdirib və etdirməkdədir. Bu kontekstdə qarşıdakı dövr ərzində uğurlu inkişaf yolunda cənab İlham Əliyevin rəhbərliyi altında ölkəmizin hələ çox uğurlara imza atacağı heç bir şübhə doğurmur. Daim müdrik seçim etməyi bacaran xalqımızın bundan sonra da onu irəliyə doğru aparan liderinə tam dəstək verəcəyi birmənalıdır. Çünki müstəqilliyimizin əbədiliyinin, dövlətin hərtərəfli yüksəlişinin ən etibarlı təminatçısı olan Heydər Əliyev siyasi kursunu uğurla davam etdirən, ideyalarını yaşadan və həyata keçirən Prezident İlham Əliyevin ətrafında daha sıx səfərbər olan xalqla lideri arasında özünü göstərən birlik sarsılmaz və əbədidir.
Hacı İBRAHİMOV
525-ci qəzet.-
2014.- 19 dekabr.- S.4.