“İnsan görünməkdən,
görüntü yaratmaqdan həzz alan varlıqdır”
Feyziyyə ilə Xəzərin sahilində
O gün
müsahibə üçün görüşməli idik. Axşamdan vədələşmişdik. Daha doğrusu ta keçən həftədən zəngləşmişdik
günü-günə sata-sata, gəlib həmin
görüşməyə qərar verdiyimiz günün
üzərində dayanmışdıq ki, həftə sonuna
yazını çatdırım. Deyirdi, xəstəxanada
müalicə alır, amma arada bir-iki saatlığa
çıxa bilər, soyuğa düşməmək şərti
ilə. Axı, necə ola bilərdi
ki, biz heç vaxt uzaqdan olsa belə
rastlaşmamışıq, Allaha şükür az qala hər
gün tədbirlər olur, görüşlər
keçirilir. Və ümumiyyətlə,
ağacdələn kimi beynimizi döyən şeirlərin
müəllifini görmək niyə ağlımdan keçməyib,
bunu anlaya bilmirəm. Sonra fikirləşdim
ki, biz sadəcə, yazılarında, fəaliyyətində
sual doğan insanlarla görüşmək istəyirik ki, niyə,
nə üçün, harda və sairə bu tipli suallara cavab
almaq üçün. O isə necə deyim, elə bil,
özü demişkən, min ildi yol gəlir, min ildi
danışır. Və elə bil mən onun
dediklərinin hamısını bilirəm. Sizə desəm
ki, mənim o adama heç bir sualım yoxdur,
soruşacaqsız ki, bəs naxoş
şairin yaxasından niyə əl çəkmirsən? Hə. Eləcə görmək istədim. Kişi olsaydım, zəng edərdim ki, şair,
axşam gedək içək bəlkə? Amma mən kişi deyiləm və mənim bəhanəm
yoxdur görüş üçün. Hə, nəhayət
o gün gəlib çatdı. Səhər
oyanan kimi ilk işim pəncərəni açıb
havanın necə olduğunu öyrənmək oldu. Hava nə hava. Bir
yağış yağır ki, bir Rüstəm Behrudi istəyir
hüsnünə şeir yaza. Ağac
olmağım gəldi. Heyif deyil bitəsən
düzün ortasında, yağış da yağa,
özü də necə. Bir damla düşə bir
yarpağına, piano dilləri kimi enib qalxa, sonra başqa damla
o biri yarpağını endirə qaldıra, sonra yenə,
sonra bir də.. və
bir yağış yarpaqlarınla elə musiqi çala ki,
göy də guruldayıb oxuya, bir də şappıltıyla
gölməçələrdən keçən addım səsləri
qarışa səsə. Bax musiqi budur. Hamıdan xəbərsiz, dinləyicisiz
çalınan musiqi. Hərdən pəncərədən
havanı öyrənmək üçün boylananlar bir
gün ağac olmaq istəyə, ya istəməyə, bəlkə
o zaman təsadüfən qulağına xoş səslər gələ.
Nəysə... Pəncərəni
bağlayıb otağa qayıdanda fikirləşdim ki,
Sumqayıtda belə yağırsa, Bakıda vəziyyət
yaxşı olmaz. Ağac olmaq vaxtı
deyil, birdən heç gedib çıxa bilmərəm.
Sonra qayıdıb yenə pəncərəyə
baxdım. Birdən kefim pozuldu. Xəstəxanadan təzə çıxıb
axı, bu necə olacaqdı, necə görüşəcəkdik?
Birdən elə bil bayaqkı mahnı kəsildi.
Yağış yağmağına
yağırdı, amma səsini eşidə bilmirdim daha,
ayağının ucunda gəzən adamlar kimi elə bil
astaca, ehmalca düşürdü düşmək istədyi
yerə. Heç daha ağac olmağa da həvəsim
olmadı. “Bir azdan səngiyər” deyib
özümə ürək-dirək verdim. Bir-iki saat keçdi. Amma hələ
də yağırdı. Artıq
yoldaydım. Avtobusdan düşüb avtovağzala qədər
yolda yağış məni necə tutdusa, içimə bir
peşmançılıq hissi doldu.. “Adam xəstədir, özü də müalicədən
yeni qayıdıb. Sonra
peşmançılıq olar, özümü
bağışlamaram”. Daldaya çəkilib, zəng elədim:
– Rüstəm
müəllim, necəsiniz? Özünüzü necə hiss
edirsiniz?
– Bir az yaxşıyam. Xəstəxanadan
çıxandan sonra bir az babatam.
– Şükür. Yaxşı olacaqsınız tezliklə.
Rüstəm müəllim...
– Bəli.
– Bu gün
gəlməyin. Hava yaxşı deyil.
– Hə,
qızım. Bu yaxşı oldu. Bayaq istədim zəng edəm deyəm, sonra fikirləşdim
ki, söz vermişəm.
Hə, bu həmin o gün idi ki, biz günü-günə
sata-sata görüşməyimizə qərar vermişdik.
Və
günlərin bir günü...
–
Dünyada elmlə məşğul olan ən böyük adam Albert Eynşteyn olub. Hardasa
oxumuşam ki, Eynşteyn Tövratı dönə-dönə
oxuyub. Tövrat özü ədəbiyyat
nümunəsidir, təkcə dini kitab deyil. İsrail düşüncəsindən ibarət
nağıllardır. Yer üzündə ədəbiyyatdan
başqa nə qalır ki?
Bu sualla başlamamışdıq söhbətə. Saat birdə
görüşmüşdük, bir də baxmışdıq
ki, saat beşdi. Arada zarafata salıb
demişdik ki, bizə bütöv qəzet nömrəsi
lazımdır bu söhbət üçün. Hələ söhbətin maraqlı yerində qəfil
səs tonunu dəyişirdi ki, bax bunu yazma, ya da deyirdi, bunu
yazarsan, amma mən öləndən sonra. Harda
qalmışdıq. Hə... Mən bilmirəm
Yer üzündə ədəbiyyatdan başqa nəsə
qalır, ya yox? Mən bilmirəm, bəlkə
heç ədəbiyyat da qalmır. Onu
bilirəm ki, şeirin Allahı Füzulinin şairlikdən
gileylənməsi ilə bağlı məşhur misranı
Rüstəm Behrudi məndən çox-çox əvvəl
oxuyub.
– İnsan düşüncəsinin yaratdığı ən
böyük dəyərlər həm də dinlərdir. Bütün
dinlərin hamısında söz Allaha bərabər tutulub.
İncildə nə deyilir? “Başlanğıcda
Söz vardı, Söz Tanrının mərtəbəsində
idi, Söz Tanrı idi”. Söz Allah idisə necə
boş şey ola bilər? Quranda deyilir ki:
“And içirəm yanıb-sönən ulduzlara, seyr edib gizlənən
səyyarələrə, qaranlıqda olan gecəyə və
sökülməkdə olan dan yerinə ki, bu çox möhtəşəm
olan bir elçinin bir kəlamıdır”. Adama
elə gəlir ki, bu surədən bütpərəstlik
yağır. Allah and içir,
yanıb-sönən ulduzlara, gecənin gündüzlə
görüşdüyü vaxta. Əslində,
gör söz necə ucadır ki, Allah belə onun təsdiqi
üçün, onun böyüklüyünü isbat etmək
üçün and içir. Bundan sonra
sözü necə boş adlandırmaq olar? Füzuli də gördüyü işləri təvazökarcasına
qiymətləndirmək istəyirdi. Füzuli
bilmirdi ki, nə yazır? Bir də
bütün adamlar sözdən görünmək
üçün istifadə edirlər. Mən,
əksinə, özümü gizlətmək
üçün şeiri yazıram. Mən
şeirlərimdə özümü uzun illər gizlətdim.
Əslində, tamam ayrı adamam. Nə yaxşı da gizlətdim, yoxsa məni
çoxdan vurub öldürmüşdülər.
– Bəlkə,
əksinə, əsl özünüz olmusunuz şeirlərdə.
Bəlkə, öldürmək istədikləri
siz deyildiniz?
–
Baxır onu kim deyir. Mən deyirəmsə,
özüm üçün haqlıyam, siz deyirsizsə, sizin
öz həqiqətiniz var. Əslində, insan görünməkdən
və görüntü yaratmaqdan həzz alan
varlıqdır. Amma dünyada ən gözəl
şey görünmədən, Allah kimi yaşamaqdır.
Yəni siz görünmək üçün
yazmırsınız? – sualını vermək istəyirsən,
sonra yadına düşür ki, bu adam min illərdir
yaşayan və danışan həmin o adamdı. O cavabı
elə bil min il öncə deyib, sən onu
bilirsən, eşitmisən, amma hansı cavab idi, cavabların
içindən ayırd edə bilmirsən ki, bilmirsən:
– And olsun
yerə, göyə ki, yox. Bəlkə də,
uşaq vaxtı bir qıza yazdığım şeir
görünmək cəhdinə hesablanmışdı. Nə yazıb, nə pozduğumu anlayandan sonra o
şeylər mənim eynimə də olmadı. Sonradan məni görsünlər, məni
eşitsinlər deyə bir istəyim olmayıb. İndi məni tənqid də edə bilərlər,
tərifləyə də bilərlər. Çünki
nə işlə məşğul olduğumu hamıdan
yaxşı özüm bilirəm. Bir az
ritorik səslənsə də, mən özüm
üçün yazıram. Təbii,
yazanların hamısı özü üçün
yazır. Ancaq hansı məqsədlə
özü üçün yazır? Məsələn,
mən sözlə nəfəs alıb yaşayıram,
şair olduğumu bilib yaşayıram. Son
illər məni televiziya efirlərində, qəzet səhifələrində
görə bilməzsiniz. Konfutsi deyib ki, ən
ağıllı və dəyərli adam
odur ki, böyük dəyişiklik dövründə gözə
çarpmadan yaşamağı bacarsın. Gözə
çarpmaq ova çevrilməkdir əslində, kim nə deyir, desin. Təkbaşına
yaşamaq ətrafındakı adamlarla yaşamaqdan daha gözəldir.
Heç kimə ziyan vurmadan, heç kimi
aldatmadan.
Hə, elə bu idi. Bu cavab idi həmin o
cavab. Mən bilirdim. Bilirdim
axı, belə deyəcək. Duman gələrsə,
həm də qatı-qatı gələrsə göz
gözü görməz, hamını gizlədər, hər
yeri əlçatmaz, hər şeyi ün yetməz edər.
Amma özü ki görünər. Hamı tanıyır ki dumanı. Duman hardan ağlıma gəldi iki daşın
arasında?
– Mən Allaha kosmik enerji kimi baxıram. Yəni, hər
yer Allahdır. Allahı yanımızda görməyə
biz özümüz can atmırıq, çünki qorxuruq. Allahın bizimlə bir yerdə olduğunu qəbul
edə bilmirik. Adamların
inandıqları Allah deyil mənim Allahım. Onların Allahında mələklər var, cinlər
var, hurilər, qılmanlar var. Mənim Allahım isə təkdir.
Hər bir insanın Allahı həmin insanın
təsəvvüründə canlandırdığı
Allahdır.
Mənim bir dostum var, adını deməyəcəyəm,
milliyyətcə yəhudidir. Bakıdıda
yaşayır, özü də çox məşhur
adamdır. Mənə deyirdi ki, sən gəl
türklərin dini kitabını yaz, ancaq imza qoyma. Ayrıca bir din yarat. İnsanlar sənə
inanacaqlar. Bir neçə gecə yata bilmədim.
Sonra düşündüm ki, mənim məqsədim
həyatın nə olduğunu anlamaqdır. Yeni bir dini kitab yazıb camaatı təzədən
işə salmaq istəmədim. Mən
dinlərə İsanın, Musanın, Məhəmmədin
anlatdığı çox möhtəşəm
nağıl kimi baxıram. Mən də
nağıl danışan adamam. Bütün
nağıl danışanlar umur ki, sonda göydən
düşən almalardan ona da pay düşsün. Mənsə mənim uydurduğum nağıllara
qulaq assınlar deyə özüm mənə düşən
paydan imtina elədim. Bütün dinlər
insan tənhalığının məhsuludur, o tənhalığın
gətirdiyi havadır.
Tanrım,
uduza-uduza,
Çevirdin
məni yalqıza
Apar soyuq
bir ulduza
Kimsə dalımca gəlməsin.
Misra səs kimi qulağımda cingildəyir. Heç bilmirəm
necə oldu ki, dinlər haqqında bu qədər
danışası olduq. Hər dəfə
söhbəti dəyişməyə cəhd etsəm də,
söz sözü çəkirdi.
–
Türkün mifik düşüncəsi, türkün ilkin
insanın yaradılışı haqqındakı təsəvvürü
reallığa daha yaxındır. Göy
Tanrıda heç nə istəmirlər, heç nə
uydurmurlar. O sadəcə, Tanrı olduğunu elan edir – mən
Tanrıyam. Hətta türk Tanrısı
tanrı olduğunu belə bilmirmiş, günlərin bir
gününə qədər. Yer üzü sudan ibarət imiş. Tanrı
darıxanda o suların üstündə otururmuş və
Tanrı olduğunu bilmirmiş. Günlərin bir
günü sudan Ağ Ana adlı bir
qadın çıxır və Göy Tanrıya deyir ki, sən
Tanrısan, mən sənə yaratmaq ilhamı verdim. Bütün xalqlarda qadın müqəddəs
sayılır. Ancaq türklərdə
olduğu qədər müqəddəs deyil. Bizim ana-bacılarımıza, qız
uşaqlarına münasibətimiz tamam fərqlidir. Ona görə ki, bizim yaranışımızda
ilkin rolu qadın oynayb, ilkin təkanı qadın verib.
Göy Tanrı insana insan kimi yaşamağı öyrədir
və insandan heç nə istəmir. Bir şeirimdə
dediyim kimi, “Axar su kimi Allahdan da heç nə istəmədən
yaşamaq”.
Təklif edir ki, çay içək. Fürsətdən istifadə
edib bir neçə zəngə cavab vermək istəyir:
–Bəli,
qardaş. Başım hərlənə-hərlənə
yaşayıram. Mənim başım Yer
kürəsindən daha sürətlə fırlanır.
Necə? Müvəffəqiyyətdəndir?
Yarızarafat
söhbətdən hiss olunur ki, yaxın dostdur telefonun o
üzündəki. Narahatdır şairdən əlbəttə
ki. Keçər, düzələr
hamısı. Bəs niyə söhbətdəki
bəzi məqamları ölümündən sonra
yazmağımı istədi?
Məzarlıqda
bitən yovşan,
bağrım yenə oldu şan-şan.
Gördüm
boş bir məzara
Yenə məndən danışırsan.
Misra yadıma düşəndə üşənirəm. Yoox, deyirəm,
nə bilmək olar, bəlkə mən daha tez öldüm.
Ölsəm...
Daş deyil ki, burdakılar, bacılarım,
qardaşlarım – məzarlıqda bitən dil bilməz,
söz anlamaz yovşanla öləndən sonra bu cür
danışmaq olar. Yenə fikirlərim qarışdı...
– Bir
gün Musa peyğənbər Tur dağına Allahla söhbət
etməyə gedir. Və təbii ki, yolda yorulur.
Süfrə açıb yeməyə
hazırlaşmaq istəyəndə bir qara böcək
çörəyin üstündən aşıb gedir. Və Musa Allahdan soruşur ki, əgər mənim
kimi bir peyğəmbər yaradacaqdınsa qara böcəyi
neynirdin? Allah Musaya cavab verir ki, üç
gün öncə bir qara böcək də məndən
soruşdu ki, mənim kimi bir böcəyi
yaratmışdın, Musa nəyinə gərək idi? Biz onların dilini bilmirik ki, onların nə
düşundüyünü bilək. Bəlkə
onlar bizdən qat-qat çox şey bilir.
Hər halda onların bildiklərinin insandan fərqli
olaraq təbiətə, canlıya zərəri olmayıb. Onların
bildirdikləri, məhv etməyib, gözü yaşlı
qoymayıb.
–
Allahın insanı cənnətdən qovması təkcə
almanı yediyinə görə deyildi. Bu həm
də, azadlığa, tanımağa, bilməyə can
atması üçün idi. Mələklə
insanın fərqi nədir, bilirsizmi? Mələklər
Allahın yalnız onlara öyrətdiyi şeyləri bilirdi.
Adəmlə Həvva Allahın öyrətdiklərindən
başqa özlərinin öyrənmək istədiklərinin
üstündə cənnətdən qovulmuşdu. Allah insanın azadlıq düşüncəsini və
elm öyrənmək qabiliyyətini qəbul etmək istəmirdi.
İnsanın günahı bundaydı, meyvəni
yeməkdə deyildi. Yer üzündən bir almaya
görə insanı qovub sonra həmin Yerdə yüz cür alma növü yetişdirməyin anlamı nədir,
bunu anlaya bilmirəm?
...Uşaq
vaxtı Füzulini oxumuşdum və elə bilirdim şeir
Allaha oxunan duadır. Üstündən bir qədər
keçəndən sonra Nəsimini oxudum, çox
böyük şairdir, amma burda dua adına
heç nə yoxdur. Burda üsyan və etiraz
var. Sonra Cavidi oxudum. Caviddə həm
üsyan vardı, həm dua vardı. Sonra
özüm də şeir yazdım. Gördüm
ki, məndə həm dua var, həm etiraz, həm də
bunların qarışığı var.
Düşündüm ki şeir insanın Allah, ölüm və
əbədiyyətlə görüşmək anının
heyrətindən doğan hissin məhsuludur. Hava Yer ilə göy üzü arasında nədirsə,
şeirdə bədənlə ruh arasındakı Odur. Biri yer ilə göy arasındakı boşluğu,
digəri bədənlə ruh arasındakı uçurumu doldurur.
Əgər o uçurumu doldurmaq gücündə
deyilsə, şeir deyil.
Siqaretini yandırıb duruxur. Başını aşağı
salar-salmaz baxışları masada
hansısa nöqtəyə ilişib qalır. An, bir an bəs edir, xəyal insanın yaxasından
tutub istədiyi yerə aparsın.
– Əbədi olmaq qorxuludur. İnsan əslində,
nəyinsə sonunu görmək üçün
yaşayır. Sonu görməmək
qorxusu var insanlarda. Bir filosof tələbəsi
ilə söhbət edir. Tələbəsinə
deyir ki, ölüm qorxulu deyil, çünki o gələndə
biz olmayacağıq. Amma mən düşünürəm
ki, o filosof düz demir. Ölümlə qalımın, həyatın
görüşdüyü bir an var.
İnsan bu dünyadan ölümlə görüşməzdən
öncə getmir ki.
Beləcə söhbət gəlib çıxdı
Rüstəm müəllimin gənc şairlərlə
dostluğuna.
Deyir, buna görə “facebook”a minnətdarıq
həm də.
– “Facebook”u yeni öyrənmişəm. Gənclərin
nə yazdığını oxumaq üçün arada
baxıram. Bax sən də şairsən,
elə səndən soruşuram. Hər
gün necə şeir yazmaq olar? Hər
gün bir poema üzərində, bir romanın üzərində
işləmək olar? Bu uşaqlar hər
gün yeni şeir paylaşırlar. Təbii
ki, bu şeir deyil. Mən onları
“facebook” şairləri adlandırıram. Mən
fikir vermişəm, hər gün paylaşılan şeirləri
yetmiş nəfər “like” eləyir. Demək
bunlar eyni adamdırlar. Bu paylaşır o bəyənir,
o paylaşır bu bəyənir. Şeir
kollektiv məhsul deyil. Kollektiv olan hər
şeyin sonunu gördük. İnsan tək
doğulur, tək yaşayır, tək də ölüb
gedir. Buddistlər deyir ki, fərd fenomenir.
İstənilən tək adam fenomendir. Və böyük ədəbiyyatı tək adamlar
yarada bilərlər.
Rüstəm müəllimin ürəyi gənc
şairlərlə bağlı yaman dolu imiş. Söz
düşmüşkən fürsəti əldən vermədi:
– Söz
oyunları heç kimə lazım deyil. Məsələn,
Salam Sarvanın şeirinin ətrafında dolanan onlarla şeir
ölüb gedəcək, amma Salamın öz şeiri qalacaq,
orijinal, nümunə kimi. Son on-on beş
ildə ədəbi hadisə kimi yadda qalan şeir nümunəsi
göstərin mənə. Elə bir şeir
olsun ki, bütün Azərbaycan onu oxusun və bəyənsin.
İndi deyə bilərsiz ki, hamının bəyəndiyi
şeir şeir deyil. Ancaq bir zövq məsələsi
də var axı. Ancaq iyirmi il bundan
qabaq vardı. Vaqif Bayatlının vardı, Ramiz Rövşənin,
Vaqif Səmədoğunun, Sabir Rüstəmxanlının,
Əjdər Olun, Əlisəmidin, Ramiz
Qusarçaylının və adını unutduğum muəlliflərin
elə şeirləri varıydı ki.
Ədəbiyyat yolunda olan gənclər var, ancaq bu gənclər
ədəbiyyatdan daha çox dedi-qodu ilə məşğuldurlar. Ancaq
analmırlar ki bir müddətdən sonra bu dedi-qodular
keçib gedəcək. Aqşin Yenisey
var, istedadlı şairdir. Mənim əleyhimə
yazı da yazıb. Xəstələnəndə narahat
olmuşdum... İstedadlı olduğu
üçün. O da arada bəzi şeylərə
qoşuldu. Ancaq deyəsən, artıq başa
düşüb ki, bu, ədəbiyyat yolu deyil. Bu gənclərin hamısı şairdir. Ancaq
bilmək olmaz bunlar böyük ədəbiyyatla məşğul
olacaqlarmı, yoxsa bir az sonra yazıda
söz oynadacaqlar. Söz oyunu ilə oxucunun
başını bir gün, iki gün aldatmaq olar.
–
Qadından, sevgidən çox az
yazmısınız.
– Sevən adam şeir yaşaya bilməz.
– Sizdən
dərvişanə cavab gözləyirdim. Elə
bildim deyəcəksiz ən böyük sevgi sözədir,
Tanrıyadır.
– Bax,
cavan qızsan, sevib-sevilən vaxtındır. Allaha
sevgini necə izah edərsən? Bu
dindarların uydurduğu riyakarlıqdan başqa bir şey
deyil. Qadını sevərlər.
Sevgi nədir? Bunun fəlsəfi izahı var.
Özü-özündə olan bir şey özü
özündə bir şeydir. Öz mahiyyətini
ifadə edir. Bir də özü özündə
olmayan, aralıq mahiyyəti daşıyan şeylər var.
Sevgi özü özündə bir şey olmayan, aralıq
mahiyyəti daşıyan fəlsəfi anlayışdır. Ümumiyyətlə, bütün bəşəri
anlayışlar aralıq mahiyyət daşıyr. O ola da bilər, olmaya da bilər. Bu
dostluğa da aiddir, qəhrəmanlığa da, haqq-ədalətə
də. Bunların önündə və
arxasında, yaxud da, sağında və solunda nələrsə
dayanır. Məsələn, sevgidə bir
tərəfdə abır və həya, bir tərəfdə
ehtiras dayanır. Sevgi aralıq mahiyyəti
daşıdığından, ya o tərəfə
yıxılmalıdır, ya bu tərəfə. Bütün hallarda sevgi ehtiras tərəfə
yıxılır və məğlub olur. Ancaq
insanlar bu məğlubiyyəti qələbə kimi qələmə
verirlər. Aralıq mahiyyəti
daşıyanda sevgi heç bir şey ifadə eləmir.
Qəhrəmanlıq da belədir, mənim
dediyim qəlbin içindədir. Ancaq
istisnalar da var. Əksər hallarda qəhrəmanlığın
bir tərəfində qorxaqlıq dayanır, bir tərəfində
dəlilik. Çox vaxt böyük qəhrəmanlıqları
qorxaqlar və dəlilər edir. Xeyirxahlıq
da aralıq məna daşıyır. Bunun
bir tərəfində xəsislik dayanır, bir tərəfində
paylaşmaq duyğusu. Yadında saxla, zəngin adam heç vaxt xeyirxah ola bilməz. İnsan özündə olanı paylaşmaq istəməz.
Orta səviyyədə olan insanlar xeyirxah ola
bilərlər. Zənginlər ona görə zəngindirlər
ki, onlar heç vaxt heç nəyi paylaşmırlar.
– Və
siz ona görə sevgi haqda az
yazmısınız ki...
–... mən onu yaşamışam.
–
Neçə dəfə sevmək olar?
– Bir dəfə.
– Bir dəfə? –heyrətdən
gözüm böyüyür və içimə fərəh
dolur. Nəhayət ki, ömründə yalnız bircə
dəfə sevən kişi tapıldı.
–
Qadın bir dəfə, kişi çox.
– Yoox, bu
olmadı, – eh, xəyal qırıqlığına
uğrayacağımı təxmin etməliydim,-
Rüstəm Behrudi bütün kişilərin dediyini deyə
bilməzdi. Burda dostluğumuz pozulacaq, Rüstəm
müəllim.
Gülüşürük. Söhbət uzun və
ağır mövzu ətrafında getsə də, zarafatla,
xoş əhvalla yekunlaşır.
– Həqiqəti
deyirəm. Kişi çox şey edə bilir.
Ancaq qadının ürəyinin taxtı var ha,
bax o taxtda ancaq bir kişiyə yer var.
–
Kişilərin qəlbinin taxtı yoxdur ki?
– Yoxdur. Onlarda hava alanı kimi bir şeydir ürək.
Bu görüş, günləri sata-sata görüşəcəyimiz və baş tutmayan o yağışlı gündən bir həftə sonra oldu. Mənsə şeir əzbərləmək bacarığım olmasa da, günlərlə beynimin içinə zəli kimi yapışan misralardan qopmaq istəyirdim. Yağış yağsaydı...
Heç bir kəs tanımaz məni dünyada,
Dərd deyil qoy olsun, sən tanı barı.
Bil ki, mən qəribi Tanrı göndərib
Göndərib ovudum ayrılıqları.
Feyziyyə
525-ci qəzet.-
2014.- 27 dekabr.- S.24-25