Gəl indi
xatırlayaq... - “Yüz Gözəl Sevgi Şeiri”
PƏRVİNin təqdimatında
Hər kəsin
sevgisi onun özünə bənzəyir. Cəsarətsizsənsə,
sevgin də qorxaqdı, ürkəkdi.
Güclüsənsə, sevgin hər
zəlzələyə, fırtınaya
dözümlüdü. İşıqlı adamsansa, sevgin
də göz qamaşdırır. Bu mənada məhəbbət,
daha doğrusu onun “taleyi”, sonluğu insanın özündən, xasiyyətindən
xeyli dərəcədə
asılıdı. Zamanında
ata bilmədiyin addım, etdiyin qorxaqlıq həyatının
axarını dəyişər,
tək qala, hətta bədbəxt ola bilərsən.
Yaxud ömrünün ən həlledici anında göstərdiyin cəsurluq,
inadkarlıq əbədi
bir işığa çıxarar səni.
Bəlkə, elə taleni də Allah insanın xasiyyətinə
görə yazır...
Sevgini də buna görə lütf edir... Sənə çəkə bildiyin qədər, gücün çatan böyüklükdə
eşq bəxş edir. Amma hardasa ürəyin
yoruldusa, qolların o ağırlığa tab gətirmədisə,
çətinliklərin qarşısında
dizlərin əsdisə,
özündən küs.
Zaman ən qəddar məhfumdu. Onu nə saxlamaq,
nə də geri çevirmək olur. Elə məhəbbətin özü də qəddardı. O da zamana bənzəyir bir az. Üz çevirdisə, çətin
məsələdi. Hə, nə
keçib getmiş zamanı qaytara bilirsən, nə sevgini.
... Min ildi aldadırsan
özünü. Gah qismətin,
gah mühitin, gah həyatın acı qanunlarının, gah qadağaların boynuna atırsan günahı. O vaxt valideynlər qoymadı da, yoxsa... Qorxdu
da qaçmaqdan, yoxsa... Cavan idik də ürək
eləmədik, yoxsa...
Yaşa dolursan! Müdrikləşirsən... Böyüyürsən əslində, olanları bir-bir yada salıb
hamının cavabını
verirsən. Hətta xəyalən
o illərə qayıdıb
valideynləri də razı salırsan, sözbaz camaatı da yerinə otuzdurursan, sevdiyinin əlindən tutub dünyanın o başına
da gedirsən. Amma elə ki o xəyallarından
qopdun, qəm basır səni. Təəssüf hissi çeynəyir,
didir içini. Təsəlli axtarırsan. Yenə də xatirələr
gəlir köməyinə.
Uzaqdan, çox uzaqdan görünür hamısı.
Əlini
alnına dayayıb, gözlərini qıyıb
baxırsan keçmişinə.
Ürəyin sıxılır. Darıxırsan! İndi hardadı? Nə düşünür?
Görən o da səni
xatırlayırmı? Nə qədər də qəribədi insan psixologiyası. Bəzən təsəllini
mümkünsüz, qeyri-real
nələrdənsə alırsan.
Məsələn, guya
o dünyada görüşəcəyinizdən,
yaxud yuxularda rastlaşacağınızdan... Əliağa Kürçaylının
“Yadına düşürəmmi?”
şeiri də iki hissin üzərində
qurulub: təəssüf
və təsəllinin.
Şeirin səmimiliyi, poetik
gücü, zərifliyi
ilə yanaşı digər üstünlüyü
də orijinal quruluşunda, strukturundadı.
Hər üç bəndin birinci beş misrasında aşiq xatirələrə
dalır, heyfislənir,
bəzən özünü,
bəzən sevgilisini,
yaxud taleyi qınayır, son misralarında
isə təsəlli axtarır. Yeganə təsəllisi heç
olmasa o qadın tərəfindən xatırlanmaq,
onun xəyallarında
görüşməkdi. Və bütün bəndlərin sonunda eyni sualın təkrarı bir daha onu göstərir
ki, sevgililərin yeganə görüş yeri xəyallardı, xatirələrdi...
Amma şair şeirin
son bəndində o xatirələrdən
də gileylənir, “Bir nişanə qoymadıq xatirə dünyasında” – deyir.
Birgə olduqları zamanı daha gözəl, daha çılğın yaşamaq
mümkünmüş deməli...
...Bir anda, bircə
anda “səadət fürsətini əldən
qaçıranda”, “ixtiyarı
taleyin əlinə verəndə” eləmisən
o səhvi! Amma indi bütün
bunları düşünməyin
anlamı varmı?!
Zaman acımasızdı,
sevgi dönükdü...
Heç birini geri qaytara bilməzsən...
...Günah kimdədir görən? Mən bilmirəm!
Əliağa Kürçaylı:
“Yadına düşürəmmi?”
Qaldı arxada artıq ömrün xoşbəxt illəri,
İndi mənim əlimə dəyməz sənin əllərin.
Söylə hərdən əsəndə soyuq payız yelləri,
Dağılanda üzünə o pərişan tellərin,
Deyirsənmi olaydıq eşqin gənclik yazında?
Heç olmasa xəyalın dumanlı aynasında
Səninlə bir anlığa gəlib görüşürəmmi?
Yadına düşürəmmi?
Səadət fürsətini qaçırtdıq sən də, mən də,
Onu köhlən at kimi salmalıydıq kəməndə,
Hərdən sevda yolunu azıb dumanda, çəndə,
Sənə ümid verəcək
bir işıq görməyəndə
Bələdçi olurammı cığırlar
arasında?
Heç
olmasa xəyalın dumanlı aynasında
Səninlə bir anlığa gəlib görüşürəmmi?
Yadına düşürəmmi?
Gəl indi xatırlayaq bütün olanları
biz,
Özümüz yazmalıykən hökmü
biz, qərarı biz,
Taleyin əllərinə verdik ixtiyarı biz,
Günah kimdədir görən? Mən bilmirəm! Barı biz
Bir nişanə
qoymadıq xatirə dünyasında.
Heç
olmasa xəyalın dumanlı aynasında
Səninlə bir anlığa gəlib görüşürəmmi?
Yadına düşürəmmi?
PƏRVİN
525-ci qəzet.- 2014.- 7 iyun.- S.21.