Ukrayna olayları
təkcə Ukrayna üçün təhlükə
deyil
Rusiya tərəfindən
əvvəlcə Ukraynanın
bir hissəsinin - Krım yarımadasının
anneksiya olunması və sonra bu
ölkənin cənubi-şərqindəki
regionu bütünlüklə
qopardıb zorla Rusiyaya birləşdirmək
üçün indiyədək
aramsız olaraq davam edən cəhdlər, yaranmış
böhran və faciəli olaylar göstərir ki, Kreml özünün
imperialist niyyətlərini reallaşdırmaq naminə
xalqlar arasında milli
zəmində açıq-açığına
ədavət salmaqdan və qatı şovinizm əhval-ruhiyyəsini
qızışdıraraq qanlı
qarşıdurma yaratmaqdan
çəkinmir. Rusiya
dövlətinin başında
duranlar artıq çoxdan yaxşı başa düşüblər
ki, əsasən onların
təhriki ilə yaradılan və böyük fərasətlə
idarə edilən etnik münaqişələr
bir bəhanə olaraq qonşu dövlətlərin daxili
işlərinə müdaxilə
etmək üçün
çox gözəl səbəb və vasitədir. İndiyədək
bu cür bəhanələrə əsaslanıb
dəfələrlə həyata
keçirilmiş müdaxilələr
həmin dövlətlərin
ərazilərinin "qayçılanmasına"
gətirib çıxarıb.
Bu baxımdan belə bir ehtimal irəli
sürməyə əsas
var ki, Rusiya digər qonşu dövlətlərin
torpaqlarını da, o cümlədən
Azərbaycan və
Litva ərazilərini də
eyni məqsədlə
hədəfə ala bilər.
Nəinki ala bilər,
hətta deyərdik
ki, hazırda belə bir təhlükəli addımın atılması
həm nəzəri, həm də əməli cəhətdən
tam real şəkildə mümkündür.
Çünki bu cür addımlar "ipə-sapa yatmayan" qonşulardan Kremlin "qisas
almaq" strategiyasının
səciyyəvi və
kinli əlamətlərindən
biridir. Belə ki, biz İmperiyanın qıraqlarında
yaşayan xalqların
hələ 1988-ci ildə
müstəqilliyə qovuşmaq
cəhdləri göstərdikləri
zaman bunun şahidi olmuşuq. Odur ki, hazırkı
qanlı olaylar yalnız indi və təkcə Ukraynada başlanmayıb.
İndiki olayların
məzmun və istiqamətini qabaqlar
SSRİ-nin bəzi respublikalarının sovet
imperiyası məngənəsindən
azadlığa qurtulmaq
istədiyi zaman rəsmi
Moskvanın ayrı-ayrı
xalqları qəsdən
bir-birilə toqquşdurub
gərginlik yaratmaq siyasəti, həmin respublikalarda guya "daxili səbəblərdən
törəmiş" və
"təbii şəkildə
əmələ gəlib
üzə çıxmış"
separatçılığa mərkəzdən dəstək
verib şövqləndirmək
hərəkətləri çox
gözəl izah edir. Buna aid misallar kifayət qədərdir: Qarabağ, Dnestryanı bölgə, Abxaziya və Cənubi Osetiya (Acarıstan və Qaqauziyada da vaxtında belə təşəbbüslər edilibdir),
indi isə Krım və Ukraynanın cənubi-şərq
bölgəsi.
Analoji model o vaxtlar
Litvada da sınaqdan keçirildi. Xatırlatmaq
istərdik ki, 1988-1991-ci illərdə
Litvanın cənubi-şərq
ərazilərində baş
qaldırmış polyak
"muxtariyyatçıları" bəzilərinin düşündükləri
kimi Varşavadan yox, məhz hər yolla Moskvadan qızışdırılırdılar.
Amma o vaxtlar "separatçıların"
fəaliyyət göstərdiyi
ərazilər indi Ukraynanın Krım yarımadası ilə baş vermiş halda olduğu kimi açıq-açığına
ilhaq olunmurdu. Belə ki, "müstəqil
əyalətlər" onda
ya birbaşa Rusiyanın protektoratı altına düşürdü,
ya da qondarma Dağlıq Qarabağ respublikasının "müstəqilliyi"
ilə bağlı halda olduğu kimi, guya heç
kəsdən asılı
olmadan öz təşəbbüsü ilə
hərəkət edən,
əslində isə öz sahibi Rusiyaya vəfalı köpək kimi sadiq olmaq qarşılığında
qonşu dövlətin
əlinə keçirdi.
Hazırda isə açıq-açığına birbaşa anneksiya etmək addımları atılır. Bu, o deməkdir
ki, təcavüskar siyasətin
icrası daha da tezləşdirilibdir.
Buna görə də İmperiya tərkibindən
qurtulmaq istəyən
ölkələrə qarşı
onları İmperiyada
saxlamaq məqsədi ilə Mərkəz tərəfindən tətbiq
edilən mexanizmi bütün təfərrüatı
ilə başa düşmək indi də çox vacib əhəmiyyət kəsb edir. SSRİ-dən ayrılmaq istəyən İttifaq respublikaları (Mərkəzin
işlətdiyi terminlə
desək, "separatçı"
respublikalar) və eləcə də muxtar respublikalar (məsələn, Tatarıstan
və yaxud Çeçenistan) belə
niyyətlərinə görə
dərhal cavab zərbəsinə məruz
qalırdılar. Bu zaman həmin
ölkələrdə yaşayan
milli azlıqlardan ibarət
"mikroseparatçılar" təşkilatlanırdılar. Daha dəqiq desək, bu təşkilatlanma "yuxarıların" göstərişi
və dəstəyi ilə həyata keçirilirdi. "Mikroseparatçı"
dəstələrin özəyi isə əsasən Sov. İKP aktivindən
və DTK-nın inanılmış şəxslərindən
yaradılırdı.
Hansı İttifaq
respublikaların tərkibində
milli-ərazi və yaxud etnik-ərazi prinsipləri əsasında
yaradılmış muxtar
əyalətlər vardısa,
Moskva həmin muxtar qurumların "xidmətlərindən"
böyük fərasətlə
istifadə edirdi. Mənim
etnik vətənim Azərbaycanda "bu vəzifəni" cırtdan
inzibati qurum -
1923-cü ildə Mərkəzin
təşəbbüsü ilə yaradılmış
Dağlıq Qarabağ
Muxtar Vilayəti (DQMV) yerinə yetirdi. Belə ki, DQMV 1988-ci ilin fevral ayında Azərbaycandan ayrılması
barədə bəyanat
verdi (əslində Dağlıq Qarabağda erməni separatizmi 1988-ci ilin fevralında yerli qanunverici orqanın "müstəqillik"
barədə qərarı
ilə yox, daha əvvəl başlamışdı. Bu separatizmi
Moskvada yüksək partiya və hökumət vəzifələrində
işləyən ermənilər
də qızışdırırdılar).
Qonşu Gürcüstanda
isə bu rolu başqa cırtdan qurum - 1922-ci ildə burada qurulmuş Cənubi Osetiya Muxtar Vilayəti icra etdi; bu
vilayət 1989-cu ilin noyabr ayında Gürcüstandan ayrılması
barədə qərar
qəbul etdi. Ancaq bununla burada
işlər bitmədi.
Gürcüstanın tərkibində
1921-ci ildə təşkil
olunmuş daha iki muxtar respublika
- Abxaziya Muxtar Respublikası
(1989-cu ilin mart ayında
"müstəqillik" barədə
bəyanat qəbul etdi) və Acarıstan
Muxtar Respublikası (1991-ci ildə
burada hakimiyyət başına Aslan Abaşidze
klanı gəldikdən
sonra bu muxtar respublika da tədricən Gürcüstandan
uzaqlaşmağa başladı.
Lakin bu separatist sürüşmənin
qarşısı 2004-cü ildə Gürcüstan prezidenti Mixail Saakaşvilinin qətiyyətli
hərəkətləri sayəsində
alındı) rəsmi
Moskvanın onlara burada ayırdığı
rolların icraçısı
oldular.
Hərgah, müstəqilliyə
qovuşmaq istəyən
ittifaq respublikaların
tərkibində muxtar
qurumlar yox idisə, onda Mərkəz bu cür inzibati vahidləri burada təcili surətdə yaradırdı və demək olar ki, dərhal da onları həmin ittifaq respublikasının tabeliyindən
çıxardırdı. O vaxtlar bu məqsədlə
yaradılmış iki
yeni "Sovet Sosialist Respublikası"nı misal
göstərmək olar:
1990-cı ilin avqust ayında Moldova ərazisində
Qaqauziya SSR və həmin ilin sentyabrın 2-də isə
Dnestryanı Moldova SSR yaradıldı.
1990-cı ildə Moldovada yeni "suveren sovet respublikalarının"
qurulmasından cəmi
dörd gün sonra Litvada da bunlara bənzər inzibati vahid - Vilnüs əyaləti polyaklarının milli muxtariyyat
ərazisi yaradıldı.
Lakin polyakların muxtar
ərazi qurumu 11 mart 1990-cı
ildə öz dövlət müstəqilliyini
bərpa etmiş Litva
Respublikasının tərkibində
yox, - artıq o zaman mövcud olmayan Litva SSR-nin çərçivəsində
təşkil edildi.
Daha sonra - 1991-ci ilin yanvar ayında Ukraynanın Krım əyalətində Krım
MSSR-nin yaradılması
barədə qərar
qəbul edildi. Lakin bu "respublika" etnik maraqların təmsil olunması baxımından 1921 - 1946-cı illərdə burada mövcud olmuş Krım tatarları muxtar qurumunun (Krım tatarcası: Qrım Muhtar Sotsialist Şuralar Cumhuriyyeti) bərpa edilməsi şəklində yox, məhz bu yarımadada
yaşayan ruslar üçün nəzərdə
tutulub təsis edildi.
Hələ 1991-ci ilin
iyul ayında Kremlin təhriki ilə Estoniyanın rusdilli Narva, Kohtla-Yarve və Sillamye şəhərlərinin
icra hakimiyyəti strukturları tərəfindən
ölkənin Fin körfəzi
və Rusiya ilə həmsərhəd
olan şimal-şərq
bölgəsində (əsasən
İda-Virumaa vilayəti
əsasında) Narvayanı
SSR-nin yaradılması
təklifi irəli sürülmüşdü (təbii
ki, sonradan bu "suveren respublikanın"
RSFSR-in tərkibinə qatılması
nəzərdə tutulmuşdu).
Lakin o zaman rəsmi Tallin bu
cür "təşəbbüsə"
olduqca sərt münasibət bildirdi və operativ hərəkət edərək
bir sıra siyasi və təşkilati əks tədbirlər həyata keçirdi. Bununla yanaşı, 18 avqust
1991-ci ildə SSRİ-də
Dövlət Fövqəladə
Vəziyyəti Komitəsinin
(rusca: QKÇP) yaradılması
və bir neçə gündən
sonra bunun dövlət çevrilişi
kimi dəyərləndirilməsi
ilə bağlı olaylar da qondarma Narvayanı SSR-nin təsis edilməsi planını o zaman tamamilə
pozdu.
Bu doktrinanın gerçəkləşdirilməsinin
siyasi-təşkilati istiqamətlərindən
biri bundan ibarətdir ki, qurulması
yaxın gələcəkdə
nəzərdə tutulmuş
Avrasiya İttifaqına
(bu qurumun embrionu hazırkı Gömrük İttifaqıdır)
Avropa və Asiya qitələrindən mümkün
qədər çoxlu
sayda dövlətlər
sürünüb salınsın.
Lakin birinci növbədə
o dövlətlər ki, əvvəllər
nə vaxtsa ya Rusiya İmperiyasına,
ya da SSRİ-yə mənsub olublar. Əgər belə namizəd dövlət artıq kifayət qədər "domestifikasiya"
olunubsa və bir o qədər də müqavimət göstərmirsə, onda həmin dövlət gələcək Avrasiya İttifaqına lazımi normaya çatdırılmış
şəkildə, - necə
deyərlər, tamamilə
"komplektləşdirilmiş" formada daxil olur.
Məsələn, Ermənistan,
Qazaxıstan və yaxud Belarus respublikaları
kimi. Yox, əgər belə deyildirsə, onda "inadcıl" dövlətlərin tərkibindəki
hansısa muxtar qurum və yaxud
hər hansı bir milli azlığın,
ya da etnolinqvistik qrupun yığcam yaşadığı region gələcək
"Soyuza" girmək
barədə dərhal
qərar qəbul edir. Şübhəsiz ki,
həmin muxtar əyalət və yaxud etnolinqvistik region əvvəlcə müstəqillik
barədə bəyannamə
qəbul edir, sonra isə gələcək Avrasiya İttifaqına (bu İttifaqın SSRİ-nin
bərpa olunaraq zahirən az-maz yeniləşdirilmiş analoqu
olmasını başa
düşmək çətin
deyildir) və yaxud Rusiya Federasiyasının
tərkibinə qəbul
olunması barədə
"böyük ruh yüksəkliyi ilə"
müraciət ünvanlayır.
"Dağlıq Qarabağ
respublikası" adlanan
qondarma qurumunsa Avrasiya İttifaqı tələsinə düşməsindən
əvvəl, onun bu yolda aralıq
dayanacağı olaraq
Rusiyanın özünə
yox, Kremlin vassalı olan Ermənistana aid edilməsi ehtimalı vardır.
Məhz belə
bir model lap yaxınlarda
Krımda tətbiq edildi. Maraqlıdır ki, Avropada kommunist sisteminin çökməsindən
sonra yalnız üç Avropa dövləti - Rusiya, Ermənistan və Serbiya özlərinin ərazi xəritələrini
qonşularının hesabına
"genişləndirmək" fikrinə düşüblər.
Serbiya onun üçün təyin olunmuş "şok terapiyası" seansını
keçirdikdən sonra,
göründüyü kimi,
hazırda tamamilə sağalmağa doğru gedir. Rusiya və
Ermənistanı isə
bunu hələ gələcəkdə gözləyir.
Yuxarıda çəkdiyimiz
misallar heç də göstərilən
dövlətlərdə məskunlaşmış
milli azlıqların zənn
edilən qeyri-loyallığını
qeyd etmək üçün nəzərdə
tutulmayıbdır. Biz sadəcə
olaraq demək istəyirik ki, milli hisslər
tez duyğulanan və tez sınan
hisslərdir. Və olduqca neqativ hal ondan ibarətdir
ki, bəzən bu hisslərlə oynamaq istəyən daxili və xarici qüvvələr meydana gəlir. İndiyədək
biz etnik münasibətlər
zəminində yalnız
xaricdən yaradılan
təhlükələr barədə,
- ilk növbədə Rusiya
tərəfindən törədilən
təhlükələr haqqında
danışdıq. Lakin belə
bir təhlükə hər zaman dövlətlərin
daxilində də baş qaldıra bilər. Və heç də unutmaq lazım deyildir ki, Orta və Şərqi Avropanın postkommunist ölkərindəki
vətəndaş cəmiyyətlərinin
kamillik dərəcəsi
inkişaf etmiş Qərbi Avropa dövlətlərindəki cəmiyyətlərin
müvəffəq olduqları
yetkinlik səviyyəsinə
hələ çatmayıbdır.
Bunun üçün bir
qədər vaxt və eləcə də böyük hövsələ gərəkdir.
Bunu eynilə etniklərarası münasibətlərin
ahəngləşdirilməsi haqqında da demək lazımdır. Belə ki,
həm Litvada və Polşada, həm də Macarıstanda, Azərbaycanda
və Ukraynada, eləcə də bir sıra digər
postsovet ölkələrində
hazırda kifayət qədər ksenofobiya halları mövcuddur, qonşu və yaxud uzaq xalqlar
barədə burada müxtəlif stereotiplər
gəzib dolanır.
Bu, həm milli çoxluqların,
həm də milli azlıqların təmsilçilərinə
xas olan təzahürdür (bu baxımdan biz hamımız
bir-birimizdən olduqca
az fərqlənirik və yaxud bir-birimizə
çox bənzəyirk).
Milli azlıqlar barədə stereotiplərin geniş yayıldığı əsas
məkan tarixdir. Məsələn, litvalıların
və polyakların böyük qismi Böyük Litva Knyazlığı
və Polşa Krallığı arasında
1 iyul 1569-cu ildə Lyublin şəhərində
imzalanmış İttifaq
(Uniya) müqaviləsi barədə
anlatma və izahları qətiyyən eyni cür qəbul
etmirlər. Onlar həmçinin,
XX əsr ərzində
bir neçə dəfə Vilnüs şəhərinin hansı
dövlətə mənsub
olması ilə bağlı baş vermiş dəyişilmələri
də fərqli surətdə dəyərləndirirlər.
Litvalıların Litva yəhudiləri
ilə keçmiş
münasibətləri məsələsinə
gəldikdə isə,
qeyd olunmalıdır
ki, Hitler Almaniyasının SSRİ-nin üzərinə hücum etməsindən dərhal sonra, 22 - 28 iyun 1941-ci ildə Kaunasda sovetlərə qarşı başlanmış
üsyanı, litvalıların
müstəqil Litva dövlətini
bərpa etmək səylərini və o
zaman onların yaratdıqları
Müvəqqəti Litva hökumətinin
yerli yəhudi vətəndaşlara qarşı
həyata keçirdiyi
aksiyaları dəyərləndirmək
baxımından litvalılar
və yəhudilər
arasında indi də kifayət qədər böyük fikir ayrılığı
vardır.
Tarixdə belə
misallar çoxdur və şübhəsiz
ki, arzu olunan halda onların siyahısını davam etdirmək olardı. Lakin əgər qondarma misallarla doldurulub "zənginləşdirilmiş" tarixin səhifələrini
müxtəlif miflərdən
"təmizləyib" saflaşdırmaq
mümkün olsaydı,
onda fərqli mövqelərin bir-birinə
yaxınlaşması və
münasibətlərdə antaqonizmin nəzərə
çarpacaq dərəcədə
azalması istiqamətində
işıqlı bir ümid yaranmış olardı. Hərçənd
ki, bunun üçün
müntəzəm olaraq
tərbiyəvi və
maarifləndirmə işləri
aparılmalıdır. Ən
vacibi odur ki, milli mənsubiyyətindən peşə
kimi istifadə edən və yaxud onu öz
biznesinə çevirmiş
bəzi üzdəniraq
xadimlərə xalqları
milli zəmində qızışdıraraq
bir-birinin üstünə
salmaq üçün
yol vermək lazım deyildir. Belə xadimlər isə, qeyd etdiyimiz kimi, həm milli çoxluqların,
həm də milli azlıqların aralarında
vardır. Odur ki, bu və ya digər
bir etnik qrupu süni şəkildə iblisləşdirmək
lazım deyildir və bunun üçün
heç bir lüzum yoxdur.
Lakin bu məsələdə xalqları onların yaşadıqları dövlətlərin
atdığı bəzi
addımlarla da eyniləşdirmək
olmaz. Elə dövlətlər, daha dəqiq desək dövlətləri idarə
edən rejimlər vardır ki, xalqın və o cümlədən
xaricdə yaşayan həmvətənlərin milli hisslərindən
sui-istifadə edirlər,
etnik duyğuları qəsdən qeyri-konstruktiv
məqsədlərlə indoktrinasiya
edirlər. Bu baxımdan
həm Litva, həm də Azərbaycan üçün ən böyük təhlükəni
Rusiya və onun əlaltısı olan satellit ölkələr
yaradır. Məlum olduğu kimi, Rusiya prezidenti Vladimir Putin öz fəaliyyətində
dövlət siyasətinin
mühüm tərkib
hissəsi olaraq "Avrasiya İttifaqı"
ideologiyasına əsaslanır.
Bu ideologiyanın yeniləşdirilmiş
versiyasının yaradıcısı
olan Aleksandr Duqin isə dəfələrlə
yazmışdır ki, Rusiya
Litvada polyaklarla litvalıların arasında
mövcud olan ixtilaflardan hər bir üsulla öz xeyrinə istifadə etməyi özünə həmişə
borc bilməlidir. Təəssüflər olsun
ki, Litvada indiyədək
çoxları bunu başa düşmürlər.
Həmin "avrasiyaçı"
qüvvələr Qarabağı
mənim etnik vətənim Azərbaycandan
qopardıqdan sonra hələ bununla kifayətlənməyiblər. Belə
ki, hal-hazırda onların
Rusiyada və Ermənistanda fəaliyyət
göstərən təbliğat
və təxribat mərkəzləri Azərbaycanın
Dağıstanla və
İranla həmsərhəd
olan rayonlarının
ərazilərni setsesiya
etmək ssenarisinin gerçəkləşdirilməsi üzərində mütəmadi
və yorulmadan iş aparırlar. "Avrasiyaçılar" bu
məqsədlə həmin
ərazilərdə guya
müstəqil ləzgi
və talış cırtdan dövlətlərinin
yaradılması planlarını
müntəzəm olaraq
irəli sürürlər
ki, sonra həmin "müstəqil" dövlət
"qırıqlarını" Rusiyanın və yaxud Avrasiya İttifaqının (hərçənd
ki, bunların hər ikisi eyni şeydir)
tərkibinə inkorporasiya
etsinlər. Ümidvaram
ki, müxtəlif etnolinqvistik
qruplara və millətlərə aid olaraq
Azərbaycanda məskunlaşmış
qədim həmvətənlərim
Şeytanın bu şirnikləndirici təkliflərinə
aldanmayıb onun qabağında dura biləcəklər.
Şeytan əməllərini
və onun şirnikdirici təkliflərini
mən elə-belə
yada salmadım. Belə
ki, onun belə hərəkətlərinin bəzi
nəticələri hal-hazırda
Litvada apaydın göz qabağındadır.
1988-ci ildən indiyədək
Litvanın milli azlıqlar
siyasətində bilavasitə
iştirak edən və 2009 - 2012-ci illərdə
Litva Milli İcmalar Surasının
sədri olmuş şəxs olaraq tam təsdiq edə bilərəm ki, son 15 il ərzində
Rusiyanın Litvadakı
səfirliyi (aydındır
ki, təkcə səfirliyi
yox) demək olar ki, burada fəaliyyət göstərən
bütün rus ictimai təşkilatlarını
Rusiyanın imperiya maraqlarının təsir
dairəsinə salmağa
və tam ələ almağa müvəffəq
olmuşdur. Bu, həmçinin
onunla təsdiq olunur ki, Litva rusları artıq çoxdandır
ki, etnik vətənləri
Rusiyanın İçkeriyaya,
Gürcüstana və
ya Ukraynaya qarşı törətdiyi
təcavüzkarlığa qarşı heç bir tərzlə etiraz edərək səslərini qaldırmırlar.
Litva Sayudis Seyminin sabiq üzvü olaraq yaxşı xatırlayıram ki, Litva xalq
hərəkatının ən
fəal dövründə
- 1988 - 1991-ci illərdə Litva ruslarının nəzərə
çarpan qisminin
SSRİ-nin imperiya siyasətinə qarşı
baxışları tamam
başqa cür idi.
Ancaq bu heç də o demək deyil ki, biz özümüz daxildə
etnik azlıqlar siyasətini yararlı surətdə formalaşdırıb
həyata keçirmək
baxımından hər
şeyi düzgün edirik. Və etnik siyasətə aid bütün məsələləri
qarışdırıb xaos
yaradanlar da guya yalnız xarici ziyankar qüvvələrdən
və yaxud daxili yaramazlardan ibarətdir. Doğrudur,
"hansısa" ziyankar
qüvvələr və
yaxud yaramaz ünsürlər həqiqətən
də mövcuddur, onlar həqiqətən də indi dağıdıcı
fəaliyyət göstərirlər
və bundan sonra da göstərəcəklər.
Amma, məsələ burasındadır
ki, Litvanın öz daxilində xeyli sayda bizim hələ
də tamamlaya bilmədiyimiz "ev işləri" vardır.
Bu baxımdan ilk növbədə
konstatasiya etmək lazımdır ki, hazırda
Litva dövlətində vahid
etnik siyasət yoxdur. Litvanın aidiyyatı olan ayrı-ayrı dövlət
və hökumət institusiyaları çağdaş
dövrdə öz aralarında razılaşdırılmamış
və müddəaları
bir-birindən gözəçarpan
dərəcədə fərqlənən
etnik siyasət aparırlar. Ümumiyyətlə,
vahid etnik siyasət indiki vəziyyətdə ortaya necə qoyula bilər ki? Axı, artıq beş ilə yaxındır ki, Litvada bu siyasəti
formalaşdıran və
həyata keçirən
xüsusi dövlət
qurumu - Litva Respublikası
Hökuməti yanında
Milli Azlıqlar və
Emiqrasiya Departamenti ləğv edilibdir. Bununla yanaşı, hələ 1989-cu ildə qəbul edilmiş Litva Respublikasının Milli Azlıqlar
haqqında Qanunun qüvvədə olma müddəti də 2010-cu
ildə uzadılmayıbdır.
Bir sözlə, biz hamımız
həm özümüzün,
həm də özgələrin buraxdığı
səhvlərdən nəticə
çıxarmalı, ibrət
dərsləri götürməli
və elə işləməliyik ki, Litva daha
heç bir zaman Rusiya təcavüzünə
məruz qalmış
zərərdidə dövlətləri
siyahısına düşməsin.
Vilnüs-Bakı, 8-16 may 2014-cü il
Mahir HƏMZƏYEV
Litva Azərbaycanlıları Cəmiyyətinin sədri,
Litva Respublikası Hökuməti yanında Milli
İcmalar
Şurasının üzvü
525-ci qəzet.- 2014.- 4 oktyabr.