Bir musiqi festivalından
- sənət bayramından təəssüratlar
Noyabrın
1-dən 5-dək noyabr tarixində Azərbaycan Bəstəkarlar
İttifaqının 80 illiyinə həsr olunmuş musiqi
festivalı keçirildi. Bəstəkarları və
musiqişünasları birləşdirən, respublikanın
ictimai və mədəni həyatında mühüm əhəmiyyət
daşıyan, zəngin ənənəli 80 illik tarixə
malik olan, bir dövlət qurumu kimi yubileyi qeyd olunan Azərbaycan
Bəstəkarlar İttifaqının bu musiqi festivalı bir
növ professional musiqiçilərin bayramına çevrildi.
Ümumiyyətlə,
bu festival çərçivəsində keçirilən
konsertlərdə professional musiqimizin klassiklərindən
tutmuş, orta və ən gənc bəstəkarlar nəslinin
nümayəndələrinin də əsərləri səsləndirildi.
Yəni 5 gün davam edən bu festival çərçivəsində
bəstəkarların müxtəlif janrlarda yazdıqları əsərləri
fərqli kollektivlər ifa etdilər. Fərqli musiqi məkanlarında
baş tutan konsertlərdə bəstəkarların müxtəlif
təmayülləri əks etdirən əsərlərini dinləmək
və tamaşa etmək, eləcə də primyeralarla
tanış ola bilmək imkanı əldə etdilər. Xalq
Çalğı Alətləri Orkestri üçün Ceyhun
Allahverdiyevin "İlmələr" adlı əsərinin
ilk ifası, Simfonik Orkestr üçün Sərdar Fərəcovun
Türk şöləni" (Bakıda ilk ifa), Lalə Cəfərovanın
"Marş", "Daimi hərəkət" adlı iki
pyesi, Rauf Əliyevin ümummilli lider Heydər Əliyevə
ithaf olunmuş "Ballada" (Bakıda ilk ifa), Məmmədağa
Umudovun Balet süitası, İlham Azmanlının
"Azerbaijani colors", Ədviyyə Rəhmətovanın
Kamança, qanun və simfonik orkestr üçün ikili
Konserti, Azər Dadaşovun "Dəstgah" Süitası
Mobil Babayevin viola ilə simfonik orkestr üçün Konserti,
Rəna Qədimovanın xor və simfonik orkestr
üçün "Sarı gəlin" Balladası
(sözləri Şahruh Süleymanovundur), Həsən
Adıgözəlzadənin xor və simli orkestr
üçün "Bursa" Kantatası, kamera əsərlərdən
Samir Əliyevin Q.Qarayevə həsr olunmuş simli kvarteti,
Eldar Dadaşovun piano üçün "Pensieroso",
İlham Azmanlının "Bakı küləyi"
adlandırdığı 2 piano üçün konserti ilk
ifaları təqdim olundu. Həmçinin sevindirici haldır
ki, festivalda Azərbaycan Bəstəkarlar İttifaqının
Naxçıvan təşkilatının nümayəndələrinin
- Azərbaycan Dövlət Kamera Orkestrinin təqdimatında səslənən
Yaşar Xəlilovun "Əshabi-kəhf" baletindən
üç fraqment, Kamal Əhmədovun violin və piano
üçün "Kapriççio" və "Mən
səni sevmişəm" romansı (sözləri Xanəli
Kərimlinindir) və Şəmsəddin Qasımovun xor və
piano üçün "Mirzə Cəlil" Kantatası
(sözləri Hüseyn Razinindir) da primyera səciyyəli əsərlər
sırasında idi.
Festivalın
4-cü günü Beynəlxalq Muğam Mərkəzində
keçirilən kamera konserti haqqında təəssüratlarını
oxucularla bölüşmək istəyirəm. Konsertin ilk
nömrəsində görkəmli dirijor və bəstəkar
Niyazinin 1949-cu ildə yazdığı "Rast" simfonik
muğamının violin və piano instrumental dueti
üçün (G.Z.Burşteynin işləməsində)
köçürülmüş variantı violin
ifaçısı Süleyman Əyyubovun və Beynəlxalq
müsabiqələr laureatı pianoçu Fəqan Həsənlinin
ifasında səsləndirildi. Niyazinin "Əlində
sazın qurbanı" xalq mahnısını daxil etdiyi,
"Rast" muğamının ənənəvi improvizasiya
üslubunda yazdığı bu əsəri sanki möhtəşəm
orkestr ifası təəssüratı yaratdı. Klarnet və
piano üçün "Ayın qarşısından
keçən buludlar" (Əziz Qarayusifli - klarnet, Leyla
Əliyeva - piano) adlı əsərin müəllifi gənc bəstəkar
Fərid Fətullayev idi. Azərbaycan Milli
Konservatoriyasının məzunu və bəstəkar
C.Abbasovun yetişdirməsi olan F.Fətullayev, ABİ nəzdindəki
gənclər birliyinin üzvü, Gənclər və
İdman Nazirliyinin mükafatı laureatıdır. "Qədim
torpaq" kantatasının, simfonik orkestr üçün
süitanın, kamera-instrumental və vokal əsərlərin
müəllifi olan gənc, müstəqil
yaradıcılıqda ilk addımlarını atan bəstəkarın
bu proqram səciyyəli əsərinin yaranma səbəbi isə
məhz onun bu səma hadisəsini müşahidə etməsidir.
Əsərin adı daha çox impressionizm səciyyəsi
daşısa da, mürəkkəb 3 hissəsi formaya yaxın
olan modern üslubda yazılmış bu əsərdə
klasterlərdən geniş şəkildə istifadə
olunması, klarnetin qırıq-qırıq səslənən
dissonans sekunda intonasiyaları müəllifin təəssüratının
ifadəsi kimi səslənsə də, əsərin həddən
artıq uzunluğu bir qədər yorucu təsir
bağışladı.
A.Məlikov
məktəbinin nümayəndəsi Kəmalə Əlizadənin
simli triosu isə məhz səbəbkara - Bəstəkarlar
İttifaqının 80 illiyinə həsr olunduğu
üçün onu proqram xarakterli bir əsər
adlandırıla bilərik. K.Əlizadənin Kamal
Abdullanın "Yarımçıq əlyazma"
romanının təsiri altında 3 simli alət
üçün yazılmış "bu əsər qısa
şəkildə azərbaycanlı düşüncəsini əks
etdirir və onların həqiqi rənglərini nümayiş
etdirir". "Yarımçıq əlyazma" romanı
dünyanın oxucu auditoriyasının böyük
marağına səbəb olan, bir çox - fransız,
türk, rus, polyak, ərəb, portuqal, alman, ingilis, italyan,
qazax və qırğız dillərində nəşr olunan
yazıçı-alim, tanınmış ədəbiyyatşünas,
tənqidçi, ictimai xadim, dilşünas və mədəniyyətşünas
alim kimi səciyyələndirilən K.Abdullanın növbəti
uğurlarından biri hesab oluna bilər. Kamal Abdullanın
"Yarımçıq əlyazma" tarixi romanı qədim
köklərə malik, lakin müasir mədəniyyət
elementləri ilə zəngin olan morernizm nümunəsi olsa
da, bir çox tənqidçilər onu postmodernist roman kimi səciyyələndirirlər.
K.Əlizadə də məhz öz musiqisi vasitəsilə
K.Abdullanın istər Azərbaycanda, istərsə də
xarici ölkələrin mətbuat səhifələrində
geniş müzakirələrə və polemikalara yol
açmış məşhur "Yarımçıq əlyazma"
romanında baş varən hadisələrin atmosferini verməyə
çalışır. Kitab, Dədə Qorqud adlı bir Ozan
tərəfindən Oğuz elindəki xainlərin iç
üzünün ifşa olunması ilə bağlı
aparılan tədqiqatın hesabatı xarakterini
daşıyır. Bu isə, öz növbəsində, XVI əsrdə
mövcud olan Səfəvilər dövlətinin banisi və
hökmdar-şair Şah İsmayıl Xətaiyə aid
başqa bir hekayə ilə sıx əlaqədardır. Bu
istiqamətləri özündə birləşdirən
"Yarımçıq əlyazma" əsərini 3 şəkildə
- detektiv roman, Azərbaycan dastanlarına fərqli yanaşma tərzi
və insanın özünü dərk etməsinə
doğru bir başlanğıc kimi dəyərləndirmək
olar. Bəbii əsəri musiqidə təcəssüm etdirən
simli trio (Beynəlxalq müsabiqə laureatları Nəzrin
Mustafayeva-violin, Ziba Rəcəbli-viola, Asim Xəlilov-violonçel)
3 nəfərin tərəddüd dolu dialoqundaki fərqli
yolları, versiyarı, addım səslərini
xatırladır. Nadir hallarda həmahənglik yaradan 3 alətdəki
danışıq xüsusiyyəti daşıyan intonasiyalar,
skripkanın partiyasındakı melodiyada
"Bayatı-şiraz"ın sədalarına
yaxınlıq və s. səciyyəvi cəhətlər
kamera əsərinin orijinallığını göstərir.
İnstrumental ifadəlik sferasının yaranmasında vacib
hesab olunan simli alətlərin ştrix texnikasından
bacarıqla istifadə edən müəllif, viola və
violonçelin davamlı martele ştrixi ilə - pauzalı kəskin
səslə ifa etmələrini - cəsarət, iradə,
hökm, qəhrəmanlıq və s. bədii ifadə vasitələri
kimi vurğulayır. Bu gün Azərbaycanı xaricdə ləyaqətlə
təmsil edən K.Əlizadə Gənclər və İdman
Nazirliyinin mükafatı laureatı adına layiq
görülüb, bir çox xarici ölkələrdə
keçirilən Beynəlxalq fesvalların
iştirakçısı olub. Onun kamera ansamblı
üçün "Depressive illusions" əsərinin
primyerası 2002-ci ildə Tokioda keçirilən Beynəlxalq
Asiya Musiqi Festivalında, Kamera orkesti üçün
Şuşaya həsr olunmuş "İtirilmiş cənnət"
süitası Amsterdamda Geodemuzek orkestrinin ifasında, piano
üçün "Prelüdlər və skertso" əsəri
2004-cü ildə ABŞ-da Printson Universitetində səsləndirilib.
2006-cı ildə italyan səfirliyinin keçirdiyi müsabiqədə
qalib olan K.Əlizadə, Moden şəhərinə dəvət
alıb və professor Antonio Cakomettinin sinfində təkmilləşdirmə
kursu keçmək şansı qazanıb. Onun orkestr
üçün yazdığı "Passakaliya" əsəri
müəlliminin (Antonio Giacometti) dərsliyinə daxil edilib,
premyerası 2008-ci ildə İtaliyada L.Pavorotti adına teatrda
olub. Kəmalənin "Streghe" ("Cadugərlər")
uşaq operasının, üç aktyor və elektron musiqisi
üçün yazılmış "Magnituda 5,9"
operasının, elektrogitara və piano üçün
"momento jazz", xor üçün
"Hallowen"mahnıları və "Piano
üçün musiqi" əsərlərinin ilk
ifasının sədaları da məhz yaşadığı
Apenin yarımadasından gəlib. Bəstəkar və
pianoçu K.Əlizadə italyan fleytaçısı Luiza
Cellonu Bakıda keçirilən konsertində onu fortepianoda
müşayiət edib, 2007-ci ildə İtaliya-Azərbaycan əməkdaşlığının
15 illiyinə həsr olunmuş konsertdə kamera orkestri və
solistlər üçün "40-cı paralel"
(İtaliya və Azərbaycanı birləşdirən paralel)
əsərinin premyerası olub. 2006-cı ildən italiyan dinləyicilərini
öz əsərləri ilə yanaşı Azərbaycanın
bəstəkarlarının əsərləri ilə
tanış edən Kəmalə Azərbaycan musiqisini
uğurla təbliğ edir.
F.Əmirovun
skripka üçün yazılmış
"Muğam-poema" əsərini kamançada Beynəlxalq
müsabiqə laureatı Mədinə Şahgəldiyeva və
pianoda Sevinc Kərimova böyük ustalıqla ifa etdi,
kamança ifaçısı yüksək texniki bacarıq
nümayiş etdirərək əsərin mürəkkəb
akkord srtukturunu təmiz şəkildə
çatdırmağı bacardı. Konsertin növbəti
nömrəsində Fəqan Həsənli tərəfindən
ifa olunan Q.Qarayevin "3 fuqa"sından birincisi onun 1939-cu ildə
Moskvada oxuduğu dövrdə yazdığı polifonik səciyyəli
əsər, növbəti 2 fuqa isə onun 1981-ci ildə seriya
texnikası əsasında yazdığı "12 fuqa"dan
idi.
Xalq
artisti, bəstəkar Musa Mirzəyevin 2 kontrast pyesdən ibarət
olan skripka və piano üçün "Adajio və
Vals-Skertso"su (violində Ümidə Abbasova və pianada
müəllif) konsertin repertuarına parlaq bir rəng
qatmış oldu. Musa müəllim söylədi ki, 60 ildir
pedaqoji və konsert repertuarında yer alan bu əsərin notu hələ
o zaman Moskvada çap olunub. Beynəlxalq müsabiqədə
iştirakçılardan birinin ifa etdiyi bu əsər,
jürinin üzvlərinin o qədər xoşuna gəlib ki,
onların hər biri bu əsərin notunu öz ölkəsinə
aparıb və bu gün 2 hissəli əsər artıq
ölkənin hüdudlarından kənarda da populyar pyeslər
sırasına daxil olub.
Konsertin
övbəti nömrəsi Festivalın qonağı olan
Daşkənddən gəlmiş bəstəkar Dmitri Yanov-Yanovskinin
simli kvartet üçün "...al niente" kompozisiyası
oldu. Bu əsər Debüssinin kvarteti ilə daxili
yaxınlıq olması şərti ilə amerikan "Brooklyn
Ride" kvarteti tərəfindən sifariş edilib və Ceyms
Artur Kordsa həsr olunub. Əsərin premyerası 2009-cu ildə
ABŞ-da Minneapolisdə keçirilib. Daşkənd Dövlət
Konservatoriyasında atası Feliks Yanovskinin sinfində təhsil
alan bəstəkar,1992-ci ildə Danimarkada E.Denisovun və
P.Rudersin ustad siniflərində iştirak edib, 1993-cü ildə
isə Parisdə Musiqi və akustikanın tədqiqi və
koordinasiyası (IRCAM) institutunun yay akademiyasında oxuyub. O,
1985-ci ildə Moskvada gənc bəstəkarların müsabiqəsinin
qalibi olub, 1991-ci ildə Frayburqda onun soprano və simli kvartet
üçün "Lacrimosa" əsəri dəyərləndirilib,
1992-ci ildə isə Bostonda "Əvvəlcədən hiss
etmək" əsərinə görə Beynəlxalq
mükafata layiq görülüb. Yanovski 1988-ci ildən etibarən
bir çox müasir musiqi festivallarında (Brno,
"Almedia", "Eurorhonia", "Presences",
"Varşava payızı", "Musiqi bu gün" və
s.) iştirak edib. 1996-cı ildə Daşkənddə təşkil
oluanan "İlxom- XX" Beynəlxalq müasir musiqi
festivalının təşəbbüskarı, təşkilatçısı
və bədii rəhbəri olub və 9 il müddətində
bu festival hər il keçirilib. O, 1999-cu idə Romada, Turində
və Parisdə, 2003-cü ildə Brüsseldə müəllif
konsertləri ilə çıxış edib, onun Fransada 2
müəllif diski buraxılıb. 2002-ci ildə
"Simens" korporasiyasının təqaüdünü
alan Yanovski, 2 ay müddətinə ABŞ-da dəvət olunub
və burada bəstəkar kimi çalışıb. 23 teatr
tamaşasına və 43 kinofilmə musiqi bəstələyən
Yanovski, "Kammi" filminin musiqisinə görə Nantsk
kinofestivalının xüsusi mükafatını
almış, 2008-2009-cu illərdə Harvard Universitetində
"composer in residence" olmuşdur. İmpressionizm cərəyanına
xas olan tipik nümunə kimi Debüssinin yeganə simli sol
minor kvartetini, D.Yanovski müasir musiqi dilində
çevirmişdir. İmpressionizmdə yeni
uzlaşmasının fərqli cəhəti kimi səs sanki
axıb gəlmir və digər səslərlə davam etmir,
öz-özlüyündə mövcud olur, Yanovskinin musiqisində
isə violanın ifa etdiyi kiçik motivin dəfələrlə
təkrarlaması minimalizm effekti yaradırdı. Debüssinin
kvartetin primyerası uğursuz olsa da, ifaçılar nəsli
onun fövqəladə texnikasının və musiqi
baxımdan mürəkkəbliyinın öhdəsindən gələ
bilirlər. Yanovski isə avanqard musiqi tərzində təqdim
etdiyi əsərinin epiqrafını belə səciyyələndirir:
"Təfəkkürü varlıq deyil, mövcüd
olmanın labüdlüyü müəyyən edir".
İslamda geniş yayılmış ezoterik dini və fəlsəfi cərəyan olan sufizm və ya təsəvvüf fəlsəfi - dini təlim kimi insanın nəfsi ilə mücadilə edərək onu islah və tərbiyə edir. Ümumi bir məna daşısa da, varlığından və dünyadan keçərək, Allaha qovuşması məqsədi ilə meditasiya edilməsi məlum bir faktdır və hələ 80-ci illərdə bəstəkar Cəlal Abbasovun 3 alət üçün yazdığı "Meditasiya" əsəri bu qəbildəndir. Məlum olduğu kimi 70 illik Sovet ideologiyası dövründə bir çox sferalar kimi, dini mövzuya müraciət də qadağan olunmuş sahələrə aid olunurdu. Buna görə də müstəqillik dövründə bəstəkar artıq daxilindən gələn, dini mövzulu əsərlərə müraciət etməklə bu tələbatını dəyərləndirə bilmiş və 90-cı illərdə solo alətlər üçün yazdığı trilogiyanı "Minacat" adlandırmışdı. "Minacat - I " solo kontrabas, "Minacat - II" solo alt, "Minacat - III" isə solo marimba üçün yazılmış və bu janrın spesifikasından irəli gələrək kədərli dərin düşüncələri özündə cəmləşdirmişdi. Konsertin növbəti nömrəsində Əməkdar incəsənət xadimi, professor, BMT-nin mükafatı laureatı Cəlal Abbasovun 1993-cü ildə solo kontrabas üçün yazdığı, dini səciyyəli "Minacat - I" əsəri Cavad Cavadzadənin interpretasiyasında səsləndi. Minacat müsəlman dünyasında poetik və musiq incəsənətinin maraqlı janrlarından biridir, mənbəyi gündəlik səhər rükətinə daxil olan minacat-duasından irəli gəlir. Ərəb dilində oxunması vacib olan dualardan başqa, minacat-duası əsasən hər kəsin yerli dilində səsləndirilə bilər. Təbii ki, qəlb ağrılarının ifadə olunması, yalvarışları ilə günahların bağışlanması üçün Allaha müraciətin musiqi vasitəsi ilə təcəssümündə, simli musiqi alətləri arasında səslənməsinə görə qalın, bəm və ahəngdar, məlahətli səsə malik olan kontrabasdan istifadə olunması məqsədəuyğundur. Minacat (ərəb dilində "gizli söhbət" deməkdir) və ya dua hər kəsin doğma dilində ən məxfi istəkləri iə Allaha şəxsən edilən müraciət formasından yaranan musiqili-poetik janrdır. Minacat-Orta Şərq, Orta Asiya ölkələrində daha çox yayılan, ədəbiyyatda şeirlərlə, xalq yaradıcılığında isə kədər, qüssə, ayrılıq kimi motivlərin üstünlük təşkil etdiyi, dini düşüncələri əks etdirən melodik əsər kimi səciyyələndirilir. Minacat - musiqi üslubu-musiqi folkloru və Quranın ucadan oxunması arasındakı orta mövqeni ifadə edir. Dini məzmun daşıyan Minacatda Allahın Xaliq, bəndənin isə məxluq olduğu təsdiq edilir. Dua səciyyəsi daşıyan bu əsərdə kontrabasın arko və pizzicattolarının növbələşməsi, qlissandolarla aşağı və yuxarı oktavalara keçid bir növ səma musiqisi təəsssüratı yaradır. "Humayun"un intonasiyalarına uyğun olan "Allaha müraciət" teması dəfələrlə təkrarlanaraq əvvəl monodiya tipli səslənirsə, getdikcə inkişaflı şəkildə verilərək genişlənir, ikili notlarla, akkordlarla keçir. Bəstəkar sakit duanı təmkinli etiraz, tövbə və barış kimi hisslərlə ifadə etmək üçün sekunda və oktava intonasiyaları, alətin gövdəsində (korpusunda) əllə vurulması, həmçinin basso ostinato və sıçrayışlarla zəngin olan Minacatın musiqisində qrifdə çalınması kimi qeyri-adi texnikadan da istifadə edir. Məlum olduğu kimi aşağı tezliklər yalnız qısa məsafədə yayıla bilmək qabiliyyətinə malik olduğu üçün kontrabas nadir hallarda solo alət kimi istifadə olunur. Böyük ölçüsünə və yayın münasib olmayan mövqeyinə görə kontrabasda çalma texnikası da müəyyən qədər məhduddur. Buna görə də ayaq üstə dayanaraq solo partiyanı çalan ifaçının müəyyən qədər çətinlik yaşaması bəlli olurdu.
Konsertin digər nömrələrində Aliyə Məmmədovanın 2 saylı simli kvarteti səsləndirildi. I hissəsi ənənəvi sonata formasında, II hissə isə seriya texnikası kanonları ilə yazılmış (II hissə üçün həm də "Rast" muğamının inkişaf prinsipləri və lad-intonasiya əsası xasdır) bu əsər 2001-ci ildə Moskvada P.Yurqenson adına Beynəlxalq müsabiqədə II mükafata layiq görülüb.
Adilə Yusifovanın soprano, simli kvartet, piano, qoboy və balaban üçün "Xəyallarımdakı şəhər" fantaziyasının premyerasında musiqi vasitəsilə artıq mövcud olmayan bir şəhərın keçmiş həyatı canlandırıldı. Kvartetin ifa etdiyi nəqlivari, dramatik səciyyəli musiqi, fortepianonun inamlı akkordları, keçmiş günlərin acı və xoş xatirəsini əks etdirdi. I skripkada tremololardan geniş istifadə edən bəstəkar, violonçeldəki qlissandodan sonra mövzu dəyişir, simlilər əsasən müşayiət funksiyasını yerinə yetirirlər. Qoboy və balabanın milli musiqi intonasiyaları sopanonun daha təsirli "Haralara gedirəm, sən gəlirsən göz önünə, səni arzulayıram, mənim şəhərim" sədalarına gətirib çıxarır.
Konsertdə festivalın bədii rəhbəri, Azərbaycan Bəstəkarlar İttifaqının sədri, Xalq artisti, professor, "Şöhrət" ordeni, YUNESKO-nun "Dünya artisti" və s. fəxri titullarının sahibi Firəngiz Əlizadənin klarnet, vibrafon və çembalo üçün (Vəli Budaqov-klarnet, Allahyar Vəzirov-vibrafon, Nərgiz Əliyeva- çembalo) isveçrəli tanınmış klarnet ifaçısı Frantsiska Xirtzelin sifarişi ilə yazılmış "Crossinq I" əsəri də səsləndi. Bu əsər "Çarpazlaşma, kəsişmə" mənası daşıyaraq əsərin xarakterik xüsusiyyətini ifadə edir. Məlum olduğu kimi bəstəkarın bu silsiləni davam etdirərək yazdığı "Crossinq II" adlı əsəri də mövcuddur. Mahiyyət etibarilə eyni olsa da, I çarpazlaşma(3 alət) II-dən(11 alət) istifadə olunan alətlərin - onların tərkibi və sayı ilə fərqlənir. Yəni hər iki əsərdə alətlərin partiyası daima bir-birinə tabe olmasa da, onların musiqidə kəsişdiyi, ortaq anlarına da təsadüf olunur. Yəni Firəngiz xanım bir növ təqdim etdiyi çarpazlaşan musiqiyə həndəsi yer (həndəsədə İki və ya bir neçə fiqur üçün ortaq olan bütün nöqtələr çoxluğuna, həmin fiqurların kəsişməsi deyilir. F1 və F2 fiqurlarının kəsişməsi belə işarə olunur: F1 F2) anlayışını tətbiq edir. Bu da musiqinin texniki və fəlsəfi-məntiqi fənlərlə inteqrasiya prosesini göstərmiş olur. Klavişli zərb alət olan vibrafonun cingiltili tembri, klarnetin qırıq-qırıq səslənən sekunda , dissonans art4 və əsk5 intonasiyalarına, kəskin ritmik gedişlərə əsaslanan musiqisi, çembalonun boğuq səslənən klasterləri tamam fərqli armosfer yaratsa da, musiqidə ümumi bir kəsişmə nöqtəsi də eşidilir. Təsadüfi deyil ki, Qərbin dilində - yəni müasir bəstəkar texnikasının evolyusiyasından bəhrələnərək Şərq musiqisini dünyaya çatdıran F.Əlizadə kompozisiyaları bu iki müxtəlif qütbün musiqidəki qovuşma nöqtəsi hesab olunur.
Güllü
İSMAYILOVA,
sənətşünaslıq
üzrə fəlsəfə doktoru, ADMİU-nun dosenti, Azərbaycan
Bəstəkarlar İttifaqının üzvü
525-ci qəzet.-
2014.- 13 noyabr.- S.8.