“Yazıçı gərək hissə
qapılmasın”
“HƏR KİTABI DAŞ DAŞIYIRMIŞ KİMİ, CÜMLƏ-CÜMLƏ YAZIB BİTİRMƏLİSƏN”
Sentyabrın 26-da Azərbaycan Yazıçılar
Birliyinin “Natəvan” klubunda Gənc Ədiblər Məktəbinin
növbəti toplantısı
keçirilib.
Tədbiri giriş sözüylə
açan Gənc Ədiblər Məktəbinin
(GƏM) koordinatoru Emin
Piri bu məktəbin
gənc yazıçıların
yaradıcılıq bioqrafiyasındakı
önəmli rolunu qeyd edib. Yay fəsli, o cümlədən
Yazıçılar Birliyinin
XII qurultayı ilə
bağlı GƏM-in işində
bir qədər fasilə yarandığını
deyən koordinator tədbirlərin artıq bərpa olunduğunu, ilk toplantının gənc yazıçı və reper Elxan Qaraqanla
keçirməyə qərar
verdiklərini vurğulayıb:
“Elxan Qaraqan gənc yazıçılar
arasında öz sözünü demiş,
fəaliyyətilə çox
tanınan imzalardan biridir. Eyni zamanda AYB-nin
Gənclər Şurasının
üzvü, Prezident təqaüdçüsü, bir
sıra ədəbi mükafatların laureatıdır”.
GƏM-in
rəhbəri, AYB-nin gənclər üzrə katibi, “525-ci qəzet”in baş redaktoru Rəşad Məcid Birliyin və Məktəbin fəaliyyəti
haqda ümumi məlumat verərək, hazırda ədəbiyyatımızın
bir canlanma dövrü yaşadığını,
son illər bu sahədə inkişaf dalğası baş qaldırdığını önə
çəkib. GƏM-in də təsiri nəticəsində istedadlı
gənc yazar nəslinin yetişərək
ədəbi mühitdə
öz yerini tutduğunu qeyd edən R.Məcid sözügedən nəslin
ən fəal üzvlərindən, cığır
açanlarından birinin
Elxan Qaraqan olduğunu diqqətə çatdırıb. Qaraqanın
yaradıcılığını elə ilk vaxtlardan dəstəklədiyini bildirən
GƏM rəhbəri gənc
nasirin kitabına ön söz yazmasının təsadüfi
olmadığını vurğulayıb:
“Elxanın “A” romanındakı
əsas fərqli məqam bugünkü Azərbaycan gəncliyinin cəmiyyətimizdə olan
problemlərə, çərçivələrə
etirazının əks
olunması idi. Hesab edirəm
ki, Azərbaycanda yeni nəsrin, gənc ədəbiyyatın
ilk qaranquşu “A” romanı
oldu. Bu romandan
sonra Elxan yeni əsərlər yazdı. “Bir
milyon dollarım olsaydı” və digər əsərlərini
çap etdirdi. Elxanın son romanlarından
olan “Evakuasiya”nı da çox maraqla oxudum. Daha sonra “Birinci
addım” romanı məndə hədsiz maraq doğurdu. Amma “A” romanı gənclərə
xüsusi təsir göstərmişdi. Elxan kimi
yazmaq istəyənlər
ortaya çıxdı.
Roman “Milli kitab”
mükafatına layiq görüldü, ilk dəfə
olaraq çox gənc bir yazıçı
ondan daha tanınmış və təcrübəli yazıçıların
qatıldığı müsabiqədə
qalib gəldi. Elxan o vaxt hərbi xidmətdə idi, heç təqdimetmə mərasimində də iştirak edə bilməmişdi. Onun uğurları
göstərir ki, istedadlı, zəhmətkeş,
çalışqan bir
gəncin ən sərt şəraitdə
belə, uğur qazanması mümkündür.
Bu baxımdan yenə vurğulamaq istəyirəm ki, Elxan yeni Azərbaycan
ədəbi gəncliyinin
ən uğurlu nümayəndələrindən biridir. Çox sevinirəm ki,
onun çoxlu pərəstişkarları, oxucuları
var.
Digər tərəfdən, Elxanın
musiqiçi kimi də güclü fəaliyyəti var və bu, onda
eynən yazıçılığı
kimi çox uğurlu alınır. Yeni fikirli
gənclərin formalaşmasında
o bəstələrin rolu
danılmazdır. Eyni zamanda, Elxan
ədəbi gəncliyin
nümayəndələri arasında
ən mütaliəli,
savadlı yazarlardan biridir. Əsərlərindən bunu aydın
görmək olar”.
Elxan Qaraqanın parlaq gələcəyinə inamını
ifadə edən Rəşad Məcid maraqlı bir məqama da toxunub:
“Vaxtilə bir müsahibəmdə demişdim
ki, Elxan 30 ildən sonra “Nobel” mükafatı alacaq. İndi də
buna inanıram və hesab edirəm
ki, Elxan diqqətini daha çox ədəbiyyata yönəltməlidir. Kino
və digər sahələrdə də işləri olacaq. Amma ədəbiyyatı diqqət
mərkəzində saxlasa,
daha yaxşı olar. O vaxtdan 3 il keçib.
Deməli, Elxan 27 ildən
sonra “Nobel” mükafatını
Azərbaycana gətirəcək”.
GƏM-in yeni üzvlərinin
Qaraqandan öyrənməli
çox cəhətlər
olduğunu deyən R.Məcid, məktəbin növbəti qonağı
kimi, tanınmış
publisist İradə Tuncayın nəzərdə
tutulduğunu açıqlayıb.
E.Qaraqan
GƏM üzvlərinin ünvanladıqları
suallardan birini cavablandırarkən, əslində
repdən yazıçılığa
keçmədiyini, yaradıcılığa
məhz yazmaqdan başladığını bildirib:
“Məşhurluq da
elə eyni dövrə təsadüf
etdi. Çünki albomun çıxmasıyla
kitabın çapı
arasında 4-5 ay fərq
var.
Eyni vaxtda hər ikisi üzərində çalışırdım. Amma təbii
ki, daha çox kitaba bağlı olmuşam.
O vaxta qədər mənim heç bir mahnım yazılmamışdı, amma
artıq bir neçə kitabım hazır idi. Çoxlu kitab oxuyurdum, yazırdım. Yəni repdən
uzaq bir həyat tərzi sürmüşəm, kitaba,
ədəbiyyata, yazıçılığa
daha artıq bağlılığım olub.
Əlbəttə, hər ikisi
bir-birinə təsir edib”.
Qaraqanın fikrincə, indiki
gəncliyi sırf ciddi ədəbiyyatla cəlb etmək olmaz:
“Ciddi oxucu üçün yazmaq daha asandı, ciddi ədəbiyyat da o vaxt lazım
olur ki, oxucunun oxu praktikası
olsun. Azərbaycan gəncliyi indi
demək olar ki, heç nə oxumayıb və sən onlara kitabı oxutmaq istəyirsənsə
ciddi, ağır cümlələrdən vaz
keçməlisən. Yazmağa başlayanda 5 fərqli adam
nəzərdə tuturam.
Məqsədim də bu olur: necə
yazım ki, adamlar heç olmasa onuncu səhifəyə
qədər oxusunlar.
Faktiki olaraq, cəmiyyətimiz elədir
ki, mən ciddi, ütülənmiş
cümlələrdən istifadə
etsəm, heç kəs yazılarımı
oxumayacaq. Bax bu səbəblərdən
haqqımda “qeyri-ciddi yazar” imici yaranır”.
“Sözü, yoxsa səsi ilkin və daha vacib
sayırsan” sualına
Elxan Qaraqan belə cavab verib:
“Yəqin ki, hamının həyatında
bir qadın olur, sonra onunla
ailə qurur və sairə. Əsərlər, sözlər daha çox bundan sonra yaranan məişət
qayğıları kimi
məntiqlə bağlı
olan şeylərdirsə,
musiqi daha çox sevgidir.
Musiqi ilə daha çox hissləri ötürə,
yaxud yaşaya bilərsən. Musiqi sənin hisslərindir, gəlir və gedir... Məncə, yazıçı gərək hissə qapılmasın. Yazarkən hissə
qapılsan, yazdığını
bitirə bilməyəcəksən,
oturub ağlamaqla məşğul olacaqsan.
Əsər yazanda kişi kimi
soyuqqanlı olmalısan.
Hər kitabı daş daşıyırmış kimi,
cümlə-cümlə yazıb
bitirməlisən”.
Cavid QƏDİR
525-ci qəzet.-
2014.- 27 sentyabr.- S.18.