Təhsil Problemləri İnstitutunda təqdimat
Təhsil Problemləri İnstitutunda
(TPİ) "Məktəbəqədər
təhsil üzrə kurikulum beynəlxalq kontekstdə" mövzusunda
təqdimat dinlənilib.
TPİ-dan verilən məlumata görə, təqdimatda ARTPİ-nin direktor müavini Ənvər Abbasov, Təhsil Nazirliyinin məktəbəqədər və
ümumtəhsil şöbəsinin
məktəbəqədər sektorunun müdiri Nərminə Alnağıyeva,
Müasir Təhsil və Tədrisə Yardım Mərkəzinin rəhbəri Elmina Kazımzadə,
institutun şöbə
müdirləri, ali məktəb müəllimləri,
dövlət və özəl məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin
rəhbərləri və
əməkdaşları, məktəb
müəllimləri iştirak
ediblər.
TPİ-nin direktor müavini
Ənvər Abbasov məktəbəqədər
təhsilin bünövrə
təhsili və əsası gələcək
inkişafa təsir edən bir sütun
kimi ən önəmli sahələrdən
olduğunu deyib.
"Müasir Təhsil və Tədrisə Yardım Mərkəzi"
İB-nin icraçı
direktoru Ülviyyə
Mikayılova kurikulum, onun əsas elementləri və beynəlxalq konteksdən baxışı, xüsusilə
də Şimali Amerika, Skandinaviya və Qərbi Avropa ölkələrində
kurikulumlar barədə
təqdimatla çıxış
edib.
Məruzəsində araşdırma apardığı
xarici ölkələrdəki
kurikulumlarda mövcud nəticə yönümlülük
və ən önəmlisi olan şəxsiyyət yönümlülüyü
əhatə edən proqramlar barədə söz açıb. Diqqətə
çatdırılıb ki,
kurikulumun formalaşmasına
aşağıdakı əsas
faktorlar təsir edir: uşaqların erkən yaş dövründə əldə
olunası vacib bacarıq və biliklər haqda mövcud təsəvvürlər,
bilik və bacarıqların əldə
edilməsi prosesində
uşaqların rolu, uşağın və uşağlıq dövrünün
dəyəri, uşaq
inkişafı və öyrənməsi nəzəriyyələri,
dominant pedaqoji konsepsiyalar,
dominant kurikulum ideologiyaları,
maksimum səmərəsi
olan öyrənmə
prosesininin təşkili,
öyrədiləsi məzmun,
inzibati prosedurlar.
Xarici kurikulumları
araşdırarkən belə
qənaətə gəlibmiş
ki, bəzi xarici ölkələrdə
kompetensiya yönümlü
kurikulum nəticə yönümlü kurikulumla
əvəz olunur. Onu da bildirib ki, kurikulumların
yaranmasına təsir
göstərən əsas
faktorlardan biri də ideologiyadır.
İdeoloji nöqteyi nəzərdən
neytral kurikulum mövcud deyil.
Kurikulum müəlliflərin fəlsəfi,
siyasi baxışları,
pedaqoji, dəyər və inancları yaratdıqları kurikuluma
təsir edir. Erkən yaş
dövrünün təhsili
kurikulumunda tədqiqatların
rolunun olduğunu deyən Ü.Mikayılova
yaxın gələcəkdə
milli kurikulumun məzmununda da 12 illik təhsilə keçidlə əlaqədar
olaraq müəyyən
yeniliklərin əlavə
olunmasını təklif
edib.
Vəfa
MƏMMƏDLİ
525-ci qəzet.- 2015.- 3 aprel.- S. 2.