İkinci ömür
xatirələrdən başlanır...
Deyirlər, zaman
böyük loğmandır, hər bir ağrı-acının öhdəsindən gəlməyə kömək edir.
Lakin bu hər zaman belə olmur. Həyatda elə
insanlar var ki, onların itkisi həmişə insanı yandırır, ürəyini göynədir,
zaman keçdikcə onların dəyərini daha çox anlamağa başlayırsan,
yoxluğunu daha dərindən hiss edirsən.
Hər il
19 fevral biz bu acını bir daha yaşayır, bir daha həyatın
nə qədər ötəri olduğunun şahidi oluruq. Söhbət,
dünyasını vaxtsız
dəyişən alicənab
insan, gözəl ziyalı qadın, hər zaman ifrat dərəcədə
sadəliyi, eyni zamanda, kübarlığı
ilə fərqlənən
və tanrıdan ona bəxşiş verilmiş istedadı ilə seçilən ifaçı, pedaqoq Aytəkin xanım Həsənovadan gedir.
Bu, bir həqiqətdir
ki, insanın böyüklüyü və
gördüyü işlərin
dəyəri zaman keçdikcə daha aydın görünür.
Aytəkin xanım ilk növbədə
gözəl ifaçı
idi. O, ifa etdiyi hər bir əsərin
dərinliyinə vararaq,
əsərin ruhunu, qəlbini ifadə edə bilir, müəllifin səsləndirməyə
çalışdığı bütün fikirləri öz yaradıcılıq
"mən"indən keçirdərək,
dinləyicilərə çatdırmağa
nail olurdu. Onun solo ifası həm texniki, həm də bədii cəhətdən mükəmməlliyilə
fərqlənirdi, müşayiətçi
kimi ifası isə müfəssəl ansambl yaratmaq bacarığından xəbər
verirdi. Onun repertuarına müxtəlif
- həm qərb, həm də Azərbaycan bəstəkarlarının
əsərləri daxil
idi. O, müraciət
etdiyi hər bir əsəri böyük şövqlə
ifa edir, bununla da sanki
bəzən sözlə
ifadə edə bilmədiyi həyat eşqini, öz sənətinə olan bağlılığını, duyğularını, məhəbbətini
bəyan edirdi.
Məlum bir faktdır ki, bəzən gözəl ifaçı
pedaqoq kimi özünü realizə
etmək qabiliyyətinə
malik olmur, öz bilik və
bacarığını, istedadını
tələbəyə aşılaya
bilmir. Aytəkin xanım isə
sözün əsl mənasında həm gözəl ifaçı,
həm də gözəl pedaqoq idi. Gənc nəslə savad
vermək, onlara bilik aşılamaq və bunu çox
böyük peşəkarlıqla
etmək onun həyat amalı idi. Həm özünə qarşı,
həm də tələbələrinə qarşı
tələbkar olan Aytəkin xanım çox məsuliyyətli
idi. Bir gün də
olsun dərs buraxmazdı. Hətta xəstə
olanda belə o dərslərə müntəzəm
olaraq gələr, bir-bir tələbələrin
ifasını dinləyər
və dəyərli məsləhətlərini verərdi.
Bu da təsadüfi
deyildi. Musiqiyə
ruhən bağlılıq,
fitri istedad və məsuliyyət, hansı iş olursa-olsun, onu mükəmməllik dərəcəsinə
çatdırmaq bacarığı
gen yaddaşı ilə
ona nəsib olmuş bir xüsusiyyət idi.
Pedaqoji fəaliyyəti əsasən
Azərbaycan Dövlət
Mədəniyyət və
İncəsənət Universiteti
ilə bağlı olan Aytəkin xanımın bu qocaman tədris ocağında musiqi təhsilinin təşəkkülündə
əməyi az
deyildi. Onun elmi, pedaqoji
fəaliyyət sahələrində
qazandığı nailiyyətlər
heç də asanlıqla başa gəlməmiş, istedad və zəhmətin sıx birliyindən hasil olmuşdur. Adi müəllimdən professora,
kafedra müdirinə qədər yüksələn
Aytəkin xanım çox təcrübəli
və bilikli müəllim idi. O, tələbələrinə hər
zaman qayğı, eyni zamanda tələbkarlıqla
yanaşır, onların
mütəxəssis kimi
yetişməsinə böyük
önəm verirdi. Tələbələrinin dünyagörüşünün
inkişafına, onların
şəxsiyyət kimi
formalaşmasına da
diqqət yetirir, onları mütaliə etməyə, çoxlu kitab və müxtəlif
elmi əsərlər
oxumağa, gərgin axtarışlar aparmağa,
elmi - praktiki konfranslarda iştirak etməyə cəlb edirdi.
Aytəkin xanım tez-tez açıq dərslər, ustad dərsləri keçirdi. O, Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universiteti ilə yanaşı Ü.Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasında da dərs deyirdi və mütəmadi olaraq, hər iki ali məktəbin tələbələrindən ibarət metodiki cəhətdən məntiqi şəkildə düşünülmüş konsertlər təşkil edərdi. Bu, bir tərəfdən tələbələrin qarşılıqlı ünsiyyətinə, əldə etdikləri təcrübələri qarşılıqlı paylaşmasına, digər tərəfdən isə onlarda yaradıcılıq azarkeşliyinin yaranmasına kömək edirdi. Bu, bir növ müəllim tərəfindən tədrisə pedaqoji cəhətdən professional yanaşmanın bariz nümunəsi idi.
Aytəkin xanımın pedaqoji fəaliyyəti hər zaman ifaçılıq qabiliyyəti ilə qarşılıqlı əlaqədə davam edib. O, hər dərsdə musiqini canlı şəkildə nümayiş etdirirdi. Ən vacibi odur ki, Aytəkin xanım məşğələlər zamanı müxtəlif ifaçılıq versiyalarını nümayiş etdirərək, tələbəyə seçim sərbəstliyi verirdi. O, özünün şəxsi ifaçılıq nümunəsi ilə tələbələrində piano ifaçılığına böyük məhəbbət oyadır, tələbələrin musiqi individuallığının üzə çıxmasına kömək edirdi. Hər dərsdə onun müəllim kimi verdiyi metodiki tövsiyələr çox qiymətli idi. Belə ki, ən mürəkkəb anları, ifa zamanı qarşıya çıxan texniki cəhətdən çətin məqamları asan yollarla başa salmağı bacarır, öz ifası ilə bunu nümayiş etdirir, müstəqil şəkildə hər bir çətinliyin öhdəsindən gəlmək yollarını anladırdı. Buna görə də, tələbələr onun xətrini həm nüfuzlu müəllim, həm də fərqli dəst - xəttə malik ifaçı kimi çox istəyirdilər. Tələbələrinin məhəbbətini qazanmış Aytəkin xanım isə daim onların uğurlarna sevinir, bu sevinclə yaşayır, çalışqan tələbələrinə ümid bəsləyirdi.
Mükəmməl erudisiya və intellektə malik Aytəkin xanım həm də alim idi. Onun elmi araşdırmaları Azərbaycan musiqi folkloruna həsr olunmuşdu. Aytəkin xanımın elmi işdə təqdim etdiyi mövzuya yeni baxış, fərqli metodoloji yanaşma prinsipləri, onun qələminə məxsus onlarla metodiki tövsiyə, proqram və müntəxəbatlar onun milli musiqi elminə öz töhfəsini vermiş bir alim olduğunu sübut edir. Aytəkin xanım bu mövzuya fərqli səpkidə yanaşmış və çox maraqlı nəticələrə gəlmişdi.
Onun elmi fəaliyyətinin dəyərli cəhətlərindən biri də ondan ibarətdir ki, irəli sürdüyü nəzəri müddəalar, fikirlər dərhal tədris prosesində metodiki tövsiyələr vasitəsilə tətbiq olunurdu. Bu gün də Aytəkin xanımın kafedrasında (biz bu gün də bu kafedranı "Aytəkinin kafedrası" adlandırırıq) bu ənənə davam edir. Burada ərsəyə gələn hər bir dərslik, hər bir müntəxəbat onun qoyduğu ənənənin davamı kimi və onun nurlu xatirəsinə həsr olunaraq, işıq üzü görür.
Hər zaman fikri, qəlbi, duyğuları, insanlara münasibəti saf, pak olan bu nəcib, xeyirxah insanın ruhu qoy şad olsun. Onun qoyduğu ənənələr hər zaman yaşayacaqdır. Dünyasını dəyişsə də, inanırıq ki, onun ruhu həmişə bizimlədir. Çünki insanın ikinci ömrü xatirələrdən başlanır...
Ellada HÜSEYNOVA
ADMİU-nun "Musiqi sənəti" fakultəsinin dekanı, dosent
525-ci qəzet.-
2015.- 20 fevral.- S7.