Vaqif Əsədov:"Mentalitetimizlə
bağlı təhlükəli vərdişlərdən yaxa qurtarmalıyıq"
Artıq bir neçə aydır ki, Bakı Şəhər İcra Hakimiyyətinin sərəncamı ilə
paytaxtın 20-dən çox
mərkəzi küçə
və prospektində avtomobil saxlanmasına qadağa qoyulub. Dövlət Yol Polis İdarəsi avtomobil yollarının keçid hissəsini park etmək üçün qanunsuz istifadə edənlərə qarşı
da, qadağan edilmiş yerlərdə avtomobil saxlayan sürücülər barəsində
də inzibati cəza tədbirləri həyata keçirir.
Amma aydın məsələdir
ki, cəza tətbiq etməklə bu problemi aradan
qaldırmaq mümkün
deyil. Bakı şəhərinin bütün inzibati küçə və prospektlərinin yol polisləri tərəfindən
gecə-gündüz nəzarətdə
saxlanılması fiziki
baxımdan qeyri-mümkündür.
Daxili İşlər
Nazirliyi (DİN) Bakı
şəhər Baş
Polis İdarəsi Dövlət
Yol Polisi İdarəsinin (BŞDYPİ) ictimaiyyətlə
əlaqələr bölməsinin
rəisi, polis polkovniki
Vaqif Əsədov da bizə verdiyi
müsahibəsində bu
və yol hərəkət qaydalarının
pozulması ilə bağlı digər maraqlı məqamlar barəsində danışıb.
- İlin əvvəlindən
bu günədək
286 yol qəza hadisəsi baş verib. Onlardan 92-i ölüm, 327-si xəsarətlə nəticələnib.
Təhlil edəndə görürürk
ki, əvvəlki statistika ilə müqayisədə 2 ölüm
halı azalıb.
Amma əvəzində 19 yol qəza hadisəsi və 68 xəsarət faktı artıb. Bu, bizim üçün
artıq həyəcan
siqnalı olmalıdır.
Araşdıranda görürük ki, səbəb sürücünün yol
hərəkət qaydasını
pozmasıdır. Ən çox
rast gəlinən qayda pozuntusu sürət həddinin aşılması, piyadaların
yolu təyin olunmayan yerlərdən keçmələri, təhlükəli
manevretmə və
s.dir.
İlin əvvəlindən bu günə qədər
290138 inzibati protokol tərtib etmişik. 5872 nəfər
sərxoş vəziyyətdə
avtomobil idarə etdiyinə, 5123 nəfər
qırmızı işıqda
yolu keçdiyinə,
3 min nəfərə yaxın
şəxs sürət
həddini aşdığına,
3860 ötmə manevretməyə,
56242 nəfər yol ayırıcını keçmə
qaydalarını pozduğuna,
297 nəfər avtoxuliqanlığa
görə cərimələnib.
- Vaqif müəllim, hansı növ parklamalar yanlış hesab olunur və
hansı halda avtomobil cərimə meydançasına aparıla
bilər?
- Bu gün paytaxtımızda avtomobil parklanması üçün hər cür şərait yaradılıb. Yaxın vaxtlaradək Bakının
inzibati ərazisinə
daxil olan küçə və prospektlərdə avtomobil
park etmək üçün
heç bir şərait yox idi. İndi paytaxtımızda 70-ə yaxın küçə və prospektdə hərəkəti tənzimləyən
300-dən artıq parkomatlar
quraşdırılıb ki,
bunun da nəticəsində avtomobillərin
park edilməsinə tam şərait
yaradıb. Eyni zamanda
avtomobillərin park edilməsi
üçün xeyli
sayda yeraltı çoxmərtəbəli duracaqlar
fəaliyyət göstərir.
Şəhərin müxtəlif
hissələrində - Heydər
Əliyev sarayının
arxası, Bülbül
9, Azadlıq meydanı,
İstiqlaliyyət, Üzeyir
Hacıbəyov, Azərbaycan
küçələri, Kömürçü
bazarı, Fransa səfirliyinin yanında müasir standartlara uyğun çoxmərtəbəli
duracaqlar var. Axı nə üçün onlardan istifadə etməyək?! Bəziləri qiymətin baha
olmasını bəhanə
gətirir.
Necə olur axı maşın
almağa pul var, benzinə pul var, maşına
qulluq etməyə pul var, amma
duracağa ödəməyə
yoxdur?! Bunlar hamısı bəhanədir.
Həmin
adamlar sadəcə istəyir ki, maşınını evinin
yanında saxlasınlar.
Çünki onlara belə
rahatdır.
Bu cür düşünən
sürücülər yol
hərəkəti haqqında
qanunun 52-53-cü maddələrinin
tələblərini kobud
şəkildə pozmuş
olurlar. Belələrinin diqqətinə çatdırmaq
istəyirəm ki, parkomat üçün pul ödənilsə belə sürücü parkomatların quraşdırıldığı
əraziyə yaxın
məsafələrdə ikinci
cərgədə avtomobil
saxlaya bilməz, buna görə inzibati məsuliyyət tətbiq olunur. Parkomatların quraşdırdığı yerlərdə avtomobillər
həmin ərazidə
park edilməni göstərən
əlavə lövhəcikdə,
lövhəcik yoxdursa,
konkret səkiyə paralel şəkildə saxlamlıdır.
Parkomatlar ərazisində ikinci cərgədə və yaxud perpendikulyar şəkildə, hər hansı bucaq altında avtomobillərin saxlanılması inzibati məsuliyyət yaradır.
Qeyd edim ki, yolların hərəkət hissəsində
ikinci cərgədə,
yolların kəsişmə
nöqtəsinə yaxın
məsafələrdə, piyada
səkilərində, zebra xətti
üzərində, avtobus
duracaqlarında avtomobillərin
park edilməsinə görə
sürücülər məsuliyyət
daşıyır və
yol hərəkəti
haqqında qanunun tələbinə uyğun
şəkildə cəzalandırılır. Bu zaman evakuator xidməti vasitəsilə
həmin avtomobillər
müvəqqəti mühafizə
olunan dayanacaqlara daşınır.
Xatırladım ki, gün ərzində
Bakı şəhər
ərazisində reyd zamanı təxminən
50-yə yaxın avtomobil
evakuasiya edilir. Sürücü yerində olduqda isə inzibati protokol yazılır.
Bakı şəhəri üzrə
gün ərzində təxminən 200-dən artıq
sürücü məsuliyyətə
cəlb edilir.
Evakuatorların hərəkət etmə imkanı olmayan ərazilərdə isə
avtomobillər patrul maşınlarına quraşdırılmış
port-kompyuterlər vasitəsilə
həmin avtomobil sürücüsü barədə
tədbir görülməsi
üçün foto-material
hazırlanır, hazırlanmış
foto-material avtomobilin alın şüşəsində
yerləşdirilir ki,
sürücü yaxınlaşanda
onu görə bilsin. Bəzən sürücülər əhəmiyyət vermədən
onu kağız parçası kimi atır. Bu tamamilə
yanlış addımdır.
Onsuz da gec-tez qaydanı
pozduqları üçün
cəzalandırılacaqlar. Mən fürsətdən istifadə
edib hər bir sürücünü nizam-intizama dəvət edirəm. Avtomobil park edərkən onları qaydalara riayət etməyə səsləyirəm.
- Bakıda tez-tez səkidə parklanan avtomobillərə rast gəlmək mümkündür.
Bununla əlaqədar yol polisi hansı tədbirləri görür?
- Bu, bizim yaralı yerimizdir. Bəzən sürüclər bilmədim,
görmədim, tələsirdim,
adam gözləyirdim
kimi bəhanələr
gətirməklə məsuliyyətdən
yayınmağa çalışırlar.
Bir daha deyirəm ki, səkidə bir dəqiqəlik belə olsun kimisə gözləmək
qayda pozuntusudur. Necə sürücü piyadadan onun yolunu kəsməməyi
tələb edir, eləcə də piyada öz hüquqlarına hörmətlə
yanaşmağı istəyir.
Son zamanlar paytaxtdakı
inzibati küçə
və prospektlər üzrə bəzi sürücülər yol
polisinin ərazidə
olmamasından istifadə
edib istədikləri yerdə avtomobil park edirlər ki, bu da haqlı
narazılıq yaradır. Biz gündən-günə inkişaf
edən bir ölkədə yaşayırıq.
Bir neçə həftədən sonra paytaxtımız I Avropa Oyunları kimi irimiqyaslı tədbirə
ev sahibliyi
edəcək. Bakıya xeyli
sayda qonaqlar gələcək. Biz onlara yüksək mədəniyyətə sahib olduğumuzu
nümayiş etdirməliyik.
Burada gördükləri sayəsində
onlarda Azərbaycan haqqında təsəvvür
yaranacaq. Mən hər
bir hərəkət iştirakçısını yol polisi olmadan
öz hərəkətini
tənzimləməyə dəvət
edirəm.
- Şəhərin mərkəzində,
xüsusən də
Tolstoy, Qoqol, İ. Səfərli
küçələrində yanlış parklamaya görə piyadalar yolun avtomobil üçün nəzərdə
tutulmuş hissəsilə
hərəkət etməli
olurlar...
- Tamamilə düzgün qeyd edirsiniz. Məsələn, Tolstoy küçəsində
səkinin eni bir metrdir. Amma baxanda görürsən ki, bu dar
yolda bir neçə maşın dayanıb. Sözsüz ki, hər bir sürücü digərinə baxıb
"ürəklənir". Amma birinin səhv etməsi o demək deyil ki, sən
də həmin nöqsanı təkrarlayasan.
Belə yollarda yol polisi
dayananda hamı qaydaya riayət edir.
Əhəmiyyətli tədbirlə əlaqədar yol polisləri öz funksional vəzifəsini yerinə yetirmək üçün konkret əraziyə yollanıbsa, dərhal həmin yeri nəzarətsiz görən sürücülər özbaşınalığa başlayırlar. Belələri bilsinlər ki, yol hərəkəti haqqında qaydalar mövcuddur. Ərazidə polisin olub-olmamasından asılı olmayaraq, hər bir sürücü bu qaydalara əməl etməyə borcludur. Dövlətimizin bu gün yaratdığı şəraitdən hər bir hərəkət iştirakçısı bəhrələnir. Artıq ölkəyə gətirilən maşınların sayı və paytaxtda idarə edilən avtomobillərin göstəricisi onu deməyə əsas verir ki, hər səkkiz nəfərə bir avtomobil düşür. Bu avtomobilləri əldə etmək çox asan yolla həyata keçirilir. Vətəndaşlar onlar üçün yaradılmış imkanlardan yararlanıb avtomobil sahibi olurlar.
Əgər avtomobil sahibi ola bilirlərsə, zəhmət çəkib yol hərəkət qaydalarına da əməl etsinlər. Dayanma və durmanı qadağan edən nişan varsa, nə qədər vacib olursa-olsun, orada avtomobil saxlamaq olmaz.
Avtomobillər yalnız park edilməsi icazə verilən ərazilərdə dayandırılmalıdır. Piyadaların hərəkəti üçün nəzərdə tutulmuş səkilərdə də avtomobil saxlamaq məsuliyyət yaradır. Bu da hər bir sürücünün hətta avtomobillərin park edilməsi üçün yer olmasa belə onun əməlinə bəraət qazandırmır.
- Bakıda taksilər üçün xüsusi yerlər var. Amma taksi sürücüləri avtomobillərini avtobus dayanacaqlarında park edirlər. Ümumiyyətlə taksilərlə bağlı şəhərdə reydlər nə qədər vaxtdan bir keçirilir?
- Yol hərəkəti ilə bağlı ən acınacaqlı hallardan biri də budur. Avtobus duracağının zəbt edilməsi istənilən halda sürücünün yolun hərəkət hissəsində, ikinci cərgədə dayanmasına şərait yaradır. Sərnişinlərin avtobusa rahat minib düşməsinə maneə törədir. Hər halda ən kobud yol hərəkət qaydalarının pozulması kimi qiymətləndirilir. Avtobus dayanacaqlarının taksi fəaliyyəti ilə məşğul olan sürücülər tərəfindən zəbt edilməsinə görə tətbiq edilən cərimə məbləği çox yüksəkdir. İlin əvvəlindən bu günədək avtobus duracaqlarının təmizlənməsi ilə bağlı taksi fəaliyyəti ilə məşğul olan sürücülərə qarşı tətbiq etdiyimiz protokolların sayı onu deməyə əsas verir ki, bu sahə üzrə hər gün əməkdaşlarımız tədbir görürlər.
Təəssüflər olsun ki, eyni sürücünün eyni ərazidə müxtəlif vaxtlarda təkrarən, hətta 4-cü və 5-ci dəfə belə xətaya yol verdiyi üçün inzibati qaydada cəzalandırılmasının şahidi oluruq. Bu sahə üzrə Nəqliyyat Nazirliyinin əməkdaşları avtobus dayanacaqlarını nəzarətdə saxlasalar belə intizamsızlığa meylli olan bəzi taksi sürücüləri əməllərinə davam edirlər. Belə faktlara qarşı tərəfimizdən təsirli tədbirlər davam etdiriləcək. İstənilən halda bu məsələnin kökündən həll edilməsi üçün sərnişinlərin də, avtobus sürücülərinin də, piyadaların da üzərinə böyük vəzifə düşür.
İskəndər QULİYEV
525-ci qəzet.- 2015.- 22 may.- S.4