Pərvin:“İnsanın
xoşbəxt, ya bədbəxt olması sonuncu, yaxud birinci yerdə
durmasından asılı deyil...”
Modern.az saytının müsahibi gənc
yazıçı, dramaturq, esseist Pərvindir. Gənc
Ədiblər Məktəbinin ilk məzunlarından olan Pərvin
ədəbiyyatda fəallığı, “525-ci qəzet”də
apardığı maraqlı layihələri ilə yadda
qalıb. Bir çox mükafatlara layiq
görülüb.
Hazırda Yazıçılar Birliyində idarə heyətinin
üzvü, Tərcümə seksiyasının və yeni
yaradılmış “Ədəbiyyatın dostları” klubunun rəhbəridir.
Eyni zamanda Pərvin Azərbaycan Dövlət Pedaqoji
Universitetinin “Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi”
kafedrasının müəllimidir.
Ondan
özü haqda, son zamanlarda gördüyü işlər barədə
soruşanda belə cavab verdi.
- Bir
neçə kitabın müəllifiyəm. “Balerin”
kitabım Türkiyədə, “Qar yağacaq” Özbəkistanda
çap olunub. Ən son çıxan kitabım isə “Anar
dünyası” adlanır və bu, mənim tənqidçi kimi
ilk işimdir. Burada Xalq yazıçısı
Anarın nəsri bütöv araşdırılıb. Esseistikasına da qismən müraciət etmişəm.
İndi iki kitabımı çapa
hazırlayıram. “525-ci qəzet”də
“Dahilərin qadınları” adlı layihəm bu yaxınlarda
tamamlandı. Bu layihəyə aid olan
yazıları “Qadın olmaq” adlanacaq kitab halında çap
etdirməyi düşünürəm. Ad
şərtidir və kitabın ardı olacaq. Birinci
kitabda məşhur əcnəbi xanımlar, onların sevgiləri,
tanınmış kişilərin həyatlarında
oynadıqları rol, ikincisində Azərbaycan xanımları
haqda esselər, üçüncüdə isə
Qadınlıq və ümumiyyətlə qadın olmaq haqqında öz şəxsi
mülahizələrim əksini tapacaq.
Bir də yenə “525-ci qəzet”də uzun müddət
davam edən “Yüz gözəl sevgi şeiri” adlı esselərim
hazırda çapa hazırlanır. Sadəcə bir
neçə əlavə esse yazılmalıdır ki, indi
onların üzərində işləyirəm. Bu esselər Türkiyədə də çevrilib
kitab halında yayımlanacaq.
Bir müddət nəsr yazmağa fasilə vermişdim. Ona görə son günlərdə
məhz prozaya
xüsusi vaxt ayırmaq fikrinə gəlmişəm. Beynimdəki hekayə, povest süjetlərini yazıya
almaq düşünürəm. Bir hekayəmi bu günlərdə
tamamladım, inşallah “Ulduz” jurnalında işıq
üzü görəcək.
- Son
zamanlar dramaturji fəaliyyətinizdə də aktivlik hiss
olunmaqdadır. Bildiyimə görə yaxınlarda yeni bir
pyesiniz səhnələşdiriləcək...
- Rejissor,
Xalq artisti Ramiz Həsənoğlu YUĞ Teatrında “Sonuncu” adlı pyesimə
quruluş verdi. Tamaşa mədəni və ədəbi
cameədə çox böyük maraqla qarşılandı.
Ondan əvvəl isə Gənc Tamaşaçılar
Teatrında uşaqlar üçün “Dəcəl keçi”
və “Qoğalın sərgüzəştləri” pyeslərim
tamaşaya qoyulub. Yeni il ərəfəsində
isə yenə də uşaqlar üçün “Mauqli” pyesimə
quruluş veriləcək. GTT-in Bədii
Şurası artıq tamaşanı təsdiqləyib və
rejissor Nicat Kazımov məşqlərə başlayıb.
- “Sonuncu” tamaşasına baxanda məndə belə bir
sual yarandı: Sonuncu olan hər zaman bədbəxtdir, yoxsa bu
sizin yanaşmanızdır?
- Əgər
söhbət məhz qəhrəmanım Əlisöhbət Qələndərlidən
gedirsə,
düşünürəm ki, o həqiqətən bədbəxt
adam idi. Bir aktyor və insan
kimi sənətdə, həyatda özünü tapa bilməyən,
uduzmuş birisi idi. Pyesdə baş tutan benefis onun həyatında
sanki sonuncu şans olur, bir anlıq belə təsəlli
tapsın, sevinmək üçün səbəb tapsın. Amma sualınızdan çıxış edərək
deyim ki, insanın xoşbəxt, ya bədbəxt olması onun
sonuncu, yaxud, birinci yerdə durmasından, tutduğu mövqedən
asılı deyil. İnsanın xoşbəxtliyi,
yaxud bədbəxtliyi onun olduğu yerdə özünü
necə hiss eləməsindən asılıdı. Yəni birinci yerdə durub bədbəxt olmaq, yaxud
sonuncu olub özünü rahat, xoşbəxt hiss etmək
mümkündü.
- Qəhrəmanınız
sanki ədəbiyyatda uğursuzluq simvolu sayılan Kəbirlinskinin
müasir versiyasıdır. Çağdaş
teatra Kəbirlinskinin varisini gətirmək nə dərəcədə
zəruri idi?
- YUĞ
Teatrında tamaşadan
sonrakı müzakirə zamanı da bu məsələlər
danışıldı,
çözüldü. Bu məsələ
əlbəttə ki, yenə aktualdı. Yəqin ki, bu gün də
sənət mühitinə daha diqqətlə nəzər
salsaq, teatrlarda bu cür
aktyorların varlığını görə bilərik.
Hansı ki, teatrın baş rejissoru, direktoru onların özlərini
lazımsız hiss etməmələrindən ötəri
kiçik, epizodik də olsa rollar verir, beş-üç nəfər
yığışıb yubileylərini keçirir və s.
Uğursuz sənətkar obrazı sənətin öz
yaşı qədər qədimdir. Çexovdan
üzübəri bir çox müəlliflər bu mövzuya
müraciət ediblər. Anarın “Dantenin
yubileyi”ndə Kəbirlinski, Yusif Səmədoğlunun
“Bayatı Şiraz” hekayəsində də kontrabas
ifaçısı Səbzəli obrazı bu cür adamlara
misaldır. Bu mənada bizim məqsədimiz
səhnəyə yeni mövzu gətirmək deyildi. Sadəcə
bu köhnə
mövzunu öz baxış bucağımızdan
təqdim etmək idi...
- Dediniz
ki, məqsədimiz yeni mövzu gətirmək deyil. Ümumiyyətlə,
ədəbiyyat üçün yeni sayıla biləcək
mövzu var?
- Yeni
texnologiyalar özləri ilə yeni mövzular da gətirir. Məsələn,
ötən əsrdə telefon avtomatları yarandı və bu
bir çox Azərbaycan, rus yazarlarına yeni mövzular verdi. Bu gün də
düşünürəm ki, sosial şəbəkələr,
inkişaf edən texnologiyalar yazıçılara fərqli
mövzular verir. Elə mənim özümün də
internet yazışma əsasında qurulan münasibətlər
haqda bir pyes yazmaq
fikrim var. İnkişafla bağlı olaraq yeni
elementlər gəlir sənətə. Amma
mövzu hər zaman köhnədir. Sevgi həmin
sevgidir. 1300 yaşı olan “Dədə
Qorqud”da sevgi necə idisə indi də o cürdür.
Sadəcə bir az fərqli təqdim
olunur. Forma dəyişir, yenilənir, mahiyyət
həmənkidir, dəyişmir.
-
Ağırlıq məfhumunun ədəbiyyatda müxtəlif
təsvirləri olub. Gənc bir yazar kimi Anarın əsərlərinə
ön söz, Fikrət Qoca, Yusif Səmədoğlu və başqa sanballı yazıçı,
şairlər haqqında məqalələr, esselər yazan
zaman yaşadığınız ağırlığı
necə təsvir edərdiniz?
-
Özünüz də qələm adamısız, bilirsiniz
ki, yazı insanın içində gedən təbii bir prosesdən
yaranır. Bir mövzu barəsində
düşünəndə artıq içdə hansısa
fikirlər yaranır, tumurcuqlanır, sözə, cümləyə
çevrilir.Yol getdiyində, tamam fərqli işlərlə məşğul
olduğunda belə mövzu səni
düşündürür, narahat edir. Yəni
deməyim budur ki, bəlkə bu yazılar da təbii olaraq, əsərlər
haqda fikirlərimi ifadə etmək istəyimdən
yarandığı üçün o qədər də
böyük yük hiss etməmişəm. Çox böyük məsuliyyət hissi olub sadəcə.
Anar müəllimin “Göz muncuğu” əsərini
ilk oxuyanlardan idim. Oxuyandan sonra əsər,
ordakı ideya, mövzu özümdən asılı olmadan
düşündürürdü məni. Artıq
heç fərqində olmadan təhlillər gedirdi beynimdə.
Bu fikirlərimin bəzilərini Anar müəllimə dedim və
yazı yazacağımı söylədim. Bir daha
vurğulayıram ki, “Göz muncuğu”na yazılacaq ön sözün
böyük bir məsuliyyət olduğunu dərk
edirdim. Anar müəllimin başqa kitablarına
da ön söz yazmışam. Amma “Göz muncuğu”
haqda yazmaq daha məsuliyyətli
idi, çünki bunu yazıçının yaxın ətrafından, bir
neçə adamdan savayı kimsə oxumamışdı. Oxucuya “Azərbaycan” dərgisində ilk dəfə təqdim
ediləcəkdi. Və ilk yozumun səhv
olması oxucunu çaşdıra bilərdi. Amma digər
tərəfdən də, əgər müəllif özü
ön sözü, yozumumu bəyənməsəydi sadəcə
məqalə kimi
qalacaqdı və bəlkə kitabın
çapından sonra mətbuatda işıq üzü görəcəkdi.
Amma nə yaxşı ki, Anar müəllim
yazını bəyəndi və kitab mənim ön
sözümlə çap olundu. Bu bir tənqidçi
kimi mənim üçün çox önəmli, əlamətdar
məqamdı.
- Əsər haqda qısaca nə deyə bilərsiz? Oxucuların
reaksiyası gözlənilən idimi?
- Əlbəttə, “Göz muncuğu” əsəri son
illərdə kitaba, mütaliəyə münasibət haqda
fikilərin tam da doğru olmadığını göstərən
bir əsər oldu. Yaxşı əsər həm sadə
oxucu tərəfindən, həm də tənqidçilər
tərəfindən maraqla qarşılanır, diqqətsiz
qalmır. Həm Yazıçılar Birliyində, həm
kitabevim.az mağazasında, həm də Milli Kitabxanada
keçirilən təqdimatlara yüzlərlə oxucu
qatılmışdı və onların da böyük əksəriyyəti əsərlə
tanış olub gəlmişdilər yazıçının
görüşünə. Gənclər əsər
haqda suallar verir, fikirlərini bildirirdilər. Həmçinin roman haqda onlarla müxtəlif müəlliflərin
təhlil yazıları çıxdı, bir neçə
sayt, dərgi əsərin müzakirəsini keçirdi.
Yəni bütün bunlar bir daha göstərdi
ki, yaxşı əsər kölgədə qalmır.
- Kəmiyyət
vahidləri var -ölçü vahidi, çəki vahidi və
s. Siz “Nüfuz vahidi” deyilən anlayışı qəbul
edirsiniz?
- Ola bilər,
əlbəttə...
- Bəs
sizcə, Yazıçılar Birliyinin nüfuz vahidi hansı
səviyyədədir? Siz onu necə qiymətləndirirsiniz?
-
Ümumiyyətlə, mədəni qurumların insanlara, cəmiyyətə
təsirindən danışanda bunun son illərdə nisbətən
azaldığını görə bilərik. Bu
da həyatın dinamikliyi ilə, cəmiyyətin, bəzi
yazılmamış qanunların dəyişilməsi ilə
bağlıdı. Bütün dünyada bu proses gedir. Məsələn, bölgələrə gedəndə
orada insanların ədəbiyyata daha saf, kirlənməmiş
münasibətini görürük. Bunun
da əsas səbəbi internetin, sosial şəbəkələrin,
texnikanın bölgələri hələ tam zəbt etməməsidir.
Bu gün paytaxtda, meqapolisdə insanların internetə, sosial
şəbəkələrə, daha yüngül, daha rahat
ünsiyyət, informasiya vasitələrinə aludə
olduğu bir dövrdə mədəni qurumların, lap elə
Yazıçılar Birliyinin mühitə nə şəkildəsə təsir edə bilməsi, nüfuzunu qoruyub saxlaya bilməsi
özü böyük işdir.
Mədəni qurumlar, yaradıcı təşkilatlar
bütöv bir cəmiyyəti yetişdirə bilməz. Mən
özüm Gənc Ədiblər Məktəbinin ilk
buraxılışının məzunu olmuşam. Əgər Gənc Ədiblər Məktəbindən
bu gün 5-10 gənc yazar ədəbi mühitdə qalıbsa
bu artıq AYB-in uğurudur. Siz Gənc Ədiblər Məktəbi
2-in üzvü
oldunuz. Bu yaxınlarda 50 nəfərə diplom verildi.
Əgər onlardan beşi bu yolu davam etdirəcəksə,
intellektual Azərbaycan gəncliyini öz simasında
inkişaf etdirəcəksə bu da Yazıçılar
Birliyinin uğuru olacaq. Nəinki
Yazıçılar Birliyi ümumilikdə heç bir
yaradıcı təşkilat birdən-birə milyonlarla
insanı yetişdirə bilməz və bu cür yanaşma səhvdir.
- Ötən
gün dünyasını dəyişən xalq şairlərindən
birinin televiziya müsahibəsinə qulaq asarkən bir sözünü
eşitdim: deyirdi ki, cəmiyyətdə olan naqisliklərin, mənəvi
pozuntuların əsas günahkarlarından biri də bizik. Bu yanaşma ilə razısız?
-
Ümumiyyətlə, cəmiyyətdə nəyinsə
düzəlməsini yalnız bir tərəfin boynuna atmaq
doğru deyil. Mən bir adam
tanıyırdım, onun kitabxanada oxumadığı kitab
qalmamışdı. Amma sonradan onun elə bir naqis hərəkətini
gördüm ki... Deməli tərbiyə təkcə
mütaliə ilə, ədəbiyyatla bağlı deyil və
təcrübə göstərir ki, mütaliəli tərbiyəsizlərin
sayı az deyil. Psixoloqlar, mütəxəssislər
cinayətkarların psixikasını araşdıranda qənaətə
gəlirlər ki, törətdiyi əməl onun
uşaqlıq travması ilə bağlıdır və o
travma hər zaman şüuraltı olaraq onu izləyir. Yəni burada ailənin, mühitin, cəmiyyətin,
taleyin, hətta sağlamlığın da rolu var. Sənət,
kitab, ədəbiyyat yalnız bir tərəfidir tərbiyənin.
-
Dünyada böyük əsərlər çox
yazılıb. Amma inanmıram ki, onların hər hansı
biri hansısa cəmiyyəti düzəltmək gücündə
olsun...
- Əlbəttə!
Bu yaxınlarda “Ədəbiyyatın dostları” klubu Xalq
şairi Fikrət Qoca ilə görüş keçirdi. Gənclərdən
biri sual verdi ki, şeir, poeziya
dünyanı düzəldə bilərmi? Fikrət müəllim
də yerində və çox maraqlı cavab verdi
ki, düzəltmək olsaydı elə Füzuli düzəldərdi
də. Amma görün Füzulinin öz dövründə də, ondan
sonrakı illərdə də nə qədər faciələr,
qanlı müharibələr olub. Cəmiyyətlərdə
hər zaman belə ziddiyyətlər olub. Bir
tərəfdən sənətkarı yaradan millət, o biri tərəfdən
diktatoru yaradıb.
-
Bugünkü ədəbi gənclikdə ən çox
narazı qaldığınız cəhətlər
hansılardı?
-
Müasir gənclikdən heç də tam narazı deyiləm.
Yəni tamam ümidsiz deyiləm bu məsələlərdə.
Bu gün dərs dediyim auditoriyada heç olmasa əlli
faizi sistemli mütaliə edən gənc kimi, intellektual oxucu
kimi yetişdirə bilirəmsə bunun özü stimul verir mənə.
Əminəm ki,
bütöv tarixə nəzər salsaq, təhlillər
aparsaq, görərik ki, ədəbi
gəncliklə yaşlı nəsil sənətkarlarının
bu qədər qaynayıb-qarışdığı heç vaxt indiki kimi olmayıb. Yəni gənclərə bu qədər sərbəstlik,
meydan, inkişaf üçün şərait verilir bu
gün. Təbii ki, özümü ədəbi
gənclikdən ayırmıram. Mən də
onlardan biriyəm. Amma həm də
universitetdə də dərs dediyim üçün bir
müşahidəmi, gördüyüm qüsuru deyə bilərəm.
Bəzi gənclərdə məsələlərdə
səthi yanaşma var. Bir yazarın adını, bir-iki hekayəsini
biləndən sonra artıq özlərini onun bilicisi kimi
göstərməyə çalışırlar. Bir məsələni
tam mənimsəməmiş, onun içinə nüfuz etməmiş qərar
çıxarırlar. Tələskənlik də hiss olunur, az iş görüb böyük nəticələr
əldə etmək istəyirlər. Mən elə
öz tələbələrimdə də görürəm
bunu və hər zaman deyirəm ki, sadəcə olaraq öz
işinizlə məşğul olun, qalan məsələlər,
uğur, şöhrət, karyera zamanla yoluna düşəcək.
- Amma o
şöhrət, uğur da bəzən mane olur
yaradıcı prosesə. Sanki
arxayınlaşır gənclər, çalışmaq istəmirlər.
Sizə mükafatlar, tanınmağınız
mane olmur ki?
- Qətiyyən!
Kompyuter arxasında oturub yazanda heç bir
uğur, mükafat yadımda olmur. Bir də
yorulmaq, təslim olmaq xasiyyətimə ziddir.
- Elə öz simanızda gənc
yazıçının mütaliə qrafikini necə
cızardınız?
- Kitab
oxumadığım gün yoxdur.
Zövq üçün oxuduğum kitablar
var. Məsələn, gecə yatmazdan qabaq, yaxud işdən
sonra istirahət edərkən həmin kitabları oxuyuram, sadə
bir oxucu kimi. Bir də var, işimin tərkib
hissəsi olduğu üçün oxuduğum kitablar. Onların mütaliəsinə artıq işim kimi
baxıram. Məsələn, bu yay Çexovun
demək olar ki, bütün
yaradıcılığını - pyeslərini, hekayələrini
yenidən, ardıcıl, sistemli, təhlillər apararaq oxudum.
Bu işdir mənim üçün. Dərslərimlə əlaqədar mütaliə
etdiyim kitablar da öz yerində. Yəni, seminarım Əbdürəhim bəy
Haqverdiyev haqda olacaqsa onun əsərlərini yenidən
oxuyuram, təəssüratlarımı təzələyirəm.
Bir də var yeni çıxan, dəbə
düşən kitablar. Bunları da zəif
ya güclü olmasına, zövqümə uyğun gəlib-gəlməməsinə
baxmayaraq tələbələrimə görə oxuyuram.
Çünki sual verirlər, belə əsərlər haqda
fikrimi soruşurlar, ona görə mütləq tanış
oluram bunlarla. Hemenqueydə sevdiyim bir fikir var, təxminən
belədir ki, idmançı necə məşq edib fiziki
formasını saxlayırsa, yazıçı da ürəyini
“məşq etdirib” formada saxlamalıdı özünü.
Yazıçının məşqi də həm oxumaqdı,
həm də
müşahidədi.
-Yeni
sürətli oxu mexanizmləri var ki, bu üsulla kitabları
daha tez oxumaq mümkündür. Hətta bəzi
kurslarda bir saata bir kitab oxunmasını da qarşıya məqsəd
qoyurlar. Bir yazıçı kimi bunu qəbul
edirsiz?
-
Xeyr! Bunu qəbul
etmirəm. Mən də o üsullar
haqqında eşitmişəm. Diaqanal,
şaquli, səhifəni tam görmə və.s. kimi metodları var. Amma əsərə peşəkar
yanaşanlar üçün bu keçərli deyil. Məsələn, mən Yusif Səmədoğlunun
“Qətl günü” romanını ard-arda iki dəfə
oxudum. Bir dəfə ümumi şəkildə,
ikinci dəfə isə cümlə-cümlə, sözbəsöz
oxudum. Ədəbiyyat adamının əsərə
münasibəti tamam başqa olmalıdır. Elə adamlar var ki, onlar kəmiyyəti
qarşılarına məqsəd qoyublar. Məsələn,
deyirlər ki, bu yay ərzində bu qədər kitabı
oxuyub bitirəcəyəm və sürətli oxu
metodlarından da sırf bu məqsədlə istifadə edirlər.
Olsun! Amma tənqidçi, ədəbiyyatşünas əsəri səhifə-səhifə
yox, cümlə-cümlə, bəzən də söz-söz
oxumalıdı.
- Rəhbəri
olduğunuz “Ədəbiyyatın
dostları” klubunun yaranmasından danışardınız...
- “Ədəbiyyatın dostları” klubunun yaranması mənim
müəllimlik fəaliyyətimlə bağlı oldu. Uzun müddətdir
ki, Pedaqoji Universitetdə çalışıram. Gənclərin
mütaliəyə olan marağını artırmaq,
onları ədəbi proseslə daha yaxından tanış
etmək üçün müəyyən işlər
görürdüm. Dərslərimdə tələbələrimə
bədii əsərlər oxudurdum, müzakirələr
keçirirdik, polemikalar yaranırdı. Həm Azərbaycan,
həm də dünya ədəbiyyatı nümunələrini
oxuyurdular. Daha sonralar onları AYB-də
keçirilən tədbirlərə, Gənc
Tamaşaçılar Teatrının tamaşalarına cəlb
edirdim. Ötən il Gənc
Tamaşaçılar Teatrında “Bir gecənin
nağılı”, “Misyo Jordan və Dərviş Məstəli
şah” və digər tamaşalara baxıb, müzakirələr
etmişdik. Yəni yaxın günlərdə
yaranmış “Ədəbiyyatın dostları” klubunun ilk
işləri ötən illərdən başlayıb.
Amma sentyabr ayında Anar müəllimə bu işlərlə
bağlı məlumat verəndə, gələcək
planlarımızdan danışanda çox müsbət
reaksiya verdi. AYB rəhbərliyinin,
katibliyin dəstəyi və qərarı ilə bu klub
yarandı və sağ olsunlar ki, etimad göstərib məni
rəhbər təyin etdilər.
- AYB-də
buna bənzər “Gənc Ədiblər Məktəbi” də fəaliyyət
göstərirdi.
- Gənc Ədiblər Məktəbinə əsasən bədii yaradıcılıqla məşğul olan gənclər qatılırdılar. Bizim kluba qoşulmaq üçün isə yazmaq, bəddi yaradıcılıq vacib şərt deyil. Əsas şərt mütaliəyə, ədəbiyyata, sənətə marağın olmasıdır. “Ədəbiyyatın dostları” yaranandan sonra Anarla, Fikrət Qocayla üzvlərimizin görüşü təşkil olundu. Noyabrın 20-də şair Fikrət Sadıqla da 85 illik yubileyi münasibətiylə görüşümüz oldu.
- Ümumiyyətlə müraciət edən, qatılan gənclərin səviyyəsindən razısınızmı?
- Razıyam. Özləri ilə söhbətlərimdə deyirəm ki, daha yaxşı çıxışlar, daha dərin mülahizələriniz ola bilər. Bəzilərinə dərs demişəm. Yeni üzvlər də qatılmaqdadı. Tədbirlərimizdə iştirak edən böyüklərimiz - şairlər, yazıçılar bu gənclərin mütaliəsindən, səviyyəsindən razılıq edirlər. Tədbirlərin təşkilatçısı kimi klub üzvləri qarşısında qoyduğum əsas şərt görüşdüyümüz yazıçını, şairi ətraflı oxuyub, öyrənib onun haqqında məlumatlı olmaqdı. Həmçinin tamaşaya gediriksə, əsər haqda, dramaturq, rejissor haqda öncədən minimum bilgilərə malik olmalıdırlar.
- “Ədəbiyyatın dostları”nın yaxın günlərə aid planlarını deyərdiniz...
- Yazıçıların ev muzeylərinə, Ədəbiyyat və İncəsənət muzeylərinə, teatr tamaşalarına getməyi planlaşdırırıq. Artıq Gənc Tamaşaçılar Teatrı ilə də razılığa gəlmişik. Orada bəzi tamaşaları izləyəndən sonra aktyorlarla, dramaturqla bərabər müzakirələr edəcəyik. Yaxın günlərdə Səməd Vurğunun ev muzeyində görüşümüz olacaq. Gəncləri şairin ailə üzvləri, tənqidçiləriylə görüşdürmək istəyirik.
- Pərvin xanım, maraqlı müsahibəyə görə təşəkkürümü bildirirəm. Sizə və “Ədəbiyyatın dostları” klubuna uğur arzu edirəm.
- Mən də sizə və Modern.az saytına minnətdarlığımı bildirirəm. “Ədəbiyyatın dostları” klubuna üzv olmaq istəyənlər bizimlə facebook səhifəmiz vasitəsiylə əlaqə saxlaya bilərlər.
Elmin NURİ
525-ci qəzet.- 2015.- 21 noyabr.- S.20-21