Timuçin Əfəndiyev:"Prezidentin
Fəxri Diplomu" mənim üçün çox doğma
və əziz mükafatdır"
Müasir Azərbaycan ədəbiyyatşünaslığının,
sənətşünaslığının öncül
simalarından olan Timuçin Əfəndiyev artıq qırx
ildən artıqdır ki, ölkə elminə, təhsilinə
töhfələr verməkdədir.
Ədəbiyyatşünaslıq
və sənətşünaslıq mövzularında yüzlərlə
dəyərli məqalənin, onlarla sanballı kitab və
monoqrafiyaların müəllifi Timuçin Əfəndiyevin təhsilimizdəki
ən böyük xidmətlərindən biri də uzun illər
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetinə rəhbərlik etməsi və bu ali təhsil müəssisəsinin
inkişafına böyük töhfələr verməsidir. T.Əfəndiyev ömrünün təxminən
qırx ilini bu sənət ocağının inkişafına
həsr edib. Professorun sözügedən ali
təhsil müəssisəsinə rəhbərliyi
dövründə xeyli yeni ixtisaslar açılıb, bu
Universitetin nüfuzunun beynəlxalq aləmdə
tanıdılması istiqamətində layihələr həyata
keçirilib.
Ötən
il Prezident İlham Əliyevin 30 aprel tarixli
sərəncamı ilə Bakı Xoreoqrafiya Məktəbinin
bazasında ümumi, orta ixtisas və ali təhsil
proqramlarını həyata keçirən Bakı Xoreoqrafiya
Akademiyası yaradılıb. Prezidentin Sərəncamı ilə Timuçin
Əfəndiyevin yeni yaradılan Bakı Xoreoqrafiya
Akademiyasına rektor vəzifəsinə təyin edilməsi
dövlətimizin yüksək təşkilatçılıq
səriştəsi olan rəhbər kadra olan böyük
etimadının göstəricisidir. Bu yaxınlarda Prezident
İlham Əliyev Azərbaycan təhsilinin
inkişafındakı xidmətlərinə görə
Bakı Xoreoqrafiya Akademiyasının rektoru, əməkdar elm
xadimi, professor Timuçin Əfəndiyevi "Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin fəxri diplomu" ilə təltif
edib.
Bugünlərdə Akademiyada rektorla söhbətləşdik,
layiq görüldüyü mükafat münasibətilə təbrik
edərək daha böyük uğurlara imza atmasını
arzuladıq.
Müsahibə zamanı T. Əfəndiyev bu mükafatı
yüksək dəyərləndirdiyini vurğulayıb:
"Bu mükafatı çox yüksək qiymətləndirirəm.
Buna görə cənab Prezidentə səmimi qəlbdən
təşəkkürümü bildirirəm. Ümumiyyətlə, Prezident bizim
ziyalılarımıza- xüsusən elm, təhsil, incəsənət
xadimlərinə həmişə diqqət və
qayğıyla yanaşır. Ulu Öndər
Heydər Əliyevin bu sahədəki ənənələrini
layiqincə davam etdirir. Biz bunu hər gün hiss edirik.
Bundan əvvəl də cənab Prezident məni mədəniyyətin
inkişafındakı xidmətlərimə görə
"Əməkdar incəsənət xadimi", elm sahəsindəki
xidmətlərimə görə "Əməkdar elm
xadimi" fəxri adları və “Şöhrət” ordeni ilə
ilə təltif edib. Bugünlərdə təqdim
edilən "Prezidentin Fəxri Diplomu" da mənim
üçün çox doğma və əziz
mükafatdır".
T.Əfəndiyev
rəhbərlik etdiyi ali təhsil müəssisəsinin
çox elitar tədris ocağı olduğunu qeyd edib:
"Digər məktəblərdə sadəcə təhsil
verilirsə, Xoreoqrafiya Akademiyasında təhsillə yanaşı,
şagirdlər rəqs, balet sənətinin təməl incəlikləri
ilə tanış olurlar. Bildiyiniz kimi Bakıda ilk balet
studiyası 1923-cü ildə yaradılıb və 6 il sonra-1929-cu ildə Opera Teatrının nəzdində
Dövlət Balet Studiyasına çevrilib. 1936-cı
ildən isə məktəb Bakı Xoreoqrafiya Məktəbi
adlandırılıb. Azərbaycanın
tanınmış balerinalarının, rəqqaslarının
əksəriyyəti bizim tədris ocağının yetirmələridir.
İlk azərbaycanlı balerina, görkəmli sənətkar
Qəmər Almaszadə ilk təhsilini burada alıb, milli
xoreoqrafiya sənətinin tanınmış nümayəndələri
-Leyla Vəkilova, Rəfiqə Axundova, Maqsud Məmmədov,
Xumar Zülfüqarova, Afaq Məlikova, Vladimir Pletnev,
Çimnaz Babayeva, Təranə Muradova, Mədinə
Əliyeva, Vitali Axundov kimi neçə-neçə
tanınmış xoreoqraf və rəqqas məhz bu məktəbin
məzunlarıdır. Məktəbdə digər
təhsil ocaqlarında keçirilən dərslərlə
yanaşı ən müxtəlif incəsənət profilləri
üzrə fənlər yüksək səviyyədə tədris
edilir. Bundan başqa, balet dili fransız
dili olduğu üçün birinci sinifdən məktəbi
bitirənə qədər fransız dili öyrədilir.
Bizim məzunlarımız dünyanın aparıcı
ölkələrinin nüfuzlu sənət ocaqlarında Azərbaycan
xoreoqrafiya sənətini müvəffəqiyyətlə təmsil
edirlər".
Söhbətimiz
zamanı T. Əfəndiyev son dövrlərdə Azərbaycanın
mədəniyyəti, incəsənəti ilə bağlı
Heydər Əliyev Fondunun prezidenti, UNESCO-nun və İSESCO-nun
xoşməramlı səfiri, Azərbaycanın birinci
xanımı Mehriban Əliyevanın olduqca böyük işlər
gördüyünü diqqətə çatdırıb,
Bakı Xoreoqrafiya Akademiyasının yaradılmasını da
dövlətin mədəniyyətə diqqət və
qayğısının daha bir bariz nümunəsi kimi səciyyələndirib:
"Son dövrlərdə ölkədə mədəniyyət
tədbirlərinin, o cümlədən, "Eurovision" beynəlxalq
mahnı müsabiqəsinin keçirilməsi, Azərbaycan
Xalça Muzeyinin yeni binasının istifadəyə verilməsi,
Beynəlxalq Muğam Mərkəzinin, Müasir İncəsənət
Muzeyinin açılması mədəniyyətimizin
inkişafına bəxş edilən misli- bərabəri
olmayan töhfələrdir. Mehriban
Əliyevanın təşəbbüsü və rəhbərliyi
ilə indi muğama, aşıq və vokal sənətlərinə
çox böyük diqqət yetirilir. Ötən
illərin səs yazıları yenidən bərpa olunur, disklər,
albomlar buraxılır. Xarici ölkələrdə
UNESCO-nun xətti ilə dəfələrlə milli sənətimizin
ən müxtəlif sahələrinin təbliğatına həsr
olunan genişmiqyaslı tədbirlər keçirilir, konsertlər,
sərgilər təşkil edilir. Bir
sözlə, mədəniyyətimizə qayğı və
diqqət dövlət siyasətinin prioritet istiqaməti kimi
müəyyənləşib".
Rektor
bildirib ki, xoreoqrafiya sənətimizi inkişaf etdirib beynəlxalq
səviyyəyə çatdırmaq üçün
dünyanın tanınmış mütəxəssislərinin
ustad dərsləri keçmək üçün Akademiyaya dəvəti
nəzərdə tutulur: "Eləcə də Akademiyanın
istedadlı müəllim heyətindən bəzilərini yeni
cərəyanları öyrənib sonra burada tətbiq etmək
üçün müxtəlif ölkələrə göndərməyi
və bu yolla milli kadrlarımızı hazırlamağı
da planlaşdırırıq. Bu məqsədlə Bakı
Xoreoqrafiya Akademiyası Moskva Dövlət Xoreoqrafiya
Akademiyası və Vaqanov adına
Sankt-Peterburq Balet Akademiyası arasında əməkdaşlıq
haqqında protokolların imzalanması üçün
danışıqlar aparılır. Bizim
bütün bu işləri layiqincə həyata keçirmək
üçün mənəvi potensialımız var.
Hazırda Akademiyada əsaslı təmir işləri
aparılır. Akademiyanın ərazisi
burada həm yataqxana, həm də bakalavr, magistr təhsili
üçün əlavə iki korpusun tikilməsinə imkan
verir".
Məlum olduğu kimi vaxtı ilə Ulu Öndərin
qayğısı nəticəsində Bakı Xoreoqrafiya Məktəbinin
binası ilə yanaşı möhtəşəm bir Tədris
Teatrı da inşa edilmişdi. Hal-hazırda tələbələr
bu teatrdan necə istifadə edirlər?-sualımıza cavab
olaraq rektor bildirib: "Tamamilə doğru qeyd edirsiniz.
Akademiyanın hazırkı binasının çox
böyük mənəvi dəyəri var - bina məhz Ulu Öndər
Heydər Əliyevin bilavasitə tapşırığı ilə
inşa edilib. Ulu Öndər bu binanın tikilməsinə,
xoreoqrafiya sənətinin inkişafına böyük önəm
verirdi. Ulu Öndərin
tapşırığı ilə vaxtilə burada tikilən
400 nəfərlik Tədris Teatrı-onun səhnəsi hətta
Opera və Balet Teatrının səhnəsindən də əzəmətli
idi və Heydər Əliyevin xüsusi nəzarətindəydi.
Təəssüf hissilə qeyd edim ki, sonralar həmin
Tədris Teatrının binası sökülərək
yerində yaşayış binası tikilib. Bu səbəbdən də, bu gün Bakı Xoreoqrafiya
Akademiyası Tədris Teatrsız fəaliyyət göstərmək
məcburiyyətindədir. Tədris
Teatrı mütləq olmalıdır, çünki müəllimlərin
də, tələbələrin də ən əsas
yaradıcılıq laboratoriyasıdır. İstər diplom, istərsə də kurs
tamaşaları, imtahanlar Tədris Teatrında keçirilməlidir".
"Bakı Xoreoqrafiya Akademiyasında aparılan təmir-abadlıq işləri, tələbə kontingentinin artması, xoreoqrafiya sənətinin inkişafını görmək qürurvericidir. Ali təhsil ocağı kimi tələbə sayının artması ilə bağlı tədris prosesinin təşkilində Akademiyada mövcud auditoriya sayı tələbatı ödəyirmi? Bildiyimiz ki, Azərbaycan Dövlət Mahnı və Rəqs Ansamblı məşq proseslərini uzun illərdir ki, "müvəqqəti olaraq" Akademiyanın binasında keçirir. Bu Akademiyada tədris prosesinin təşkilində maneəçilik yaratmir?-kimi suallarımızı T. Əfəndiyev belə cavablandırıb: "Şübhəsiz ki, Azərbaycan Dövlət Mahnı və Rəqs Ansamblının vaxtı ilə keçmiş Bakı Xoreoqrafiya Məktəbinin binasında müvəqqəti olaraq məşq prosesinin aparılması üçün yerləşdirilməsi, bu gün çox acınacaqlı vəziyyətdə olan, 30 ildən artıq təmir olunmayan, müasir tələblərə cavab verməyən məkanda yerləşməsi və Akademiyanın auditoriya fondunun 1/4 hissəsini əhatə etməsi tədris prosesinə mənfi təsir göstərir. Açığını söyləyim ki, bizim çox sevimli Azərbaycan Dövlət Mahnı və Rəqs Ansamblı xidmətlərinə görə hər cür imtiyazlara layiqdir. Bu ansambl Azərbaycanı beynəlxalq aləmdə gözəl təmsil edən kollektivdir. Şübhəsiz ki, mən istərdim ki, belə bir kollektivin özünün müasir tələblərə cavab verən, gözəl, yüksək səviyyəli bazası olsun. Onun buna haqqı var, çünki istər Moskvanın "Berozka", "Todes", İqor Moiseyevin ansamblı, istərsə də Ukraynanın "Kralitsya", "Veselad Kiyev" rəqs ansambllarının gözəl bazaları olduğu halda nə üçün bizim Dövlət Mahnı və Rəqs Ansamblının belə bir bazası olmamalıdır. Bakı şəhərində hal-hazırda təmir olunmuş mövcud klubların birinin Azərbaycan Dövlət Mahnı və Rəqs Ansamblına baza kimi verilməsini arzulayırdım. Çünki dövlət statuslu belə bir ansamblın səmərəli fəaliyyəti üçün daha yaxşı şərait yaradılmalıdır. İnanıram ki, bu problem öz həllini tapacaq".
Sevinc
MÜRVƏTQIZI
525-ci qəzet.-
2015.- 7 oktyabr.- S.4