Məzahir Əhmədoğlunun
işığa çıxan "Metamorfoz"u
Tanınmış publisist Məzahir Əhmədoğlunun "Metamorfoz"
kitabı işıq üzü görüb. Sözügedən nəşr müəllifin
sayca ikinci publisistik kitabıdır.
Yazıçı-publisist Loğman Rəşidzadə
"Ön söz əvəzi"ndə M. Əhmədoğlunun
yaradıcılığının ən müxtəlif məqamlarını özünəməxsus
bir dillə diqqət mərkəzinə
çəkib: "Məzahir
köhnə jurnalistdir. Mərd,
dönməz, sözübütöv,
peşənin təəssübkeşi
və həm də sevdalısı... Hər türlü inancların sarsıldığı, bayağılığıın
və arsızlığın
at oynatdığı indiki
zəmanəmizdə qələmə,
yazıya, sözə,
yaradıcılığa bu
Məzahir inamı, bu inamdan boylanan
Məzahir sevgisi hardandır? Onun hər
yazısı sevgi dastanıdır, hər biri bir sevgi
ömrü yaşayan,
sanki öz sevgi yaşı olan sevgi məktublarıdır.
Məzahir Əhmədoğlunun yaradıcılığında, heç şübhəsiz,
aparıcı xətt
həyatın sosial üzü, ictimai sifəti və sosiumun problemləridir.
Lakin böyük sənətkarlıqla qələmin
iş əmsalına çevrilən bu faktoloji ayrıntılar, eləcə həmin qələmin bədii siqlət və poetik vüsətilə yeni çalarlar alır. Və bəzən sosial
mənzərə və
sosial mühit o dərəcədə bədii
müstəvidə təqdim
olunur ki, qabardılan problemdən daha çox bədii sözün cazibəsində vurnuxmalı
olursan".
L.Rəşidzadə sözlərlə,
kəlmələrlə oynamaq,
oxucuya mübhəm, sirli mesajlar vermək, onu düşündürmək üçün
intellektual testlər təqdim etməyi M. Əhmədoğlunun üslubi
keyfiyyətləri kimi
səciyyələndirib: "Bəzən onun bu testlərini açmaq, bu sualları cavablandırmaq
üçün tarixin
bir çox künc-bucağına baş
vurmaq, bir çox hadisələri tutuşdurmaq, müəyyən
paralellər tapmaq, elmi analizlər, sintezlər aparmaq, yaxud bir neçə
məlumat kitablarını
vərəqləmək, bir-iki
cümlənin sirrinə
vaqif olmaq üçün onlarla səhifələri oxumaq lazım gəlir. Məzahir istedadlı olduğu qədər də savadlı və intellektual yazardır.
...Məzahir bir elə də "ciddi tələb olunmayan" məqamlarda, hadisə nəqlində də obrazsız, impulsiv təsvirsiz, metamorfozasız keçinə
bilmir. O məlum müdhiş xəstəliyə
də təmtəraqlı
bənzətmə tapır.
Çünki bu, artıq
onun daşlaşmış,
vətəndaşlıq hüququ
qazanmış üslubudur".
Kitabın ikinci və üçüncü hissəsində
müəllifin maraqlı
esseləri və məqalələri yer alıb. Publisistin İstanbulla bağlı
esseləri öz bədiiliyi və dolğunluğu ilə diqqət çəkir.
Nəşrdə müxtəlif
mövzularda, həmçinin
Vaqif Bayatlı, Əli Kərim, Tofiq Abdin, Etibar
Cəbrayıloğlu, Mahir
N. Qarayevlə bağlı
düşüncələr qələmə alınıb.
Kitabın sonuncu - "Dost və
həmkar sözü-dəyərləndirmələr"
hissəsində Mətbuat
Şurasının sədri
Əflatun Amaşov, Mahir N. Qarayev, Adil Məmməd,
filologiya üzrə fəlsəfə doktoru Əkbər Əlinin müəlliflə barədə
fikir və düşüncələrinin yer
aldığı yazılar
öz əksini tapıb.
Ə. Amaşov M. Əhmədoğlunun
"Uembli arayışı"
kitabı ilə bağlı fikirlərini qələmə alaraq vurğulayıb ki, sənət əhlini səciyyələndirmək üçün
ən etibarlı mənbə onun yaratdıqlarıdır: "Həmin
nümunələr istər-istəməz
müəllifin xarakterinə
bələdçilik edir.
İnanmıram ki, yaxşı adam,
layiqli vətəndaş
olmadan, olduğun kimi görünmədən
qələmin sonadək
səmimiyyətə, obyektivə
sadiq qala. Məzahir bu yolun etibarlı,
dəyanətli yolçusudur.
Məzahirin yazılarında
bütün tələblər
yerli-yerindədir: rəngarəng
mövzular, orijinal üslub, rəvan dil... M. Əhmədoğlunun
yaradıcılığı mövzular palitrasıdır.
İncə yumora, xəfif
təbəssümə meyillidir.
Məzahir sağlığında insanlara qiymət verilməsini istəyir.
Məzahir kimi jurnalistikaya
qəlbən bağlı
olanların mətbu reketçiliyə qarşı
mübarizədə fəal
mövqe tutmaları təqdirəlayiq olmaqla bərabər, həm də məntiqidir".
Əkbər Əli "Adiliyin
və qeyri-adiliyin modernizmi" yazısında
qeyd edib ki, M. Əhmədoğlunun
maraqlı, dərində
görünən bədii
təhlil və duyum qabiliyyəti fərdi publisistik üslubu qədər vacib cəhətdir: "Uembli arayışı"
yazı ədası publisistikamızda yeni hadisədir, bəlkə də mərhələdir.
Buradakı modernizmin özünün bədii tektonikasının dəyişkən
variasiyalarında, dil qatlarının çoxçeşidli
metofizik təbiətində,
şeiriyyəti və
şirinliyindədir... Qəribə
paradoksallıq, qəribə
başlıq (əksər
mətn başlıqları
belədir) serialları,
süjet xətlərini
qəribə aşnalığı,
qohumluğu və məntiqi bağlılığı,
bunların fonunda dövr və zaman haqqında ictimai rəy işartıları... Nəhayət, Məzahir Əhmədoğlunun
P. S-ləri yerinə düşəndir və Məzahirin üslubunun özünəməxsusluq əlaməti
kimi maraqlıdır".
S. ABDULLAYEVA
525-ciqəzet.- 2015.- 29 oktyabr.- S.8.