Avroparlament işğalçıya
"yox", işğala
"son" demək istəmir
20
DƏQİQƏYƏ AZƏRBAYCANA QARŞI QƏRƏZLİ
QƏTNAMƏ QƏBUL EDƏNLƏR, 20 İLDİR DAĞLIQ
QARABAĞ MÜNAQİŞƏSİNİN HƏLLİNƏ
TƏSİR EDƏ BİLMİRLƏR
Avropa Parlamentinin Azərbaycana qarşı məlum qərəzli qərarı
ilə Qərbin ölkəmizə qarşı
mövqeyinin ədalətsiz
olduğu bir daha aydın olub. Dövlətimizə qarşı ikili standartlar siyasəti yürüdən xarici dairələr iki onillik ərzində Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq
Qarabağ münaqişəsinin
həllində heç
bir irəliləyişə
nail olmasa da, cəmi 20 dəqiqə ərzində ölkəmiz
əleyhinə qətnamə
qəbul edə bilirlər. Subyektiv mülahizələrə əsaslanaraq
olduqca qısa müddət ərzində
həqiqətə uyğun
olmayan sənədi hazırlayan və ona imza atanlara,
görəsən faktlarla
sübuta yetirilən Ermənistanın işğalçılıq
siyasəti barədə
qərar qəbul etməyə nə mane olur? Və yaxud
da BMT Təhlükəsizlik
Şurası tərəfindən
20 il bundan əvvəl qəbul olunan qətnamələrin
icrasına başlamaq
bu qədərmi çətindir? Görəsən,
Qərb diplomatlarının
gözündə hansı
kriteriyalarda Ermənistan
Azərbaycandan üstündür?
Avropa Parlamentinin rəngarəng
təşkilat olduğunu
bildirən "Konstitusiya"
Araşdırmalar Fondunun
sədri, politoloq Əliməmməd Nuriyev hesab edir ki,
bu qurum müxtəlif qüvvələrin
maraqlarını xidmət
edən şəxslərdən
ibarətdir: "Avropa
Parlamentində erməni
lobbisinin maliyyə dəstəyi ilə fəaliyyət göstərən
qrupun əsas fiqurları sədr Martin Şults və onun müavini Ulrike Lunaçekdir. Təsadüfi
deyil ki, həmin ermənipərəst
şəxslərin təşəbbüsü
ilə Azərbaycana qarşı qərəzli
qətnamələr qəbul
olunur. Xüsusilə də bu qərəzli
sənədlər ölkəmizdə
əhəmiyyətli tədbirlər
baş verərkən
ortaya atılır.
2012-ci ildə Azərbaycanda
"Avroviziya" mahnı
müsabiqəsi, 2013-cü ildə Prezident seçkisi, 2014-cü ildə
"Cənub Qaz Dəhlizi" layihəsinin
təməlqoyma mərasimi
və 2015-ci ildə Birinci Avropa Oyunları ərəfəsində
də eyni mənzərənin şahidi
olduq. İndi isə ölkədə parlament seçkilərinə
hazırlıq gedərkən
qatı ermənipərəst
avroparlamentarilərin ölkəmiz
əleyhinə kampaniyanın
ssenarisinə uyğun
olaraq növbəti həmlələrini edirlər.
Bu həmin şəxslərdir
ki, ilin əvvəllərində Türkiyəyə
qarşı da qətnamə layihəsi qəbul edərək, uydurma erməni soyqırımını tanıyıblar.
Bu, bir daha sübut edir ki, Avroparlament erməni lobbisinin təsir dairəsindədir.
Bunun nəticəsidir
ki, Azərbaycan torpaqlarının 25 ilə
yaxın işğal altında olmasına, BMT tərəfindən məlum
qətnamələrin imzalanmasına,
bu yaxınlarda isə "Çiraqov və digərləri Ermənistana qarşı"
işinə dair Avropa Məhkəməsinin
hökm çıxarmasına
baxmayaraq Avropa Parlamenti işğalçıya
yox, işğala son demək istəmir. Bunun əksinə Ermənistanın işğalçılıq
siyasətini daha da stimullaşdırmağa
çalışır. Halbuki, son qətnamədə də müddəalar heç bir həqiqətə uyğun gəlmir, şər-böhtan xarakteri
daşıyır. Bu qərarla
Avropa öz ali dəyərlərindən
imtina etmiş olur. Əlbəttə, bu o demək deyil ki, Azərbaycan
bütün Qərb dövlətləri ilə
əlaqələri kəsmək
həddinə çatıb.
Xeyr, əksinə qeyd etmək lazımdır ki, məlum qətnamə səsverməyə çıxarılarkən
parlamentarilərdən 277 nəfər
bunun əleyhinə səs verərək, ədalətsizliyin hökm
sürməsinə imkan
verməyəyə çalışıblar".
Ə.Nuriyev bildirib ki, qərbdəki tərəfdaşlarımız
Azərbaycanın əhəmiyyətini
dərk edirlər:
"Ölkəmiz qitənin
enerji təhlükəsizliyində
aparıcı rol oynamaqla yanaşı, Qərbi bu kimi
vasitələrlə həyata
keçirilən təhdidlərdən
qoruyur. Qaz və neftin alıcıları hər
zaman var. Lakin Azərbaycan bundan təhdid vasitəsi kimi istifadə etmir, əksinə Qərbin problemini həll edir. Bu baxımdan, bizim Avropada olan tərəfdaş
dövlətlərimizlə əlaqələr günü-gündən
inkişaf etdirilir, müxtəlif sahələrdə
təcrübə mübadiləsi
proqramları həyata
keçirilir. Avropa dövlətlərinin də
bir sıra sahələrdə Azərbaycanın
təcrübəsindən faydalanmağında
xeyir var. Dini və irqi zəmində
bərabərlik, birgəlik
yaratmaq üçün
ölkəmizin tolerantlıq,
korrupsiya və məmur özbaşınalığının
qarşısını almaq
baxımından isə
"ASAN xidmət" modeli
nümunəvi səciyyə
daşıyır. Tarixə
baxdıqda isə səlib yürüşlərinin
başlandığı Avropa
istənilən dövr
üçün müharibə
mənbəyi kimi yaddaşlardadır".
Son dövrlər Avropada dəyərlərin çürüməsi
prosesinin getdiyini deyən politoloq köhnə qitəyə üz tutan miqrantlara
münasibətdə bunun
əyani şəkildə
şahidi olduğumuzu
bildirib. Onun sözlərinə görə,
artıq Aralıq dənizi insan məzarlığına çevrilib.
Ə.Nuriyev əlavə
edib ki, mühacirlərin rezervasiyalarda
yerləşdirilməsi orta
əsrlərdən qalma
ənənənin yenidən
dirçəlməsi deməkdir.
Ona görə də, bu ağır
şəraitdə Azərbaycan
yeni çağırışlara
hazır olmalıdır.
Azərbaycan inkişaf
edən cəmiyyət,
çiçəklənən müsəlman dövlətidir.
Bu isə məlum çevrələrin maraqları
ilə üst-üstə
düşmür. Onları
İslam dünyasında
toqquşmalar, xaos, özbaşınalığın miqyasının daha da genişlənməsi daha çox maraqlandırır".
Dövrün reallığı budur
ki, post-Sovet ölkələrində yaranmış
digər ərazi münaqişələrindən fərqli olaraq, Qərb Dağlıq Qarabağ probleminin həlli ilə bağlı konkret və təsirli addımlar atmaqdan çəkinir, yalnız deklorativ bəyanatlar verməklə kifayətlənir.
Gürcüstanın ərazi
bütövlüyü ilə
bağlı istər
ABŞ, istərsə də
Avropa İttifaqı və onların təsirində olan beynəlxalq strukturlar birmənalı olaraq ərazi bütövlüyü
prinsipini dəstəkləyib.
Açıq və ya gizli şəkildə
Gürcüstana hərbi,
iqtisadi, maliyyə, humanitar yardım göstərilib. Dnestryanı
münaqişə ilə
də bağlı olaraq Moldova da Qərbdən hərtərəfli
dəstək almaqda davam edir. Ukraynanın regionlarında separatçı meyllər
baş qaldırandan, Krım isə Rusiyaya birləşdirildikdən
sonra Ukraynaya ciddi siyasi, iqtisadi,
maliyyə və hərbi dəstək göstərilib. Rusiyaya qarşı siyasi və iqtisadi sanksiyalar tətbiq olunub. Ukraynanın Donbas və Krım regionlarının, Moldavanın
Dnestryanı, Gürcüstanın
Abxaziya və Cənubi Osetiya bölgələrinin mövcud
rejimlərinin rəhbərlərinin
adları "qara siyahı"ya daxil edilib, onların Qərb ölkələrinə
səfərləri qadağan
olunub.
Halbuki, eyni problemlə üzləşmiş Azərbaycan
belə dəstəkdən
məhrumdur. Azərbaycan
ərazilərini işğal
etmiş Ermənistana
qarşı heç bir sanksiya tətbiq
edilmir. Bunun əksinə olaraq, Dağlıq Qarabağdakı
qondarma separatçı
rejim Qərb tərəfindən açıq
maliyyə dəstəyi
alır. Qərb ölkələri tərəfindən
bu problemin tədricən unutdurulması
və Qarabağdakı
rejimin tədricən legitimləşdirilməsi siyasəti
yürüdülür. ABŞ və Avropa paytaxtlarında qondarma rejimin müxtəlif nümayəndəlikləri açılır,
separatçıların lideri
Qərb paytaxtlarına
sərbəst şəkildə
səfər edir, rəsmi şəxslərlə
görüşür, rejimin
hərbi durumunu gücləndirmək üçün
maliyyə marafonları
təşkil edilir. Dağlıq Qarabağ münaqişəsində vasitəçilik
institutuna sahib olan
ATƏT öz faktaraşdırıcı
missiyasının açıqladığı
hesabatlara belə etinasız yanaşır, Ermənistana heç bir təzyiq göstərmir, ondan beynəlxalq hüququn norma və prinsiplərinə,
beynəlxalq təşkilatların
qərar və qətnamələrinə riayət
olunmasını tələb
etmir, işğalçı
və işğala məruz qalan tərəflərə eyni
münasibət bəsləyir.
Nəzərə alsaq ki, beynəlxalq təşkilatların
Dağlıq Qarabağ
problemi ilə bağlı icraolunmayan qərarları hələ
20-ci əsrin sonuncu onilliyində qəbul olunub və zaman keçdikcə münaqişə tərəfləri
arasında məqsədli
şəkildə tarazlaşdırılmış
siyasət Ermənistanın
xeyrinə dəyişdirilir,
o zaman Qərbin Şərq-müsəlman sivilizasiyasına
mənsub xalq və dövlətlərə
qarşı yanaşmasında
islamafob, ksenefob və neomüstəmləkəçi
meyllərinin artdığı
qənaətinə gəlmək
olar. Bu mənada, sanki dünyada problemli xristian dövləti yoxmuş kimi, son illər müsəlman dövlətlərin
daxili işlərinə
müdaxilə edən
Qərb xaos, vətəndaş müharibəsi
yaradaraq həmin ölkələrin iqtisadiyyatını
dağıdıb, ərazi
bütövlüyünün sual altına düşməsinə səbəb
olub. Avropa İttifaqı ilə yaxın
qonşuluq haqda ilk saziş imzalamış ölkələrdən
olan Mərakeş "ərəb baharı" təhlükəsi
yaşayıb, ölkənin bərabər azlığı
açıq şəkildə Avropa tərəfindən
separatizmə təşviq edilib. İndiyədək Qərb və
onun nəzarətindəki beynəlxalq strukturlar Mərakeşin
Qərbi Böyük Səhra üzərində tarixi suveren
hüquqlarını tanımır, bu regionun təmsilçisi
kimi separatçı qurum qəbul edilir. Bundan əlavə, Qərblə
sıx əlaqələr Əlcəzair üçün vətəndaş
müharibəsi, Tunis üçün isə daxili
münaqişə və xaosla nəticələnib. Eyni hal
Liviya, Suriya, Livan, İraq və Misirdə da yaşanır. Bu
ölkələrin hər biri dini, etnik zəmində ərazi
bütövlüyünün parçalanması təhdidi ilə
qarşılaşıblar. Eləcə də, Avropa İttifaqının
Türkiyə ilə münasibətlərində qeyri-səmimilik
özünü göstərir. Qərb Ankara ilə əməkdaşlığa
xüsusi önəm verdiyini desə də Türkiyəni
öz sıralarına qəbul etmir. NATO-ya üzvlük, vaxtilə
anti-sosialist cəbhənin avanqard ölkəsi olmaq, ABŞ-la
sıx siyasi-hərbi-iqtisadi münasibətlər Türkiyəni
heç bir təhdiddən sığortalamayıb, ölkə
çoxmilyonluq qaçqın böhranı, Avropadan dəstək
görən etnik separatizmlə baş-başa buraxılıb.
Hətta Cənub-Şərqi Asiyada yerləşən müsəlman
ölkələri Malayziya və İndoneziya belə "parçala hökm sür"
siyasətindən qurtula bilməyib. Malayziya hələ 1960-cı illərdə
Sinqapurun müstəqilliyini tanınmağa, İndoneziya isə
21-ci əsrə Şərqi Timor problemi ilə qədəm
qoymağa məcbur edilib. Bu ölkələrdə indi
Sabax-Saravak, Açex kimi separatizm ocaqları hələ də
qalır. Bütün bunlarda Qərbin məqsədi müsəlman
ölkələrinin müstəqil inkişafının
qarşısını almaq, onları daxili
qarşıdurmalara sövq etmək, yerüstü və
yeraltı sərvətlərini nəzarətdə
saxlamaqdır. Azərbaycan isə müstəqilliyinin ilk
günlərindən Qərblə tərəfdaşlıq, bərabərhüquqlu,
qarşılıqlı etimad prinsiplərinə əsaslanan əlaqələr
qurmaq üçün davamlı cəhdlər edib. Təəssüf
ki, bu səmimi siyasət Qərb tərəfindən
lazımınca qiymətləndirilməyib. Ona görə də,
rəsmi Bakı haqlı olaraq, neomüstəmləkəçilik
siyasəti yürüdən, qeyri-millətləri,
xalqları, ayrı-ayrı toplumları istismar etməyə
çalışan qurumlar və dövlətlərlə əməkdaşlığın
perspektivini görmür.
Ceyhun ABASOV
525-ci qəzet.-
2015.- 17 sentyabr.- S.4.