Məmməd Aslan - şairlik, vətəndaşlıq
və insanlıq örnəyi
Müasir poeziyamızın görkəmli nümayəndəsi,
sevimli şairimiz Məmməd Aslanın dekabrın 24-də 75
yaşı tamam oldu. Doğum günü - yubileyi münasibətilə əziz
şairimizi ürəkdən təbrik edirəm,ona
cansağlığı
arzulayıram,yaradıcılığında yeni-yeni zirvələr
fəth etməyi diləyirəm!
Bilirəm ki, onu bu yubiley günü münasibətiylə
təbrik edənlər çox olub, ünvanına çoxlu
xoş sözlər deyilib.
Sevimli şairimizin bu müdrik yaşında mən də
qəlbimdən keçənləri deməyi özümə
mənəvi borc bildim.
Bəzən çox sevdiyimiz, yaxından
tanıdığımız insanlardan deyil, vur-tut bir dəfə,
iki dəfə gördüyümüz adamlardan yazmağı
daha üstün tutmuşuq. Düşünmüşük,
sonra yazarıq, qaçaqaç deyil ki. Ya
da heç fərqinə varmamışıq. Bu da biz azərbaycanlıların
psixologiyasındadır. Qəhrəmanları
həmişə öz həndəvərimizdə yox, uzaqlarda
axtarmışıq. Amma bu o denək deyil ki, mən indiyə
qədər M. Aslan haqqında heç nə deməmişəm,müsahibələrimdə həmişə
ustad sənətkarımızdan ürək dolusu
danışmışam.
Məmməd
Aslanın həyatından, onun keçdiyi keşməkeşli
yaradıcılıq yolundan yazmaq, onun
yaradıcılığına qiymət vermək, şeirlərini
təhlil etmək, o qədər də asan iş deyil. Şeirlərinin naxışını elə vurub,
elə hörüb ki bu şair, ilməsini elə bənd eləyib
ki, bir söz sapını çəkərsən, bir gözəlliyin
naxışı pozula bilər. Bir
çiçək baxışlının baxışı
itər. Bir balaca ehtiyatlı olasan gərək.
Ustadın bu yaşında qəlbimdən keçənləri
deməyi düşündüm, bir az
götür-qoy elədim, nəhayət qəlbimdən
keçənləri yazmaq qərarımı verdim. Dedim bəyənər-bəyənməz,
bu, Məmməd müəllimin öz
işidir. Qoy mən sözümü deyim.
Onsuz da bir gün, haçansa görüşəcəyik,
yenə başlayacaq giley-güzar.
Həyatda az-az sənətkar tapılar ki,
doğulduğu, boya-başa çatdığı yerlərdən
məhəbbətlə danışmasın, öz əsərlərində
doğma yurdunu, onun gözəlliyini, qənirsizliyini, bənzərsizliyini
vəsf eləməsin. Əlbəttə bu təbiidir. Amma M. Aslan qədər öz şeirlərində
doğulduğu yurda, o yerin gözəlliklərinə, bənzərsizliyinə,
gülünə-çiçəyinə, çeşməsinə,
daşına, qayasına, zirvəsinə,
baldırğanına, moruğuna, adi bir otuna, vurğunluqla
şeir yazan ikinci bir şair tanımıram.
M.
Aslanın poeziya yolu Kəlbəcərin Laçın kəndindən,
o dağlar qoynundakı balaca kəndin dolam-dolaşıq
enişli-yoxuşlu cığırlarından,
allı-güllü yaylaqların tər çiçək
qoxulu, təbiətin bir şah əsəri olan bəzəkli,
xalça toxulu cəmənlərindən, yal-yamacından, sərin
meşələrindən, zümzüməli çeşmələrindən,
anasının şirin bayatısından, atasının avazla
şeir deməsindən, Tərtərin, Tutğunun həzin nəğmələrindən,
körpəliyindən eşitdiyi, hardasa bir ozanın
yanıqlı-yanıqlı saz çaldığı bir saz
havasından, bir tütək səsindən başlayır.
Məmmədin öz "kiçik Vətən"inə
- Laçınına məhəbbəti onu bütün
ömrü boyu izləmiş, o doğma yerləri
qarış-qarış gəzmiş, şeirlərinə
köçürmüş, yaradıcılığının
müxtəlif mərhələlərində onları
oxucularına çatdırmışdır.
Mənə elə gəlir ki, şair ömrünün
çoxunu təbiətin gözəlliyinə həsr
edib.Tanrının bizə bəxş etdiyi dünyanın ən
böyük təbiət şairi bəlkə də elə M.
Aslandır.
Enişli-yoxuşlu həyat yollarında M.Aslanın nələri
qazanacağını, nələri itirəcəyini Allahdan
başqa bir kəs bilməyib. Deyirlər ki, çətinliklərdən
qorxmayan insan, peşəsinin, sənətinin vurğunu olan bir
kəsin qazandıqları itirdiklərindən çox olur, həyatın
zərbələrinə tab gətirən adamları Tanrı
özü sınağa çəkir və son anda da
mükafatlandırır. Amma ulu Tanrı elə
həyata şair kimi gətirib Məmməd Aslanı. Bu millətə, bu dünyamıza çox deyiləsi
sözü şairimizin diliylə, qələmiylə
çatdırıb.
Ümumiyyətlə mən elə bir mövzu
tanımıram ki, o mövzuda M. Aslan şeir yazmasın.Vətənin
bütün dərdləri M. Aslan şeirlərin əsas
mövzusudur.
Təbiət şeirlərində olduğu kimi
sevgi və digər mövzularda yazdığı şeirlərində
də M. Aslan öz üslubuna, fərdi deyim tərzinə
sadiq qalaraq, özünəməxsusluğu ilə başqa
şairlərimizdən seçilib. Bu fərdi deyim tərzinin
mahiyyəti ondan ibarətdir ki, fikri, məzmunu bədii dona salmaq M. Aslan
yaradıcılığında mühüm rol oynayır.
Bir-birindən
gözəl, mənalı şeirlərin içərisində
Ağrı dağ haqqında yazdığı
"Ağrı dağ ilə görüş" şeiri bu
mənada olduqca maraqlıdır:
Bu yay
günü nə borandı başında,
Yayda
busan... aləm donar qışında,
Bir xoş günün heç olubmu yaşında?!
Ömrün boyu sinə dağlı, bağrı qan.
O
yarğanlar göz yaşının izimi?
Dağ
olanın dağ olmalı dözümü,
Sənə
baxdım; bir dağ gördüm özümü,
Sənin dərdin müsibətdir, doğrudan".
Şair bu tipli şeirlərdə fikir və
duyğularını ifadə etmək üçün məhz
şairanə obrazlar, bədii təsvir vasitələrini
ustalıqla seçə bilir. Allahına, peyğəmbərinə,
şeyxinə inandığı kimi dağa da, daşa da, dənizə
də, çaya da inanır. Onların sədaqətinə,
səmimiyyətinə, doğruluğuna,
düzgünlüyünə inamını artırır.
Bu mənada M. Aslan bütün
yaradıcılığı boyu müqəddəs varlıq
olan dağlara sadiq qalmış, ona təkrar-təkrar
şeirlər qoşmuşdur. Hələ gənclik illərindən,-
Nişan
vermə o dağları,
Qalxmışam
da, enmişəm də,
Durnagözlü
bulaqları
Sormuşam da, əmmişəm də.
- deyən şair yenə özünə təskinlik
verir, inamını itirmir, hansısa gözəgörünməz
qüvvəyə arxalanır, inanır ki, bir gün bu
dağlar onu cəfadan qurtarıb şəfasına
çatdıracaq. Dağın müqəddəs
varlıq olmasına şübhə belə eləmir.
"Təki dağlar darıxmasın" şeirinə diqqət
yetirsək bunu aydın görərik:
Qayıt
öz zirvənə: yaşa ömrünü!
Əzminlə
həkk elə daşa ömrünü!
Şəhər qısqancında nə işin sənin?! -
Yaşat
qartallarla qoşa ömrünü!
Xəbərlər
əsilsiz, bilgilər səthi;
Gec gəlib,
tez ötür ömür fürsəti;
Allahdan
aşağı bu dağlar verir
Açıq qaş-qabağı, uca xisləti.
İnsan
duymasa da, dağ duyar səni,
Qaldırar
başına o dağlar səni!
Əslində
mən M. Aslanı ilk yaradıcılığa qədəm
qoyan vaxtlardan, gənclik çağlarından,
"ömrü söz uğrunda girov qoymuşam" deyib,
bütöv həyatını sözə, şeirə, ədəbiyyatımıza,dilimizə həsr eləyəndən
tanımışam. Bakıda tələbə olduğum
vaxtlardan tanımışam, şeir məclislərindən,
kitablarından, televiziyadakı özünəməxsus
manerasıyla apardığı verilişlərlə
tanımışam, əvvəlcə bir həmyerli dost, az sonra isə şeirləri ilə
tanış olandan sonra gözəl qələm adamı,
söz adamı kimi, böyük bir şair kimi
tanımışam. Onun bütöv yaradıcılığı
qəlbimə yatıb, şeirləri qəlbimi ovsunlayıb,
məni valeh edib. Sözünün şəhdi-şəkəriylə
hardasa mənim də deyəcəyim bir misranı, bir ifadəni
şirinləşdirib.
Lap
çoxdan Sovetlər dönəmində "Ulduz"
jurnalında üç Məmməd haqqında bir məqalə
oxumuşdum - Məmməd Araz, Məmməd Aslan, Məmməd
İsmayıl. Qismətə bax, ay Allah, biri sevdiyim mənə
uğurlu yol yazan, kitablarıma ön söz yazan, məni
şair kimi bəyənən ustad Məmməd Araz, biri Kəlbəcərimin
ən qüdrətli şairi, həmyerlim Məmməd Aslan,
biri də mənim kimi qəribçiliyin yükünü
çiyinlərində mərdi-mərdanə daşıyan
gözəl şair, dostum Məmməd İsmayıl.
Salsan,
öz izini sal bu həyatda,
Şəri
sözlərinlə parçala, qatda,
Üç
Məmməd yaşayır sinəmin altda,
Mən elə
vurğunam bu üç Məmmədə!
Şeirin
zirvəsinə baş vurum, dəyim,
Qüdrəti
önündə başımı əyim,
Gedim elə
yazım, elə söz deyim,
Gəlməsin sözlərim gülünc, Məmmədə.
Qəlbimdə
Məmmədlər qurubdu yuva,
Hər Məmməd
başında min cürə hava,
Həqiqət
yolunda saldılar dava,
Neyləyər top-tüfəng, qılınc Məmmədə.
M.Aslan
dilimizin şirinliyini, şəhdi-şəkərini, zənginliyini,qənirsizliyini qoruyub, bir şair, bir publisist,
bir folklorçu kimi ədəbiyyatımızı zənginləşdirib,onu
əl çatmaz zirvələrə ucaldıb. Onun
çoxsaylı kitabları - "Dağ ürəyi",
"Böyürtkən - böyrü tikan", "Səhəri
kim açır", "Səsimə səs ver",
"Bizdən sonra nə qalır", "Ürək
möhlət verəydi", "Durnalar lələk
salır", "Dəvə niyə gövşəyir",
"Ərzurumun gədiyinə varanda", "Ömrün
yarı yaşında", "Saxla izimi, dünya",
"Nur içində nur", "Allahın rəsulu",
"Bir sultan yaşardı Sultantəpədə",
"Varlıqla yoxluq arasında" -
çoxlarımızın stolüstü kitabları olub. Məmməd Aslan öz qələmiyyə
sözü ilahiləşdirib, dəyərində saxlayıb,
onu urvatdan düşməyə qoymayıb.Vicdanla, namusla
böyük Azərbaycan ədəbiyyatımıza xidmət
edib. Özü bir müsahibəsində
deyirdi ki, - bu ömürdə bir fərəh görmədim.
Əlbəttə, o böyük ədəbiyyata onun bir zərrəsi
kimi xidmətimi bir Allah bilir ki, namusla yerinə yetirdim!
Bəziləri
onu sözün sərrafı, sözün böyük cəfakeşi,
söz xiridarı adlandırıb.Amma çətin yol olsada
bu yolu Ulu Tanrı ayırıb ona, Məmməd də o cətin,
əzablı, amma şərəfli yoldan cəkinməyib, bu
seçimlə razılaşıb:
Bu yolu
seçdim ki, yanam, tutuşam,
Alovlar içində qovrulan quşam.
Ömrü
söz uğrunda girov qoymuşam,
Başqa
sənətim yox, ayrı işim yox...
Tanıtsa,
bir misram tanıdar məni,
Ayrı sənədim
yox, arayışım yox!..
Hələ
70-ci illərin ortalarında xalqımızın sevimli
şairi Məmməd Araz Məmməd Aslanın şeirlərini
rəğbətlə qarşılamış, ona gözəl
bir şeir ithaf etmış, dəyərli şair olduğunu
vurğulamışdı:
Qardaş,
düzümünün əsiri oldum,
Xəbərim olmadı özümdən mənim.
Sənin
çiçəyinə, gülünə baxdım,
Min yarpaq
töküldü sözümdən mənim!
1990-cı ilin 20 Yanvarı yaddaşımıza qanla
yazılan bir səhifədir. Yanvarın 20-də
Bakı şəhəri gözünü yummadı, səhər
göz yaşları, ah-nalə, fəryad, körpə və
qocaların müqəddəs qanına boyandı. O
gün bütün Azərbaycan ağlayırdı, ana Vətən
dediyimiz diyar yas içindəydi. Ana torpaq qoynuna
aldı həmin gün öz şəhid balalarını,
yan-yana düzüldü şəhid məzarları. Onların üzərinə səpilmiş qərənfillər
fəryad etdilər, qan ağladılar, həmin gündən
də matəm gülünə, boynubükük bir gül
simvoluna çevrildilər, yas içində, dərd
biçimdə qaldılar. M. Aslan "Ağla, qərənfil,
ağla"! şeiriylə,
bayatısıyla bütün xalqımıza ağı deyirdi
o gün:
Bu
günahsız qanlara,
Bu
didilmiş canlara,
Bu
cansız cavanlara,
Ağla,
qərənfil, ağla!
Bu səngiməz
ağrıya,
Bu qan
sızan sarğıya,
Bu
Allahsız qurğuya,
Ağla,
qərənfil, ağla!
İndi o
günlərdən 25 il keçməsinə
baxmayaraq, bu faciələrin ağrısı keçmir,
ilişib qalır yaddaşımızın hansısa
küncündə zaman-zaman bizi sızıldadır. Həmin
sızıltılarda qulaqlarımda - "Ağla, qərənfil,
ağla!” misraları səslənir,haray
salır, üsyan edir,istər-istəməz məni qəhər
boğur.
Qərənfil
- şəhid qanı!
Qan
götürdü dünyanı...
Ağla,
inlət meydanı,
Ağla,
qərənfil, ağla!
Bu ağır gün vətənin faciəsiydi, bu
torpağın faciəsiydi, bütün xalqın faciəsiydi. Elə ona
görə M. Aslan bu ağrıdan da yan keçə bilməzdi,
axı gedən bizdən gedirdi onda. Məmməd
Aslan yaxşı bilirdi ki, heç olmasa adamın öz əzabı
olanda birtəhər daşıyır. Xalqının
dərdi, acısı, faciəsi daha çox yandırır əsl
şairini, çünki onun üçün heç nə
edə bilməyən şair ümidini qələminə
bağlayır. Bir balaca nə isə edə
biləndə özünü xoşbəxt sayır, edə
bilməyəndə yanıb-tökülür,
göyüm-göyüm göynəyir əsl şair. Özünün dərdi olanda heç kimdən
heç nə ummur, gücü çatan qədərini
daşıyır şair.
Hamı bilir ki, uzun illər M.Aslan "Dərədən-təpədən"
televiziya verilişinin yaradıcısı və
aparıcısı olub. Əsl verilişlər necə
olmalıdır, millətə necə xidmət etməyin
yolunu, müdrikcəsinə, ustalıqla, bir sənətkarlıqla
isbatlayıb. Amma onu işdən sevimli
verilişindən uzaqlaşdıranda bir kəs dillənməyib,
hamı bu haqsızlığa göz yumub. Lazım olan verilişlərin əvəzində isə
bütün ekranlarda şou proqlamları yer alıb.Yer
alıb nədir ey, baş alıb gedir. Mənəviyyatsızlığı,
şərəfsizliyi, əxlaqi dəyərlərimizi
alçaldan, urvatdan salan, bayağılaşdıran
verilişləri ekranlara doldururlar, daha doğrusu utanmadan,
çəkinmədən millətə sırıyırlar.
Dilimizi qoruyan,onun keşiyində
dayanan,leksikonumuzu dayazlaşmağa, kasıblaşmağa
qoymayan,əksinə zənginləşdirən
insanlarımızı isə kənara çəkirlər. Bunları bizim üzümüzə utanmadan, çəkinmədən
efirdə şpaqat açan qadınların ixtiyarına veriblər.
Amma Məmməd müəllim, siz xalqdan inciməyin,hökumətdən də küsməyin. Bu işləri yalnız bir qrup mənəviyyatı
olmayan məmurlar eləyir.
Məmməd Aslan Laçın kəndində anadan olub. Laçın
kəndi Kəlbəcərin dağlar arasında yerləşən
mənzərəli kəndlərindən sayılır. Məmməd müəllim təkcə öz
Laçın kəndinin yox, bütün Kəlbəcərin,
bütöv Azərbaycanın vurğunudu. Artıq 22 ilə yaxındır ki, Kəlbəcər
kimi müqəddəs yerlərdən aralı düşən
şair özünə yer tapa bilmir. Bahar
gələndə, bir balaca havalar istiləşən kimi
yönünü dağlara tutur. Kəlbəcərdə
gördüyü dağlara bənzər dağlar axtarır,yaylaqlara bənzəyən yaylaq axtarır, Tərtərə,
Tutğuya, bənzəyən çay axtarır, Kəlbəcərin
zümzüməli bulaqlarına bənzəyən
çeşmə axtarır, bir az təsəlli tapsın deyə.
Yuxarıda dediyim kimi Məmməd kimi öz
yurdunu, onun çiçəyini-gülünü,
çayını, bulağını, meşəsini, adi bir
otunu, dəlicəsinə sevən belə bir şair tapmaq
çətindi. Kəlbəcər Məmməd
Aslanın candan əziz tutduğu, ən çox sevdiyi,vurğunu olduğu diyar idi. İndi
Kəlbəcər dağların həsrətdən içi
yana-yana qalıb, bağrının başı köz-köz
olub. Hər Kəlbəcər deyiləndə
Məmməd Aslanın qəlbi qan ağlayıb.
Ötən
il aprelin 2-də Bakıdaydım. Mənə xəbər elədilər ki, Kəlbəcərin
işğalının 21 illiyini yad edirlər. Mənim Bakıda olduğumu bilib məni də bu tədbirə
dəvət etdilər. Tədbirdə Məmməd
Aslanla yanaşa oturduq, bu ikimizin də ürəyimizcə idi,
çoxdan görüşməmişdik. Bir-birimizi
görməyimizə sevinsək də içimizdə
böyük bir nisgilin yaşandığı
üz-gözümüzdən bilinirdi. Əslində
bütün tədbir iştirakçıları bir hüzn
içindəydi, Kəlbəcərin işğalından
artıq 21 il keçirdi. 21 il
Kəlbəcərin həsrətinə, dərdinə
tablaşan kəlbəcərlilər sanki bu gün
yaralarına bir məlhəm tapacaqlarına inanırdılar,
elə bilki elə indicə bu yaraya məlhəm tapılacaq,
hardasa igid oğullarımız bu qəribsəmiş
insanların harayına yetişəcək, onları bu
iztirabdan qurtaracaq, həsrətin caynağından xilas edəcəkdilər.
Elə bil elə bu an gedib öz
füsunkar, əvəzi olmayan dağlarımıza, Kəlbəcərimizə
sahib çıxacaqdılar. Düz iyirmi bir il
idi ki, Kəlbəcər dağları, onun buz bulaqları,
allı-güllü yaylaqları, al-əlvan çəmənləri,
min bir dərdin dərmanı, davası olan çiçəkləri
kəlbəcərlilərin doğma nəfəsinə
möhtac qalıb.Yarası dərin olan bu kəlbəcərlilərin
üzündən kədər, qəm, qüssə
süzülürdü. Yurd həsrəti ilə
göyüm-göyüm göynəyən, axşam-sabah
könülləri İstisunu, Dəlidağı,
Qoçdaşı, Laçınqayanı, Hərzəqayanı,
Sudəyənqayanı, Alagölləri, Söyüdlünü,
Turşsuyu dolaşan kəlbəcərlilərə
baxdıqca ürəyimin ağrısında özümü
güclə saxlayırdım. Mənə elə gəlirdi ki,
onlar Kəlbəcərsiz keçən günlərinin lap bu
yaxınlarda sona çatacağına inanırdılar, lap
yaxın vaxtlarda doğma yurda qayıtmaq ümidi ilə buraya
toplaşmışdılar.
Dərdlərimizlə baş-başa qalıb bu
ağır günümüzün necə qeyd olunduğunu izləyirdik. Əslində
biz torpaqlarımızın azad olunduğu günləri qeyd
etməliyik, işğal olunduğu tarixləri deyil.
Qarabağın itirilməsi,7 rayonumuzun
işğal olunması böyük dərddir. Biz
dözümlü millətik ki, bu boyda dərdə tablaşa
bilirik,vallah!
Tədbirə gələnlərin əksəriyyəti kəlbəcərlilər
idi. Başqa
rayonlardan az adamlar vardı. Bu
gün də Kəlbəcər hər bir Azərbaycan vətəndaşı
üçün doğma və əziz olmalıdır,
yalnız kəlbəcərlilər üçün yox.
Mənə elə gəlir ki, onminlərlə
şəhidimizin qanı ilə suvarılan torpaqlarımız
üçün qan tökmək lazımdır, göz
yaşı deyil.
Sanki bizə
yeni bir söz deyəcəkdilər, mən də
özümü bir muştuluq gözlüyən adam kimi hiss eləyirdim, yaman nigaran idim, amma Məmməd
müəllimlə söhbətimizdən də qalmadıq. Həmişə olduğu kimi yenə də
giley-güzar elədi Məmməd müəllim. -
Bakıya gələndə heç məni soraqlamırsan,
ordan-burdan eşidirəm ki, Nəsib gəldi-getdi - deyib gileyləndi.
Məmməd müəllim haqlıdır, onun
inciməyə də, küsməyə də, giley-güzar eləməyə
də haqqı var. Amma Məmməd müəllimə dediyim
cavabım belə oldu. - Mən səni həmişə
qəlbimdə gəzdirmişəm, şeirlərini sevə-sevə
oxuyub, neçə-neçə şeirlərini əzbərləmişəm.
Sən mənim qəlbimdə əbədi məskən
salıbsan, Məmməd müəllim!... Ayrı bir söz desəm, xətrinə dəyər.
Küssə, barışmağımız çətin olar,
özü dediyi kimi Məmməd müəllim çətin
adamdı, bir kəsə baş əyməyən zirvədi:
Tənha
zirvələrin yar-yoldaşıyam;
Quşqonmaz
dağların ağır qışıyam;
Mən
qaya parçası, çaxmaq daşıyam;
Mən çətin adamam, asan deyiləm.
Tədbirdən
sonra ağsaqqal şairimiz mənə yenə də
görüşəcəyimizi və yaxın günlərdə
çapdan çıxmış ikicildlik "Varlıqla
yoxluq arasında" kitablarını
bağışlayacağını,- dedi. Moskvadakı dostlarına salamlarını
çatdırmağı dönə-dönə dilinə gətirdi.
Məqaləmin sonunda mən sevimli Məmmədimizə
bir daha cansağlığı arzulayıram, hələ bizə
demədiyi çox şeylər var Məmmədi müəllimin. Onun 75 illiyini
bir daha təbrik eliyirəm. Mənim bu təbrikimə
Moskvadakı kəlbəcərlilər - Məmməd Quliyev,
Sabir Həbibov, Yusif Əmiraslanov, Ramiz Əbdülhəsənov,
Arif Mehdiyev, Fikrət Mehdiyev, Oqtay Müseyibov, Asif Verdiyev, Hətəm Əliyev, Elmar
Qasımov və bütün Məmməd Aslan sevərlər
də qoşulurlar.
Sonda bu
şeiri də böyük ustada ərməğan eləyirəm:
Qəm ilə
köklənir könlümün sazı,
Görün
nələr deyir onun avazı,
Müqəddəs
dağlara qaldım tamarzı,
Həsrətəm
yurduma, yerimə, Məmməd!
Sənə
neyləyər ki, bir naqis, nadan,
Şeytan
qəlblilərə qoy gəlsin qadan,
Ağır
taxtalısan əzəl binadan,
Ləngər
vura-vura yerimə, Məmməd!
Çox
çəkdin Tərtərin, Tutğunun nazın,
Qoymadın susmağa Şəmşirin sazın.
Könlünü
oxşadın Məmməd Arazın,
Üz
tutdun müqəddəs pirimə, Məmməd!
Kəlbəcərin
şeir dünyası sənsən,
Dağların
gözəllik mənası sənsən,
Yenə o
yerlərə yanası sənsən,
Vallah hava
gəlir sərimə, Məmməd!
Od
oğlu and içib köz Tanrısına,
Hər kəs
əl uzadır öz Tanrısına,
Sığındın
əzəldən söz Tanrısına,
Əl
basdın Qurani-Kərimə, Məmməd!
Kim olar mənimtək
ağlar, deyirəm,
Ahım
durnaları saxlar, deyirəm,
Qürbətdə
yalvarıb "dağlar!" deyirəm,
Məhəl
qoyan yoxdu tərimə, Məmməd!
Dilini
bilirsən çiçəyin, gülün,
Gözün
görə-görə talanır elin,
Qələmin
od saçsın, susmasın dilin,
Mən
başına dönüm, kirimə, Məmməd!
Moskva
Nəsib NƏBİOĞLU
525-ci qəzet.-
2015.- 7 yanvar.- S.6.