Musa Yaqub: “Seyran Səxavət ədəbiyyatda
ölməzlik qazanıb”
Seyran Səxavət-70
“SEYRANIN AÇDIĞI PƏNCƏRƏDƏN BİZ DÜNYANI GÖRÜR, BƏŞƏRİYYƏTİN BU GÜNÜNƏ TƏƏSSÜFLƏNİRİK
- Xoş
gördük, Musa müəllim! Adam var,
günorta çağı əlində çıraq bir əhli-dil
arayır, həmdərd axtarır ürəyindəkiləri
bölüşə. Nə xoşbəxtəm
ki, Ay işığında gəlib tapmışam Sizi - Musa
Yaqub işığına gəlmişəm,
aydınlanmağa - müqəddəs bir mövzudan
danışmağa. Axı Sizin kimi
adamlardan ötrü dostluq da, ülfət
bağladığın dostlar da müqəddəsdir. Seyran Səxavət demiş, hamımız
“Sözün belindən gələn adamlarıq”. Siz Səfiməmməd dədənin, Seyran Əsgər
dədənin övladı olduğu kimi, həm də
Sözün halal övladlarısınız - Halal
Sözün övladlarısınız. Bu
gün Seyran Səxavət 70 yaşını tamamlayır.
Söz aləmində öz sözünü desə
də, amma hələ də özünü Sözün
yanında “dünənki uşaq” hesab edir. Musa müəllim,
istərdim bir az keçmişə
boylanaq. Necə tanış olmusunuz Seyran Səxavətlə?
Necə xatırlayarsız o illəri?
- Vallah elə
mən də fikirləşmişəm ki, Seyran Səxavətdən
danışanda birinci növbədə onun dostluğundan,
yoldaşlığından danışmaq lazımdı. Sonra onun yaradıcılığı gəlir.
Düzdü bizi yaxınlaşdıran ədəbiyyat
olub, ürəyimizdə qaynayan söz olub. Seyran yaxşı deyir ki, Sözün belindən gələn
adamlar qardaşdırlar. Ona görə biz
dostdan daha çox, doğma qardaşıq.
Yaradıcılıqda ilk dəfə şeirlərlə dost
olursan, ordan başlayır bağlılıq. Bu mənada, mən
Seyranla çoxdan tanışam, özündən
əvvəl şeirləri ilə dost olmuşam. Sonradan istədim
onunla tanış olum, amma öyrəndim
ki, artıq Universiteti bitirib xaricdə işləyir. Bir dəfə Çingiz Ələkbərzadəylə
birlikdə Yazıçılar Birliyinin ezamiyyəti ilə
Füzuliyə getmişdik. Füzulidə
bizi çox yaxşı qarşıladılar. Mən ömrümdə bir Füzulidə, bir də
Neft daşlarında o cür qarşılanma görmüşəm.
Füzulini mən həm Qarabağın bir
parçası kimi, həm də füzulilərin şeirə,
sənətə, ümumən ədəbiyyata, sənətə
məhəbbətinə görə çox sevirəm. Deməli, o görüşdən çıxanda
dedilər ki, Seyran Səxavətin böyük qardaşı
Xanlar burdadı, Sizi gözləyir. Biz o vaxta qədər
tanış deyildik, ilk dəfə idi
görüşürdük, amma o bizi elə isti
qarşıladı ki. Dedi, mütləq bizim
qonağımız olacaqsınız. İlk dəfə
Seyranın qardaşı ilə tanış
olmuşam - Xanlarla. Rəhmətlik çox
ürəyiaçıq, çox yaxşı oğlan idi.
Sonra tanış olanda gördüm ki,
Seyran da onun kimi çox ürəyiaçıq
oğlandır. Seyran həddindən artıq
ürəyiaçıqdır. Bəlkə
elə böyük qardaşı öz ürəyiaçıqlığını
da ona qoyub gedib. Bir şeirində deyir ki:
Sıxma
ürəyimi, ürək cəhənnəm,
Axı Sən ordasan, sən sıxılarsan.
Seyranın ürəyi uşağın,
böyüyün, dostların - hamının üzünə
açıqdır. O ürəyini elə şeirində dediyi kimi,
içindəki adamlara görə qoruyur.
Sonra bir gün Seyran İsmayıllıya gəlib. Mən də
yoldaşlarla bizdə “Şirin su” deyilən yerdə
oturmuşuq. Gördüm aşağıdan bir səs gəldi:
“Dağlar nə qəribə olur gecələr...” Tez soruşdum ki, bunu deyən kimdi? Sən demə, Seyrangil aşağıda
oturubmuş. Təsadüfən. Amma gözəl təsadüf idi. Görüşdük. Bu
çox şirin bir qarşılaşma oldu, şirin söhbətlər
oldu. Çox məhəbbətlə
bir-birimizi bağrımıza basdıq. Mən
də kəndçiyəm, Seyran da kəndçidi.
Şəhərlilər bir az
götür-qoy edir, fikirləşir ki, bundan mənə dost
olar, yoxsa olmaz. Amma kəndlilərdə belə
şey olmur. Kəndli tez səmimiləşir,
doğmalaşır. Bu səmimiyyət tək
bir tərəfdə olsaydı, indi hər şey bu cür
olmazdı. Seyranla mənim dostluğum təkcə
iki insanın dostluğu deyil, həm də
yaradıcılıq baxımından ilahi bir
bağlılıqdı.
- Sizlərdən
ötrü kənd dünyanın ən çirklənməmiş,
gözəl, tərtəmiz modelidir.
- Bu,
insanın xislətindən gəlir. Mənim ədəbi qəhrəmanlarımın
əksəriyyəti İsmayıllıda - Buynuz kəndindədi:
ağaclarım, çaylarım, dağlarım ordadı. Ona görə mən o poetik qəhrəmanlarımın
yanına gedəndə sevinirəm, bütövləşirəm.
Burda mən özümü yarımçıq hiss edirəm,
amma onlarla birləşəndə daha böyük oluram, tam
oluram.
Sizə bir xatirə danışım. Mənim rəhmətlik
anam uşağı olmayan qadının yanında bizi
qucağına almazdı, oxşayıb, əzizləməzdi.
Bu elə müqəddəs bir hissdi ki, bunu izah
eləmək olmur. O vaxtı mən bu hisslə rəhmətlik
Məmməd Aslana müraciət elədim ki, vallah ay Məmməd,
hər dəfə kəndimdən, bulağımdan,
torpağımdan yazanda içim göynəyir ki, mən
öz yurdumu qoxulaya bilirəm, sən o torpağın ətrinə
həsrət qalmısan. Vallah əlim gəlmir
yazım ki, Buynuzdayam, çünki sənin də ürəyin
atdanar, axı sənin Kəlbəcərin düşmən əlindədi.
İçimdəki
bu hiss həm də Seyranla bağlıydı. Eyni
şeyləri ona da deməyə heç vaxt dilim gəlməyib.
Allah o günü bizə nəsib eləsin ki, Qarabağ
alınsın, biz hamımız o torpaqları gedib ziyarət
edək, mən Buynuza qovuşanda tam olduğum kimi Seyran Səxavət də
öz Yağlıvəndinə qovuşub bütövləşsin.
-
Yadımdadır ki, Seyran Səxavətin “Nekroloq” əsəri
ilin ən yaxşı romanı kimi Yusif Səmədoğlu adına
mükafata layiq görüləndə Siz bunu elə sevinclə
qarşılamışdınız, mən öz gündəliyimə
onda belə yazmışdım: “Bu gün Seyran Səxavətin
aldığı mükafatdan daha böyüyünü ona
Tanrı verdi: Dost sevinci... Tanrının verdiyi mükafatı
isə heç kim geri ala bilmir...”
- Nə
gözəl yazmısan, qızım. Nə
gözəl deyirsən. Həqiqətən, o əsərə mən öz
uğurum kimi sevinmişdim, dostluq da elə budu. Mən eşidəndə ki, Seyranın “Nekroloq”u
mükafat alıb, sevincimdən yerə-göyə
sığmadım və o romanı birnəfəsə oxudum.
Gördüm ki, Seyran Səxavət
dünyanın ən yaxşı yazıçıları ilə
rəqabətə girə bilər. Mən
Seyranın qələminin gücünü əvvəldən
bilirəm, amma adama, ələlxüsus da sənətə, sənət
adamına qiymət verəndə daha yaxşı olur.
- Musa
müəllim, bir müsahibədə Seyran Səxavətdən
soruşurlar ki, Sizcə Azərbaycanda həqiqətə səcdə
edən ziyalılar kimdi? - Dərhal cavab verir: Azərbaycanda həqiqəti
öz səcdəgahı edən birinci ziyalı Musa Yaqubdur...
- Zaman
bizi elə yerə gətirib çıxarıb ki, Haqqın
yolunda olmağa belə fövqəladə bir şey kimi
baxırlar. İnsan həqiqətə səcdə
eləməlidir da, bu, insanın borcudur. Və
mənim həqiqətə nə dərəcədə səcdə
etməyimə birinci növbədə mənim
yaradıcılığım cavab verməlidir. Bilirsiz, adamın özü ilə sözü, şəxsiyyəti
ilə yaradıcılığı bir-birini
tamamlamalıdır. Bu bütövlük səndə
varsa, deməli, sən üzü Haqqa doğru yol alıb
gedirsən.
Bu mənada, Seyran özü də Həqiqətə səcdə
edən ziyalıdı. Yolundan, əqidəsindən dönməmək
şərəfdir, üzağlığıdır. Seyran təkcə həyatda yox,
yaradıcılıqda da Həqiqətə xidmət edir.
Bilirsiz, dövrün içində
yaşaya-yaşaya o prosesləri ümumiləşdirib bədiiləşdirmək
olduqca çətin məsələdi. Zaman
keçəndən sonra prosesləri təhlil etmək,
hardasa, asanlaşır. Seyran hər şeyi zamanında qələmə
alan, amma zamanla, vaxtla, dövranla əlbəyaxa
olan sənətkardır. “İt intervüsü” əsəri
bəlkə də, “Nekroloq”un içindən
ayrılan bir parçadır. Düzdü, zaman
etibarilə hekayə daha əvvəl yazılıb. Amma əsərin ideyasına söykənib onu deyə
bilərəm ki, bəlkə də, “İt intervüsü” gələcəkdə
“Nekroloq” romanının yazılması üçün bir zəmin
olmuşdu. Və deyim ki, Seyran “Nekroloq”u bir
qələmlə yazmayıb. Bu əsər
həm istedadlı yazıçı - şair qələmi ilə,
həm də cəsarətli jurnalist qələmi ilə
yazılıb. Həm də burda Seyran
dövrü, zamanı təhlil edən bir filosof qələmi
ilə məsələlərə münasibət bildirir.
Bu əsər möhtəşəm intervyülər
üzərində qurulub. Bəlkə də,
o intervyülər olmasaydı, əsərdə nəsə
çatışmazlıq olardı. Amma
Seyran ümumiyyətlə, əsəri, əsər boyu mətnlərarası
əlaqəni elə mükəmməl qurub ki, məhz bayaqdan
sadaladığım yüksək bədii, publisistik və fəlsəfi
keyfiyyətlərinə görə “Nekroloq” müvəffəqiyyət
qazandı. Mən həmişə deyirəm
ki, bu əsər o dövrün, yaddaqalan hadisələrinin
üstündə yazılan daşlaşmış nekroloq idi.
Vaxtın nekroloqu idi. Zamanın
nekroloqu idi. “Nekroloq”
təkcə xalqa müraciətlə
yazılmamışdı, o həm də bəşəriyyətə
yazılmış nekroloq idi. Bilirsiz, məni
də, Seyranı da yandıran, göynədən odu ki, bu xalq
böyük xalqdı axı, bu xalq özünü bu vəziyyətə
düşürməməlidi. 900 ildi Xaqanini, Nizamini kim qoruyub bu günə gətirib? Əlbəttə ki, xalq. Deməli,
Xaqanini qoruya bilən bir xalq özünü də
qorumağı bacarmalıdır. Bu onun
borcudur. Bu xalq nə müharibələr,
nə savaşlar, nə şahlar, nələr görüb, amma
illər, qərinələr boyu ər kimi dayanıb, əyilməyib.
Belə xalqa, əlbəttə ki, nekroloq
yaraşmır. Burda həm də
Seyranın açdığı pəncərədən biz
dünyanı görür, bəşəriyyətin bu
gününə təəssüflənirik. Seyranın
dili bizi gah kövrəldir, gah da
düşündürür...
- Gözəl
bir mövzunun üstünə gəldik. Həqiqətən
də, Seyran Səxavətin dili öz təsiri ilə oxucunun
ruhuna hakim kəsilir. Mən oxucu kimi öz adımdan deyim , hərdən kitabla aramızda elə bir
bağlılıq, doğmalıq yaranır ki, mənə elə
gəlir, bu sətirləri mən yazmışam və ya sanki
mənim yaşadıqlarımı, hiss etdiklərimi yazıb
Seyran Səxavət.
-
Qızım, bax, Seyranın xoşbəxtliyi də elə
budu. Danışıq dilini bütün
şirinliyi, saflığı ilə əsərə gətirəndə
bu oxucunu yazıçıya, yazıçını da oxucuya
doğmalaşdırır. Seyranın dili
özünəməxsusdur. Bu da ədəbiyyatın
birinci şərtidir. Əsərin nəfəsi,
səsi, üslubu yazıçının özünün
olsun. Bu mənada, Seyran
yaradıcılığı qiymətlidi. Eyni zamanda onun dilinə bu təmizliyi gətirən
elə ürəyinin saflığıdır. O ürəyin
istiliyi dilinə, əsərlərinə keçib. Adı kimi ürəyi də səxavətlidi.
Yəqin Səxavət adını da ona görə
götürüb.
- Gözəl
şairimiz, rəhmətlik Qasım Qasımzadə o vaxtlar
şeirlərini oxuyub Seyrana “Uğurlu yol” arzulayanda Səxavət
təxəllüsünü verib. Sizin sözünüzün
qüvvəti, görüb ki, səxavətli oğlandı...
- Nə
gözəl! Demək ki, bu adı əziz dostuma
Qasım Qasımzadə veribmiş. Şair
duyumu belədir də, qızım, rəhmətlik o saat hiss
edib ki, Seyran necə insandır. Dostlarımızın
da içində ən səxavətlisidi Seyran.
- Bir
müsahibəsində də deyir ki, mən dostlarımdan Allahdan
yarıdığım qədər yarımışam. İndi
Sizinlə söhbət edirik, düşünürəm ki, Sizin ruhda olan insanların
qarşılaşması özü də bir ilahi qismətdir...
-
Haqlısan, qızım. Eyni zamanda belə dostun
olmağı insana hər şeydən əvvəl təsəllidi.
Yaxşı dost adamın yaxşı günündə
yanında olduğu kimi, hərdən elə hirsini yatırmaq,
göynərtisinə məlhəm olmaq üçün
lazımdı. Adam hərdən cəmiyyətdən
elə haqsızlıqlar görür ki, diksinir, ruhu inciyir.
Düzdü, bəlkə, belə
sıxıntılar da lazımdı həyatımızda.
Rəhmətlik Bəxtiyar Vahabzadə deyirdi, gərək
şairi sıxasan ki, ondan bir şey çıxa. Firavan
yaşayan, kef sürən adam təsirli
şeir yaza bilməz. Düzdü, bu da bir fəlsəfədi.
Bilirsən bizim yazdıqlarımız niyə
yanğılıdı, bu qədər ağrılıdı?
Çünki biz bu xalqın taleyini öz
içərimizdə yaşayıb yazırıq. Adama ağır gəlir ki, axı bu xalq niyə belə
yaşamalıdır? Dünyada təbiəti,
sərvəti bizim qədər zəngin olan yer yoxdu bəlkə.
Amma bu sərvətlərin sahibi olan xalq niyə
bu günə düşməlidir? Bax bu,
adamı ağrıdır. İndi
dünyanın hər yerinə səpələnib azərbaycanlılar,
yenə heç olmasa diaspor şəklində birləşə
biliblər. Baxanda bir az da olsa, təsəlli
olur ki, filan yerdə Azərbaycan diasporu var. Bilirsən,
qızım, adamlar üçün bu, bəlkə də, adi
hadisədir. Amma yazıçı
üçün hər şey tamam başqa məzmunda olur.
Bax bu hisslərin başında səmimiyyət
dayanır. Seyranın inancının
mayası səmimiyyətdir. Səmimiyyəti
olmasaydı, heç birimizi ürəyinə buraxmazdı.
Poeziyada da, nəsrdə də, həyatda da səmimiyyət
olanda, yalan olmayanda yaşamaq istəyir adam.
Səmimiyyət olmayan yerdə sənət
yoxdu.
- Bu səmimiyyət
özü də tək tərəfli olsaydı, bu qədər
möhtəşəm alınmazdı. O enerjini, istiliyi əminəm
ki, Seyran Səxavət də Sizdən alır. Bu həm də
Sizdən qaynaqlanan bir duyğudu...
- (Gülümsünür) Nə deyim, vallah. Onu deyə bilərəm
ki, Seyran bizim məclislərimizin dadıdı. O
yanımızda olanda darıxmırıq. O, tez-tez səsinə,
sözünə, söhbətinə ehtiyac duyduğum bir
dostumdu. Amma hərdən itir Seyran. Bilirik ki, dünyadan ayrılıb çəkilib
öz hücrəsinə, qələmi ilə baş-başa
verib yazır. Belə vaxtlarda ona
qıymırıq. Onu yazıdan
ayırmırıq ki, ürəyini boşaltsın. Şair üçün yazmaq asandı, ona yer
lazım deyil. Amma nasir üçün
möhkəm bədən lazımdır ki, saatlarla otura biləsən
yazı masasında. Allaha şükür, bu səbir də
Seyranda var. Seyran həm səbirlidi, həm də qədirlidi...
- Musa
müəllim, Seyran Səxavət şeirdən nəsrə gəlib.
Onun şeirdən nəsrə gəlişində
poeziyamız nə dərəcədə itirdi, nəsrimiz nə
dərəcədə qazandı?
- Şairlik elə kitabının adındakı kimi
Seyranın seçilməmiş yolu idi. Şairlik onun
öz qazancıdı. Əsas olan budur ki,
son nəticədə ədəbiyyatımız qazandı.Məclislərdə,
görüşlərdə romanından parça oxumur,
bir-iki bənd şeir deyir, canını qurtarır
(Gülür). Bu mənada, şairliyi bir
növ onu xilas edir. Amma məsələyə
geniş yanaşanda Seyran şeirlərində
cızdığı yol ilə, açdığı
cığır ilə gəlib böyük nəsr yoluna
çıxdı.
- Məncə,
Seyran Səxavət sanki şeirlərində poetik eskizlər
cızıb və bu eskizləri nəsrdə artıq tabloya
çevirib. Məsələn:
Quşlar
tüklənirsə, pərvazlanacaq,
Yollar tüklənirsə, ölür deməli.
“Yollar tüklənir” - bu, əsl poetik
tapıntıdır. Mən “Nekroloq”u oxuyanda bu iki misranı sanki romanın
içində gördüm: “Kənddə ayağı yer
tutan bir başıpapaqlı qalmışdı - bədən
tərbiyə müəllimi - o da çolaq idi. Bu çolaq müəllim hər gün dərsdən
sonra şagirdləri kəndin yollarında o baş-bu başa
yeridirdi. Yeridirdi ki, kəndin ot
basmış yollarında cığır açılsın,
yeridirdi ki, kəndə gələn yollar ot-ələf əlindən
itməsin, cığırlar açılsın yollarda.
Yeridirdi ki, bu kənd yer üzünün xəritəsindən
silinməsin...”
- Sən
bu bağlılığı çox həssaslıqla
duymusan, qızım. Bir də sən dil
baxımından bax bu iki əsərə. Nəsrin
özündə belə bir poeziya, şeiriyyət,
axıcılıq görəcəksən. Bax budur Seyranın fərqi. Bir də
yaxşı nəsrin qabağına şeir çıxartmaq
çətindi. Amma Seyranın
yazdığı istənilən şeiri ən güclü nəsr
əsəri ilə müqayisə eləmək olar. Onu da deyim ki, şeirlə başlayan
yazıçının dili daha gözəl olur.
- Bu
dövrün dəyirmanı fırlandıqca çox
adamları tanıyıb, çoxlarını dəyişən
gördünüz. Seyran Səxavət demiş, bu
qalmaqallı Yer kürəsində yaşamaq, özü də
kişi kimi yaşamaq böyük hünərdir.
Sizə baxıram, 80 ili arxada qoymusuz, Seyran
müəllim də 70 ili. Bu illəri alın
açıqlığı ilə yaşamaq, bu çətin
vaxtlarda özünü, sözünü, ləyaqətini
qorumaq nə qədər çətin olsa da, sağ olun ki,
bunu şərəflə bacarmısınız.
-
Qızım, onu Allah-taala adama qismət eləyir. Zorla özünü qorumaq olmur. Özünü,
şəxsiyyətini qorumağı bacarmaq da, istedad kimi,
Allahın bir vergisidir. Amma qızım, mən
bu keyfiyyətimlə fəxr eləmirəm. Axı burda fövqəladə heç nə yoxdu.
İnsan elə bu cür olmalıdı da.
İnsan özünü, şərəfini,
şəxsiyyətini dövrün tərsinə fırlanan dəyirmanından
qorumağı bacarmalıdır. Bax
palıd, çinar kökündən ayrılan kimi
çürüyür gedir. Amma
söyüd ağacına bax, onun yarpağında da,
torpağında da, onun budaqlarında da kökü var.
Allahın söyüdü kökünə
bağlıdır.
- Musa
müəllim, bir dəfə Seyran Səxavət demişdi ki,
Qarabağ haqqında heç kim əsər
yazmasın. Qarabağ haqda ən gözəl əsəri
yazsa, Müdafiə Nazirliyi yazacaq. Amma
etiraf edək ki, bu haqda ən ağrılı əsəri elə
Seyran Səxavət özü yazdı - “Nekroloq” romanı ilə.
- Bəli, şair, yazıçı bu dərdin bəla tərəfini yazır. Şairin, yazıçının gücü ideoloji cəhətdən xalqın içində, düşüncəsində, ruhunda inam yaratmağa yetir.Amma bizə Qarabağın Azadlığından yazılacaq əsər lazımdır ki, bu mənada, Seyran haqlıdı. Bu haqda müdafiə naziri yazmalıdı.
- Musa müəllim, bir dəfə Seyran müəllimdən soruşurlar ki, sizin üçün Musa Yaqub kimdi? Seyran Səxavət olduqca maraqlı bir cavab verir: “Musa Yaqub ilkin körpə paklığını öz içində qoruyub saxlayan bir sənətkardır. O, illərdi, daxilindəki pak, məsum körpənin qulluğunda dayana-dayana şeir yazır. Özünün dediyi kimi, bir az da sadəlövh uşaq kimidir. O, içindəki körpə uşaqla əl-ələ verib o uşağın gözündən dünyaya boylana-boylana qalıb. Bu yaşında da Musa müəllim öz uşaqlığını dilə gətirir . Bu, əsl möcüzədir - Musa Yaqub yaşında bir uşağın möcüzəsi...” Sanki bu sözlərlə Sizin portretinizi yaradır o. Söhbətimizin sonuna yaxın istərdim ki, Musa Yaqub da Seyran Səxavətin portretini sözlə çəksin.
- Elə o
sözü Seyranın özü haqqında da demək olar. 70 yaşında Seyran “bir az
da sadəlövh uşaq kimi”dir. Olduqca ürəyiaçıq
insandır. Onun ürəyi
hamımızın üzünə açıqdır. Seyranı Allah-taala sanki dostlarının ürəyindən
dərd almaq, dərd əritmək üçün
yaradıb. Seyran həm də olduqca qədirbilən
adamdır. Mən Buynuzda evimdə, həyətimdəki
dağdağan ağacının altında Bakıdan gələn
yüzlərlə adamı qonaq etmişəm. Amma
sözümü qəribçiliyə salmasınlar, mən
Bakıya gələndə yeganə adam
Seyran oldu ki, qaçaqaçla gəlib məni tapdı, dedi,
mənim qonağım olmalısan. Bakıda bu
münasibəti mən ilk dəfə Seyranda görmüşəm.
Bu, borc qaytarmaq-filan deyildi. Onun içindəki
daxili-mənəvi ehtiyacdan doğan bir hiss idi. Bu hiss də
ancaq Seyrana məxsusdur. Ona görə Seyran
heç kimə bənzəmir. İndi
sizinlə danışdıqca fikirləşirəm ki,
Seyranın 60 illiyidi, yoxsa 70 illiyi. Sonra
gördüm ki, mən bu zamanın fərqinə varmıram.
Onun ürəyi o qədər geniş, ruhu o qədər
cavandı ki, on ildən, iyirmi ildən sonra da indikindən
cavan görünəcək. Seyranın sinəsindəki
o ürək heç vaxt qocalan deyil. Mən ondan
yaşca böyük olduğum üçün ərk edib deyə
bilirəm ki, Seyran Səxavət, arxamca gəl... Allah-təala qismət eləsin, uzun ömür
versin, bir-birimizin yanında, bir-birimizə arxa-dayaq olaq. O
biri möhtəşəm əsərləri bir yana dursun, elə təkcə “Nekroloq” romanı
ilə Seyran Səxavət ədəbiyyatda ölməzlik
qazanıb. Amma cismani ölüm də haqdı, yenə, Allaha
şükür, daşımız var, üstümüzə
yazılmış “Nekroloq”umuz var...
Xəyalə ZƏRRABQIZI
525-ci qəzet.-
2016.- 19 mart.- S.16-17