Vətəndaşlıq mövqeyi, plyus
lirizm
(Əvvəli şənbə sayımızda)
Asim Yadigarın şeir yaradıcılı ğında
janr baxımından rast gəldiyim əhəmiyyətli bir
faktı da ayrıca nəzərə çatdırmağa ehtiyac
var.
“Sonet” adlanan və həmin janrda yazılmış
şeir forma və məzmunca yeni və əhəmiyyətlidir. Məsuliyyətlə
demək olar ki, “Sonet” şeiri Asim Yadigarın bu janrda
yaranmış zəngin xəzinəyə qiymətli bir əlavədir.
İdeya-məzmun etibarilə bu sonetdə insan etibarına
dərin bir çağırış vardır.
Forma baxımından da Asim Yadigarın soneti yenidir. Sonet
janrında yazılmış şeirlərdə dörd
misralı katrenlər əvvəldə gəldiyi halda, bu
sonetdə final beyt başlanğıca çəkilmişdir.
Şeirin müqəddiməsi kimi
yazılmış iki misralı beyt “Sonet”in bütün
ideyasını ifadə edir. Sonrakı bəndlər
“proloqda” ifadə olunan ideyanın açılışına
işıq salır. İki katrendən
ibarət olan “Sonet”in hər bəndində başlanğıc
beytin bir misrası təkrar olunmuşdur.
Beləliklə, şeirin bütün hissələri zəncirvari
şəkildə bir-birinə bağlanmışdır. Dünya ədəbiyyatını
tam deyə bilmərəm, ancaq Azərbaycan poeziyasında bu
formada yazılmış “Sonet”ə ilk dəfədir ki, rast gəlirəm.
Asim Yadigarın “Sonet” şeiri Azərbaycan
poeziyasını janr baxımından zənginləşdirən
yeni poetik örnəkdir. Bu şeir başdan-başa zəngin
və dərin bir lirika nümunəsidir:
Tökdüyüm
göz yaşlarımı qaytar görüm gözlərimə,
Söndürmüşəm ürəyimi, isit
görüm közlərini.
Sözlərimdən
neçə çələng bağlamışam sənin
üçün,
Bulaq kimi
axşam-səhər çağlamışam sənin
üçün,
İçin-için
sızlamışam, ağlamışam sənin üçün,
Tökdüyüm göz yaşlarımı, qaytar
görüm gözlərimə.
Xəyalımda
üçüb gedən bir durnanın qatarı
var,
Könlümə qar yağdırmısan, amma
güllü baharı var.
Sənsiz
qalan ürəyimin gəl, gör bir nə havarı var,
Söndürmüşəm ürəyimi, isin
görüm közlərinə.
Asim Yadigarın uşaq şeirləri kiçiklər
üçün yox, əsasən uşaqlar haqqında
yazılmış şeirlərdir. Şairin nəvələri
Fatiməyə, Nicata və Aytaca, qızları Aygünə və
Günaya həsr etdiyi şeirləri nəvə-baba və
ata-övlad münasibətlərinin bənzərsiz və təsirli
nümunələridir. Uşaq psixologiyasının incəliklərinə dərin
bələdlik, sadə və axıcı dil, tərbiyəvi
qayə, düşündürmək Asim Yadigarın uşaq
şeirlərinin aparıcı xəttini təşkil edir.
Asim Yadigarın uşaq şeirlərinin bir
qismini “baba olanlar üçün” yazılmış şeirlər
adlandırmaq olar. Bu şeirlərdə
uşaq dünyası ilə eyni səviyyədə həm də
babaların mənəvi aləmi çox dolu və mənalı
şəkildə canlandırılmışdır.
“Fatimədi, Nicatdı” şeirində baba və nəvə
ruhu bütün incəlikləri və təbiiliyi ilə ifadə
olunmuşdur.
Dünyaya
gəlişləri,
Dünyanı
təzələdi,
Elə
bil ürəyimə
Təzə işıq ələdi.
Ürəyimi
işığa,
Oda, nura bələdi
Ah, bu
gözəl uşaqlar,
Məni “baba” elədi.
Bu da bir fəxri
addı,
Bir fəxri mükafatdı.
Qoşa
imzaları var
Fatimədi,
Nicatdı.
Bütövlükdə Azərbaycan şeirində
olduğu kimi, Asim Yadigarın da şeirlərində heca vəzninin
ön birlik ölçüsü üstünlük təşkil
edir. Lakin o, fikrin, mənanın tələb etdiyi məqamlarda
heca vəznli şeirimizin on üçlük, ön
dördlük, on beşlik və on altılıq
ölçülərində də mənalı şeirlər
yazmışdır. Çoxhecalılığa
meyl Asim Yadigarın yaradıcılığında
inkişafda olan bir xəttdir. Onun “İşıq seli”,
“Bir nağıl de”, “Dünya”, “Ürək ağrısı”,
“Vardır” şeirləri 13, “Azərbaycan dünyaya günəş
kimi doğacaq”, “Bir bayraq altında”, “Fəxri Xiyabanda
düşüncələr”, “Hücum əmri ver mənə”,
“İşıq ömrü yaşayanlar”, “Əlimdədir hələ
qələm”, “Səngərim mənim”, “Azərbaycan əsgəri”
14, “Ulu Cavid” şeiri 15, İmadəddin Nəsimiyə,
Xurşidbanu Natəvana və Məhəmmədhüseyn Şəhriyara
həsr edilmiş təxmisləri 16 hecada yazılmışdır.
On beş-on altı hecalı şeirləri ahənginə
görə əruz vəznində yazılmış şeirlər
təsiri yaradır. Çoxhecalı
şeirlərdən on dörd hecalı onun
yaradıcılığında üstünlük təşkil
edir və davamlıdır. Asim Yadigarın
yaradıcılığında çoxhecalı şeirə
meyl fikrin, mətləbin, mənanın daha dərindən,
bütün enerjisi və gərginliyi ilə ifadə
olunması ehtiyacından yaranır. Asim
Yadigar həm də çoxhecalı və çoxmətləbli
şeirləri ilə poeziyamızda orijinallıq qazanır.
Göründüyü kimi, Asim Yadigar ən yeni dövr
Azərbaycan şeirində özünəməxsus dəst-xətti
və xidmətləri olan şairdir. O, müasir Azərbaycan ədəbiyyatının
orta nəslinin tanınmış bir nümayəndəsidir. Onun şeir yaradıcılığı mənaca dərin
və təsirli, forma etibarilə zəngindir, əlvandır.
Asim Yadigar müstəqillik dövrü Azərbaycan
poeziyasını əsl vətəndaşlıq ruhu, orijinal
poetik formalarla, milli düşüncə tərzi ilə
yaddaqalan şeirləri ilə zənginləşdirir, ədəbiyyatın
və müasir cəmiyyətin inkişafına
özünün sənət töhfələri ilə təvazökar
şəkildə və məsuliyyətlə xidmət edir.
Janr etibarilə geniş yaradıcılıq
imkanlarına malik olan Asim Yadigarı düşündürən
mövzular, ictimai və mənəvi problemlər lirikanın
hüdudlarına sığmayanda o, poema janrına müraciət
edir. Bu vaxtadək müxtəlif kitablarında Asim
Yadigarın 13 poeması çap olunmuşdur. “Kədərə heykəl” adlı Böyük Vətən
müharibəsinin acı gerçəkliyini
yaşamış Sona ananın taleyini əks etdirən ilk
poemasını 1981-ci ildə qələmə
almışdır. Şair əri və
iki oğlu cəbhədə həlak olandan sonra özü də
dünyasını dəyişən ailənin boş
qalmış evini “kədərə heykəl” kimi mənalandırır.
Janr baxımından “Kədərə heykəl” liro-epik
poemadır. Şair bu mövzuda əvvəlcə “Sahibsiz ev”
adlı şeir yazmış, sonra mətləbi bir qədər
açaraq və ictimailəşdirərək
düşündürücü bir poema hasilə gətirmişdir.
Asim Yadigarın digər poemalarında da
süjet xətti sadə, lakin təsirli hadisələr üzərində
qurulmuşdur. Onun poemalarında hadisədən
çox, poetik təəssüratlar vardır. Obraz yaratmaq baxımından Asim Yadigar poemalarında
diqqəti daha çox əsas mətləbin
daşıyıcısına yönəldərək, onu daha
təsirli və ümumiləşdirilmiş şəkildə
göstərməyə üstünlük verir. Buna görə də onun həcm etibarilə
yığcam olan poemalarındakı ana xətti ifadə edən
aparıcı obrazlar təsirli və yaddaqalandır. Şair poemalarında digər obrazlara hadisələrin
gedişini təsvir etmək üçün epizodik surətlər
kimi yanaşır. Lakin onun epizodik
obrazları da kiçik cizgilərlə olsa da, fərdiləşdirilmişdir.
“Talesizlər” poemasında (1988) Asim Yadigar
uşaq yaşlarında atılmış Səidə adlı
bir qadının çətin həyat yolundan söz
açır, onun tələbəlik dövrünü və
ailə həyatı qurmasını, yenidən atılaraq tənha
qalmasını təsvir edir. Şairin
çıxardığı qənaət də, vətəndaş
yanğısı da düşündürücü və ibrətamizdir:
Ata-anasını
atan kəslərin
Vicdanı daş olar, qəlbi daş olar.
Doğma
balasını atan kəslərin
Çətin bu torpağa vətəndaş olar.
Ustad Məhəmmədhüseyn Şəhriyara həsr
edilmiş “Mənə söz verin” poemasında (2006)
lirik-publisistik düşüncələr əsasında
şairin yüz illik yubileyində yaşanan təəssüratlardan
danışılır. “Qiyas qiyamətə qalmaz” (2007) poeması
isə millətçi və avantürist Zori Balayanı
ifşa edən ictimai-publisist pamfletdir. Əsl vətəndaşlıq
mövqeyindən çıxış edən Asim Yadigar
Dağlıq Qarabağ probleminin əsas səbəbkarlarından
olan belə simasızların törətdikləri faciələri
yada salır, onların iç üzünü açır,
xalqımızın haqq davasının qalib gələcəyinə
inam hisslərini ifadə edir. “Oğul
dağı” poemasında (1999) Ermənistan-Azərbaycan
münaqişəsi nəticəsində Sədərək
döyüşlərində şəhid olmuş bir tələbə
gəncin qəhrəmanlığından və vətənpərvərliyindən
bəhs edilir.
Digər poemalarında olduğu kimi, bu poemada da lirik ricətlər
vasitəsilə şairin hadisələrə və insanlara
münasibəti ifadə olunur. Lirik ricətlər
Asim Yadigarın poemalarının təcir gücünü
qüvvətləndirir, lirizmi dərinləşdirir.
Əfqanıstanda döyüş zamanı gözlərini
itirmiş İsmixan Ələkbərovun xatirəsinə ithaf
olunmuş “Mən günəşi görürəm”
poemasında (1988) müharibələrə etiraz və nifrət,
həyata, işığa inam hissləri tərənnüm
olunmuşdur. “Bir gecənin ağrısı”
poemasında (2008) təsvir edilən hadisələr
lirikasındakı ənənəyə uyğun olaraq
böyük vətəndaş şair Olyas Süleymenovun
“dilindən” danışılır. Bu
lirik-publisist poema mütəfəkkir şəxsiyyət olan
Oljas Süleymenovun poetik monoloqudur. Əsərdə
Azərbaycan xalqının böyük dostu, çətin
günlərdə xalqımıza dayaq olmuş məşhur
Qazax şairi Oljas Süleymenovun bədii obrazı yaradılmışdır.
Şair qanlı 20 Yanvar hadisələrinə dünyada
baş vermiş ədalətsiz hadisələrin fonunda qiymət
vermiş, azadlıq mübarizəsinin nəticəsində
qurulmuş müstəqilliyi qoruyub möhkəmləndirmək
üçün “bu gündən sabahı” görməyin,
“bir sırada dayanmağın” zərurətindən
danışılmışdır. “Tacmahal”
poeması Hindistandakı məşhur Tacmahal məbədinin
yaradıcısı türk əsilli memar Sultan Cahanın
taleyini əks etdirir.
Asim Yadigarın poema yaradıcılığında
folklordan gələn motivlər əsasında yaranan əsərlər
də vardır. “Əkrək və Səkrək”
poeması (1989) Dədə Qorqud dastanlarının izi ilə
yazılmış mənzum hekayətdir. Şair
dastanın motivlərindən istifadə edərək poemada
bir daha Oğuz elinin qüdrətini göstərmişdir.
“Kitabi -Dədə Qorqud” dastanlarının təhkiyəsinə
uyğun olaraq işlədilmiş ritmik təntənə və
təkrirlər poemanı xalq ədəbiyyatı ənənəsinə
yaxınlaşdırır. “Sarı gəlinlər”
poemasında isə Azərbaycanın vətənpərvər
döyüşçü qadınlarının tariximizdə
və günümüzdəki böyük rolundan bəhs
edilir. “Daş qız” poemasında
Naxçıvandan toplanmış eyni adlı rəvayət
poetikləşdirilmişdir. Asim Yadigar xalq
yaradıcılığından yaradıcılıqla
faydalanmış, seçilmiş ibrətamiz motivləri diqqət
mərkəzinə çəkib poetikləşdirməklə
oxucularda yüksək mənəvi dəyərlər
aşılamağa nail ola bilmişdir.
Asim Yadigarın yaradıcılığındakı
Naxçıvana həsr edilmiş əsərlərdə
doğma torpaq və bütöv Vətən düşüncələri
öz əksini tapmışdır. İslam Səfərlinin məşhur
“Batabata gəlmişəm” şeirinə nəzirə kimi
yazılmış “Batabat dağları” şeirində o, təbiətin
bu gözəl əsərini ürəklə tərənnüm
etmişdir. Asim Yadigarın “Əlincə”
şeirində bu məğrur qala “hər sətri
qızıl qanla yazılmış tarix kitabı” kimi təqdim
olunmuşdur. İgidlik, məğrurluq rəmzi olan
Əlincə qalasını Asim Yadigar obrazlı şəkildə
“İgidlərin al qanıyla boyanan,Torpağımın
bayrağıdır Əlincə” misralarında olan kimi
görür və göstərir. Müxtəlif illərdə
yazılmış “Naxçıvan”, “Dünyanın bəzəyi”,
“Naxçıvanım - göz nurum”, “Duzdağ”, “İlk xitabət
kürsüm” şeirlərində Asim Yadigar
yaşayıb-yaratdığı doğma yurdu bütün
mahiyyəti ilə tərənnüm etmişdir:
Torpağı
bəhərli, barlı,
İnsanları dağları kimi vüqarlı.
Hər
qarışı tarix dolu,
Yolu - haqq, ədalət yolu.
Qoynunda
Nuh peyğəmbərin
Ayaq izləri
Gəmiqaya
- ulu babamın
Tarixə
naxışı,
“Biz də varıq” sözləri.
Əlincə - yağı başına vurulan
qapazındır.
İlanlı dağ - ucalığın,
arzun-murazındır.
... Hər
dağın, hər qayan
Mərd
Babəklər oylağı,
Odlar
yurdunun
Ər qalası, məğrur torpağı.
Ey nurlu
diyar, işıqlı məkan,
Naxçıvan!
Asim Yadigarın “Kalba Musa Çeşməsi” poeması
(2009) Naxçıvan şəhərində 1909-cu ildə səkkiz
illik uzun zəhmətdən sonra salınmış kəhriz-bulağın
poetik rəvayətidir. Şair mövzunu öyrənmək
üçün tarixi qaynaqları araşdırmış,
yerli camaatın xatirələrini vərəqləmişdir.
Poemadakı Kalba Musa XX əsrin əvvəllərinin
Azərbaycan xeyriyyəçilik hərəkatının
Naxçıvandakı əks-sədasının ifadəçisi
olan tarixi simadır. Kalba Musanın əsli-nəsli,
milli düşüncəsini, xilaskarlığını və
xeyirxahlığını əks etdirən bu əsəri
tarixi poema adlandırmaq olar.
Bu, Azərbaycanın ayrılmaz tərkib hissəsi olan
“dahilər anası” ulu diyar Naxçıvanın yaxın
tarixinin canlı hadisələrini və şəxsiyyətlərini
əks etdirən mükəmməl bir bədii əsərdir. Poemanın
“Epiloq” hissəsində Azərbaycanın tarixində və
taleyində mühüm rolu olan Naxçıvanın
ümumiləşmiş poetik obrazı
canlandırılmışdır.
Dramaturgiya da Asim Yadigarın
yaradıcılığında özünəməxsus yer
tutur. Asim Yadigar müstəqillik dövrü Azərbaycan
mənzum dramaturgiyasının əsas
yaradıcılarından biridir. Asim Yadigar
mənzum dramlarında daha çox tarixi mövzulara müraciət
etmişdir. Dram əsərlərindən
görünür ki, o, tarixi mənzum dram janrında dramatik əsərlər
yazmağa üstünlük verir. Asim
Yadigar mövzu üçün seçdiyi dövrü və
şəxsiyyətlərin fəaliyyətini dərindən
öyrənmiş, həmin tarixi epoxanın seçilmiş
hadisələrini və əsas şəxsiyyətlərinin
xidmətlərini özünün yaradıcı təxəyyülündən
keçirərək, kamil əsərlər
yaratmışdır. Onun dramlarında, əlbəttə
ki, tarixi hadisə və şəxsiyyətlərlə bərabər,
yaradıcı təfəkkürdən gələn təfərrüatlar
da öz əksini tapmış, mövzunu
tamamlamışdır. Poemalarından fərqli
olaraq, Asim Yadigarın dramaturgiyasında dolğun, yetkin bədii
obrazlar vardır. O, istinad etdiyi dövrlərin tarixi
şəxsiyyətlərindən hər birini fərqli şəkildə
fərdiləşdirməyi bacarmışdır. Asim Yadigarın dramaturgiyasını problemlər və
xarakterlər dramaturgiyası adlandırmaq olar. Bununla belə, onun dramaturgiyası güclü
müasirlik imkanlarına malikdir. Asim Yadigar
tarixi mövzuda yazdığı dram əsərlərində
tarixdən aldığı hadisələri və şəxsiyyətlərin
taleyini müasir oxucuya təsirli, əhəmiyyətli söz
demək üçün ədəbiyyata gətirmək, səhnəyə
çıxarmaq qayəsini izləyir.
Adından da göründüyü kimi, Asim Yadigarın
“Midiyanın süqutu” mənzum tarixi faciəsi
dövrümüzə qədər gəlib
çatmış Astiaq əfsanəsinin əsasında
yazılmışdır. Lakin müəllif
dövrü yaxşı öyrənmiş, Midiya dövlətinin
digər dövlət əyanlarına və Astiaqın ailə
üzvlərinə dair məlumatları da əldə edərək,
bütövlükdə həmin dövrün ümumi mənzərəsini
canlandıra bilmişdir. Beləliklə, əsərdə
Midiya dövlətinin və həmin epoxanın fonunda
Astiaqın mükəmməl, ümumiləşmiş
obrazı yaradılmışdır. Hətta
nəvəsi Keyxosrov tərəfindən taxtdan
salınmasına, əsir alınmasına baxmayaraq, dövlətin
rəmzi kimi əsərdə Astiaqın əzəməti
qorunur.
“Midiyanın
süqutu” tarixi mənzum faciəsində Astiaqın sərkərdəsi
Qarpağın tədbirli olması və xəyanəti,
Keyxosrovun çoban Mitridatın ailəsində tərbiyə
alıb, hökmdar ruhunda böyüyüb formalaşması,
anası Mandanın Vətəndən qürbətdə
çəkdiyi iztirablar, əri Kambusun dözümü və
ümidləri çox təbii və inandırıcı
şəkildə verilmişdir. Asim Yadigar Midiya
dövrünün saray həyatının da reallığa
uyğun mühitini canlandıra bilmişdir. Əsər tamaşaya qoyulmasa da, lezedrama - yəni
yalnız oxumaq üçün dram janrında
yazılmamışdır, geniş səhnə imkanlarına
və vətənpərvərlik ruhuna malikdir. Astiaqın hakimiyyəti itirdikdən sonrakı
monoloqu çox ibrətamizdir. Monoloqda
satqınlığa, xəyanətə nifrət və
xalqın gələcəyinə böyük ümid hissləri
ifadə olunmuşdur:
... Bu
gün bir Astiaq itirən torpaq,
Sabah
yüz Astiaq yetirər ancaq!
“Amansız intiqam” pyesi mənzum tarixi faciə janrında
qələmə alınmışdır. Əsərdə
Azərbaycanın Çar Rusiyası tərəfindən
işğal olunduqdan sonra İranda, Fətəli şahın
sarayında baş vermiş hadisələrdən
danışılır. Burada konflikt XIX əsrin
əvvəllərində İran hakimiyyəti ilə Rusiya
rejimi arasında cərəyan edir. İran
hökmdarı Fətəli şahın və ətrafındakıların
1828-ci il “Türkmənçay müqaviləsi”nin
şərtlərindən narazılığı və
Rusiyanın Tehrandakı səfirliyinin ermənipərəst
mövqeyinin yaratdığı qarşıdurma pyesin ana xəttindən
ibarətdir. Bu prosesdə xalq kütlələrinin coşan
üsyankar ruhunun təsvirindən və həmin dövrdə
Rusiyanın Tehranda vəziri-muxtarı, səfiri olmuş
Aleksandr Qriboyedovun öldürülməsi faktından sonra
atılan addımlar nəticə etibarilə əsərdə
barışıq, sülh və vətənpərvərlik
ideyalarını diqqət mərkəzinə çəkilməsinə
şərait yaratmışdır.
Dramda Fətəli şahın təmkinli, tədbirli
hökmdar olması və uzaqgörənliyi, Abbas Mirzənin
layiqli vəliəhdi kimi formalaşması, Allahyar xanın
milli düşüncəsi qabarıq ifadə olunmuşdur. Müəllif
Aleksandr Qriboyedovun faciəli ölümünü çar
Rusiyasının o zamankı yanlış siyasətinin nəticəsi
kimi mənalandırır. Əsərdəki
şair Fazil xan Şeyda obrazı uğurlu
alınmışdır. Onun tədbirli
düşüncələri və müdrik şeirləri
millətlərarası münasibətlərin
qızışdırılmasına yox, tənzimlənməsinə
xidmət edir. Əsərdə əvvəlcə İran
hökumət sarayına, sonra isə Rusiyanın Tehran səfirliyinə
soxulmuş, yalandan familiyasını dəyişərək
gerçəkdə hər iki tərəfdə məkrli,
ikiüzlü siyasət həyata keçirən erməni
obrazlarının - Yakov Markaryanın, Solomon Melikovun mənəvi
simasızlığı da obyektiv cizgilərlə təqdim
olunmuşdur. Asim Yadigar obrazların hər birini
fərdi xüsusiyyətləri ilə fərqli şəkildə
canlandırmağı bacarmışdır. Pyesdə şəkillərin dəyişməsi,
obrazların girişi-çıxışı səhnənin
imkanlarına uyğun olaraq
düşünülmüşdür. Əsərdən
çıxarılan nəticə də əhəmiyyətlidir
və bu gün üçün də aktualdır:
Qoysaq yad əllərdə
Vətənimizi,
Qınayar
gələcək nəsillər bizi!
Uşaqlar
haqqındakı şeirləri ilə yadda qalan Asim Yadigar
uşaqlar üçün yazdığı “Şir və
çaqqal” adlı alleqorik dramı ilə bu yaş həddində
olan yeni nəslə fayda verə biləcək pyes yazmaq
istedadını nümayiş etdirir.
Alleqorik pyesdə meşədəki heyvanların dili ilə
müasir insan cəmiyyəti üçün faydalı fikirlər
irəli sürülür.
Əsərdə lovğalıq, qəddarlıq,
acgözlük, yalançılıq tənqid olunur. Asim Yadigar
alleqorik vasitələrlə azadlığı, ədaləti
və həqiqəti müdafiə edir.
Ümumiyyətlə, Asim Yadigarın mənzum dram dili
aydın, asan başa düşülən və sadədir. O, mənzum dramaturgiyanın
qaydalarına riayət edərək bədii mətni
obrazların hərəkətlərinə
uyğunlaşdırmışdır. Asim
Yadigarın dramlarında yaddaqalan, ibrətamiz monoloqlar
vardır. “Şir və çaqqal” alleqorik dramında
pyesin sonunda verilmiş xor mətni kimi səslənən
monoloq mühüm ideya-bədii təsir gücünə
malikdir:
Düzlük
qənim kəsilər,
Nurtək qaranlıqlara.
Düzlərə
zaval yoxdur,
Çəksələr min yol dara.
...Qoy ədalət, həqiqət,
Zəfər çalsın hər yerdə.
Xoş niyyətlər çiçəktək
Göyərsin könüllərdə.
Tərbiyəvi ideya-məzmununa görə və maraqlı bədii-sənətkarlıq xüsusiyyətlərinə malik olan “Şir və çaqqal” dramı uşaq teatrlarının, kukla teatrının repertuarında yer tutmağa layiq əsərdir.
Göründüyü kimi, çoxcəhətli yaradıcılıq fəaliyyətinin bütün istiqamətlərində Asim Yadigarın özünəməxsus sənət uğurları vardır. O, Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin deputatı, Naxçıvan Yazıçılar Birliyinin sədri kimi də ölkəmizin ictimai-mədəni həyatında səmərəli iş aparır. Son illərdə Naxçıvan Yazıçılar Birliyinin xətti ilə çap olunan ədəbi almanaxların, muxtar respublikada ilk dəfə nəşr edilən uşaq ədəbiyyatı və bədii tərcümə antologiyalarının meydana çıxmasında, gənc yazıçıların yaradıcılıq birliyinin işinin təşkilində Asim Yadigarın zəhməti qeyd olunmağa layiqdir. O, azərbaycançılıq və vətəndaşlıq andının ifadəsi olan bədii yaradıcılığı və səmərəli ictimai fəaliyyəti ilə ölkəmizdə dövlət müstəqilliyi təfəkkürünün daha da möhkəmləndirilməsinə, yüksək milli-mənəvi dəyərlərə malik yeni nəslin yetişib inkişaf etdirilməsinə ürəklə xidmət edir.
Mamayka qəsəbəsi,
13 avqust 2016
İsa
HƏBİBBƏYLİ
Azərbaycan
Milli Elmlər Akademiyasının vitse-prezidenti, Milli Məclisin
Elm və Təhsil Komitəsinin sədri, akademik
525-ci qəzet.-
2016.- 20 sentyabr.- S.7.