İrəvan Dövlət Azərbaycan
Teatrı: 1882 - 1927-ci illərdə - Teatr - 135
5-ci məqalə
Akademik
Milli Dram Teatrının direktoru və bədii rəhbəri,
o dövrdə SSRİ Ali Sovetinin deputatı olan Həsən
Turabovun qayğıkeşliyi və ötkəm
prinsipiallığı ilə İrəvan Teatrı akademik sənət
ocağının nəzdində teatr-studiya kimi 1989-cu il iyul
ayının 4-də fəaliyyətə başladı.
Abşeron rayonunun Xırdalan qəsəbəsindəki mədəniyyət
evinin bir neçə otağı teatra verildi. Direktorluq və
bədii rəhbərlik vəzifələri Vidadi Əliyevə
həvalə edildi. Akdemik Milli Dram Teatrı, Mirzə Fətəli
Axundzadə adına Azərbaycan Dövlət
Opera və Balet Teatrı, Hüseyn Ərəblinski adına
Sumqayıt Dövlət Dram Teatrı kollektivə xeyli rekvizit,
dekorasiya, geyim köməkliyi etdi.
Lakin
bütün bunlara baxmayaraq, Azərbaycanda da siyasi vəziyyətin
qeyri-sabit olması sayəsində teatr beş
ay maaşsız işlədi. Akademik İmam
Mustafayevin rəhbərlik etdiyi "Qayğı" cəmiyyəti
truppanın aktyorlarına əmək haqqı
almadıqları ayların maaşını verməklə
onların maddi durumlarını xeyli
yaxşılaşdırdı. İrəvan Dövlət
Azərbaycan Dram Teatrının didərginlik dövründə
ilk tamaşası 1989-cu il noyabrın 4-də Georgi Xuqayevin "Elbrus evlənir"
("Mənim qaynanam" adı ilə) əsəri oldu. Bu
minvalla teatr fasiləsiz beş il
Xırdalanda teatr-studiya kimi fəaliyyət göstərdi.
Nəhayət,
Cəfər Cabbarlı adına İrəvan
Dövlət Azərbaycan Dram Teatrının fəaliyyətini
yaxşılaşdırmaq tədbirləri haqqında Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin 31 avqust 1994-cü il, 320
saylı əmri oldu. Əmrdə yazılmışdı:
"Ermənistanda yaşayan azərbaycanlılara qarşı
başlanmış soyqırımı nəticəsində
1988-cı ildən daimi fəaliyyət yerini məcburi tərk
edərək Bakı şəhərində məskunlaşmış
Cəfər Cabbarlı adına İrəvan Dövlət Azərbaycan
Dram Teatrının yaradıcılıq-istehsalat fəaliyyətini
yaxşılaşdırmaq, kollektivə dövlət himayəsini
gücləndirmək məqsədilə Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabineti qərara alır:
1. Azərbaycan
Respublikasında Dövlət teatrlarının
yaradıcılıq-istehsalat fəaliyyətini tənzimləyən
və müəyyən edən bütün şərtlər
Cəfər Cabbarlı adına İrəvan
Dövlət Azərbaycan Dram Teatrına şamil edilsin.
2. Cəfər
Cabbarlı adına İrəvan Dövlət
Azərbaycan Dram Teatrının maliyyələşdirilməsi
Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyi tərəfindən
Mədəniyyət Nazirliyinə yeni teatrların
yaradılması üçün ayrılmış vəsait
hesabına ödənilsin.
3.
Bakıda məskunlaşdığı müddətdə Cəfər
Cabbarlı adına İrəvan Dövlət
Azərbaycan Dram Teatrı Nəsimi rayonundakı Hüseynqulu
Sarabski adına Mədəniyyət evində yerləşdirilsin".
Bu əmrə
əsasən İrəvan teatrı Bakının Nəsimi
rayonundakı Hüseynqulu Sarabski adına Mədəniyyət
evinin bir guşəsində yerləşdi (Bakı, Mirəsədulla
Mirqasımov küçəsi, 13). Teatrın aktyoru Vidadi
Əliyev 2000-ci il iyul ayına kimi burada da
teatrın direktoru və bədii rəhbəri işlədi.
Bu illər ərzində teatr dəfələrlə
tamam tənəzzül səviyyəsinə çatıb. Xüsusən
1988 - 1992-ci illərdə respublikadakı ciddi siyasi
qarışıqlıq, gündən-günə güclənən
inflyasiya teatrın çətin maliyyə vəziyyətini
daha da kəskinləşdirib. Ancaq fədakar
aktyorların qətiyyətləri ilə kollektiv
dağılmaq təhlükəsini aradan qaldırıb.
Güclü repertuar olmayıb, əsasən əvvəllər
oynanılmış tamaşalar bərpa edilib və yaxud
truppaya tanış əsərlər, zəif
də olsa, təzə qurluşda göstərilib. Elə tamaşalar var ki, yalnız bircə dəfə
oynanılıb. İki və ya
üç dəfə oynanılan tamaşalar isə hər dəfə
təzə heyətdə təqdim olunub. Bütün
bunlara baxmayaraq, 1989 - 1996-cı illər İrəvan Dövlət
Azərbaycan Dram Teatrının 125 illik tarixinin ayrılmaz və
parçalanmaz bir dövrüdür.
1997-cı ilə qədər teatr əsasən
yığcam həcmli bərpa tamaşaları oynayıb. Bununla belə, repertuarda
"Şəppəli" (İsa Hüseynov), "Didərginlər"
(Zəlimxan Yaqub), "Molla Nəsrəddin və əzrayıl"
(Şəhrabi Əliyev), "Mənim Ərdəbilim",
"Allah onlara rəhmət eləsin" (Süleyman Rəşidi),
"Tənha payız yarpağı" (Akif Həsənoğlu), "Madam
Badam" (Vidadi Əliyev), "Dəli Domrul" (Aydın
Haqqarar), "Dəmir qadın" (Şərəf Başbəyov), "Abbasqulu bəy
Şadlinski" ("Xoş amallar qurbanı". İnqilab Vəlizadə) kimi yeni tamaşalar da olub.
Sənətkarlıq
axtarışlarının uğurlu nəticəsi prinsiplərindən
yanaşanda 1997-ci il də İrəvan
teatrının həyatında əlamətdar ola bilmədi. İl boyu kollektivin repertuarında yeni səhnə əsəri
görünmədi. Yalnız ilin axırlarında,
oktyabrın 20-də uşaqlar üçün "Sehrli alma" (Jozef Ladanın əsəri əsasında)
və dekabrın 17-də "Kor döyüşü"
(Tuncər Cucənoğlu) tamaşalarının
premyeraları göstərildi.
Teatr 1998-ci ildə Hidayətin vaxtilə
oynanılmış "Məhəbbət yaşayır hələ..."
pyesini rejissor Vaqif Əsədovun quruluşunda oynadı. Yeni səhnə
yozumunda və daha qabarıq mənəvi-əxlaqi problem zəminində
tamaşanan premyerası iyun ayının 1-də Akademik Milli
Dram Teatrında göstərildi. Rejissor
geniş məkanda hərəkət dialoq və monoloqları
ilə sözün vəhdətində dramatik-psixoloji
tamaşa yaratmaq cəhdində bulunmuşdu. Buna görə də onun rəssam Rza Avşarovla
işində həmin prinsip gözlənilmiş və
yığcam, lakin ifadəli səhnə tərtibatı
verilmişdi. Milli xalq
tamaşalarının poetika göstəricilərindən olan
hərəkət monoloqlarının və hərəkət
dialoqlarının sözün psixoloji mahiyyəti ilə
üst-üstə düşməsi üçün
xüsusi pontomim səhnələr qurulmuşdu. Əliş Vəlişoviçin ifası
üçün Gənc Tamaşaçılar Teatrından
Tariyel Qasımovu dəvət etmişdi. O, bu rolu bir
neçə dəfə oynadı. Əliş Vəlişoviçin
əsas ifaçısı Vidadi Əliyev idi.
"Məhəbbət yaşayır hələ..."
tamaşasında mürəkkəb psixoloji Mehriban rolunu Elmira
İsmayılova təmkinlə və mənalı pauzalarla
oynayırdı. Xatirə rolunda isə Dilarə Əliyeva
(Murtuzəliyeva) həzin və lirik, kövrək və
emosional ifadə vasitələrinə üstünlük
vermişdi. Bu, obraza tamaşaçı rəğbətini
artırmaqla yanaşı, dramaturq və rejissor fikrinin mahiyyətinə
uyğun gəlirdi.
Yüksək
sənət meyarları, ciddi və səmərəli
yaradıcılıq axtarışları baxımından
1999-cu il də teatrın həyatında
ciddi iz qoymayıb. Truppanın heyətində
sabitlik yox idi. Gənc aktyor və aktrisalar
bir neçə ay işləyib kollektivdən uzaqlaşırdılar.
Belə bir durğunluq dövründə teatr mətləbsiz
şəkildə Georgi Xuqayevin vaxtilə oynadığı
"Mənim qaynanam" ("Elbrus evlənir") əsərini
yenidən tamaşaya hazırladı. 1999-cu il dekabrın 20-də teatrın aktyoru Azər
Şabanov Mehman Musabəyovun
"Dev oğlu dev" nağıl-tamaşasına quruluş
verdi. Rəssam Cabbar Quliyev tamaşanın bədii
və Xatirə Şabanova isə musiqi tərtibatını
işləmişdilər. Düzdür, bu
tamaşanı uşaqlar maraqla qarşılayırdılar.
Ancaq nə bu, nə də digər iki tamaşa
teatrın yaradıcılıq dirçəlişi və sənət
nailiyyəti kimi dəyərləndirilməyə layiq
olmadı.
Fransız dramaturqu Marsel Birkye Marinyenin məşhur
"Oğru" komediyasının repertuarda görünməsi
maraqla qarşılandı. Əsəri Vaqif Rəsuloğlu
tərcümə etmişdi və ona səhnə quruluşunu
Vidadi Əliyev vermişdi. İki hissəli məzhəkə
janr prinsipində hazırlanmış tamaşada teatrın
populyar aktyorları Dilarə Əliyeva (Mişlin), Azər
Şabanov (Dominik), Ramiz Əliyev (Klud), Elnur Məmmədov
(Dede Lepelüon) çıxış edirdilər. "Oğru" tamaşasında maraqlı aktyor
oyunu vardı. Lakin heyf ki, əsər cəmi
bir dəfə göstərildi. Əsas
ifaçılardan birinin teatrdan getməsi və digərinin
analıq məzuniyyətinə çıxması ilə əlaqədar
olaraq tamaşa repertuardan çıxarıldı.
İstedadlı
aktyor, son dərəcə dəqiq ifadəli, emosional, təsirli
və zərif plastikası olan Azər Şabanov (Azər
Axşam) özü yazdığı "Arxası sizə"
psixoloji dramını tamaşaya hazırlayandan (4 fevral 2000)
sonra teatrdan uzaqlaşdı. Tamaşada
rolları Ramil (Musiqiçi) və Ramiz Əliyev (Qonşu) ifa
edirdilər.
Hüseyn Cavidin "Maral" romantik-dramatik səpkili
faciəsini rejissor Elmira Məlikova tamaşaya hazırladı. Tamaşa (10
mart 2000) ümidlər doğrultmadı, Hüseyn Cavidin poetik
teatr estetikasından uzaq idi. Quruluşçu
rejissorun avanqard teatr prinsiplərinə üstünlük verməsi
məzmun və formada bədii təsdiqini
tapmamışdı. Aktyorların təqdim
edilən oyun estetikası ilə tamaşanın üslub
prinsipləri bir-birini tamamlamırdı. Nəsrlə
yazılmış dram sanki ədibin romantik nəzmlə
işlənmiş pyeslərinin pafosunda təqdim olunmuşdu.
"Maral" tamaşasında Cavid ruhundan, Cavid
fəlsəfəsindən sapıntılar da vardı. Bütövlükdə dramaturqun möhtəşəm
romantik ruhu sıxılıb kiçildilmişdi.
Sabit Rəhmanın anadan olmasının 90 illiyi
münasibətilə Bəhram Osmanovun
hazırladığı "Yalan" tamaşasının
premyerası noyabr ayının 30-da Gənc
Tamaşaçılar Teatrının binasında göstərildi. Tənqid teatrın ilk dəfə
neçə il əvvəl
oynadığı əsərin yeni quruluşuna xüsusi diqqət
yetirmişdi. Tamaşanın daha canlı və
dinamik, xarakter baxımından tipik obrazı Tamilla
Abdullayevanın ilhamla oynadığı Tərlan xanım
obrazı idi. Hadisələrin inkişaf xətti və
konfliktin kəskinləşməsi baxımından Tərlan
xanımla bağlı olan Şəlalə (Könül
Yusifqızı) surəti aktyor ifası baxımından
Tamilla xanımın oyunu ilə müqayisədə nisbətən
sönük alınmışdı. Mənalı
yumor, ritmik ahəng, mənəvi aləmlə hərəkətlərin
bağlılığı baxımından Ramiz Əliyevin
(Aslan), Vidadi Əliyevin və Süleyman Nəcəfovun (Saleh)
ifalarında tamlıq vardı. İfaçılar
satirik çalarlardan, qrotesk elementlərindən həssaslıqla
istifadə etməyə çalışırdılar.
Obrazın psixoloji aləminə düzgün müdaxilə və
onu orijinal şəkildə ifadə etmək baxımından Dilarə
Əliyevanın (Xumar) oyununda işıqlı məqamlar kifayət
qədər görünürdü.
Rejissor Bəhram
Osmanovun quruluş verdiyi Ağarəfi Rəhimovun "Əsgər
anası" pyesinin birinci tamaşası 2000-ci il
dekabr ayının 28-də Gənc Tamaşaçılar
Teatrında oynanıldı. Müəyyən çətinliklərlə (əsasən
texniki təchizatla əlaqədar) bağlı olaraq İrəvan
teatrı 2001-ci ildə cəmi bir yeni tamaşa
hazırladı. Vaqif Əsədov Hidayətin
"Durnalar qayıdanda" pyesinə maraqlı və orijinal
səhnə quruluşu verdi (1 may). Gənc
aktyorlar Mehman Piriyev (Şahin), Dilarə Əliyeva (Günay), Vəfa
Zeynalova (Nərgiz), həmçinin Bürcəli Əsgərov
(Vəli Qulamoviç), Elmira İsmayılova (Harayxanım),
Vidadi Əliyev (Salahov) bitkin ansambl yarada bilmişdilər. Qeyd
edim ki, Akademik Teatrın aktyoru Bürcəli Əsgərov bir
neçə il paralel olaraq İrəvan
teatrında da işləyirdi.
Teatr 2002-ci ildə Ramiz Abdullayevin "Olacağa çarə
yoxdur" (15 yanvar. Quruluşçu rejissor Yusif Əkbərov,
rəssam İlqar Əkbərov, bəstəkar Nəriman Məmmədov),
İmir Məmmədlinin "İşıq tozu" (9 aprel.
Quruluşçu rejissor Bəhram Osmanov, rəssam
İlqar Əkbərov, bəstəkar Salman Qəmbərov),
Anarın "Telefon gecələri" (8 iyun. Quruluşçu rejissor Firudin Məhərrəmov,
musiqi tərtibatçısı Kamil Tağıyev), Kamal
Abdullanın "Elə bil qorxa-qorxa" (14 noyabr. Quruluşçu rejissor Mahumənzər Hüseynova,
rəssam İlqar Əkbərov), 2003-cü ildə Ağarəhim
Rəhimovun "Məhəbbət və cinayət" (22
fevral. Quruluşçu rejissor və səhnə
tərtibatçısı Mərahim Fərzəlibəyov),
Marsel Birkye Marinyenin "Oğru" (23 mart. Tərcümə edəni Vaqif Rəsuloğlu.
Quruluşçu rejissor, səhnə və musiqi tərtibatçısı
Vidadi Əliyev), Əbülfəz Bərəkətin
"Tufanda yanan çıraq" (5 may. Quruluşçu
rejissor və səhnə tərtibatçısı Bəhram
Osmanov), Məmməd Gülün "Allah betərindən
saxlasın" (22 may. Quruluşçu rejissor,
səhnə və musiqi tərtibatçısı Vidadi
Əliyev), İlyas Əfəndiyevin "Məhv olmuş
gündəliklər" (20 iyul. Quruluşçu
rejissor və səhnə tərtibatçısı Firudin Məhərrəmov,
bəstəkar Cavanşir Quliyev), Marat Haqverdiyevin
"Qısqanc ürəklər" (10 noyabr. Quruluşçu rejissor, səhnə və musiqi tərtibatçısı
Vidadi Əliyev), Əli Əmirlinin "Müqəddəs Valentin
günü" (15 noyabr. Quruluşçu
rejissor və səhnə tərtibatçısı Bəhram
Osmanov, bəstəkar Cavanşir Quliyev), Firuz Mustafanın
"Adsız" (3 dekabr. Quruluşçu
rejissor Həsən Əsgəri, bəstəkar Cavanşir
Quliyev) əsərlərini tamaşaya hazırlayıb.
Teatr 2004-cü ildə 7 tamaşa hazırladı. Culio
Okarnaççi və Renço Farabuzinin "Sənətim
cəmiyyət sinyorudur" (11 aprel. Tərcümə
edən, quruluşçu rejissor, səhnə və musiqi tərtibatçısı
Vidadi Əliyev), Əziz Nesinin "Toros canavarı" (16
noyabr. Tərcümə edəni Vahid
Şirinov. Quruluşçu rejissor və səhnə tərtibatçısı
Vaqif Əsədov,
rejissor Vidadi Əliyev), İlyas Əfəndiyevin "Unuda
bilmirəm" (22 dekabr. Quruluşçu
rejissor, səhnə və musiqi tərtibatçısı
Loğman Kərimov) tamaşalarında müəyyən
rejissor və aktyor uğurları vardı.
"Sənətim cəmiyyət sinyorudur"
komediyası italyan del-arte komediyasının və vəziyyət
satirasının bədii üslub-formaları əsasında
yazılmış əsərdir. Rejissor tamaşanı
iki hissəli Neapol komediyası adlandırmışdı.
Çünki əslində o, del-arte oyun ifadə
vasitələrindən imtina etmişdi. Əvəzində
bütün diqqətini təzadlı və gülməli,
gözlənilməz və dramatik hadisələr üzərində
qərar tapmış ictimai-sosial komediya hazırlamaq istəyində
olmuşdu. Ancaq aktyor oyunlarında müxtəlif teatr
estetikaları hiss olunmurdu. Bunun da səbəbi
müəyyənləşdirilmiş janrın sonadək
bütün ifaçılara şamil edilməməsi idi.
Vidadi Əliyev (Leonardo Papaqatto), Tamilla Abdullayeva
(Qrafinya) və Rəşad Səfərov (Marçello)
dramatik-komik personajlar yaratmışdılar. Digər ifaçılar həm məsxərə, həm
vodevil, həm də məişət dramı elementlərinə
üstünlük vermişdilər. Bütöv
şəkildə bu tamaşada janr prinsiplərinin vacib şərtlərinə
tam əməl olunmamışdı.
Əziz Nesinin "Toros canavarı" dramının
tamaşası daha çox rejissor işinin mahiyyəti və
mənalı tapıntıları ilə yadda qalırdı. Müəyyən mənada
Arif Quliyev (Komissar Nicat Əfəndi), Vidadi Əliyev və
Süleyman Nəcəfov (Ziyad Calaqçı), Bürcəli
Əsgərov (Duman Osman), Rəşad Səfərov (Həmdi
bəy), Midhət Aydınov (Nuru Sayaner) öz oyunlarında
yeniliklər göstərməyə
çalışmışdılar. Lakin bu cəhd
bütün səhnələrdə özünü
doğrultmamışdı.
"Unuda bilmirəm" tamaşası aktyor
oyunlarının bir rjissor üslubu zəminində olması
baxımından teatrın uğuru kimi dəyərləndirilməlidir. Bürcəli Əsgərovun
müdrik və xeyirxah Möhsünzadəsi, Elmira
İsmayılovanın təkəbbürlü və hikkəli,
bir qədər meşşan təbiətli Səadət
xanımı, Vidadi Əliyevin səmimi və sadə,
azacıq da saya görünən Kərəm dayısı,
Mehman Piriyevin mətin, məhəbbətinə
sadiq, vətəninə vurğun Kamranı tamaşada xarakter əlvanlığı
yaratmışdı.
Teatr 2005-ci ildə repertuara dörd tamaşa daxil etdi. Aleksandr
Makayonokun "Tribunalı" təkrar quruluş idi. Mərkəz Qacarın "Kömürçü
oğlu" dramı qüdrətli Azərbaycan dramaturqu Cəfər
Cabbarlının həyat və
yaradıcılığından bəhs edir. Əsəri tamaşaya Həsən Əsgəri
hazırlamışdı və premyera yanvar ayının 29-da
göstərildi. Baş qəhrəman Cəfər
Cabbarlının rolunu Mehman Piriyev oynayırdı.
Son illər müxtəlif teatrlar Hüseynbala Mirələmovun
psixoloji faciə və dramlarını, Qarabağ müsibətlərinə
həsr olunmuş dram əsərlərini həvəslə
tamaşaya hazırlayıb. Dramaturqun maraqlı səhnə
əsərlərindən biri də "Ləyaqət"
dramıdır. Bu əsərə İrəvan
teatrında Azərbaycan Televiziyasının (AzTV) istedadlı
rejissoru Ələkbər Kazımovski quruluş verib (3 iyun 2005). Rejissor iki hissəli çağdaş faciə
hazırlamışdı və əsər insanı daxili
duyğularını titrədən səhnələri ilə
maraqla baxılırdı.
Elçinin "Poçt şöbəsində xəyal"
psixoloji dramı Firudin Məhərrəmovun quruluşunda
tamaşaçılara göstərildi (10 dekabr 2005). İlk
tamaşası Gənc Tamaşaçılar Teatrının
binasında oynanılan bu əsəri teatrın maraqlı
işlərindən saymaq olar. Tamaşada
baş rolları Elnarə Heydərova (Ədilə) və
Vüsal Mehrəliyev (Kişi) ifa edirdilər.
2006-cı ildə teatr Hidayətin "Bu dünyanın
adamları" (21 fevral. Quruluşçu rejissor Vaqif Əsədov, rəssam
Elxan Novruzov),
İftixar Piriyevin "Dan yeri söküləndə"
(26 aprel. Quruluşçu rejissor Gümrah Ömər,
rəssam Rəşid Şerif), Üzeyir bəy Hacıbəylinin
"O olmasın, bu olsun" (14 mart. Quruluşçu
rejissor Hüseynağa Atakişiyev, rəssam Vüqar Əli),
Ağarəhim Rəhimovun "Əsgər anası" (26
oktyabr. Quruluşçu rejissor Vidadi
Əliyev, rəssam İlqar Əkbərov) əsərlərini
tamaşaya hazırladı.
İlin daha uğurlu və yaradıcılıq baxımından maraqlı işi "Dan yeri söküləndə" tamaşası idi. Teatrın direktoru İftixar Piriyevin pyesinin tamaşası İrəvan teatrının və Gənc Tamaşaçılar Teatrının birgə layihəsi əsasında hazırlanıb. Səhnə əsərində İrəvan və Gənc tamaşaçılar Teatrının aktyorları ilə yanaşı Musiqili Komediya Teatrının, Dövlət Gənclər Teatrının, Milli Dram Teatrının aktyorları da çıxış edirdilər. Maraqlı aktyor ansamblını Rafiq Hüseynov (Cəlil Əfəndi), Yasin Qarayev (Dul Alı), Tünzalə Əliyeva (Nanı kişi), Rahib Əliyev (Molla Qasım), Süleyman Nəcəfov və Tofiq Hüseynov (Muncuqlu Mahmud), Tamilla Abdullayeva və Elmira İsmayılova (Lüdmila), Sabir Sultanov və Qurban İsmayılov (Sülə Sülöymən), Vaqif Kərimov (Obolo Bəşir), Vahid Əliyev (Yetim Bayram), Arif Quliyev (Dambat Dursun), Elnarə Heydərova (Nataşa), Elxan Quliyev və Elxan Qurbanov (Givi Daduladze), Məhərrəm Musayev (Rafik Barbaryan) təşkil edirdilər.
"O olmasın, bu olsun" tamaşası daha çox kinostudiyadan dəvət edilmiş Ramiz Əzizbəylinin Məşədi İbad, Arif Quliyevin Hambal, estrada aktyorları Rafael İsgəndərovun Həsən bəy, Coşqun Rəhimovun Əsgər bəy rolları ilə maraq doğururdu. Məşədi İbad rolunda tipajçılıqdan qaçan aktyor ifadəli, məzmunlu, koloritli və real səhnə surəti yaratmağa çalışmış və buna uğurla müvəffəq olmuşdu.
Mövzu əlvanlığına və janr müxtəlifliyinə diqqəti artıran müəyyən cəsarətli yaradıcılıq addımları atan teatr 2007 - 2017-ci illərdə Loğman Kərimovun quruluşunda Elçin Hüseynbəylinin "Hamının günahı", İlyas Əfəndiyevin "Boy çiçəyi", Ramiz Abdullayevin "Biznesmen", Oruc Qurbanovun (İzzətoğlu) quruluşunda Taufiq əl Hakiminin "Hərraca qoyulmuş sultan", Aqşin Babayevin "Xilaskar", Ejen İoneskunun "Stullar", İftixar Piriyevin "Qurtuluş dastanı", Vaqif Əsədovun səhnə yozumunda İftixarın "Körpü", Turqut Özakmanın "Ocaq", Vüsal Mehrəliyevin rejissorluğunda Əlibala Hacızadənin "Məhəbbət ölmür", Kamilə Məcidovanın səhnə təfsirində Ramiq Muxtarın "Qıl körpü", Nazir Rüstəmovun rejissorluğu ilə Elçin Hüseynbəylinin "Adəm və Həvva", Mirzə Fətəli Axundzadənin "Lənkəran xanının vəziri", Firudin Məhərrəmovun səhnə təfsirində Hidayətin "Buradan min atlı keçdi", Anarın "Təhminə və Zaur", İsi Məlikzadənin "Subaylarınızdan görəsiniz", Vidadi Əliyevin işləməsində Əhməd Orucoğlunun "XXB", İftixar Piriyevin rejissorluğunda "Qurtuluş" (İftixar), Fəridə Məmmədovanın səhnə təfsirində Fridrix Şillerin "Məkr və məhəbbət", Nicat Qəribin quruluşunda Demet Çizmeli və Pinar Çelebioğlu "Cümhuriyyətin ilk sədası", Nicat Mirzəzadənin quruluşunda Hidayətin "İrəvanda xal qalmadı" əsərlərinin və digər pyeslərin tamaşalarını oynayıb.
İlham
RƏHİMLİ
525-ci qəzet.- 2017.- 28 mart.- S.6.