Səhnədə və ekranda möcüzələr
silsiləsi: Siyavuş Aslan sənəti
Sentyabrın
5-i Azərbaycan kino və teatr sənətinin Aslanının - Xalq artisti, ölməz sənətkarımız
Siyavuş Aslanın doğum günüdür. Yaşasaydı,
öz iştirakı ilə bugünlərdə onun 82
yaşı qeyd ediləcəkdi. Nə
yazıq ki, əcəl adlandırdığımız o
qüvvə insanlar arasında heç bir fərq qoymur.
Siyavuş Aslan da 2013-cü ilin qızmar yayında bu
dünyaya gözlərini əbədilik yumdu. Onun həyat
yoluna nəzər yetirərkən, rol aldığı film və
tamaşaları təkrar-təkrar izləyərkən bir daha
əmin olursan ki, sənət dostu, Xalq artisti Hacı
İsmayılovun təbirincə desək, Siyavuş Aslan sənət
aləminə aslan kimi gəlib, aslan kimi də gedib.
Televizor deyilən bu qurğu əslində, çox qəribə
icaddır. Təsəvvür edin, heç vaxt
tanımadığınız, heç zaman üz-üzə
gəlmədiyiniz insanla sizi görüşdürür, sizi
ona tanıtmasa da, onu sizə tanıdır. Hələ
inkişaf edən dünyamız televizordan bir az
qəribə və mürəkkəb qurğular icad etməyə
davam edir. Məsələn, elə komputer kimi, internet kimi... Hansı ki, televizorda kimlərinsə istəyi və
seçimi ilə kimisə və ya nəyisə izləyirdinsə,
internetin olduğu hər yerdə ürəyin istəyən
bütün filmlər, tamaşalar, musiqilər, məlumatlar sənə
bircə düymə məsafəsində olur. Elə buna görə də Siyavuş Aslanın həyat
və yaradıcılığı haqqında
çoxlarınızın yaxşı bildiyi, bilməyənlərin
isə bir neçə düyməlik məsafəsində
olan məlumatları, ya da vikipediyanı buraya
köçürməkdə bir məna görmürəm.
Ancaq yenə də qısaca xatırlatma kimi qeyd edim ki,
Siyavuş Aslan 1935-ci il sentyabrın 5-də
Bakıda dünyaya göz açıb. Aktyorluğa
həvəskar kimi dram dərnəyindən başlayıb.
O, 1963-1969-cu illərdə Azərbaycan Dövlət İncəsənət
İnstitutunda musiqili komediya aktyorluğu ixtisası üzrə
ali təhsil alıb. Əmək fəaliyyətinə
1957-1958-ci illərdə Azərbaycan Dövlət Estrada
Birliyində başlayan Siyavuş Aslan 1958-1959-cu illərdə
Quba Dövlət Dram Teatrında, 1959-1984-cü illərdə
Azərbaycan Dövlət Musiqili Komediya Teatrında,
1984-1994-cü illərdə isə Azərbaycan Dövlət
Akademik Milli Dram Teatrında aktyor kimi çalışıb. 1994-cü ildə o, Azərbaycan Dövlət Musiqili
Komediya Teatrına bədii rəhbər təyin edilib. 1996-cı ildə Siyavuş Aslan yenidən Akademik
Milli Dram Teatrına qayıdaraq ömrünün sonunadək
taleyini bu sənət ocağı ilə bağlayıb.
Sağlığında dövlətimiz tərəfindən
“Şərəf”, “Şöhrət” ordenləri və “Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin fəxri diplomu” kim
ali mükafatlara layiq görülən unudulmaz sənətkarımız
2013-cü ilin iyunun 27-də dünyasını dəyişib.
Hazırda Azərbaycan teatr və kino sahəsində
komediya janrına daha çox üstünlük verildiyi
danılmaz faktdır. Bu sahədə uğur qazanan və ya əksinə
uğursuzluğa düçar olan bir sıra adlar da çəkmək
mümkündür. Ancaq o da yalan
sözdür ki, əvəzedilməz insan yoxdur. Məncə, bu dünyada hər kəsin öz yeri,
öz adı, öz mövqeyi var. Kimliyindən asılı
olmayaraq, kimsə kimsənin yerini tuta bilməz. Lap xırda, lap balaca da olsa, hər kəs öz yerinə
sahibdir. Bütün janrlarda
özünü təsdiq etməyi bacaran Siyavuş Aslanın
komediya janrında yeri isə bir başqadır. Bundan
sonra yüz il də, min il də keçsə,
o yeri heç kimsə tuta bilməyəcək. Siyavuş
Aslan canlandırdığı komik obrazlarla təkcə
insanları güldürmürdü, həm də
düşünməyə məcbur edirdi və
düşünən tamaşaçının gözlərini
açırdı, dünyaya, həyata, cəmiyyətə
daha aydın nəzərlərlə baxmasına səbəb
olurdu. Həm də Siyavuş müəllimin
yaratdığı gülüş inandırıcı idi.
O, hər sözüylə, hər hərəkəti ilə
tamaşaçıları özünə və roluna
inandırmağı bacarırdı. Ona görə
də onun yaratdığı bu gülüş özündən
sonra da yaşayır və yaşayacaq, öz solmaz rəngini
tamaşaçılarının, sevənlərinin
çöhrəsində qoruyub saxlamağı bacaracaq.
Onunla eyni səhnəni paylaşan, dəfələrlə
ortaq ekran işində rol alan Nəsibə
xanım Zeynalova, Hacıbaba Bağırov, Yaşar Nuri kimi sənətkarların
yerini kim tuta bilər ki?!
Elə digər aktyorlardan söz düşmüşkən,
onu da demək lazımdır ki, bir aktyorun uğurunun bəlkə
də yarısı tərəf müqabilindədir. Səni
anlayan, nə dediyini, necə baxdığını, hansı
hissləri yaşadığını dərk edən tərəf
müqabillə uğur qazanmaq daha rahatdır. Bəlkə də bu aktyorların ən böyük
uğurları da eyni dövrdə yaşamaları oldu.
Adını
çəkdiyim aktyorlarla işləyən rejissorların
onlar haqqında dedikləri ortaq fikir bundan ibarət idi ki, onlar
tamaşa və ya film boyunca özlərindən çox
improvizələr edir, mətnə əlavə dialoqlar
salırmışlar. Bunun ən böyük sübutu kimi
Sabit Rəhman və Emin Sabitoğlunun birgə əməyinin
məhsulu olan və baş rollarını Siyavuş Aslan, Nəsibə
xanım Zeynalova, Hacıbaba Bağırovun oynadığı
“Hicran” tamaşasını göstərmək olar. Tamaşanı ötəri izləyən insan
aktyorların improvizələrini sezməyə bilər, ancaq
onların özlərinin və rejissorun etirafına görə,
tamaşanın bu aktyorların rol aldığı hissələrinin
hətta yarıya qədəri improvizələrdən ibarətdir.
Məsələn, Dadaşbalanın (Siyavuş Aslan)
boşandığı arvadı ilə (Nəsibə Zeynalova)
söhbətində belə bir epizod var: qadına mühüm
söz demək istəyən kişi həm
dilindəki qüsura, həm də arvadın çox
danışmağına, dil boğaza qoymamağına görə
sözünü deyə bilmir. Nə qədər
çalışır, amma alınmır ki alınmır,
hamısında sözü ağzında yarımçıq
qalır. Axırda bezən kişi
ağlaya-ağlaya deyir: “Mənə yazığın gəlmir
gəlmir, heç olmasa, tamaşaçılara
yazığın gəlsin. Axı, onlar da bilmək
istəyir nə demək istədiyimi”. Aydın
məsələdir ki, heç bir ssenari müəllifi,
heç bir rejissor mətnə belə bir söz salmazdı,
bu, Siyavuş müəllimin özünün əlavəsi
idi. Və maraqlısı budur ki, bu əlavə
Nəsibə xanımı çaşdırmır, peşəkar
aktrisa elə belə də olmalıymış kimi rolunu ən
yüksək şəkildə davam etdirir. Ya da başqa
bir misal: “Bəyin oğurlanması” filminin sonlarında, daha dəqiq
desək, toy səhnəsində İsrafilin qızının
toyuna gələn, tanımadığı İsrafili axtaran
“qonaq” rolunu canlandıran ölməz sənətkar Muxtar
Maniyev çəkiliş zamanı heç gözlənilmədən
qaça-qaça gəlib filmdə Mustafanı canlandıran
Siyavuş Aslana “İsrafil” deyərək möhkəm bir sillə
vurur, sonra isə qucaqlayıb danışır. Siyavuş müəllimin üzündəki təəccüb
ekranda da görünür, ancaq Muxtar Maniyev sonralar xatirələrində
qeyd edir ki, onu qucaqlayıb qulağına “vallah, mənlik
deyil, rejissor tapşırdı” deyirmiş. Hər iki sənətkar bu epizodun öhdəsindən
böyük məharətlə gəlirlər və həmin
hissə filmin unudulmaz epizodları sırasına daxil olur.
Elə insanlar var ki, yaddaşlarda başqa bir insanla birgə
qalarlar. Bu, aktyor və ya aktrisalarda
tamaşaçının yaddaşına köçən tərəf
müqabilləri kimi olur. Məsələn, Siyavuş
Aslan dedikdə mənim ağlıma gələn iki ad var: Nəsibə
Zeynalova və Yaşar Nuri. Bu sənətkarlar birgə rol
aldıqları filmlərdə, tamaşalarda elə gözəl
obrazlar canlandırıblar ki, onlara baxarkən
düşünürsən ki, bu rola bundan başqa heç kim uyğun olmazdı, ya da onun tərəf
müqabili elə bu olmalı idi. Məsələn,
“Hicran”da Dadaşbalanın alverçi arvadını mütləq
Nəsibə xanım canlandırmalı idi. Ya da “Yuxu”da Məsmə arvadın nəvəsi
Əlabbası türməyə saldığı
üçün davaya çıxdığı naçalnik
elə Siyavuş Aslan olmalı idi.
Nə gözəl təsadüfdir ki, bir-birindən
ayrı təsəvvür etmədiyimiz iki sənətkarın
doğum günləri də çox yaxın tarixlərdədir. Sentyabrın
3-ü mərhum aktyor, Xalq artisti Yaşar Nurinin 66 yaşı
tamam oldu. Siyavuş Aslandan cəmi bir il
öncə dünyasını dəyişən Yaşar Nuri
də unudulmaz rolların, baxdıqca baxmaq istədiyin, sonra isə
sözləri dilindən düşməyən obrazların
ifaçısıdır. Bu iki sənətkar “Bəyin
oğurlanması”, “Yol əhvalatı”, “Evlər, köndələn
yar”, “Yay günlərində xəzan yarpaqları”, “Yuxu”,
“Yaşıl eynəkli adam” və s. kimi ekran işlərində
birgə rol alıb, hər birində məşhur dialoqlara
imza atıblar. Hətta bildiyimə görə,
Siyavuş Aslan Yaşar Nurini o qədər çox istəyirmiş
ki, ağır xəstə olduğu üçün ən
son anına qədər ona Yaşar Nurinin vəfatı
haqqında heç nə deməyiblər.
Siyavuş Aslandan danışarkən bu qədər film,
tamaşa, aktyor adının çəkilməsi heç də
təsadüfi deyil. Ölməz sənətkar bu sevgini, bu
diqqəti sağlığında qram-qram, ağır zəhmətlər
hesabına qazanıb. Əlbəttə,
incəsənət aləmində fitri istedad şərtdir.
Ancaq zəhmətsiz, əziyyətsiz istedad bir
gün tükənməyə məhkumdur. Siyavuş Aslan və onun kimi sənətkarların
uğurları isə çağlayan bulaq kimi gündən
günə artırdı. Deməli, onlar əziyyətdən
qorxmadan çalışıblar.
Bu gün tam böyük əminliklə Siyavuş
Aslanı xoşbəxt sənətkar adlandıra bilərik. Çünki
o, bənzərsiz yaradıcılığı,
aşıb-daşan teatr eşqi ilə öz sənətində
ən yüksək zirvələri fəth edib, xalqın
yaddaşında və ürəyində silinməz iz qoymağı
bacarıb. Məhz bu izin sayəsində on illər,
yüz illər keçməsinə baxmayaraq, Siyavuş Aslan
adı Azərbaycan kino və teatr tarixində, eləcə də
Azərbaycan xalqının qəlbində əbədi
yaşayacaq!
Səhnədə
və ekranda möcüzələr silsiləsi: Siyavuş
Aslan sənəti - Fotolar
KİVDF
Layihəsi
Oxunub: 292
dəfə
Facebook Twitter
MySpace Google a - A +
09.09.17 17:56
Səhnədə
və ekranda möcüzələr silsiləsi: Siyavuş
Aslan sənəti - <b style="color:red">Fotolar</b>
Şahanə
MÜŞFİQ
Sentyabrın
5-i Azərbaycan kino və teatr sənətinin Aslanının - Xalq artisti, ölməz sənətkarımız
Siyavuş Aslanın doğum günüdür. Yaşasaydı,
öz iştirakı ilə bugünlərdə onun 82
yaşı qeyd ediləcəkdi. Nə
yazıq ki, əcəl adlandırdığımız o
qüvvə insanlar arasında heç bir fərq qoymur.
Siyavuş Aslan da 2013-cü ilin qızmar yayında bu
dünyaya gözlərini əbədilik yumdu. Onun həyat
yoluna nəzər yetirərkən, rol aldığı film və
tamaşaları təkrar-təkrar izləyərkən bir daha
əmin olursan ki, sənət dostu, Xalq artisti Hacı İsmayılovun
təbirincə desək, Siyavuş Aslan sənət aləminə
aslan kimi gəlib, aslan kimi də gedib.
Televizor deyilən bu qurğu əslində, çox qəribə
icaddır. Təsəvvür edin, heç vaxt
tanımadığınız, heç zaman üz-üzə
gəlmədiyiniz insanla sizi görüşdürür, sizi
ona tanıtmasa da, onu sizə tanıdır. Hələ
inkişaf edən dünyamız televizordan bir az
qəribə və mürəkkəb qurğular icad etməyə
davam edir. Məsələn, elə komputer kimi, internet kimi... Hansı ki, televizorda kimlərinsə istəyi və
seçimi ilə kimisə və ya nəyisə izləyirdinsə,
internetin olduğu hər yerdə ürəyin istəyən
bütün filmlər, tamaşalar, musiqilər, məlumatlar sənə
bircə düymə məsafəsində olur. Elə buna görə də Siyavuş Aslanın həyat
və yaradıcılığı haqqında
çoxlarınızın yaxşı bildiyi, bilməyənlərin
isə bir neçə düyməlik məsafəsində
olan məlumatları, ya da vikipediyanı buraya
köçürməkdə bir məna görmürəm.
Ancaq yenə də qısaca xatırlatma kimi qeyd edim ki,
Siyavuş Aslan 1935-ci il sentyabrın 5-də
Bakıda dünyaya göz açıb. Aktyorluğa
həvəskar kimi dram dərnəyindən başlayıb.
O, 1963-1969-cu illərdə Azərbaycan Dövlət İncəsənət
İnstitutunda musiqili komediya aktyorluğu ixtisası üzrə
ali təhsil alıb. Əmək fəaliyyətinə
1957-1958-ci illərdə Azərbaycan Dövlət Estrada
Birliyində başlayan Siyavuş Aslan 1958-1959-cu illərdə
Quba Dövlət Dram Teatrında, 1959-1984-cü illərdə
Azərbaycan Dövlət Musiqili Komediya Teatrında,
1984-1994-cü illərdə isə Azərbaycan Dövlət
Akademik Milli Dram Teatrında aktyor kimi çalışıb. 1994-cü ildə o, Azərbaycan Dövlət Musiqili
Komediya Teatrına bədii rəhbər təyin edilib. 1996-cı ildə Siyavuş Aslan yenidən Akademik
Milli Dram Teatrına qayıdaraq ömrünün sonunadək
taleyini bu sənət ocağı ilə bağlayıb.
Sağlığında dövlətimiz tərəfindən
“Şərəf”, “Şöhrət” ordenləri və “Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin fəxri diplomu” kim
ali mükafatlara layiq görülən unudulmaz sənətkarımız
2013-cü ilin iyunun 27-də dünyasını dəyişib.
Hazırda Azərbaycan teatr və kino sahəsində
komediya janrına daha çox üstünlük verildiyi
danılmaz faktdır. Bu sahədə uğur qazanan və ya əksinə
uğursuzluğa düçar olan bir sıra adlar da çəkmək
mümkündür. Ancaq o da yalan
sözdür ki, əvəzedilməz insan yoxdur. Məncə, bu dünyada hər kəsin öz yeri,
öz adı, öz mövqeyi var. Kimliyindən asılı
olmayaraq, kimsə kimsənin yerini tuta bilməz. Lap xırda, lap balaca da olsa, hər kəs öz yerinə
sahibdir. Bütün janrlarda
özünü təsdiq etməyi bacaran Siyavuş Aslanın
komediya janrında yeri isə bir başqadır. Bundan
sonra yüz il də, min il də keçsə,
o yeri heç kimsə tuta bilməyəcək. Siyavuş
Aslan canlandırdığı komik obrazlarla təkcə
insanları güldürmürdü, həm də
düşünməyə məcbur edirdi və
düşünən tamaşaçının gözlərini
açırdı, dünyaya, həyata, cəmiyyətə
daha aydın nəzərlərlə baxmasına səbəb
olurdu. Həm də Siyavuş müəllimin
yaratdığı gülüş inandırıcı idi.
O, hər sözüylə, hər hərəkəti ilə
tamaşaçıları özünə və roluna
inandırmağı bacarırdı. Ona görə
də onun yaratdığı bu gülüş özündən
sonra da yaşayır və yaşayacaq, öz solmaz rəngini
tamaşaçılarının, sevənlərinin
çöhrəsində qoruyub saxlamağı bacaracaq.
Onunla eyni səhnəni paylaşan, dəfələrlə
ortaq ekran işində rol alan Nəsibə
xanım Zeynalova, Hacıbaba Bağırov, Yaşar Nuri kimi sənətkarların
yerini kim tuta bilər ki?!
Elə digər aktyorlardan söz düşmüşkən,
onu da demək lazımdır ki, bir aktyorun uğurunun bəlkə
də yarısı tərəf müqabilindədir. Səni
anlayan, nə dediyini, necə baxdığını, hansı
hissləri yaşadığını dərk edən tərəf
müqabillə uğur qazanmaq daha rahatdır. Bəlkə də bu aktyorların ən böyük
uğurları da eyni dövrdə yaşamaları oldu.
Adını
çəkdiyim aktyorlarla işləyən rejissorların
onlar haqqında dedikləri ortaq fikir bundan ibarət idi ki, onlar
tamaşa və ya film boyunca özlərindən çox
improvizələr edir, mətnə əlavə dialoqlar
salırmışlar. Bunun ən böyük sübutu kimi
Sabit Rəhman və Emin Sabitoğlunun birgə əməyinin
məhsulu olan və baş rollarını Siyavuş Aslan, Nəsibə
xanım Zeynalova, Hacıbaba Bağırovun oynadığı
“Hicran” tamaşasını göstərmək olar. Tamaşanı ötəri izləyən insan
aktyorların improvizələrini sezməyə bilər, ancaq
onların özlərinin və rejissorun etirafına görə,
tamaşanın bu aktyorların rol aldığı hissələrinin
hətta yarıya qədəri improvizələrdən ibarətdir.
Məsələn, Dadaşbalanın (Siyavuş Aslan)
boşandığı arvadı ilə (Nəsibə Zeynalova)
söhbətində belə bir epizod var: qadına mühüm
söz demək istəyən kişi həm
dilindəki qüsura, həm də arvadın çox
danışmağına, dil boğaza qoymamağına görə
sözünü deyə bilmir. Nə qədər
çalışır, amma alınmır ki alınmır,
hamısında sözü ağzında yarımçıq
qalır. Axırda bezən kişi
ağlaya-ağlaya deyir: “Mənə yazığın gəlmir
gəlmir, heç olmasa, tamaşaçılara
yazığın gəlsin. Axı, onlar da bilmək
istəyir nə demək istədiyimi”. Aydın
məsələdir ki, heç bir ssenari müəllifi,
heç bir rejissor mətnə belə bir söz salmazdı,
bu, Siyavuş müəllimin özünün əlavəsi
idi. Və maraqlısı budur ki, bu əlavə
Nəsibə xanımı çaşdırmır, peşəkar
aktrisa elə belə də olmalıymış kimi rolunu ən
yüksək şəkildə davam etdirir. Ya da başqa
bir misal: “Bəyin oğurlanması” filminin sonlarında, daha dəqiq
desək, toy səhnəsində İsrafilin qızının
toyuna gələn, tanımadığı İsrafili axtaran
“qonaq” rolunu canlandıran ölməz sənətkar Muxtar
Maniyev çəkiliş zamanı heç gözlənilmədən
qaça-qaça gəlib filmdə Mustafanı canlandıran
Siyavuş Aslana “İsrafil” deyərək möhkəm bir sillə
vurur, sonra isə qucaqlayıb danışır. Siyavuş müəllimin üzündəki təəccüb
ekranda da görünür, ancaq Muxtar Maniyev sonralar xatirələrində
qeyd edir ki, onu qucaqlayıb qulağına “vallah, mənlik
deyil, rejissor tapşırdı” deyirmiş. Hər iki sənətkar bu epizodun öhdəsindən
böyük məharətlə gəlirlər və həmin
hissə filmin unudulmaz epizodları sırasına daxil olur.
Elə insanlar var ki, yaddaşlarda başqa bir insanla birgə
qalarlar. Bu, aktyor və ya aktrisalarda
tamaşaçının yaddaşına köçən tərəf
müqabilləri kimi olur. Məsələn, Siyavuş
Aslan dedikdə mənim ağlıma gələn iki ad var: Nəsibə
Zeynalova və Yaşar Nuri. Bu sənətkarlar birgə rol
aldıqları filmlərdə, tamaşalarda elə gözəl
obrazlar canlandırıblar ki, onlara baxarkən
düşünürsən ki, bu rola bundan başqa heç kim uyğun olmazdı, ya da onun tərəf
müqabili elə bu olmalı idi. Məsələn,
“Hicran”da Dadaşbalanın alverçi arvadını mütləq
Nəsibə xanım canlandırmalı idi. Ya da “Yuxu”da Məsmə arvadın nəvəsi
Əlabbası türməyə saldığı
üçün davaya çıxdığı naçalnik
elə Siyavuş Aslan olmalı idi.
Nə gözəl təsadüfdir ki, bir-birindən
ayrı təsəvvür etmədiyimiz iki sənətkarın
doğum günləri də çox yaxın tarixlərdədir. Sentyabrın
3-ü mərhum aktyor, Xalq artisti Yaşar Nurinin 66 yaşı
tamam oldu. Siyavuş Aslandan cəmi bir il
öncə dünyasını dəyişən Yaşar Nuri
də unudulmaz rolların, baxdıqca baxmaq istədiyin, sonra isə
sözləri dilindən düşməyən obrazların
ifaçısıdır. Bu iki sənətkar “Bəyin
oğurlanması”, “Yol əhvalatı”, “Evlər, köndələn
yar”, “Yay günlərində xəzan yarpaqları”, “Yuxu”,
“Yaşıl eynəkli adam” və s. kimi ekran işlərində
birgə rol alıb, hər birində məşhur dialoqlara
imza atıblar. Hətta bildiyimə görə,
Siyavuş Aslan Yaşar Nurini o qədər çox istəyirmiş
ki, ağır xəstə olduğu üçün ən
son anına qədər ona Yaşar Nurinin vəfatı
haqqında heç nə deməyiblər.
Siyavuş Aslandan danışarkən bu qədər film,
tamaşa, aktyor adının çəkilməsi heç də
təsadüfi deyil. Ölməz sənətkar bu sevgini, bu
diqqəti sağlığında qram-qram, ağır zəhmətlər
hesabına qazanıb. Əlbəttə,
incəsənət aləmində fitri istedad şərtdir.
Ancaq zəhmətsiz, əziyyətsiz istedad bir
gün tükənməyə məhkumdur. Siyavuş Aslan və onun kimi sənətkarların
uğurları isə çağlayan bulaq kimi gündən
günə artırdı. Deməli, onlar əziyyətdən
qorxmadan çalışıblar.
Bu gün tam böyük əminliklə Siyavuş
Aslanı xoşbəxt sənətkar adlandıra bilərik. Çünki
o, bənzərsiz yaradıcılığı,
aşıb-daşan teatr eşqi ilə öz sənətində
ən yüksək zirvələri fəth edib, xalqın
yaddaşında və ürəyində silinməz iz
qoymağı bacarıb. Məhz bu izin sayəsində on
illər, yüz illər keçməsinə baxmayaraq,
Siyavuş Aslan adı Azərbaycan kino və teatr tarixində,
eləcə də Azərbaycan xalqının qəlbində əbədi
yaşayacaq!
Şahanə
MÜŞFİQ
525-ci qəzet.- 2017.- 9 sentybar.- S.12.