Opera sənətimizin daha bir təntənəsi
1961-ci ildə Üzeyir Hacıbəyli adına Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasının nəzdində yaradılmış Opera studiyası bugünəcən bir çox uğurlar qazanıb, Azərbaycan opera sənətinin inkişafı yolunda bir sıra önəmli addımlar atıb.
Opera studiyası
Ü.Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasının Vokal fakültəsi tələbələrinin
təhsil və
təcrübə keçdiyi tədris teatrıdır. Opera və Musiqili Teatrın gələcək aktyorları
burada formalaşırlar. Təsadüfi deyil ki, 1984-cü ildə studiyaya Azərbaycanın ilk qadın
vokalçısı Şövkət
Məmmədovanın adı
verilib.
Müəllimlər, dirijorlar,
rejissorlar, rəssamlar,baletmeysterlər,
xorçular, orkestrantlar,
konsertmeysterlər və
müdiriyyət işçilərindən
ibarət bir kollektivdən ibarət olan Opera studiyası opera tamaşalarının qoyulması
kimi tədris planını vokal kafedrası ilə birlikdə işləyir. Eləcə də tələbələr
burada teatr professionallığı vərdişlərinə
yiyələnir, səhnəni
dərk edir, kurs və diplom
işlərini səhnələşdirirlər.
Opera studiyasının müəllimləri həmişə
olduğu kimi, indi də opera teatrının pedaqoji spesifikasını bilən
tanınmış incəsənət
xadimləridir.
Bu illər ərzində P. Maskaninin
"Kəndli şərəfi",
S. Raxmaninovun "Aleko",
C. Verdinin "Aida", "Trubadur", "Traviata",
"Riqoletto", P. Çaykovskinin
"İolanta", "Yevgeni
Onegin", "Motsart
və Salyeri", D. Çimarozanın "Xəlvəti
kəbin", N. Rimski-Korsakovun
"Çar gəlini",
İ. Bizenin "Karmen",
V. Motsartın "Hamı
belə hərəkət
edir", "Bostyen və Bastyena" və digər operalar tamaşaya qoyulub. Opera klassikləri ilə yanaşı Azərbaycan bəstəkarlarının
- Ü.Hacıbəylinin "Koroğlu", "Leyli və Məcnun", "Arşın mal alan",
M. Maqomayevin "Şah
İsmayıl", F. Əmirovun
"Sevil", S. Ələsgərovun
"Ulduz" və digər əsərlərin
səhnə həlli həyata keçirilib.
Yeni layihə üzərində
işləyən Opera studiyasının
kollektivi tərəfindən
2017-ci ilin başlanğıcında
təntənəli konsert
proqramı təşkil
edildi. Studiyanın bədii rəhbəri və baş dirijoru Xalq artisti,
professor Fəxrəddin Kərimovun
təşkilatçılığı ilə Ü.Hacıbəyli
adına Bakı Musiqi Akademiyasının Böyük
zalında musiqisevərlər
və opera sənətinin
ən tanınmış
nümayəndələri bir
araya toplandı. Yanvarın
16-da baş tutan
"Baku OperArt"adlı konsertin
əsas ideyası Azərbaycanda opera sənətinin
inkişafını dəstəkləmək,
insanlarda bu sahəyə sevgi yaratmaq və onların diqqətini opera
sənətinə cəlb
etmək idi. Konsertdə giriş sözü ilə musiqişünas, dosent Jalə Qulamova çıxış
edərək səslənəcək
əsərlər barəsində
dinləyiciləri məlumatlandırdı.
Bu konsert proqramında
Bakıda az
səhnələşdirilmiş ecazkar italyan və fransız operalarından tanınmış
parçalar səsləndirildi.
Onların bəziləri ilk dəfə səslənən
musiqili premyera idi. Konsertdə Bakıda artıq
40 ildən çoxdur
səhnələşdirilməyən Ş.Qunonun "Faust" operasından
bütöv akt nümayiş etdirildi.
Proqramın yeniliklərindən biri isə musiqi
nümunələrinin ifalarla
bərabər səhnə
tərtibatı ilə
təqdim edilməsi oldu. Bu da
musiqinin daha aydın və obrazlı qavranılmasına
səbəb oldu.
Professional ifaçıların
müəyyən sujet
əsasında canladırdığı
obrazlar auditoriya tərəfindən maraqla
qarşılandı.
Musiqi nümunələrini Əməkdar
artistlər Fəridə
Məmmədova, Səbinə
Əsədova, Fərid
Əliyev, Anton Ferştant,
Adil Axundov və başqaları səsləndirdilər. Solistlərlə yanaşı tədbirdə
xor nömrələri
də yer almışdı. Xorun
bədii rəhbəri,
Xalq artisti, professor Gülbacı İmanova və Opera studiyasının
bədii rəhbəri
və baş dirijoru, Xalq artisti, professor Fəxrəddin
Kərimovun birgə səsləndirdiyi ifalar operasevər dinləyicilərdə
parlaq emosiyalar bəxş edərək unudulmaz anlar yaşatdı.
Konsert barəsində
müsahibə zamanı
Ü.Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasının tədris işləri üzrə prorektoru,
professor Nərminə Quliyeva
öz fikirlərini dilə gətirdi:
- Düşünürəm
ki, bu tədbir
ölkəmizin mədəni
həyatında çox
böyük hadisə
idi, həmçinin səhnə üçün
yararlı və gözəl konsert oldu. Bildiyiniz kimi, Bakı Musiqi Akademiyasının əsas struktur bölməsi olan Opera studiyasında bizim
tələbələr opera səhnəsinin tanınmış
və təcrübəli
solistləri ilə yanaşı təkmilləşdirilir.
Bu konsertdə Opera studiyasının
əməyi, bütün
komanda ilə birlikdə çox gözəl alındı!
Konsert zamanı bütün
aspektlərdə, çox
böyük potensial nümayiş etdirildi, amma təəssüflər
olsun ki, maddi vəziyyətimiz bizə mükəmməl
opera tamaşaları qoymaq
imkanı vermir. Studiyada təcrübəli komanda fəaliyyət göstərir,
lakin bizə maliyyə dəstəyi lazımdır. Hamı
bilir ki, opera sənəti dotasiyalar sayəsində mövcuddur,
studiyanın əməkdaşlarının
aldıqları simvolik
ödəmələri bir
kənara qoysaq, əslində onlar burada yalnız operaya qarşı olan böyük həvəs və sənətə sonsuz məhəbbət naminə
işləyirlər. Xüsusən belə böyük zəhmət istəyən
bu cür konsertlərin təşkili,
istənilən teatrda
müvəffəqiyyətlə aparıla bilər. Biz istəyirik ki,
bu yaradıcı heyəti mütəmadi olaraq konsertlər verməyə sövq edək və bu tamaşalar, paytaxtımızın qonaqlarını
və opera musiqisinin pərəstişkarlarını daima sevindirsin. Dünyanın bütün konservatoriyalarında
olduğu kimi, opera studiyaları mükəmməl
opera teatrları kimi bilet sistemini tətbiq edir. Hörmətli təhsil nazirimiz
bu yaxınlarda opera studiyasına öz dəstəyini vəd etdi. Biz bunun üçün
ona təşəkkür
edirik.
Sumqayıt musiqi kollecinin musiqi müəllimi Yelena Boqayevskaya-Busıgina
da düşüncələrini
paylaşdı:
- Biz konsertdən
konsertə daha parlaq imkanlar və solistlərin ciddi inkişafını görürük. Həmçinin bariton,
tenor, soprano, mezzo-sopranoların qeyri-adi ifası, gözəl seçilmiş
repertuar, böyük,
əhatəli operalardan
xorun iştirakı ilə səhnələr,
partiyaların gözəl
ifası - bütün
bunlar valehedici idi! Maestro Fəxrəddin
Kərimovun dirijorluğu
ilə orkestrin sahmanlı ifası və solistlərin zəngin koloratur passajlı, çox mürəkkəb vokal partiyaları səsləndirməsi
parlaq peşəkarlıq
nümunələri idi.
Solistlərin ustalığı, psixoloji emosiyaları, oyun məqamları, onların səhnə təcəssümü, konsertin
incəliklə ölçülüb-biçilmiş
şəkli isə Xalq artisti, professor Şəfiqə Məmmədovanın
uğurlu rejissorluğunu,
ustalığını göstərirdi.
Lalə NAMİQQIZI
525-ci qəzet.-
2017.- 24 yanvar.- S.6.