"Ənənəvi və müasir mədəniyyət:
ziddiyyətlər və
hədəflər" müzakirə
olundu
Bakı Şəhər
Mədəniyyət Baş İdarəsi tabeliyində
çalışan gənc mədəniyyət işçiləri
arasında "Ənənəvi və müasir mədəniyyət:
ziddiyətlər və hədəflər" mövzusunda
növbəti debat-müzakirə keçirilib.
Debatda Mədəniyyət
Nazirliyinin regional mədəniyyət idarələri
tabeçiliyində çalışan gənc mədəniyyət
işçiləri iştirak ediblər. Bu, nazirlik sistemində
gənclər arasında keçirilən növbəti debat
layihəsidir. Debatın təşkilatçısı
nazirliyin Mədəniyyətşünaslıq üzrə
Elmi-Metodiki Mərkəzi nəzdində yaradılmış
"Gənc mədəniyyət işçilərinin
koordinasiya kreativ qrupu"dur.
Mərkəzin direktoru
Asif Usubəliyev qloballaşma dövründə ənənəvi
və müasir mədəniyyətin müsbət və mənfi
cəhətlərini qeyd edib, cəmiyyətdə və sahədə
baş verən hadisələrə adekvat qiymət vermək
bacarığının formalaşmasından, habelə sistemdə
həmkarlıq, əməkdaşlıq atmosferinin
yaradılmasından danışıb.
Bildirilib ki, 2016-cı il
aprelin 6-da Mədəniyyətşünaslıq üzrə
Elmi-Metodiki Mərkəzin təşkilatçılığı
ilə Ucar rayon Heydər Əliyev Mərkəzində mədəniyyət
işçiləri arasında ilk dəfə debat təşkil
olunub. "Mədəniyyət və gənclərimiz"
mövzusunda debatda Ucar, Ağdaş, Göyçay, Zərdab
və Kürdəmir rayonlarından olan 80 nəfərdən
artıq mədəniyyət işçisi iştirak edib.
İştirakçıların fikrinə əsasən pilot
layihə kimi gənc mədəniyyət işçiləri
arasında keçirilən debat böyük marağa səbəb
olub, onların peşəkar mütəxəssis kimi
formalaşmasına töhfəsini verib.
"Gənc mədəniyyət
işçilərinin koordinasiya kreativ qrupu"nun Şəmkir
rayon üzrə kuratoru Tural Əliyev, Binəqədi rayon
MKS-nin işçisi Şəfiqə Ağayeva, Mədəniyyətşünaslıq
üzrə Elmi-Metodiki Mərkəzin əməkdaşları
Nürəddin Babayev, Aygün Qasımova, Sənan Talıbov
yeni üslubların daxil olması ilə qlobal və rəqəmsal
mədəniyyətlə qədim mədəni mühitin
harmoniyasındakı prosesləri izah ediblər.
Qeyd edək ki, debatda ənənəvi
mədəniyyətimizin qlobal və modern mədəni dəyərlərlə
olan əlaqəsi, qarşılıqlı inkişaf
yolları və ziddiyyətləri mövzusu müzakirə
olunub.
ŞAHANƏ
525-ci qəzet.-2018.- 3 iyul.- S.7.