Gəncə... Və Fikrət
Əmirov...
Əslən Gəncədən olan, amma taleyin qəribə
və qəliz gedişi ilə ömrünün yarıdan
çoxunu doğulduğu torpağın həsrətiylə
yaşayan bir həkimin gözlərindəki ifadəni
heç unutmuram.
Uşaqlığından
Türkiyədə yaşayan, müstəqillikdən, sərhədlər
açılandan sonra ilk dəfə Gəncəyə gələn
adam Nizami türbəsinin
qarşısında maşından enib baxırmış. Məhz
bu nöqtədən üzü içərilərə
doğru, şəhərin mərkəzinə, ordan da təbiətin
qoynuna tərəf xatirələr başlayırmış... Amma öz xatirələri yox, atasının,
anasının danışdıqları, daha doğrusu, həsrəti.
“Gəncə torpağına ayağım dəyəndə
qanadlanıb uçdum” - deyirdi həkim və mən genlərin
necə böyük gücə, hətta mistik qüvvəyə
malik olduğunu düşünürdüm. Amma müasir “böyük vətən”,
“dünyavi insan”, “multikultural məkan” anlayışları belə
“romantik” düşüncələri inkar edir. Gərək
yaşadığın planetin hər nöqtəsini vətən
biləsən, dinindən, irqindən, milli mənsubiyyətindən
asılı olmayaraq hamını “qohum-əqrəba” sayasan.
Çağdaş dünyanın bu düşüncələrində
riyakarlıq çaları var... Heç
şübhəsiz, yerlipərəstlik yaxşı xüsusiyyət
deyil. İnsanı fərd olaraq qəbul
etmək və doğulduğu məkana görə yox, şəxsi
keyfiyyətlərinə görə dəyərləndirmək
lazımdı. Amma mühitin, ən bəsit
şəkildə desək, pəncərəni açanda
gördüyün mənzərənin, udduğun hava və
içdiyin suyun xarakterə təsiri danılmazdır axı.
Ömrü boyu başqa dildə danışan, təhsil alan, yazan-oxuyan adam Azərbaycanca
danışmağa başlayan kimi ləhcə duyulursa, bunu necə
izah edəsən?! Bütün bunları birmənalı
şərh etmək çətindir.
Elə həmin həkimlə söhbətimdə bu barədə
sualıma aldığım cavab çox təsirliydi. Gəncənin məişətini,
tarixini, Azərbaycanın dövlətçiliyində, ədəbiyyatında,
musiqisində, ümumiyyətlə, mədəniyyətində
yerini öyrəndikcə kövrəlirmiş,
qürurlanırmış adam...
Danışdıqca gözündən yaş axırdı - təsəvvür
edirsiz, mənim ulu babam Cavad xan olub, atam Nizami ilə eyni
torpaqda dünyaya göz açıb - deyirdi və mən bu
aşırı sentimentallığın aparıb
çıxaracağı məqamdan çəkinirdim, ona
görə yarızarafat bir sual verdim: bütün bu fikirlər
başqalarına yuxarıdan aşağı baxmağa vadar eləmir
ki sizi? Həmsöhbətim bir an belə
düşünmədən - yox, axı mən Mirzə Cəlili
də, Sabiri də oxumuşam, onların da yerliləri mənə
üstdən baxa bilər - dedi.
Son günlərdə Fikrət Əmirovu dinlədikcə
həkimin cavabını çək-çevir edirəm
beynimdə.
Bu, bəlkə də ən dəqiq formuldu, bir bölgənin
ayrı-ayrı insanlara görə, daha doğrusu, o yerin təbiətini,
insanlarını, məişətini, yaşam
qaydalarını, adətlərini əbədiləşdirən,
sənətə çevirən sənətkarlara görə
seçmək, sevmək... Bu mənada bütövlükdə
xalqdan gələn, xəlqiliklə yoğrulan Fikrət
Əmirov musiqisi insanı Gəncə haqqında (əslində,
bütöv Azərbaycan haqqında!) düşünməyə
sövq edir... Yaxud ümumiyyətlə heç nə fikirləşməyib
dinləməyə, sadəcə susub qulaq asmağa, ruhu,
ağrını, əzabları, həsrəti və gözləntiləri
bu əsrarəngiz musiqinin ixtiyarına buraxmağa vadar edir...
Adın nədir? - FİKRƏT
Fikrət Əmirovun atası Məşədi Cəmil
Əmirov məşhur tarzən idi, Şuşada anadan
olmuşdu və klassik musiqi dərslərini Mir Mövsüm Nəvvabdan
almışdı. Tarzən kimi xeyli məşhurlaşandan
sonra isə o, 1907-ci ildə həmin dövrdə Qafqazın ən
böyük mədəni mərkəzlərindən biri olan Gəncə
şəhərinə köçür. Məşədi
Cəmil Gəncə məclislərində Məşədi Məhəmməd
Fərzəliyevi, Malıbəyli Həmidi, Musa
Şuşinskini, sonralar isə Bülbülü və Seyid
Şuşinskini müşayiət edir. Fikrət
Əmirov gözünü bu cür adamların arasında,
onların musiqisini eşidərək açır dünyaya,
amma altı yaşında olanda atasını itirir. Xalq
şairi Rəsul Rza bəstəkara həsr etdiyi məqaləsində
yazır:
“Məşədi Cəmilin ölümündən sonra
Fikrət atasının gedişini musiqi lallığı -
sükutu kimi qəbul edir. Təxminən onun ölümündən
bir il keçəndən sonra balaca Fikrət
bir az da ehtiyatla toz basmış tarı əlinə alır və
simlərinə toxunur. Naləyə oxşayan
bir səs gəlir tardan. Həmin anda gələcəyin
bəstəkarının qarşısında böyük bir
dünya açılır”.
Böyük
şairin özünəməxsus həssaslıqla, obrazlı
şəkildə təsvir etdiyi bu hadisə Fikrət Əmirovun taleyində
xüsusi məqamdır. Nədənsə məhz
“Lay-lay”ını dinləyəndə bu fakt təsirləndirir
insanı. Uşaqlığından
tarın səsini lay-lay kimi eşitmiş bəstəkar təkrarsız
bir “Lay-lay” bəstələyib. Bu musiqidə təkcə
başlanğıc, beşik, körpəlik yox, həm də
son var. Sonun gətirdiyi hüzur, rahatlıq var...
Milli
Konservatoriyada dahi Üzeyir bəy Hacıbəylidən, Boris
Zeydmandan dərs alan Fikrət Əmirov xalq
musiqisini “tükənməz ilham mənbəyi, sənətkara
qüvvət verən dirilik çeşməsi” -
adlandırırdı, “musiqinin əsl yaradıcısı
xalqdır, musiqinin əbədi mənbəyi xalqın ürəyi,
arzusu, həyat eşqidir. Xalq musiqisinin qaynar
çeşməsindən içmədən bu xalqın
ürəyinə yol tapmaq, onun doğma sənətkarı
olmaq mümkün deyil” - deyirdi. Ayrı-ayrı
müsahibələrində, çıxışlarında, məqalələrində
xalq musiqisindən ilhamlanmasını, ondan güc
almasını dönə-dönə təkrar edən bəstəkar
əslində, elə bəstələdiyi musiqiləri ilə
də hər şeyi deyir. Məhz
Üzeyir bəy məktəbinin davamçısı kimi Fikrət
Əmirov Azərbaycan musiqisinin inkişafını xalq
musiqisini təməl olaraq qəbul etməkdə
görürdü. Heç şübhəsiz,
əsərlərinin xalqa bu qədər yaxın olması onun
taleyində xüsusi rol oynadı və bəstəkar lap erkən
yaşlarından, yeni-yeni yaradıcılığa gələndən
millətin sevgisini qazandı.
Fikrət
Əmirov 1953-cü ildə Cəfər Cabbarlının pyesi əsasında
“Sevil” operasını yazdı və bu əsərin məşhurlaşması
ilə çağdaş terminlə desək, qeyri-adi bir “bum”
yaşadı Gəncə. Yeni doğulan körpələrinə
bəstəkarın şərəfinə Fikrət
adını verirdi çoxları və qısa zamanda toylarda,
məclislərdə ona heyranlıqla baxan adaşlarıyla
dostlaşırdı Fikrət Əmirov. Həm də belə
uşaqları, yeniyetmələri görəndə,
üzündəki ifadədən tanıyırdı,
adını soruşurdu...
İllərlə
eyni dialoq təkrarlanırdı bəstəkarın gündəlik
həyatında: Adın nədir? - Fikrət! Bax bu qısa
dialoq “Sevil” operasının, “Min bir gecə”, “Nəsimi
dastanı”, baletlərinin, “Şur”, “Kürd-Ovşarı”,
“Gülüstan Bayatı-Şiraz” simfonik
muğamlarının, “Nizami” simfoniyası, “Azərbaycan
kapriççiosu”, “Muğam-poema”sının, unudulmaz
romansların uğuru idi!
KAPRİÇÇİO
- KAPRİZ
Skylife jurnalının iyul sayının üz
qabığında Şah Abbas məscidinin rəsmini görəndə
hüdudsuz bir qürur hissi keçirdim. Melike Barranco Gəncə
səfərinə aid təəsüratlarını “Gəncə
- zümrüd rəngli hüzur” essesində
bölüşüb. Uçuşu mənalandırmaq
üçün gözəl fürsətdi. Yazı müəllifinin Gəncə təbiətinə,
insanlarına, yeməklərinə, tarixi abidələrinə
heyranlığı sonsuzdur. “Gəncəyə
çatdığım andan ciyərlərim bayram edir” - deyə
başlayır yazısına və buranın göllərindən
tutmuş qaymağına kimi hər şeydən böyük
sevgiylə danışır. Təndir
çörəyinin qoxusunu, dadını dünyanın
heç bir yerində duymadığı ləzzət kimi
şərh edir. Xan bağının
çinarlarını, səs-səsə verən
quşlarını təbiətin möcüzəsi
adlandırır.
Qəribə
bir təzad var Gəncənin varlığında... Bir yandan “bakirə” təbiət, amma həm də bu
ibtidailiyin içərisindəki şəhər mədəniyyəti.
Bir tərəfdə din, məscid, imamzadə,
amma həm də tam bunların əksi olan sərbəstlik,
çərçivəsizlik. Fikrət
Əmirovun Azərbaycan kapriççiosunu dinləyəndə
də məhz bu təzadlar düşündürür
insanı. Məsələn, Gəncənin
mərkəzindəki Şah Abbas məscidinin lap
yaxınlığında yerlilərin “Avara bağı”
adlandırdığı park yerləşir. Burayla bağlı çoxlu gülməli əhvalatlar,
hadisələr var gəncəlilərin dilində. Deyirlər bir vaxt Gəncə bəyləri burda bir-biri
ilə zarafatlaşarlarmış, hətta deyilənlərin
içərisində yazmağa belə cəsarət etmədiyim
sərt söhbətlər də olub. Hər
halda Üzeyir bəyin Məşədi İbadının
“papağımı belə qoysam” - deyə “məşvərətində”n
çıxan nəticə də budur ki, Məşədi Gəncə
qumarbazlarına oxşamaqdan yaman çəkinir.
Kapriççio - italyan sözü olub “kapriz” -
şıltaqlıq, dəcəllik anlamına gəlir. Musiqidə bu
üslubun özünün tələbləri olsa da,
kapriççio sərbəst janr hesab olunur. Və məhz Azərbaycan mövzusunda bəstəkarın
kapriççio bəstələməsi təsadüfi
deyil. Başlanğıcda elə bir coşqu ki, adama elə
gəlir bu sel alıb aparacaq səni, amma birdən sakitlik, həzinlik,
sonra yenə coşqu... Sonra sükut, sonra
pıçıltı, rahatlıq və lap sonda yeni, təptəzə
coşqu - gələcəyə ümid, güc! Qəribədi ki, bu sıralama Azərbaycanın
tarixini də şərti olaraq ifadə edir. Eyni zamanda, Gəncənin
varlığındakı, xarakterindəki təzadları;
yuxarıda sadaladığım kimi, bir yanda imamzadə, bir
yanda ədəbiyyat, bir yanda da bütün bunlardan bixəbər
Avara bağı!
DƏLİ
BİR EŞQ
Gəncəyə aid ən böyük “təzad” Məhsəti
Gəncəvidir. Axı necə ola bilər ki, XX əsrdə
çadranı atmaqdan ötrü mübarizə aparan Sevilin əcdadı,
ulu nənəsi hələ XII yüzillikdə o cür
şeirlər yazsın? “Yun əyirən oğlan mənim
canımdı”, “Sən qəssabsan, mənsə qurbanınam,
bax”, “Görüşdə şəftəli bir bəhanədir”,
yaxud “Onun dodağından busə ver, Allah”... Bəlkə
əslində, Fikrət Əmirovun əsərlərindəki
qeyri-adi sevginin də, azad qadının bir səbəbi elə
Nizami poemalarındakı sevgi, Məhsəti rübailərindəki
cəsarətdir. “Sevil” operasında buxovlarla mübarizə
aparan Sevil, “Min bir gecə” baletində ağlı, gözəlliyi,
cəsarəti ilə Şəhriyarı ram edən Şəhrizad.
Müsahibələrindən
birində “Min bir gecə” mövzusuna müraciətini bəstəkar
belə izah edir: “Orta əsr ərəb ədəbiyyatının
bu görkəmli abidəsinin fəlsəfi müdrikliyi,
humanist fikirləri, xəlqiliyi məni balet yaratmağa
ruhlandırmışdır. Tamaşa qadına,
onun müdrikliyinə, mənəvi gözəlliyinə mədhiyyə
kimi düşünülmüşdür. Əlbəttə, “Min bir gecə”
nağıllarındakı bütün rəvayətləri
bir əsərə sığışdırmaq mümkün
deyildir.
... Tamaşada musiqinin və plastikanın dili ilə bu
nağıllar xəzinəsinin ən qiymətli inciləri,
qadınların zəkasını,
xeyrxahlığını, məhəbbətdə sədaqətini
əks etdirən incilər cilvələnmişdir”.
Dünyanın nüfuzlu salonlarında səslənən
bu əsrarəngiz musiqi, mükəmməl səhnə əsəri
insanda yalnız və yalnız qürur hissi doğurur. Tamaşanın
rəssamı Toğrul Nərimanbəyovun verdiyi tərtibat,
parlaq rəng effektləri, dolğun boyalar mövzunu və
musiqini tamamlayır. Şübhəsiz ki,
bu əsərin məziyyətləri haqqında professional musiqişünaslar
xeyli yazıblar. Mənimsə niyyətim
sadəcə bəstəkarın müraciət etdiyi
mövzulara diqqəti çəkməkdir.
Özünün də müsahibəsində dediyi kimi,
Fikrət Əmirovu hisslərin azadlığı, amma həm
də ilahi bir eşq təsirləndirir. Hətta “Nəsimi
dastanı” baletində də Nəsimini sadəcə bir sufi şair, ilahi eşq carçısı kimi
yox, həm də real qəhrəman olaraq göstərir. Libretto müəllifi Anar olan baletdə Nəsiminin
sevgilisi ilə duetləri, Qızların Nəsimi və
sevgilisi ilə rəqsləri son dərəcə müasir səslənir
- görünür. Anar bəstəkar haqqında
düşüncələrini “Sadəliyin dərki” essesində
bölüşür və “Nəsimi dastanı” baletinin
Moskvada “Bolşoy teatr” səhnəsində qazandığı
parlaq uğurdan söz açır:
“Balet “Bolşoy teatr”da da Bakıdakı kimi böyük
uğur qazandı. Yadımdadı, səhnə arxasında bir az sonra çıxış edəcək
Müslüm Maqomayevi görəndə məni təbrik elədi,
amma həm də bunları dedi: “Heç vaxt görməmişəm
ki, baleti bu cür heyranlıqla qarşılasınlar, bundan
sonra hətta bir az da ehtiyat edirəm,
çıxışım necə qarşılanar”.
Şübhəsiz ki, Fikrət Əmirov sənətinin ən
başlıca uğuru bəstəkarın fitri istedadı,
intellekti, xalq musiqisinə bağlılığıdır. Amma elə bu
məqamda yenilikçi olmasını və eksperimentlərdən
çəkinməməsini, həmçinin, müasirliyini
xüsusi qeyd etmək istərdim. Muğamı
dərindən mənimsəyən bəstəkar bu janrın
professional musiqidə inkişafı üçün yeni yollar
axtarırdı. Nəticədə nəinki Şərqdə,
ümumiyyətlə dünya simfonizmində heç bir analoqu
olmayan simfonik muğam janrını yaradan bəstəkar
“Şur” və “Kürd Ovşarı” əsərlərini bəstələdi.
Bununla da musiqimizdə yeni bir yolun təməlini
qoymuş oldu.
İndi,
müasir dövrdə, muğamın da, milli musiqinin də yetərincə
təbliğ olunduğu zamanda Fikrət Əmirovun simfonik
muğamlarına, yaxud elə şairin yubileyinə həsr
etdiyi “Nizami” simfoniyasına qulaq asanda başa düşürsən
ki, sənətkar xalqın anladığı “dildə”
danışmağa çalışır. Bu, həm
də öz sənətinə böyük sevgidən irəli
gəlir. Beləliklə, bu musiqilər
Şəhrizadın gözəlliyinin, Nizaminin, Nəsiminin
şeirlərinin ifadə etdiyi sevgidən başqa, həm də
bəstəkarın şəxsi duyğularını, dəli
bir eşqini əks etdirir. Eşqin ən böyük təcəssümü
isə romanslardır...
P.S.
GÜLÜM...
Bakının mərkəzi küçələrindən
biri Fikrət Əmirovun adını daşıyır. Və bu
küçə Nizami Gəncəvi küçəsi ilə
kəsişir. Gəncədə
doğulmuş iki dahi müasir meqapolisin küçələrində
“görüşürlər”. Amma
onların daha möhtəşəm “görüş yerləri”
ölməz Rəşid Behbudovun ifa etdiyi “Gülüm”
romansıdır.
Liftə
minib 19-cu düyməni sıxıram... Bəli,
bu iki küçənin kəsişməsində
hündür bir göydələn tikilib, yuxarı mərtəbəsindən
Bakıya baxmaq, terrasda qəhvə içib düşünmək
olar. Tələbəlik illərindən
sevərdik bu yeri, həm də elə bil hər kəsin
unutduğu bir məkan kimi görünürdü bizə.
Bakının müasir qalabalıq kafelərindən
seçilirdi. İndi də səssizlikdən, kimsəsizlikdən
qulaq tutulur burda, addım səslərim öz başıma
düşür, elə bil beynimin içində yeriyirəm...
Geniş eyvana çıxıb Bakıya
üstdən aşağı baxıram. Budur, lap
aşağıda balaca bir parkın içindəFikrət
Əmirovun heykəli... Oturuşundan, əlinin hərəkətindən
güc, əzəmət yağır. Dəfələrlə
heykəlin önündən keçəndə bu oturuş,
xarizma diqqətimi çəkib. Görünür,
heykəlin müəllifi, rəssam Namiq Dadaşov bəstəkarın
əsərlərindən duyulan o gücü, əyilməzliyi
duyaraq onun abidəsini bu cür yaradıb.
Qəribədir ki, küçənin səsləri belə
eşidilməzdir 19-cu mərtəbədə. Amma müasir
texnikanın yaratdığı imkanlar yerin və göyün
görüşdüyü 19-cu mərtəbədə belə
istədiyin melodiyaya qulaq asmaq imkanı verir. Telefonun sensor ekranına toxunuram və Rəşid
Behbudovun təkrarsız səsi çox şeyi unutdurur.
Nizami Gəncəvinin sözlərinə yazılmış
“Gülüm” romansı adamı riqqətə gətirir.
Aşiqəm,
əmrini ver aşiqi-nalanə, gülüm,
Yanına ya gəlim əql ilə, ya divanə,
gülüm?
Romansın əvvəlindən sonuna kimi hər
sözü həqiqətdir. Bu “həqiqət”
sözü qəribə görünə bilər. Amma
ona görə həqiqətdir ki, Nizaminin XII əsrdə, Fikrət
Əmirovun XX əsrdə yazdığı duyğular, indi,
burada XXI əsrdə - sensor ekran və internet zəmanəsində
də aktualdır...
Fikrət Əmirovun romanslarına ardıcıl qulaq
asdıqca seçdiyi sözlərin zərifliyindən təsirlənirsən,
amma həm də mahnıların ümumi ovqatındakı
üsyana təəccüblənirsən. Sözləri Tələt
Eyyubova aid olan “Mən səni araram”da ən təsirlisi məhz
bu məqamdı:
Göz
yaşım sel olar, ah sənsiz...
Bülbüləm neyləyim, çəmənsiz?
Bəs hanı, hanı yar, o sevda?
Gör nələr,
nələr var başımda...
Gülağa Əliyevin ifasında bu mahnı insanın
iliyinə işləyir. Axı həmişə sevən insan
uduzmuş insandı. Axı heç vaxt
sevgi qalib gəlməyib və elə bu məğlubiyyəti
ilə də hər şeydən ucada dayanıb.
Bunları xırdaladıqca “amerikano” kofenin acıdan acı tamı belə eyninə olmur. Telefonun
siyahısı yenidən “Gülüm” mahnısına
qayıdanda bir məqam diqqətimi çəkir. Rəşid
Behbudov yana-yana oxuyur bu misraları:
Sənə
dost olmağıma cümlə şəhər düşmən
olub,
Məni əfv eylə, baxıb bir belə düşmənə,
gülüm.
Harda
görsəm səni, zülfündən öpüb yalvararam,
Aşiqəm,
aşiqə yoxdur yazı, divan, a gülüm!
Hamının, hər şeyin müzakirə olunduğu,
sevgidən bixəbər bədbəxtlərin insanların
şəxsi həyatını “açar deşiyindən”
güddüyü bir dövrdə bu misralar doğrudan da
ağrıdır insanı. Görəsən, nə
zamana kimi “cümlə-şəhər düşmən
olacaq”? Yəqin ki, həmişə, hər yerdə... Bəşəriyyət nə qədər inkişaf
eləsə də, heç nə dəyişilməyəcək.
Qanadlandığını, göylərə uçduğunu
görüncə əndişələnən,
ayağından tutub dartan tapılacaq, adi bir toyuq kimi isti suya
salıb qanadlarını yolmaqdan zövq alacaq bomboz kütlə...
Hər şeyi bağışlaya bilər - yalan danış,
rüşvət al, riyakarlıq elə, baş kəs, bircə
sevmə, sevinmə, xoşbəxt olma... Bunu
bağışlamaz.
“Şeyx Sənan”da “Kor ərəbin mahnısı”nda
bütün bunların “təbii” sonluğunu
görürük. Hüseyn Cavidin sözlərinə bəstələnmiş
mahnı dəqiq ifadə edir ovqatı. Zillətdən,
zülmətdən qaçmaq mümkünsüzdürsə,
heç o səadət də olmayaydı...
Nə nur
olaydı, nə zülmət,
nə
böylə xilqət olaydı!
Tükəndi
taqəti-səbrim,
ədalət et, ədalət!
Nə
öncə öylə səadət,
nə böylə zillət olaydı!
Fikrət Əmirov musiqisinin qeyri-adiliyi həm də ondadır ki, bütün bu ağrılı mövzular belə onun melodiyasının təsiri ilə rahat qəbul olunur, ruh oxşayır. Həm də axı bəstəkar mütləq bir işıq yeri göstərir. Kədərli mövzuları da bədbin melodiya ilə təqdim etmir dinləyicisinə... Və yenə sensora bircə dəfə toxunub Bülbülün ifasını dinləyirəm... “Gülərəm gülsən” - deyir. Məmməd Səid Ordubadi yazıb sözlərini... Çox sadə, adidən-adi ifadələrlə dərin fəlsəfələrdən danışıb müəlliflər:
Sevirəm, səninəm, qorxma heç kəsdən,
Gəl, səni qurtarım qara məhbəsdən,
İnan sözlərimə, qorxma bir kəsdən,
Gəl, səni qurtarım qara məhbəsdən,
Ağlasan, ağlaram, gülərəm, gülsən,
Ömrümün yazında təzə bir gülsən.
Bülbülün şipşirin, bal kimi səsi müasir meqapolisdən, başı buludlara çatan göydələnin uca mərtəbəsindən alıb aparır məni... Harasa uzaqlara, Nizaminin, Məhsətinin zəmanəsinə, Şəhrizadın nağıllarının içərisinə, Fikrət Əmirovun notlar dünyasına düşürəm... Həm də burdakı “QORXMA” sözü formul kimi, dəyişilməz resept kimi səslənir qulaqlarımda... Doğrudan da məhz cəsarət, qorxmazlıq, inam, özünə güvən uğurun - həm qəlb həyatında, həm də sənətdə ÖZÜN olmağın əsasını təşkil edir. Heç şübhəsiz ki, Fikrət Əmirov sənətinin də qayəsi, mayası budur.
Elə bu düşüncələrlə Fikrət Əmirov küçəsinə çıxıram, qulağımda Rəşid Behbudov səsi, “Yetməyir əl sənə, yox səbr hicranə gülüm”... Bu əsrarəngiz sənət varsa, göylərə ucalmaq üçün göydələnlərə ehtiyac da qalmır...
PƏRVİN
525-ci qəzet.-2018.-
28 iyul.- S.10-11.