Bizim
ellər yerindəmi...
İmamverdi
İsmayılovun 60 illik yubileyinə
XALQ ELÇİLƏRİ
Musa URUD
Milli Məclisin deputatı, şair
... Deyirlər ki, Tanıdığın
insan haqqında söz demək, yazı yazmaq olduqca asandır.
Ən azı ona görə ki,
tanıdığın adamın həyat tarixçəsini,
xasiyyətini yaxşı bildiyindən, onun fəaliyyətinə
müxtəlif baxış bucağından yanaşmaq,
yanılmadan qiymət vermək imkanın olur.
Bu mənada, görkəmli ziyalı, istedadlı qələm
sahibi, tanınmış ictimai-siyasi xadim, ən əsası, əsl
insan, dəyərli KİŞİ İmamverdi İsmayılov
haqqında yazı yazmaq, onun mənim kimi yüzlərlə
dostu üçün “sonu görünməyən
yovşanlı çöldə” arxayın-arxayın gəzmək
qədər asandır...
Amma... bu asanlığın bir qəlizliyi
də var...
Yaz səhərinin sərin mehinin asta-asta
dalğalandırdığı yovşanların
babalarımızın ruhu kimi qanımıza hopmuş
bihuşedici ətrini ciyərlərinə çəkərək,
“Yazı düzü”ndə addımlamaq sevinci, qısa bir
vaxtdan sonra bu düzün üfüqlə birləşən
ucsuz-bucaqsız ənginliyini gəzib qurtara bilməmək
qorxusu ilə əvəz edildiyi kimi, parlaq istedadı,
çoxşaxəli və çoxillik fəaliyyəti ilə
cəmiyyətin gözündə öz obrazını, heykəlini
yaratmış tanınmış şəxslər haqqında
mükəmməl söz deyə bilməmək qorxusu da məsuliyyətli
qələm sahibini həmişə təqib edir...
... ”Yazı düzü”nün adını
eşidəndə mənim 7-8 yaşım ancaq olardı.
Hər axşam yeni nağıl danışmağa məcbur
etdiyim Əli babam bildiyi bütün nağılları
danışıb qurtarandan sonra, öz qaçqınlıq həyatından,
1918-1922-ci illərdə Zəngilan, Qubadlı, Cəbrayıl,
Füzuli rayonlarında bəylərin qapısında əkinçilik,
muzdurluq etdiyi ağır günlərdən
danışardı.
Babam söyləyərdi ki, Bərşaddıda
(Zəngəzurda Bərgüşad çayı boyunca olan kəndləri
belə adlandırırdılar) çəltik becərir,
Mincivan bazarında alver edir, Yazı düzündə yerli bəylərin
qoyun sürülərini otarır, əkin əkib, zəmilərini
biçərdik.
O vaxtlar yazıb-oxumağı təzə-təzə
öyrəndiyimdən, babamın bu söhbətlərində
adını çəkdiyi yerlərin içərisində
“Yazı düzü” adı marağımı daha çox
çəkmişdi.
“Yazı düzü” ifadəsini uşaq
ağlımla “yaz-bahar”, “yazıb-oxumaq”, “alın
yazısı” kimi mənalandırırdım. Böyüyəndən
sonra öyrəndim ki, Yazı düzü Zəngəzurda Həkəri
və Bərgüşad çaylarının arasında yerləşən
geniş bir vadidir. Böyüklüyü
və bərəkəti ilə Qubadlı-Zəngilan elinin
qürur yeri olan Yazı düzünün
güllü-çiçəkli yazı, qızmar,
ilanlı-çəyənli yayı, sərt küləkli,
gürşad yağışlı payızı,
qarlı-çovğunlu qışı vardı.
İnsan - təbiətin bir
parçasıdır və doğulub böyüdüyü
yerin xüsusiyyətlərini çox zaman öz görkəmində
və xarakterində yaşadır.
Bu baxımdan, mən dostum İmamverdi İsmayılovu
kiçik Vətəni Zəngəzurun zirvələrində
qartallar qıy vuran “qüdrətdən səngərli
qalalı dağlar”ına,
şaqqıldayıb axan bol sulu gur çaylarına və nədənsə,
daha çox Yazı düzünə bənzədirəm...
...O Yazı düzünə ki, bir yanağını
Qubadlının, bir yanağını Zəngilanın
üzünə söykəyib.
...O Yazı düzünə ki, bol bərəkətli
torpaqları göz işlədikcə uzanıb gedir, otlaq yerləri
də, əkin tarlaları da, üzüm bağları da səxavətli
dost süfrəsi kimi Vətən övladlarının
qarşısında həmişə açıq olmuşdur.
...O Yazı düzünə ki, elə qəhrəmanımın
özü kimi, onun təbii xarakteri var: qışı
qış kimidir, yazı yaz kimi, uzaqdan dümdüz,
yamyaşıl və hamar görünsə də,
daşlı-qayalı, eniş-yoxuşlu, çiçəkli,
yovşanlı...
...O Yazı düzünə ki, qucaqlamaq istəyərsən,
qolların çatmaz!..
...O Yazı düzünə ki... sadəcə DÜZ-
dür və dolanbacları, sərt yoxuşları ilə, həm
də, İmamverdi İsmayılovun keşməkeşli həyatının,
çətin keçən ömrünün və xarakterinin
ümumiləşdirilmiş rəmzidir...
...Rəmzdən söz düşmüşkən, elə
əvvəldən bir qənaətimi də qeyd edim: boy-buxunlu,
çinar qamətli qardaşım İmamverdinin mahiyyəti,
mənəviyyatı, şəxsiyyəti, əqidəsi,
kişiliyi əslində, onun boyundan daha ucadır...
***
İmamverdi müəllim taleyi göydə
yazılmış qəza-qədər adamıdır. Zatən, yazıçı qəza-qədərsiz
olmaz ki!..
Düz altmış il bundan öncə
Zəngilanın Vənətli kəndində, Süsən
dağının və Süsən meşəsinin ətəklərində
dünyaya göz açmış İmamverdini tale çox
da əzizləyib süsləməmişdir.
Dördüncü sinifdə oxuyarkən atasını
itirən bir oğlan taledən niyə razı qalsın ki!..
Şəhər həyatında
atasızlıq, yetimlik o qədər də bilinməz. Amma... kənd yeri ayrıdır...
Kənddə yaşayan uşağın
atasızlığı məhəllədə, sinifdə,
oyun meydançasında, çayda çiməndə,
dağda-bağda hər saat, hər an boz ayın
ala-çalpovu kimi sifətinə çırpılar,
qanını dondurar, çiynini, boynunu qısmağa məcbur
edə bilər.
“...Qalxıb Sərxan əminin ayaqlarına döşənib
yalvarmaq istədim. Sərxan əmi, ay Sərxan əmi,
denən ölməyəcək dədəm, denən sağ
qalacaq dədəm, məni öz atına mindirib meşəyə
aparacaq. Sərxan əmi, çöldə evciyini
uçurduğum uşaqlar mənə “yetim” deməsinlər,
odey, Fərmanın dədəsi ölən kimi uşaqlar ona
yetim dedilər, Fərman dözməyib özünü
daşa çırpdı, anası gəlib ovundurub
apardı. Denən Sərxan əmi,
denən, denən ölməyəcək! Əgər
Allahın varsa, denən!..” (İ.İsmayılov,
“Ocaq daşı” povesti).
Nə yaxşı ki, gözü nurlu, üzü həyalı,
ağzı dualı, qeyrətli, zəhmətkeş
analarımız var. Bir üzü qız, bir üzü gəlin,
birçəyinin birini ağ, birini qara
hörüb, ucqar dağ kəndində atasız dörd
uşağı sağlam, tərbiyəli böyüdüb
onlara ali təhsil vermək nəinki hər qadının, hətta
hər kişinin də hünəri deyil.
Elin-obanın ağbirçəyi, ballı-bərəkətli
süfrəsi və çörəyi olan Asiyə Ana kimi -
hünərli, qeyrətli və təpərli...
“...Bir az xərclik puludu. “Maralı” satmışam, başına
dönüm, muğayat ol əyin-başınnan, puldan-zaddan
korluq çəkmə... Allah lənət eləməsin bizim
kolxozun buxalterinə, yazıqdı, bu ayın pulunu gələn
ay verir, onu da alan kimi göndərəcəm...
Təki sən o qərib yerdə korluq çəkmə,
canını sulu saxla ki, müəllimə də cavab verə
biləsən”.
(İ.İsmayılov,
“Ocaq daşı” povesti).
Hər cür maddi və mənəvi
sıxıntıların acığına Tanrı ona
güclü istedad və dərin ağıl vermişdi...
Zəhməti, ağlı və istedadı hesabına
orta məktəbi əla qiymətlərlə bitirən
İmamverdi İsmayılov arzusunun əlindən, ümidinin ətəyindən
yapışaraq, Bakıya üz tutdu, o zamanlar
üçün çox hörmətli sayılan Azərbaycan
Dövlət Universitetinin jurnalistika fakültəsinə elə
birinci ilində də qəbul olundu, oxudu, öyrəndi və
həm də həyat dərsləri keçdi...
Universitetin II kursunda oxuyarkən, qələmə
aldığı “Təqaüd” hekayəsi ilə bütün
gəncliyin sevimlisinə çevrildi, onun “Əzrayıl”
povesti isə ədəbi tənqidin diqqətini ciddi şəkildə
özünə cəlb etdi: səksəninci illər nəsrinə
yeni bir nəfəs, yeni bir imza gəlmişdi...
İmamverdi İsmayılov - kənddən şəhərə
böyük ümidlərlə, sabaha inamla amma bir az ürkək, arxasız-dayaqsız qədəm
qoyan o gənc - artıq özünün ilk təsdiqini
tapmışdı...
***
Bizim Zəngəzur camaatının xeyrində-şərində
görüşdüyüm insanlar arasında İmamverdi
müəllimin uşaqlıq dostlarına, onu lap körpəliyindən
tanıyan qonşularına, kəndçilərinə də
tez-tez rast gəlirəm. Söhbət hərlənib-fırlanıb hökmən
qardaşım İmamverdinin üzərinə gəlir.
...Və bu sadə insanlar İmamverdi İsmayılovun
uşaqlıq, yeniyetməlik çağlarından, elə əhvalatlar,
hadisələr danışırlar ki, kövrəlirəm,
duğulanıram, həm bəhrələnirəm, həm də
bir daha əmin oluram ki, 60 yaşlı İmamverdi elə 10
yaşında da, elə 15-də də belə olub:
bütöv, mərd, kişiyana, dostcanlı, səmimi...
Deyirlər ki, dördüncü sinifdə
“Azərbaycan pioneri” qəzetində dərc olunan yazısı
ilə nəinki kəndində, rayonda belə bir anda məşhurlaşır. Müxtəlif bölgələrdən,
neçə-neçə uzaq yerlərdən ucqar dağ kəndinə
gələn məktubları görən
ağsaqqal-ağbirçəklər 11 yaşlı
İmamverdinin gələcəyinin parlaq olacağını elə
o vaxtdan deyirdilər...
Uşaqlıq yoldaşları
danışırlar ki, İmamverdi elə lap əvvəldən
özündən yaşda böyüklərlə ünsiyyət
qurarmış, dostluq edərmiş. Tale onsuz da onu vaxtından əvvəl
böyütmüşdü - o isə taleyinin
özünün yazdığı mərhələlərini
böyüklərlə keçirdi, böyük sözü
dinlədi.
Sonra da böyük yolların sarvanı, böyük
söz sahibi oldu...
***
Universiteti bitirəndən sonra Bakıda
saxladılar. Təyinatla əmək
fəaliyyətinə o vaxtkı Dövlət Televiziya və
Radio Komitəsində ştatdankənar müxbir kimi
başlayan İmamverdi İsmayılov ömrünün on
ilini telejurnalistikaya həst etmiş, burada kiçik redaktordan,
baş redaktor vəzifəsinə qədər yüksəlmiş,
o dövrün ən populyar verilişləri hazırlanan “Gənclik”
Baş redaksiyasının Baş redaktoru olmuşdur.
Ötən əsrin səksəninci illərində
bu vəzifə hələ 30 yaşı olmayan gənc bir qələm
sahibi üçün fövqəladə uğur
sayılırdı. Televiziyada
bir-birindən orijinal, baxımlı verilişlər
hazırladı: “Aygün” qızlar klubu, “Çay dəstgahı”,
“7 sual, 7 cavab”, “Sənin dünyan, mənim dünyam”,
“Görüş vaxtı 20:30” kimi verilişlər qısa
zamanda xeyli populyarlıq qazandı.
Mərkəzi mətbuat orqanlarında
tez-tez publisistik məqalələri, oçerkləri, “Ulduz” və
“Azərbaycan” kimi sanballı ədəbiyyat jurnallarında
hekayə və povestləri dərc olunmağa başladı. Onun qələmə aldığı
“Əzrayıl” romanı, “Ocaq daşı”, “Qədim
kişinin qırxı” povestləri, “Barsız bağban”, “Yurd
gürzəsi”, “Hal aparmış qadın”, “Həsənalının
təndirinin yanması”, “Yuxusuz gecələrin tramvayları” və
s. kimi hekayələri
ötən əstin 80-90-cı illərinin ən yaxşı ədəbiyyat
nümunələrindən sayıla bilər.
İti müşahidə qabiliyyəti, obrazlı
düşüncə tərzi, duzlu-məzəli yumor hissi,
hadisələrə orjinal yanaşma bacarığı, problemə
dərindən nüfuzetmə və reallığı
düzgün qiymətləndirmək, obyektiv və qərəzsiz
olmaq hər bir uğurlu qələm adamı üçün
vacib şərtlərdir. Bütün bu keyfiyyətlərə malik
olan İmamverdi İsmayılov qısa müddət ərzində
ustad bir jurnalist və istedadlı yazıçı kimi cəmiyyətdə
tanındı və qəbul olundu.
Azərbaycan müstəqilliyini əldə etdikdən
sonra, İmamverdi müəllim milli jurnalistikamızın
öncüllərindən biri kimi, ictimai proseslərə fəal
qoşuldu, jurnalistlərin yaradıcılıq, sosial-məişət
qayğılarına dəstək oldu, milli mətbuatımızın
inkişafına öz layiqli tövhələrini verdi.
***
İmamverdi İsmayılov ölkəmizdə
çağdaş siyasi publisistika janrının
yaradıcılarından və ən parlaq nümayəndələrindən
biridir. Onun Ümummilli lider
Heydər Əliyevə və Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyevin fəaliyyətinə həsr
etdiyi “Prezidentin siyasi portretindən ştrixlər”, “Heyrət”,
“Hədəflər”, “Məhək daşı”, “Şah və
...mat” və s. kimi portret
yazılarını tam məsuliyyətlə müasir siyasi
publisistikamızın şedevrləri saymaq olar!..
İmamverdi İsmayılovun
publisistikası təkcə təsvir və tərənnüm
etmir, həm də təhlil edir, nəticə
çıxarır, qiymət verir,
düşündürür və oxucuya da düzgün yolu
göstərir.
Öz üslubu, öz nəfəsi, öz
dəsti-xətti var. Orijinal yazıları ilə
hamını təəccübləndirməyi bacarır. Standartlardan və qəliblərdən
uzaqdır. Folkloru güclü bilir, yazı dili çox
zəngindir, bulaq suyu kimi saf və axıcıdır -
hamı, bütün ədəbi ictimaiyyət bunu birmənalı
etiraf edir!..
Neçə kitabın, yüzlərlə
dəyərli məqalənin müəllifi İmamverdi
İsmayılov respublikamızın əməkdar jurnalisti və
“Qızıl qələm” mükafatı laureatıdır.
***
Hörmətli qələm dostumun və həmkarımın
bədii yaradıcılığından danışarkən
bir istiqaməti hökmən qeyd etməliyəm. Bu İmamverdi
İsmayılovun aforizmləridir.
Xalq yaradıcılığına dərindən
bələd olan, ana dilimizin gözəl bilicisi İmamverdi
müəllim lakonik və sərrast fikirlərin - aforizmlərin
müəllifi kimi də orjinaldır, təzədir,
düşündürəndir, yol göstərəndir.
İmamverdi müəllimin aforizmləri həyatdan
gələn, günümüzün, məişətimizin
reallığından doğan həyat həqiqətləridir.
İmamverdi müəllimin aforizm
yaradıcılığından böyük ürək
genişliyi ilə bəhs edən və “Sonuncu fəsil”
kitabına ön söz yazan hörmətli akademik İsa Həbibbəyli
çox haqlı olaraq qeyd edir ki, “İmamverdi İsmayılov
müdrik düşüncələrinin bir çoxu həyatda
yaşamış real insanların - atası, anası,
babası, əmisi, dayısı kimi yaxın adamlarının
adından, “onlar deyərdi ki,” təkhiyəsi əsasında
formalaşdırılaraq yaşanmış həyati proseslərin
ümumiləşdirilmiş ifadəsinə çevrilir...”
Aforizmi kim yaradar?
Dünyagörmüş, müdrik insanlar...
Elində-obasında sözü eşidilən,
sözü keçən şəxslər...
Əməli ilə dedikləri üst-üstə
düşən adamlar...
***
Mən qəti əminliklə söyləyə bilərəm
ki, əgər ötən əstin sonlarında
xalqımızın başına gətirilən müsibətlər
- erməni separatizmi, torpaqlarımızın
işğalı, milli dövlətçiliyimizin təhlükə
altına düşməsi və digər hadisələr
olmasaydı, İmamverdi İsmayılov heç zaman siyasətə
gəlməz, heç bir partiyanın üzvü belə
olmaz, Allahına bəndəlik, qələminə qulluq edərək,
ilahi sözün xidmətində dayanardı.
Ancaq Dağlıq Qarabağın və Qarabağ ətrafı
bölgələrimizin, o cümlədən, doğma Zəngəzur
ellərinin işğal edilməsi, yüz minlərlə
soydaşlarımızın ata-baba yurdlarından didərgin
salınması bir çox ziyalılarımız kimi
İmamverdi İsmayılovu da
siyasi proseslərə daha aktiv qoşulmağa vadar etdi.
Kimsənin kitabını kimsənin
oxumadığı qarışıq bir zamanda haqq sözü
daha yüksək kürsüdən söyləmək zərurəti
yaranmışdı.
Ümummilli lider Heydər Əliyevin siyasi
kursunu elə ilk gündən sidq-ürəklə dəstəkləyən
İmamverdi İsmayılov həm Qubadlı, həm də Zəngilan
camaatının doğması kimi onların təmsilçisi
olaraq millət vəkili seçildi.
Artıq 25 ilə yaxındır ki, İmamverdi müəllim məcburi
köçkünlüyün, yurd itkisinin maddi və mənəvi
sıxıntısını yaşayan bir toplumun
maraqlarını Milli Məclisdə ləyaqətlə və
hörmətlə təmsil edir.
Amma çoxları təəssüflə deyirlər ki, siyasət,
seçki, siyasi tale və şöhrətin abı-havası
İmamverdi İsmayılov kimi istedadlı və böyük
yazıçını əlimizdən aldı.
Bu, həqiqətən belədir və
hamımızın qənaətidir!..
***
Onu da deyim ki, İmamverdi İsmayılov
tez-tez çıxışa yazılan, çox və uzun
nitqlər söyləyən deputatlardan deyil.
Təvazökar və təmkinlidir... Öz dünyasında
yaşayan, reklamdan və ucuz şoudan çox uzaq...
Zatən aforizmlər yazan bir kişinin
çox danışmağa ehtiyacı da yoxdur. Tez-tez çıxış
etməsə də, onun bir fikri, bir cümləsi, bir
sözü, adətən qərar qəbul edilməsi
anında həlledici olur.
İmamverdi müəllim Milli Məclisin plenar
iclaslarında arxa sırada otursa da, parlamentin hər yerindən
görünür və eşidilir!..
Milli Məclisdəki müzakirələr
çox zaman Məclisin çayxanasında da
qızğınlıqla davam edir. Bu müzakirələrdə də əsas
söz sahiblərindən biri İmamverdi müəllimdir.
Stajlı deputat kimi onun belə iclaslarin
“sinifkomu” seçilməsi heç də təsadüfi deyil. Onun incə yumoru, düz
onluğa dəyən atmacaları, səmimi təbəssümü,
içdən, ürəkdən gələn
gülüşü, istiqanlılığı,
barışdırıcı mövqeyi, realist, obyektiv
münasibəti onu böyüklü-kiçikli məclislərin
liderinə, hörmət sahibinə çevirir.
Onun çox qəribə aurası var...
Çox ünsiyyətcil, mehriban
insandır. Eyni zamanda, münasibətini də tez büruzə
verəndir, sevdiyi insandan sevgisini, bəyənmədiyi insana
miyanə münasibətini gizlədən deyildir.
İmamverdi müəllim yaxın
dostları ilə görüşəndə elə bil
dörd tərəfdən adamın üstünə gəlir,
uzun qollarını qartal qanadları kimi açaraq, adamı
elə səmimiyyətlə qucaqlayır ki, kənardan baxan bu
dostların illər ayrısı olduğunu düşünə
bilər.
Amma zəhləsi gedirsə, vay o adamın halına...
Onun sevgisi də, nifrəti də özüdür, səmimidir
və kənardan görünəndir...
Kimsəyə paxıllıq etməz, qiybət-həkət
bacarmaz, söz
gəzdirməz, ara vurdurmaz...
Dostluqda birləşdirici missiya,
körpü rolunu oynayır. Mərdi-mərdanə, kişi kimi
sözü sərrast üzə deməyi bacarır. Bəlkə
buna görədir, hamı onu belə çox istəyir, xətrini əziz
tutur, ürəyini ona açır, dərd-sərini onunla
bölüşür...
İmamverdi İsmayılov bütün
varlığı ilə dövlətçi adamdır...
2005-2010-cu illərdə onunla eyni beynəlxalq
təşkilatda - Qara Dəniz İqtisadi Əməkdaşlıq
Təşkilatı Parlament Assambleyasında Azərbaycan
nümayəndə heyətinin üzvü olmuşuq.
Qardaşı da yolda tanıyarlar deyiblər. İmamverdi müəllimin
nə qədər səmimi, qayğıkeş, sadə bir
insan, eyni zamanda dövlətini və millətini ləyaqətlə
təmsil edən bir siyasi xadim olduğuna mən xarici səfərlərimizdə
dəfələrlə şahid olmuşam.
Ailə cəmiyyətin quruluş vahidi,
dövlətin kiçik bir modelidir. Cəmiyyətə hörmət ailəyə
hörmətdən başlayır, dövlətə
münasibət ailəyə münasibətlə
ölçülür.
Bu baxımdan da İmamverdi müəllim
xoşbəxt adamdır. O
nümunəvi bir azərbaycanlı ailəsinin
başçısı, üç dəyərli, dövlətçi
və milli ruhlu oğul atası, gözəl nəvələrin
babasıdır.
***
İmamverdi İsmayılov imzasını
mətbu yazılarından tanısam da, şəxsi
tanışlığımız 2000-ci ildən
başlayıb. Mən YAP-ın proporsional siyahısı ilə
parlamentə seçilmişdim. İmamverdi
müəllim isə Zəngilan-Qubadlı seçki dairəsinin
artıq bir dönəmi arxada qoymuş stajlı deputatı
idi. Parlamentdə yüz ilin
tanışları kimi görüşdük. İlk sözü məni
yerimdən tərpətdi: “Bizim ellər yerindəmi?..”
O vaxtdan on səkkiz il keçsə də,
İmamverdi müəllimlə hər dəfə
görüşəndə ya o, bu sualı verir, ya da mən o
sualın veriləcəyini gözləyirəm. İkimiz də
bir el-obadan, Vətənimizin gözəl diyarı Zəngəzurdan
olduğumuzdan bizi həm də eyni dərd, eyni qayğı,
eyni nisgil birləşdirir...
İmamverdi müəllim el-oba
adamıdır. Qubadlı-Zəngilan camaatının bir xeyrindən,
bir şərindən qalmaz. Onun çox
zaman seçiciləri ilə görüş yeri də elə
bu məclislər olur. Səbrlə,
hövsələ ilə hər kəsin problemini dinləyər,
qayğısını bölüşər, məsləhət
verər, əlindən gələn köməkliyi göstərər.
Hamı bilir ki əli uzun, sözü keçəndir...
İmamverdi müəllim elə bu məclislərdə
hökumətin siyasətini təbliğ edir, camaata
çatdırar, bu məclislərdə camaatın
qaldırdığı problemi öyrənib, müxtəlif instansiyalarla həll
etməyə çalışar.
İmamverdi müəllim torpaq
işğalının ağrısını, obasız ellərin,
elsiz obaların dərdini öz həyatında görən,
öz içində çəkən adamdır.
Mənə elə gəlir ki, o hər dəfə,
-”Bizim ellər yerindəmi?” - soruşanda, bu dərdi
bölüşməyə həmdərd axtarır.
Və həm də Zamanın bir gün bu suala: “Bəli, artıq yerindədir!” - cavabını eşidəcəyi ümidi ilə
yaşayır...
Bu illər ərzində İmamverdi müəllimin bir
ziyalı, bir qələm sahibi, bir ictimai-siyasi xadim kimi ən
çox çalışdığı o olub ki, bu ellərin
birliyi dağılmasın, adət-ənənələri
yaşasın, o torpaqlara qayıtmaq ümidi ölməsin, istəyi
itməsin...
İmamverdi İsmayılovun özünün “Bizim ellər
yerindəmi...” adlı çox təsirli essesində aforizm
kimi qiymətli, lakonik bir fikri heç yadımdan
çıxmır: “Baş daşı olmayan ölü
papaqsız qalmış kişi kimidir...”
... Dualarım da çoxdur, ümidlərim
də...
Mən əminəm ki, ellərimizin
papaqlı kişiləri gözü yolda qalan
obalarımıza dönəcək, dağılmış
yurdlarımızı bərpa edəcək, ölülərimizin
baş daşlarını yerinə qoyacaq, sərgərdan
ruhlarını şad edəcəklər.
... Və o zaman biz bir-birimizə göz
aydınlığı ilə deyəcəyik: “Bizim ellər
yerindədir!..”
... O sevincdən ən çox pay düşənlərdən
biri isə, otuz ilə yaxındır ki, bu cavabı həsrətlə
gözləyən İmamverdi müəllim olacaqdır!!!
Hekayələrinin birində oxumuşdum... Rəhmətlik
Anasının sümüyümə, iliyimə hopmuş duaları
idi bu: “Bala, kirpiyə ox, cüyürə ayaq, tısbağaya
çanaq verən Allah, sənə də Bəxt Çörəyi
yetirəcək!..”
Və o Böyük Ananın böyük ruhu indi
şaddır ki, öz övladı ilə bağlı bu
müqəddəs duaları çin olub...
... Yubileyin mübarək, 60 yaşlı qardaşım!..
525-ci qəzet.- 2018.- 9 iyun.- S.14-15.