Böyük zəfərlərlə
zəngin 15 il
Prezidentin fəaliyyətində
siyasi varislik və yaradıcı diplomatiyanın vəhdəti
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin ölkə
rəhbəri vəzifəsində fəaliyyətinin 15 ili
tamam olub. Bu müddət ərzində ölkə rəhbəri
çox böyük uğurlara imza atıb. Azərbaycanda
müstəqil dövlət quruculuğu prosesi 2003-cü ildən
başlayaraq yeni dinamika alıb. Bütün istiqamətlər
üzrə ciddi nailiyyətlər əldə edilib. Daxili və
xarici siyasətin tam vəhdəti təmin edilib. Ölkəmiz
hazırda sabit şəraitdə sürətli
inkişafını davam etdirir. Özü də bu,
bütün dünyada müxtəlif sahələrdə
özünü göstərən böhranların fonunda
baş verir. Deməli, Azərbaycan Prezidenti çox
düzgün, müasir, səmərəli və fayda gətirən
kurs həyata keçirir. Bu kontekstdə Prezident İlham
Əliyevin 15 illik fəaliyyətinin bir sıra aspektləri
üzərində geniş dayanmaq istərdik. Təbii ki, bir məqalədə
dövlət başçısının həyata
keçirdiyi proqramların hamısını əhatə etmək
mümkün deyildir. Bu səbəbdən, biz müəyyən
məsələləri vurğulamalı oluruq.
Ulu öndərin davamçısı: uğurlu dövlət başçısı
İlham Əliyevin Prezident kimi fəaliyyətə
başlamasından 15 il keçdi. İlk dəfə
2003-cü ilin oktyabrın 15-də ölkə rəhbəri
seçilən İlham Əliyev göstərdiyi yüksək
siyasi fəaliyyətinə görə sonra xalq tərəfindən
iki dəfə də Prezident seçildi. Bu müddətdə
İlham Əliyevin daim milli və dövləti maraqlardan
çıxış edərək, Ulu öndər Heydər
Əliyevin siyasi kursunu rəhbər tutaraq yorulmadan Azərbaycan
dövlətçiliyi və xalqı üçün
çalışdığını hər kəs etiraf edir.
Dünyanın böyü dövlətlərinin
başçıları Prezident İlham Əliyevin Azərbaycan
cəmiyyətində yüksək nüfuza malik
olmasını, ölkədə sabitliyin tam bərqərar olunduğunu
və uğurlu idarəetməni nəzərə alaraq, əməkdaşlığa
can atırlar. Yalnız 2018-ci ildə bunu təsdiq edən bir
neçə konkret fakt vardır.
İndi İlham Əliyevin Azərbaycan dövlətinə
başçılıq etdiyi son 15 ilə nəzər salanda
bütün sahələrdə nə qədər
böyük inkişafın getdiyinə əmin oluruq. Ulu
öndər Heydər Əliyevin müstəqil dövlətin
inkişaf kursunu dəqiqliklə hazırlaması və
İlham Əliyevin həmin kursa tam və uğurla əməl
etməsi bütün nailiyyətlərin təməlində
dayanır. Azərbaycan Cənubi Qafqazın ən uğurlu
müstəqil dövlətidir. Bu səbəbdəndir ki,
Prezident İlham Əliyev əminliklə deyir:
"Regiondakı strateji əhəmiyyətli heç bir layihə
Azərbaycanın razılığı olmadan reallaşa bilməz".
Şübhə yoxdur ki, Cənubi Qafqazın
digər heç bir ölkəsi bu cür uğuru ilə fəxr
edə bilməz. Çünki Azərbaycan Prezidenti 15 il
müddətində həm cəmiyyəti, həm də
dövləti suverenlik və tərəqqi yolunda sürətlə
inkişaf etdirə bilib. Bunun nəticəsində Azərbaycan
daxili siyasətdə olduğu kimi, xarici siyasətdə də
elə zirvələr fəth edib ki, istənilən müstəqil
dövlət buna həsəd apara bilər. Faktlara müraciət
edə bilərik.
Daxili siyasətdə Azərbaycan Prezidenti idarəetmədəki
islahatları tamamilə sosial-iqtisadi, enerji, nəqliyyat, elm, təhsil,
mədəniyyət, ekologiya, sənaye, kənd təsərrüfatı,
hərbi və başqa sferalardakı yeniləşmələrlə,
iri həcmli maliyyə tələb edən proqramlarla
uyğunlaşdıra bilib. Bu iki aspekti isə cəmiyyətdə
həyata keçirilən və vətəndaş cəmiyyətinin
formalaşmasına xidmət edən islahatlarla harmoniya halına
sala bilib.
Mütəxəssislərin qənaətinə
görə, sözügedən bu üç daxili aspekt sintez
halında dövlətin dayanıqlı inkişafını təmin
edir. Faktlar da bunu tam təsdiq edir. Ötən 15 ildə bazar
iqtisadiyyatına keçid prosesi başa çatıb. Həmin
müddətdə ÜDM-də özəl sektorun payı 80
faiz artıb. Azərbaycan rəqabətqabiliyyətliliyinə
görə, MDB məkanında birinci yerə yüksəlib.
2004-2018-ci illərdə iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi
ilə bağlı üç proqram icra olunub, hazırda
dördüncü proqramın qəbul edilməsinə
hazırlıq görülür.
"Azərbaycan Respublikasında sənayenin inkişafına
dair 2015-2020-ci illər üçün Dövlət
Proqramı"nda nəzərdə tutulan bütün şərtlərə
uyğun olaraq lazımi addımlar atılır. O cümlədən
innovativ istehsalın inkişaf etdirilməsi üçün əhəmiyyətli
tədbirlər həyata keçirilir. Aqrar sektorda reallaşan
proqramlar sayəsində 360 min hektar torpağın su təminatı
və 264 min hektar sahədə meliorativ vəziyyət
yaxşılaşdırılıb. Bunlardan başqa, 219 min
hektar yeni suvarılan torpaq sahəsi əkin dövriyyəsinə
daxil edilib. Bu sahədə islahatlar bütün sürəti
ilə davam edir.
Statistik məlumata görə,
bütövlükdə ötən 15 il ərzində Azərbaycan
iqtisadiyyatı 3,2 dəfə artıb. Qeyri-neft sektoru 2,8 dəfə
böyüyüb. Sənaye istehsalı 2,6 dəfə, kənd
təsərrüfatı 1,7 dəfə artıb, qeyri-neft
ixracı isə 4,1 dəfə çoxalıb. Azərbaycanın
valyuta ehtiyatları 46 milyard dollara çatdırılıb.
Bu, 2004-cü ilin göstəricisi ilə müqayisədə
təqribən 40 dəfə (!) çoxdur! 15 ildə ölkə
iqtisadiyyatına 250 milyard ABŞ dolları həcmində sərmayə
qoyulub.
Digər sosial-iqtisadi, enerji, nəqliyyat
sferalarında da analoji uğurları əks etdirən
çoxlu sayda rəqəmlər vardır. Onlar KİV-də
geniş təqdim olunub. Onların hamısının analizi
göstərir ki, Azərbaycan 15 il müddətində
sözün həqiqi mənasında nəhəng irəliləyiş
əldə edib. Və bu irəliləyişin ən gözəl
cəhəti ondan ibarətdir ki, həm ayrı-ayrı
sferalarda aparılan islahatlar bir-birini tamamlayırlar, həm də
onların hər biri insanların həyat səviyyəsinin
yüksəlməsinə, maddi və mənəvi rifah
halının yaxşılaşmasına xidmət edir. Konkret
desək, İlham Əliyevin həyata keçirdiyi proqramlar
insan kapitalının inkişafı üçündür.
Bizcə, Azərbaycanın müstəqil dövlət kimi ən
böyük gücü də məhz bundan ibarətdir!
Çünki XXI əsr mədəniyyət, elm, təhsil, intellektin milli sərvətə çevrilməsi əsridir. İnsanın kreativ inkişafı olmadan heç bir cəmiyyət davamlı və dayanıqlı inkişaf edə bilməz. Bütün siyasi, iqtisadi və mədəni islahatlar məhz bu əsas məqsədə xidmət etməlidir. Qürurla deməliyik ki, Cənubi Qafqazda ancaq Azərbaycanda insan kapitalının inkişafı məsələsi dövlət səviyyəsində konseptual şəkildə və konkret proqramlar müstəvisində qoyulub.
İlham Əliyev bu məqamı hələ
2003-cü ildə prezident seçkisi öncəsi
ABŞ-ın Assoşieyted Press agentliyinə verdiyi müsahibədə
dolğun ifadə edib. Dövlət başçısı
seçkiqabağı kampaniya ilə əlaqədar verilən
sualı belə cavablandırıb: "Mən xalqın
arasına çıxanda insanlara çatdırmaq
üçün özümlə ancaq bir müraciət
götürəcəyəm – müraciətdə deyiləcək
ki, gələcək inkişaf üçün Prezident Heydər
Əliyevin apardığı siyasətin davam etdirilməsi son
dərəcə vacibdir. Əgər bu siyasət davam etdirilməsə,
ölkə yenidən anarxiya və qeyri-sabitlik həddinə gəlib
çıxacaqdır. Əminəm ki, seçicilər bunu
gözəl başa düşürlər. Bu, indiki siyasəti
davam etdirəcək hökuməti onların dəstəkləməsinin
səbəblərindən biridir. Bu da çox vacibdir. Biz
çox layihələr həyata keçirməliyik,
çünki Azərbaycan iqtisadiyyatı sürətlə
inkişaf edir, demokratikləşmə prosesi davam edir.
Bütün bunlar dayandırılmamalıdır. Xalqa
müraciətimin mahiyyəti də məhz bundan ibarətdir".
Bir-birini tamamlayan islahatlar: bütün sahələrin harmonik inkişafı
Bu kontekstdə İlham Əliyevin idarəetmədə
həyata keçirdiyi islahatların tam olaraq digər
sferalardakı yeniləşmələrə uyğun gəldiyini
xüsusi vurğulamalıyıq. Çünki müstəqil
demokratik dövlət quruculuğunda idarəetmənin təkmilləşməsi
son dərəcə vacib faktordur. Bu sferada uğur əldə
edə bilməyən ölkədə müstəqil və
suveren dövlət qurmaq, demək olar ki, imkansızdır.
İlham Əliyev bu aspektdə də Ulu öndərin həyata
keçirdiyi dövlət quruculuğu kursunu
yaradıcılıqla inkişaf etdirməkdədir. Həmin
bağlılıqda idarəetmədə təkmilləşməyə
ciddi töhfə verən vitse-prezidentlik institutunun
yaradılmasını demək lazımdır.
Məlumdur ki, keçmiş sovet
respublikaları içərisində bu institutu tətbiq etməyə
cəhdlər çox olub. Məsələn, Rusiya və
Qazaxıstanda bunu müşahidə etmək olar. Ancaq Rusiya
kimi böyük bir dövlətdə vitse-prezidentlik institutu
lazımi səmərə vermədi. Orada həmin idarəetmə
elementi duruş gətirə bilmədi. Qazaxıstanda da eyni nəticə
alınıb. Mütəxəssislər bunun səbəbinin
vitse-prezidentliyin bir idarəetmə mexanizmi kimi vaxtında və
yerli şəraitə uyğun tətbiq edilməməsi ilə
əlaqələndirirlər. Digər səbəb kimi kadr
seçiminin düzgün aparılmaması göstərilir.
Azərbaycanda vitse-prezidentlik institutu tam
vaxtında və olduqca səmərəli qaydada
reallaşdırılır. Ölkənin birinci vitse-prezidenti
böyük uğurla Prezidentə idarəetmə və
islahatlar sahələrində yardım göstərir, dövlət
başçısına etibarlı dəstək olur. Burada
Prezidentin kadr seçimini də çox düzgün
aparmasını vurğulamaq gərəkdir.
Mehriban xanım Əliyeva bütün
dünyada nüfuzu olan və dövlət idarəetməsini
dərindən bilən insan kimi tanınır. Mehriban
xanım, eyni zamanda, dünya miqyasında xeyirxah proqramlar
reallaşdıran, şəfqətli, çətinliyi olanlara
yaxından yardım edən, müxtəlif humanitar proqramlar həyata
keçirən xadim olaraq qəbul edilir. Mehriban xanımın
rəhbərlik etdiyi Heydər Əliyev Fondu müxtəlif qitələrdə
böyük layihələr həyata keçirməkdədir.
Mehriban xanım Əliyeva dünya qadınları
üçün bir nümunədir.
Bütün yüksək mənəvi-əxlaqi
keyfiyyətlərinə görə birinci vitse-prezident
olmağa tam layiq olan Mehriban xanım idarəetmədəki fəaliyyəti
ilə dövlət başçısının ötən
15 ildə kadr siyasətinin olduqca səmərəli
olduğunu da təsdiqləmiş olur. Hazırda Azərbaycanın
davamlı inkişaf və demokratiya yolunda dayanıqlı irəliləməsində
vitse-prezidentlik institutunun rolu son dərəcə böyükdür.
İlham Əliyevin ölkəyə rəhbərlik
etdiyi son 15 ilin uğurlarına nəzər yetirdikdə xarici
siyasətdə əldə edilən nailiyyətləri
mütləq vurğulamaq gərəkdir. Öncə qeyd etmək
gərəkdir ki, xarici siyasət çoxşaxəli,
prioritetlərin düzgün müəyyənləşdirilməsi
və diplomatik fəallıqla həyata keçirilib. Prezident
İlham Əliyev Azərbaycanın xarici siyasətinə
xüsusi dinamika verib. Milli maraqların ciddi surətdə nəzərə
alınması, sistemli və düşünülmüş fəaliyyət,
aktiv siyasi-diplomatik fəaliyyət, beynəlxalq təşkilatlarla
geniş əməkdaşlıq, Ermənistanın təcavüzünün
dünya ictimaiyyətinin diqqətinə
çatdırılması, diplomatiyanın müasir
metodlarından geniş istifadə edilməsi burada əsas yerlərdən
birini tutub.
Bunların nəticəsində Azərbaycan xarici siyasətin bir çox istiqamətlərində – təhlükəsizliyin təminində, dünya dövlətləri ilə əməkdaşlığın beynəlxalq hüquq çərçivəsində inkişafında, enerji siyasətini müasir dövrün tələbləri səviyyəsində inkişaf etdirməkdə, nəqliyyat dəhlizlərinin yaradılmasında, Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli istiqamətində, Azərbaycanın beynəlxalq nüfuzunun daha da yüksəlməsində, yeni əməkdaşlıq formalarının yaradılmasında ciddi uğurlar əldə edib.
Azərbaycanın beynəlxalq miqyasda
özünü göstərən məsələlər
üzrə qəti mövqeyi mövcuddur. Bu aspektdə
2012-2013-cü illərdə Azərbaycanın 155 dövlətin
dəstəyi ilə BMT Təhlükəsizlik
Şurasının qeyri-daimi üzvü seçilməsi
tamamilə məntiqə uyğundur. Bu, həm də beynəlxalq
ictimaiyyətin Azərbaycanın yeritdiyi xarici siyasətə
yüksək etimad göstərməsinin təsdiqidir. Azərbaycanın
BMT Təhlükəsizlik Şurasının qeyri-daimi
üzvü kimi fəaliyyəti göstərdi ki, beynəlxalq
ictimaiyyət etimadında yanılmayıb. Həmin müddətdə
Bakı beynəlxalq gündəm üçün aktual olan
bir sıra məsələlər üzrə təşəbbüslərlə
çıxış etdi.
Azərbaycana xarici siyasət sahəsində
göstərilən yüksək etimad bununla məhdudlaşmır.
Azərbaycan Kimyəvi Silahların Qadağan olunması Təşkilatının,
Atom Enerjisi üzrə Beynəlxalq Agentliyin İcraiyyə
Şurasının, 2017-2019-cu illər üzrə BMT-nin
İqtisadi və Sosial Şurasının üzvüdür.
Bundan başqa, ölkəmiz 2018-2022-ci illər üzrə
UNESCO-nun Qeyri-Maddi Mədəni İrsin Qorunması üzrə
Hökumətlərarası Komitəsində təmsil olunur.
Ayrıca vurğulamaq lazımdır ki, xarici siyasətdə
15 il ərzində həyata keçirilən kursun birbaşa nəticəsidir
ki, 2019-2022-ci illərdə Azərbaycan 120 dövlətin təmsil
olunduğu Qoşulmama Hərəkatına sədrliyi həyata
keçirəcək.
Prezident İlham Əliyevin 15 il ərzində
reallaşdırdığı xarici siyasət kursunda yeni əməkdaşlıq
formatlarının təşəbbüskarı kimi
çıxış etməsi dünyada böyük maraq
doğurub. Azərbaycan rəhbəri regional miqyasda
üçtərəfli əməkdaşlıq formatı təklif
etdi və onun reallaşması üçün böyük fəallıq
göstərdi. Nəticədə, çox ciddi səmərələr
verən Azərbaycan-Türkiyə-Gürcüstan, Azərbaycan-Rusiya-İran,
Azərbaycan-Türkiyə-Rusiya əməkdaşlıq modelləri
meydana gəldi. Bu istiqamətlərdə keçən
müddətdə çoxlu sayda müzakirələr
aparılmış və Cənubi Qafqazda sülh, sabitlik və
əməkdaşlığın bərqərar olması
üçün əhəmiyyətli addımlar
atılmışdır.
Prezident İlham Əliyev beynəlxalq əməkdaşlıq məsələsinə daha geniş miqyasda baxaraq, müxtəlif regionları əhatə edən layihələrin reallaşmasına ciddi töhfələr verib. Məhz siyasi və fəlsəfi əsası regional üçtərəfli əməkdaşlıq modelində qoyulmuş kursun inkişaf etdirilməsi indi ekspertlərin daim əhəmiyyətini vurğuladığı Şərq-Qərb, Şimal-Cənub və Cənub-Qərb nəqliyyat dəhlizlərinin yaradılmasına geniş imkanlar yaradıb. Bu layihələr qlobal layihə olan "Bir Qurşaq, Bir Yol" ("Yeni İpək Yolu") əməkdaşlıq modeli kontekstində böyük əhəmiyyət kəsb edir. Çünki bu proyektin reallaşması üçün təhlükəsiz konkret nəqliyyat dəhlizləri mövcud olmalıdır.
Məhz Azərbaycan həmin aspektdə ciddi fəallıq
göstərərək və faydalı proqramlar həyata
keçirərək "Bir Qurşaq, Bir Yol"
üçün sözün həqiqi mənasında,
geniş bir geosiyasi məkanda yol açıb. Onu vurğulayaq
ki, Prezident İlham Əliyev bütün bu uğurların əsasında
dayanan başlıca səbəbi açıq bəyan edib.
Dövlət başçısı deyib: "Bu gün biz
Heydər Əliyev siyasətinə sadiq qalaraq bu siyasəti
davam etdiririk. Bu illərdə biz Heydər Əliyev siyasətinin
təntənəsini görürük, onun fiziki yoxluğu
şəraitində bu siyasət yaşayır və
yaşayacaqdır"!
Cənubi Qafqazın geosiyasi lideri: sistemli xarici
siyasət və yeni əməkdaşlıq formatları
Bütün bunların nəticəsində Azərbaycan hazırda Cənubi Qafqazın açar geosiyasi məkanı rolunu oynayır. Ölkəmiz Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə həmin istiqamətdə daha böyü zəfərlərə doğru inamla irəliləyir. Bu kontekstdə xarici siyasətlə birbaşa bağlılığı olan iki məqamı da vurğulamaq yerinə düşərdi. Onlardan biri Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin sülh yolu ilə həllinə, digəri isə Azərbaycanın multikulturalizmə, sivilizasiyalararası dialoq, tolerantlıq və humanitar əməkdaşlığa verdiyi töhfələrlə əlaqəlidir.
İlham Əliyev Ermənistanın sülh istəmədiyini,
status-kvonu nə qədər çox mümkündürsə
saxlamağa çalışdığını daim qətiyyətlə
vurğulayır. Rəsmi İrəvanın işğal etdiyi
torpaqlardan çəkilmək istəməməsini
açıq ifadə edir. Bununla da təcavüzkar dövlətin
yalnız vaxt uzatmaqla məşğul olduğunu və
danışıqları sonsuz bir proses kimi gələcəkdə
də görmək istədiyini dünyanın diqqətinə
çatdırır. Dövlət başçısı onu
da ayrıca vurğulayır ki, bütün bu qanunsuzluqları
törətməkdə, beynəlxalq hüquqa zidd olan
addımları atmaqda Ermənistan öz himayədarlarına
arxalanır. Cənab Prezident həmin bağlılıqda dəqiq
və konkret fikir ifadə edib. Ölkə rəhbəri bəyan
edib: "...Azərbaycan ictimaiyyəti də yaxşı bilir
ki, bu məsələnin həll olunmaması təkcə Ermənistana
görə deyil. Ermənistanın böyük himayədarları
var, biri ona pul, biri silah verir, biri lobbi yaradır, biri təbliğ
edir. Bax, budur məsələnin həll olunmamasının səbəbi...
Ermənistan öz çirkin taktikasını işə
salaraq və erməni lobbisinin dəstəyinə arxalanaraq yenə
də istəyir ki, bu məsələ dünya gündəliyindən
çıxsın. Biz buna imkan verməməliyik və məsələ
tezliklə həllini tapmalıdır".
Təəssüf ki, bu reallıqdır. Ancaq
Prezident İlham Əliyev ölkəyə rəhbərlik
etdiyi 15 il müddətində bir an da olsun, münaqişənin
ədalətli həlli üçün dayanmayıb. Əksinə,
hücum diplomatiyasını bir vəzifə olaraq
qarşıya qoyaraq, təcavüzkara bütün istiqamətlərdə
– diplomatiyada, beynəlxalq təşkilatlarda,
hərb meydanında ağır zərbələr endirib.
İndi Ermənistan rəhbərliyi öz himayədarlarına
yalvarır ki, Azərbaycanın hərbi əməliyyatlar
keçirməsinə mane olsunlar. Artıq hamıya
aydındır ki, Azərbaycan Ordusu erməni silahlı
qüvvələrini çox qısa zamanda darmadağın
etməyə qadirdir. Təkcə 2016-cı il Aprel
döyüşlərini və Naxçıvandakı əməliyyatı
xatırlamaq kifayətdir! Bu çox uğurlu hərbi əməliyyatların
Ali Baş Komandanı Prezident İlham Əliyev idi!
Xarici siyasətin böyük uğurlarının digər nümunəsi Azərbaycanın sivilizasiyalar, xalqlar və mədəniyyətlər arasında dialoq və əməkdaşlığa verdiyi töhfələridir. Prezident İlham Əliyev bütün dünyada ciddi nüfuzu olan "Bakı prosesi"nin təşəbbüskarıdır. Bu proqram sivilizasiyalararası və mədəniyyətlərarası dialoqa nail olunması üçün olduqca faydalı platformadır. Konkret olaraq, İslam Əməkdaşlıq Təşkilatı ilə Avropa Şurası arasında əməkdaşlıq və dialoqun yaradılması və inkişaf etdirilməsində ciddi rol oynayır. "Bakı prosesi" çərçivəsində müzakirələrdə dünyanın müxtəlif guşələrindən nümayəndələr iştirak edirlər. Onların sırasında dünya siyasətində böyük nüfuzu olan liderlər, mütəxəssislər və iş adamları da vardır.
Başqa nümunə olaraq Bakı Humanitar
Forumunu göstərmək olar. Bu Forum da müxtəlif mədəniyyətlər
arasında əlaqələrin inkişafına böyük
töhfələr verməkdədir.
Prezident İlham Əliyevin sözün həqiqi
mənasında multikulturalizmi dövlət siyasəti səviyyəsinə
yüksəldən lider olduğunu inamla deyə bilərik.
Postsovet məkanında yalnız Azərbaycanda bu siyasət
yüksək dövlət siyasəti səviyyəsində həyata
keçirilir və onun bir aspekti də xarici siyasətlə əlaqəlidir.
Azərbaycan öz cəmiyyətində multikultural mühit
yaradır və onun dünyada təşviqini aparır. Bu fəaliyyətin
xarici siyasət kontekstində ciddi bəhrələrinin
olacağına qətiyyən şübhə yoxdur.
Əlbəttə, bir məqalədə
Prezident İlham Əliyevin 15 illik fəaliyyətini tam əhatə
etmək mümkün deyildir. Azərbaycanın dövlət
başçısı çoxşaxəli, fəal, dərin
məzmunlu, əhatəli siyasəti ilə çoxlu sayda zəfərlərə
imza atıb. Onların hər biri Azərbaycanın müstəqil
və demokratik dövlət kimi dünyada öz layiqli yerini
tutmasına və insan kapitalının inkişafına xidmət
edir. İlham Əliyev 15 il əvvəl
başladığı işlərini Ulu öndər Heydər
Əliyevin əsasını qoyduğu dövlət
quruculuğu kursuna tam uyğun olaraq, böyük inamla
inkişaf etdirir. Bu səbəbdəndir ki, müstəqil Azərbaycanın
daim nailiyyətlər əldə edəcəyinə və
dünyanın ən yüksək inkişaf etmiş ölkələri
sırasında möhkəmlənəcəyinə
şübhə etmirik!
Kamal
Adıgözəlov
Newtimes.az
525-ci qəzet 2018.- 19 oktyabr .- S.5.