Bəstəkar Nəriman Məmmədov yad edildi
Dünən Musiqi Mədəniyyəti
Dövlət Muzeyində
tanınmış bəstəkar,
Xalq artisti, professor Nəriman Məmmədovun
90 illik yubileyinə həsr olunmuş tədbir keçirilib.
Əvvəlcə iştirakçılar muzeyin foyesində bəstəkarın həyat
və yaradıcılıq
yolunu əks etdirən sərgi ilə tanış
olublar.
Tədbirdə muzeyin direktoru, Əməkdar Mədəniyyət
İşçisi Alla
Bayramova, şöbə
müdiri Xanım Abdinova çıxış
edərək sənətkarın
ömür yolundan danışıblar. Bildirilib ki, 1927-ci ildə Naxçıvanda anadan olan Nəriman Məmmədov şəhərdəki
uşaq musiqi məktəbinin tar sinfini bitirdikdən sonra Asəf Zeynallı adına musiqi
məktəbində nəzəriyyə
şöbəsində oxuyub.
O, bu illər xalq çalğı alətləri üçün
"Suita"sını bəstələyib.
"Suita" görkəmli
bəstəkar və dirijor Səid Rüstəmovun rəhbərlik
etdiyi xalq çalğı alətləri
orkestrinin ifasında səslənib. N.Məmmədov
Üzeyir Hacıbəyli
adına Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasında 1951-1956-cı illərdə musiqi nəzəriyyəsi, 1956-1961-ci illərdə isə bəstəkarlıq ixtisasları
üzrə ali musiqi təhsili alıb. 1943-cü ildə
Cəlil Məmmədquluzadə
adına Naxçıvan Dövlət
Dram Teatrında musiqi rəhbəri kimi əmək fəaliyyətinə
başlayan N.Məmmədov
1946-1947-ci illərdə Müslüm
Maqomayev adına Azərbaycan Dövlət Filarmoniyasının xalq çalğı alətləri
orkestrində çalışıb,
1947-1961-ci illərdə Asəf
Zeynallı adına musiqi məktəbində müəllim işləyib.
O, 1961-ci ildən ömrünün
sonunadək Azərbaycan
Milli Elmlər Akademiyasının Memarlıq
və İncəsənət
İnstitutunda çalışıb.
Elmi yaradıcılığı pedaqoji fəaliyyətlə sıx əlaqələndirən N.Məmmədov 1962-ci ildən etibarən uzun müddət Üzeyir Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasının və Azərbaycan Milli Konservatoriyasının müəllimi, dosenti, professoru olaraq gənc musiqiçilər nəslinin yetişdirilməsi və peşəkar musiqiçi kadrların hazırlanması işinə var qüvvəsini sərf edib.
Qeyd edilib ki, o, yeddi simfoniyanın müəllifidir. Səməd Vurğunun eyniadlı poeması əsasında yazılmış "Humay" baleti ötən əsrin 80-ci illərində Azərbaycan Dövlət Opera və Balet Teatrında səhnə təcəssümü tapıb. Baletdə muğamlarımızdan məharətlə istifadə edilib.
N.Məmmədov xalq musiqisindən bəhrələnərək bəstələdiyi lirik mahnılarla Azərbaycan bəstəkarlıq məktəbi ənənələrini layiqincə davam etdirib. Bəstəkar bir neçə simfonik poema, kamera orkestri üçün pyeslər və instrumental əsər, kvartet, trio və sonata bəstələyib. Onun 700-ə yaxın mahnısı Azərbaycanın görkəmli müğənnilərinin ifasında lentə yazılıb. Müəllif mahnılarının mətnləri üçün şairlərdən Rəsul Rza, Bəxtiyar Vahabzadə, Fikrət Qoca, R.Heydər, R.Muxtar, Nüsrət Kəsəmənli, R.Abdullayev, Musa Urud və Xuraman Vəfanın sözlərinə müraciət edib.
Bildirilib ki, səhnə əsərlərinə də böyük maraq göstərən bəstəkar çox sayda dram tamaşalarına musiqi yazıb, xalq çalğı alətləri orkestri üçün musiqinin ifadə vasitələrini xeyli zənginləşdirməyə müvəffəq olub. Dərin obrazlılıq və dolğun məzmun onun orijinallığı ilə seçilən yaradıcılığının başlıca cəhətləridir. Nəriman Məmmədovun Azərbaycan xalq musiqisinin, muğamların nota köçürülməsi sahəsindəki fəaliyyəti də təqdirəlayiqdir. Onun nüfuzlu musiqi nəşriyyatlarında çap olunmuş əsərləri Azərbaycan muğam sənətinin tanıdılmasına öz töhfəsini verib.
Sonra bəstəkarın qızı, sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə doktoru Kaminə Məmmədova çıxış edərək tədbirin iştirakçılarına təşəkkürünü bildirib. Tədbir bəstəkarın əsərlərindən ibarət kompozisiyaların yer aldığı konsert proqramı ilə davam edib.
ŞAHANƏ
525-ci qəzet 2018.- 9 yanvar.- S.7.