Rəssam Günay
Mehdizadə: “Əsərimin Atatürkün
ev-muzeyində saxlanılması mənim üçün
şərəfdir”
“Əsərlərimin Azərbaycanda
və Türkiyədə
diqqət çəkməsinin
əsas səbəbi təkrarçılığın olmaması, orda yeni üslubun mövcudluğudur”.
Bunu
yaradıcılıq fəaliyyətinin
20 illiyi ilə bağlı bu gün keçirdiyi mətbuat konfransında Rəssamlar İttifaqının
üzvü, rəssam
Günay Mehdizadə deyib.
Onun sözlərinə
görə, yaradıcılıq
nümunələri təkcə
Azərbaycanda deyil, qonşu ölkələrdə
də uğurla nümayiş etdirilir. Eyni zamanda onun çəkdiyi
Atatürk portreti Ankarada Atatürkün ev muzeyindən asılıb: “Portretimin Atatürkün ev-muzeyində
saxlanılması mənim
üçün şərəfdir.
Artıq
bu əsər Türkiyə Cümhuriyyətinin
sərvəti sayılır”.
G.Mehdizadə bildirib ki, vətəninin mədəniyyətinin,
milli-mənəvi dəyərlərinin
təbliği üçün
bir neçə layihəyə gerçəkləşdirib:
“Rəsm əsərlərimin
beynəlxalq məkanda
müxtəlif ölkələrin
sənətşünasları və bu sahənin
təmsilçiləri tərəfindən
qəbul olunaraq, maraqla qarşılanması
təbii ki, böyük sevincdir. Və mən inanıram ki, Azərbaycan mədəniyyəti
adına daha böyük uğurları Vətənimə
və xalqıma bəxş edə biləcəyəm”.
G.Mehdizadə qeyd edib ki, aprelin ortalarında
Azərbaycanın nüfuzlu
nümayəndə heyəti
Türkiyədə keçiriləcək
beynəlxalq teatr müsabiqəsində iştirak
edəcək. Azərbaycanı tərtibatçı-rəssam qismində
o təmsil edəcək.
Tədbirdə çıxış edən Azərbaycan Milli Konservatoriyası yanında İncəsənət
Gimnaziyasının Teatr
şöbəsinin müdiri
Hicran Sadıqzadə Günay Mehdizadənin yaradıcılıgından, onun
müasir Azərbaycan
rəssamlıq sənətində
özünəməxsus yerindən
söz açıb:
“Günay Mehdizadə müasir rəssamlar içərisində özünəməxsus
üslubu, dəsti-xətti
olan, geniş yaradıcılıq imkanlarına
malik, çox istedadlı bir rəssamdır. Onun Rusiyada, Almaniyada, İspaniyada, dəfələrlə
Türkiyədə fərdi
sərgiləri yüksək
şəkildə nümayiş
etdirilib. Bir azərbaycanlı olaraq, bu, bizim üçün
çox böyük fəxr hissidir ki, Günay xanımın 2014-cü ildə
hazırladığı Mustafa Kamal Atatürkün portreti hazırda Ankarada onun ev muzeyində sərgilənir, eyni zamanda, Türkiyə Cümhuriyyətinin milli sərvəti kimi elan olunub. Ən sevindirici
hallardan biri budur ki, Günay
Mehdizadə çoxşaxəli
yaradıcılıq diapazonuna
malik rəssamdır.
O, həm modern, avanqard,
həm klassik, həm portret, həm də miniatur janrında rəsmlər çəkir.
Bu o deməkdir ki, onun xüsusi
baxışı, xüsusi
tərzi var. Onun bir sıra əsərləri
Türkiyənin ayrı-ayrı
muzeylərində sərgilənir.
Onun “Xocalı” əsəri olduqca dəyərlidir.
O, xalqımızın bu
faciəsinə özünəməxsus
tərzdə yanaşıb.
Əsərdə sanki bizim qələbəmiz öz əksini tapır. Personajları çox olan
bu əsərdə Azərbaycan bayrağı
yüksəklikdə sancılıb.
Bu o deməkdir ki, biz gec-tez o bayrağı o torpaqlara sancacağıq. Rəssam özü
buna inanır və tamaşaçısını
da inandırır.
Günay Mehdizadənin
2012-ci ildə “Tarix və şəxsiyyət”
kitabına daxil edilən “Novruz” əsəri də xalqımızın milli bayramına bir rəssamdan əlavə, bir xanımın, vətənini və onun keçmişini, adət-ənənələrini sevən, onları öz fırçasında
yaşadan vətəndaşın
baxışıdır. Orada
Azərbaycan ab-havasını
hiss etdirən rəng
çalarları var. Bu, heç
də təsadüfi deyil ki, Günay
Mehdizadə həm Azərbaycanın, həm də Türkiyənin rəssamı elan olunub. Biz inanırıq
ki, vaxt gələcək o, bütün
dünyanı öz fırçasıyla fəth
edəcək”.
O qeyd edib ki,
Günay Mehdizadənin
İzmirdə “Azərbaycan
qardaşlıq və
iş birliyi dərnəyi”nin fəxri üzvü seçilməsi,
onun sənət uğurları ilə yanaşı, həm də son illərdə Türkiyə və Azərbaycan arasında “mənəvi körpü”
rolunu oynamasının
dəyərləndirilməsi kimi qəbul olunur. Onun Türkiyənin qurucusu
Atatürkə həsr
etdiyi portretin bu gün görkəmli
dövlət xadiminin Ankaradakı ev-muzeyində
sərgilənən yeganə
rəssamlıq əsəri
olması da ilk növbədə azərbaycanlı
yaradıcının istedadına
olan rəğbətin
ifadəsidir.
Türkiyənin Azərbaycandakı səfirliyinin
Mədəniyyət müşaviri
İrfan Çiftçi
isə bildirib ki, Günay Mehdizadənin əsərləri
fərqli ölkələrdəki
sərgilərdə özəlliyi
ilə dünyaya açıldı və bu da böyük
diqqət çəkdi. Çünki ortada universal əsərlər
var. Mövzular gerçək
tərzi ilə orijinaldır. Bu əsəslərdə miniatürdən
gələn rəng, xətlər, xalq rəsmi texnikası, həqiqi tərz müşahidə olunur.
Onun sözlərinə
görə, Günay Mehdizadə öz üslubu, yaradıcılıq
potensialı və müraciət etdiyi mövzuları ilə təkcə Azərbayanda deyil, Türkiyədə də çox sevilir: “Günay xanım həqiqətən
də modern Azərbaycan
rəssamlığında özünəməxsus
çox incə, zərif milliliyi və universal tərzi olan rəssamdır. Həm texniki, həm də tematik baxımdan rəsmləri cəlbedicidir. Onun avanqard,
modern, klassik və milli əsərləri diqqətdən kənarda qala bilməz. Bu çərçivədə
bunlar hələ yeni-yeni gün işığına çıxır.
Onun bu üslubu çox dərin və peşəkar mənbədən qidalanır.
Günay
xanımın müəllimi
Azərbaycan rəssamlıq
sənətində öz
adını tarixə
yazdıran Bəyimxanım
Hacıyevanın tərzini
Günay xanımın
əsərlərində görmək
mümkündür. Onlarla yanaşı,
Günay xanımın
əsas müəllimlərindən
biri də Sara Oğuzdur. Ondan gələn sufi
temalar da var ki, bu,
onun əsərlərinə
başqa bir hava verir. Ona görə
də Günay xanımın əsərlərinə
baxanda həm Qərbin, həm də Şərqin cizgilərini görmək
mümkündür. Günay xanım
müasir fikirləri olan bir sənətçidir,
buna görə də ondan mədəniyyət
sahəsində daha böyük, yaradıcı
işlər gözləyirik”.
Əməkdar incəsənət xadimi,
sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə
doktoru Ziyadxan Əliyev qeyd edib ki, Günay
Mehdizadənin yaradıcılıq
bioqrafiyasında önəmli
hadisələrdən biri
rəssamın “Atatürkün
portreti” əsəri Ankarada fəaliyyət göstərən “Atatürk
evi” muzeyinin daimi ekspozisiyasında nümayiş üçün
qəbul olunmasıdır:
“Günay Mehdizadənin
“Atatürkün portreti”
əsəri ekspozisiyada
yeni və ilk bədii nümunədir. Kətan üzərində yağlı boya ilə 2014-cü ildə çəkilmiş portret
80x60 sm ölçüsündədir.
Kompozisiyanı Atatürkün obrazı
və onun adı ilə bağlı müxtəlif
tikililərin təsvirləri
təşkil edir.
Rəngli portret ağ-qara
cizgilərlə çəkilmiş
memarlıq abidələrinin
fonunda cəlbedici və təsirli baxılır. Əsərdə realizm ənənələrinin
geniş bədii ümumiləşdirmələrlə qovşağı çox
təsirli və duyğulandırıcıdır.Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının
üzvü olan Günay Mehdizadə yaradıcılığı maraqla
izlənən gənclərdən
biridir. Rəssamın müxtəlif sərgilərdə
nümayiş olunan əsərlərinə tamaşaçı
marağı da bunu təsdiqləyir.
2013-cü ildə gənc Azərbaycan rəssamlarının Milanda
(İtaliya) keçirilən
sərgisində iştirakı
və 2014-cü ildə
Konyada (Türkiyə)
təşkil olunan beynəlxalq simpoziuma dəvət olunması onun yaradıcılığına
olan marağın ifadəsidir”.
O deyib ki, mövzu
seçimindən tutmuş
onların bədii şərhinə kimi milli dəyərlərimizə
tapındığını sərgiləməkdə davam
edən Günay Mehdizadə müxtəlif
ovqatlı bu əsərlərində -yığcam
detallardan təşkil
olunmuş kompozisiyalarında
onu koloritli adət-ənənələrimizin, zəngin etnoqrafiyamızın
və geyim mədəniyyətimizin bilicisi
kimi görürük.
İstedadlı fırça ustasının
rənglərin harmoniyasını
uğurla ovqat ifadəsinə yönəldə
bilməsini də onun qədim ənənələrə yaradıcı
münasibətinin nəticəsi
saymaq olar.
“YARAT” Müasir İncəsənət
Mərkəzinin ictimaiyyətlə
əlaqələr departamentinin
direktoru Hökümə
Kərimova isə vurğulayıb ki, Günay Mehdizadənin əsərlərində Azərbaycan
koloritləri, mentalitetini
açıq-aydın hiss olunur:
“Qədim miniatürlərlə
anım yaradacaq əsərlər yaratmaq hər bir rəssamdan
milli bədii-fəlsəfi
dəyərlərimizə, Şərq və müsəlman mədəniyyətinə
dərin bələdçilik
tələb edir. İndiki durumda Günay Mehdizadənin müxtəlif
mövzulu əsərlərində
həmin əski ənənələrə yaxınlıq,
onların müasir təfsirinə meyl duyulur”.
S.QARAYEVA
525-ci qəzet.- 2019.- 5 aprel.- S.9.