Bazarda səhnəcik
"XATİRƏ YARPAQLARI"NDAN
Teatr tamaşalarında tərəf-müqabil,
hətta bəzən rəqib olan səhnəmizin iki qüdrətli sənətkarı
- Xalq artistləri Lütfəli Abdullayev və Bəşir Səfəroğlu həyatda
yaxın dost idilər.
İndi
də sevə-sevə
baxdığımız, ekran
həyatının yarım
əsrini çoxdan başa vurmuş "Əhməd haradadır?"
filmində Zülümovun
- Lütfəli Abdullayevin
"Can ay yetim!" deyə
ayaq üstə dura bilməyən epizodik rolun ifaçısı Bəşir
Səfəroğlu ilə
qolboyun olub qucaqlaşması bu görkəmli sənətkarların
təkcə klassik aktyor oyunu deyil,
həm də həyatdakı iki dostun bir-birinə mehribançılığının təzahürü idi.
Təəssüflər ki, mən Lütfəli
Abdullayevlə Bəşir
Səfəroğlunun böyük
səhnədə birgə
oynadıqları tamaşaların
iştirakçısı olmamışam,
yalnız ekranda onların ifalarına baxmışam.
Ancaq... Ancaq bizim Şabranda (o zaman keçmiş Dəvəçidə) kolxoz
bazarında onların
göstərdiyi səhnəciyin
tamaşaçısı olmuşam.
Gərək ki, onda 1965-ci ilin yay ayları
idi və biz məktəblilər də
tətildə idik.
Musiqili komediya teatrının truppası
bizim Şabrana gəlmişdi və axşam o zamankı kino-teatrda tamaşa göstərəcəkdilər. Aktyorlar mehmanxanada
qalırdılar. Tay-tuşlarımla mehmanxananın qarşısını
kəsdirmişdik. Günortanın erkən vaxtları idi. Lütfəli Abdullayevlə Bəşir
Səfəroğlunun mehmanxanadan
çıxan görüb
arada xeyli məsafə saxlayıb arxalarınca düşdük.
Sanki mühafizəçiləri
idik. Mərkəzi küçədə o böyük sənətkarlarla
qarşılaşan yaşlı
adamlar dayanıb onlarla görüşür,
söhbətləşirdilər. Təbii ki, məsafə saxlayıb qıraqda dayanmış biz uşaqlar
onların nə danışdıqlarını eşitməsək
də, o yaşlı həmyerlilərimizin Lütfəli
Abdullayev və Bəşir Səfəroğlu
ilə söhbətləşmələrinə
qibtə edirdik. İndi fikirləşirəm ki, o
yaşlı həmyerlilərimiz
söhbət zamanı
çox güman ki, o böyük sənətkarlarımıza qulluqlarında
durmalarını təklif
edirlərmiş. Nə
isə... Lütfəli Abullayev ilə
Bəşir Səfəroğlu
bazara döndülər.
Elə həmin
səhnəcik də Şabranın o köhnə
bazarında baş tutdu.
Uzun piştaxtaların birində
sıra ilə pendir satan
yaşlı qadınlar
durmuşdu. Və onlar da şəhər qiyafəsində,
tanımadıqları yad
müştəriləri görüb
satdıqları malları
ağız-ağıza verib
tərifləməyə başladılar.
Lütfəli müəllim
heç əlini pendirə toxundurmadan barmağını ağzına
aparıb üz-gözünü
turşutdu: - Nə yaman şordur.
Satıcı qadın and-aman etdi ki, bu,
süzmədir, heç
ona duz qatmayıb.
Bəşir Səfəroğlu digər
qadının satdığı
pendiri tərifləməyə
başladı ki, şor deyil, baldır. Duzsuz pendir burda... Lütfəli müəllim
o satıcının da
pendirini bəyənməyib
Bəşir Səfəroğlunun
üstünə "çımxırdı":
- Mən şor almaq istəyirəm, bal yox... Bəşir Səfəroğlu
da guya ki,
çəkinib onu başqa piştaxtaya tərəf çəkdi.
Şor, motal və üzlü pendir satan
yaşlı qadınlar
öz mallarını
tanımadıqları, deyəsən,
karlı hesab etdikləri bu müştərilərə satmaq
üçün az qala bir-biri ilə
bəhsə girişmişdilər.
Tamaşaya yığışan, bu iki sənətkarı
tanıyanlar da səslərini çıxartmır,
yalnız səssizcə
uğunub gedir, bu məşhur "alıcıları" satıcılara
tanıtmayıb tamaşanın
axırını gözləyirdilər.
Əlbəttə, o alıcılar bazarda alver eləmədilər. Ancaq şor, pendir satan o satıcılara
satdıqları malın
iki-üç kiloqramının
pulunu verib, müqabilində heç nə almayanda, o yaşlı qadınlar
mat-məəttəl qaldılar.
Aradan illər keçdi. Bəşir Səfəroğlu həyatdan vaxtsız köçdü. Lütfəli Abdullayevin dünyadan köçmüş dostunun xatirəsini nə qədər əziz tutduğunun şahidi oldum. Tələbə idim, Bəşir Səfəroğlu haqqında yazı hazırlayırdım. Lütfəli Abdullayevin ev telefonunun axtarıb tapmışdım. Bir qış gecəsi Lütfəli müəllimə zəng edib özümü təqdim etdim. Bəşir Səfəroğlu haqqında onun xatirələrini eşitmək arzusunda olduğumu bildirdim. Və Lütfəli Abdullayev də qışın şaxtalı bir bazar günü tanımadığı bir tələbə ilə görüş yerinə gəldi.
Hər ikisinin ruhu şad
olsun! Yəqin ki, axirət
dünyasında da dostluqlarını davam edirirlər.
Yanvar
2019
Aydın
TAĞIYEV
525-ci qəzet.- 2019.- 21 fevral.- S.7.