“Ədəbiyyat biliciləri” mükafatlandırıldılar  

 

MƏHƏBBƏT VƏLİYEVA: “ŞAGİRDLƏRİN KİTABA, BƏDİİ ƏDƏBİYYATA ÜZ TUTMASI, MÜTALİƏYƏ İSTİQAMƏTLƏNDİRİLMƏSİ TƏHSİL NAZİRLİYİ TƏRƏFİNDƏN PRİORİTET MƏSƏLƏ KİMİ QƏBUL EDİLİR”

 

 

Bu gün Təhsil NazirliyindəƏdəbiyyat bilicilərimüsabiqəsi qaliblərinin mükafatlandırılması mərasimi keçirilib.

 

Tədbirdə Təhsil nazirinin müavini Məhəbbət Vəliyeva, müsabiqənin Təşkilat Komitəsinin Münsiflər heyətinin üzvləri müsabiqə qalibləri iştirak edib.

Tədbirdə çıxış edən M.Vəliyeva ümumtəhsil məktəblərinin VIII-XI sinif şagirdlərinin iştirakı iləƏdəbiyyat bilicilərimüsabiqəsinin artıq dördüncü ildir keçirildiyini bildirib. Nazir müavini  ümumtəhsil məktəblərində şagirdlərin mütaliə vərdişləri mədəniyyətinin formalaşdırılması istiqamətində bu kimi tədbirlərin keçirilməsini yüksək qiymətləndirib. Onun sözlərinə görə, şagirdlərin kitaba, bədii ədəbiyyata üz tutması, mütaliəyə istiqamətləndirilməsi Təhsil Nazirliyi tərəfindən prioritet məsələ kimi qəbul edilir. Nazir müaviniƏdəbiyyat bilicilərimüsabiqəsinin şagirdlərin Azərbaycan dünya ədəbiyyatının görkəmli nümayəndələrinin yaradıcılıqları haqqında məlumatlılıq səviyyəsini, ədəbiyyat nümunələrinin məktəblilər tərəfindən mütaliə olunması vəziyyətini öyrənmək, gənc nəsildə mütaliə həvəsini gücləndirmək bu sahədə xüsusi fəallığı ilə fərqlənən şagirdləri qiymətləndirmək baxımından mühüm rolunu diqqətə çatdırıb.

M.Vəliyevanın sözlərinə əsasən, “Ədəbiyyat bilicilərimüsabiqəsi üç mərhələdə təşkil olunub. Müsabiqə 3 mərhələdən ibarətdir. Məktəb mərhələsi, əsasən, bədii əsər oxumağa meyil maraq göstərən, Azərbaycan dünya ədəbiyyatı nümunələrini davamlı mütaliə edən şagirdlərin aşkarlanmasına xidmət edir. Şagirdlər tərtib olunmuş sorğu vərəqlərindəki müvafiq sualları -oxuduqları əsərlər, onların müəllifləri, hər bir əsərin mövzusu, ideyası, tərbiyəvi əhəmiyyəti sair yazılı cavablandırır, təəssüratlarını qısa qeyd edirlər.

Cavablar məktəb  direktorunun  əmri  ilə  yaradılmış işçi qrupu tərəfindən təhlil olunur, eyni adlı əsərlər üzrə ümumiləşdirmə  aparılır,  daha çox əsər (VIII-IX siniflər üzrə 10-dan, X-XI siniflər üzrə 15-dən artıq) mütaliə etmiş şagirdlərin adlı siyahısı hazırlanır. Siyahıdakı şagirdlərin adının qarşısında mütaliə etdikləri əsərlər müəllifləri göstərilməklə qeyd olunur. Göstərilən əsərlərin şagirdlər tərəfindən həqiqətən mütaliə olunduğunu dəqiqləşdirmək üçün zəruri hallarda işçi qrupu bu əsərlər üzrə müvafiq suallar hazırlayır onların əsasında məktəbdə viktorinalar, test yoxlamaları sair kimi tədbirlər təşkil edirlər. Müsabiqənin rayon mərhələsini keçirmək üçün təhsil şöbəsində təcrübəli mütaliəsi ilə fərqlənən müəllimlərdən, bədii yaradıcılıqla məşğul olan, ictimai rəyə görə, Azərbaycan dünya ədəbiyyatına dərindən bələdliyi geniş mütaliəsi ilə fərqlənən şəxslərdən, metodist qabaqcıl məktəb kitabxanaçılarından ibarət Təşkilat Komitəsi yaradılır. Ölkə mərhələsində daha az şagird iştirak edir keçirilən prosedurlar eyni məqsədə xidmət edir.

M.Vəliyeva vurğulayıb ki, müsabiqənin məktəb mərhələsində bölgələr üzrə 25 minə yaxın şagird iştirak edib. Onlardan 5500-ü rayon (şəhər) mərhələsində iştirak etmək hüququ qazanıb. Müsabiqənin rayon (şəhər) mərhələsi fevral ayında yekunlaşıb mart ayında keçirilən respublika mərhələsində 125 şagird iştirak edib. Bu mərhələdə iştirakçılar üç variantda təklif olunmuş mövzulardan birini seçərək inşa yazıb 10 sualı yazılı cavablandırıblar. Şagirdlərin yazı işləri Təhsil Nazirliyinin əmri ilə yaradılan münsiflər heyəti tərəfindən yoxlanaraq qiymətləndirilib.

Nazir müavini qeyd edib ki, müsabiqənin nəticələrinə görə, 6 nəfər birinci, 10 nəfər ikinci, 16 nəfər üçüncü dərəcəli diploma, 20 nəfər tərifnaməyə layiq görülüb.

M.Vəliyeva müsabiqənin qaliblərini təbrik edib, onlara uğurlar arzulayıb. Nazir müavini ümumtəhsil məktəblərində şagirdlərin mütaliə vərdişləri mədəniyyətinin formalaşdırılması istiqamətində tədbirlərin keçirilməsini yüksək qiymətləndirib.

Sonda qaliblərə diplom tərifnamələrlə yanaşı, qiymətli hədiyyə kitablar təqdim olunub.

 

S.QARAYEVA

 

525-ci qəzet.- 2019.-12 iyun.- S.8.