"Ulduz" jurnalının Nəsimi
sayı...
2019-cu ildə Azərbaycan xalqının dünya ədəbi-estetik
və fəlsəfi düşüncəsinə bəxş
etdiyi böyük şairi, mütəfəkkiri İmadəddin
Nəsiminin anadan olmasının 650 illiyi tamam olur. Anadilli ədəbiyyatımızın
məzmun və forma-sənətkarlıq xüsusiyyətlərini
bütün mahiyyəti və rəngarəngliyi ilə əks
etdirən Nəsimi şeirinin yaşı isə əbədidir.
1973-cü ildə Azərbaycan mədəniyyətinin
böyük ədəbi simalarından ilk dəfə Nəsiminin
600 illik yubileyi YUNESKO-nun tədbirləri siyahısına daxil
edilmiş və beynəlxalq miqyasda qeyd olunub. Elə həmin tarixdən başlayaraq Nəsimi
irsinin daha əhatəli araşdırılması istiqamətində
bəzi addımlar atılıb.
Lakin bu gün bu böyük mütəfəkkir
şairimizin dünya ədəbiyytaşünaslığının
daha çox diqqət mərkəzində olması faktı
bizi sevindirsə də, bəzi prinsipial məsələlərə
görə həm də kədərləndirir. Yəni
artıq bir çox türkdilli xalqların (xüsusən də
türkmən və s.) ədəbiyyatşünaslığında
Nəsimişünastək fəaliyyət göstərən
alimlər Nəsimini öz ədəbiyyat faktları kimi təbliğ
və təlqin edir, bu ideyanı yaymaq üçün
kitablar, məqalələr nəşr etdirir.
İ.Nəsiminin
Azərbaycan şairi kimi təbliğinin ilk şərtlərindən
biri onun ədəbi-fəlsəfi, sufi-hürufi
görüşlərini, poeziyasının dil-üslub, sənətkarlıq
xüsusiyyətlərini araşdırmaq və bu
mövzuda məqalələr, monoqrafiyalar nəşr etdirmək
işidir. Elmi, bədii, publisistik üslubda
İ.Nəsimi fenomeni müxtəlif formatlarda, müxtəlif
tərəfləri ilə açılmalı, ictimaiyyətin
maariflənməsi naminə əhəmiyyətli informasiyalar
yayımlanmalıdır.
Bu
baxımdan "Ulduz" jurnalının İmadəddin Nəsiminin
650 illik yubileyinə həsr olunmuş 2019-cu il aprel sayı (¹4) diqqətimizi
çəkdi. Jurnalın tərtibatı, dizaynı, mövzu
və məzmun baxımından müxtəlif kateqoriyalarla
(İ.Nəsimi Dövlət marağında; Nəsimi
obrazı rəssamlıqda; Nəsimi bədii
yaradıcılıq faktı kimi; Nəsimi ədəbi-mədəni
irsimizin milli sərvətitək;
Nəsimi publisistikada; Nəsimi irsinin ilk tədqiqi tarixi;
Nəsimi poeziyası anadilli şeirimizin maksimal imkanları
kontekstində; Nəsimi irsinin Şərq və Qərb fəlsəfi
düşüncəsində yeri; Ədəbiyyatşünaslığımızın
İ.Nəsimi problematikası, İ.Nəsimi
yaradıcılığında folklor estetikası və
s.) sistemləşdirilməsi
yaradıcı heyətin, xüsusən də baş redaktor
Qulu Ağsəsin və filologiya üzrə elmlər doktoru
Abid Tahirlinin metodoloji və elmi-nəzəri
yanaşmasındakı profesionallığı göstərdi.
İ.Nəsiminin 600 illik yubileyi ərəfəsində
çap olunan tədqiqatlardan seçilmiş nümunələr
və sonda İ.Nəsimi poeziyasından verilən örnəklər
jurnalın kompazisiya quruluşunda epiloq kimi öz
sözünü deyir.
Jurnal Azərbaycan
Respublikasında 2019-cu ilin "Nəsimi ili" elan edilməsi
haqqında Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 11 yanvar 2019-cu il tarixli sərəncamı ilə açılır.
Anar "Şairin hünəri" adlı məqaləsində
ilk növbədə qəhrəman, azadfikirli, mübariz və
haqq yolçusu olan Nəsimi şəxsiyyətini
dünyanın dar ağacı altında qollarını
açıb dayanan şair və mütəfəkkirləri
ilə müqayisə edir. Dante, Heyne, Bayron, Puşkin, Lermontov,
Şevçenko kimi şairlərin qəhrəman
obrazını xatırladır: "Puşkin çarın
düz gözlərinin içinə dekabristlərə rəğbətini
etiraf edəndə də, Dantes tapançasının lüləsi
qarşısında dayananda da qəhrəman idi. Amma onun ən
böyük igidliyi otağının sakitliyində qaz lələyilə
ağ kağız üzərində
yazdıqlarıdır:
Okovı
təjkie padut,
Temniüı ruxnut - i svoboda.
Vse primet
radostno u vxoda,
İ bratə meç vam otdadut.
Türk
zindanlarının əyilməz məhbusu Nazim Hikmət
aclıq elan edəndə də igid idi, "Aclığın
beşinci günündə" şeirini yazanda da...
Anlaşılmazlıq, unutqanlıq, fiziki və mənəvi
təklənmə, yalqızlıq - həqiqi şairin bəxtinə
düşənlər budur. Və bu hələ harasıdır? Axı sözün əsl mənasında
canını qurban verənlər də olub, məhbəslər
və işgəncələr, sürgün və dar
ağacları görənlər də. Avropada
və Şərqdə inkvizisiya da olub. Doğrudur,
Şərqdə inkvizisiya ayrı cür adlanıb, amma əslində,
burada da İspaniyada gördüyü işləri
görüb. Xaçpərəstlik düşmənləri
ilə mübarizə aparan "müqəddəs
inkvizisiyanın" iş
üsulları islam düşmənlərinin qətlinə
fitva verən müsəlman divanlarının
üsullarıyla əkiz kimi oxşardır. Onların
amansızlığı da bir-birinə bənzəyir. Riyakarlığı da".
Daha sonra
Anar hürufilik və sufilik fəlsəfi nəzəriyyəsi
fonunda Nəsimi
əqidəsini, poeziya məramnaməsini açır, onu
renessans adamı kimi səciyyələndirir. Göstərir
ki, dövr Nəsimi misralarında çırpınır və
zamana, məkana, yerə-göyə hökm oxuyan şair
özü də suallar içində itib-batır. Əslində "Kimik biz? Nəyik
biz? Hardanıq? Dünyaya
niyə gəlmişik? Hanı? Hardasan? Nədir? Nə? - suallarının
cavabı olan bir şeirin müəllifi özü də
suala, müəmmaya çevrilib əfsanələşdi...
Anar daha
sonra Nəsimi fenomenallığını sələfləri (F.Nəimi və b.) və xələfləri
(Həqiqi, Nəvai, Xətai,
Kişvəri, Həbibi, Füzuli, Vidadi, Vaqif ) ilə
qarşılıqlı müqayisə prinsipi ilə təhlil
edir və yazır ki, kosmik
marşrutlar ərəfəsində Nəsimi irsi
dünyanın mədəni sərvətləri
sırasında insanlığın uzaq dünyalara
aparacağı qiymətli ərmağandır.
Professor Musa Ələkbərovun "Ədəbi-mədəni
irsə, milli sərvətə böyük məhəbbətin
parlaq nümunəsi" məqaləsini şairin 650 illik
yubileyi ilə əlaqədar respublikada görülən
işlərin sistemli şəkildə tərtib edilmiş
hesabatı kimi qəbul etmək olar. Müəllif yubiley ili ərzində
şairə aid monoqrafiyaların, "Nəsimi-650"
elmi-biblioqrafik göstəricisinin, Nəsimi əsərlərinin
Azərbaycan və xarici dillərdə nəşri, ali,
ümumi, peşə, orta-ixtisas və məktəbdənkənar
təhsil müəssisələrində şairin
yaradıcılığına həsr olunmuş ədəbi-bədii
gecələrin, müsabiqələrin reallaşacağı məsələsini
də diqqətə çatdırır.
Jurnalın bu sayı vasitəsi ilə Nəsimi
obrazını ədəbiyyatda, musiqidə, rəssamlıqda,
heykəltaraşlıqda, kinoda təcəssüm etdirən sənət
əsərləri haqqında da ətraflı məlumat
alırıq.
İ.Hüseynovun "Məhşər" romanı, H.Seyidbəylinin rejissorluğu ilə
çəkilən "Nəsimi" filmi, M.Abdullayevin "Nəsimi"
portreti, S.Ələsgərovun Nəsimi qəzəllərinə
bəstələdiyi romanslar, C.Cahangirovun "Nəsimi"
kantatası, A.Rzayevin "Nəsimi"
simfonik poeması, F.Əmirovun "Nəsimi haqqında
dastan" baleti, F.Əlizadənin "Nəsimi" passionu,
Qabilin "Nəsimi" poeması
bu ithaflara misal kimi diqqətə
çatdırılır.
Jurnalın üz qabığında xalq rəssamı Arif
Hüseynovun "Nəsimi" portreti, son səhifədə
isə Nəsimiyə həsr edilmiş sərgisi tərtibat və
dizayn estetikasının mükəmməlliyini nümayiş
etdirir.
Jurnalda
yer alan maraqlı mövzulardan biri "Nəsimi
Azərbaycan mühacirət mətbuatında" məqaləsində
ifadəsini tapır. Filologiya üzrə elmlər doktoru,
professor Abid Tahirlinin məqaləsində Nəsimi
"Divan"ının Salman Mümtaz tərəfindən
1926-cı ildə ərəb qrafikası ilə çap
olunması faktından başlayan tədqiq və təbliğ
xronologiyasını izləyirik. 1972-1973-cü illərdə
H.Məmmədzadənin, H.Araslının, C.Qəhrəmanovun,
M.Quluzadənin, M.Aslanovun İ.Nəsimi ilə
bağlı elmi fəaliyyətinə nəzər
salınır.
Məqalənin
maraqlı məqamı
dəqiqliklə müşahidə edilən bir məlumatla
başlayır. 1926-cı ildə
S.Mümtazın nəşr etdirdiyi kitabdan və
iki-üç kiçik həcmli yazılardan başqa 1970-ci
illərədək (600 illik yubileyə qədər) Azərbaycanda
İ.Nəsimi irsi diqqətdən kənarda qalmış
olduğu halda Azərbaycan mühacirləri məsələyə
daha konseptual yanaşmışdı. "1932-cü ildə
dünya şöhrətli türkoloq, istiqlal mücahidi professor
Əhməd Cəfəroğlunun redaktorluğu ilə
İstanbulda mədəni sahədə araşdırmalar
aparmaq, türk tarixinin hələ aydınlaşmamış
nöqtələrini işıqlandırmaq, Azərbaycansevərlərə
bu vətəni tanıtmaq məqsədi və qayəsi ilə" nəşrə başlayan ədəbi-elmi
tədqiqatlar məcmuəsi "Azərbaycan yurd
bilgisi"nin 11-12-ci nömrələrində
M.Şakir adlı müəllifin "Azəri şairi Nəsiminin
namına mukayyet" (bağlı - T.A) basılmamış
parçalar" adlı məqaləsi dərc edilmişdir.
Yazıdan aydın olur ki, müəllif 15 ildən çox bir
müddətdə cünklərdən (aşıq şeiri ilə
yanaşı, az da olsa, qəzəl
nümunələrinin yazıldığı dəri
üzlü dəftərçələr - T.A)
topladığı klassik ədəbiyyatın Yunus Əmrə,
Niyazi Misri, Aşıq Ömər, Yesari və Haki kimi
nümayəndələrinə məxsus nümunələri
araşdırmaqla məşğuldur".
A.Tahirli daha sonra 1949-cu ildə Ankarada yaradılan Azərbaycan
Kültür və Dayanışma Dərnəyinin 1952-ci ildən
çap olunmağa başlayan "Azərbaycan"
jurnalında İ.Nəsimi ilə bağlı çap olunan
materiallara diqqəti yönəldir. "Professor İsmayıl Hikmət
Ərtaylanın (1889-1967) "Nəsimi", (1958-ci il, ¹80-81, səh.14-19; 1959-cu il, ¹82-83, səh. 13-17; ¹85. səh.22-25); Yunus Lənkəranlının
"Nəsimi" (1369-1417)", (1987-ci il,
¹259. səh.53-59) sərlövhəli məqalələri, eləcə
də "Nəsimi haqqında konfrans", (1958-ci il, ¹80-81, səh.
13-14), "Nəsimi 600. Doğum Yıldönümündə
anıldı" (1973-cü il, ¹208, səh.54)
adlı yazıları maraq doğurur: jurnal Nəsimi
haqında məqalələrlə kifayətlənməmiş,
qüdrətli söz ustasının əsərlərindən
də "Nəsimidən" rublikası ilə nümunələr
də dərc etmişdir (1973-¹208, səh.25). Həyatı və
yaradıcılığı ilə Azərbaycana sıx tellərlə
bağlı olan professor İsmayıl Hikmət
Ərtaylanın (1933-1934) Azərbaycan ədəbiyyatşünaslığı,
təhsili qarşısındakı xidmətlərini
xüsusilə vurğulamaq və dəyərləndirmək
lazımdır: O divan və tənzimat ədəbiyyatı
şair və yazıçıları, o cümlədən,
Azərbaycanın görkəmli ədəbiyyat, elm və
dövlət xadimlərindən Şah İsmayıl Xətai,
Murtuzaqulu xan Zəfər; Həsən
xan Şamlı haqqında dəyərli monoqrafiya, məqalələr
qələmə almışdır".
Abid Tahirli daha sonra həm
İ.Hikmətin, həm də Y.Lənkəranlının Nəsimi
ilə bağlı araşdırmasındakı vacib məqamları
göstərir.
Professor Paşa Əlioğlunun "Nəsimi
yaradıcılığının tədqiqi tarixi barədə"
məqaləsində Orta əsrlər mənbələri, təzkirələri
xatırladılır. Ərəb tarixçilərindən İbn Hacər əl-Əsqəlani
(XV), Əbuzər Əhməd əl-Hələbi (XV), Şəmsəddin
Səxavi (XV), İbn əl-İmad əl-Hənbəli (XVII),
Osmanlı müəlliflərindən Həsən bəy Rumlu
(XV), Lətifi (XVI), Bəyani (XVI) və başqalarının
tədqiqatlarını sadalayır. Nəsiminin
ölümündən 23 il sonra,
1440-cı ildə Ömər ibn Məzidin tərtib etdiyi
"Məcmuatun-nəzair" adlı nəzirələr
toplusundan Nəsiminin Anadolu bölgəsində məşhur
olduğu faktını yazır. Eyni zamanda,
F.Köçərlinin "Azərbaycan ədəbiyyatı
tarixi" kitabında Nəsiminin adının yanlış
olaraq XVIII-XIX əsrlərdə yaşamış şirvanlı
şairlər sırasında çəkilməsi də
vurğulanır. Y.V.Çəmənzəminlinin,
S.Mümtazın, C.Qəhrəmanovun, Ə.Səfərlinin,
Q.Paşayevin tədqiqatları ilə yanaşı, 1990-cı
illərdə H.Ayanın Nəsimi divanına həsr
edilmiş araşdırması da əhəmiyyətli fakt kimi
qeyd olunur. Nəsiminin
anadilli divanının ilk dəfə Türkiyədə 1844,
1869 və 1880-ci ildə işıq üzü görməsi
faktı Azərbaycanda 1970-ci illərdə bu sahədə
görülən işlərlə müqayisəli şəkildə
əks edilir. Nəsiminin 600 illik yubileyi dövründə
C.Qəhrəmanovun irimiqyaslı fəaliyyətinə nəzər
salınır və s. Türkiyə alimlərindən
F.Köpürlü, M.Şakir, Ə.Gölpınalı,
İ.Oqun, C.Öztelli, K.Kürkçüoğlu,
Ö.Şenödeyicinin də adı dəyərli tədqiqatçılar
sırasında çəkilir. Avropa alimlərindən isə
H.Purqştall, Gibb, N.Ritter, K.Hüart, F.Babiger, E.Braun,
A.Bombaçı və başqalarının Nəsimi irsi, həyatı
və ictimai-siyasi mühiti ilə bağlı, professor
Zümrüd Quluzadənin Nəsimi fəlsəfəsi,
Ə.Dəmirçizadə, V.Aslanov, T.Hacıyev, S.Əlizadə,
Y.Seyidov, E.Əlibəyzadə kimi alimlərin isə Nəsimi
şeirinin dili haqqındakı məqalə və kitabları
barədə bəhs olunur.
P.Əlioğlu həm də müasir ədəbiyyatşünaslıqda
bütün elmi araşdırmalarını İ.Nəsimiyə
həsr etmiş filologiya üzrə fəlsəfə doktoru
S.Şıxıyevanın maraqlı tədqiqatlarını
xatırlatmış və onun yeni monoqrafiyasının
yaxın zamanlarda işıq üzü görməsini
bildirmişdir.
Sonrakı səhifələrdə filologiya üzrə fəlsəfə
doktoru Qüdsiyyə Qəmbərovanın "Azərbaycan ədəbi
dilinin inkişafında Nəsiminin rolu və yeri"məqaləsi
böyük şairin dili ilə bağlı maraqlı
detalları incələyir. Göstərilir ki, Azərbaycan
ədəbi dilinin tarixini özündə aydın şəkildə
əks etdirən Nəsiminin dili xalq dilinə məxsus söz
və ya ifadələrin zəngin, rəngarəng və
orijinal formaları ilə diqqəti cəlb edir, onun zəngin ədəbi
irsi həm də fraziologizmlərlə dolğun dil
palitrası yaradır.
Qüdsiyyə Qəmbərova bu nəzəri fikirləri
şeir mətnlərinə tətbiq edərək əsaslandırır
və şairin bir çox misralarını dil
baxımından təhlil edir.
Filologiya üzrə elmlər doktoru Rahid Uluselin
"İmadəddin Nəsimi və Nikolay Kuzanlı" məqaləsi
isə Nəsimi şəxsiyyətinə və
yaradıcılığına fərqli ampluadan baxış
assosasiyası yaratdı.
Xristian katolik ruhanisi Nikolay Kuzanlı (XV əsr) ilə
İ.Nəsimi müqayisəsində aydın məsələdir
ki, ilk növbədə dünyanın fəlsəfi dərki,
dinə maksimal dünyagörüş kontekstində
baxış erudisiyası ekvivalentliyi diqqəti cəlb edir. R.Ulusel Nəsimidən sonra
tanınmış (Nəsimi edam ediləndə
Kuzanlının 16 yaşı varmış) N.Kuzanlını
xristian dinində islahatlar uğrunda mübarizə aparan təfəkkür
sahibi kimi təqdim etməmişdən Şərq mütəfəkkiri
İ.Nəsimi panteizminin tezislərini açıqlayır. Vəhdəti-vücud konsepsiyası elmi-fəlsəfi-dini
və Nəsimi poeziyasında həm də poetik rakurslardan izah
edilir. Allah-Kainat-İnsan vəhdətinə
rasianalist baxış nəzəriyyəsi hər iki qütbdə
(Şərq-Qərb; Xristian-İslam; İ.Nəsimi-N.Kuzanlı)
eyni obyektiv meyarlarla təhlil edilir.
R.Ulusel göstərir ki, "Ənəlhəqq"
- bəyanı Allahla İnsan arasında yerlə göy
arasındakı qədər uzaqlıq təsəvvürü
yaradanlar üçün qorxulu oldu. Bütün
uzaqlıqlar, bütün ayrılıqlar ortaq məxrəcə
gətirildi, bu uzaqlıq Allahdan qığılcım kimi
qopmuş insana qədər qısaldı.
Ey Nəsimi,
sən degilsən, cümlə oldur, cümlə ol
Ol kim,
aydır bu zəminü-asimanın nuriyəm!
Həq
gördü vü Həq ded, Nəsimi nə desin kim...
"Dünya insana yığılır,
yığılır, nüvələşir, cövhərləşir,
cilalanır və tam, mütləq kamilliyində, əlçatmaz
heyrətinin zilində birdən daşaraq özünü həm
Vəhdəttək, həm də sayrışan moduslarında
saçır.
Xristian
ilahiyyatçısı Nikolay Kuzanlının vəhdət fəlsəfəsi
dünyanın məhz intibah dərki modelində həmin fəlsəfənin
Nəsimisi ilə tutaşır..."
Məqalədə
dünya haqqında Nəsiminin fəlsəfi misraları, N.Kuzanlı
aforizmləri ilə paralel şəkildə diqqətə
çatdırılır. Bu cür yanaşma - Azərbaycan klassikini onun
müasiri, ən yaxın zamanda
yaşamış əqidədaşı ilə müqayisəli
şəkildə təqdim etmək metofologiyası yəqin
ki, ilk təşəbbüsdür. "Ulduz"
jurnalının Nəsimiyə həsr edilmiş nömrəsində
Rahid Uluselin bir ədəbiyyatşünas və fəlsəfi
fikir üfüqlərini elmi üslub kontekstində mətnin
üzünə açan modern düşüncə sahibi kimi
yeniliyi gələcək tədqiqatlar üçün də
örnəkdir. Onun məqaləsinin
ideyası mesaj verir ki, Nəsimi tək Şərq və
İslam qapalılığında deyil, Qərb fəlsəfi-estetik
və ədəbi-bədii, dini görüşləri fonunda
da tədqiq və təhlil olunmalıdır. Nəsimi fövqə qalxmalı, bəşəri
ideyalar meyarında dünya ədəbiyyatına, elmi-mədəni
düşüncə arenasına
çatdırılmalıdır.
Professor
Gülşən Əliyeva-Kəngərlinin "Poetik fəlsəfənin
Nəsimi mərhələsi"məqaləsi Nəsiminin-
Canımın,
cana, vüsalın can içində
canıdır,
Cana
canü cana canü canü həm
cananıdır
- beytinin təhlili ilə başlayır. Daha
çox şeir parçaları əsasında Nəsimi fəlsəfəsini
bədii mətn kontekstində açmağa
çalışan müəllif əsasən "can",
"canan", "cahan" anlayışlarını klassik ədəbiyyatşünaslıq
nümayəndələrindən (Əkrəm Cəfər və
başqaları)
sitatlar əsasında sufizm-hürufizm müstəvisində
təhlil edir. İ.Nəsiminin sufi
görüşləri onun sələfləri və xələfləri
ilə müqayisəli şəkildə açılır.
Jurnalda
yer alan irihəcmli məqalələrdən
biri də mənimdir. "Ədəbiyyatşünaslığın
klassik irs problemi: İmadəddin Nəsimi"
adlanan məqalədə bir çox klassiklərimiz kimi,
İ.Nəsiminin də sovet ədəbiyyatşünaslığı
metodologiyası ilə tədrisi, təhlili məsələlərinə
münasibət bildirmiş və konkret faktlar əsasında
bu gün dünyaya lazımi şəkildə
tanıdılmayan klassiklərimizə etinasız münasibət
problemini qaldırmışam.
Bu
nömrənin fərqli və maraqlı cəhətlərindən
biri də Nəsiminin 600 illiyi qarşısında
"Ulduz" jurnalında 50 il öncə
çap olunan materiallara da nəzər salınmasıdır.
O illərdə nəşr edilən məqalələrdən
seçmələr təkrar çap olunaraq
xatırladılır.
AMEA-nın
müxbir üzvü Kamran Əliyevin "Nəsimi
yaradıcılığında folklorizmlər" məqaləsi
vasitəsilə Nəsimi poeziyasındakı əfsanəvi
obrazlar və süjetlər, xalq mərasimləri, adət-ənənə
şəklini almıış oyunlar, xalq deyimləri və s.
bu kimi xalq yaradıcılığı elementlərinə diqqət
yönəldilir. Məcnun, Fərhad kimi dillər
dastanı olmuş aşiqlərlə bağlı misralar,
Simurq quşu əfsanəsinin Nəsimi şeirində ifadəsi
incə detallarla izah edilir.
Sənin
eşqində, ey Leylisifətli,
Ki, Məcnun olmuşam aləmdə məşhur.
Gəlmişəm
didarına ta canımı qurban edəm,
Ey dodağı, cani-Şirin, gör nə Fərhad
olmuşam.
"Hətta
maraqlıdır ki, yel Novruz bayramının atributu kimi Nəsimi
şeirində müəyyən vasitəyə
çevrilmişdir.
Sən Nəsimi
razini, ey dan yeli, yarə yetir
Kim
anın halı pərişan, biqərar oldu yenə"
Və nəhayət jurnal İ.Nəsimi sözü ilə
tamamlanır.
"Sındır qəfəsi tazə gülüstan tələb
eylə!" başlığı altında seçmələri
neçənci dəfəsə oxuyuruq...
Nəsimi
yaradıcılığı, Nəsimi şəxsiyyəti
haqqında bu sayda oxuduqlarımız təkcə bilgimizi
artırmır, həm də bu möhtəşəm irs haqqında daha fundamental layihələr, daha
maarifləndirici işlər görmək üçün
ideya qapıları açır.
İnanırıq ki, "Ulduz" jurnalının bu
cür layihələri davamlı və sistemli olacaq. Bu uğurlu
işə görə "Ulduz" jurnalının
yaradıcı heyətini təbrik edir və gələcək
fəaliyyətlərində uğur arzulayıram.
06.05.2019.
İradə
MUSAYEVA
525-ci qəzet.- 2019.- 11 may.- S.18;24