Universitet yolumun ilk
çırağı: professor Firidun
Hüseynov
İnsan taleyinin qəribə anları olur. Bəzən
bir anın, bir dəqiqənin hansısa hökmü
bütöv bir ömrün, bütöv bir həyat yolunun
dönüş nöqtəsi olur və bu nöqtə səni
zamanın sınaqlarından çıxarıb, sonunda təmiz
dünyaya qovuşdurur.
Sovet
dövrünün gözdən, könüldən uzaq
Kamçatkasında əsgərliyi başa vurub Bakı
Dövlət Universitetinə qəbul imtahanına gəlmiş
cavan və kimsəsiz bir oğlan uşağının
taleyini yazan bir anın tarixi mövcudluğu kimi: 1964-cü
ilin isti avqust günlərində qəflətən gəlib
düşdüyüm qarmaqarışıq Bakı şəhəri
ilk anda mənə çox ögey bir məkan təsiri
bağışladı. Amma neyləmək
olardı, o uzaq Kamçatkadan on dörd min kilometr yol gəlmişdim
və Ağdama, doğma kəndimiz Novruzluya dəyməyə
bir gün də vaxtım qalmamışdı. Özümü qəbul imtahanlarına
çatdırmışdım və səhəri gün bu
Universitetin Filologiya fakültəsinin Jurnalistika şöbəsində
Dil və ədəbiyyat fənnindən yazılı imtahan
verməliydim. Bu da bir tale qisməti idi və
mən özümü o imtahana
çatdırmışdım.
İmtahan qəbul edən iki cavan müəllim
auditoriyada vargəl edir, deyəsən, ancaq o zaman
"konspekt" deyilən bir kağızdan gizli
köçürmələrə nəzarət edirdilər. Bu
yazılı imtahandan tanımadığım bir oğlan və
mən eyni vaxtda inşanı bitirib auditoriyadan çıxmaq
üçün həmin o cavan müəllimlərdən icazə
istədik. Onlar bizim yazını belə tez bitirməyimizə
bir az təəccübləndilər və
başları ilə çıxmaq icazəsi verdilər...
İki gündən sonra o zaman "Nizami-49" deyilən bir ünvanda yazıların nəticələrini bilməyə yığıldıq və 192 nəfər abituriyentin içərisində yalnız mənim "əla" qiymət aldığım məlum oldu. Mən hələ orta məktəbdə öyrəşdiyim bu "əla"dan o qədər də sevinə bilmədim, çünki bu fəndən qarşıda - cəmi 5 gün sonra şifahi imtahan vardı və mən ümumiyyətlə şeir əzbərləyə bilmədiyim üçün ən çox bu şifahi imtahandan narahat idim. Həmin o "əla" qiymətə bir az da heyifim gələ-gələ şəhərdə hərlənirəm və bu ögey, qarmaqarışıq şəhərdə beynimdə bircə fikir dolanır ki, imtahanda məndən əzbər şeir soruşsalar vay mənim halıma. Sonra gəlib bir kafenin qarşısına çıxıram. "Araz" kinoteatrının yanında "Bahar" kafesi. İçəri girirəm və öyrənirəm ki, burada yaxşı, həm də ucuz yeməklər var. Bizim kənddə "süddaş" deyilən yeməyi alıb, seyrək bir guşəyə çəkilmək istəyirəm. Qəflətən hiss edirəm ki, bu seyrək yerdə oturub çörək yeyən cavan bir oğlan iki gün əvvəl bizdən yazılı imtahan qəbul etmiş müəllimlərdən biridir. Hə... indi ona mənim sözüm var və bir neçə boş stolu qoyub, heç bir icazə-zad istəmədən onun yanında otururam. Ürəyimdə sözüm var, amma cəsarət eləmirəm. O cavan müəllim yeməyini bitirib, yavaş-yavaş getməyə hazırlaşır. İndi bu son anda Allah mənə bir cəsarət verir və mən çəkinə-çəkinə :
- Müəllim, sizdən bir xahiş etmək istəyirəm...
Müəllim tanımadığı bu cavan oğlana diqqətlə baxır və ürəkdən gələn bir həvəslə:
- Buyur - deyir.
Və mən bayaqdan nə yediyimi bilmədən hazırladığım sözü ona deyirəm:
- Müəllim, siz bizdən yazılı imtahan qəbul etmisiniz, - Jurnalistika şöbəsində mən o imtahandan "əla" almışam...
Müəllim dərhal sözümü kəsir:
- Hə, sən o Kamçatkadan gələn əsgər oğlansan?
- Bəli
- deyirəm - amma sizdən bir xahişim var. Şifahi imtahanda məndən
nə soruşursunuz soruşun, bircə əzbər şeir
deməyi mənə güzəşt edin. Mən
nə şeir olsa məzmununu danışacam, amma şeiri əzbərləyə
bilmirəm.
Müəllim
ayağa durdu və gülümsəyə-gülümsəyə:
- Narahat
olma, bütün,
Universitet sənin Kamçatkadan gəldiyini bilir, hamı istəyir
ki, sən qəbul olasan - dedi və çıxıb getdi.
Beş gün keçdi və mən şifahi imtahanda da
həmin iki müəllimin birlikdə imtahan qəbul etdiklərini
gördüm.
Allahım, bax, bu, bir tale qisməti idi və mən
özüm-özümü
"tapşırdığım" o gülərüzlü
müəllimin qarşısında oturmuşdum. Birinci
sual: Nizaminin lirikası (Vallah mən o şairdən səriştəsiz
tərcümələri bu günün özündə də
əzbərləyə bilmərəm). Şeirlərin
bir neçəsinin məzmununu danışıram, bəzi təhlillər
aparıram. Hiss edirəm ki, məndən razı
qalırlar, amma birdən kafedəki müəllim mənə
müraciət edir:
- İndi o şeirlərdən bir-ikisini də əzbər
de.
Bu çox təəccüblü bir sorğu idi və mən
təəccüblə müəllimin üzünə
baxıram. Yəni ki, bəs kafedəki söhbət? O da
bərkdən gülür- yəni ki, qorxma yadımdasan,
zarafat edirəm. Bu sözləri mən onun gülümsər
gözlərindən oxuyuram və bu anda o ikinci müəllimə
müraciətlə: - Ağamusa, gəl bunun qiymətini
saxlayaq - deyir.
Bu o demək
idi ki, abituriyentin yazıdan aldığı "əla"nı təkrar edək. Və onun
"Ağamusa" deyə müraciət etdiyi o xoşsifət
müəllim imtahan vərəqindəki "əla"nın altından bir "əla" da
yazıb kağızı mənə qaytarır.
-
Çox sağ ol - deyir - səndən
çox razı qalırıq.
Bu yazının
lap əvvəlində dediyim bir anın insan taleyinə
yazıldığı ömür yolu elə o andan
başladı, o ömür yolunu o iki müəllim Allahın
hökmü ilə mənim qismətimə yazdı...
Çox
keçmədi ki, mən o ögey şəhərə
öyrəşdim, dostlarımı, tanışlarımı
tapdım və o iki müəllimi də hər gün
Universitetin o zamanki Kommunist-6-da yerləşən (indiki Azərbaycan
İqtisad Universiteti) binasının dəhlizində hər
gün görəsi oldum: Filologiya elmləri doktoru Firidun
Hüseynov və Filologiya elmləri doktoru Ağamusa Axundov...
Sonralar hiss elədim ki, yüksək səviyyəli müəllimləri
ilə qürur duyduğumuz Filologiya fakültəsində o
iki müəllimin ayrıca yeri varmış, lap cavan
vaxtlarından elmlər doktoru, professor olmuşlar. Firidun müəllim ədəbiyyatçı,
Ağamusa müəllim dilçi. Hər
ikisinin SSRİ miqyasında elmi şöhrəti,
adı-sanı var. Hər ikisi insanlıq keyfiyyəti ilə
alimlik adını qoşa yazıb talelərinə. Sonralar mən Ağamusa müəllim haqqında
cümlələri sevgi dolu yazılar yazmışam. Bu pritçanı isə balaca bir kafedə
"tanış" olduğum o gülərüz müəllimə,
gülərüz insana, hələ tanımadığı
cavan bir oğlana göstərdiyi qayğısını
heç vaxt unutmadığım Firidun Hüseynova həsr
edirəm. Çünki o, mənim həm
də əlimdən tutub ədəbiyyat aləminə ayaq
açmağımda ilk ustadım olub.
Bu
dünyada ən dəqiq söz, ən dəqiq proqnoz atalara məxsusdur. "Alim olmaq asandır, insan olmaq çətin"
kimi müdrik atalar sözünün dəqiqliyinin min dəfə
şahidi olmuşuq. Elə Universitetimizin
özündə nə qədər "alim" var ki,
insanlığı həmişə şübhə
doğurub. Tələbələrinin kurs
işlərini üst-üstə qoyub doktor olanları da
görmüşük ki, "alimlərin" ən
iddialısı, "mənəm-mənəmlisi" də elə
onlar olur. Alimliyi və insanlığı
sinxron şəkildə cəmiyyətə məlum olan
Universitet müəllimləri içərisində Firidun
Hüseynov həmişə ilk sırada dayanmışdı.
O, özünün saysız- hesabsız elmi əsərlərinin
hər birini ərsəyə gətirdikcə daha təvazökar,
daha sadə, daha iddiasız görünürdü. Onu Mir Cəlal
müəllim kimi böyük yazıçı, alim, pedoqoq
bir şəxsiyyət özünə yaxın dost bilirdi. O qədər
yaxın ki, "XX əsr Azərbaycan ədəbiyyatı
tarixi" kimi fundamental bir dərsliyi birgə
yazmışdılar. İki böyük alimin -
müəllimin qələmindən çıxan həmin dərslik
sovet ideoloji kanonlarının at oynatdığı bir dönəmdə
meydana çıxmasına baxmayaraq, bu gün də ədəbiyyata
meylli hər kəsin stolüstü kitabıdır.
Universitetimizin Filologiya fakültəsi həmişə bütöv bir institut səviyyəsində olmuşdur. Burada mənim yaxından tanıdığım, yeri gələndə əlimdən tutmuş professor Əlövsət Abdullayev - türk sözünün qadağan edildiyi vaxtlarda "Türkologiya" kafedrasını yaratmış bir şəxsiyyət var idi. Burada həmin kafedranın müdiri, professsor Fərhad Zeynalov, məşhur dilçi alim Muxtar Hüseynzadə, dünyaca məşhur dilçi Ağamusa Axundov, professor Yusif Seyidov, akademik Tofiq Hacıyev kimi şəxsiyyətlər var idi. Bu alimlərin hamısı Firidun müəllimi özlərinə ən yaxın, doğma adam bilirdilər. Qəribədir, ilk dəfə qəbul imtahanında bir yerdə bizdən imtahan götürən iki müəllim - Firidun Hüseynov və Ağamusa Axundov ömürlərinin axırınadək ən yaxın dost oldular. Zaman eyni, insanlıq xarakteri eyni, savada, biliyə, milli ənənələrə eyni bağlılıq bu iki fenomen şəxsiyyəti dost eləmişdi. Mən Ağamusa müəllimin adını ilk dəfə Dil və Ədəbiyyatdan şifahi imtahan verəndə - yuxarıda xatırlatdığım anda - Firidun müəllimin ona müraciətindən eşitmişdim və elə o andan o Ağamusa adı mənə çox doğma olmuşdu. Ağamusa Axundov dilçi, Firidun Hüseynov ədəbiyyatçı. Bu iki alimi bir-birinə bağlayan eyni vaxtda dilimizə, ədəbiyyatımıza sinxron sevgiləri idi. Onlar bir-birinə iki dost kimi çox yaraşırdılar. Onları həm də bir-birinə mənəvi təmizlikləri bağlayırdı. Bəlkə elə bu təmizliyə görəydi ki, onları mütəmadi olaraq bir yerdə qəbul imtahanlarına salırdılar. Onlar heç vaxt kiminsə abituriyent haqqını tapdamağa qoymazdılar. Bu təmizlik, bu ədalət onların sifətindən oxunurdu və Tanrı, deyəsən, onları daha çox bu təmizliyə görə dost eləmişdi.
F.Hüseynov Azərbaycan ədəbiyyatının ən mükəmməl nümayəndələrinin yaradıcılığını tədqiq edirdi. 1964-cü ildə - 31 yaşında (o zaman üçün çox təəccüblü idi) namizədlik dissertasiyası müdafiə etmişdi. "Əli Nəzminin həyatı və yaradıcılığı" mövzusunda bu dissertasiya öz mükəmməlliyi ilə böyük ədəbiyyat alimlərinin yüksək qiymətini qazanmışdı. 1978-ci ildə "Cəlil Məmmədquluzadə nəsrində əsas problemlər" mövzusunda doktorluq dissertasiyası müdafiə etdi. Bu, artıq mənim də gözümün qabağında baş verirdi və o dissertasiya şurasında Mir Cəlal müəllimin həmin əsərə verdiyi qiymət bizdə qürur hissi doğurmuşdu.
XIX əsrin sonu və XX əsrin əvvəlləri Azərbaycan ədəbi-bədii fikrində yaranan yeni ədəbi məktəblər və bu məktəblərin davamçıları Firidun müəllimin əsas tədqiqat obyektləri idi. Təkcə monoqrafiyalarının adlarına diqqət etsək, onun tədqiqatlarının həm də azərbaycançılığa xidmət sevgisi üzə çıxacaq: "Əli Nəzmi", "Adi əhvalatlarda böyük həqiqətlər", "Satirik gülüşün qüdrəti", "Molla Nəsrəddin" və "molla nəsrəddinçilər". Bu monoqrafiyalarda yaradıcılığı tədqiq olunan bütün ziyalılar 1930-cu illərin repressiyalarına tuş gəlmiş, bəzilərini tale xilas etmiş ədəbi qüvvələrdir. Professor Firidun Hüseynov Azərbaycan ədəbiyyatında elə şəxsiyyətlərin yaradıcılığını tədqiqata cəlb etmişdir ki, onlar birbaşa milli ruha bağlı insanlar olmuşlar. Əlbəttə, onun milli ruha bağlılığı birdən-birə yaranmamışdı. Bu sahədə onun vətənə, millətə xidmət missiyasını təkcə bədii əsərlərində deyil, həm də tədqiqatlarında yerinə yetirən Mir Cəlal kimi müəllimi var idi. Mən onun hər sözündə, hər söhbətində Mir Cəlal obrazına müqəddəs münasibətinin canlı şahidi olmuşam. Mir Cəlalın professor Abdulla Abbasov, professor Təhsin Mütəllimov... kimi tələbələri sırasında Firidun müəllimin ayrıca yeri var idi. Bu yer onunla müəyyən edilirdi ki, Firidun müəllim də öz ustadı kimi həmişə klassikaya, korifeylərə müraciət edirdi. Bizim bu gün haqqında qürurla danışdığımız Filologiya fakültəsi 100 illiyini qürurla qeyd etdiyimiz Universitetimizin yaşıdıdır. Bu fakültədə yaranmış Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi kafedrasının indi də 80 yaşı var. Bu kafedraya Mikayıl Rəfili, Feyzulla Qasımzadə, Cəfər Xəndan, Mir Cəlal Paşayev kimi böyük alimlərlə bir sırada Firidun Hüseynov 1979-1986-cı illərdə rəhbərlik edib. Bu gün AMEA-nın müxbir üzvü, professor Nərgiz xanım Paşayevanın rəhbərlik etdiyi bu kafedranın bütün əməkdaşları Firidun müəllimi xüsusi sevgi ilə xatırlayır. Kafedranın bütün əməkdaşlarının klassikaya məhəbbət ruhunun həmişə şahidi olmuşuq. Akademik Bəxtiyar Vahabzadənin, AMEA-nın müxbir üzvü Abbas Zamanovun əhatəsində olmaq elə Vətən sevgisi ilə, klassika sevgisi ilə nəfəs almaq demək idi. Kafedra bu gün də klassikaya diqqətini öndə saxlayır. Kafedranın bugünkü rəhbəri AMEA-nın müxbir üzvü, professor Nərgiz xanım Paşayeva Azərbaycan ədəbiyyatı və mədəniyyətinin təbliğində ardıcıl fəaliyyət göstərir. Onun təşəbbüsü ilə Böyük Britaniyanın Oksford Universiteti nəzdində Nizami Gəncəvi adına Azərbaycan və Qafqazşünaslıq Elmi Mərkəzi yaradılmışdır. AMEA-nın müxbir üzvü, professor Nərgiz xanım Paşayeva "Azərbaycan mədəniyyətinin dostları" xeyriyyə fondunun İdarə Heyətinin üzvü, "ÜNS" bədii yaradıcılıq səhnəsinin yaradıcısı və bədii rəhbəri, "İngiltərə-Azərbaycan Xeyriyyə Cəmiyyəti"nin həmsədridir.
Azərbaycanın yeni dövr milli intibahının görkəmli, nümayəndəsi, yaratdığı ədəbi məktəblə bütün Şərqdə nümunə kimi tanınan Cəlil Məmmədquluzadə yaradıcılığı F.Hüseynovun tədqiqatlarında mükəmməl təhlilini tapmışdır. Firidun müəllim özünün doktorluq dissertasiyasını və bir sıra fundamental monoqrafiyalarını bu millət fədaisinin yaradıcılığına həsr etmişdir. Onun "Adi əhvalatlarda böyük həqiqətlər", "Molla Nəsrəddin" və "mollanəsrəddinçilər" kimi monoqrafiyaları Mirzə Cəlili, onun yaratdığı realist ədəbi məktəbi və bu məktəbin çoxsaylı nümayəndələrini öyrənmək üçün özü bir məktəbdir. Ədəbiyyat tariximizin XIX əsr dövrünün elə nümayəndələri var ki, onlar yalnız bu tədqiqatçının araşdırmalarından sonra cəmiyyətə təqdim olunmuşlar.
Professor F.Hüseynov Universitetimizin patriotu idi. O, tələbələrinə
ilk dərsində əvvəlcə Bakı Dövlət
Universitetinin millət üçün, xalq üçün
hansı missiyanı daşıdığını izah edirdi.
Mən bu müəllimi lap cavan vaxtında
Jurnalistika fakültəsində hansı səbəbdənsə
Mir Cəlal müəllimi əvəz edərkən tələbə
kimi dinləmişəm. O
anda Mir Cəlal müəllim kimi sevdiyimiz və öyrəşdiyimiz
bir müəllimin dərsini lap bir qoşa saat olsa da, bu cavan
oğlan necə aparacaq sualı doğdu ağlımızda.
Amma dərhal hiss olundu ki, bu cavan oğlan Mir Cəlal məktəbinin
istedadlı yetirməsidir və bu dərsi əvəz etməyə
ancaq onun haqqı çatar. Onun bir qoşa saat dərsi
mənim bu gün də yadımdan çıxmır. O,
həmin dərsdə Azərbaycan mətbuatının tarixi ənənələrini,
bu mətbuatın həmişə bədii ədəbiyyata bağlı
olduğunu bizə faktlarla izah etdi və o zaman adının
çəkilməsi qadağan edilmiş "Füyuzat" ədəbi
məktəbindən, bu məktəbdə özünü
göstərən jurnalistika və bədii ədəbiyyatın
birgəliyindən danışdı. Bir az
keçdi və biz jurnalistikamızın, mətbuat tariximizin
korifey tədqiqatçısı Şirməmməd
Hüseynovdan qadağan olunmuş həmin şəxsiyyətlərin
bütöv obrazları barədə müfəssəl məlumat
aldıq.
F.Hüseynovun bu qədər zəngin
yaradıcılıq potensialı həm klassik, həm də
müasir dünya ədəbi proseslərinə yaxından bələdliyi
ilə əlaqədar olmuşdur. Onun Azərbaycan ədəbiyyatına
dair əksər əsərləri dünya ədəbi prosesi
ilə müqayisədə təqdim olunur. Xüsusilə XIX əsr rus ədəbiyyatına
yaxından bələd olması, Lev Tolstoy, F.Dostoyevski,
İ.Turgenev, M.Lermontov... kimi sənətkarların
yaradıcılığı onun əsərlərində
çox yer tutmuşdur. XX əsrin M.Şoloxov,
İ.Bunin, müasir ədəbiyyatın V.Şukşin,
V.Belov, V.Astafyev, D.Qranin və b. kimi
yazıçılarının sovet dövrü ideoloji
kanonlarını necə dəf edə bildikləri və bu ədəbi
üslubun Azərbaycan yazıçılarına təsiri məsələləri
ilə bağlı əsərləri müəllifin həmin
sahədə bilgilərini ortaya çıxarırdı.
F.Hüseynovun yetişdirdiyi elm adamları bu gün Azərbaycanı
beynəlxalq ədəbi aləmdə təmsil edən alimlər
kimi tanınırlar. Firidun müəllim ömrünü
çox sevdiyi Universitetə, bu Universitetin Filologiya fakültəsinə,
bu fakültənin Azərbaycan ədəbiyyatı
kafedrasına bağlamışdı. Bu gün həmin
fakültənin professor-müəllim heyəti hər an onu
ustad kimi, xoşməramlı insan kimi, əziz dost kimi minnətdarlıqla
xatırlayır.
Akademik Nizami
Cəfərov tez-tez xatırladığı bu müəllimi
haqqında deyir:
"Filologiya fakültəsində çox müəllimlərim
olub. Hərəsinin bir xarakteri, hərəsinin
özünəməxsusluğu. Amma onların
hamısını istisnasız demək olar ki,
hamısını bir keyfiyyət birləşdirirdi: tələbəyə
sevgi. Firidun müəllim tələbəyə
hörmət və sevginin zirvəsində dayanırdı.
Mən ədəbiyyata məhəbbətimi orta
məktəbdən gətirmişdim. Amma
bu marağı məndə daha da artıran Firidun müəllim
oldu. Onun öz müəllimlərinə
hörməti bizə də öz müəllimlərimizə
sevgi ilə yanaşmağı öyrətdi. Bizim hamımızın qəlbində xüsusi yeri
olan Mir Cəlal müəllim Firidun Hüseynovun müəllimi
idi. Firidun müəllim deyirdi: "Bilirsiz Mir Cəlal
müəllim ədəbiyyatşünaslıqda niyə bu qədər
səmimi və dəqiqdir? Çünki o, həm
də elə bu sahədə ustad yazıçıdır.
Firidun müəllim hər dəfə auditoriyaya daxil
olanda şəxsən bizim kursun tələbələri elə
bilirdik ki, bir müəllimdən artıq bir dostumuzla
görüşürük. O, bizim dostumuz idi. İndi biz hər
dəfə o böyük insanı, o böyük müəllimi,
tələbələrin o böyük dostunu xatırlayanda
ürəyimizdən ona oxşamaq keçir. Amma
bunu bacarırıqmı? Hər halda nəyimiz varsa, biz
həm də o
unudulmaz müəllimimizə borcluyuq".
Firidun
müəllim cəmi 53 il yaşadı. O,
alim ömrünün ən fəal vaxtında
dünyasını dəyişdi. Amma onun bu qısa ömür yolundakı
yorulmaz fəaliyyəti, bu fəaliyyətin aydın
cığırları heç vaxt unudulan deyil. O,
böyük bir yaradıcılıq irsi qoyub getdi. Firidun müəllim hər
birimizə, xüsusilə gənclərə nümunə olan
bir ailə sahibi idi. Bu ailənin başında
indi onun sədaqətli həyat yoldaşı Lalə xanım
dayanıb. Bakı Dövlət Universitetinin
kitabxanasında çalışan bu xanımın xarakterinə
diqqət etdikcə belə bir qərara gəlirsən ki, tale
Firidun müəllimə özünə yaraşan, onun kimi Vətən,
xalq, elm, kitab, ailə sevgisi ilə yaşayan bir xanım qismət
edib. Bu ailənin bir qızı Jalə
Hüseynova Firidun müəllimin çox sevdiyi Bakı
Dövlət Universitetində məhz onun öz
ömrünü bağladığı Filologiya fakültəsində
- Azərbaycan ədəbiyyatı tarixi kafedrasında
çalışır. Bu, bəlkə də bir tale qismətdir ki, o kafedranın Firidun müəllimə
bağlı hər bir üzvü Jalə xanımı
görüb də hər gün
sevimli müəllimini xatırlayır.
Firidun müəllimin bir oğlu məhkəmə
sistemində çalışır. Atasından
aldığı insanlıq, ədalət, doğruluq,
obyektivlik keyfiyyətləri Araz
Hüseynovun xarakterinin aparıcı istiqamətləridir. Mən
bu yerdə "tale" və "qismət" sözlərini təkrar edəcəm.
Çünki bəlkə də taleyin hökmüdür ki,
Firidun müəllimə layiq bir oğul kimi
böyümüş Araz Hüseynovla biz bir binada, bir blokda
yaşayırıq. Az qala hər gün gördüyüm
adam. Mənim
Universitet yolumun ilk cığırına çıraq olan bir
müəllimin yadigarı. Atası yerişli,
atası duruşlu, yeni nəsil Azərbaycan
ziyalısının nümunə timsalı kimi yaxından
tanıdığım bu insan mənim qürurumdu, fərəhimdi.
Dünya beləcə gəlir, gedir.
Düz 55 il bundan əvvəl sadə bir kafedə rastına
çıxan və qəbul imtahanı üçün
özünü bu sadə müəllimə
"tapşıran" cavan əsgər oğlan indi
yaşının bu ahıl vaxtında hər gün o müəllimin
övladını görür və o müəllimin
yoxluğunun təsəllisini onun övladından alır...
Firidun müəllimin daha bir oğlu Seyhun Hüseynov
Universitetimizin iki fakültəsini bitirib və gömrük
sahəsində çalışır. Mənim o qədər də
yaxından tanımadığım Seyhun haqqında bacısı
Jalə xanım ürək dolusu sözlərlə
danışır və mən bir daha əmin oluram ki, Firidun
müəllimin böyütdüyü bu övladlar onun
qurduğu bir ailənin müqəddəslik ruhunu həmişə
qoruyub saxlayacaqlar.
Bəli, Firidun Hüseynov az
yaşadı, amma millət, xalq üçün, dünənki
tələbələri üçün, sabahın tələbələri
üçün, filologiya elmimiz üçün qoyub getdiyi
fundamental əsərləri, doğmalarının qoruduğu
bir ailə onu əbədi yaşadacaq.
Cahangir
MƏMMƏDLİ
BDU
Jurnalistikanın nəzəriyyəsi və təcrübəsi
kafedrasının müdiri, filologiya elmləri doktoru, professor
525-ci qəzet.- 2019.- 22 noyabr.- S.12;13.