Ofeliya Aslan: aktrisanın bəxtəvərliyi
və faciəsi
Ofeliya Aslanın adı çəkiləndə,
heç şübhəsiz, “Hicran” tamaşası,
“Çarliston” obrazı daha çox yada düşür. Dəlisov,
çılğın, şən həyat keçirməyə
çalışan, guya qərb dəyərlərini əsas
götürən gənc qız... Əslindəsə
bu obraz mərhum aktrisamızın həyatıyla tamam ziddiyyət
təşkil edir. Ofeliya Aslanın 71 illik ömründə
dadmadığı ağrı, yaşamadığı faciə
qalmayıb bəlkə də...
Ofeliya Aslan gözünü açandan sənət
mühitində olub, belə bir mühitdə
böyüyüb, təhsil alıb. Hətta həyat yoldaşı da incəsənət
adamı olub... Söhbət, əlbəttə,
hamımızın sevimlisi, böyük aktyor Səyavuş
Aslandan gedir.
Ofeliya xanım 1939-cu ilin 27 yanvarında Bakının Saray kəndində Xalq artisti, aktyor Rza Əfqanlı və ilk qadın teatr rəssamı, Xalq rəssamı Bədurə Əfqanlının ailəsində doğulub. Atası əslən Güney Azərbaycandan olsa da, bütün uğuru, həyatı burayla, Bakıyla bağlıdı. Sərab şəhərində nökərçilik edən Rza Əfqanlı Bakıda çəkməçi işləyib, hərbi xidmətdən sonra isə dram dərnəyinə yazılıb. Anası Bədurə Əfqanlının yolusa elə əvvəldən rəssamlıq olub. Cütlük dəfələrlə ayrılıb, barışıb, sonra yenə. Amma böyük sevgiylə seviblər bir-birlərini. Ömürlərinisə ayrı başa vurublar. Bəlkə elə bu da qızlarının - Ofeliya Aslanın taleyinə təsir göstərib...
Azərbaycan Dövlət İncəsənət İnstitutunun Musiqili komediya aktyoru fakültəsini bitirir. Təhsilini başa vurduqdan sonra Kukla Teatrına təyinat alır. Həyatına yön verən də elə bu addım olur. Bəlkə də elə teatra yox, faciəsinə doğru addımlamağa başlayır.
Günün birində onunla eyni fakültəni bitirmiş Səyavuş Aslan Kukla Teatrına gəlir. Hələ üzünü görmədiyi Ofeliya Aslanın səsinə heyran olan aktyor tamaşadan sonra kulisə gedir. Beləcə, tanış olurlar. Addım-addım münasibətləri irəliləyir. Bir il sonra Səyavuş Ofeliyaya hislərini açır... Evlənirlər...
Ofeliya xanım Rza Əfqanlı kimi tanınmış sənətkarın qızıydı. Səyavuş Aslansa çox kasıbdı. Hətta toylarında geyinməyə kostyumu yoxmuş, deyirlər. Tanınmış aktyor və rejissor Şəmsi Bədəlbəyli teatrda aktyorların istifadə etdiyi səhnə kostyumlarından birini müvəqqəti olaraq ona verib. Səyavuş da həmin geyimdə bəy çıxıb...
Ofeliya Aslan 1963-cü ildən Musiqili Komediya Teatrında əvvəl xor artisti, ardınca aktrisa kimi çalışır. Ana olduqdan sonrasa uzun müddət işləmir. 1997-ci ildən yenidən teatra qayıdır.
Ofeliyanın debütü “Durna” komediyasında “Lalə” obrazı ilə olub. Daha sonra aktrisa özünü inkişaf etdirməyə, müxtəif səpkili rollar oynamağa başlayır. “Beşmanatlıq gəlin”də “Gülnaz”, “Arşın mal alan”da “Telli”, “Hicran”da “Çarliston”, “Axırı yaxşı olar”da “Dilbər”, “Bankir adaxlı”da “Səmayə” obrazlarına can verir. Həm də hər roluna can qoyaraq.
Ofeliya Aslan rejissorların qiymətləndirdiyi aktrisalardandı, rol sarıdan korluq çəkmirdi. Amma özü kaprizli idi, bəzən rollardan imtina edir, bir müddət keçəndən sonra peşman olurdu. Həm də çox məsuliyyətli idi. Ümumi məşqlərdən əlavə, bir rolun üzərində təklikdə xeyli məşq edirdi. Hətta tərəf müqabilini çağırtdırıb onunla birgə çalışırdı.
Teatrşünas İlham Rəhimli Ofeliya Aslan haqqında deyir: “Onun Musiqili Komediya Teatrında işlədiyi vaxt Şəmsi Bədəlbəylinin teatrdan getdiyi vaxta təsadüf elədi. Teatrda tənəzzül başlamışdı. Ofeliya qabiliyyətli olduğunu göstərə bildi, amma istedadını tam təqdim etmək imkanı düşmədi əlinə. Qabiliyyət istedada keçir, istedad kamilliyə. Bu pillə Həsənağa Turabovda, Səməndər Rzayevdə, Məlik Dadaşovda sürətlə çıxdı, amma Ofelya Aslanda yarımçıq qaldı. Maraqlı obrazlar oynadı, heç bir fəxri adı olmadı, izi qalmadı”.
İlham Rəhimli ilə razılaşmamaq mümkünsüzdür. Hər şeyi dəqiq ifadə edib. Tənəzzül bitmədən nəyisə yenidən qurmaq, parlamaq olmaz. Bir məsələ də var ki, Ofeliya Aslan ailə qurduqdan sonra çox uzun müddət sənətindən, səhnədən, teatrdan uzaq qalıb. Mehrini, enerjisini övladlarına yönəldib, onları böyütməklə məşğul olub...
Sənətkarın, yaradıcı insanın inkişafı, özünü göstərməsi üçün mühit, meydan əsasdır. Yəqin ağacların sıx olduğu parkda, bağda, meşədə olmusuz. Xüsusən, işıqsevən ağacların olduğu yerlərdə bu nüans aydın gözə çarpır. Digərlərinin kölgəsində qalan ağaclar sısqa, kiçik olur. Getdikcə öləziyir, axırda da quruyub gedir. Ofeliya Aslanın bir talesizliyi də Səyavuş Aslan kimi nəhəng aktyorla ailəli olmasındaydı bəlkə. Nə etsə də, onun kölgəsində qalacaqdı...
Ailə və sənət dostları olan aktyor Novruz Qartal Ofeliya Aslan haqqında danışır ki, Ofeliya onun həm iş yoldaşı, həm də ən yaxın dostu olub: “Teatrda, bəlkə də yeganə aktrisa idi ki, heç vaxt onun kiminsə barəsində dedi-qodu etdiyini, qeybətləşdiyini görməzdik. Aktrisalar arasında hər zaman qalmaqallar, dedi-qodular olur, axı. O vaxtlar truppa müdiri idim və kimin hansı xasiyyətdə olduğunu gözəl bilirdim. Ofeliya sakit, başıaşağı, öz işi ilə məşğul olan aktrisa idi. Dəfələrlə Ofeliya xanımla rayonlarda qastrol səfərlərdə olmuşduq. Rayon camaatı onu o qədər sevirdi ki, qaldığımız mehmanxananın qabağında növbə çəkirdilər. O deyirdi, Ofeliya Aslanı evimə mən qonaq aparacam, bu deyirdi, mən qonaqlıq verəcəm. Özünü sevdirən qadın idi. Mən onunla ən gözəl tamaşalarda tərəf müqabili olmuşam. “Hicran” tamaşasında, o, Çarlistonu oynayırdı, mən də Balaəmini. Məni də elə o tamaşadan sonra “Balaşka” deyə çağırırdı”.
... Vaxt keçdikcə cütlük arasında problemlər yaranmağa, söz-söhbət artmağa başlayır. Ofeliya xanım bütün bunları belə xatırlayırdı: “... Hələ o zamanlarda məndə vergi əlamətləri hiss olunurdu. Səyavuş dedi ki, bununla bağlı məni hansısa professorla görüşdürəcək... Orada professorla görüşdüm, bir neçə gündən sonrasa hara gətirildiyimi başa düşdüm. 11 gün həmin mühitdə qalıb, geri, evimə qayıtdım. Bu müddətdə qəbul etdiyim dərmanların təsiri altında idim. Amma özümü toplayıb 2 gündən sonra boşanma ərizəsi ilə məhkəməyə müraciət etdim. Səyavuşdan ayrıldım. O vaxt bizim birlikdə yaşadığımız mənzil iki hissəyə ayrıldı və mən bu günə qədər də keçmiş həyat yoldaşımla qonşu kimi yaşayıram”.
Aktrisa bütün bu talesizliklərdə, öz şəxsi faciəsində həyat yoldaşını günahlandırırdı.
Xasiyyətcə məzəli, yumorlu qadın olsa da, Ofeliya xanımın həyatı çox ağrılı keçib. Üstəlik, çox həssas qadın idi, həmişə iddia edirdi ki, ona vergi veriblər. Hətta özlərini müalicə etmək üçün onu rayonlara çağırtdıranlar da olub.
***
Səyavuş Aslan çox məşhur idi, sevilirdi. Qadınlar ətrafında pərvanə kimi dolaşırdılar. Azərbaycan ailələrinin əsas problem olan xəyanət kölgəsi bu cütlükdən də yan keçmirdi. Ofeliya Aslansa təbii olaraq bunlara dözə bilmir, əsəbləri getdikcə daha çox sıradan çıxırdı. Səyavuş Aslan da etdiklərinin fərqindəydi, həm bu addımları atır, həm də buna görə əzab çəkir, ürəyinə salırdı. Elə bu xəstəlikdən də dünyadan köçdü.
Boşanandan sonra da bir evin ayrı-ayrı otaqlarında bir-birilərinin xiffətini çəkərək yaşayırdılar.
Hətta Səyavuş Aslan dövlətin ona verdiyi mənzilə oğlunu yerləşdirib keçmiş həyat yoldaşı ilə bir evin iki ayrı otağında yaşamağı seçmişdi.
Novruz Qartal S.Aslanın digər qadınlarla münasibəti barədə yayılan cürbəcür şayiələri təkzib edir. Onun sözlərinə görə, Səyavuş Aslanın münasibətdə olduğu bir qadın olub, o da aktrisaymış. Münasibət uzun müddət davam etməyib. Amma ailənin dağılması üçün bəs edib.
Ofeliya Aslan çox qısqancmış, amma bunu mümkün qədər büruzə vermirmiş. Ər-arvad küsülü vaxtlarında səhnəyə çıxıb bir-birləri ilə elə danışırmışlar ki, həyatda danışmadıqlarını heç kim ağlına da gətirməzmiş. Hətta “Hicran” tamaşasında oynayanda da küsülü olublar.
Aktrisa həmişə deyirmiş ki, heç ölmək istəmir. Bir yeri ağrıyan kimi təlaş keçirirmiş. Əslində, sağalmaz xəstəliyə tutulubmuş, amma həkimlər bunu ondan gizlədiblər. Ölənə qədər də bilməyib.
Ayrılsalar da, Ofeliya xanım çox vaxt keçmiş həyat yoldaşının qayğısına qalıb, yeməyini bişirib, paltarlarını yuyub-ütüləyib...
Səyavuş Aslan da onun haqqında heç vaxt xoşagəlməz sözlər danışmayıb. Bəzən peşman olduğunu da dilə gətirib: “Yaxşı ailə idik, özü də bir-birimizi istəyirdik. Əfsuslar olsun ki, nəyəsə uyduq, bir-birimizdən ayrı düşdük, mən istəmişəm ki, həmişə bir yerdə olaq, amma ola bilmədik. Onu da deyim, Ofeliya elə olmayıb, məni elə vəziyyətə salsın ki, onu qısqanım, biz həmişə bir-birimizi çox istəmişik. Nə isə teatr aləminə girişəndən, oynayandan sonra bizim öz oynadığımız materiallar bizə düşmən oldu. İstər-istəməz bizdə belə fikir formalaşdırdı ki, biz qısqancıq, nə bilim nəyik. Axı, biz elə deyildik... Ofeliyanın yoxluğu onun nə qədər dəyərli olduğunu, nə qədər sevimli olduğunu düşünmək üçün mənə imkan verdi. Bu, çox qəribə bir hissdir, insan bunu zamanında dərk edə bilsə, bəlkə də heç səhv etməzdi”.
Ofeliya xanım 2010-cu ilin 18 mayında səssizcə, heç kimdən heç nə ummadan, umsa da, bildirmədən bu dünyadan köçüb getdi. Özü kimi susqun, unudulmuş Çəmbərəkənd qəbiristanlığını özünə son mənzil seçdi.
Vida mərasimində hamıdan çox göz
yaşı axıdan da Səyavuş Aslan oldu. Xəstəliyi
həm də buna görə lap ağırlaşdı. 3 il
sonra, 2013-cü ilin 27 iyununda o da bu dünyaya vida etdi. Bəlkə
də indi onlar bir yerdədirlər, bu dünyada heç vaxt
tapa bilmədikləri rahatlığı orda tapıblar, nə
bilmək olar...
Ofeliya
Aslan: aktrisanın bəxtəvərliyi və faciəsi
KİVDF
Layihəsi
Oxunub:
176 dəfə
a -
A +
26.01.19 21:29
Cavid
QƏDİR
Ofeliya
Aslanın adı çəkiləndə, heç
şübhəsiz, “Hicran” tamaşası, “Çarliston”
obrazı daha çox yada düşür. Dəlisov,
çılğın, şən həyat keçirməyə
çalışan, guya qərb dəyərlərini əsas
götürən gənc qız... Əslindəsə bu obraz
mərhum aktrisamızın həyatıyla tamam ziddiyyət təşkil
edir. Ofeliya Aslanın 71 illik ömründə
dadmadığı ağrı, yaşamadığı faciə
qalmayıb bəlkə də...
Ofeliya
Aslan gözünü açandan sənət mühitində
olub, belə bir mühitdə böyüyüb, təhsil
alıb. Hətta həyat yoldaşı da incəsənət
adamı olub... Söhbət, əlbəttə,
hamımızın sevimlisi, böyük aktyor Səyavuş
Aslandan gedir.
Ofeliya
xanım 1939-cu ilin 27 yanvarında Bakının Saray kəndində
Xalq artisti, aktyor Rza Əfqanlı və ilk qadın teatr rəssamı,
Xalq rəssamı Bədurə Əfqanlının ailəsində
doğulub. Atası əslən Güney Azərbaycandan olsa da,
bütün uğuru, həyatı burayla, Bakıyla
bağlıdı. Sərab şəhərində nökərçilik
edən Rza Əfqanlı Bakıda çəkməçi
işləyib, hərbi xidmətdən sonra isə dram dərnəyinə
yazılıb. Anası Bədurə Əfqanlının yolusa
elə əvvəldən rəssamlıq olub. Cütlük dəfələrlə
ayrılıb, barışıb, sonra yenə. Amma
böyük sevgiylə seviblər bir-birlərini. Ömürlərinisə
ayrı başa vurublar. Bəlkə elə bu da
qızlarının - Ofeliya Aslanın taleyinə təsir
göstərib...
Azərbaycan
Dövlət İncəsənət İnstitutunun Musiqili
komediya aktyoru fakültəsini bitirir. Təhsilini başa
vurduqdan sonra Kukla Teatrına təyinat alır. Həyatına
yön verən də elə bu addım olur. Bəlkə də
elə teatra yox, faciəsinə doğru addımlamağa
başlayır.
Günün
birində onunla eyni fakültəni bitirmiş Səyavuş
Aslan Kukla Teatrına gəlir. Hələ üzünü
görmədiyi Ofeliya Aslanın səsinə heyran olan aktyor
tamaşadan sonra kulisə gedir. Beləcə, tanış
olurlar. Addım-addım münasibətləri irəliləyir.
Bir il sonra Səyavuş Ofeliyaya hislərini açır... Evlənirlər...
Ofeliya
xanım Rza Əfqanlı kimi tanınmış sənətkarın
qızıydı. Səyavuş Aslansa çox kasıbdı.
Hətta toylarında geyinməyə kostyumu yoxmuş, deyirlər.
Tanınmış aktyor və rejissor Şəmsi Bədəlbəyli
teatrda aktyorların istifadə etdiyi səhnə
kostyumlarından birini müvəqqəti olaraq ona verib. Səyavuş
da həmin geyimdə bəy çıxıb...
Ofeliya
Aslan 1963-cü ildən Musiqili Komediya Teatrında əvvəl
xor artisti, ardınca aktrisa kimi çalışır. Ana
olduqdan sonrasa uzun müddət işləmir. 1997-ci ildən
yenidən teatra qayıdır.
Ofeliyanın
debütü “Durna” komediyasında “Lalə” obrazı ilə olub.
Daha sonra aktrisa özünü inkişaf etdirməyə,
müxtəif səpkili rollar oynamağa başlayır.
“Beşmanatlıq gəlin”də “Gülnaz”, “Arşın mal
alan”da “Telli”, “Hicran”da “Çarliston”, “Axırı
yaxşı olar”da “Dilbər”, “Bankir adaxlı”da “Səmayə”
obrazlarına can verir. Həm də hər roluna can qoyaraq.
Ofeliya
Aslan rejissorların qiymətləndirdiyi aktrisalardandı, rol
sarıdan korluq çəkmirdi. Amma özü kaprizli idi, bəzən
rollardan imtina edir, bir müddət keçəndən sonra
peşman olurdu. Həm də çox məsuliyyətli idi.
Ümumi məşqlərdən əlavə, bir rolun üzərində
təklikdə xeyli məşq edirdi. Hətta tərəf
müqabilini çağırtdırıb onunla birgə
çalışırdı.
Teatrşünas
İlham Rəhimli Ofeliya Aslan haqqında deyir: “Onun Musiqili
Komediya Teatrında işlədiyi vaxt Şəmsi Bədəlbəylinin
teatrdan getdiyi vaxta təsadüf elədi. Teatrda tənəzzül
başlamışdı. Ofeliya qabiliyyətli olduğunu
göstərə bildi, amma istedadını tam təqdim etmək
imkanı düşmədi əlinə. Qabiliyyət istedada
keçir, istedad kamilliyə. Bu pillə Həsənağa
Turabovda, Səməndər Rzayevdə, Məlik Dadaşovda
sürətlə çıxdı, amma Ofelya Aslanda
yarımçıq qaldı. Maraqlı obrazlar oynadı,
heç bir fəxri adı olmadı, izi qalmadı”.
İlham
Rəhimli ilə razılaşmamaq mümkünsüzdür.
Hər şeyi dəqiq ifadə edib. Tənəzzül bitmədən
nəyisə yenidən qurmaq, parlamaq olmaz. Bir məsələ
də var ki, Ofeliya Aslan ailə qurduqdan sonra çox uzun
müddət sənətindən, səhnədən, teatrdan
uzaq qalıb. Mehrini, enerjisini övladlarına yönəldib, onları böyütməklə məşğul
olub...
Sənətkarın,
yaradıcı insanın inkişafı, özünü
göstərməsi üçün mühit, meydan əsasdır.
Yəqin ağacların sıx olduğu parkda, bağda,
meşədə olmusuz. Xüsusən, işıqsevən
ağacların olduğu yerlərdə bu nüans aydın
gözə çarpır. Digərlərinin kölgəsində
qalan ağaclar sısqa, kiçik olur. Getdikcə öləziyir,
axırda da quruyub gedir. Ofeliya Aslanın bir talesizliyi də Səyavuş
Aslan kimi nəhəng aktyorla ailəli olmasındaydı bəlkə.
Nə etsə də, onun kölgəsində qalacaqdı...
Ailə
və sənət dostları olan aktyor Novruz Qartal Ofeliya Aslan
haqqında danışır ki, Ofeliya onun həm iş
yoldaşı, həm də ən yaxın dostu olub: “Teatrda, bəlkə
də yeganə aktrisa idi ki, heç vaxt onun kiminsə barəsində
dedi-qodu etdiyini, qeybətləşdiyini görməzdik.
Aktrisalar arasında hər zaman qalmaqallar, dedi-qodular olur,
axı. O vaxtlar truppa müdiri idim və kimin hansı xasiyyətdə
olduğunu gözəl bilirdim. Ofeliya sakit,
başıaşağı, öz işi ilə məşğul
olan aktrisa idi. Dəfələrlə Ofeliya xanımla rayonlarda
qastrol səfərlərdə olmuşduq. Rayon camaatı onu o
qədər sevirdi ki, qaldığımız mehmanxananın
qabağında növbə çəkirdilər. O deyirdi,
Ofeliya Aslanı evimə mən qonaq aparacam, bu deyirdi, mən
qonaqlıq verəcəm. Özünü sevdirən qadın
idi. Mən onunla ən gözəl tamaşalarda tərəf
müqabili olmuşam. “Hicran” tamaşasında, o,
Çarlistonu oynayırdı, mən də Balaəmini. Məni
də elə o tamaşadan sonra “Balaşka” deyə
çağırırdı”.
...
Vaxt keçdikcə cütlük arasında problemlər
yaranmağa, söz-söhbət artmağa başlayır.
Ofeliya xanım bütün bunları belə
xatırlayırdı: “... Hələ o zamanlarda məndə
vergi əlamətləri hiss olunurdu. Səyavuş dedi ki,
bununla bağlı məni hansısa professorla
görüşdürəcək... Orada professorla
görüşdüm, bir neçə gündən sonrasa
hara gətirildiyimi başa düşdüm. 11 gün həmin
mühitdə qalıb, geri, evimə qayıtdım. Bu müddətdə
qəbul etdiyim dərmanların təsiri altında idim. Amma
özümü toplayıb 2 gündən sonra boşanma ərizəsi
ilə məhkəməyə müraciət etdim. Səyavuşdan
ayrıldım. O vaxt bizim birlikdə
yaşadığımız mənzil iki hissəyə
ayrıldı və mən bu günə qədər də
keçmiş həyat yoldaşımla qonşu kimi
yaşayıram”.
Aktrisa
bütün bu talesizliklərdə, öz şəxsi faciəsində
həyat yoldaşını günahlandırırdı.
Xasiyyətcə
məzəli, yumorlu qadın olsa da, Ofeliya xanımın həyatı
çox ağrılı keçib. Üstəlik, çox həssas
qadın idi, həmişə iddia edirdi ki, ona vergi veriblər.
Hətta özlərini müalicə etmək
üçün onu rayonlara çağırtdıranlar da
olub.
***
Səyavuş
Aslan çox məşhur idi, sevilirdi. Qadınlar ətrafında
pərvanə kimi dolaşırdılar. Azərbaycan ailələrinin
əsas problem olan xəyanət kölgəsi bu cütlükdən
də yan keçmirdi. Ofeliya Aslansa təbii olaraq bunlara dözə
bilmir, əsəbləri getdikcə daha çox sıradan
çıxırdı. Səyavuş Aslan da etdiklərinin fərqindəydi,
həm bu addımları atır, həm də buna görə
əzab çəkir, ürəyinə salırdı. Elə
bu xəstəlikdən də dünyadan köçdü.
Boşanandan
sonra da bir evin ayrı-ayrı otaqlarında bir-birilərinin
xiffətini çəkərək yaşayırdılar.
Hətta
Səyavuş Aslan dövlətin ona verdiyi mənzilə
oğlunu yerləşdirib keçmiş həyat
yoldaşı ilə bir evin iki ayrı otağında
yaşamağı seçmişdi.
Novruz
Qartal S.Aslanın digər qadınlarla münasibəti barədə
yayılan cürbəcür şayiələri təkzib edir.
Onun sözlərinə görə, Səyavuş Aslanın
münasibətdə olduğu bir qadın olub, o da
aktrisaymış. Münasibət uzun müddət davam etməyib.
Amma ailənin dağılması üçün bəs edib.
Ofeliya
Aslan çox qısqancmış, amma bunu mümkün qədər
büruzə vermirmiş. Ər-arvad küsülü
vaxtlarında səhnəyə çıxıb bir-birləri
ilə elə danışırmışlar ki, həyatda
danışmadıqlarını heç kim ağlına da gətirməzmiş.
Hətta “Hicran” tamaşasında oynayanda da küsülü
olublar.
Aktrisa
həmişə deyirmiş ki, heç ölmək istəmir.
Bir yeri ağrıyan kimi təlaş keçirirmiş. Əslində,
sağalmaz xəstəliyə tutulubmuş, amma həkimlər
bunu ondan gizlədiblər. Ölənə qədər də
bilməyib.
Ayrılsalar
da, Ofeliya xanım çox vaxt keçmiş həyat
yoldaşının qayğısına qalıb, yeməyini
bişirib, paltarlarını yuyub-ütüləyib...
Səyavuş
Aslan da onun haqqında heç vaxt xoşagəlməz sözlər danışmayıb. Bəzən
peşman olduğunu da dilə gətirib: “Yaxşı ailə
idik, özü də bir-birimizi istəyirdik. Əfsuslar olsun
ki, nəyəsə uyduq, bir-birimizdən ayrı
düşdük, mən istəmişəm ki, həmişə
bir yerdə olaq, amma ola bilmədik. Onu da deyim, Ofeliya elə
olmayıb, məni elə vəziyyətə salsın ki, onu
qısqanım, biz həmişə bir-birimizi çox istəmişik.
Nə isə teatr aləminə girişəndən, oynayandan
sonra bizim öz oynadığımız materiallar bizə
düşmən oldu. İstər-istəməz bizdə belə
fikir formalaşdırdı ki, biz qısqancıq, nə bilim nəyik.
Axı, biz elə deyildik... Ofeliyanın yoxluğu onun nə qədər
dəyərli olduğunu, nə qədər sevimli olduğunu
düşünmək üçün mənə imkan verdi.
Bu, çox qəribə bir hissdir, insan bunu zamanında dərk
edə bilsə, bəlkə də heç səhv etməzdi”.
Ofeliya
xanım 2010-cu ilin 18 mayında səssizcə, heç kimdən
heç nə ummadan, umsa da, bildirmədən bu dünyadan
köçüb getdi. Özü kimi susqun, unudulmuş
Çəmbərəkənd qəbiristanlığını
özünə son mənzil seçdi.
Vida
mərasimində hamıdan çox göz yaşı
axıdan da Səyavuş Aslan oldu. Xəstəliyi həm də
buna görə lap ağırlaşdı. 3 il sonra, 2013-cü
ilin 27 iyununda o da bu dünyaya vida etdi. Bəlkə də indi
onlar bir yerdədirlər, bu dünyada heç vaxt tapa bilmədikləri
rahatlığı orda tapıblar, nə bilmək olar...
Cavid QƏDİR
525-ci qəzet.- 2019.- 26 yanvar.- S.18.