Gənc rəssamın "Gizli aşiq"i
Rubrikamızın budəfəki qonağı
gənc rəssam Elçin Hüseyndir. Elçin Hüseyn
1996-cı ildə Bakıda
dünyaya gəlib.
Uşaq yaşlarından rəssamlıqla
məşğuldur. Azərbaycan Dövlət
Rəssamlıq Akademiyasının
sənətşünaslıq fakültəsini bitirib.
Hazırda sənətşünas, rəssam kimi fəaliyyət göstərir.
Gənc rəssamla onun "Gizli aşiq" adlı rəsmindən danışmışıq.
- "Gizli aşiq"
necə yarandı?
- Əslində, rəsmin cəmi bir yaşı
var. Keçən il Nəsiminin 650 illiyi münasibətilə
çəkmişəm. İstəmədim Nəsiminin sadəcə, portretini çəkim.
Ona görə də bir xeyli araşdırma
etdikdən sonra məhz bu rəsmi
çəkməyə qərar
verdim. Ümumiyyətlə, Nəsiminin həm
şeirlərini, həm
də fəlsəfəsini
çox sevirəm.
Mənim
həyat fəlsəfəmə
çox yaxındır.
Bu səbəbdən rəsmi sevə-sevə çəkdim.
Rəsmə ilk baxanda seyrci yalnız bir əl görür. İlk baxışdan bu əlin Nəsimi ilə əlaqəsini müəyyən etmək
olmur. Təbii ki, hekayəni
bilmirlərsə.
Rəssam rəsm vasitəsilə izləyici ilə danışır. Biri var, bu danışığı bir
kəlmə "salam"
deyib bitirəsən.
Biri də var, uzun-uzadı
danışıb rəsmə
baxan adamı düşündürəsən. Mən həmişə ikincini seçmişəm. Çox vaxt
sərgilərdə rəsmlərimi
dayanıb kənardan müşahidə edirəm.
Əgər tamaşaçı sadəcə, baxıb keçirsə, buna pis olaram. Ancaq dayanıb rəsmə baxan, düşünən adam görəndə
bunu özüm üçün uğur saymışam. Eyni şey bu rəsm üçün də keçərlidir.
Rəsmə baxan tamaşaçı
hekayəni bilirsə,
bu rəsm onu düşündürəcək.
Yaxud maraqlı gəlsə, hekayə ilə maraqlanacaq. Bu arada hekayəni bilməyənlər üçün
danışmaq istəyərdim.
Deyilənə görə, dərisi
soyulan şair özünü axıradək
mərd və dəyanətlə aparıb.
Edam prosesində iştirak edən din xadimlərindən biri Nəsimini lənətləyərək
deyir ki, onun qanı murdardır, hara düşsə, gərək
o yer qılıncla kəsilsin və odda yandırılsın.
Təsadüfən Nəsiminin qanından
bir damcı sıçrayıb həmin
sözü deyən adamın barmağına düşür. Meydana yığışmış
kütlə tələb
edir ki, onun barmağı kəsilib tonqala atılsın. İşi belə
görən zahid dediyini danır. Ölüm ayağında
olan Nəsimi bədahətən bu misraları deyir:
Zahidin bir barmağın kəssən, dönər
həqdən qaçar,
Gər bu gerçək aşiqi sərpa soyarlar, ağrımaz...
- Əlin qeyri-estetik
təsviri zahidin mənəvi dünyası
ilə bağlıdırmı?
- Bəli. Bu, onun
daxili aləmini də təcəssüm etdirir. Onun zahid kimi tutduğu mövqeyi barmağındakı üzük
və biləyindəki
işləmələrlə vermişəm. Yəni o, zahid
olaraq cəmiyyətin
sayılıb-seçilən adamlarındandır. Ancaq nə
üzük, nə də bahalı geyim onun xəbis
ruhunu gizlədə bilir. Uzanan barmaq isə
Nəsimiyə işarədir.
Günahkar kimi. Çəkilən xətt barmaqla əli ayırır.
Barmağa sıçrayan qanın
rənginin açıq
olması da təsadüfi
deyil. Mən bu qan rəngini lavaya bənzətmişəm.
- O zaman sarı rəng və kontur da təsadüfü seçilməyib.
- Əslində,
sarı və qara ranglərin ikisinin bir rəsmdə olmasına çox rast gəlinmir. Xüsusilə də qara konturdan
istifadə səhv kimi göstərilir.
Hətta
Rusiyanın Repin Akademiyasında rəng alarkən qara rəngi qutudan çıxarıb atırlarmış
ki, qara rəng rəssama lazım deyil. Çünki qara təbiətdə
yoxdur. Mən burda məsələyə
tamamilə başqa cür yanaşaraq fəlsəfi baxışdan
çıxış etmişəm.
Sarı rəng Nəsiminin nurunun işarəsidir. Zahidin
əlinin kənarındakı
qara kontur isə onun Nəsiminin
nurundan pay ala bilməməsinə işarədir.
Rəssamlıqda sarı rəngdən, günəşdən bu cür istifadəyə bir çox məşhur rəssamların
əsərlərində rast
gəlmək olar.
Məsələn, Leonardo da Vinçinin "Sonuncu şam yeməyi" əsərində
yalnız İsanın
başının üstündə
pəncərə var. Bu da onun
fərqidir.
- "Gerçək aşiq"
rəsmi əslində
nə deyir?
- Mən bu rəsmdə
hansıa bir mesaj çatdırmaqdan daha çox, hisslərin təsvirinə
önəm vermişəm.
Mənim
üçün ötürə
bildiyim emosiya önəmlidir. Rəsmin
nə dediyi rəsmə baxanın hiss
etdiyinə də bağlıdır. İnsanlar
bu rəsmə baxanda nə hiss edirsə, bu rəsm onu deyir.
Aytac SAHƏD
525-Qəzet.- 5 avqust.- S.21