"Ömrü boyunca tək bir rolla tanınmaqaktyorun bədbəxtliyidir"
O,
özünü "uşaqların alqışında
yaşayan biri" adlandırır. Onunla söhbətimiz
hər zaman gülən üzünün arxasındakı dərin
dünyanı kəşf eləmək şansı
qazandırdı. Gördük ki, o, təkcə
uşaqların
alqışında yaşamır, həm də
kiçik qəlbiylə onların dünyasının əbədi
sakinidir. Müsahibimiz Bakı Uşaq və Gənclər
Teatrının aktrisası Gülər Ləzgiyevadır.
- Gülər xanım, aktrisalıq
seçiminiz oldu, ya qismətiniz?
- Məktəbdə aktiv uşaq olmuşam.
Kimyaçı qızı olsam da, bir dəfə də kimya dərsinə
girməmişəm, atam məni bağışlasın
(gülür). Az qala hər dərs mədəniyyət
işləri üzrə dərs hissə müdirimiz məni tədbirə
aparırdı. Mən də həvəslə gedirdim, yetər
ki, kimya dərsinə girməyim. Müəllimim deyirdi ki,
utanıram e, kimyaçı qızı olub, kimyanı necə
sevməmək olar. Deyirdim, neyləyim, sevə bilmirəm. Beləcə,
o vaxtdan tədbirlərdə iştirak edirdim, fəal idim.
Anamın arzusu idi məni incəsənət sahəsində
görmək, özümün aparıcılığa həvəsim
vardı. Yaxşı dil qabiliyyətim də vardı, istəyirdim
jurnalist olum. Məktəbin son ilində anamı itirdim. Ona
görə də universitetə sənəd vermədim.
Sonrakı il ali məktəbə atam İqtisad Universitetində
işlədiyi üçün ordakı kursda
hazırlaşırdım. Həmin vaxt universitetlər
arası KVN yarışı keçirilirdi. Mən də
kursun başını buraxıb KVN-ə qoşulmuşdum. Bir
dəfə məşq vaxtı özümçün
zümzümə edəndə bəstəkar Eldar Mansurov
soruşdu ki, kimdən çıxdı o səs? Düzü,
qorxdum, elə bildim mane oluram. Üzr istədim, dedim mən idim. Çağırdı
yanına, soruşdu ki, neçənci kursda oxuyursan? Dedim, universitetə
hazırlaşıram. Dedi, hara? Dedim, ya xarici dillər, ya
jurnalistika. Dedi ki, burax onların başını, gəl incəsənətə.
Təəccübləndim, heç vaxt fikirləşməmişdim
bunu. Dedim, məndə alınmaz. Amma Eldar müəllim israrla beynimə saldı bu
fikri. Evə gəlib dedim ki, sənədlərimi incəsənətə
verirəm. Ailəm də elə bil, sözümü ciddiyə
almadı, başlarından edirmiş kimi dedilər, get hara istəyirsən
ver (gülürük). Amma o sarıdan həmişə
şükür edirəm ki, mənim indiyə kimi də ən
böyük dəstəkçim atamdır. Mənimlə
fəxr etdiyini hər addımda hiss etdirir. Beləcə,
sənədlərimi verdim İncəsənət Universitetinə.
İlk il bütün mərhələləri
keçdim, sonuncuda Ağakişi Kazımov kəsdi ki, boyun
balacadır. Mən də dedim, gələn il
sizin acığınıza bir də gələcəm. Onda ilk mərhələdə Gürşad xanım
Baxşıyeva məni çox bəyənib
keçirmişdi. Təsadüfən növbəti il onunla imtahanın sonuncu mərhələsində
görüşdük, ötən il qəbul olmamağıma
təəccübləndi, dedi, nə bacarırsan göstər
istedadını. Mən də yanğın həyəcanını
oynamaq üçün elə imtahan gedə-gedə pəncərəni
açıb "yanğın var" deyə
qışqırmış, hamını təlaşa
salmışdım. Düzü, o cür hissiyyatı
özüm də gözləmirdim, amma alındı, estrada aktyorluğuna qəbul elədilər.
- Bakı Uşaq və Gənclər Teatrı ilə
yolunuz necə kəsişdi?
- Bura gəlməmişdən
qabaq çox yerlərdə işləmişəm: televiziya,
başqa teatr, incəsənətdən tamamilə uzaq yerlər
və sair. Deyirlər, insan təcrübə
qazana-qazana yerini tapır. Məndə də
bir növ elə oldu. Sanki bura mənim
yerimdir. Düzü, həyatım belədir: asanı da
çox çətinliklə əldə edirəm. Burda da elə oldu. Bura ilk dəfə
2013-cü ildə getmişdim və İntiqam Soltan işə
də götürmüşdü. Elə
oldu ki, çox pis xəstələndim, uzun müddət xəstəxanada
yatmalı oldum. İntiqam müəllimə
deməmişdim, xəbəri yox idi, ona görə də
qayıdanda gec idi, işimə davam edə bilmədim. Bəlkə də orda qalsaydım bu vaxta kimi xeyli yol
qət etmiş olardım. Uşaqları
çox sevirəm. Məncə, başqa
teatrda burdakı kimi yaxşı alınmaz. Mənə həmişə
deyirlər ki, sən səhnəyə çıxanda tamam
başqa adam olursan. Doğrudan
da hər şeyi unuduram. Nə var ki,
uşaqların üzündə o gülüşü yarada
bilim. Uşaqların alqışında
yaşayan biriyəm. İntiqam müəllimin
sözü var: "Uşaqları güldürmək
çox çətindir". Bunun öhdəsindən
gəlirəmsə, xoşbəxtəm. Bu
teatrı heç vaxt dəyişmək istəmərəm.
Düzdür, şəraitimiz çətindir,
yerimiz yoxdur, çox əziyyət çəkirik.
Olduğumuz məkanda insanın özünü aktyor kimi hiss
edəcəyi heç bir şərait yoxdur. Aktyorlarımız
isə çox istedadlıdır. Amma
şəraitsizlik bizi çətinə salır. İnşallah, düzələr.
- Səhnədəki Gülərlə həyatdakı
Gülər nəylə fərqlənir?
- Biz, adətən,
məşqlərdən öncə hazırlıq
keçirik. O hazırlıqda aktyorlarla bəzən söhbət
edirik. Fikir verirəm ki, hamımız dərddən,
problemdən danışırıq. Onda əsəbləşirəm.
Deyirəm ki, istəmirəm bunu müzakirə
edək, istəyirəm hansısa əsərdən
danışaq. Məncə, səhnədə
hər şey unudulmalıdır. Yenilik
axtarışındayam həmişə. Səhnədəki
Gülər çox rəngarəngdir. Düzdür,
həyatda da pozitivəm və bu pozitivliyim çox zaman
insanlara qarşı müdafiəmdir. Daxilimdə
çox kövrəyəm. Bir söz belə
məni qıra bilir.
- Bu
teatrda ilk rolunuz hansı olub?
- "Göyçək Fatma"da qarını
oynamışam. Teatra gəldiyim bir həftə idi, dedilər
səhnəyə çıxırsan. Soruşdum
ki, qarını özüm gördüyüm kimi oynaya bilərəm?
Dedilər, hə. Nəhayət,
çıxdım səhnəyə. İntiqam
müəllim də oyunumu izləyirmiş. Onda adətdir, təzə gələni xüsusiylə
izləyir. Tamaşa sonrası
çağırdı. Qorxdum ki, irad bildirəcək.
Amma o, məni təbrik elədi, başa
düşdüm ki, yaxşı oynamışam.
- Bəs
bu vaxta qədər ən yaddaqalan rolunuz hansı olub?
- "Sevgi şimşəyi" tamaşasında
Gülnaz obrazı. O, ilk böyük rolum olub, tərəf müqabilim
Mehman Piriyevlə birgə bir saat boyunca səhnədən
çıxmadan oynamışam. Həqiqətən
də Gülnaz mənə çox şey öyrədib,
çox şey qatıb. Ona görə də
bu rolum mənimçün dəyərlidir.
-
Uşaqlar üçün yazılan əsərlərdən
razısınız?
- Uşaqlara
aid hansısa əsər qurmaq istəyəndə çox vaxt
keçmişə gedirik. Müasir ədəbiyyatımızda
bu əsərlər azlıq təşkil edir. İntiqam
Soltan deyir: "Məktəblərdə teatr sənəti
olmalıdır". Məncə də, bu,
çox vacib məsələdir, ehtiyac var. Əsərlər
də uşaqlar üçün tərbiyəvi məzmunda
olmalıdır ki, onlara nəsə çatdırsın.
Nə yazıq ki, internet dövründə
uşaqlarımıza yaxşı şeylər verə
bilmirik.
- Sənətiniz
qalmaqallı, söz-söhbətli sənətdir. Burda baş çıxartmaq üçün nə
lazımdır, sizcə?
-
Özün olmalı, ətrafa fikir verməməlisən. Mən bu sənətə gələndə çox
deyirdilər, sıxışdıracaqlar, çətinlik
çəkəcəksən. Amma bilirəm
ki, hər şeyin öhdəsindən gələrəm.
Şükür, hər zaman yanımda olan,
başa düşən ailəm var. Deyirlər ki, bunu
özün qazanmısan və sən sübut elədin ki, səhnəyə
lazımsan. Təəssüf, bu sənətin
"suyunu çıxarıblar". Qurunun
oduna yaş da yanır.
- Nədən
narazısız?
- Hər
şeydən... Universitetə nə xəyallarla
getmişdim, amma heç birini bu sənət vermədi mənə.
Elə bilirdim, istedadımı hər kəs
görəcək, ona görə yollarım açıq
olacaq. Amma rejissorlar mənim istedadımdan
istifadə edə, dəyərləndirə bilmirlər. Yaxşı şeylər
etmək istəyən gəncləri görürəm. Bilmirəm, sistem bizə nə dərəcədə
kömək edəcək, amma çox istəyərəm hər
şey, hər kəs dəyişsin, inkişaf eləsin.
Mən hələ aktrisa kimi özümdən də
razı deyiləm. Özümə hər
zaman tənqidi yanaşıram.
-
Seriallara, filmlərə çəkilmisiniz?
- Xeyr,
çəkilməmişəm. Seriallara dəvət
almışam, bəyənməmişəm. Amma özümü, istedadımı həqiqətən
də göstərə biləcəyim filmə çəkilməyi
çox istəyərəm.
- Sizi daha çox komediya aktrisası kimi
tanımışıq. Dramda özünüzü sınamaq
istərdinizmi?
- Çox istərdim, çünki aktrisa rəngarəng
olsa yaxşıdır. Ömrü boyunca tək bir rolla
tanınmaq aktyorun bədbəxtliyidir. Mən də istəmərəm
ki, təkcə komediya aktrisası kimi tanınım. İstərəm,
dramda da məni sınasınlar. O da yenə gəlib
çıxır hiss etməyi bacaran rejissora ki, gərək
o, məni görüb çəksin.
- Nə zamansa oynamaq istədiyiniz obraz var?
- Var, əlbəttə. Yeni mövsümdə
keçiriləcək mono tamaşalar festivalı
üçün bir əsər hazırlayıram. Ordakı
qadın obrazı məni çox həyəcanlandırır.
Bir xasiyyətim var ki, özümü tapmadığım,
daxildən hiss etmədiyim rolu oynaya bilmirəm. Əgər məcbur
qalıb oynayıramsa da, heç vaxt ifamı bəyənmirəm.
- Sizcə, tanınırsız?
- Televiziyada işləyəndə çox
tanınırdım. Hətta indiki gənc aktyorlarımız
deyirlər ki, biz o vaxtdan sənin fanatın idik (gülür).
İndi isə elə də yox. Tanınmaq kimi bir dərdim
olmayıb. Kimsə məni tanıyanda təəccüblənirdim
ki, nə əcəb tanıdı? Özü də məni
tanıyıb sevənlərin əksəriyyəti
yaşlı nəsildir.
- Ən böyük itkiniz nə olub?
- Anam... Bu, heç bir itkiylə müqayisə
olunmaz. Ona çox bağlı idim. Çox xüsusiyyətlərim
ona bənzəyir. Anasızlığım məni hər
zaman sıfıra yuvarlayır. Həmişə
sıfırdan başlamalı oluram. Elə dərdin,
sözün olur ki, bircə ona deməlisən, o isə yoxdur.
Amma yanımda olmasa da, hər zaman onu hiss edirəm. Həyatımın
bütün həlledici məqamlarında onun müdaxiləsi,
köməyi olur. Yuxularım vasitəsilə. Tez-tez gəlir
yuxularıma və mənə lazım olan mesajları verir. Hərdən
fikirləşirəm ki, o, mənim qoruyucu mələyimdir.
Şahanə MÜŞFİQ
525-ci qəzet.- 2020.-
29 avqust.-S.24