Nəcib şairin şeirləri
ŞAİR NAZİM ƏHMƏDLİNİN
TƏBRİZDƏ ÇAP OLUNAN "BULUDLARI ÜSTÜMƏ
ÖRT" ADLI ŞEİRLƏR KİTABI HAQQINDA
TƏƏSSÜRATLARIM
Ötən payızın ilk günləri
idi, qapıdakı tut
ağacının insan
ömrü kimi bir-bir tökülən
sarı yapraqları məni
özümdən alıb
özünə çəkmişdi.
Ruhum olduğum zaman və
məkandan uzaqlarda idi. Fikrimdə xəzan üçün yazılan şeirlər fırlanırdı. Bu zaman telefonumda
zəng çalındı,
yuxudan qəfil ayılan
adam kimi özümü ələ
alıb telefonu açdım, hörmətli
şairələrimizdən biri olan Gilə
Əliqızı şair
Nazim Əhmədlini tanıyıb-tanımadığımı soruşdu. Adını eşitmişəm, yaxından
tanış deyiləm,
dedim.
Gilə xanım onun şeirlərini ərəb
əlifbasına köçürməmi
istədi. Dedim, göndərsin, əgər
şeirlər xoşuma
gəlsə, sevə-sevə
köçürərəm, yox, əgər sıradan bir şey olsa, söz vermirəm.
Bu danışıqdan
sonra şairlə danışdıq və şeirlərini göndərdi.
Meyilsiz-meyilsiz şeirləri
elektron poçtundan götürüb oxumağa
başladım. Baxdım
ki, bu şeirlər
bəzi kitabları, sosial şəbəkələri,
bir sıra dərgi və qəzetələri dolduran,
şeir adlıyla yazılmış yazılardan
çox-çox fərqilidir:
payız tökür, varını,
yarpaq-yarpaq sarını;
daha, qışın qarını,
dərd eləmə, saçına;
Şeirlərdəki orijinallıq, quruluş,
fəlsəfə, deyim
və ifadə tərzi məni heyrətləndirdi:
anam bir dərd vətəni,
hanı, dərdin itəni;
o payızdan
ötəni,
gülüşü boy atmayıb;
Nazim Əhmədlinin poeziyası
məni özünə
elə çəkdi ki, bir həftənin
içində bütün
şeirləri ərəb
əlifbasına köçürüb
hazırladım və
şükürlər ki,
bu yaxınlarda onun "Bu yarpağı üstümə ört"
adlı kitabı Təbrizdə çap olundu.
... Ayrılıq,
hicran, fəraq, həsrət, qürbət...
- bunlar ədəbiyyatımızda
haqqında ən çox yazılan mövzulardandır və hər kəs bu acıdan dadıb. Şair Nazim Əhmədli də istər-istəməz
belə insanlardan biridir, özü də şair ürəkli bir insan. O da öz şeirlərində bu acıdan söz açır, ancaq yeni deyim və
bənzətmələrlə. Ayrılığı dəli
suya oxşatma ifadəsi şairin söz bacarığından
xəbər verir.
belə bir ömür yaşadıq,
dərd yavaş-yavaş qarıdı;
nə yaz, nə payız bilindi,
dağ başında qış
qarıdı;
bu qançır at dəyişmədi,
əlimdən qamçı düşmədi;
yerə bir damcı düşmədi,
buludda yağış qarıdı;
Hər bəndi bir əsər olan bu gəraylının iki bəndini burda verdik, bir
ömrün ağrısını,
acısını, əzab
və iztirablarını
bu qədər gözəl və sadə bir dillə
demək hər bir şairin gücündən kənar
işdir. Şeirimizin
bədii ünsürlərindən
biri - SƏHL VƏ MÜMTƏNƏ sənətidir, yəni şeir və ya başqa bir
ədəbi əsər
zahirdə sadə görünür, ancaq əlinə qələm alıb elə bir əsər yazmaq istəyəndə onun nə qədər
çətin olduğunu
başa düşürsən.
Bu bədii sənətə
canlı örnəklərdən
biri şairin gözəl şeirləridir.
göz yaşı harda
kiriyir,
qos-qoca buzlar əriyir;
əli-ayağı səyriyir,
fələk də, hərdən
yıxılır;
Nazim Əhmədlinin şeirlərinin
hamısı belə sadə və səmimi, eyni zamanda, dərin və duyğusal şeirlərdir. Bu kiçik
gəraylının hər
bir bəndinə uzun şərh və izahlar vermək olar. Nazim Əhmədlinin şeirlərinin müsbət
yanlarından biri də şeirlərin insan yaddaşında tez yer almasıdır
ki, bu da çox önəmlidir:
yuxumu ərşə çəkmişəm,
yaşıl yarpağa bükmüşəm;
bağda bir ağac əkmişəm,
bəzəkli gəlin kimidi;
Əsl şeirin yaxşı
cəhətlərindən biri
də oxucunun şeirdən doymaması,
başqa cür desək, şeirin oxucunu yormamasıdır.
Bu özəllik də
şairin şeirlərində
özünü yaxşı
mənada göstərir.
Şeirləri oxuduqca
zövq alıb dincəlirsən.
sözüm yarpaq-yarpaq olub,
yaşıl yarpaq torpaq olub;
həsrətim ağ-appaq olub,
dən düşən telin
kimidi;
Xalq deyim və ifadələri Nazim Əhmədli şeirlərinin
əsas özəlliklərindəndir:
keçibdi yuxu vaxtından,
gözlərim küssün baxtından;
sala bilmirəm taxtından,
daş üzlü dəmir
gecəni;
Və yaxud:
belə görüş olarmı,
dilim-ağzım qurudu;
belə sevgi olarmı,
o qız
evdə qarıdı;
Hörmətli şairimizə daha
çox başarılar
və cansağlığı
arzulayaraq, sözümə
son qoyuram və deyirəm ki, şairin şeirlərini oxuyan hər kəs əmin olsun ki, vaxtı
hədər getməyəcək.
Səxavət İzzəti
ƏNDƏLİB
525-ci qəzet.-28 fevral.-S.15