Hüsniyyə Mürvətova: “Bəlkə də səsimlə
daha çox yadda
qalacağam”
Bu gün Bakı Bələdiyyə
Teatrının aktrisası, sevilən sənətçi,
Əməkdar artist Hüsniyyə Mürvətovanın ad
günüdür. Pandemiya və karantin
zamanı olmasına baxmayaraq, zəhmətkeş aktrisanı
bu dəfə də iş başında tapdıq. Yeni hazırlanan mono tamaşanın məşq
prosesinə gedib çıxdıq. Məşqdən
sonra onunla ad günü, ötən illər, səhnə fəaliyyəti
və həyatının ən maraqlı, bilinməyən
nüanslarından danışdıq. Müsahibəni təqdim
edirik:
- Hüsniyyə xanım, ad günlərinin
sizin üçün özəlliyi nədir? Yaş üstə
yaş gəldikcə, çoxlarında yaranan qorxu sizdə də
olurmu?
- Əslində, mən özümü indi olduğum
yaşda hiss etmirəm. Ümumiyyətlə, deyirlər ki, qadının
üç yaşı var: doğulduğu, kənardan
göründüyü və özünü hiss etdiyi. Mən
özümü çox gənc hiss edirəm. Uşaqlıqda
bu yaşdakı insanlara artıq yetişkin bir insan kimi
baxardım. Əslində,
yaşımızın o vaxtıdır, amma mən hələ
də onu hiss etmirəm. Bəlkə də
bu, daxilimdən irəli gəlir.
- Ümumiyyətlə, daxilən necə
insan, necə qadınsınız?
-
Kiçik şeylərdən xoşbəxt olmağı
bacaran insanam. Həmişə gələcəyə
ümidlə baxmışam, şükür Allaha ki, heç
bir şey məni sındıra bilməyib. Təkcə əzizlərimizə heç nə
olmasın, ölüm-itim olmasın, qalan hər şeyə
xırda şeylər kimi baxıram, bütün problemlərdən
keçə bilirəm. Çünki
Allaha çox inanıram. Məni bu
dünyada saxlayan ona olan inamım, gələcəyə
ümidli baxmağımdır. Bunlar məni
güclü edir. Daxilən güclü
insanam. Bu gücümü yalnız əzizlərimin
itkisi müəyyən qədər sındıra bilər.
- Geriyə boylananda nələr
görürsünüz? Necə keçdi bu illər?
Nə qazandırdı sizə?
- (düşüncəyə dalır) Siz məni harda
görürsünüzsə, elə onları. Siz deyəndə
hər kəsi nəzərdə tuturam. Hər
kəs məni ayrı-ayrılıqda harda, necə
görürsə, onları qazanmışam. Amma düşünürəm ki, özüm
üçün daha çox şeylər edə bilərdim.
Buna mənim daxili imkanlarım, istedadım,
gücüm çatırdı. Bir aktrisa
kimi daha böyük işlər görə bilərdim. Amma bilirsiniz ki, bizim sənətimiz asılı sənətdir.
Təkcə özümüzlə iş bitmir. Yenə
də hansı imkanlar olubsa, onlardan istifadə etmişəm,
çox yaxşı işlər görmüşəm.
Daha çoxunu isə edə bilərdim. Bəzən insan o illərin getməyinə heyfslənir.
Gənclik illərin öz rolları var, filmlərdə
daha çox oynaya bilərdim, daha fərqli obrazlar yarada bilərdim.
Gəncliyimdə az filmə dəvət
olunmuşam. Halbuki, bir Azərbaycan
qızını xarakter səviyyəsində yarada bilərdim.
Buna mənim istedadım, potensialım və
vizual görünüşüm də əl verirdi. Həmin zamanlarda məni başqa ölkələrdən
dəvət edirdilər filmlərə baş qəhrəman
kimi. Məsələn, o vaxt Azərbaycanda keçirilən
Rövşən Almuradovla birgə
qatıldığımız Asiya filmlərinin festivalında
bir əcnəbi rejissor məni görmüş, filminin
baş qəhrəmanı ola biləcək
aktrisa kimi bəyənmişdi. Festivalın son günündə
məni öz ölkəsinə dəvət etdi, silsilə
filmlərə çəkilə biləcəyimi dedi. Mən də ailəmlə məsləhətləşmiş,
razılıq almışdım. Amma nədənsə,
onlardan səs çıxmadı. Bir ildən
sonra Rövşən müəllim oraya gedəndə həmin
rejissor demişdi ki, biz o aktrisaya dəfələrlə məktub
yazdıq, dəvət etdik, o, niyə heç bir məktubumuza
cavab da vermədi? O vaxt telefon, sosial şəbəkələr
yox, məktub ya teatra gəlirdi, ya da kinostudiyaya. Amma mənim o məktubların heç birindən xəbərim
olmamışdı. Mənə o məktubları
çatdırmamışdılar.
Ondan başqa Azərbaycanda da həmin vaxtlarda filmlərə
baş rol üçün dəvət olunurdum, dəyərləndirdiklərim,
çəkildiklərim olsa da, çəkilmədiklərim də
çox olurdu.
Hətta universitetdə oxuduğum vaxtlarda
rejissorlar seçirdilər, dəvət edirdilər. Amma
bəlkə də yaşımın az
olmasına görə çəkinirdim, səhlənkarlıq
edirdim. Ya da bəzən
açıq-saçıq səhnələr
olacağını görüb imtina edirdim. Əslində, çox şanslar yaranıb, dəvətlər
olub ki, həyatımı tamam başqa cür qura bilərdim,
silsilə filmlərdə baş rollar oynayardım. Amma necəsə qarşıma bu cür əngəllər
çıxıb. Yenə də geriyə
boylananda görürəm ki, bunların müqabilində xeyli
filmlərdə, seriallarda baş rollara çəkilmişəm.
Buna görə də özümü
şanslı aktrisa hesab edirəm.
17-18 yaşımdan müxtəlif teatrlarda işləmişəm. İlk işlədiyim
Sumqayıt Dövlət teatrı olub. Beş il orda işlədim. Sonradan isə
taleyim Bakı Bələdiyyə Teatrı ilə birləşdi.
Nə yaxşı ki də belə oldu. Mərhum Amaliya Pənahova məni çox gözəl
qarşılamışdı. Bakı Bələdiyyə
Teatrında ilk rolum Tomiris olub. Amaliya xanım Tomirisin
monoloqunu verdi ki, oxu, baxım. Mən də
oxudum, dedi, Tomirisi Hüsniyyə oynayacaq. Hətta
öz kostyumunu mənə vermişdi. Orda
hər kəs təəccüblənmişdi ki, Amaliya
xanım öz kostyumunu heç kimə verməz. Beləcə işləməyə başladım.
2002-ci ildə- Teatrın 10 illiyində dövlətimiz
tərəfindən “Əməkdar artist” adını alanlar
sırasında mən də oldum.
- Demək ki, bu illər ərzində
qarşınızı kəsənlər,
paxıllığınızı çəkənlər də
olub.
- Bəli,
olub, amma mən vaxtında bilməmişəm. Üstündən
xeyli keçəndən sonra xəbər tutmuşam. Olur belə şeylər, bəlkə indinin
özündə də var, amma biz bilmirik. Paxıllıqlara
da heç vaxt fikir verməmişəm, öz yolum, öz
işim olub. Elə şeylər mənimçün
həmişə maraqsız olub. Əgər
dönüb onlara baxsaydım, fikir versəydim,
xırdalanardım, içimdən yeyilərdim, nəticədə
indiki Hüsniyyə olmazdım. Mənə
edilən pislikləri belə unutmağa
çalışıram ki, daxilən mənəvi zərbə
almayım.
- Erkən yaşlarınızdan
aktrisalığa başlamısınız. Həmin
dövrü də nəzərə alsaq, ailəniz necə
reaksiya verdi bu istəyinizə? Sənətə gələn yolunuz maraqlıdır.
- Bu, “Min
bir gecə” nağılıdır (gülür). Mən dağlıyam, çox qatı adətləri,
qadına qarşı sıx tələbləri olan ailədə
doğulmuşam. Özüm də daxil
olmaqla heç kimin ağlına gəlməzdi ki, Vaqifin
qızı aktrisa olacaq (gülür). Amma
atamın özünün uşaqlıqdan rəqsə,
şeirə incəsənətə marağı olub, Siyəzəndə
yaşayarkən dram dərnəklərinə gedib. Hazırda Yazıçılar Birliyinin
üzvüdür, qəşəng şeirlər yazır.
Mənimsə aktrisalığa həvəsim
vardı, istəyirdim İncəsənət Universitetinə
gedim, amma təbii ki, qorxumdan səsimi çıxara, evdə
aktrisa olmaq istəyirəm deyə bilməzdim. Həmişə fikirləşirdim ki, bu, bir arzu
olaraq ürəyimdə qalacaq. Bir gün
atamla tələbə dünyası haqqında bir verilişə
baxırdıq. Orda da Mədəni maarif
fakültəsinin tələbələri
danışırdılar. Atam birdən dedi ki, Hüsniyyə,
bəlkə elə sənədlərini bura verəsən,
bağça müdiri, klub müdir falan ola
bilərsən. İnanın ki, şoka
düşdüm. Xoşbəxtlik deyilən
hissin nə olduğunu mən o gecə bildim. Səhərə kimi xoşbəxtlikdən yata bilmədim.
Mənimçün əsas o idi ki, incəsənət
universitetinə sənədlərimi verim, orda oxuyum. Qismətdən sənədlərimdə bəzi
qarışıqlığa görə mən elə Mədəni
Maarifin “Teatr kollektivləri rejissorluğu” fakültəsini
bitirdim. Bu, çox uzun söhbətdir.
Qısa şəkildə deyim ki, sənədlərimdə
qarışıqlığa görə mənə dedilər
ki, siz bir il bu profil üzrə hardasa
işləyin, sonra biz sizin sənədlərinizi universitetə
götürək. Sumqayıt Teatrına
müraciət etdik. Universitet
üçün hazırladığım tamaşa işimi
teatrın baş rejissoru Yusif Əkbərova göstərdim,
onlar da çox bəyənib, məni köməkçi qrupa
işə götürdülər.
Bəxtimdən,
həmin il teatra Rafiq Səməndərin
“Dərs” tamaşası təqdim olundu. O da mənimçün
yaranan bir şans idi. Tamaşa məktəbli bir
qızın taleyindən bəhs edirdi. Rolu
mənə və universitetdən teatra təzə gələn
Ziba adlı qıza verdilər. Elə bil
rol mənim boyuma ölçülmüşdü. Məndə daha uğurlu alındı, ictimai
baxışa da məni təqdim elədilər. Bu rolla sanki sənətə gəliş biletimə
möhrümü vurdum. Ətrafın bu qədər
bəyənməsi sanki məni həvəsləndirdi və
aktrisalığa davam etmək qərarı verdim. O rol
olmasaydı, bəlkə də davam etməzdim. Heyf ki, o
tamaşanın nə lent yazısı, nə şəkli
qaldı. Bundan sonra başladılar neçə
ilin təcrübəli aktrisaları ilə məni dublyor verməyə.
Hətta eşitmişdim, hansısa aktrisa gedib
rejissora deyirdi ki, ya rolu mənə tək ver, ya da o aktrisa ilə
verirsənsə, oynamayacam. Dünənki
uşaqdan niyə qorxurdular, başa düşmürəm
(gülür). Həqiqətən də həmin
teatrda çox uğurlu tamaşalarda gözəl rollar
oynadım. Məsələn, “Şah
İsmayıl” tamaşasında canlandırdığım
Şah İsmayılın yoldaşı Taclıbəyim
obrazım çox sevilmiş, səs salmışdı.
Tamaşaya baxanlar hiss eləməmişdi ki, mən o
tamaşada iki rolda çıxıram səhnəyə. Digər rolum rəqqasə idi. Sonra
o rəqqasənin kimliyini soruşub mən olduğumu biləndə
çox təəccüblənmişdi hər kəs.
Ötən illərdə bir dəfə təsadüfən
Qalaaltında Taclı nənənin qəbrinə gedib
çıxdım. Bilməmişdim ki, bu, Şah
İsmayılın yoldaşı Taclıbəyimin qəbridir,
insanlar ona Taclı nənə deyirlər. Onun rəvayətini
eşidəndə dedim, mən səhnədə
onun obrazını canlandırmışam. Ondan sonra hər il qəbrini ziyarətə gedirəm. Ümumiyyətlə, həyatımda bu cür
üst-üstə düşən, maraqlı nüanslar
çox olur.
- Aktrisa olmaq üçün istedad,
zəhmət, təhsil, şarm, şans...bunların hansı
olmalıdır?
-
Hamısı olmalıdır. İstedad şərtdir.
Amma istedadın var, zəhmət çəkmirsənsə,
heç nə edə bilməzsən. Eyni
zamanda təhsil, görüntü, şans da önəmlidir.
Aktyor tamaşaçının diqqətini
öz üstünə çəkməyi bacarmalıdır,
temperamentli olmalıdır.
- Bir qadın və aktrisa kimi çərçivələriniz
var?
- Var,
açıq-saçıqlıq. O da çox deyil, yəni
yerini bilirəm. Daxilən azad insanam. Kənardan qoyulan çərçivələri qəbul
etmirəm. Kimsə “bunu eləmə” desə,
mütləq edəcəm. Amma
qarışmasalar, nəyi edib, nəyi etməməyin
lazım olduğunu yaxşı bilirəm.
Filmlərdə,
səhnədə isə estetik gözəlliyi pozmamaq şərtiylə
açıq-saçıqlıq ola bilər.
Məsələn, əxlaqsızı da elə
gözəl təqdim eləmək olar ki,
tamaşaçıya iyrənc görünməz. Bəzən adi bir səhnəni elə bayağı
təqdim edirlər, izləyici onun alt qatındakı mənanı
görə bilmir, o bayağılıq, iyrənclik ürəyini
vurur, əsəblərinə toxunur,
qıcıqlandırır. Bax, bunu
heç vaxt eləmərəm.
- Tək qadın olaraq həm
karyeranızda uğurlusunuz, həm də oğul övlad
böyütmüsünüz. Çətinlikləri
nələr olub?
- (gözləri yol çəkir) Bu, gözəl çətinliklərdir. Allah olmayanlara
qismət eləsin. Oğlumun hər
işində yanına olmağa çalışmışam.
Ali məktəbə qəbul imtahanında oğlum dedi ki, sən
gəlmə, uşaqlarla gedərik. Dedim, necə gəlməyim,
bu günü neçə illərdir gözləyirəm,
övladımı imtahan zamanında qapıda gözləmək
həyəcanını yaşamaq istəyirəm. Axı bir də bunu yaşamayacam. Oğlumla bağlı hər şeyi tam şəkildə
yaşamaq istəmişəm. Amma bəzən
arxaya dönüb baxanda görürəm ki, oğlumun
uşaqlığını doya-doya görməmişəm.
Onun dörd aylığında işə
çıxdım, həmişə işləmişəm.
İndi şəkillərinə baxanda oturub
ağlayıram, darıxıram onun həmin illəri
üçün. Bilmirəm, bütün
analar belədir, ya yox, amma tövsiyə edərdim ki, gənc
analar övladlarının uşaqlıqlarını doyunca
yaşasınlar. Analıq ən gözəl
duyğudur. Orxan mənim şah əsərimdir.
- Son zamanlar filmlərdə, seriallarda
daha çox görürük sizi. Razısınız
bu sektordan?
- Mənə
elə gəlir ki, son dövrlərdə daha çox
inkişaf var. Gənclərimiz çalışmağa,
yeniliklər kəşf etməyə meyillidirlər,
texnologiyanı daha yaxşı bilirlər, dövrlə
ayaqlaşırlar. Uğurlar arzu edirəm hər
birinə. Onlardır bizim gələcəyimiz.
Filmlərimiz indi daha çox gedir beynəlxalq
festivallara, uğurlu nəticələr əldə edənlər
də var. Uğurlu film üçün ssenari güclü,
rejissor və aktyor işi peşəkar olmalıdır.
Seriallar isə adətən, günlük işdir. Daha çox
evdə qalan, gününün çoxunu evdə keçirən
xanımlarımız baxırlar. Seriallar
arasında da sevilənlər var. Fikrimcə,
imkanlarımız nəyə çatırsa, onu da edirik.
Pul hər şeyi olmasa da, həqiqətən də,
çox şeyi həll edir. Elə sənətdə də
pul lazımdır ki, keyfiyyətli iş görülsün.
Çox istəyərəm ki, aktyorların qonorarı bir az qalxsın. Çünki
yaxşı başlamışdıq. Əvvəllər
Azərbaycanda serial çox çəkilməyən zamanlarda
mən çəkilmişəm. 1992-ci ildə
Rövşən Almuradovun “Ünvansız qız”, 1996-cı
ildə Bəhram Osmanovun “Mənim taleyim” serialları ilk
seriallar idi ki, çəkilirdim. Sonra Elçin Cahangirlinin
“Yanmış körpülər”, “Susmuş vicdan”, “Xəzər”
TV-nin “Aramızda qalsın” seriallarına çəkildim. “Aramızda qalsın” televiziyanın öz layihəsi
olduğu üçün çox yaxşı idi. Hər şeylə təmin olunurduq, geyim, pavilyon, yemək
və sair yüksək səviyyədə idi. Əvvəllər həqiqətən yaxşı
idi, amma sonralar dəyişdi vəziyyət. Əlbəttə, biz arxada baş verənləri,
çıxan xərcləri bilmirik. Bizim
ancaq aktyora çatan qonorardan xəbərimiz olur. O da bir
az artsa yaxşı olar.
Ötən
il gündəlik “Qara yazı” serialına
çəkildim. Bu serialların səviyyəsindən
narazılıq olur bəzən. Amma bu, həqiqətən
çox ağır bir iş idi. Biz bəzən
günə 30-40 epizoda çəkilirdik. O çəkilişlər,
sonra onun montajı, efirə çatdırılması və
sair çox ağırdır. Hətta sonlara
yaxın artıq ürəyim ağrıyırdı, tab gətirə
bilmirdim. Bu qədər yüklənəndə də əlbəttə,
keyfiyyət bir az aşağı
düşür. Bitəndən sonra dedim bir də gündəlik
seriala çəkilmərəm.
- Ən sevdiyiniz rolunuz
hansı olub?
- Şablon kimi çıxmasın, amma hamısı mənə
doğmadır. Əgər bir rolu yaradırıqsa, ona
canımızı, ürəyimizi qoyuruq,
özümüzünkü edirik. Ona
görə də epizoddan tutmuş, baş rola kimi
hamısı əzizdir. Amma məncə,
Sofoklun “Elektra” əsərindəki “Elektra” obrazı daha
çox yaxındır. Həm vizual
görüntüsünə, həm də daxilinə görə.
- Obrazlarda özünüzü axtarırsız,
yoxsa özünüzdə onu?
- Yox,
özümü axtarmıram, o obrazı axtarıram. Özümdən nələrsə qatıram.
- Sənətiniz vəfasızdır?
-
Çox (gülürük)... Həmişə
bu sənəti qadına bənzədirəm. Qadın da gözləyir ki, kimsə onu seçəcək.
Düzdür, mən seçən
qadınlardanam. Məni seçən insan
heç vaxt özüm istəməsəm seçə bilməz.
Amma bizim kimi qadınlar azdır. Adətən, qadınlar gözlədiyi kimi bizim sənətimiz
də gözləyir. Rejissor kişi
mövqeyindədir, aktyorluq qadın. Düzdür,
pulum olsa, ssenari yazdırar, rejissor tapar, bütün hər
şeyi özüm həll edib, baş rolda da çəkilə
bilərəm. Amma bunu da hamımız edə
bilmirik ki.
- Rejissorlarla münasibətiniz necə
olub?
-
Əla... Rejissor işlədiyi aktyoru sevməlidir,
onunla arasında bir yaradıcılıq elektriki
olmalıdır, sevməsə işləyə bilməz.
Məni sevməyən rejissorla işləyə
bilməmişəm, bilmərəm də. Mənim də onlarla münasibətim hər zaman
qarşılıqlı olub.
- Tənqidlə aranız necədir?
Sizə ən çox tutulan irad nədir?
- Tənqidlə
aram gözəldir. Tənqid
inkişafa xidmət edir. Oynadığım
obrazlarla, sənətimlə bağlı isə heç vaxt
irad eşitməmişəm (düşünür). İradların hamısı yaratdığım
obrazlara olub. Tutaq ki, mənfi rolu canlandırmışam,
sonra görmüşəm tamaşaçılar onu
söyür. Məsələn, “Qara
yazı” serialında yaratdığım Floranı
bütün gün yutubda pisləyirdilər, qarğış
edirdilər. Bəzən buna sevinirdim ki,
demək, alınıb obraz.
- Mətbuatla aranız necədir?
-
Çox yaxşı. Həmişə də yaxşı
olub. Biri elə siz. Necədir
aramız?
- Əla... (gülürük)
- Bəli,
sizə çox böyük hörmətlə
yanaşıram. Jurnalistlərə hər zaman
hörmətim olub. Deyim ki, özümə
qarşı da həmişə hörmət görmüşəm
onlar tərəfdən. Hələ
olmayıb ki, haqqımda nəsə artıq-əskik bir şey
yazsınlar. Hətta kənardan da
eşitmişəm ki, mətbuat nümayəndələri
arasında hardasa söhbət olub, məni tərifləyiblər,
haqqımda xoş sözlər deyiblər. Sağ
olsunlar. Hər biriniz çox sağ olun. Qələminiz iti olsun.
- Təşəkkür edirik. Sosial şəbəkələrdə də
aktivsiniz.
- Bəli,
darıxanda oluram ən çox. Səhifə mənimdirsə,
demək ki, ora məni sevənlər yığılıb.
Sağ olsunlar, tamaşaçılar çox diqqət
göstərirlər, gözəl sözlər yazırlar. Mən də onların bu sevgisini
qarşılıqsız qoymuram.
- Sizcə, insanların yadında ən
çox bu vaxta qədər oynadığınız hansı
obrazınızla qalacaqsınız?
- Məncə,
səsimlə daha çox yaddaşlarda qalıram. Bəzən olur ki, tamaşaçı deyir filan filmə
baxmayacaqdım, səsiniz məni saxladı. Rollar isə fərqlidir. Kimə
harda daha çox təsir edə bilmişəmsə, elə o
obrazla da qalacam yaddaşlarda. Məsələn,
“Aramızda qalsın” serialında Gülnarənin uşaq
eviylə bağlı keçmişi
açılmışdı, bir oğlan mənə dedi ki,
Hüsniyyə xanım, ondan sonra mən uşaq evinə
getdim, onlarla görüşdüm. Bax, o
oğlanın yadında Gülnarə kimi qala bilərəm.
Və ya “Qırmızı qar” filmində
yaratdığım qəhrəman qız obrazına görə
şəhərdə məni görəndə o qədər
gözəl sözlər deyiblər ki.
- Dediniz ki, səsinizə görə
filmə baxdığını etiraf edən
tamaşaçılarınız var. Bəs siz
özünüz keçmişdə kimin səsinə pərəstiş
etmisiniz?
- Şahmar Ələkbərov və Amaliya Pənahovanın. İkisinin də
səsinin vurğunu idim. Uşaq idim, 5-6
yaşlarımda belə televizorda onlar danışanda gedib səsini
artırır, qulaq asırdım. Heç
bilmirdim, anlamırdım orda nə danışılır,
amma səsə diqqət kəsilirdim. Özümdə
də belə şeylər olub deyə
tamaşaçının səmimiyyətinə inanıram.
- Səsdən söz
düşmüşkən, dublyaj və bədii qiraətlə
də məşğulsunuz. Hansı sizə daha
yaxındır?
- Şeiri uşaq vaxtımdan oxuyardım. Məktəbdə
müəllimim həmişə şeirləri mənə
oxutdurardı, intonasiyamdan, səsimdən xoşu gəlirdi.
O vaxtdan həvəsim qalmışdı. Universitet
vaxtlarında da şeirlər üzərində işləyirdik.
Sevdiyim şeirlər var. Məsələn, Ramiz
Rövşənin “Qara paltarlı qadın”, “Ayrılıq”
onlardandır. Düşünürdüm
ki, nə vaxtsa, bunları yazdıracam. Onda
hələ çox yayılmamışdı bədii qiraət.
Sonra elə oldu ki, tale məni dublyajla
bağladı. Bilməzdim ki, səsim
insanların ürəyinə bu qədər yol tapa, sevilə
bilər. Gördüm ki, səsim
haqqında çox danışılır, çox sevilir.
Bundan çıxış edərək
başladım şeirlər səsləndirməyə. İlk səsləndirdiyim isə Cəlil
Cavanşirin “Susma” şeiri oldu. O da dublyajla
bağlıdır. Dublyajda idim, şeiri gətirdilər
ki, şairin kitab təqdimatı olacaq, istəyirik
aktyorların ifasında onun şeirləri də olsun. Şeiri oxudum, çox xoşuma gəldi. Onu sosial şəbəkədə yerləşdirəndə
də gördüm çox baxış sayı topladı,
diqqət gördü. Onu yazdırandan sonra elə həmin
səs rejissoruna dedim ki, gəl “Qara paltarlı qadın”ı
da, “Ayrılıq”ı da yazaq. Başladım
sevdiyim şeirləri də oxumağa. Yazdırdıq
və qoyduq yutuba. Ondan sonra qərar verdim
ki, albom çıxartdırım. 2013-cü
ildə adını Sona Vəliyevanın “Gəl, sənə
bir həzin şeir söyləyim” adlı şeirindən
götürdüyümüz albomu
çıxartdırdıq. Amma televiziyada
şeir deməyimiz elə uşaqlıqdan olub. 17-18 yaşımda AzTv-də Tofiq Bayramın “Ay gecikən
məhəbbətim” şeirini səsləndirmişəm.
İndi fikirləşirəm ki, görəsən,
o yaşda, o hissləri keçirtmədən o şeiri necə
demişdim? (gülür) Rejissorun təklifi idi. Yəni o
vaxtdan efirlərdə şeir deyirəm.
- Dublyajla bağlı cəmiyyətdə
çox narazılıqlar var. Bunun səbəbi nədir, sizcə?
- Mən
o narazılıqlarla barışmıram. Çox
zaman tamaşaçı filmin orjinalındakı
söyüşləri efirdə verməməyimizi qüsur
kimi göstərir. Bunlar mənə
bayağı görünür. Onlar tam mənasıyla,
açıq-saçıq söyüşlərdir, axı
biz o söyüşü qoya bilmərik. Bizim
adət-ənənəmiz, mentalitetimiz qəbul etmir. Birinə xoş gəlirsə, onunda qıcıq
yaradır. Amma elə filmlər də
yazmışam. “Balans” studiyasında olub
ki, prodüsser deyib, istəyirəm belə yazılsın,
yazmışıq. Elə filmlərə
baxmaq istəyənlər onların saytına girib
baxsınlar. Söyüş istəyənlər
üçün də filmlərimiz var, amma saytda, televiziyaya
olmaz. Televiziyanın öz qayda-qanunları
var.
- Və sonda, pandemiya sonrası
üçün nələr planlayırsınız?
- Sizin də
indi gəlib gördüyünüz kimi mono tamaşa üzərində
işləyirəm. Rejissor Bəhruz Vaqifoğlu
ilə birgə işləyirik. Çox həvəsliyəm
bu tamaşa üçün. Əsəri
demək olar, bir yerdə işləyə-işləyə
yazırıq. Fərqli bir işdir. Əslində, mono tamaşanı çox zaman aktyorlar
özləri hazırlayırlar. Amma mən
istədim bir rejissor əli olsun. Bəhruzdan xahiş
etdim, o da məmnuniyyətlə razılıq verdi,
sağ olsun. Ona görə də indi vaxtdan
istifadə edərək hazırlaşırıq. İnşallah, düşünürəm ki,
sentyabrda, yeni mövsümdən təhvil verərik. Bundan başqa, Dövlət Televiziyasından bir layihəyə
dəvət olunmuşam, eyni zamanda serial da olmalıdır.
Görək, hansı başlayacaq. Onlar başlayana kimi istəyirəm, bu mono
tamaşada müəyyən yol qət edək.
Çünki burda təkəm, kollektiv iş deyil, məşq
etmək də asandır. Təki, dünyamız düzəlsin,
sağlıq olsun, yeni işlərimizlə
tamaşaçılarımızı sevindirəcəyik,
İnşallah!
Şahanə
MÜŞFİQ
525-ci qəzet.- 2020.- 10 iyun.- S.24.