Şirməmməd Hüseynovu yenidən oxumaq... - Cahangir Məmmədli müəllimini
anır
BDU Jurnalistikanın nəzəriyyəsi
və təcrübəsi
kafedrasının müdiri,
filologiya elmləri doktoru, professor
Professor Şirməmməd Hüseynovu bir müəllim kimi
1964-cü ildən - Bakı
Dövlət Universitetinin
birinci kursundakı tələbəlik çağımdan
tanıyıram.
Qırx yaşı vardı. Cəmi
bir neçə aydakı dərslərindən
hiss elədik ki, çox ciddi və sərt adamdır, oxumağa tənbəllik edən tələbənin "dərsini"
elə verər ki, o tələbə tənbəlliyi birdəfəlik
unudar. O qədər təmiz və obyektiv müəllimdir ki, ondan heç
kim heç
vaxt tələbəyə
güzəşt xahişi
etməz. O qədər
savadlı və o qədər səviyyəlidir
ki, ondan öyrəndiyin heç vaxt yadından çıxmaz və bütün həyatın
boyu bu bilgilər
sənin köməyin
olar. Belə bir müəllim
dörd ilin tələbəliyindən sonra
mənim talismanım oldu, məni özünün yaratdığı
Jurnalistika fakültəsində
saxladı. Bu gün elmi-pedaqoji və insanlıq məkanında nəyim varsa, bu müəllimimə
borcluyam.
Şirməmməd müəllim kiməsə
bağışladığı kitablarının üstünü
çox nadir hallarda yazardı. Mənə bağışladığı
kitablarının hamısının
üstündə məni
qürurlandıran qeydlər
olurdu. 2004-cü ildə
nəşr etdirdiyi
"Mənəvi irsimiz
və gerçəklik"
kitabının ağ səhifəsində
müəllimimin mənə
ünvanladığı belə
bir cümlə var: "Əzizim Cahangir! 80 yaşın
tamam olanda bu kitabı bir də vərəqləyərsən,
elə bir tələbənə rast
gələssən ki,
sənin kimi savadlı, istedadlı və kişi olsun!"
Əlbəttə, hər bir müəllif
kiməsə bağışladığı
kitabın üstündə
o adama xoş sözlər yazır. Bu, az qala, təbii bir gedişdir. Amma Şirməmməd müəllimin
mənə yazdığı
bu cümlədə iki fikir maraqlıdır:
1. Mənə bu kitabı 80 yaşım tamam olanda bir
də vərəqləməyi
məsləhət görür;
2. Yaxşı tələbəni
görməyi və kəşf etməyi tapşırır.
Mən Şirməmməd
müəllimin bütün
kitablarını dənə-dənə
oxumuşam. 80 yaşım
tamam olanda bir də "vərəqləməyi" məsləhət
görür. Allahım, "vərəqləmək" nədir,
mən bu "koronavirus tətilləri"
günlərində müəllimimin
- həyat və ömür talismanımın
bütün kitablarını
yenidən oxuyuram.
Kitablar saysız-hesabsızdır. Müstəqillik uğrunda
çətin mübarizə
illərində ortaya qoyduğu onlarca cəsarətli məqalə
və onların toplandığı kitab:
"Müstəqilliyin çətin
yolu... biz hara gedirik?" 1996-cı ildə nəşr olunur. Daha sonra eyniadlı
kitab 2009-cu ildə çıxır. Bu kitabda 1988-1993-cü illərin
keşməkeşli, çətin
çağlarının aktual
mövzuları yer alıb. İlk dəfə
Cümhuriyyət mövzusu,
müstəqillik və
demokratiya yolu, istiqlal mücahidləri, milli dəyərlər, milli maraqlar, tarixi yolumuz, dövlət bayrağı,
bizi gözləyən
təhlükələrdən necə çıxmalıyıq,
Sovet Moskvasının
hiylələri, qətiyyətin
və cəsarətin
məqamı və digər bu kimi
onlarca maarifləndirici
mövzular və onlara publisist yanaşmalar bu gün də həm bizə, həm də yeni nəslə gərəklidir. 2009-cu ildə həmin kitab yenidən və yenə də dövrün ən aktual mövzuları ilə işıq üzü görür. 2004-cü ildə "Milli haqq və ədalət
axtarışında", 2007-ci ildə "Mətbu irsimizdən səhifələr"
kimi fundamental əsərləri
kitab formatında oxuculara çatdırır.
Çox
az bir
hissəsinin adlarını
çəkdiyim bu əsərlər bizə nə öyrədir:
- Tariximizi obyektiv öyrənməyi və öyrətməyi;
- Vətənə sevgi hissi;
- Tədqiqat işində obyektiv olmağı;
- Hər hansı bir mövzunu qələmə alarkən
ya həqiqəti yaz, ya qələmi
yerə qoy;
- İstiqlal uğrunda mübarizə mücahidlərini
xalqa tanıtmaq;
- Cümhuriyyət faktını
publisistikada geniş təhlil etmək;
- Vətəndaşlıq ləyaqəti;
- Hər yerdə, bütün məqamlarda
"Azərbaycan" sözünü
müqəddəs sanmaq;
- Müstəqilliyimizin keşiyində
dayanmaq;
- Erməni xislətinin zəlilliyini həmişə
diqqətdə saxlamaq;
və yüzlərlə
belə tapşırıqlar,
tövsiyələr...
Şirməmməd müəllim oxumaq, öyrənmək, tariximizi
dərk etmək üçün Cümhuriyyətimizin
banisi M.Ə.Rəsulzadənin
əsərlərini mətbuat
arxivindən toplayıb
nəşr etdirdi. Bu böyük tədqiqatçı
bizə mətbu irsimizə hörmətlə
yanaşmağı öyrətdi.
Təkcə Üzeyir Hacıbəylinin
əsərlərinin nəşrində
onun bir sıra daha vacib məqalələrinin
kitablarına salınmamasına
irad tutub nəşrlərdə kənara
qoyulmuş və ya "redaktə" edilmiş əsərlərini
yenidən iki cildlik fundamental bir formatda nəşr etdirərək əsl həqiqəti bizə çatdırdı.
Şirməmməd müəllimin əsərləri
bizə namuslu müəllim olmağı
öyrətdi. Onun yanında ondan
tərbiyə alıb
savadsız, təmənnalı
müəllim olmaq mümkün deyildi. Bu məsələdə heç kimi bağışlamazdı. Onun yaratdığı Jurnalistika
fakültəsi müəllim-tələbə
münasibətlərində ideal bir təmizlik nümunəsi oldu. Onun yoxluğunda da bu nizamı pozmağa heç kimin cürəti çatmaz, çünki o fakültənin
hər nöqtəsində
bir Şirməmməd
ruhu gəzir.
Mənim
müqəddəsim, mənim
talismanım, Universitet
ömrümün ata əvəzi, qardaş əvəzi Şirməmməd
müəllim! Mənə bağışladığınız
hər kitabın üstündə mənə
verdiyiniz hər qiymət mənə bu yaşımda da bir avansdır, sizin tapşırığınızdır.
Mənə aid o
sətirlərinizi oxuyanda
göz yaşlarımı
saxlaya bilmirəm.
Yenidən oxuduğum
o kitablar və yenidən nəzər saldığım o sətirlər
sizsiz günlərimin
ümid işartısıdır.
Bu ümid məndən tələbələrimizə,
məndən nəvələrimə
daima işıq saçacaq bir təsəllidir.
Cahangir
MƏMMƏDLİ
525-ci – 2020 qəzet.-
24 iyun.- S.7.